Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages  1 2 3 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"

vbocan
post 16 Sep 2005, 19:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 29 May 05
From: Timisoara




Dupa 80 de zile si aproape 7200km parcursi de la primirea masinii si un radar la Poarta Alba in judetul Constanta, sunt in masura sa va prezint impresiile mele legate de prima masina noua pe care am cumparat-o. Inainte de asta am avut un Cielo GLE din 1996, la mana a doua.

Decizia de cumparare
Impreuna cu sotia am decis sa cumparam o masina dupa ce vechiul Cielo a inceput sa consume 16l/100km in oras si a inceput sa dea semne evidente de oboseala. Perioada de documentare a fost foarte scurta, in jur de 2 zile, timp in care am facut drive test cu Skoda Octavia 2, Peugeot 407 Palladine si Renault Megane 2, toate cu motor Diesel. Desi masina de suflet a fost Skoda, avand in vedere discountul mare de la Renault (1400 de euro) si numarul dotarilor raportat la pret, m-am decis pe loc sa iau Renault. Timpul de asteptare de la comanda pana la livrare a fost de 5 saptamani.

De ce am ales Diesel
Eu si sotia mea am fost hotarati de la inceput sa cumparam diesel, asa ca decizia a fost usoara. Stiam ca un astfel de motor consuma putin si atata tot, nu am avut habar de pretul reviziilor, etc. In plus ne-a convins diferenta de doar 500 de euro fata de un motor echivalent pe benzina. Am luat motorul 1.5 dCi, 80CP.

Parti bune
1. Masina este o bijuterie. Arata foarte bine in exterior si in interior.
2. Antifonarea este foarte buna, motorul nu se aude aproape deloc la turatii reduse.
3. Consum super mic pentru o masina de 1,3 tone. De la Deva la Bucuresti, fara A/C si cu doua persoane in masina cu mers de pensionar am scos 3.6 litri la 100 km!!!!!
4. Frane de vis, m-au scos deja dintr-o situatie extrema in Timisoara. Fata de Cielo nu incape comparatie.
5. Instalatie audio exceptionala, mult peste asteptarile mele.
6. Faruri bicorp care ilumineaza drumul foarte bine, mult mai bine decat cele de la Cielo.


Parti rele
1. Zgomot destul de mare la turatii peste 3000 rot/min.
2. Turbo-lag este infiorator. Abia la 1-2 secunde dupa apasarea pedalei incepe cu adevarat sa accelereze, deci trebuie mare grija in situatii dificile. Plecarile in tromba sunt excluse.
3. Manerul de care prind cand se deschide portbagajul (la Estate) este din plastic. Ma tem ca in timp va ceda.
4. Maneta pentru aprinderea farurilor este prost proiectata. Mi-as fi dorit sa fie ca la Cielo, adica daca trag maneta spre volan obtin un "blitz" scurt, iar daca o imping se aprinde faza lunga. In plus, exista o mica intarziere intre actionarea manetei si aprinderea efectiva a farurilor.
5. Torpedoul racit este o gluma.
6. Sensibilitatea senzorului de lumina nu este reglabila. Farurile raman stinse pe vreme ploioasa cand le-as dori sa se aprinda.
7. Pedala de acceleratie este prea aproape de cea de frana. La inceput am avut probleme de adaptare, insa m-am obisnuit.
8. Cuplarea centurii de siguranta la locurile din fata este destul de anevoioasa avand in vedere cotiera dintre scaune.

Cam asta ar fi. Scuzati mesajul lung si plin de emotivitate, este prima mea masina noua si inca sunt bucuros de achizitia facuta. Sper ca aceasta sa nu-mi fie umbrita de evenimente neplacute.


--------------------
Renault Megane 4 Estate 2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electriczbif
post 16 Sep 2005, 20:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 23 May 04
From: Cluj




Ai dreptate, maneta aia de comanda a luminilor e ultra-cretina! Cred ca s-a mai discutat aici, dar nu ma pot abtine sa nu observ, din nou, ca proiectantii au facut 2 greseli de ergonomie la acelasi subansamblu - mai rar asa record:
1. Comutare faza scurta-lunga in acelasi sens cu claxonul luminos - de nu-stiu-cate-ori mi s-a intamplat ca fiind cu farurile aprise sa dau un flash si sa raman cu faza lunga aprinsa.
2. Prin tari cu obligativitate de faza scurta ziua mi s-a intamplat de cateva ori ca atunci cand am semnalizat schimbarea de directie sa comut - fara sa-mi dau seama - de pe faza scurta pe pozitii.

