Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Eșecul Laguna, față în față cu succesul C5

IRONICK
post 12 Sep 2008, 09:11
Post #91


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




De ce are geamurile laterale sunt laminate? Ma rog, optional pe nivelurile inferioare.
Intre doua foi de sticla este prezent un strat de polyvinyle butyral.
Stiai ca pentru proprietati acustice mai bune a fost adaugata o rasina in pvb? Stiai ca parbrizul si geamurile laterale absorb 6-10dB din zgomotul provenit din compartimentul motor?

Hai Modus, te astept.

This post has been edited by IRONICK: 12 Sep 2008, 09:13


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 12 Sep 2008, 09:16
Post #92


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Io zic ca cu marketingu' vorbesti degeaba!
Inafara de cuvinte ca ''minunat'' "superba, sublima", "nu are vanzari la nivelul calitatilor sale '",restul nu exista! De exemplu: decibel, absortie zgomot, spatiu la piciorele pasagerilor din spate!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe - XX-B-XXX 2004 / 2019/2008
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Sep 2008, 09:22
Post #93


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu nu ma pot abtine ... de ce ferestrele laterale dau efectul de "cocon"? Si cum se manifesta asa ceva ...
De ce nivelul de zgomot este redus fata de concurenta la cadrele (imbinarile) usilor ? Scump si rar in segmentul de piata ...
De ce materialul care vine pe oalele rotilor este compus din 3 straturi? Iar L3 are doar un plastic ordinar ..si ala doar pe jumatatea oalelor ...

Moooddddduuuusssssssss ....

This post has been edited by IRONICK: 12 Sep 2008, 10:05


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 12 Sep 2008, 09:26
Post #94


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Spune bre ca e vorba de alceva decit L3!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe - XX-B-XXX 2004 / 2019/2008
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 12 Sep 2008, 09:46
Post #95


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Sa mor daca am inteles de ce Laguna 3 e asa un mare esec...bag de seama insa ca avem o disputa Modus versus restul lumii...

Deci...mai las topicul deshis vreme de 10 posturi se vedem daca aflu de ce respectivul model e un esec..daca nu aflu pe langa inchidere mai dau si niste warn-uri ca avem de unde si poate si cateva zile libere unora....

Astfel...


--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Sep 2008, 09:56
Post #96


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




OK, atunci ramane deschis pentru confruntarea solutilor tehnice. Pana acum am adus cateva solutii tehnice care sunt peste L3.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Sep 2008, 09:58
Post #97


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2008, 10:11)
Stiai ca parbrizul si geamurile laterale absorb 6-10dB din zgomotul provenit din compartimentul motor?
*
Pentru a se intelege performanta geamurilor de pe versiunile mai scumpe de C5, un geam "normal" de masina absoarbe cam 3 db.
QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2008, 10:31)
Stii ce frecvente izoleaza chederele usilor? 500Hz iti spune ceva? Cauciucul sintetic din care sunt facute este fabricat de Faurecia.
Adevaru e ca la cele 3 randuri de chedere de pe usi (lucru foarte rar pe masini din gama) chederele alea puteau fi facut si la Floresti ca tot izolau bine.
QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2008, 10:31)
Stiai ca podeaua este acoperita cu doua tipuri de mocheta cu rol de izolare, estetic si practic? Cu par scurt tot de la Faurecia numit Dilour. Si cel cu par lung numit Tuft ...
Sa avem pardon, nu sunt 2 randuri de mocheta unul peste altul. Dilour ala e pe versiunile mai ieftine pe cand Tuft alalat e pe versiunile mai scumpe.

In mod obiectiv C5 are mai multa atentie si e mai studiat la insonorizare.
Nu as trece cu vedere nici insonorizarile esapamentului la versiunile diesel, la care exista insonorizant intre ecranele termice si tunelul central (ca la ford mondeo, ca la BMW-uri etc).
Tehnic, dpdv insonorizare C5 este peste laguna, la fel si cu suspensia in cazul celei hydractive, insa cred ca nu numai asta conduce la vanzari mai mari.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Sep 2008, 10:00
Post #98


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nici nu am spus ca mochetele sunt una peste alta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 12 Sep 2008, 11:33
Post #99


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Eu vreau sa subliniez doua lucruri:
1) E important sa priceapa cei ce fac masini ca aspectul conteaza foarte mult in alegerea masinii si oricat de subiectiv e acest aspect, 90 la suta din oamenii cu care am discutat au zis ca e urata. Poate asta spune ceva.
2) Faptul ca unele solutii nu se vad nu inseamna ca nu le punem si gata dar cerem tot atata. Treaba e ca nu se vad da' se simt. Si daca ti-ai batut joc de un om ce o dat 20K euro pe o masina din aia a doua oara nu il mai vezi de client.

