Eșecul Laguna, față în față cu succesul C5
![]() ![]() ![]() |
Eșecul Laguna, față în față cu succesul C5
IRONICK |
![]()
Post
#91
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|||
miki |
![]()
Post
#92
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.265 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Io zic ca cu marketingu' vorbesti degeaba!
Inafara de cuvinte ca ''minunat'' "superba, sublima", "nu are vanzari la nivelul calitatilor sale '",restul nu exista! De exemplu: decibel, absortie zgomot, spatiu la piciorele pasagerilor din spate! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
- XX-B-XXX
2004 / 2019/2008 #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
IRONICK |
![]()
Post
#93
|
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu nu ma pot abtine ... de ce ferestrele laterale dau efectul de "cocon"? Si cum se manifesta asa ceva ...
De ce nivelul de zgomot este redus fata de concurenta la cadrele (imbinarile) usilor ? Scump si rar in segmentul de piata ... De ce materialul care vine pe oalele rotilor este compus din 3 straturi? Iar L3 are doar un plastic ordinar ..si ala doar pe jumatatea oalelor ... Moooddddduuuusssssssss .... This post has been edited by IRONICK: 12 Sep 2008, 10:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
miki |
![]()
Post
#94
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.265 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Spune bre ca e vorba de alceva decit L3!
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe
- XX-B-XXX
2004 / 2019/2008 #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
BOG |
![]()
Post
#95
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Sa mor daca am inteles de ce Laguna 3 e asa un mare esec...bag de seama insa ca avem o disputa Modus versus restul lumii...
Deci...mai las topicul deshis vreme de 10 posturi se vedem daca aflu de ce respectivul model e un esec..daca nu aflu pe langa inchidere mai dau si niste warn-uri ca avem de unde si poate si cateva zile libere unora.... Astfel... |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#96
|
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
OK, atunci ramane deschis pentru confruntarea solutilor tehnice. Pana acum am adus cateva solutii tehnice care sunt peste L3.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
klaus |
![]()
Post
#97
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2008, 10:11) Stiai ca parbrizul si geamurile laterale absorb 6-10dB din zgomotul provenit din compartimentul motor? Pentru a se intelege performanta geamurilor de pe versiunile mai scumpe de C5, un geam "normal" de masina absoarbe cam 3 db.QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2008, 10:31) Stii ce frecvente izoleaza chederele usilor? 500Hz iti spune ceva? Cauciucul sintetic din care sunt facute este fabricat de Faurecia. Adevaru e ca la cele 3 randuri de chedere de pe usi (lucru foarte rar pe masini din gama) chederele alea puteau fi facut si la Floresti ca tot izolau bine.QUOTE(IRONICK @ 12 Sep 2008, 10:31) Stiai ca podeaua este acoperita cu doua tipuri de mocheta cu rol de izolare, estetic si practic? Cu par scurt tot de la Faurecia numit Dilour. Si cel cu par lung numit Tuft ... Sa avem pardon, nu sunt 2 randuri de mocheta unul peste altul. Dilour ala e pe versiunile mai ieftine pe cand Tuft alalat e pe versiunile mai scumpe.In mod obiectiv C5 are mai multa atentie si e mai studiat la insonorizare. Nu as trece cu vedere nici insonorizarile esapamentului la versiunile diesel, la care exista insonorizant intre ecranele termice si tunelul central (ca la ford mondeo, ca la BMW-uri etc). Tehnic, dpdv insonorizare C5 este peste laguna, la fel si cu suspensia in cazul celei hydractive, insa cred ca nu numai asta conduce la vanzari mai mari. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#98
|
![]() - Group: Members Posts: 22.801 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nici nu am spus ca mochetele sunt una peste alta.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
minny |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Eu vreau sa subliniez doua lucruri:
1) E important sa priceapa cei ce fac masini ca aspectul conteaza foarte mult in alegerea masinii si oricat de subiectiv e acest aspect, 90 la suta din oamenii cu care am discutat au zis ca e urata. Poate asta spune ceva. 2) Faptul ca unele solutii nu se vad nu inseamna ca nu le punem si gata dar cerem tot atata. Treaba e ca nu se vad da' se simt. Si daca ti-ai batut joc de un om ce o dat 20K euro pe o masina din aia a doua oara nu il mai vezi de client. Sacalul asta e cum era FMI-ul. Vroiau numai sa le iese parametrii chiar daca metodele presupuneau coafarea la prezent in detrimentul viitorului. |
--------------------
------
------
------
|
|
Modus |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Si la motoare tot Citroen e mai bun?
