Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul symbol 2008, phase 5 - topic generalitati

rtBK
post 28 Sep 2008, 12:05
Post #91


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




depinde cati bani ai la dispozitie. Varianta cea mai cheala nu merita!


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mfo
post 28 Sep 2008, 12:13
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 September 08




Salut ,
Daca trebuie neaparat sa cumperi o masia nou, eu zic sa te orientezi sper alte marci.EU AM CUMPARAT UN CLIO -NU AM CE A ZIC MASINA MERGE FOARTE BINE, DAR AM AVUT TOT FELUL DE NEPLACERI:
-NU AVEAM PE EA FILTRU DE AER CONDITIONAT DESI ERA NORMAL SA AIBA
-NU AVEAM ANTIFONAJ CAPOTA DESI TREBUIA
-ACUM AM PROBLEME CU PLANSA DE BORD -NU DOAR EU TOATE MASINILE DIN 2006 DEOARECE AU PUS PE MASINA UN PLASTIC DE TOT RAH.....
ASTA ESTE -MACAR TU SA FII ATENT DACA TE HOTARASTI LA NOUL CLIO


--------------------
Renault Clio Symbol 2006 - b22mfo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 28 Sep 2008, 12:15
Post #93


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




mfo ... se poate intampla oricui ce ti s-a intampla tie.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danilk
post 28 Sep 2008, 12:36
Post #94


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 60
Joined: 2 March 06




Cel mai bine e sa mergi la un dealer Renault, faci un drive test, benzina sau diesel, vezi ofertele de pret pe care ti le prezinta consilierul de vanzari si te hotaresti. Sfatul meu e sa incerci mai multe masini, fiecare dealer ofera drive-test.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 8V 2007 - BH-XX-DST
MIO DIGIWALKER A 701
Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martzipan2004
post 28 Sep 2008, 13:24
Post #95


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




am condus la serus noua masina renault symbol varianta cea mai joasa 1.2 si vreau sa zic ca la exterior arata superb mai ales spatele...in rest in interior mai nimika skimbat sad.gif zic , ca o masina noua se merita decat una sh straina


--------------------
BMW F11 2016 - B 67 ELT
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Rayden-
post 4 Oct 2008, 18:22
Post #96


Membru de membru


Group: Members
Posts: 305
Joined: 14 December 06
From: Iasi - Romania




În primul rând, mă mir că nu am găsit un asemenea topic, sau poate n-am căutat eu destul.

În al doilea rând, azi am făcut un test-drive cu un Renault Symbol 1.2 16V crecă varianta aia mai cheală. Ca și interior și exterior, clar că este o diferență în bine față de Clio Symbol, exteriorul arată mai bine, interiorul un pic mai spațios în spate (cin ce am înțeles s-a rezolvat problema cu plafonul de care dădeau unii cu capul în spate), portbagajul destul de mare. Cum merge: mașina cu care am mers e clar că nu trecuse de rodaj, totuși parcă un pic mai puturoasă decât Clio 3 1.2 16V al meu care are cu 300 kg mai mult; acuma probabil o mai fi fost de vină lipsa rodajului și faptul că am mers patru oameni nu chiar de 50 kg fiecare. smile.gif Per total mașinuța s-a comportat bine, lipsa servodirecției complet electrică nu s-a simțit (pe loc nu am încercat să învârt volanul).

Cam astea-s plusurile care le văd eu față de Clio Symbol:
+ designul mai atrăgător (părerea mea);
+ ceva mai spațioasă;
+ MP3 Player pe modelul de mijloc;
+ posibil materiale ceva mai bune, dar la asta nu pot să bag mâna-n foc (mă bazez pe faptul că e model mai nou).

Astea fiind zise, care a mai condus? Cum vi se pare?