Ambele chestii se pot lasa cu amenzi serioase prin alte tari.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 16 Sep 2005, 20:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




De acord cu centura de siguranta la locurile din fata si cu torpedoul racit.

Maneta de aprindere a farurilor nu ma deranjeaza...


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 16 Sep 2005, 20:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




De fapt nici nu aprinzi farurile. Dai o comanda catre un calculator care analizeaza o serie de factori si care, daca este multumit de ceea ce constata, da comanda de aprindere.


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmc
post 16 Sep 2005, 22:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




@ncristi

La mine ramane doar torpedoul, centura este ok pt mine dar am observat ca alte persoane au oarecare dificultate.

am fost astazi la salonul auto Tiriac. Am incercat sa gasesc o masina asemanatoare ca dotari cu Megane-ul meu. Cel mai mic pret 20000 euro cu tot cu taxe. pot sa-mi dea ei ce garantie vor si sa ma asigure ca e super fiabila, nu vad ce s-ar strica la Megane de 4500 euro cat e diferenta. Sa nu mai vorbesc la masinile asiatice de interior si exterior: JALNICE chiar de prost gust unele.

Megane-ul este o masina stilata (mai ales in varianta Privilege) iar raportul ( calitate + dotari ) / pret este imbatabil.

Sa le stapanim sanatosi si la mai bine

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 10:47


--------------------
Renault Megane II 2004 - 1.6 115
Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicotine
post 17 Sep 2005, 01:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 September 04
From: Bucuresti




@vbocan Nu iti lipseste Cielo? Ca eu unul am ramas nostalgic. La job conduc zilnic unul si prin traficul bucurestean mi se pare mai usor de strecurat coreanul de Craiova.
In schimb la drum intins Megane e incomparabil mai placut decat Cielo.
Apropo de faruri, de multe ori actionand faza scuta-lunga mi s-a intamplat ca sa le sting de tot luminile. wink.gif


--------------------
MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TinCup
post 17 Sep 2005, 12:31
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




turbo-lag? esti sigur? si eu am 1.5 dCi 80 CP (dar pe bicorp) si nu am problema asta..
cu maneta pentru aprinderea farurilor am avut si eu probleme mai ales la inceput.. dupa ce te obisnuiesti o sa gresesti mai rar, dar intr-adevar nu este foarte reusita.. la fel si cu centura


--------------------
Renault Megane II bicorp, 2004
Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladK2K
post 17 Sep 2005, 12:49
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 30 August 05
From: Bucuresti




Bravo vbocan si eu astept tot un estate, tot rosu (cu motor de 1.5 100cp da' nu conteaza).. sa o stapanesti sanatos si fara incidente

Legat de manetuta, m-am jucat cu ea la reprezentanta... mai dificil mi se pare maneta pentru stergatoare, pentru ca, citind manualul unui prieten, nu prea m-am dumerit cand e auto, cand e temporizat manual, etc... eeh, probabil ma voi prinde cu prima ocazie cand voi conduce masina.

Aceleasi impresii pozitive le-am avut si eu cand m-am urcat in masina la reprezentanta... mai ales instalatia audio.

Mie mi-a placut foarte mult modul in care martorii de pe bord (semnalizare, lumini, si celelalte beculete) nu se vad decat atunci cand se aprind (probabil ca daca te uiti atent se vad, dar nu ca la CIELO)


--------------------
Hyundai Tucson 2017 LP+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vbocan
post 17 Sep 2005, 19:25
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 29 May 05
From: Timisoara




QUOTE(Nicotine @ Sep 17 2005, 01:50 AM)
@vbocan Nu iti lipseste Cielo? Ca eu unul am ramas nostalgic.

Cielo este o masina de calitate care in timp si-a demonstrat atuurile. Oricand as conduce cu placere un Cielo, asta e clar. Singura rezerva o am la... rezerva de combustibil care trebuie sa fie serioasa. rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate 2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 18 Sep 2005, 14:50
Post #10


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




Ca orice alta mashina de pe lumea asta are si plusuri si minusuri.
Eu unul am o singura problema cu ea - un greiere mutant care salasuieste in bord. In rest mashina este intr-adevar o bijuterie.
Maneta de lumini cere ceva obisnuinta la fel ca si pozitia de conducere, in rest are mai multa clasa decat orice alta mashina de generatie noua, iar fiabilitatea este comparabila cu a "nemtoaicelor" sau "japonezelor" pe care le depaseste insa prin stil si personalitate.

Sa o stapanesti sanatos!


