Garajul meu, -= jurnal =-
![]() ![]() |
Garajul meu, -= jurnal =-
Adrian Frigo |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|||
b06fcn |
![]()
Post
#512
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 3 Aug 2015, 16:11) Din pacate nu, din lipsa de buget. Astea de le-am luat eu au fost 500 lei, alea cu striatii si gaurele erau 500 fiecare. QUOTE(zanzie @ 3 Aug 2015, 17:50) La ore diferite, Toyota la prima ora (9 si ceva dimineata, la Bucuresti), Kia dupa pranz (aproape 15, la Urlati, Ph). <span class='edit'>4 Aug 2015, 08:41:</span> Am fost in dimineata asta si am schimbat folia pe un geam la Laguna, din cauza ca se dezlipise in partea de jos -usa dreapta fata. Acum astept sa imi indrepte doua zgaibe facute in usile de pe fata de niste oameni de bine sau de copii lor facuti in palma la betie. <span class='edit'>4 Aug 2015, 09:46:</span> Finalement am scapat de cele doua zgaibe pe usile din fata. 150 lei, foarte multumit de lucrarepoze cu before si after (la stanga nu se vede bine in poza, era indoita exact muchia usii): image.jpg ( Size: 1.98mb ) Number of downloads: 765 image.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 739 image.jpg ( Size: 2.21mb ) Number of downloads: 720 image.jpg ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 702 This post has been edited by b06fcn: 4 Aug 2015, 09:48 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
marksman |
![]()
Post
#513
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Cum s-a realizat operatiunea?
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#514
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
PDR, au lucrati doua persoane, cate un nene la fiecare usa. Au bagat niste tije in usa prin deschiderea de la geamuri, dupa ce au bagat un fel de tabla de protectie. Cu tijele alea au adus tabla la nivel, dupa care au mai ciocanit nitel cu niste chestii care aratau ca un creion de plastic.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#515
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Dupa cateva ore de lucru sub masina, din cauza unor suruburi care s-au desfacut extrem de greu (cele care tin etrierul de fuzeta), am schimbat discurile pe fata. A trebuit sa refolosesc suruburile de prindere a discurilor, ca neamtul nu a pus altele noi in ambalaj.
Erau duse discurile, trebuiau schimbate de cand le-am dus la rectificat. Atunci erau la limita minima, dobitocii nu trebuiau sa faca lucrarea, noroc ca le-am cerut eu la sfarsit sa le masoare. Asta e, un set de placute folosite 20000 km au luat calea gunoiului. Discuri Zimmermann 400 lei si placute Ate 180 lei. Dupa o suta si ceva de km arata ca in poza alaturata. image.jpg ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 647 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#516
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
vezi ca te rade hitman cand vede ce plumbi ai.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#517
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Aia erau azi de dimineata, acum nu mi are asa ceva. Am fost si am roluit jentile, ca erau cam patrate si le-am rezolvat. M-a costat 250 de lei, se simte altfel masina acum. O sa o vad ce poate in concediu, o duc pana la rudele ei.
This post has been edited by b06fcn: 5 Aug 2015, 18:09 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 3 Aug 2015, 23:31) Finalement am scapat de cele doua zgaibe pe usile din fata. 150 lei, foarte multumit de lucrarepoze cu before si after (la stanga nu se vede bine in poza, era indoita exact muchia usii): image.jpg ( Size: 1.98mb ) Number of downloads: 765 image.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 739 image.jpg ( Size: 2.21mb ) Number of downloads: 720 image.jpg ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 702 QUOTE(b06fcn @ 4 Aug 2015, 11:18) PDR, au lucrati doua persoane, cate un nene la fiecare usa. Au bagat niste tije in usa prin deschiderea de la geamuri, dupa ce au bagat un fel de tabla de protectie. Cu tijele alea au adus tabla la nivel, dupa care au mai ciocanit nitel cu niste chestii care aratau ca un creion de plastic. Am rezolvat si eu prin aceeasi metoda la un baiat din Constanta la una dintre masini. Super multumit de treaba facuta si tariful este foarte bun. Chiar il pasioneaza ce face. Mi-a indreptat o aripa anul trecut indoita destul de rau intre 2 nervuri, tot de un dobitoc care a dat cu piciorul sau cu bicicleta in parcare. QUOTE(b06fcn @ 5 Aug 2015, 16:13) Dupa cateva ore de lucru sub masina, din cauza unor suruburi care s-au desfacut extrem de greu (cele care tin etrierul de fuzeta), am schimbat discurile pe fata. A trebuit sa refolosesc suruburile de prindere a discurilor, ca neamtul nu a pus altele noi in ambalaj. Erau duse discurile, trebuiau schimbate de cand le-am dus la rectificat. Atunci erau la limita minima, dobitocii nu trebuiau sa faca lucrarea, noroc ca le-am cerut eu la sfarsit sa le masoare. Asta e, un set de placute folosite 20000 km au luat calea gunoiului. Discuri Zimmermann 400 lei si placute Ate 180 lei. Dupa o suta si ceva de km arata ca in poza alaturata. image.jpg ( Size: 1.56mb ) Number of downloads: 647 Daca nu ai luat Ate. Alea aveau si suruburi. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#519
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Ate dura mai mult sa le livreze si eu vineri trebuie sa plec in vacanta. Nu puteam astepta si in plus, din ce am citit, modelul asta de Zimmermann are un continut ridicat de carbon, mai mare decat cel al discurilor Ate... ma gandesc ca la o utilizare a la moi sunt mai adaptate. Daca aveam buget le luam pe cele cu gauri si striate, tot de la Zimmermann.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#520
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Cat era halatul ala?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#521
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
500 de lei bucata...din ce am mai citit, compozitia astora de pe masina e la fel cu a celor cu gauri, deci teoretic n-ar trebui sa fie diferente majore intre ele, poate doar in caz de utilizare ultra-heavy-duty, dar nu e cazul cu masina asta de asa ceva, mai ales ca nu are nici frana de mana corespunzatoare pt asa ceva...