--------------------
Renault Clio 3 Dynamique 1.2 16V 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 5 Oct 2008, 08:26
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Ieri am facut test drive cu 2 modele, cel 1.4 16V si 1.5 dCi 85 cp. Modelul pe benzina era varianta de echipare Privilege, varianta care m-a mirat ca nu avea aer conditionat automat. Ca noutate s-au introdus optional jante aliaj pe 15", ABS in standard. Varianta pe benzina 1.4 16V m-a cam dezamagit, ma asteptam sa fie mai sprinten.
Modelul 1.5 dCi 85 cp pe care l-am testat multumita lui sylvester wink.gif , mi-a placut mult. Motorul trage bine, cuplul de 200Nm la 1750 Rpm chiar face diferenta, plus ca si cutia pare sa fie etajata altfel: 1-a si a 2-a par mai lungi ca la modelul de 65cp. O alta schimbare observata este servodirectia, volanul miscandu-l mai greu. Alta schimbare in bine ar fi ambreiajul hidraulic care sper sa aiba viata mai lunga decat cel de la Symbol faza III.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Oct 2008, 10:16
Post #98


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(-Rayden- @ 4 Oct 2008, 18:22)
În primul rând, mă mir că nu am găsit un asemenea topic, sau poate n-am căutat eu destul.
*



Cu siguranta Radule n-ai cautat destul....


QUOTE(octav_ @ 5 Oct 2008, 08:26)
Varianta pe benzina 1.4 16V m-a cam dezamagit, ma asteptam sa fie mai sprinten.
*



Sunt convins ca ai auzit de perioada de rodaj din viata fiecarei masini. Poate reprezenta o explicatie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 Oct 2008, 12:34
Post #99


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Omul are diesel. Se cam uita de obicei cum sa conduci un benzinar dupa ceva timp.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilers
post 5 Oct 2008, 14:02
Post #100


Bucurati-va de ce aveti!


Group: Members
Posts: 30
Joined: 20 October 07




Am fost si eu azi la drive-test cu noul symbol 1,4... plusuri si minusuri.... si eu am fost dezamagit de sprint, nici nu se compara cu dci-ul meu de 85 de CP.
Minusuri:
- nu mai exista bandouri laterale
- oglinzile laterale foarte mari (carcasa lor), dar nu iti ofera mai multa vizibilitate
- manerele exterioare de la usi arata foarte rau, chiar si cele cromate (sunt exagerat de mari)
- ca sa deschizi portbagajul ai nevoie de doua maini, a disparut gaura in care poti sa bagi degetele pentru a deschide portbagajul, cand l-am inchis m-am murdarit tot pe palma deoarece a trebuit sa apas pe partea superioara a portbagajului ca sa-l pot inchide
- insertile cromate dau destul de prost
- s-a reintrodus inelul la schimbatorul de viteze...
Plusuri:
-parca arata mai bine la exterior desi mi se pare ca farurile seamana destul de mult cu cele de la Albea, la spate parca mai trebuia un retus
- gentile optionale pe 15
-mp3-ul
- faptul ca acum are 3 ani garantie si ca reviziile, cel putin la DCI se fac la 15.000 km.
Nu mi se pare ca este mai inalta in spate, dimpotriva!
In schimb butoanele pentru actionarea electrica a geamurilor din spate au ramas tot in podea, torpedoul tot fara lumina. Probabil acestea o sa le gasim schimbate pe fazele urmatoare.
Un mare plus comportamentul celor de la Autobecoro din Baia Mare smile.gif

This post has been edited by vasilers: 5 Oct 2008, 14:07


--------------------
Renault Symbol Phase 4 2007 Fidji 1.5 DCI/85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 5 Oct 2008, 16:32
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Intr-adevar hellcat, in perioada de rodaj nu poti aprecia performantele reale ale motorului, chiar si in cartea masinii parca scrie ca abia dupa 2-3 mii de km se pot atinge performantele specificate.
Poate ca asteptarile mele erau destul de mari pentru motorul 1.4 si de aceea am fost putin dezamagit.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Oct 2008, 16:53
Post #102


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@vasiliers: Sistemul cu inel de protectie pentru marsalier a fost prezent in permanenta pe symbol-ul echipat cu motoare pe benzina, doar la dCi-uri a fost inlocuit incepand cu faza 4.

