Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"
![]() ![]() ![]() |
Despre Renault in general ...., Fost: "primele impresii"
Manuel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|||
geocosma |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@ Bogdan: Au primit multi dintre noi masinile cu mai mult ulei decat limita maxima; s-a mai discutat pe forum, nu mai stiu exact pe unde. Unii au mai scos ulei cu seringi altii le-au lasat asa.
@ Manuel: Da. Mai precis la accelerare brusca nu vrea sa-si mareasca viteza, iar dupa ce ridici putin piciorul de pe acceleratie, tasneste. Cam asa facea si Dacia mea pe injectie. In special la motor rece. |
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Am trecut de 3000 km.
Sapt trecuta am fost la un curs la Busteni, pe acolo m-am plimbat pana la Bran, apoi pe la Brasov, apoi inapoi in Buc prin Cheia, pe DN1A. Mers destul de sportiv, iar pe DN1 cu 80 localitate si cat se putea in afara. consum 4.3%. Eu zic ca e super. Alte plusuri: - tinuta drum buna, poate era si mai buna daca aveam ESP, dar oricum se tine pe sosea; - acceleratie super ok, demaraj la fel; - confort interior super ok, la fel si la zgomot. PS. Pe DN1, de la Ploiesti la Buc, daca o tin din tempomat la 78kmh, in treapta a 5-a, am 1800rpm si consum undeva intre 2.2-2.9%. Super. INTREBARE: e ok sa o tin asa constant la 1800 rpm la drum intins, fara acceleratii bruste? This post has been edited by SwatKat: 25 Sep 2006, 13:34 |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Solon |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai de ce nu ar fi ok?
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Ovis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE - tinuta drum buna, poate era si mai buna daca aveam ESP, dar oricum se tine pe sosea; ESP-ul lucreaza non-stop, sau intra in actiune doar la derapaje? Din cate stiu eu e ultima varianta. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
DRD |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
ESP-ul lucreaza tot timpul de cand ai pornit motorul pana l-ai oprit si actioneaza cand este necesar in functie de conditii de drum si stil de condus
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
lag-ul ala de care se tot vorbeste imi apre si mie DAR DOAR cand nu e turata masina cum trebuie... daca sta undeva la 3000 ture in momentul cand am calcat a plecat....
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Solon |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea stiu regimul de functionare al unui diesel, dar stiu ca merge in jur de 2000 rpm +/- cateva ture.Si 1800 rpm mi se pare in regula.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
MoshPuiu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 July 06 ![]() |
@Manuel
Si mie mi se intimpla la fel. Banuiesc ca asa poate o fi programat computatorul injectiei pt e evita cit de cit condusul excesiv de sportiv. In orice caz cred ca nu e nimic defect sau dereglat.....drak stie... |
--------------------
Renault
Megane I Classic
1,6 16V
|
|
Meganer |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Turbo-lag este mai pregnant la turatii scazute datorita modului de functionare al turbinei - e antrenata de gazele de esapament. Cuplul si puterea afisate de motoarele noastre le datoram in mare parte tubinei, deci demarajul va fi cu atat mai bun cu cat aportul turbinei este mai mare.
