Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fluierat motor, ???

antifizic2
post 13 Apr 2008, 00:10
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




BIGGER turbo 243.gif

de ambreiaj ne ocupam la vremea lui, astai topicu cu turbina biggrin.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Apr 2008, 01:15
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Vezi sa nu-ti cumperi turbina "noua" cu turbina veche la schimb. Ca sigur nu e noua, ci doar reconditionata.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 13 Apr 2008, 18:02
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am demontat turbina si am observat ca lipsesc vre-o 2 paleti din elice. Acum mi-e frica sa nu fi ajuns prin intercooler sau mai stiu eu pe unde....


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 13 Apr 2008, 18:37
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Turbina se poate reconditiona. Dasca iti lipsesc paleti, inseamna ca sunt pe undeva prin instalatia de aer(cel mai probabil in Intercooler). Dupa ce vei rezolva problema cu turbina te sfatui sa dai jos tot circuitul de aer , sa il cureti foarte bine, sa il speli, altfel poti sa ai surpriza sa ajunga respectivele bucati in admisie, si atunci e jale. Daca vrei sa o reconditionezi, iti recomand www.turbosuflante.com , eu acolo am facut-o , are deja 8 luni, merge super. Itradevar fluiera de la turatii de 1000 in sus , dar trage de rupe, si nu consuma gram de ulei.
Referitor la siteul pe care ti l-am dat, au si turbine noi. Sunt profesionisti adevarati. Acum 2 luni auzeam o caraiala la accelerare, exact ca atunci cand m-a lasat turbina, de parca freca fier pe fier. Turbina era inca in garantie, ii sun, le spun despre ce e vorba, imi spun sa o trimit, am demontat-o(degeaba ) , am trimis-o la ei, au curatat-o,desfacut-o,verificat-o,schimbat simeringurile din nou(o data desfacuta trebuie schimbate, nu se pot refolosi alea vechi), echilibrare dinamica si trimis inapoi. Cand am primit-o era ca noua, putam sa jur ca e alta turbina smile.gif , Plus ca mi-au schimbat si prezoanele, caci 2 din cele vechi erau indoite. M-a costat numai curierul.
Inte timp am aflat si de la ce era zgomotul - suportul motor mare de deasupra motorului are o bucsa de care se prinde biela ce impedica miscarile motorului fata-spate la accelerari bruste. Bucsa aia se uzase si biela respectiva vibra si lovea in suportul motor.
Ii recomand cu cea mai mare placere pe acesti oameni. Nu ii cunosc personal, am vb numai prin telefon dar in ceea ce ma priveste am fost foarte multumit.Eu sunt din Iasi, firma e din Brasov (am auzit ca cica cei de acolo ar fi lucrat la Roman la turbine) asa ca nu pot fi acuzat ca fac reclama.
LE. La mine reconditionarea a fost totala- s-a schimbat tot, nu s-a folosit decat carcasa si westgate-ul , in rest totul a fost nou( paletii erau ciobiti, joc axial de 1 cm, interiorul varza) si m-a costat aprox 1100 ron.
Cine spunea ca sunt cu 350 euro noi cred ca se cam insela- eu cea mai ieftina am gasit noua la 2000 ron(fara TVA).

This post has been edited by byby: 13 Apr 2008, 18:41


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 13 Apr 2008, 21:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




$$ilvviu: tu ce turbo ai? cu geometrie variabila?
Se poate monta in loc de geometrie fixa cea variabila?
Doar ca info ma intereseaza pentru ca turboul meu e inca OK dar cum se discuta e aici am observat ca se cam duc turbourile.


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Apr 2008, 21:47
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Turboul tau e ok si va fi mult timp ok daca schimbi uleiul la timp... eu nu mi-as pune cu geometrie variabila pentru 13cp


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 13 Apr 2008, 21:56
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




Doar ca sfat: un mecanic mi-a zis ca e bine ca inainte sa schimbi uleiul sa turnam un flacon de curatat motorul asa zisul Engine Flush.
Se toarna in motorul cald inaintea schimbului si se lasa sa mearga motorul la relantiu cam 5-10 min.
Pentru ca conductele care care alimenteaza turboul cu ulei se mai infunda si acest aditiv curata depunerile din motor si conducte.
Cam 20 ron costa de la Valvoline.
Orice masina e naspa daca nu e intretinuta exact ca si cu noi sau femeile.
wink.gif

13 Apr 2008, 22:09:
Si ar mai fi o intrebare: e OK sa fie ulei in conducta de la intercooler? am mai intrebat asta la un alt topic dar n-am primit nici un raspuns.
Merita sa curat intercooleru?
Nu este ulei la turbo, e uscat, ruginit.
Mersi

This post has been edited by Kanny69: 13 Apr 2008, 22:09


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Apr 2008, 22:21
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Sa nu bagi nicio solutie de curatat motorul, are multe efecte negative.

