Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Eșecul Laguna, față în față cu succesul C5

paul_s
post 25 Sep 2008, 11:29
Post #241


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




Era un test la nemti cu C5 Lagun asi passat, nu erau diferente notabile la nivelul zgomotului interior, 1db in plus sau in minus la una sau la alta la diferite viteze


--------------------
. . - . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 25 Sep 2008, 11:57
Post #242


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




C5 are cel mai oribil volan.Numai pentru asta si nu mi-as cumpara masina.In rest e misto.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 12:10
Post #243


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Daca pentru unii 1dB nu spune nimic, in realitate cresterea este de 1,1 [2dB>1,3; 3dB>1,4; 4dB>1,6; 5dB>1,8; 6dB>2 (adica se dubleaza zgomotul) si asa mai departe... 10dB>3,2]. Cu atat creste nivelul de zgomot ...
Si mai conteaza si ce frecvente ajunge in habitaclu si ce nivel au.
Ca si doua difuzoare pot sa aibe spl-ul identic, dar unu se aude mai bine si altul mai prost (in limbaj popular) si neliniaritate pe banda de frecvente.
Daca in habitaclul unei masini ajung frecvente diferite, unele suparatoare altele nu, dar cu acelasi nivel de camp masurat, care-i mai deranjata pentru ureche? Ideea este sa absorbi frecventele deranjante ...

This post has been edited by IRONICK: 25 Sep 2008, 12:21


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 25 Sep 2008, 12:25
Post #244


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Hai ca ma faceti de ma duc sa merg cu amandoua sa ma lamuresc odata ce si cum ca m-ati facut curios.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 12:28
Post #245


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, dar iti recomand sa mergi zeci de km, nu 2-3 de la dealer pana la prima intersectie. Autostrada, drum virajat, suprafete asfaltice diferite, etc ... sofer, pasager (fata, spate)

This post has been edited by IRONICK: 25 Sep 2008, 12:28


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 25 Sep 2008, 12:32
Post #246


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




Diferenta de 1db nu era intre viteze, adica 60 -80 -120 ca e limpede ca asa ceva nu e posibil , era intre masini, una avea 60 alta 61, mare branza, si nu in toate laguna era aia mai galagioasa, la 80 ea era dar la 120 era cea mai linistita
Nus unde dracu era testu, cred ca in ams daca stie cineva germana si are chef sa caute ca eu nu mai gasesc linkul
cu fregventele sunt deacord cu tine numa ca pana nai negru pe alb ceva inregistrat tot subiectiv se numeste ca esti


--------------------
. . - . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 12:45
Post #247


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Chiar, bine ca mi-ai spus ca sunt intre masini si nu intre viteze. .. blink.gif

Ideea este in felul urmator. Reduci nivelul zgomotului unde este deranjant. Asta implica si viteza de croaziera (din cauza asta se fac si masuratorile alea la anumite viteze). Daca nivelul zgomotului este mai mic la o viteza unde soferul trece in graba prin dreptul ei ... degeaba, nu este un lucru palpabil, nu se simte. Oricum din ce am observat, majoritatea "soferilor" nu dau doi lei pe nivelul de zgomot.

Ii spuneam unui coleg ca ii scartaie usile la masina si el ma intreaba: esti sigur? ca eu nu le aud si ele scartiaiu de zor in masina...
Fiecare are pasaricile lui.

This post has been edited by IRONICK: 25 Sep 2008, 12:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 25 Sep 2008, 12:46
Post #248


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Masinile de obicei se cam cumpara din subiectivism....

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 25 Sep 2008, 12:47
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pai nu ai casetofon cu nspe mii de boxe pe masina.....

crezi ca deranjeaza 63 de db de afara...????


