Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Imi consuma 10 11%, diagnostic

B-76-ROP
post 3 Dec 2008, 14:39
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




Salutare . Sunt nou posesor de maybach (twingo) si am cam aceleasi probleme ca si voi . In primul rand consumul care este foarte mare 10-11%. Ma intrebam daca si voua va consuma la fel ,eu am motor de 1149 ?


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 3 Dec 2008, 20:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Sa stapanesti sanatos Maybach-ul ! biggrin.gif Consumul este exagerat asa ca ,schimba repede filtrul de aer daca n-ai facut-o pana acum ,verifica sondele lambda(la service) si intereseaza-te daca benzina pe care o folosesti este de calitate ...Numai bine !

3 Dec 2008, 21:54:
Inca ceva ,sa nu uiti c-a venit iarna ...asta implica un consum ceva mai mare ...Verifica presiunea in pneuri ,daca-i prea mica se simte la consum .Nu subtura motorul si asta ar putea fi o cauza ...E posibil ca motorul sa fie destul de uzat ...verifica si starea franelor ,sa nu aiba masina vreo roata infranata .Cam atat smile.gif

This post has been edited by renotgo: 3 Dec 2008, 20:54


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 6 Dec 2008, 17:13
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




multam mult o sa verific ce mi-ai spus.dar cu subturatul este adevarat ca mareste consumul ? eu am obiceiul de a merge cu masina la turatii foarte mici


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2008, 17:31
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pe scurt renotgo are f mare dreptate consumul..la ORICE MASINA este influentat si de stilul de mers. Si da un motor subturat consuma mai mult. La fel este si fenomenul cu un motor turat (mers in forta - chinuit). Deci cel mai bine este sa schimbi viteza cand o cere motorul (sa incerci sa il asculti - sa il "intelegi" si pe el).
Tu nu ai spus ce motorizare ai. Daca ai C3G este foarte normal sa traga mai multa benzina. Motorul C3G este injectie monopunct (carburator electric cum ii mai spun eu). La monopunct insusi injectorul daca prezinta uzura consuma mai mult si nu prea ai ce sa ii faci (decat sa il schimbi cu unul nou - care banuiesc ca te rupe la pret si nu prea se justifica banii pe care ii "economisesti" pe benzina consumata in plus cu asta actual).
Deci una peste alta, elementele din injectie ce influenteaza consumul sunt asa:
Sondele lambda, senzorul MAP (asta chiar are o influenta DIRECTA), senzorul de oxigen, si injectorul.

Apoi urmeaza elementele de gen: stil de mers, cauciucuri uzate, etc

Sa nu uitam in cele din urma uzura motorului care nu ai ce sa ii faci (segmentare etc...) iar te va rupe ca pret. Si unde ajungi?

This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 17:32


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 6 Dec 2008, 17:42
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




merci bubu .legat de motorizare nu ma pricep dar pe carte scrie d7f


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2008, 17:44
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca scrie D7F inseamna ca ai motorizare D7F smile.gif LOGIC. Deci 1.2 8V. Ramane sa vezi sondele lambda, senzorul MAP. Apropo nu ai specificat nimic de numarul de km. Cam cati are masina?


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 6 Dec 2008, 17:45
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




daca merg cu maybach-ul (twingo) asa ii spun eu la renault sa o puna pe test crezi ca ei ar putea sa imi spun de ce consuma ?

6 Dec 2008, 17:48:
are 112.000 dar mie de cand am cumparato nu mi-a mers niciodata kilometrajul (decat cate 10 minute pe saptamana)

This post has been edited by B-76-ROP: 6 Dec 2008, 17:48


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2008, 18:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Hmm deci poate sa aiba si 180 mii...ma rog.
De schema cu diagnoza la Renault NU stiu. Cum spuneam consumul unei masini este influentat de foarte multi factori care pana la urma nu tin de motor sau masina in sine cat de sofer. La Renault pot sa i-ti spuna in cel mai bun caz ca anumiti senzori nu sunt in parametrii dar nu vad ce te-ar incalzi. Eventual ii schimbi dar daca nu influenteaza consumul ai pus problema? Vb aia "si ... si cu banii luati" smile.gif .
Mai intai fa altceva. Incearca sa schimbi stilul de mers, sa nu mai mergi cu ea subturata. Renault chiar specifica sa nu se mearga subturat in manualul de service (cel putin la motorul D4F). Benzina de care pui? Eu spre exemplu pun EFix 95 Rompetrol insa sub 7-8 in oras nu cred ca ajung. Vara e mai rau ca am si AC-ul pornit. Daca mergi cu ea subturata curge benzina in voie in motor. Daca o turezi (acuma nu e cazul sa exagerezi) computerul de injectie are un sistem ce "simte" sarcina pe care o ai in o anumita treapta (banuiesc eu ca face un calcul la cuplul de moment) si taie benzina in exces pentru ca turatia sa nu mai creasca in respectiva trepta. Garantez ca in turatie oricum consuma mai putin decat subturata. Ca metoda clasica de a reduce consumul este sa folosesti cat mai des frana de motor (metoda aflata de la taximetristi) - consumul in frana de motor este ZERO (computerul taie injectia).

