Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"
![]() ![]() ![]() |
Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"
vbocan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
|
|||
electriczbif |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj ![]() |
Ai dreptate, maneta aia de comanda a luminilor e ultra-cretina! Cred ca s-a mai discutat aici, dar nu ma pot abtine sa nu observ, din nou, ca proiectantii au facut 2 greseli de ergonomie la acelasi subansamblu - mai rar asa record:
1. Comutare faza scurta-lunga in acelasi sens cu claxonul luminos - de nu-stiu-cate-ori mi s-a intamplat ca fiind cu farurile aprise sa dau un flash si sa raman cu faza lunga aprinsa. 2. Prin tari cu obligativitate de faza scurta ziua mi s-a intamplat de cateva ori ca atunci cand am semnalizat schimbarea de directie sa comut - fara sa-mi dau seama - de pe faza scurta pe pozitii. Ambele chestii se pot lasa cu amenzi serioase prin alte tari. |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
ncristi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
De acord cu centura de siguranta la locurile din fata si cu torpedoul racit.
Maneta de aprindere a farurilor nu ma deranjeaza... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
De fapt nici nu aprinzi farurile. Dai o comanda catre un calculator care analizeaza o serie de factori si care, daca este multumit de ceea ce constata, da comanda de aprindere.
|
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
dmc |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@ncristi
La mine ramane doar torpedoul, centura este ok pt mine dar am observat ca alte persoane au oarecare dificultate. am fost astazi la salonul auto Tiriac. Am incercat sa gasesc o masina asemanatoare ca dotari cu Megane-ul meu. Cel mai mic pret 20000 euro cu tot cu taxe. pot sa-mi dea ei ce garantie vor si sa ma asigure ca e super fiabila, nu vad ce s-ar strica la Megane de 4500 euro cat e diferenta. Sa nu mai vorbesc la masinile asiatice de interior si exterior: JALNICE chiar de prost gust unele. Megane-ul este o masina stilata (mai ales in varianta Privilege) iar raportul ( calitate + dotari ) / pret este imbatabil. Sa le stapanim sanatosi si la mai bine This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 10:47 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
Nicotine |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
@vbocan Nu iti lipseste Cielo? Ca eu unul am ramas nostalgic. La job conduc zilnic unul si prin traficul bucurestean mi se pare mai usor de strecurat coreanul de Craiova.
In schimb la drum intins Megane e incomparabil mai placut decat Cielo. Apropo de faruri, de multe ori actionand faza scuta-lunga mi s-a intamplat ca sa le sting de tot luminile. ![]() |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
TinCup |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
turbo-lag? esti sigur? si eu am 1.5 dCi 80 CP (dar pe bicorp) si nu am problema asta..
cu maneta pentru aprinderea farurilor am avut si eu probleme mai ales la inceput.. dupa ce te obisnuiesti o sa gresesti mai rar, dar intr-adevar nu este foarte reusita.. la fel si cu centura |
--------------------
Renault
Megane II
bicorp, 2004 Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
|
|
VladK2K |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 30 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Bravo vbocan si eu astept tot un estate, tot rosu (cu motor de 1.5 100cp da' nu conteaza).. sa o stapanesti sanatos si fara incidente
Legat de manetuta, m-am jucat cu ea la reprezentanta... mai dificil mi se pare maneta pentru stergatoare, pentru ca, citind manualul unui prieten, nu prea m-am dumerit cand e auto, cand e temporizat manual, etc... eeh, probabil ma voi prinde cu prima ocazie cand voi conduce masina. Aceleasi impresii pozitive le-am avut si eu cand m-am urcat in masina la reprezentanta... mai ales instalatia audio. Mie mi-a placut foarte mult modul in care martorii de pe bord (semnalizare, lumini, si celelalte beculete) nu se vad decat atunci cand se aprind (probabil ca daca te uiti atent se vad, dar nu ca la CIELO) |
--------------------
Hyundai
Tucson
2017 LP+
|
|
vbocan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Nicotine @ Sep 17 2005, 01:50 AM) @vbocan Nu iti lipseste Cielo? Ca eu unul am ramas nostalgic. Cielo este o masina de calitate care in timp si-a demonstrat atuurile. Oricand as conduce cu placere un Cielo, asta e clar. Singura rezerva o am la... rezerva de combustibil care trebuie sa fie serioasa. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
|
|
nacht |
![]()
Post
#10
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
Ca orice alta mashina de pe lumea asta are si plusuri si minusuri.