Ca impresii personale...cand am urcat la volanul symbolului n-am avut aceeasi senzatie de ieftineala ca in cazul noului Chevrolet-ului Aveo, o masina pare-mi-se si destul de scumpa, chiar contrariul...linii moderne si imbinari bune.
Spatiul mai mare in zona capului celor ce stau pe bancheta din spate, mp3-ul standard, ABS-ul standard; jante pe 15", airbag-uri laterale fata optionale sunt aspecte pozitive.
Mi-a placut ca am vazut stergatoare flat, maciulia schimbatorului de viteze imbracata in piele si cu pastila cu treptele cromata si in relief, tapiseria dintr-un material bun si cu un aspect elegant, bordul bicolor.

Motorul nou introdus, cel de 1.2 16v este cel regasit si pe clio 3, mai putin servoasistat electric. In acest sens, pentru motivul ca a aparut si pompa hidraulica, motorul are 2 curele pe accesorii - una pe compresorul de a/c, pompa servo si cealalta pe alternator, din acest motiv fulia arborelui fiind dubla.

[attachmentid=1627475180] [attachmentid=1627475181][attachmentid=1627475182] [attachmentid=1627475183] [attachmentid=1627475184]

@octav_: Chiar m-ai facut curios, ce asteptari aveai de la motorul de 1.4 16v?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilers
post 5 Oct 2008, 17:03
Post #103


Bucurati-va de ce aveti!


Group: Members
Posts: 30
Joined: 20 October 07




....nu stiu cat de calitativ este materialul din tapiserie, dar cel in care am fost eu era deja scamosat, intradevar ca pare, la masinile din show room, mult mai elegant, dar dupa doar cateva zile de utilizare, cum avea cea de drive test, nu mai pare asa elegant...

This post has been edited by vasilers: 5 Oct 2008, 17:06


--------------------
Renault Symbol Phase 4 2007 Fidji 1.5 DCI/85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 6 Oct 2008, 11:29
Post #104


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




o alta modificare adusa la phase 5 sunt aripile fata de tabla.

daca imi aduc eu aminte au introdus aripile de plastic in urma unui sondaj. (aripile fata erau cele mai lovite in urma accidentelor usoare sau pentru protectia pietonilor.) tongue.gif

This post has been edited by wolfin: 6 Oct 2008, 11:32


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 6 Oct 2008, 12:45
Post #105


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




desi mi s-a parut mai mare (spatios) portbagajul la phase 5, el este mai mic cu 4L fata de phase 4 tongue.gif


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin-Bacau
post 6 Oct 2008, 14:27
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 18 September 07
From: Bacau




Oare gura de vizitare e la fel de mica ca la restul?? huh.gif


--------------------
Renault Symbol-Fidji 2007-1.5 dCI/70Cp - BC-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 6 Oct 2008, 14:34
Post #107


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




mie mi s-a parut mai mare. in schimb deschiderea este de tot rasu...


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 6 Oct 2008, 15:47
Post #108


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(hellcat @ 5 Oct 2008, 16:53)

Ca impresii personale...cand am urcat la volanul symbolului n-am avut aceeasi senzatie de ieftineala ca in cazul noului Chevrolet-ului Aveo, o masina pare-mi-se si destul de scumpa,



Si PROASTA!

QUOTE(hellcat @ 5 Oct 2008, 16:53)

Motorul nou introdus, cel de 1.2 16v este cel regasit si pe clio 3, mai putin servoasistat electric.


N-am inteles daca ai condus masina echipata cu acest motor.
Eu asa de mult mi-am dorit, dar din pacate nu aveau si varianta respectiva la drive teste.
Ai putea sa scrii cateva impresii?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 6 Oct 2008, 17:22
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




@hellcat: Obisnuit fiind cu motorul 1.6 16V de pe Megane m-am gandit ca ar fi la fel de sprinten si cel de pe Clio, acesta din urma fiind mai usor. smile.gif


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mfo
post 6 Oct 2008, 19:20
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 September 08




Salut , nu stiu ce va place la barca aceasta .Manerele de usi sunt infecte, zici ca deschizi o cutie de conserve.Este o combinatie destul de nereusita.Au luat de la toate cate putin si au facut un terci.Parca a fost creeata de un om fara idei care trebuia sa scoata neaparat ceva pe piata.Total inestetica indiferent de unde o privesti.Ce consum redus .Am fost la testdrive .In oras papa de zici ca are cel putin 300 de cai.In depasiri zici ca ai pierderi de carburant .Iar stabilitatea in viraje lasa de dorit .La o curba mai stransa incepe sa afuga de spate.
Singurul lucru bine facut apare la tapiterie.