This post has been edited by b06fcn: 6 Aug 2015, 05:45 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
andreig1982 |
![]()
Post
#522
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 4 Aug 2015, 10:18) PDR, au lucrati doua persoane, cate un nene la fiecare usa. Au bagat niste tije in usa prin deschiderea de la geamuri, dupa ce au bagat un fel de tabla de protectie. Cu tijele alea au adus tabla la nivel, dupa care au mai ciocanit nitel cu niste chestii care aratau ca un creion de plastic. unde ai facut operatiunea? eu am o aripa de indreptat si un prieten o portiera ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#523
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Fastautodeal se cheama, au sediul pe Viilor nr.14, in acceasi curte cu Unix. Cum intri in curte primul atelier pe dreapta, dupa ghereta portarului.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
andreig1982 |
![]()
Post
#524
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
multam
![]() This post has been edited by andreig1982: 6 Aug 2015, 10:44 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#525
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Leguma a ajuns la Italia, in orasul lui Romeo si Julieta, ae deja 96500 km la bord. Franele noi sunt o placere, nu mai vibreaza nimic, totul e perfect. Pana la Villach am ars 90 de litri de diesel, ceea ce reprezinta un consum mediu de 6,3 la suta, cu o viteza medie de vreo 92 km/h. Se putea si mai bine, insa statul la Arad si in vama cu motorul pornit si-au spus cuvantul.
Ce m-a frapat este pretul la motorina in cizma, 1,55 litrul, fata de 1,04 in satele austriece. In alta ordine de idei, am iesit din tara pe noua autostrada, e vai mama ei la capitolul semnalizare, in Arad nu exista nici un indicator. Iar acolo unde exista, te duce direct intr-o infundatura. Faptul ca am pierdut mult timp din cauza semnalizarii defectuase, care m-a scos pe centura de am stat la o trecere imaginara de tren aproape 35 de minute este confirmat prin ajungerea din urma in Ungaria, pe M5 deja, a unor masini depasite inainte de Savarsin. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
clr |
![]()
Post
#526
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mda, si-au mai luat-o si altii.
Scrisesem aici de problemele cu noua iesire, imi pare rau ca n-am stiut ca urmeaza sa o folosesti, ti-as fi trimis si tie avertismentele. Una peste alta concediu placut, astea sunt maruntisuri intr-un final ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#527
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Tocmai ca am citit ce ai scris si m-a ajutat, in sensul in care am luat huvigneta de la o benzinarie Mol si am fost atent la panouri in Arad. Chiar si asa insa, la un moment dat am luat-o pe vechea sosea spre Nadlac, la un rond unde nu mai indica decat Nadlac intr-o parte si Timisoara/Bucuresti in alta...fara nici un alt semn de A1.