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovis
post 22 Sep 2006, 15:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Primele impresii dupa aprox 500Km:
Pozitive:
- design care imi place foarte mult. Alaturi de Fordul Focus si Volvo V40, consider ca e cea mai frumoasa masina combi.
- interior placut. A fost unul din criteriile care m-au facut sa iau masina asta. Ce am vazut la alte masini din clasa ei, pur si simplu a fost dezamagitor: peste tot predomina negrul, parca erau dricuri.
- sistem audio bun
- stabilitate foarte buna
- spatiu interior mare. Sunt foarte multumit!
- consum bun pentru puterea ce-o ofera
- confort foarte bun la volan
- demaraj bun in orice viteza (asta mai trebe testat. Inca sunt in rodaj)
- silentioasa

Negative:
- directia trage putin spre stanga. Sper sa nu fie una din optionalele cu care a venit masina...
- motorul a venit fara capac. Ar fi aratat mult mai bine cu el.


--------------------
Renault Megane II.2 Estate Expression 2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 22 Sep 2006, 16:32
Post #12


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Cum adica a venit fara capac? nu e capsulat motorul sau cum? blink.gif


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 22 Sep 2006, 16:41
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Se refera la capacul din plastic cel care are si filtrul in el....


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovis
post 22 Sep 2006, 17:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Adica atunci cand deschizi capota motor, vezi tot ce-i p-acolo: motor, baterie, bidonase, etc.


--------------------
Renault Megane II.2 Estate Expression 2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 22 Sep 2006, 19:05
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




S-o stapaniti sanatosi si fara probleme/incidente

La partile rele enumerate de tine:
1. Si mie mi se pare (la mine, 1.9 dCi) zomotul sesizabil peste 3000, dar nu mare comparabil cu alte marci. Cred ca asa e la diesel.
2. La generatiile noi de turbodiesel nu mai e asa pronuntat lag-ul. Cred ca incerci sa accelerezi brusc de la turatii prea mici (sub 2000) si in plus motorul este nou. Mai vorbim dupa ce faci 5000km. Pe urma este si cam mic pentru 1300 kg, daca ii ceri mult cand el este de-abia la 1500-1600 rpm, de unde?
3. Mie nu mi-a dat niciodata senzatia de fragil.
4. De acord.
5. Eu niciodata nu am crezut ca torpedoul poate raci, am considerat ca poate mentine rece pentru mai mult timp. Si asa si face.
6. Un coleg de forum, ghetau dan, spunea ca si-a reglat in service reno (prin computer) aceasta sensibilitate. Probabil ca merge si la Megane, e de intrebat.
7. De acord. Si mie mi s-a parut la inceput.
8. De acord. Stai sa vezi iarna. Sper ca esti mai suplu, altfel... sa te tii foiala smile.gif .Vorbesc din experienta doar biggrin.gif

Inca odata (nu mai stiu daca se scrie legat sau din 2 cuv), toate cele bune si no problems


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 22 Sep 2006, 20:23
Post #16


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dupa 4500 de km pot enumera partile bune:
-Consum decent
-Atmosfera interioara foarte frumoasa
-Sistem audio decent
-Spatiu interior destul de mare
-Confort bunicel
-Pornirea cu card


si cele rele:
-silentiozitate foarte slaba. Zgomot aerodinamic, motorul se aude in interior iar cauciucurile cred ca au si ele un mare aport la asta. Si aici compar cu modele mai ieftine chiar.
-vibratiile motorului se simt in pedala de acceleratie
-Volanul nu sta drept
-Tinuta de drum nu este excelenta, lucru la care ma asteptam insa si sunt dispus sa traiesc cu asta in conditiile drumurilor din Romania. Intr-un fel ar putea intra si la plusuri asta.
-Greierasi: pana acum nici unul permanent, apar in functie de temperatura, vreme de afara, noroc..chestii din astea. Nimic enervant. Cei mai multi erau dati de diverse obiecte asezate prin masina.
-Cutia de viteze este un dezastru. Treptele 2 si 3 prea lungi.
-Reglarea scaunelor se face anevoios
-Frana neliniara in functionare
-La viteza pe ploaie apa este aruncata pe geamurile laterale. Oglinzile devin inutilizabile. Apoi aceeasi problema ca la Logan, stergatorul din dreapta are cursa insuficienta.
-Cauciucurile cu care a venit masina sunt modeste

Una peste alta, la banii pe care i-am dat pe masina si alternativele pe care le aveam, doar niste probleme grave de fiabilitate m-ar face sa-mi para rau de alegerea facuta

