Fluierat motor, ???
![]() ![]() ![]() |
Fluierat motor, ???
antifizic2 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
|
||
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Vezi sa nu-ti cumperi turbina "noua" cu turbina veche la schimb. Ca sigur nu e noua, ci doar reconditionata.
|
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am demontat turbina si am observat ca lipsesc vre-o 2 paleti din elice. Acum mi-e frica sa nu fi ajuns prin intercooler sau mai stiu eu pe unde....
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
byby |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Turbina se poate reconditiona. Dasca iti lipsesc paleti, inseamna ca sunt pe undeva prin instalatia de aer(cel mai probabil in Intercooler). Dupa ce vei rezolva problema cu turbina te sfatui sa dai jos tot circuitul de aer , sa il cureti foarte bine, sa il speli, altfel poti sa ai surpriza sa ajunga respectivele bucati in admisie, si atunci e jale. Daca vrei sa o reconditionezi, iti recomand www.turbosuflante.com , eu acolo am facut-o , are deja 8 luni, merge super. Itradevar fluiera de la turatii de 1000 in sus , dar trage de rupe, si nu consuma gram de ulei.
Referitor la siteul pe care ti l-am dat, au si turbine noi. Sunt profesionisti adevarati. Acum 2 luni auzeam o caraiala la accelerare, exact ca atunci cand m-a lasat turbina, de parca freca fier pe fier. Turbina era inca in garantie, ii sun, le spun despre ce e vorba, imi spun sa o trimit, am demontat-o(degeaba ) , am trimis-o la ei, au curatat-o,desfacut-o,verificat-o,schimbat simeringurile din nou(o data desfacuta trebuie schimbate, nu se pot refolosi alea vechi), echilibrare dinamica si trimis inapoi. Cand am primit-o era ca noua, putam sa jur ca e alta turbina ![]() Inte timp am aflat si de la ce era zgomotul - suportul motor mare de deasupra motorului are o bucsa de care se prinde biela ce impedica miscarile motorului fata-spate la accelerari bruste. Bucsa aia se uzase si biela respectiva vibra si lovea in suportul motor. Ii recomand cu cea mai mare placere pe acesti oameni. Nu ii cunosc personal, am vb numai prin telefon dar in ceea ce ma priveste am fost foarte multumit.Eu sunt din Iasi, firma e din Brasov (am auzit ca cica cei de acolo ar fi lucrat la Roman la turbine) asa ca nu pot fi acuzat ca fac reclama. LE. La mine reconditionarea a fost totala- s-a schimbat tot, nu s-a folosit decat carcasa si westgate-ul , in rest totul a fost nou( paletii erau ciobiti, joc axial de 1 cm, interiorul varza) si m-a costat aprox 1100 ron. Cine spunea ca sunt cu 350 euro noi cred ca se cam insela- eu cea mai ieftina am gasit noua la 2000 ron(fara TVA). This post has been edited by byby: 13 Apr 2008, 18:41 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
$$ilvviu: tu ce turbo ai? cu geometrie variabila?
Se poate monta in loc de geometrie fixa cea variabila? Doar ca info ma intereseaza pentru ca turboul meu e inca OK dar cum se discuta e aici am observat ca se cam duc turbourile. |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
andu911 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Turboul tau e ok si va fi mult timp ok daca schimbi uleiul la timp... eu nu mi-as pune cu geometrie variabila pentru 13cp
|
--------------------
-
-
-
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Doar ca sfat: un mecanic mi-a zis ca e bine ca inainte sa schimbi uleiul sa turnam un flacon de curatat motorul asa zisul Engine Flush.
Se toarna in motorul cald inaintea schimbului si se lasa sa mearga motorul la relantiu cam 5-10 min. Pentru ca conductele care care alimenteaza turboul cu ulei se mai infunda si acest aditiv curata depunerile din motor si conducte. Cam 20 ron costa de la Valvoline. Orice masina e naspa daca nu e intretinuta exact ca si cu noi sau femeile. ![]() 13 Apr 2008, 22:09: Si ar mai fi o intrebare: e OK sa fie ulei in conducta de la intercooler? am mai intrebat asta la un alt topic dar n-am primit nici un raspuns. Merita sa curat intercooleru? Nu este ulei la turbo, e uscat, ruginit. Mersi This post has been edited by Kanny69: 13 Apr 2008, 22:09 |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
andu911 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Sa nu bagi nicio solutie de curatat motorul, are multe efecte negative.