This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 18:03


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 6 Dec 2008, 18:02
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




tot eu deranjez dar nu ma prea pricep la masini .stie cineva unde as putea sa merg cu masina sa ii repar diferitele probleme adica ;
1 vitezometrul care cand merge cand nu merge
2 pozitia care cand se aprinde cand nu
3 semnalul care cand merge cand nu
la un service care sa nu ma rupa la punga dar ca tot omul as vrea sa faca si treaba


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2008, 18:07
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deja esti pe dinafara cu topicul insa incearca sa intrebi pe la diferite service-uri auto cam cat ar costa problemele astea. Ai intrebat vreodata? NU cred ca ar costa o avere, si este treaba relativ usor de rezolvat cam pentru orice service. (la motor nu e recomandat sa te duci la orice service intalnit). Aici la tine pare o chestie de contacte imperfecte sau un scurt..ceva spray, posibil niste banda izoliera, un aparat de masura.

This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 18:09


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 6 Dec 2008, 18:08
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




legat de benzina ii pun sincer pe cea mai scumpa ;
carera 100
top 99


6 Dec 2008, 18:09:
am fost la amg pantelimon si acolo am primit raspuns
NU REPARAM ASA CEVA

This post has been edited by B-76-ROP: 6 Dec 2008, 18:09


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2008, 18:13
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Si mai te plangi ca are consumul asta radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Pai mai omule... radmasa.gif Ia citese tu forumurile..asa la intamplare..sa vezi ce se zice cand pui din asta cu cifra octanica mare (de altfel tu si risti sa ii faci praf supapele + scaunele lor). Deci cu cat cifra octanica e mai mare...ARDE MAI REPEDE SI MAI BINE. Ia arunca tu un ochi aici: http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=43799

SI pune si tu EFIX de 95 (Rompetrol) - NU E RECLAMA E O BENZINA BUNA


This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 18:14


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatarus
post 9 Dec 2008, 12:45
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 October 08




fratica am inmatriculato consuma maxim 8 oricat as da in ea mere ata m-a costat cu tot cu taxe si ce am reparat la ea 1400 eur
da mere atza.


--------------------
renault twingo - provizoriu 1993/3 usi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Dec 2008, 13:02
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Well done!!! Felicitari si sa te bucuri de ea. Sa fie intr-un ceas bun.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titzian
post 31 Dec 2008, 10:39
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 6 July 08




am un twingo de 2 ani ,75 cp, 16v,consuma in oras aprox.10 l.

31 Dec 2008, 10:41:
buburuza are 52000km,merge ok,nu am reparat nimic la ea in 2 ani

This post has been edited by titzian: 31 Dec 2008, 10:41


--------------------
renault clio fidgi renault twingo 2005/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 5 Jan 2009, 18:38
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




m-ar interesa si pe mine la D7F cum as putea scadea putin consumul. daca as avea un turometru sigur m-as orienta si altfel, desi chiar si asa simt masina destul de bine... as fi curios totusi, pe drum drept ce inseamna sa nu subturezi masina (ca cifre ma refer. treapta 1 - x km, treapta 2- ykm etc.)
cum masina mea merge 99% in oras schimb vitezele cam asa:
1: 0-12
2: 12-18 pana la 30
3: 30-35 pana pe la 40 si...
restul e irelevant pt ca in oras mai greu depasesti viteza asta sau daca o depasesti e pt foarte scurt timp.
la deal nu ezit deloc sa o turez, iar la vale folosesc de cele mai multe ori frana de motor. cu toate astea sunt convins ca pot fi mai econom biggrin.gif
unde gresesc?


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 5 Jan 2009, 23:41
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




cateva idei, fara turometru:

cautati pe net "hypermiling" pentru tips-uri de condus economic

vedeti si teoria undelor de trafic (link



eu bag a 3-a fix la 37 kmh, daca intra la 35 sau 40 ma oftic tongue.gif


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Jan 2009, 10:27
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




@RadNoise ,40 km/h cu a 4-a este putin, asa ca ....mergi cu motorul subturat ,de aici si consumul exagerat .Consumul depinde foarte mult de cel ce conduce masina si starea tehnica a acesteia .Verifica masina ,imbunatateste-ti cunostintele in ale sofatului ! Dupa ,spune-ne concluziile ...