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 12:50
Post #250


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




De multe ori am procedat si eu la asta ... muzica in loc de zgomot de afara ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 25 Sep 2008, 14:48
Post #251


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Inteleg ca fiecare dB in plus sau in minus conteaza. Chiar daca dBmetrul arata aceeasi valoare de multe ori creierul percepe altceva primind informatii si despre frecventa vibratiilor (unele mai putin deranjante decat celelalte), sa.
Am atasat o poza in care este un tabel cu valori masurate ale nivelului de zgomot din habitaclu in diferite conditii, printre altele (in postul #145 aveti atasat articolul complet din revista). Se observa ca nivelul zgomotului masurat la 50, 90, 130 km/h este identic in cazul Lagunei si C5-ului. Nu stiu ce inseamna Standgeräusch si Vorbeifahrgeräusch insa si acolo unde C5 sta mai prost Laguna sta mai bine si invers. E posibil sa existe diferente intre ceea ce a masurat dbmetru si ceea ce percepem. Diferentele acestea sunt atat de mici incat pot fii considerate subiective. Nu stiu cat de bune sunt masuratorile astea din revista germana sau daca sunt influentate in vreun fel de participanti insa pana nu poti sa ne indrumi (IRONICK) catre un asemenea tabel in care sunt comparate valorile masurate in ambele masini permite-mi sa am mai multa incredere in valorile din tabel decat in aprecierea ta a zgomotului cand treci cu roata pe marginea drumului. In conditiile astea, te intreb, IRONICK, merita toate acele solutii tehnice folosite la C5 enumerate de tine cu atat de multa mandrie. Bazandu-te probabil pe faptul ca noi nu cunoastem detalii de asemenea natura despre Laguna 3 . Adica nu s-a scris sau cel putin nu stiu e sa se fii scris vreun articol intr-o revista pentru ingineri auto (cum ar fii "Automotive Engineer") in care sa se detalieze si sa se explice solutiile constructive legate de NVH alese pentru Laguna 3 asa cum s-a facut pentru C5. Pe mine m-a deranjat cel mai mult acest lucru. Tu stii cum a fost gandit si facut C5-ul si ne reciti aici particularitatile constructive ale acestuia dar despre Laguna 3 nu stii ce solutii tehnice (daca stii te rog sa ne spui si noua) au fost adoptate incat sa poti sa iti dai seama de randamentul celor folosite la C5.

Lasand la o parte nivelul zgomotului din tabelul de mai jos se observa superioritatea Lagunei din punctul de vedere al comportamentului dinamic. Timpul pentru un tur de pista este cu 2,7 s mai scurt iar viteza de iesire din slalom este cu 2 km/h mai mare. Reprizele sunt mult mai scurte in cazul Lagunei 60-100 km/h in 5,1 s si 80-120 km/h in 6,5 s fata de 6,3 respectiv 7,9 s pentru C5. Distanta de franare de la 100 km/h pana la oprire este mai mare in cazul Lagunei cu 0,7 m la rece si mai mica cu cu 0,2 m la cald. Partea proasta este consumul. Desi consumul mixt declarat de producator este mai mic in cazul Lagunei cu 0,1l/100km in test a comsumat mai mult decat C5 cu 0,2l/100km.

Untitled.jpg


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 25 Sep 2008, 14:57
Post #252


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Multumim pentru efortul de a posta datele astea.
Foarte interesant Subaru, motorul boxer e o adevarata bijuterie.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 15:03
Post #253


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Intrebare: vi se pare normal ca un motor diesel sa fie mai putin zgomotos decat un motor pe benzina?


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 25 Sep 2008, 15:06
Post #254


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Nu, pe aceeasi masina si cu aceeasi insonorizare.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 15:07
Post #255


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai compara datele cu tabelul pus de ssilviu si o sa vezi ca exista o diferenta de 4dB (adica de 1,6 ori diferenta de zgomot) intre benzina si diesel? Oare chiar atat de zgomotos este un 2.0 16v fata de un 2.0dCi? Vorbesc de L3, presupunand ca sunt facute ala viteze. ssilviu ar putea sa confirme.

PS. Nu, nu le contest masuratorile, ci vreau sa aflu modul lor de masurare.

This post has been edited by IRONICK: 25 Sep 2008, 15:23


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Sep 2008, 15:18
Post #256


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai in tabelul de sus sunt numai dieseluri.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 15:19
Post #257


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Vezi postul #240.