Eu unul am o singura problema cu ea - un greiere mutant care salasuieste in bord. In rest mashina este intr-adevar o bijuterie. Maneta de lumini cere ceva obisnuinta la fel ca si pozitia de conducere, in rest are mai multa clasa decat orice alta mashina de generatie noua, iar fiabilitatea este comparabila cu a "nemtoaicelor" sau "japonezelor" pe care le depaseste insa prin stil si personalitate. Sa o stapanesti sanatos! |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
Ovis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Primele impresii dupa aprox 500Km:
Pozitive: - design care imi place foarte mult. Alaturi de Fordul Focus si Volvo V40, consider ca e cea mai frumoasa masina combi. - interior placut. A fost unul din criteriile care m-au facut sa iau masina asta. Ce am vazut la alte masini din clasa ei, pur si simplu a fost dezamagitor: peste tot predomina negrul, parca erau dricuri. - sistem audio bun - stabilitate foarte buna - spatiu interior mare. Sunt foarte multumit! - consum bun pentru puterea ce-o ofera - confort foarte bun la volan - demaraj bun in orice viteza (asta mai trebe testat. Inca sunt in rodaj) - silentioasa Negative: - directia trage putin spre stanga. Sper sa nu fie una din optionalele cu care a venit masina... - motorul a venit fara capac. Ar fi aratat mult mai bine cu el. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#12
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Cum adica a venit fara capac? nu e capsulat motorul sau cum?
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
michirec |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Se refera la capacul din plastic cel care are si filtrul in el....
|
--------------------
renault
Scenic 1,6 dci,96kw.
2011
|
|
Ovis |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Adica atunci cand deschizi capota motor, vezi tot ce-i p-acolo: motor, baterie, bidonase, etc.
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
Meganer |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
S-o stapaniti sanatosi si fara probleme/incidente
La partile rele enumerate de tine: 1. Si mie mi se pare (la mine, 1.9 dCi) zomotul sesizabil peste 3000, dar nu mare comparabil cu alte marci. Cred ca asa e la diesel. 2. La generatiile noi de turbodiesel nu mai e asa pronuntat lag-ul. Cred ca incerci sa accelerezi brusc de la turatii prea mici (sub 2000) si in plus motorul este nou. Mai vorbim dupa ce faci 5000km. Pe urma este si cam mic pentru 1300 kg, daca ii ceri mult cand el este de-abia la 1500-1600 rpm, de unde? 3. Mie nu mi-a dat niciodata senzatia de fragil. 4. De acord. 5. Eu niciodata nu am crezut ca torpedoul poate raci, am considerat ca poate mentine rece pentru mai mult timp. Si asa si face. 6. Un coleg de forum, ghetau dan, spunea ca si-a reglat in service reno (prin computer) aceasta sensibilitate. Probabil ca merge si la Megane, e de intrebat. 7. De acord. Si mie mi s-a parut la inceput. 8. De acord. Stai sa vezi iarna. Sper ca esti mai suplu, altfel... sa te tii foiala ![]() ![]() Inca odata (nu mai stiu daca se scrie legat sau din 2 cuv), toate cele bune si no problems |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#16
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dupa 4500 de km pot enumera partile bune:
-Consum decent -Atmosfera interioara foarte frumoasa -Sistem audio decent -Spatiu interior destul de mare -Confort bunicel -Pornirea cu card si cele rele: -silentiozitate foarte slaba. Zgomot aerodinamic, motorul se aude in interior iar cauciucurile cred ca au si ele un mare aport la asta. Si aici compar cu modele mai ieftine chiar. -vibratiile motorului se simt in pedala de acceleratie -Volanul nu sta drept -Tinuta de drum nu este excelenta, lucru la care ma asteptam insa si sunt dispus sa traiesc cu asta in conditiile drumurilor din Romania. Intr-un fel ar putea intra si la plusuri asta. -Greierasi: pana acum nici unul permanent, apar in functie de temperatura, vreme de afara, noroc..chestii din astea. Nimic enervant. Cei mai multi erau dati de diverse obiecte asezate prin masina. -Cutia de viteze este un dezastru. Treptele 2 si 3 prea lungi. -Reglarea scaunelor se face anevoios -Frana neliniara in functionare -La viteza pe ploaie apa este aruncata pe geamurile laterale. Oglinzile devin inutilizabile. Apoi aceeasi problema ca la Logan, stergatorul din dreapta are cursa insuficienta. -Cauciucurile cu care a venit masina sunt modeste Una peste alta, la banii pe care i-am dat pe masina si alternativele pe care le aveam, doar niste probleme grave de fiabilitate m-ar face sa-mi para rau de alegerea facuta This post has been edited by ssilviu: 22 Sep 2006, 20:30 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(rttt_gia @ 22 Sep 2006, 19:32) QUOTE(michirec @ 22 Sep 2006, 19:41) Domnilor, este vorba despre capacul de plastic de culoare argintie (1.6 16v) cu rol estetic si de protectie a bobinelor si a cablajului acestora. Motorizarea 1.4 16v pe Megane nu a avut de la inceput acest capac si nu au fost probleme. Ce motor capsulat... ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