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Jan 2009, 14:14
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Corect...eu a 4-a o bag cam pe la 50 - 55. Iar in a 2-a sincer eu intru pe la 17 - 18. A 3-a intru pe la 30 - 35. A 5- a dupa 65 - 70. Insa ai sa fim seriosi daca spui ca o alergi mai mult prin oras nu stiu de ce te intereseaza consumul? Pentru ca poti avea masina lui peste prajit...in oras o sa traga tot mult. Consumul in oras depinde de multi factori...prea multi..si niciodata nu poti spune ca este unul constant. Se stie foarte bine ca "legenda lu' Tico" este una falsa cu 4 - 5% oras, si ca in realitate ia cam 6 - 7 in unele cazuri chiar si 9. Ori Twingo are motorul mai mare (1200 vs 800 centimetri cubi) si este logic sa aiba si consumul mai ridicat. Din cate am auzit (de fapt am si observat) in general dieseluri-le consuma mai putin in oras adica acolo se duce cu adevarat pe la un 5.5.
Eu am alta propunere: daca tot sunteti asa de porniti cu chestiunea CONSUM, ma risc sa aduc ideea de construire sau adaptarea a unui dispozitiv de afisare/calculare consum atat instant cat si mediu. Cum tot este la moda tuningul la bordul cu afisaj de la Logan - deci piese ar exista. Daca doriti detalii propun sa intram pe topicul Tuning Twingo sa discutam problema mai pe larg.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 6 Jan 2009, 14:16
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




o sa incerc sa merg mai sus in ture cu ea, poate am vreun rezultat. cu golful reusesc sa scot exact cat scrie la carte. asta mic sare putin peste aia 7.5l cat scrie ca ar trebui sa consume, dar nu depaseste 8-8.5 pe vremea asta.
o sa verific filtrul de aer pt ca sincer sa fiu l-am uitat si am o vaga banuiala ca nu am fost singurul. oricum, am gasit in masina ulei 15w50, de camioane smile.gif. probabil fiind atat de dens si ala influenteaza consumul, asa ca voi reveni cu noi precizari la capitolul consum dupa ce schimb uleiul si filtrul de aer. bujiile deja s-au schimbat si merge putin mai bine masinuta. vreau sa cred ca la km ei (170mii+) inca nu trebuie umblat la motor.

l.e. nu ma deranjeaza neaparat consumul ca cifra sau costuri, dar un consum marit poate insemna si o uzura a motorului. de aia vreau sa vad daca folosesc eu masina gresit sau are ea o problema.

This post has been edited by RadNoise: 6 Jan 2009, 14:17


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Jan 2009, 17:49
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Daca ai filtrul de aer imbacsit ma mir ca ai consumul asa de mic ...! smile.gif Uleiul (vascozitatea lui) nu-i chiar o problema ,poate chiar deloc ,bine ca nu avea 20 w50 smile.gif La cei 170 mii km motoru-i in "floarea varstei" ,n-as crede sa fie uzat ,ar face firma de ras ...ce naiba ! biggrin.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 15 Jan 2009, 09:42
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




Am facut cum ati spus voi am bagat benzina de 95 si consumul a scazut considerabil , nu pot sa dau o cifra exacta pentru ca nici acum nu am reparat kilometrajul dar consumul este sigur mai mic
smile.gif


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleximo
post 15 Jan 2009, 12:05
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 3 July 08




unsure.gif Salut posesorii de furii! biggrin.gif Am si eu o furie visinie rolleyes.gif Problema cu consumul o am si eu.Pe carte la motor scrie ambele denumiri ce le pomeniti.Imi ziceti exact in ce categorie descrisa de voi am motorul?pe carte scrie Tipul:C3DG7/02.Am incercat sa merg un pic mai turat,un coleg radea de mine ca merg ca "batranii" si "nu ii dau in gura" si de aceea consuma asa mult.Am mers mai turat "sa curat supapele cica" dar am ajuns la un consum astronomic in jur de 15% sau 14%.Filtrul de aer este nou de circa 4 luni,uleiul e schimbat recent dar mai departe nu stiu.Antigel schimbat si tot,cauciucuri noi de iarna.In ritmul asta ajung sa o iau cu autobuzul biggrin.gif Masina e din 1994, motor 1238,benzina.Benzina ii bag numai de la lukoil cu cifra de 95.Mai departe ce as putea face.Imi spuneti cate sonde labda trebuie?Una sau doua,si referitor la clapeta de acceleratie ce i-as putea repara sau curata.M-ar interesa lucrari la motor care le-as putea face eu, sunt la inginerie in anul 2,si ma incapatanez sa ii fac si io cate ceva, ca imi place sleep.gif Is curios daca m-ati putea ajuta, si in cat timp primesc raspuns wink.gif Mutumesc!