Nu are nimic daca e putin ulei pe conductele alea. |
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
O sa raspund pe rand:
Turbina mea e cu geometrie variabila, normal asa ar trebui sa ai si tu (desi vad ca in semnatura ai motor de 150 cai). Se poate monta o turbina cu geometrie variabila, desi dupa cum zicea si andu nu se merita, plus ca unii afirma ca aceasta ar fi mai putin fiabila. Engine flush sau ce maglavais te mai sfatuiesc "mecanicii" sa torni in motor eu nu as folosi, dar ma rog... aici discutam despre turbina. Teoretic nu are ce cauta uleiul in intercooler. Practic insa turbinele mai scapa pe langa ax ulei in cantitati mai mari sau mai mici, din care o parte este recuperata prin recuperatorul de vapori de ulei, o parte se scurge pe la imbinari iar o alta parte este bagata in cilindri odata cu aerul si arsa. Deci nu prea merita sa cureti intercoolerul decat daca schimbi turbina (asta daca baga mult ulei), pt ca in scurt timpi uleiul va reaparea. Cat despre faptul ca turbina ta e ruginita.... probabil te referi la partea de pe evacuare, care ajunge la incandescenta datorita temperaturilor foarte mari. Aia nu e rugina, e culoarea specifica evacuarii. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
invers, uleiul din recuperator ajunge in conducte
Kanny69 sigur are cip. Cred ca scoate fum ca tractoru cand ii da blana. ![]() Apropo' fluieratul ala, care de fapt nu e fluierat, e mai mult ca o sirena, cum zicea colegul, e produs de frecarea paletelor in carcasa. This post has been edited by andu911: 13 Apr 2008, 22:52 |
--------------------
-
-
-
|
|
byby |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Eu mai degraba as spune ca flueratul este produs de aerul care circula intre paleti si carcasa turbinei si in zona de geometrie variabila.Pe masura ce gazele de evacuare isi modifica traseul ca urmare a cresterii turatiei acest zgomot incepe sa se atenueze. Nu ai vrea sa auzi sunetul produs de paletii care se freaca in carcasa. Eu l-am auzit si pot sa iti spun ca nu e fluierat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
'Neata, Sa va raspund si eu pe rand: "maglavaisul" ala e bun ca sa desfunde conductele de ulei care alimenteaza turboul, ptr ca in timp se depune uleiul, nu in toate cazurile. Dar cum spuneati si voi ar putea avea si efecte negative: daca bagi maglavais dizolva depunerile si obtureaza conductele mai subtiri.
Mai departe: eu am avut 107 cp + cip= 137 cp + evacuare 5 cp+ filtru sport 5 cp = 147 cp = aprox. 150 cp( am rotunjit in sus ca arata mai bine). ![]() ![]() Si faza cu fumu un pic m-a ofticat ![]() Dar ca sa vedeti ca am aprox 150 cai am facut liniutze cu passat 1.8 T tot 150 cp si l-am luat, desi avea turbo nou nout. Passaturi TDI de 131 cp, facut, s.a.m.d. Astea le spun doar ca informatie. Laguna mea mere bine si nici nu am asa de multe probleme cum au multi altii dintre noi. Si de aceea am intrebat daca se potriveste turboul cu geom variabila la cea de 107 cai, ptr. ca eu pana cand n-am citit pe forum nici n-am stiu ca nu e variabila si daca se duce( ca vad ca se cam duc turbourile) as vrea sa stiu daca se potriveste, ca si 13 cai se mai simte la nevoie. Ma mira ca acest mator de Renault pe care toti ii depreciaza tine asa de mult si bine, ca totusi am si eu 164000 km, 14000 facuti in Romania. Eu incerc sa fac totul sa merga bine si sa tina, ca mai iesi greierii la suprafata pe drumurile noastre cu n-ai ce face. Scuze de romanul meu. Mai vb. |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Uitati-va la ce fum scoate Skoda de 180 CP! 14 Apr 2008, 08:34: MAERSK: atunci spune-mi tu cati cai am daca te crezi asa de destept! This post has been edited by Kanny69: 14 Apr 2008, 08:34 |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am gasit turbina!!!!!
M-a costat 1330 lei, super pret. E nou-nouta, sau cel putin eu nu vad semne ca ar fi reconditionata. Am facut cateva poze: Abia astept sa o pun pe masina. Attached thumbnail(s) Imag023.jpg ( Size: 495.06k ) Number of downloads: 1325 Imag024.jpg ( Size: 316.47k ) Number of downloads: 1490 Imag025.jpg ( Size: 557.14k ) Number of downloads: 1455 Imag026.jpg ( Size: 470.23k ) Number of downloads: 1358 Imag027.jpg ( Size: 426.9k ) Number of downloads: 1291 Imag028.jpg ( Size: 309.35k ) Number of downloads: 517 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Kanny69 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Bafta!
|
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pai si la o adica, Doamne pazeste, ne dai si noua sursa de unde te-ai aprovizionat cu turbina asa ieftina?