2,0 l dci de 130, 150, 175, si 180 de cai de pe Laguna 3 sunt sub motorizarile diesel de cilindree similara de pe C5? Ma indoiesc ca un C5 Hydractive 3+++++ merge mai bine si sta mai bine pe sosea decat o Laguna GT Active Drive. Never ever! Dar si eu cred ca C5 se vinde mai bine nu din considerente tehnice, ci, cum spuneti si voi, parerea generala e ca laguna e o masina urata, iar C5 e frumos. Mie imi plac ambele masini si daca as avea banii de ele mi-as lua Laguna, dar vad ca sunt doar un caz izolat. Asta este, nu te pui cu gusturile omului in situatia asta. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#101
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
- HDi 110 DPFS (80 kW EEC) 1.6l
059.jpg - HDi 138 DPFS (100 kW EEC) 2.0l 058.jpg - HDi 173 DPFS (125 kW EEC) 2.2l 057.jpg - HDi V6 208 Bi-Turbo DPFS (150 kW EEC) 2.7L 056.jpg Rau nu sta, avand in vedere ca L3 se opreste la 127kW. QUOTE(Modus) Ma indoiesc ca un C5 Hydractive 3+++++ merge mai bine si sta mai bine pe sosea decat o Laguna GT Active Drive. Never ever! Eu iti recomand sa te abtii de la asemenea afirmatii cand este cel putin evident ca nu ai nici macar o idee vaga despre ce este hydractive si ce face el. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adip |
![]()
Post
#102
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Modus @ 12 Sep 2008, 16:22) "Buna in sus, buna in jos, superba, sublima, de unde tragi concluziile astea, pe ce te bazezi?" Unde am sustinut eu asa ceva, stimabile? Si tu pe ce te bazezi in afirmatia ta ca e o porcarie? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
R19/16v |
![]()
Post
#103
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
klaus |
![]()
Post
#104
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Modus @ 12 Sep 2008, 13:47) Ma indoiesc ca un C5 Hydractive 3+++++ merge mai bine si sta mai bine pe sosea decat o Laguna GT Active Drive. Never ever! A nu se confunda functiile celor 2. Suspensia hydractive de la citroen are functie de confort al suspensiilor, pe cand "active drive"-ul de la laguna are functie de 4 roti directoare, nu de suspensii fabuloase si comode.Obietivul lui active drive este ameliorarea dinamicii masinii, nu ameliorarea supensiilor. Interesul osiei spate directoare este de a facilita manevrabilitatea la viteze reduse si ameliorarea stabilitatii la viteze ridicate. La Laguna 3 rotile spate pot braca +/- 3,5°. LA viteze mici (sub 60 km/h) bracheaza pana la 3,5° in sens opus rotilor fata, ceea ce reduce diametrul de bracaj de la 12,05 m la 10,8 m. Peste aceasta viteza rotile spate bracheaza in acelasi sens cu rotile fata. Aceast bracare se realizeaza numai pana la 2°, ceea ce poate parea putin insa renault spune ca e suficient pentru a influenta comportamentul autovehiculului De asemenea sistemul de bracare, pentru a limita eforturile suplimentare pe mecanisme, nu bracheaza decat la viteze de peste 2km/h. Si o alta functie a "active drive" este de a interveni in timpul franarii cu aderenta asimetrica, cand o modificare controlata a pozitiei rotilor spate compenseaza diferentele intre fortele de franare de pe roata dreapta si cea stanga, ceea ce permite utilizarea unei forte de franare mai mari. Renault sustine si ca dispozitivul reduce uzura pneurilor in viraje lungi Nu mai intru in detalii ca sistemul mai elimina din dezavantajele puntii h in ce privesc fortele ce actioneaza asupra rotilor (care la cea independenta nu apar) Dupa cum se observa rolul lui Active Drive de pe Laguna nu este de filtrare a vibratiilor percepute de sofer provenite de la trenul de rulare, nici modificare comportamentului suspensiilor (din moi si comode in tari si sportive cu 16 presetari), nici de a mentine garda la sol constanta indiferent de sarcina transportata, nici de a mntine acelasi confort al suspensiilor si pe fata si pe spate si nici de a limita ruliul pe spate, roluri pe care le gestioneaza suspensia hydractiva de la citroen. Sunt 2 sisteme diferite care au scopuri diferite, mai putin cmparabile. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#105
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La vechiul C5 se facea RK la suspensia aia la 5 ani si costa o gramada, la asta nou tot asa e?
