Imi consuma 10 11%, diagnostic
![]() ![]() ![]() |
Imi consuma 10 11%, diagnostic
B-76-ROP |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|||
renotgo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Sa stapanesti sanatos Maybach-ul !
![]() 3 Dec 2008, 21:54: Inca ceva ,sa nu uiti c-a venit iarna ...asta implica un consum ceva mai mare ...Verifica presiunea in pneuri ,daca-i prea mica se simte la consum .Nu subtura motorul si asta ar putea fi o cauza ...E posibil ca motorul sa fie destul de uzat ...verifica si starea franelor ,sa nu aiba masina vreo roata infranata .Cam atat ![]() This post has been edited by renotgo: 3 Dec 2008, 20:54 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
multam mult o sa verific ce mi-ai spus.dar cu subturatul este adevarat ca mareste consumul ? eu am obiceiul de a merge cu masina la turatii foarte mici
|
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pe scurt renotgo are f mare dreptate consumul..la ORICE MASINA este influentat si de stilul de mers. Si da un motor subturat consuma mai mult. La fel este si fenomenul cu un motor turat (mers in forta - chinuit). Deci cel mai bine este sa schimbi viteza cand o cere motorul (sa incerci sa il asculti - sa il "intelegi" si pe el).
Tu nu ai spus ce motorizare ai. Daca ai C3G este foarte normal sa traga mai multa benzina. Motorul C3G este injectie monopunct (carburator electric cum ii mai spun eu). La monopunct insusi injectorul daca prezinta uzura consuma mai mult si nu prea ai ce sa ii faci (decat sa il schimbi cu unul nou - care banuiesc ca te rupe la pret si nu prea se justifica banii pe care ii "economisesti" pe benzina consumata in plus cu asta actual). Deci una peste alta, elementele din injectie ce influenteaza consumul sunt asa: Sondele lambda, senzorul MAP (asta chiar are o influenta DIRECTA), senzorul de oxigen, si injectorul. Apoi urmeaza elementele de gen: stil de mers, cauciucuri uzate, etc Sa nu uitam in cele din urma uzura motorului care nu ai ce sa ii faci (segmentare etc...) iar te va rupe ca pret. Si unde ajungi? This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 17:32 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
merci bubu .legat de motorizare nu ma pricep dar pe carte scrie d7f
|
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Daca scrie D7F inseamna ca ai motorizare D7F
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
daca merg cu maybach-ul (twingo) asa ii spun eu la renault sa o puna pe test crezi ca ei ar putea sa imi spun de ce consuma ?
6 Dec 2008, 17:48: are 112.000 dar mie de cand am cumparato nu mi-a mers niciodata kilometrajul (decat cate 10 minute pe saptamana) This post has been edited by B-76-ROP: 6 Dec 2008, 17:48 |
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Hmm deci poate sa aiba si 180 mii...ma rog.
De schema cu diagnoza la Renault NU stiu. Cum spuneam consumul unei masini este influentat de foarte multi factori care pana la urma nu tin de motor sau masina in sine cat de sofer. La Renault pot sa i-ti spuna in cel mai bun caz ca anumiti senzori nu sunt in parametrii dar nu vad ce te-ar incalzi. Eventual ii schimbi dar daca nu influenteaza consumul ai pus problema? Vb aia "si ... si cu banii luati" ![]() Mai intai fa altceva. Incearca sa schimbi stilul de mers, sa nu mai mergi cu ea subturata. Renault chiar specifica sa nu se mearga subturat in manualul de service (cel putin la motorul D4F). Benzina de care pui? Eu spre exemplu pun EFix 95 Rompetrol insa sub 7-8 in oras nu cred ca ajung. Vara e mai rau ca am si AC-ul pornit. Daca mergi cu ea subturata curge benzina in voie in motor. Daca o turezi (acuma nu e cazul sa exagerezi) computerul de injectie are un sistem ce "simte" sarcina pe care o ai in o anumita treapta (banuiesc eu ca face un calcul la cuplul de moment) si taie benzina in exces pentru ca turatia sa nu mai creasca in respectiva trepta. Garantez ca in turatie oricum consuma mai putin decat subturata. Ca metoda clasica de a reduce consumul este sa folosesti cat mai des frana de motor (metoda aflata de la taximetristi) - consumul in frana de motor este ZERO (computerul taie injectia). This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 18:03 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
tot eu deranjez dar nu ma prea pricep la masini .stie cineva unde as putea sa merg cu masina sa ii repar diferitele probleme adica ;
1 vitezometrul care cand merge cand nu merge 2 pozitia care cand se aprinde cand nu 3 semnalul care cand merge cand nu la un service care sa nu ma rupa la punga dar ca tot omul as vrea sa faca si treaba |
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deja esti pe dinafara cu topicul insa incearca sa intrebi pe la diferite service-uri auto cam cat ar costa problemele astea. Ai intrebat vreodata? NU cred ca ar costa o avere, si este treaba relativ usor de rezolvat cam pentru orice service. (la motor nu e recomandat sa te duci la orice service intalnit). Aici la tine pare o chestie de contacte imperfecte sau un scurt..ceva spray, posibil niste banda izoliera, un aparat de masura.