--------------------
Renault Clio Symbol 2006 - b22mfo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_alter
post 6 Oct 2008, 20:24
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 6 October 08




AM condus acum 2 zile noul renault symbl phase 5 1.5 dci 85 cp din autocobalcescu mosilor... cu ce sa incep ...cu interiorul...in spate noul a ramas acelasi am 1.86 si pot sa zik k stau in el la fel k in reno-ul meu symbol din 2006 cu capu in plafon... la volan...materialele mai reusite totul este inbunatatit... o chestie m-a deranjat schimbatorul de viteze tip logan si cutia de viteze de megane2 adica de logan... pentru 1.5 dci-uri...pentru benzina ramane cea cu inel si cutia de clio 2 care mi se pare mult mai reusita reprizele fiind mai scurte fata de cea de pe 1.5-uri(precizez k nu mi-a placut delok.. ph34r.gif f proasta alegerea).... inca un minus ar fi pedala frana..obisnuit cu a mea sa ma "scoata prin parbriz" la cea mai mika apasare a pedalei am observat o cursa mai lunga si un franat mai lenes ceea ce pb rezulta la o distanta de franare mai mare...nu sunt obiectiv ci subiektiv avand in vedere k ma gandesk k in decembrie sa imi iau noul symbol diezel...inka un minus la 1.5 dci incredibil avand in vedere k e diezel si mai zgomotos nu avea mocheta sub capota ...:| unele 1.5dciu-ru din gen mai veche aveau... alt minus ar consta in faptul k in spate la porbagaj lipsesk plasticele kare mascau arcurile de la porbagaj si totodata cele kare sustineau crick-ul levieru si cirligu de remorcare daka ii pot spune asa . capota porbagaj este capitonata in schimb. interiorul este placut kalitativ. oglinzile sunt mai mari dar nu in lungime si in inaltzime fapt kare te face sa nu castigi vizibilitate in oglinzi in lateral mai mare ci doar in inaltime ph34r.gif . un alt plus ar constitui iluminarea care a evoluat d la un bec cu apasare( inca este valabila ptr motorizarile chele) la un bec orientativ( lampa citire) si unul static ptr iluminarea intregului habitaclu. Consumul in a 3-a cu 40-50 km/h era afisat de 3.4-3.6 % ceea ce consider un mare plus...ahh inca o chestie ar mai fi k, cablajele computerului de sub capota nu erau acoperite k la celelalte modele mai vechi de un capac negru kre avea roul sau( sa fii uitat? blink.gif ) in rest masina se simte mai rigida si se aseaza mai bine pe drum fata de vechiul...nu este primu post aici dar am pierdut parola si id-ul de la vechiu cont...sper k am fost cu folos si v-am ajutat. o sa merg in zilele urmatoare sa testez si clio 3 si megane 2...ptr k ptr 12.215 E nu m-as orienta tot ptr symbol dat fiind cele de mai sus mentionate in special cutia de viteze ph34r.gif ph34r.gif

7 Oct 2008, 05:53:
QUOTE(mfo @ 6 Oct 2008, 19:20)
Salut , nu stiu ce va place la barca aceasta .Manerele de usi sunt infecte, zici ca deschizi o cutie de conserve.Este o combinatie destul de nereusita.Au luat de la toate cate putin si au facut un terci.Parca a fost creeata de un om fara idei care trebuia sa scoata neaparat ceva pe piata.Total inestetica indiferent de unde o privesti.Ce consum redus .Am fost la testdrive .In oras papa de zici ca are cel putin 300 de cai.In depasiri zici ca ai pierderi de carburant .Iar stabilitatea in viraje lasa de dorit .La o curba mai stransa incepe sa afuga de spate.
Singurul lucru bine facut apare la tapiterie.
*


cred k exagerezi grav....consumu este f mic adevarat mie unu imi convine sa fac cu un plin 800km in buc fatza de 450 pe benzina cat fac acu cu aceeasi bani iar cu stabilitatea nu-mi zi mie k te-ai dat tu cu masina si "drive crazea" cu dealeru si inka kteva pers langa tine radmasa.gif asha k nu mai abera k nu sjtii ce vorbesti