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#106
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Afaik la 5 ani se inlocuia lichidul hidraulic, atat.
Si oricum nu prea ai la ce face RK. Sistemul e compus dintr-un bloc cu valve si pompa si un numar de sfere care variaza in functie de echipare. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Cypher4laguna |
![]() ![]()
Post
#107
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 12 Sep 2008, 13:33) De asemenea sistemul de bracare, pentru a limita eforturile suplimentare pe mecanisme, nu bracheaza decat la viteze de peste 2km/h. Sa inteleg, ipotetic vorbind, ca daca sunt in parcare si vreau sa ies nu mi se bracheaza rotile din spate? |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#108
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ba da, imediat ce depasesti 2kmph
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
St |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Din postul 101, neaparat a se observa cuplul la motorul de 2.2 litrii.
Niste grafice de cuplu/putere la motoarele de pe Laguna nu aduce nimeni? |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#110
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
La V6 curba cuplului este putin dezamagitoare... ar putea sa mai lucreze la ea.
In schimb foarte interesant cum la 2.2 ai 100% din cuplu chiar de la ralanti. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
AIX |
![]()
Post
#111
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
2.2 litrii? 20 de carnatii, va rog!
|
--------------------
.
.
.
|
|
St |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE In schimb foarte interesant cum la 2.2 ai 100% din cuplu chiar de la ralanti. Nu chiar Inca o chestie interesanta pe care am vazut-o acum. QUOTE # Rotatii pe minut: 1500 rotatii/ min # Tip transmisie: Manuala # Numar viteze: 7 E vorba de echiparea Confort, motorul 2,2 HDI. This post has been edited by St: 12 Sep 2008, 14:20 |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#113
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE 2.2 litrii? 20 de carnatii, va rog! ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#114
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 12 Sep 2008, 15:06) In schimb foarte interesant cum la 2.2 ai 100% din cuplu chiar de la ralanti. Uita-te mai atent. Nu e ralanti. Ci 1500 rpm ![]() Si Laguna 2.0 dci 180 de cai: This post has been edited by ssilviu: 12 Sep 2008, 14:17 Attached thumbnail(s) photo_media_en_16356_HD_ren2008engine.jpg ( Size: 37.91k ) Number of downloads: 274 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
R19/16v |
![]()
Post
#115
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 12 Sep 2008, 15:14) Uita-te mai atent. Nu e relanti. Ci 1500 rpm ![]() Da, my bad. Nu am fost atent la scara. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#116
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mai impresionant e V6-le dci, cu 550 Nm constant pe 2000 rpm.
Attached thumbnail(s) photo_media_en_14727_HD_ren2007V6dciconcept.jpg ( Size: 36.23k ) Number of downloads: 285 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
R19/16v |
![]()
Post
#117
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da, aia e o curba interesanta.
Inca e concept...? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
r_vlad |
![]()
Post
#118
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
nu am gasit diagrama pentru 1.5 dCi 110 cp
15dci105cp-1.jpg 20dci110kW-1.jpg 20dci127kW-1.jpg 20dci131kW-1.jpg This post has been edited by r_vlad: 12 Sep 2008, 14:38 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
Modus |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Test comparativ C5 vs. Laguna, Laguna castiga http://www.autojournal.fr/face-a-face-auto...guna-22663.html
Alt test comparativ, in care este si 407, nu e dat un castigator: http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/co...07-laguna-1.php Film cu testul de sus: Alt test http://www.automobile-magazine.fr/essais/m...preuve_de_force Imi place ca Laguna este descrisa ca avand un "comportament diabolic" ![]() 12 Sep 2008, 14:27: Versiunea de serie a lui V6 dCi de pe Laguna Coupé are 235 de cai. This post has been edited by Modus: 12 Sep 2008, 14:27 |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#120
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dar graficul cu versiunea de serie V6 dci nu am gasit ....
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 06:38 |