This post has been edited by ssilviu: 22 Sep 2006, 20:30


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Sep 2006, 16:55
Post #17


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(rttt_gia @ 22 Sep 2006, 19:32)
Cum adica a venit fara capac? nu e capsulat motorul sau cum? blink.gif
*



QUOTE(michirec @ 22 Sep 2006, 19:41)
Se refera la capacul din plastic cel care are si filtrul in el....
*


Domnilor, este vorba despre capacul de plastic de culoare argintie (1.6 16v) cu rol estetic si de protectie a bobinelor si a cablajului acestora. Motorizarea 1.4 16v pe Megane nu a avut de la inceput acest capac si nu au fost probleme.
Ce motor capsulat... wink.gif



--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 23 Sep 2006, 20:22
Post #18


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Torpedoul racit nu este o gluma. Vara cand e aerul conditionat destul de puternic, am lasat o sticla de cola de 1 L rece acolo si dupa 2 ore aproape am scos-o aproape la fel de rece, adica inca buna de baut vara. Daca pui ceva foarte rece acolo ai sanse mari sa-l gasesti inca bun de baut, spre deosebire de un torpedou normal care ti-o incalzeste instant.

La fel si cu ciocolata sau altele.

Te inteleg cu problemele trecerii de la Daewoo la Megane. Aceleasi chestii am patit si eu la inceput, dadeam flash si ramaneam pe faza lunga, imi incurcam piciorul in frana, etc.., dar te vei obisnui f. repede cu masina, nu mai am astfel de probleme.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
div10
post 24 Sep 2006, 08:25
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 September 06




90% impresii pozitive.
pe termen lung programul de revizii la 10.000 este destul de scurt.
in occident pe acelasi motor sunt 85 CP. pt ce motive la noi au pastrat varianta de 80dci la motorul de 1.5. e valabil pt toate tipurile de motoare diesel: in occident au crescut cu 5CP.
are cineva ide de unde vine aceasta diferenta?


--------------------
renault megane 2006, 1.5DCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vanzatorul de Iluzii
post 24 Sep 2006, 19:52
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti




Euro 3 in Ro, Euro 4 la ei.


--------------------
Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 24 Sep 2006, 20:42
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Dupa 700Km sunt incantat de achizitia facuta!
Ma felicit ca am ales motorul de 100Cp se simte diferenta fata de cel de 80Cp si la zgomot si la demaraj.
Este stabila si foarte confortabila pentru toti pasagerii de la bord,are un consum mic.Sunt sigur ca am facut o alegere buna!
Bafta la toti posesorii si sa aveti parte de ele.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 24 Sep 2006, 21:37
Post #22


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




turbo-lag nu e asa infiorator. pur si simplu trebuie sa te obisnuiesti cu masina. si eu am trecut de pe benzina pe motorina, si ziceam cam la fel.
dupa 8000 km cit am acuma o simt atfel si o conduc altfel.


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Sep 2006, 08:10
Post #23


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Incercati sa o tineti la minim 2000 rotatii si nu o sa se mai simta turbola-gul....
Turbina cam de la aceea turatie functioneaza in parametrii...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan
post 25 Sep 2006, 08:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 21 November 02
From: Timisoara




O sa adaug si eu primele impresii aici, lucruri care nu s-au spus mai devreme.

In primul rand, nota 10 pentru dealerul din TM, care a adus masina la data la care au promis ca o aduc, plus ca livrarea mi-a fost facuta vineri seara, am impresia ca baietii de acolo au stat chiar peste program pentru ca eu sa pot primi masina vineri.

Impresii:
- ma asteptam ca suspensile sa fie mai tari, mai ales ca lumea se plangea ca sunt prea tarim, iar eu ma intreb cum sunt la masinile fara pachetul de drumuri grele. Fosta mea masina a fost DSN, deci posibil ca nu compar suspensile de megane cu ceva echivalent

- pe drumuri valurite noaptea, datorita delimitarii clare a fazei scurte, mi s-a parut oarecum obositoare "linia" care ba se apropie, ba se departeaza, dincolo de linie fiind bezna iar inainte de linie foarte luminos

- nivelul de ulei este putin peste nivelul maxim (pe joja), iar in cartea tehnica vad ca atrag atentia ca trebuie mers neaparat la service daca se intampla asa ceva. La masina anterioara au fost cazuri cand m-am trezit cu uleiul putin mai sus, dar nu au fost probleme