Nu are nimic daca e putin ulei pe conductele alea.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 13 Apr 2008, 22:26
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




O sa raspund pe rand:
Turbina mea e cu geometrie variabila, normal asa ar trebui sa ai si tu (desi vad ca in semnatura ai motor de 150 cai). Se poate monta o turbina cu geometrie variabila, desi dupa cum zicea si andu nu se merita, plus ca unii afirma ca aceasta ar fi mai putin fiabila.
Engine flush sau ce maglavais te mai sfatuiesc "mecanicii" sa torni in motor eu nu as folosi, dar ma rog... aici discutam despre turbina.
Teoretic nu are ce cauta uleiul in intercooler. Practic insa turbinele mai scapa pe langa ax ulei in cantitati mai mari sau mai mici, din care o parte este recuperata prin recuperatorul de vapori de ulei, o parte se scurge pe la imbinari iar o alta parte este bagata in cilindri odata cu aerul si arsa.
Deci nu prea merita sa cureti intercoolerul decat daca schimbi turbina (asta daca baga mult ulei), pt ca in scurt timpi uleiul va reaparea.
Cat despre faptul ca turbina ta e ruginita.... probabil te referi la partea de pe evacuare, care ajunge la incandescenta datorita temperaturilor foarte mari. Aia nu e rugina, e culoarea specifica evacuarii.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Apr 2008, 22:32
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




invers, uleiul din recuperator ajunge in conducte

Kanny69 sigur are cip. Cred ca scoate fum ca tractoru cand ii da blana. biggrin.gif

Apropo' fluieratul ala, care de fapt nu e fluierat, e mai mult ca o sirena, cum zicea colegul, e produs de frecarea paletelor in carcasa.


This post has been edited by andu911: 13 Apr 2008, 22:52


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 14 Apr 2008, 08:11
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Eu mai degraba as spune ca flueratul este produs de aerul care circula intre paleti si carcasa turbinei si in zona de geometrie variabila.Pe masura ce gazele de evacuare isi modifica traseul ca urmare a cresterii turatiei acest zgomot incepe sa se atenueze. Nu ai vrea sa auzi sunetul produs de paletii care se freaca in carcasa. Eu l-am auzit si pot sa iti spun ca nu e fluierat.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 14 Apr 2008, 08:14
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




'Neata, Sa va raspund si eu pe rand: "maglavaisul" ala e bun ca sa desfunde conductele de ulei care alimenteaza turboul, ptr ca in timp se depune uleiul, nu in toate cazurile. Dar cum spuneati si voi ar putea avea si efecte negative: daca bagi maglavais dizolva depunerile si obtureaza conductele mai subtiri.
Mai departe: eu am avut 107 cp + cip= 137 cp + evacuare 5 cp+ filtru sport 5 cp = 147 cp = aprox. 150 cp( am rotunjit in sus ca arata mai bine). tongue.gif tongue.gif
Si faza cu fumu un pic m-a ofticat biggrin.gif , cand mi-am schimbat evacuarea eram sigur ca o sa iasa cox negru specific diesel, dar nu e chiar asa, multi se mira ca nu iese fum doar un pic cand ii dau talpa.
Dar ca sa vedeti ca am aprox 150 cai am facut liniutze cu passat 1.8 T tot 150 cp si l-am luat, desi avea turbo nou nout. Passaturi TDI de 131 cp, facut, s.a.m.d. Astea le spun doar ca informatie. Laguna mea mere bine si nici nu am asa de multe probleme cum au multi altii dintre noi.
Si de aceea am intrebat daca se potriveste turboul cu geom variabila la cea de 107 cai, ptr. ca eu pana cand n-am citit pe forum nici n-am stiu ca nu e variabila si daca se duce( ca vad ca se cam duc turbourile) as vrea sa stiu daca se potriveste, ca si 13 cai se mai simte la nevoie.
Ma mira ca acest mator de Renault pe care toti ii depreciaza tine asa de mult si bine, ca totusi am si eu 164000 km, 14000 facuti in Romania.
Eu incerc sa fac totul sa merga bine si sa tina, ca mai iesi greierii la suprafata pe drumurile noastre cu n-ai ce face.
Scuze de romanul meu.
Mai vb.


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 14 Apr 2008, 08:26
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08





Uitati-va la ce fum scoate Skoda de 180 CP!

14 Apr 2008, 08:34:
MAERSK: atunci spune-mi tu cati cai am daca te crezi asa de destept!

This post has been edited by Kanny69: 14 Apr 2008, 08:34


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 Apr 2008, 11:17
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am gasit turbina!!!!!
M-a costat 1330 lei, super pret.
E nou-nouta, sau cel putin eu nu vad semne ca ar fi reconditionata.
Am facut cateva poze:
Abia astept sa o pun pe masina.

Attached thumbnail(s)
Imag023.jpg ( Size: 495.06k ) Number of downloads: 1325
Imag024.jpg ( Size: 316.47k ) Number of downloads: 1490
Imag025.jpg ( Size: 557.14k ) Number of downloads: 1455
Imag026.jpg ( Size: 470.23k ) Number of downloads: 1358
Imag027.jpg ( Size: 426.9k ) Number of downloads: 1291
Imag028.jpg ( Size: 309.35k ) Number of downloads: 517


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 15 Apr 2008, 11:36
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




Bafta!