PROBABIL CA E PREA MARE POZA - rezolutia

Attached thumbnail(s)
sovata_plimbare__217_.jpg ( Size: 764.42k ) Number of downloads: 581


--------------------
Twingo Renault - ms 04 gmr 1994 1,2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 15 Jan 2009, 12:21
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Motorul masinii tale este foarte asemanator celui de Dacie , mai precis motor conceput prin 1943 ...asa ca ,uzura acumulata din 1994 si pana acum duce inevitabil la problema de genul -consum de benzina exagerat .Masina are doar o sonda lambda .Incearca sa bagi benzina din alt loc ...


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 15 Jan 2009, 12:43
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




ups... am sarit se pare peste paragraful in care scria sa nu pun benzina cu co mai mare de 95. tocmai i-am pus 99+ de la petrom si dupa vero 50 km de oras pot spune ca merge mai bine motorul (cel putin ca trepidatii sigur e mai linistit acum). poate o fi doar placebo... cine stie?
QUOTE
Deci cu cat cifra octanica e mai mare...ARDE MAI REPEDE SI MAI BINE.

daca mi se permite, o sa contrazic putin afirmatia asta cu cea comform careia cifra octanica a benzinei reprezinta rezistenta combustibilului la detonatie. asta inseamna exact contrariul la ceea ce a afirmat bubu, deci cu cat cifra octanica este mai mare, cu atat benzina rezista mai bine la aprindere. avand o rezistenta mai mare la aprindere, asta inseamna ca procesul de combustie va functiona in parametrii optimi impusi de electronica motorului.
pentru o cifra octanica mai mica, datorita presiunii, temperaturii, impuritatilor si a altor factori, se poate intampla ca motorul sa dea asa-numitele rateuri (missfire).
un exemplu concret e atunci cand punem benzina foarte proasta, motorul e mai zgomotos si parca o idee mai lenes. ceva in genul "mult zgomot pentru nimic". atunci apar "detonatiile" care nu sunt altceva decat arderi interne pe care motorul le realizeaza la alti parametri decat cei optimi. asta inseamna ca momentul oportun de aprindere a carburantului va fi decalat. va dati seama ca vorbim de timpi foarte mici in acest caz, dar in final, rezultatul e cel amintit anterior.

daca sunt neclaritati o sa caut cateva explicatii mai "oficiale"

L.E:
QUOTE
Cifră octanică (sau indice octanic) - Număr care măsoară rezistența unei benzine la detonație (aprindere prematură) în comparație cu un etalon. Cifra octanică reprezintă procentul, în volume de izooctan, dintr-un amestec de izooctan și pentan ce detonează la fel ca benzina cercetată, în aceleași condiții de încercare. Cu cât este mai mare cifra octanică, cu atât mai mică este probabilitatea unei detonații. O cifra octanică mare (peste 91) este utilă doar dacă producătorul mașinii o recomandă în mod expres. Octanul este de fapt o hidrocarbură (C8H18).

© Wikipedia

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...-cifra-octanica o explicatie ceva mai clara.

This post has been edited by RadNoise: 15 Jan 2009, 12:49


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 15 Jan 2009, 17:49
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





eu bag 2 tipuri de benzina - MOL 95 si Petrom 99, clar merge mai bine cu P 99

(mai bag de la MOL ca e statia in drum, dar la ei aia de 98 e scumpa)


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Jan 2009, 18:33
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pana acum vreo luna bagam numai de la Rompetrol, mai precis efix de 95. Acuma am facut si eu un plin de 99 de la Petrom si parca am alta masina. Cred ca o sa ma reprofilez pe Petrom de 99 (nu mai punem ca a costat mai putin un plin de 99 de la Petrom fata de un plin de efix 95 de la Rompetrol)


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleximo
post 20 Jan 2009, 09:06
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 3 July 08




daca inlocuiesc sonda lambda pot reduce consumul?biggrin.gif si cine ar avea una?difera de la twingo la twingo?


--------------------
Twingo Renault - ms 04 gmr 1994 1,2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Jan 2009, 12:13
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deja am obosit sa explic. Sincer comoditatea ta e prea mare. Cauta si tu pe forumul Twingo si o sa gasesti 100% informatii despre sondele lambda de pe Twingo in functie de motorizari, cum functioneza, ce influenteaza, si la ce folosesc sondele lambda.

This post has been edited by bubu782001: 20 Jan 2009, 12:13


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-76-ROP
post 20 Jan 2009, 16:42
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 2 December 08
From: Bucuresti




@BUBU cu pertrom99 consumul este mai mic sau mai mare fata de efix 95 ?


--------------------
Renault twingo - B-95-FAX 1998 /C066
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 17:35
Dacia