Sacalul asta e cum era FMI-ul. Vroiau numai sa le iese parametrii chiar daca metodele presupuneau coafarea la prezent in detrimentul viitorului.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 12 Sep 2008, 12:47
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Si la motoare tot Citroen e mai bun?
2,0 l dci de 130, 150, 175, si 180 de cai de pe Laguna 3 sunt sub motorizarile diesel de cilindree similara de pe C5?

Ma indoiesc ca un C5 Hydractive 3+++++ merge mai bine si sta mai bine pe sosea decat o Laguna GT Active Drive. Never ever!

Dar si eu cred ca C5 se vinde mai bine nu din considerente tehnice, ci, cum spuneti si voi, parerea generala e ca laguna e o masina urata, iar C5 e frumos.
Mie imi plac ambele masini si daca as avea banii de ele mi-as lua Laguna, dar vad ca sunt doar un caz izolat. Asta este, nu te pui cu gusturile omului in situatia asta.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 13:00
Post #101


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




- HDi 110 DPFS (80 kW EEC) 1.6l

059.jpg

- HDi 138 DPFS (100 kW EEC) 2.0l

058.jpg

- HDi 173 DPFS (125 kW EEC) 2.2l

057.jpg

- HDi V6 208 Bi-Turbo DPFS (150 kW EEC) 2.7L

056.jpg

Rau nu sta, avand in vedere ca L3 se opreste la 127kW.


QUOTE(Modus)
Ma indoiesc ca un C5 Hydractive 3+++++ merge mai bine si sta mai bine pe sosea decat o Laguna GT Active Drive. Never ever!


Eu iti recomand sa te abtii de la asemenea afirmatii cand este cel putin evident ca nu ai nici macar o idee vaga despre ce este hydractive si ce face el.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 12 Sep 2008, 13:02
Post #102


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Modus @ 12 Sep 2008, 16:22)
"Buna in sus, buna in jos, superba, sublima, de unde tragi concluziile astea, pe ce te bazezi?"
Si tu pe ce te bazezi in afirmatia ta ca e o porcarie?
Unde am sustinut eu asa ceva, stimabile?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 13:20
Post #103


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti






--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Sep 2008, 13:33
Post #104


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Modus @ 12 Sep 2008, 13:47)
Ma indoiesc ca un C5 Hydractive 3+++++ merge mai bine si sta mai bine pe sosea decat o Laguna GT Active Drive. Never ever!
*
A nu se confunda functiile celor 2. Suspensia hydractive de la citroen are functie de confort al suspensiilor, pe cand "active drive"-ul de la laguna are functie de 4 roti directoare, nu de suspensii fabuloase si comode.
Obietivul lui active drive este ameliorarea dinamicii masinii, nu ameliorarea supensiilor.
Interesul osiei spate directoare este de a facilita manevrabilitatea la viteze reduse si ameliorarea stabilitatii la viteze ridicate.
La Laguna 3 rotile spate pot braca +/- 3,5°. LA viteze mici (sub 60 km/h) bracheaza pana la 3,5° in sens opus rotilor fata, ceea ce reduce diametrul de bracaj de la 12,05 m la 10,8 m.
Peste aceasta viteza rotile spate bracheaza in acelasi sens cu rotile fata. Aceast bracare se realizeaza numai pana la 2°, ceea ce poate parea putin insa renault spune ca e suficient pentru a influenta comportamentul autovehiculului De asemenea sistemul de bracare, pentru a limita eforturile suplimentare pe mecanisme, nu bracheaza decat la viteze de peste 2km/h.
Si o alta functie a "active drive" este de a interveni in timpul franarii cu aderenta asimetrica, cand o modificare controlata a pozitiei rotilor spate compenseaza diferentele intre fortele de franare de pe roata dreapta si cea stanga, ceea ce permite utilizarea unei forte de franare mai mari. Renault sustine si ca dispozitivul reduce uzura pneurilor in viraje lungi
Nu mai intru in detalii ca sistemul mai elimina din dezavantajele puntii h in ce privesc fortele ce actioneaza asupra rotilor (care la cea independenta nu apar)

Dupa cum se observa rolul lui Active Drive de pe Laguna nu este de filtrare a vibratiilor percepute de sofer provenite de la trenul de rulare, nici modificare comportamentului suspensiilor (din moi si comode in tari si sportive cu 16 presetari), nici de a mentine garda la sol constanta indiferent de sarcina transportata, nici de a mntine acelasi confort al suspensiilor si pe fata si pe spate si nici de a limita ruliul pe spate, roluri pe care le gestioneaza suspensia hydractiva de la citroen.