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 25 Sep 2008, 15:22
Post #258


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Da, modul lor de masurare probabil ca difera. In tabelul pus de mine trebuie sa pornim de la premisa ca s-au masurat in conditii aproape identice. Nu avem alte date care sa ne infirme acest lucru. Am mai spus, daca ai si tu un tabel cu masuratori facute in ambele masini care sa contrazica datele din tabelul de mai sus te rog sa le faci publice. Pana atunci eu cred in veridicitatea datelor din revista germana.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 25 Sep 2008, 15:25
Post #259


-


Group: Members
Posts: 22.801
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si alea din revista lui ssilviu sunt facaturi?


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 25 Sep 2008, 15:33
Post #260


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




QUOTE(r_vlad @ 25 Sep 2008, 16:22)
Da, modul lor de masurare probabil ca difera.
*


Tu nu ai citit tot ce am scris sau nu ai vrut sa citesti ?
In poza pusa de ssilviu nu sunt facute masuratorile si in C5. Nu stii care este nivelul zgomotului in C5 daca masuratorile sunt facute in acele conditii.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 25 Sep 2008, 15:49
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




QUOTE(ssilviu @ 25 Sep 2008, 12:08)
IRONICK, stiu ca nu exista masina la care sa se auda zgomote aerodinamice abia de la 200 la ora.
*



Am mers cu un Lexus GS300, pana pe la 180 la ora, nu se aude nimic in masina, e chiar infiorator.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 25 Sep 2008, 16:42
Post #262


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Mai voi incercati sa vedeti din ce cauze L3 a supt-o de la c5 la vanzari...si criteriul principal sunt diferentele de decibeli?Ha!

Opriti pe unu cu un c5 si intrebati-l; De ce nu ti-ai luat o laguna.Fac pariu ca nici unu n-o sa spuna ca e mai galagioasa la 200km/h.

This post has been edited by Arhimede: 25 Sep 2008, 16:43


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 25 Sep 2008, 16:47
Post #263


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




pe al topic parca ne bateam cu pumnu in piept ca nu depasim vitezele legale ... deci 200-le ala e irelevant tongue.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 25 Sep 2008, 16:47
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




bre sigur articolul ala nu e comandat de psa? nu de alta dar c5 si laguna au aparut in vest cam in acelas timp....si nu au crescut asa de mult vanzarile de citroen sa faca fabrici noi......




--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 26 Sep 2008, 18:23
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




astazi m-am urcat in laguna in spate (varianta privilege) si am facut testul cu picioarele....
miau intrat la fix picioarele sub scaunele din fata...desi eram cu bocanci......asa ca.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hornedfiend
post 26 Sep 2008, 18:53
Post #266


nimeni


Group: Members
Posts: 249
Joined: 26 May 07




Repet eu am vazut lagune albe si negre si pot sa spun ca sunt destul de senzatie pe strada (o fi si din cauza ca sunt mai rare) dar intr-o Romanie in care predomina conceptii de genul "masinile frantuzesti nu sunt masini" (auzite de prea multe ori de mine din gura altora) nici nu o sa vedem prea multe. Imi place mult Laguna 3 si foarte mult C5 cu interiorul cu piele alba (atat!).


--------------------
Renault Clio 3 1.6 16V 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 28 Sep 2008, 00:20
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Si mie Laguna 3 Privilege cu piele beige smile.gif


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raqzvan
post 28 Sep 2008, 00:46
Post #268


gute Laune war Trumpf


Group: Members
Posts: 514
Joined: 21 September 06
From: Constanta, Romania




QUOTE(hornedfiend @ 26 Sep 2008, 19:53)
[...] intr-o Romanie in care predomina conceptii de genul "masinile frantuzesti nu sunt masini" (auzite de prea multe ori de mine din gura altora) nici nu o sa vedem prea multe. Imi place mult Laguna 3 si foarte mult C5 cu interiorul cu piele alba (atat!).
*


Nu conceptiile sunt problema, ci masinile. wink.gif


--------------------
Geely Logan Laureate 1.6MPI 2006
Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 28 Sep 2008, 00:48
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Laguna 3 nu are nicio problema in afara de designul care e contestat de multi.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 28 Sep 2008, 07:06
Post #270


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Design-ul e o problema numai pentru unii pentru ca in definitiv e o chestie de gust. Aceleasi discutii au fost despre majoritatea modelelor Renault mai avangardiste...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 - NT-23-DAC 2008 - Lux Privilege 1.6 16v
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 07:45
Dacia