Prostia a fost a mea, ca de la Deva am luat-o spre Arad in loc sa ma duc pe Lugoj-Timisoara, de la Tm ma suiam pe autostrada si mergeam fara pb. Oricum, drumul s-a usurat simtitor, am plecat la 8h45 din fata casei, la 16h30 eram in vama, cu tot timpul pierdut la Arad plus cate o pauza de masa pe A1 la plecare si alta inainte de Savarsin, alimentare cu motorina la Arad. La ora 20h00 intram in Austria, dupa un gulas copios la Paprica Csarda. Si nici nu am mers prea tare, la noi nu am sarit de 145 pe autostrazi decat in unele momente, iar la unguri am prins aglomeratie pe M5 si M1 si am mers in suturi, in functie de frustratul din fata. Chiar daca are liber in fata daca nu vrea sa mearga mai tare de 120 poti sa-l pici cu ceara, ca nu se da la o parte de pe b2 sau b3. Idem la magarii aia de austrieci, unde am platit aiurea vigneta, ca de la intrarea in Austria pana la Viena drumul e in lucru, cu exceptia unor mici portiuni, la fel si dupa aia pe bucata Viena-Graz. Ce pot spune e ca statia functioneaza bine si afara, sunt multi romani, inclusiv cu masini mici, care folosesc asa ceva si al stiut mereu unde sunt radarele si eventualele controale de m-am putut duce mai tare. Astept saptamana viitoare sa ajung in Germania, ca anul trecut nu am apucat decat o bucata mica fara restrictii intre Salzburg si Munchen dar era noapte si nu am apucat sa-mi curat injectoarele cum trebuie. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#528
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Leguma a sarit de 97000 km, mai are 3000 pana la revizie. M-a dus azi pe niste coclauri sa vad parcul din poza dar nu s-a putut din cauza de slapi in picioare...ramane pe data viitoare, cand revin pregatit cu toate cele aferente...
image.jpg ( Size: 2.62mb ) Number of downloads: 146 This post has been edited by b06fcn: 13 Aug 2015, 21:16 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#529
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Leguma a revenit din vacanta corsicana, 5300 km, 320 litri de gasoil, consum mediu 6,3 la suta. Vmed la ducere 97 km/h, scazuta la 65 pe insula si reurcata cu greu la 90 pana la intrarea in tara.
Nimic de semnalat in afara de faptul ca trebuie sa scap de gunoaiele de GoodYear Excellence care sunt prastie pe apa si de faptul ca dupa 6000 km cu discuri si placute noi am iar niste trepidatii lejere la franare, dar nu tot timpul... Ma pregatesc de revizia de 100000 acum, am dat comanda de ulei Elf, restul le iau de la reprezentanta, ca preturile sunt la fel, uleiul e la jumate in alta parte. Probabil luni sau marti ajung la Gl si ii fac revizia. Urmeaza Megane-ul, care e tras in parcul rece dinainte de concediu din lipsa de ITP valabil, trebuie facut ITP, distributie si revizie. Pana la ultimele doua mai am 1500 km, cel mai important acum e ITP-ul. De asemenea, trebuie sa ma ocup si de Opel, revizie si desuuri, ca ma bate tata la cap sa-i fac si lui masina sau isi ia alta...am dat comanda de amortizoare KYB, rulmenti de amortizor TRW si bielete de directie TRW, plus pachetul de revizie. Dupa care am in plan o cosmetizare ca la carte si polish la faruri. This post has been edited by b06fcn: 21 Aug 2015, 09:10 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#530
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 21 Aug 2015, 10:09) dupa 6000 km cu discuri si placute noi am iar niste trepidatii lejere la franare, dar nu tot timpul... Ceva e dubios rau cu franele tale. Sa nu fie vreun butuc stramb.Adica la tine doar in configuratia de fabrica nu ai avut probleme. Apoi de la primul schimb de placute ai ovalizat toate discurile, inclusiv alea de fabrica. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 10 Aug 2015, 06:05) Si nici nu am mers prea tare, la noi nu am sarit de 145 pe autostrazi decat in unele momente, iar la unguri am prins aglomeratie pe M5 si M1 si am mers in suturi, in functie de frustratul din fata. Chiar daca are liber in fata daca nu vrea sa mearga mai tare de 120 poti sa-l pici cu ceara, ca nu se da la o parte de pe b2 sau b3. Idem la magarii aia de austrieci, unde am platit aiurea vigneta, ca de la intrarea in Austria pana la Viena drumul e in lucru, cu exceptia unor mici portiuni, la fel si dupa aia pe bucata Viena-Graz. Ce pot spune e ca statia functioneaza bine si afara, sunt multi romani, inclusiv cu masini mici, care folosesc asa ceva si al stiut mereu unde sunt radarele si eventualele controale de m-am putut duce mai tare. Astept saptamana viitoare sa ajung in Germania, ca anul trecut nu am apucat decat o bucata mica fara restrictii intre Salzburg si Munchen dar era noapte si nu am apucat sa-mi curat injectoarele cum trebuie. Cam aia se numeste civilizatie! Daca nici in afara nu renuntati la statiile alea, no comment. Stii in principiu sunt niste limite de viteza, care tot in principiu trebuiesc respectate, macar afara, ca in RO fiecare merge dupa legea lui. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#532
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Daca in Romania exista lipsa drumurilor/autostrazilor ca "scuza" pentru un comportament infect in trafic (nu zic de colegul, ma refer in general), pe afara chiar nu mai vad problema.