![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#47
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Okazii
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Bineinteles ca v-o dau
![]() Desi Catalin mi-a luat-o inainte. Am reusit sa o montez, dar mai ramane de scos uleiul din intercooler maine dimineata. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Fubiansky |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
In mod normal ce zgomot are o turbina (una noua)?
Intreb deoarece nu am masina de mult timp si incepand de la 1800 Rpm se aude un suierat. Este normal sa se auda acel suierat s-au trebuie sa-ncep sa adun bani pentru alta turbina? Masina are aproximativ 160.000 Km.....trage bine,nu scoate fum dar de 3 saptamani am observat urme de ulei pe langa turbina. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
andu911 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
De ce nu-i scoti racordul ca s-o verifici ? Eu cred ca e mai relevant.
|
--------------------
-
-
-
|
|
byby |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Silviu- si a mea dupa reconditionare arata ca noua- puteam sa jur.
![]() Daca ai luat-o de pe net ai sanse mari sa fie reconditionata. Mai ales ca am vazut si ceva vopsea verde in zona surubului de la paletele de aer. Dar nu iti fa griji, merg si astea reconditionate de rup. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Andu911....te referi la jocul axului?
Am un prieten care si-a reconditionat turbina si are cu ea 55.000 Km de cand a reconditionat-o si nu se vad urme de ulei sau pierderi de putere. poate nu tin cat una noua dar isi fac treaba si alea reconditionate This post has been edited by Fubiansky: 16 Apr 2008, 09:25 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Mission completed.
A mai trebuit sa completez cu aproape un litru de ulei apoi am scos-o putin la "forja". Asta mi-a recomandat mecanicul spunand ca am sanse sa mi se infunde catalizatorul din cauza uleiului ars. Am mers si eu vre-o 10 km cu ea la 3000 ture (mai mult mi-a fost frica sa-i dau, macar cateva sute de km pana se mai "aseaza"). Vad ca deocamdata merge brici. A vazut-o si un mecanic de la reprezentanta, prieten cu asta care mi-a schimbat-o si care o patise cu o turbina reconditionata. S-a uitat el atent la ea si m-a linistit, asigurandu-ma ca e noua. Am ramas totusi cu sechele de la patania de vineri si de fiecare data cand privesc in retrovizoare parca vad un fum alb inecacios ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cum as putea masura presiunea in intercooler?
Pe DDT2000 o arata? Aici o fi? Datele sunt obtinute la o turatie de 2000 rot/min. Sunt normale? This post has been edited by $$ilvviu: 24 Apr 2008, 13:35 Attached thumbnail(s) DDT.JPG ( Size: 158.53k ) Number of downloads: 522 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai eu cred ca e normal. Presiunea aia inseamna aproximativ 1 bar. Ceea ce e normal.
|
--------------------
-
-
-
|
|
huidancristian |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 7 Joined: 13 January 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 dcI
- Tm XX XXX
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am gasit un anunt pe okazii.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
GABITMED |
![]()
Post
#58
|
![]() Gabi Group: Members Posts: 15 Joined: 7 October 06 ![]() |
Salut.
Fratilor unde gasiti turbine asa ieftine?!?! Ca mie mi-au cerut astia de la Renault 40 mil... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II, 2.0T 16V, 170cp
2007, LUX DYNAMIQUE 2.0 T, 16V
|
|
byby |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Daca ai fi atent la ce s-a discutat pe acest topic si pe cel referitor la turbina ai fi gasit raspunsul la intrebarea ta.
http://reno.ro/s-a-dus-turbina-page-2-t64923-s30.html http://reno.ro/TURBINA-t80095.html http://reno.ro/Ajutor-33-Turbo-a-cedat-Lag...dci-t81980.html http://reno.ro/turbina-t95405.html |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
M-am uitat azi la EGR si ce ma pune naiba.... demontez si racordul de metal dintre EGR si evacuare.
Acum nu reusesc sa mai pun colierele la loc, in special ala de jos. E un mecanism tampit si nici nu strang bine, ma gandesc de acolo sa am eu un suierat la rece. Maine ma apuc sa le sudez un surub si o piulita, sa le strang cu simt de raspundere ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:34 |