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 15 Apr 2008, 12:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai si la o adica, Doamne pazeste, ne dai si noua sursa de unde te-ai aprovizionat cu turbina asa ieftina? smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Apr 2008, 13:00
Post #47


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Okazii smile.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 Apr 2008, 19:48
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Bineinteles ca v-o dau smile.gif.
Desi Catalin mi-a luat-o inainte.
Am reusit sa o montez, dar mai ramane de scos uleiul din intercooler maine dimineata.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 15 Apr 2008, 22:23
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




In mod normal ce zgomot are o turbina (una noua)?
Intreb deoarece nu am masina de mult timp si incepand de la 1800 Rpm se aude un suierat.
Este normal sa se auda acel suierat s-au trebuie sa-ncep sa adun bani pentru alta turbina?
Masina are aproximativ 160.000 Km.....trage bine,nu scoate fum dar de 3 saptamani am observat urme de ulei pe langa turbina.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 15 Apr 2008, 23:12
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




De ce nu-i scoti racordul ca s-o verifici ? Eu cred ca e mai relevant.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 16 Apr 2008, 07:18
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Silviu- si a mea dupa reconditionare arata ca noua- puteam sa jur. smile.gif
Daca ai luat-o de pe net ai sanse mari sa fie reconditionata. Mai ales ca am vazut si ceva vopsea verde in zona surubului de la paletele de aer. Dar nu iti fa griji, merg si astea reconditionate de rup.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 16 Apr 2008, 08:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Andu911....te referi la jocul axului?

Am un prieten care si-a reconditionat turbina si are cu ea 55.000 Km de cand a reconditionat-o si nu se vad urme de ulei sau pierderi de putere.
poate nu tin cat una noua dar isi fac treaba si alea reconditionate

This post has been edited by Fubiansky: 16 Apr 2008, 09:25


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Apr 2008, 17:11
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mission completed.
A mai trebuit sa completez cu aproape un litru de ulei apoi am scos-o putin la "forja". Asta mi-a recomandat mecanicul spunand ca am sanse sa mi se infunde catalizatorul din cauza uleiului ars.
Am mers si eu vre-o 10 km cu ea la 3000 ture (mai mult mi-a fost frica sa-i dau, macar cateva sute de km pana se mai "aseaza").
Vad ca deocamdata merge brici.
A vazut-o si un mecanic de la reprezentanta, prieten cu asta care mi-a schimbat-o si care o patise cu o turbina reconditionata.
S-a uitat el atent la ea si m-a linistit, asigurandu-ma ca e noua.

Am ramas totusi cu sechele de la patania de vineri si de fiecare data cand privesc in retrovizoare parca vad un fum alb inecacios ohmy.gif frustrat.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Apr 2008, 11:42
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cum as putea masura presiunea in intercooler?
Pe DDT2000 o arata?

Aici o fi?
Datele sunt obtinute la o turatie de 2000 rot/min.
Sunt normale?

This post has been edited by $$ilvviu: 24 Apr 2008, 13:35

Attached thumbnail(s)
DDT.JPG ( Size: 158.53k ) Number of downloads: 522


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 25 Apr 2008, 00:03
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai eu cred ca e normal. Presiunea aia inseamna aproximativ 1 bar. Ceea ce e normal.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
huidancristian
post 16 Jan 2009, 03:41
Post #56


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 7
Joined: 13 January 09




QUOTE($$ilvviu @ 15 Apr 2008, 11:17)
Am gasit turbina!!!!!
M-a costat 1330 lei, super pret.
E nou-nouta, sau cel putin eu nu vad semne ca ar fi reconditionata.
Am facut cateva poze:
Abia astept sa o pun pe masina.
*




Silviu zimi si mie de unde ai luat turbina ?? si eu vreau una rolleyes.gif


--------------------
Renault Laguna II 2001 dcI - Tm XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 Jan 2009, 11:20
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am gasit un anunt pe okazii.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABITMED
post 17 Jan 2009, 12:30
Post #58


Gabi


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 October 06




Salut.
Fratilor unde gasiti turbine asa ieftine?!?!
Ca mie mi-au cerut astia de la Renault 40 mil...


--------------------
RENAULT LAGUNA II, 2.0T 16V, 170cp 2007, LUX DYNAMIQUE
2.0 T, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 17 Jan 2009, 18:02
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Daca ai fi atent la ce s-a discutat pe acest topic si pe cel referitor la turbina ai fi gasit raspunsul la intrebarea ta.
http://reno.ro/s-a-dus-turbina-page-2-t64923-s30.html
http://reno.ro/TURBINA-t80095.html
http://reno.ro/Ajutor-33-Turbo-a-cedat-Lag...dci-t81980.html
http://reno.ro/turbina-t95405.html


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Feb 2009, 21:11
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




M-am uitat azi la EGR si ce ma pune naiba.... demontez si racordul de metal dintre EGR si evacuare.
Acum nu reusesc sa mai pun colierele la loc, in special ala de jos. E un mecanism tampit si nici nu strang bine, ma gandesc de acolo sa am eu un suierat la rece.
Maine ma apuc sa le sudez un surub si o piulita, sa le strang cu simt de raspundere biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:34
Dacia