This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 18:09 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
legat de benzina ii pun sincer pe cea mai scumpa ;
carera 100 top 99 6 Dec 2008, 18:09: am fost la amg pantelimon si acolo am primit raspuns NU REPARAM ASA CEVA This post has been edited by B-76-ROP: 6 Dec 2008, 18:09 |
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pai mai omule... ![]() SI pune si tu EFIX de 95 (Rompetrol) - NU E RECLAMA E O BENZINA BUNA This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 18:14 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tatarus |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 October 08 ![]() |
fratica am inmatriculato consuma maxim 8 oricat as da in ea mere ata m-a costat cu tot cu taxe si ce am reparat la ea 1400 eur
da mere atza. |
--------------------
renault
twingo
- provizoriu
1993/3 usi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Well done!!! Felicitari si sa te bucuri de ea. Sa fie intr-un ceas bun.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
titzian |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 July 08 ![]() |
am un twingo de 2 ani ,75 cp, 16v,consuma in oras aprox.10 l.
31 Dec 2008, 10:41: buburuza are 52000km,merge ok,nu am reparat nimic la ea in 2 ani This post has been edited by titzian: 31 Dec 2008, 10:41 |
--------------------
renault clio fidgi
renault twingo
2005/2002
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
m-ar interesa si pe mine la D7F cum as putea scadea putin consumul. daca as avea un turometru sigur m-as orienta si altfel, desi chiar si asa simt masina destul de bine... as fi curios totusi, pe drum drept ce inseamna sa nu subturezi masina (ca cifre ma refer. treapta 1 - x km, treapta 2- ykm etc.)
cum masina mea merge 99% in oras schimb vitezele cam asa: 1: 0-12 2: 12-18 pana la 30 3: 30-35 pana pe la 40 si... restul e irelevant pt ca in oras mai greu depasesti viteza asta sau daca o depasesti e pt foarte scurt timp. la deal nu ezit deloc sa o turez, iar la vale folosesc de cele mai multe ori frana de motor. cu toate astea sunt convins ca pot fi mai econom ![]() unde gresesc? |
--------------------
Renault
Twingo
- IS - 07 - CZE
1999 Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
_182_ |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
cateva idei, fara turometru:
cautati pe net "hypermiling" pentru tips-uri de condus economic vedeti si teoria undelor de trafic (link eu bag a 3-a fix la 37 kmh, daca intra la 35 sau 40 ma oftic ![]() |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
renotgo |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
@RadNoise ,40 km/h cu a 4-a este putin, asa ca ....mergi cu motorul subturat ,de aici si consumul exagerat .Consumul depinde foarte mult de cel ce conduce masina si starea tehnica a acesteia .Verifica masina ,imbunatateste-ti cunostintele in ale sofatului ! Dupa ,spune-ne concluziile ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Corect...eu a 4-a o bag cam pe la 50 - 55. Iar in a 2-a sincer eu intru pe la 17 - 18. A 3-a intru pe la 30 - 35. A 5- a dupa 65 - 70. Insa ai sa fim seriosi daca spui ca o alergi mai mult prin oras nu stiu de ce te intereseaza consumul? Pentru ca poti avea masina lui peste prajit...in oras o sa traga tot mult. Consumul in oras depinde de multi factori...prea multi..si niciodata nu poti spune ca este unul constant. Se stie foarte bine ca "legenda lu' Tico" este una falsa cu 4 - 5% oras, si ca in realitate ia cam 6 - 7 in unele cazuri chiar si 9. Ori Twingo are motorul mai mare (1200 vs 800 centimetri cubi) si este logic sa aiba si consumul mai ridicat. Din cate am auzit (de fapt am si observat) in general dieseluri-le consuma mai putin in oras adica acolo se duce cu adevarat pe la un 5.5.
Eu am alta propunere: daca tot sunteti asa de porniti cu chestiunea CONSUM, ma risc sa aduc ideea de construire sau adaptarea a unui dispozitiv de afisare/calculare consum atat instant cat si mediu. Cum tot este la moda tuningul la bordul cu afisaj de la Logan - deci piese ar exista. Daca doriti detalii propun sa intram pe topicul Tuning Twingo sa discutam problema mai pe larg. |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
o sa incerc sa merg mai sus in ture cu ea, poate am vreun rezultat. cu golful reusesc sa scot exact cat scrie la carte. asta mic sare putin peste aia 7.5l cat scrie ca ar trebui sa consume, dar nu depaseste 8-8.5 pe vremea asta.