A l e x |
![]()
Post
#18
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Torpedoul racit nu este o gluma. Vara cand e aerul conditionat destul de puternic, am lasat o sticla de cola de 1 L rece acolo si dupa 2 ore aproape am scos-o aproape la fel de rece, adica inca buna de baut vara. Daca pui ceva foarte rece acolo ai sanse mari sa-l gasesti inca bun de baut, spre deosebire de un torpedou normal care ti-o incalzeste instant.
La fel si cu ciocolata sau altele. Te inteleg cu problemele trecerii de la Daewoo la Megane. Aceleasi chestii am patit si eu la inceput, dadeam flash si ramaneam pe faza lunga, imi incurcam piciorul in frana, etc.., dar te vei obisnui f. repede cu masina, nu mai am astfel de probleme. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
div10 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 September 06 ![]() |
90% impresii pozitive.
pe termen lung programul de revizii la 10.000 este destul de scurt. in occident pe acelasi motor sunt 85 CP. pt ce motive la noi au pastrat varianta de 80dci la motorul de 1.5. e valabil pt toate tipurile de motoare diesel: in occident au crescut cu 5CP. are cineva ide de unde vine aceasta diferenta? |
--------------------
renault
megane
2006, 1.5DCi
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Euro 3 in Ro, Euro 4 la ei.
|
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Dupa 700Km sunt incantat de achizitia facuta!
Ma felicit ca am ales motorul de 100Cp se simte diferenta fata de cel de 80Cp si la zgomot si la demaraj. Este stabila si foarte confortabila pentru toti pasagerii de la bord,are un consum mic.Sunt sigur ca am facut o alegere buna! Bafta la toti posesorii si sa aveti parte de ele. |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
tzk |
![]()
Post
#22
|
membru cu megane Group: Members Posts: 208 Joined: 20 December 05 ![]() |
turbo-lag nu e asa infiorator. pur si simplu trebuie sa te obisnuiesti cu masina. si eu am trecut de pe benzina pe motorina, si ziceam cam la fel.
dupa 8000 km cit am acuma o simt atfel si o conduc altfel. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Expression
1,5dCi 80 2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Incercati sa o tineti la minim 2000 rotatii si nu o sa se mai simta turbola-gul....
Turbina cam de la aceea turatie functioneaza in parametrii... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Bogdan |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 21 November 02 From: Timisoara ![]() |
O sa adaug si eu primele impresii aici, lucruri care nu s-au spus mai devreme.
In primul rand, nota 10 pentru dealerul din TM, care a adus masina la data la care au promis ca o aduc, plus ca livrarea mi-a fost facuta vineri seara, am impresia ca baietii de acolo au stat chiar peste program pentru ca eu sa pot primi masina vineri. Impresii: - ma asteptam ca suspensile sa fie mai tari, mai ales ca lumea se plangea ca sunt prea tarim, iar eu ma intreb cum sunt la masinile fara pachetul de drumuri grele. Fosta mea masina a fost DSN, deci posibil ca nu compar suspensile de megane cu ceva echivalent - pe drumuri valurite noaptea, datorita delimitarii clare a fazei scurte, mi s-a parut oarecum obositoare "linia" care ba se apropie, ba se departeaza, dincolo de linie fiind bezna iar inainte de linie foarte luminos - nivelul de ulei este putin peste nivelul maxim (pe joja), iar in cartea tehnica vad ca atrag atentia ca trebuie mers neaparat la service daca se intampla asa ceva. La masina anterioara au fost cazuri cand m-am trezit cu uleiul putin mai sus, dar nu au fost probleme This post has been edited by Bogdan: 25 Sep 2006, 08:41 |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
2006, 1.6 16v looking for Duster
ex. Megane2 ex. DSN |
|
megab |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 22 August 06 From: Bucuresti ![]() |
As mai adauga la lista de parti negative slaba vizibilitate la parcarea laterala cu spatele si in virajele la stanga. Ati incercat sa parcati lateral cu spatele pe partea stanga a soselei ? Foarte dificil. Incerc sa folosesc oglinzile laterale, dar tot mi se pare ca bajbai. Cred ca o sa-mi montez in scurt timp un sistem de asistenta la parcare si poate asa o sa parchez cu mai putin stress.