Sunt 2 sisteme diferite care au scopuri diferite, mai putin cmparabile.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2008, 13:35
Post #105


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La vechiul C5 se facea RK la suspensia aia la 5 ani si costa o gramada, la asta nou tot asa e?


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 13:39
Post #106


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Afaik la 5 ani se inlocuia lichidul hidraulic, atat.

Si oricum nu prea ai la ce face RK. Sistemul e compus dintr-un bloc cu valve si pompa si un numar de sfere care variaza in functie de echipare.



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 12 Sep 2008, 13:46
Post #107


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 12 Sep 2008, 13:33)
De asemenea sistemul de bracare, pentru a limita eforturile suplimentare pe mecanisme, nu bracheaza decat la viteze de peste 2km/h.


Sa inteleg, ipotetic vorbind, ca daca sunt in parcare si vreau sa ies nu mi se bracheaza rotile din spate?


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 13:49
Post #108


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ba da, imediat ce depasesti 2kmph smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 12 Sep 2008, 13:59
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Din postul 101, neaparat a se observa cuplul la motorul de 2.2 litrii.

Niste grafice de cuplu/putere la motoarele de pe Laguna nu aduce nimeni?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 14:06
Post #110


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




La V6 curba cuplului este putin dezamagitoare... ar putea sa mai lucreze la ea.


In schimb foarte interesant cum la 2.2 ai 100% din cuplu chiar de la ralanti.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 12 Sep 2008, 14:11
Post #111


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




2.2 litrii? 20 de carnatii, va rog!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 12 Sep 2008, 14:13
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
In schimb foarte interesant cum la 2.2 ai 100% din cuplu chiar de la ralanti.


Nu chiar


Inca o chestie interesanta pe care am vazut-o acum.

QUOTE
# Rotatii pe minut: 1500 rotatii/ min
# Tip transmisie: Manuala
# Numar viteze: 7


E vorba de echiparea Confort, motorul 2,2 HDI.

This post has been edited by St: 12 Sep 2008, 14:20


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 14:13
Post #113


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE
2.2 litrii? 20 de carnatii, va rog!


blink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Sep 2008, 14:14
Post #114


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(R19/16v @ 12 Sep 2008, 15:06)
In schimb foarte interesant cum la 2.2 ai 100% din cuplu chiar de la ralanti.



Uita-te mai atent. Nu e ralanti. Ci 1500 rpm smile.gif
Si Laguna 2.0 dci 180 de cai:

This post has been edited by ssilviu: 12 Sep 2008, 14:17

Attached thumbnail(s)
photo_media_en_16356_HD_ren2008engine.jpg ( Size: 37.91k ) Number of downloads: 274


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 14:17
Post #115


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(ssilviu @ 12 Sep 2008, 15:14)
Uita-te mai atent. Nu e relanti. Ci 1500 rpm  smile.gif


Da, my bad. Nu am fost atent la scara.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Sep 2008, 14:19
Post #116


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Mai impresionant e V6-le dci, cu 550 Nm constant pe 2000 rpm.


Attached thumbnail(s)
photo_media_en_14727_HD_ren2007V6dciconcept.jpg ( Size: 36.23k ) Number of downloads: 285


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Sep 2008, 14:20
Post #117


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, aia e o curba interesanta.

Inca e concept...?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 12 Sep 2008, 14:24
Post #118


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




nu am gasit diagrama pentru 1.5 dCi 110 cp

15dci105cp-1.jpg

20dci110kW-1.jpg

20dci127kW-1.jpg

20dci131kW-1.jpg

This post has been edited by r_vlad: 12 Sep 2008, 14:38


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 12 Sep 2008, 14:25
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Test comparativ C5 vs. Laguna, Laguna castiga http://www.autojournal.fr/face-a-face-auto...guna-22663.html

Alt test comparativ, in care este si 407, nu e dat un castigator: http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/co...07-laguna-1.php

Film cu testul de sus:


Alt test http://www.automobile-magazine.fr/essais/m...preuve_de_force

Imi place ca Laguna este descrisa ca avand un "comportament diabolic" tongue.gif

12 Sep 2008, 14:27:
Versiunea de serie a lui V6 dCi de pe Laguna Coupé are 235 de cai.

This post has been edited by Modus: 12 Sep 2008, 14:27


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Sep 2008, 14:36
Post #120


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dar graficul cu versiunea de serie V6 dci nu am gasit ....


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 06:38
Dacia