Turatie mica motor, gaze putine, turatie mica turbina, deci aport scazut al acesteia. La o apasare brusca a pedalei la turatie mica, nu beneficiem instantaneu de avantajele turbinei datorita debitului mic de gaze in acel moment. Pe masura ce turatia creste, simtim ca trage din ce in ce mai bine. Dpdv al timpului de raspuns, turbinele cu geometrie variabila se comporta ceva mai bine, compresoarele mecanice (antrenate direct de motor) cel mai bine. Daca vreti sa vedeti doar intarzierea provocata de inertia turbinei (are si ea o masa, deci ii trebuie putin timp sa-si ia viteza), mergeti la 3000rpm, ridicati piciorul de pa acceleratie 1-2s si apasati din nou. Rezultatul e intarzierea datorata turbinei in sine si apare atat la diesel cat si la benzina turbo. |
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
richie |
![]()
Post
#42
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(megab @ 25 Sep 2006, 09:51) As mai adauga la lista de parti negative slaba vizibilitate la parcarea laterala cu spatele si in virajele la stanga. Ati incercat sa parcati lateral cu spatele pe partea stanga a soselei ? Foarte dificil. Incerc sa folosesc oglinzile laterale, dar tot mi se pare ca bajbai. Cred ca o sa-mi montez in scurt timp un sistem de asistenta la parcare si poate asa o sa parchez cu mai putin stress. ![]() De asemenea si eu am observat ca pe ploaie geamurile laterale sunt inundate si privitul in oglinda retrovizoare laterala este aproape inutil. Cat ma mai bucur eu de aia aprox 100.000 km facuti cu duba in studentie...cand ma mai jucam de-a soferul sa mai scot un ban.....M-am obisnuit sa ma orientez numai din oglinzi laterale...asa ca vizibilitatea aia de care zici, chiar nu ma prea intereseaza. Iti sugerez sa te obisnuiesti incet incet doar cu oglinzile....nici senzorii nu exceleaza la parcari laterale de genul celei spuse de tine. Partea cu apa de ploaie, se poate rezolva cu un tratament pentru geamuri. Exista o solutie de genul X Rain sau Rain Away....nu stiu exact acum, care se aplica pe geamuri si face un fel de ecran invizibil pe care aluneca apa foarte usor. Si nu se mai aduna in dreptul oglinzilor. Oricum, urata faza aia.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
A l e x |
![]()
Post
#43
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Tin sa mentionez ca sunt de-acord cu domnul richie. Invatati-va sa va uitati in oglinzile laterale pentru ca e de bine
![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Meganer |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 24 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai cam trebuie sa fii de acord. Prin interior te uiti aproape de pomana.
|
--------------------
renault
megane
2005 estate Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
|
|
valisoara |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 17 January 07 ![]() |
Sal,
Proaspat posesor MII Sedane Lux Privilege 1,6 16V 110CP. Nu a trecut o luna de cand il am, si am deja 1600 km la bord. Prime impresii pozitive: - design super, criteriu de alegere - se tine bine pe sosea - motor super-silentios, mai ales la relanti unde il auzi numai daca te dai jos langa masina. - clima (automata) si radio (cu MP3) sunt super. ... Negativ: - consum mediu: 8,5. De ce nu pot reseta si consumul mediu, a.i. sa mi-l arate pe cel calculat de la ultima resetare a kilometrajului? - lipsa ESP - mare prostie!!! - la 1400 km -am dat pe autostrada 120-130 km/ora. Peste 3000 rot/min motorul se aude infiorator. Innainte aveam o SuperNova, dar acum la 3500 rot/min se aude ca la dacie cu 5000 rot/min. La voi tot asa e, sau se mai aseaza dupa inca n... mii de km? - scaunul dreapta f.f. innalt si incomod la drumuri lungi. La mine nu se poate regla in inaltime decat scaun sofer. - sunt in cautare fileu retinere bagaje portbagaj. Unul mai ieftin nu cel de la dealer! - nivelul uleiului la joja nu l-am verificat, dar dealerul mi-a zis ca nici n-am nevoie sa fac asta, daca e vreo problema imi pare mesaj pe bord. - benzina pana acum i-am pus numai 98, Top 99+ si Carrera100. - a aparut primul greier in bord. Nu e permanent, depinde de conditiile de drum. Temerea mea e sa nu-si gaseasca perechea si sa se inmulteasca ![]() - portbagajul se inchide cam greu, oarecum cu o usoara tranteala. Se poate regla? Tamburii de cauciuc de pe capota am vazut ca nu se pot impinge. - mare prostie ca nu pot rabata oglinzile din telecomanda (la super-inchiderea centralizata). Se poate rezolva problema? Banuiesc ca ar tb o setare prin calculator. Cam asta e. Impresie generala: OK (la banii astia) This post has been edited by claus: 17 Jan 2007, 18:50 |
--------------------
Megane Sedane 2.2
Lux Privilege 1,6 16V 110 CP
Dec.2006
|
|
j.d |
![]()
Post
#46
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Greierasii sunt in dotarea standard la Megane.