![]() De asemenea si eu am observat ca pe ploaie geamurile laterale sunt inundate si privitul in oglinda retrovizoare laterala este aproape inutil. Altfel imi place masina, are stil, ofera confort interior si este o placere sa o conduci la drum intins. M-am obisnuit si cu pedalele si cu comanda luminilor si a stergatoarelor de parbriz. Zgomotul motorului la peste 3000 rpm nu prea l-am auzit inca (de-abia am depasit cei 1000 Km de rodaj si nu am depasit turatia recomandata). Despre raportul calitate / pret ...ce sa mai vorbim. Si eu am facut o cercetare temeinica a pietei pana sa ma decid sa cumpar Megane. Nu are egal. Nimeni nu ofera atatea dotari la acest pret. Sunt impresii de inceput. Sper ca masina sa nu ma dezamageasca, lucru pe care vi-l doresc si voua. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6 16V
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
1.6 16V 110CP ce tip de euro este?.. 3 sau 4?
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
AND |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Euro 4.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
razu |
![]()
Post
#28
|
![]() Eu scriu doar cand beau bere Group: Members Posts: 209 Joined: 15 March 06 From: Bucuresti ![]() |
@megab: sa o stapanesti sanatos; daca ai reusit sa te obisnuiesti cu pedalierul si maneta de comanda a farurilor atunci sigur o sa te obisnuiesti si cu parcarea, e doar o chestiune de timp, mai ales ca, probabil, e si omica doza de stres (masina noua). Cat priveste faza cu geamurile laterale, incearca niste deflectoare dar nu cred ca vei rezolva mare lucru!
Bafta! |
--------------------
Renault
Megane
- DB 05 LSJ
2004 hatch Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
|
|
DRD |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Particip si eu aici cu ce pot
5760KM Comfort bun,scaune foarte reglabile Motor (1,5 80 CP) silentios fata de concurenta care parca sunt niste tractoare,putere bune si tinand cont ca are un turbo mic,turbo-lag nu prea este,lag-ul nu vine de la turbo ci de la CPU,pedala de accelareatie are un senzor pe pozitie,pozitia trebuie comunicata motorului bla bla bla de acolo apare lag-ul.Eu am mers de aici pana la Galati cu 10 L de motorina cu AC Interior foarte placut,totul este placut la atingere,cu maneta te obisnuiesti f repede,daca ai mai avut masini frantuzesti,cam la toate e sis. asta Porbagaj imens 520L pentru sedan si cu roata de rezerva normal nu ca gluma aia de roata de rezerva ![]() Panourile exterioare sunt din plastic composit,deci nu ruginesc si sunt mai usor de reparat,panoul nu ramane cu sechele. Acum nu stiu de unde aveti voi probleme,eu nu am ,cred ca e vorba de noroc aici.Tinuta de drum este buna,eu am incercat-o si se tine foarte bine in curbe datorila amortizoarelor spate amplasate oblic. Apropo sistemul audio in ciuda celor care isi bat joc de el au boxele magnet mic... se aude foarte bine,clar cu putere si fara distorsionari numai la volum foarte mare. Per ansamblu o masina foarte buna pentru banii dati Va salut This post has been edited by DRD: 25 Sep 2006, 12:04 |
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
Bogdan |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 21 November 02 From: Timisoara ![]() |
sa inteleg ca nu a primit nimeni masina cu mai mult ulei decat trebuie ?
@DRD: o mica latenta la acceleratie se simte si la benzinar, din aceleasi motive |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
2006, 1.6 16v looking for Duster
ex. Megane2 ex. DSN |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:22 |