This post has been edited by ionutz_alter: 7 Oct 2008, 05:53


--------------------
Renault Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 7 Oct 2008, 09:07
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




blink.gif Sa-nebunesc daca am inteles ceva din ultimul post. wacko.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 7 Oct 2008, 10:07
Post #113


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




din punctul meu de vedere fata e hidoasa... prea mari farurile.
in baia mare a expus noul model langa phase 4 care apare mai bine la prima vedere. ( dupa cum am spus mai sus - parerea mea)


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v 2007 dec - MM 66 GBY
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altair
post 7 Oct 2008, 10:28
Post #114


-<>-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 August 05
From: Galati




mai are capacul de la rezervor din plastic (cel de pe exterior)?


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 1.5 dCi 70CP - zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 7 Oct 2008, 12:40
Post #115


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




@altair
Da, dar are un sistem de deschidere-inchidere mai bun. wink.gif


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Rayden-
post 8 Oct 2008, 19:12
Post #116


Membru de membru


Group: Members
Posts: 305
Joined: 14 December 06
From: Iasi - Romania




QUOTE(balanel @ 6 Oct 2008, 15:47)
Si PROASTA!
N-am inteles daca ai condus masina echipata cu acest motor.
Eu asa de mult mi-am dorit, dar din pacate nu aveau si varianta respectiva la drive teste.
Ai putea sa scrii cateva impresii?
*


Am scris eu mai sus o impresie.

QUOTE(mfo @ 6 Oct 2008, 19:20)
Salut , nu stiu ce va place la barca aceasta.

Uite mie-mi place că e barcă și nu e țestoasă cum e Clio Symbol 4. tongue.gif radmasa.gif


--------------------
Renault Clio 3 Dynamique 1.2 16V 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mfo
post 8 Oct 2008, 20:03
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 September 08




Fratilor, daca pui faza 4 langa noul symbol, va zic sigur ca o sa va plac mai mult tot faza 4.Cel nou are mai multe neajunsuri decat modelul mai vechi.


--------------------
Renault Clio Symbol 2006 - b22mfo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 9 Oct 2008, 00:26
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




asta pentru ca ai tu ph4 ? biggrin.gif
eh lasa mfo, pana iti termini de platit ratele la a ta poate incepe sa-ti placa si noul symbol cu neajunsurile lui cu tot.

@Octav motorul de 1.4 16v de pe Clio 2 / Clio Symbol chiar trage ok, similar celui de 1.6 pe megane, nu cred sa fi modificat cutia desi tr a IVa mi se pare destul de nasol etajata

Preturile mi se par chiar mai mici decat la ph3 de ex, daca au reusit sa-i rezolve din pb: chederele de proasta calitate, busonul de benzina in care risti sa-ti rupi cheia iarna, indicatorul de benzina care sta la jumate si de fapt ai consumat doar 16l, greierele din volan cred ca e o masinuta chiar decenta.

Sigur majoritatea am fi preferat un sedan deviat din clio III , dar atunci nu mai era incepand de la 8000 eur ci pb 10K, ma rog decizia reno e cel putin discutabila, pacat ca a disparut reputatia, vroiam sa-i dau + lui silviu pentru campania pro rro biggrin.gif

In we poate dau o tura cu noul symbol, promit poze


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_alter
post 9 Oct 2008, 06:04
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 6 October 08




da adevarat 14. 16v trage bine ....dar cum totzi traim in orase aglomerate itzi zik eu k, consumu nu scade sub 12% in bucuresti....m-am plimbat cu ph 4 14 16v si consumu era intre 12-13%...in bucuresti p traficu nostru de bara la bara ceea ce nu este delok rentabil la buzunar.


--------------------
Renault Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 9 Oct 2008, 13:20
Post #120


Haha


Group: Members
Posts: 8.788
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




a, si am mai obs lipsa spatiilor pt depozitare (tel, ochelari) din bord.


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 14:44
Dacia