![]() Din pacate oglinzile nu se pot rabata la inchiderea masinii. Exista o posibilitate dar trebuie umblat la firele masinii. Din cate imi aduc aminte tipul respectiv legase rabatarea oglinzilor de apriderea farurilor. |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
A l e x |
![]()
Post
#47
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
valisoara : Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente
This post has been edited by claus: 17 Jan 2007, 18:50 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
valisoara |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 17 January 07 ![]() |
Am o intrebare, pt cei care aveti masina mai demult...
Cand schimb vitezele, se aude un cloncanit usor la cutia de viteze.... Parca la SuperNova de-am avut-o, cu aceeasi cutie de viteze (parca) nu se auzea chiar asa. Nu ca ar f deranjant, dar ma asteptam sa fie cu adevarat silentioasa... This post has been edited by claus: 17 Jan 2007, 18:50 |
--------------------
Megane Sedane 2.2
Lux Privilege 1,6 16V 110 CP
Dec.2006
|
|
A l e x |
![]()
Post
#49
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Da, se aude.
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#50
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Silentiozitatea este ceva strain la aceasta masina
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ghetau dan |
![]()
Post
#51
|
D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban Group: Banned Posts: 1.269 Joined: 9 March 06 ![]() |
Ce nu mi-a placut la megane:bordul cu acel cozoroc,forma vericala a bordului in portiunea centrala,pozitia IN SPATE (mult mai confortabila in megane 1) ,scaunele moi,frina de mina,butonul de start/stop pus aiurea...Nu in ultimul rind pretul mult prea mare la 1,9dci fata de 1,6...undeva la 2700 euro,cind ma gindeam eu sa iau masina.
|
--------------------
Subaru
Legacy 3.0R
2007
|
|
j.d |
![]()
Post
#52
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
Solon |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Oare e diferenta intre 2.2 si 2.1 la antifonare?Ca la mine e destul de multa liniste.
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#54
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
E diferenta de perspectiva intre useri
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Vio |
![]()
Post
#55
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Nu de mult bantuia pe aici o parere aproape unanima ca cel putin la benzinare (dar si la diesel!) e una din cele mai silentioase de pe piata
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Fuzz |
![]()
Post
#56
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Mie mi se pare ca e silentioasa, si pe la 3000 si ceva de ture, abia atunci se aude motorul, dar frumos si nu se aude in asa hal incat sa ma deranjeze. Parerea mea e cea mai buna pentru mine
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
valisoara |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 17 January 07 ![]() |
Voi a-ti sesizat vre-o diferenta de zgomot la peste 3000 ture inainte si dupa 2-3.000 km? Ma refer la benzinare 1.6.
Speranta mea e ca dupa cca 3.000 km (cum scrie la carte ca-si intra in parametrii normali de functionare) zgomotul la peste 3000 ture sa se diminueze semnificativ. Acum parca prea tare huruie... ![]() |
--------------------
Megane Sedane 2.2
Lux Privilege 1,6 16V 110 CP
Dec.2006
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#58
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Din ce citisem pe aici, cam dupa 5000 de km se aseaza mai bine si consumul. Poate la cifra asta te referi.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#59
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu nu am observat vreo scadere semnificativa la consum sau asezare a motorului. Motorul este adevarat, cam zgomtos. Asta e.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
valisoara |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 17 January 07 ![]() |
Consumul actual mediu e cam 8,5 la 1600 km din care 800-1000 km pe autostrada (100-110 km/ora - rodaj). Am inteles ca dupa 3-4000 km o sa mai scada consumul. Eu ma refeream la zgomotul motorului la 3500 ture (130 km/ora) care e cam mare (pt o benzinara). Sper ca pe masura ce se mai rodeaza si treg de pragul de 130 km/ora sa se diminueze acest zgomot.
Voi ce ziceti? (posesori de 1.6 benzina) This post has been edited by valisoara: 18 Jan 2007, 12:05 |
--------------------
Megane Sedane 2.2
Lux Privilege 1,6 16V 110 CP
Dec.2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 11:39 |