o sa verific filtrul de aer pt ca sincer sa fiu l-am uitat si am o vaga banuiala ca nu am fost singurul. oricum, am gasit in masina ulei 15w50, de camioane ![]() l.e. nu ma deranjeaza neaparat consumul ca cifra sau costuri, dar un consum marit poate insemna si o uzura a motorului. de aia vreau sa vad daca folosesc eu masina gresit sau are ea o problema. This post has been edited by RadNoise: 6 Jan 2009, 14:17 |
--------------------
Renault
Twingo
- IS - 07 - CZE
1999 Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
renotgo |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Daca ai filtrul de aer imbacsit ma mir ca ai consumul asa de mic ...!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am facut cum ati spus voi am bagat benzina de 95 si consumul a scazut considerabil , nu pot sa dau o cifra exacta pentru ca nici acum nu am reparat kilometrajul dar consumul este sigur mai mic
![]() |
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
aleximo |
![]() ![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 July 08 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PROBABIL CA E PREA MARE POZA - rezolutia Attached thumbnail(s) sovata_plimbare__217_.jpg ( Size: 764.42k ) Number of downloads: 581 |
--------------------
Twingo
Renault
- ms 04 gmr
1994 1,2 benzina
|
|
renotgo |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Motorul masinii tale este foarte asemanator celui de Dacie , mai precis motor conceput prin 1943 ...asa ca ,uzura acumulata din 1994 si pana acum duce inevitabil la problema de genul -consum de benzina exagerat .Masina are doar o sonda lambda .Incearca sa bagi benzina din alt loc ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
RadNoise |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 22 November 08 From: Iasi ![]() |
ups... am sarit se pare peste paragraful in care scria sa nu pun benzina cu co mai mare de 95. tocmai i-am pus 99+ de la petrom si dupa vero 50 km de oras pot spune ca merge mai bine motorul (cel putin ca trepidatii sigur e mai linistit acum). poate o fi doar placebo... cine stie?
QUOTE Deci cu cat cifra octanica e mai mare...ARDE MAI REPEDE SI MAI BINE. daca mi se permite, o sa contrazic putin afirmatia asta cu cea comform careia cifra octanica a benzinei reprezinta rezistenta combustibilului la detonatie. asta inseamna exact contrariul la ceea ce a afirmat bubu, deci cu cat cifra octanica este mai mare, cu atat benzina rezista mai bine la aprindere. avand o rezistenta mai mare la aprindere, asta inseamna ca procesul de combustie va functiona in parametrii optimi impusi de electronica motorului. pentru o cifra octanica mai mica, datorita presiunii, temperaturii, impuritatilor si a altor factori, se poate intampla ca motorul sa dea asa-numitele rateuri (missfire). un exemplu concret e atunci cand punem benzina foarte proasta, motorul e mai zgomotos si parca o idee mai lenes. ceva in genul "mult zgomot pentru nimic". atunci apar "detonatiile" care nu sunt altceva decat arderi interne pe care motorul le realizeaza la alti parametri decat cei optimi. asta inseamna ca momentul oportun de aprindere a carburantului va fi decalat. va dati seama ca vorbim de timpi foarte mici in acest caz, dar in final, rezultatul e cel amintit anterior. daca sunt neclaritati o sa caut cateva explicatii mai "oficiale" L.E: QUOTE Cifră octanică (sau indice octanic) - Număr care măsoară rezistența unei benzine la detonație (aprindere prematură) în comparație cu un etalon. Cifra octanică reprezintă procentul, în volume de izooctan, dintr-un amestec de izooctan și pentan ce detonează la fel ca benzina cercetată, în aceleași condiții de încercare. Cu cât este mai mare cifra octanică, cu atât mai mică este probabilitatea unei detonații. O cifra octanică mare (peste 91) este utilă doar dacă producătorul mașinii o recomandă în mod expres. Octanul este de fapt o hidrocarbură (C8H18). © Wikipedia http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...-cifra-octanica o explicatie ceva mai clara. This post has been edited by RadNoise: 15 Jan 2009, 12:49 |
--------------------
Renault
Twingo
- IS - 07 - CZE
1999 Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu |
|
_182_ |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
eu bag 2 tipuri de benzina - MOL 95 si Petrom 99, clar merge mai bine cu P 99 (mai bag de la MOL ca e statia in drum, dar la ei aia de 98 e scumpa) |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pana acum vreo luna bagam numai de la Rompetrol, mai precis efix de 95. Acuma am facut si eu un plin de 99 de la Petrom si parca am alta masina. Cred ca o sa ma reprofilez pe Petrom de 99 (nu mai punem ca a costat mai putin un plin de 99 de la Petrom fata de un plin de efix 95 de la Rompetrol)
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
aleximo |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 July 08 ![]() |
daca inlocuiesc sonda lambda pot reduce consumul?
![]() |
--------------------
Twingo
Renault
- ms 04 gmr
1994 1,2 benzina
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deja am obosit sa explic. Sincer comoditatea ta e prea mare. Cauta si tu pe forumul Twingo si o sa gasesti 100% informatii despre sondele lambda de pe Twingo in functie de motorizari, cum functioneza, ce influenteaza, si la ce folosesc sondele lambda.
This post has been edited by bubu782001: 20 Jan 2009, 12:13 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
B-76-ROP |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 08 From: Bucuresti ![]() |
@BUBU cu pertrom99 consumul este mai mic sau mai mare fata de efix 95 ?
|
--------------------
Renault
twingo
- B-95-FAX
1998 /C066
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 17:35 |