This post has been edited by Bogdan: 25 Sep 2006, 08:41


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan 2006, 1.6 16v
looking for Duster
ex. Megane2
ex. DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megab
post 25 Sep 2006, 08:51
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 August 06
From: Bucuresti




As mai adauga la lista de parti negative slaba vizibilitate la parcarea laterala cu spatele si in virajele la stanga. Ati incercat sa parcati lateral cu spatele pe partea stanga a soselei ? Foarte dificil. Incerc sa folosesc oglinzile laterale, dar tot mi se pare ca bajbai. Cred ca o sa-mi montez in scurt timp un sistem de asistenta la parcare si poate asa o sa parchez cu mai putin stress. blink.gif
De asemenea si eu am observat ca pe ploaie geamurile laterale sunt inundate si privitul in oglinda retrovizoare laterala este aproape inutil.
Altfel imi place masina, are stil, ofera confort interior si este o placere sa o conduci la drum intins. M-am obisnuit si cu pedalele si cu comanda luminilor si a stergatoarelor de parbriz. Zgomotul motorului la peste 3000 rpm nu prea l-am auzit inca (de-abia am depasit cei 1000 Km de rodaj si nu am depasit turatia recomandata). Despre raportul calitate / pret ...ce sa mai vorbim. Si eu am facut o cercetare temeinica a pietei pana sa ma decid sa cumpar Megane. Nu are egal. Nimeni nu ofera atatea dotari la acest pret.
Sunt impresii de inceput. Sper ca masina sa nu ma dezamageasca, lucru pe care vi-l doresc si voua.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 25 Sep 2006, 10:39
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




1.6 16V 110CP ce tip de euro este?.. 3 sau 4?


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 25 Sep 2006, 10:54
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Euro 4.




--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razu
post 25 Sep 2006, 11:34
Post #28


Eu scriu doar cand beau bere


Group: Members
Posts: 209
Joined: 15 March 06
From: Bucuresti




@megab: sa o stapanesti sanatos; daca ai reusit sa te obisnuiesti cu pedalierul si maneta de comanda a farurilor atunci sigur o sa te obisnuiesti si cu parcarea, e doar o chestiune de timp, mai ales ca, probabil, e si omica doza de stres (masina noua). Cat priveste faza cu geamurile laterale, incearca niste deflectoare dar nu cred ca vei rezolva mare lucru!
Bafta!


--------------------
Renault Megane - DB 05 LSJ 2004 hatch
Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DRD
post 25 Sep 2006, 11:55
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 20 September 06
From: Brasov




Particip si eu aici cu ce pot
5760KM
Comfort bun,scaune foarte reglabile
Motor (1,5 80 CP) silentios fata de concurenta care parca sunt niste tractoare,putere bune si tinand cont ca are un turbo mic,turbo-lag nu prea este,lag-ul nu vine de la turbo ci de la CPU,pedala de accelareatie are un senzor pe pozitie,pozitia trebuie comunicata motorului bla bla bla de acolo apare lag-ul.Eu am mers de aici pana la Galati cu 10 L de motorina cu AC
Interior foarte placut,totul este placut la atingere,cu maneta te obisnuiesti f repede,daca ai mai avut masini frantuzesti,cam la toate e sis. asta
Porbagaj imens 520L pentru sedan si cu roata de rezerva normal nu ca gluma aia de roata de rezerva radmasa.gif de la Golf 5
Panourile exterioare sunt din plastic composit,deci nu ruginesc si sunt mai usor de reparat,panoul nu ramane cu sechele.
Acum nu stiu de unde aveti voi probleme,eu nu am ,cred ca e vorba de noroc aici.Tinuta de drum este buna,eu am incercat-o si se tine foarte bine in curbe datorila amortizoarelor spate amplasate oblic.
Apropo sistemul audio in ciuda celor care isi bat joc de el au boxele magnet mic... se aude foarte bine,clar cu putere si fara distorsionari numai la volum foarte mare.

Per ansamblu o masina foarte buna pentru banii dati

Va salut

This post has been edited by DRD: 25 Sep 2006, 12:04


--------------------
Renault Megane 2 1.5 Dci Comfort Expresion 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan
post 25 Sep 2006, 12:20
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 21 November 02
From: Timisoara




sa inteleg ca nu a primit nimeni masina cu mai mult ulei decat trebuie ?

@DRD: o mica latenta la acceleratie se simte si la benzinar, din aceleasi motive


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan 2006, 1.6 16v
looking for Duster
ex. Megane2
ex. DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
34 Pages  1 2 3 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 14:22
Dacia