This post has been edited by MuciX: 21 Aug 2015, 10:14 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#533
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 10 Aug 2015, 06:05) , iar la unguri am prins aglomeratie pe M5 si M1 si am mers in suturi, in functie de frustratul din fata. Chiar daca are liber in fata daca nu vrea sa mearga mai tare de 120 poti sa-l pici cu ceara, ca nu se da la o parte de pe b2 sau b3. Daca sunt 3 benzi, poti sa depasesti pe oricare, ca alta varianta nu e la unguri. Acolo nu merge cu atitudinea de mitic, ca sunt ca ardelenii, nu-i scoti din ale lor. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#534
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
@ ursul - sa stii ca statia e buna ca si afara militenii stau cu radarul la panda in zone de restrictii punctuale, exact ca la noi. Dar mno, aia sunt civilizati, ca sunt de austria, au voie sa faca asa ceva. O alta mare dovada de civilizatie, ce sa zic, e sa merg cu 120 si sa devansez ca melcul cate un carnat de tiruri cand limita e de 130 si ma doare la basca de aia din spate...asta dupa ce i-am intrat in fata cu 110-120 celui care venea cu 130-140 pe banda respectiva...
Statia e buna inclusiv cand trebuie sa devansez le dreapta tarani din astia, ca la astia de le zici tu civilizati devansarea pe alta parte decat pe stanga nu e permisa, sa stiu daca e vreun garcea civilizat in zona ca am mai facut si din astea cand a fost nevoie... @ mucix - am constatat o mare doza de frustrare pe afara, in special fata de cei cu numere de Ro si masini ceva mai scumpe...in special in Austria si Ungaria... @ fuzzy - si mie mi se pare ciudat, mai ales ca nu vibreaza intotdeauna si face asta la viteze diferite...prima data a facut pe la 120, am zis ca mi se pare. Dupa aia pe la 145-150 la o piscare lejera a facut la fel, la o frana mai serioasa la aceeasi viteza nu a mai vibrat. Practic face asa mai ales la franari usoare, ceea ce ma duce la gandul ca poate ar trebui sa schimb lichidul, plecand ce la ce ai scris tu pe topicul cu franele...desi e inca in termen asta de pe masina, fabricantul zice sa fie schimbat la 4 ani sau 120000 km. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
pishky |
![]()
Post
#535
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
da cat e limita minima de pe ahutostrada, 110-120 e supt sau peste? sau nu conteaza condusul legal pt reiseri.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#537
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
@b06fcn: vrei sa iti vina pe radio ca se foloseste radarul? Preferi un sms?
Serios acum, noi nu avem autostrazi. Acolo ca sunt, e de "checat" ca nu ne lasa sa mergem cu cat vrem noi. Afara presupune mai multe tari. Oare sa fie ei toti in eroare, sau chiar avem un comportament care le repugna? Probabil prima, noi romanii am fost mereu cei mai frumosi, cei mai coiosi. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
gabize |
![]()
Post
#538
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Aug 2015, 11:21) QUOTE(pishky @ 21 Aug 2015, 12:18) de aici deduc că a fi ardelean e un lucru bun. ![]() ON: am mai spus-o și în alte rânduri: marea majoritate a românilor ce circulă pe autostrăzile europene au de parcurs muuulți km, sunt setați pe hi-speed și au impresia că traficul trebuie să se desfășoare pe repede'nainte. This post has been edited by gabize: 21 Aug 2015, 11:37 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
argon |
![]()
Post
#539
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ROmanii trebuie sa inteleaga ca autostrada nu are mai multe benzi ca ei sa deapeasca mai repede, nu intotdeauna, prin Ungaria cand e aglomerata autostrada se circula pe toate benzile cu viteze similare, si nu are nimeni obligatia de a se da la o parte sa treaca romanii. Cand e libera, da, de bun simt se merge pe benzile din dreapta, dar rar e libera in Ungaria asa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 21 Aug 2015, 12:18) @ fuzzy - si mie mi se pare ciudat, mai ales ca nu vibreaza intotdeauna si face asta la viteze diferite...prima data a facut pe la 120, am zis ca mi se pare. Dupa aia pe la 145-150 la o piscare lejera a facut la fel, la o frana mai serioasa la aceeasi viteza nu a mai vibrat. Practic face asa mai ales la franari usoare, ceea ce ma duce la gandul ca poate ar trebui sa schimb lichidul, plecand ce la ce ai scris tu pe topicul cu franele...desi e inca in termen asta de pe masina, fabricantul zice sa fie schimbat la 4 ani sau 120000 km. Eu am vazut undeva (nu mai stiu unde) de 3 ani sau 120.000Km si apoi, dupa primul schimb, din 2 in 2 ani. Eu l-am schimbat la 3 ani si ~130.000Km fara sa am probleme ca ale tale. La primele frane deja o simteam mai ferma. Posibil sa ai si ceva bule prin instalatie? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:10 |