Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
![]() ![]() ![]() |
Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
Adi-Paul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|||
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
La frana automata cred ca este vorba de altceva.
Ea se activeaza cand tragi de clapeta sau cand se opreste motorul. Daca masina este in panta, spatele coboara. Cu cat panta este mai abrupta, cu atat coboara mai mult. Daca masina este in rampa, spatele se ridica. Cu cat este mai abrupta, cu atat se ridica mai mult. Asta se datoreaza geometriei puntii spate, care descrie defapt un arc de cerc in miscarea rotilor sus-jos. Cred ca la asta te-ai referit. Daca nu, reformuleaza. |
--------------------
-
-
-
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#3
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
faza cu recircularea este logica: cele 3 stari: soft, auto, fast sunt functionari normale ale aerului condit(acelasi circuit, viteza difera ). Cand dai recirculare nu mai poate functiona in acele regimuri, deoarece se blocheaza orice intrare de aer din afara si unele orificii sunt folosite sa traga aerul din habitaclu si altee sa il bage din nou. Deci circuitul normal folosit in soft auto fast nu mai este valabil.
|
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Da, nu vorbim de acelasi lucru;
am fost in plimbare la sinaia pe o strada in panta am intors; am stat cateva secunde pe loc ca sa treaca alta masina, am luat piciorul de pe frana si am dat sa pornesc masina dardaia pt ca se activase frana automata faza asta s-a mai repetat de cateva ori in saptamanile urmatoare; nu mi-am dat seama cand se activeaza si cand nu... in privintza climei... mai invatz ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Poate cuvantul ala din titlu ar trebui tradus..."glitschig" - personal nu stiu ce-nseamna.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cred ca un "s" e de prisos si a mancat un "n". Era "glitching" adica ocupatiunea unora de a cauta defectele ascunse (gen pete si reflexii aiurea) si ceea ce nu merge tocmai bine din jocurile video.
This post has been edited by dan73205: 25 Jul 2008, 09:13 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
QUOTE(ciobanucos @ 22 Jul 2008, 16:26) faza cu recircularea este logica: cele 3 stari: soft, auto, fast sunt functionari normale ale aerului condit(acelasi circuit, viteza difera ). Cand dai recirculare nu mai poate functiona in acele regimuri, deoarece se blocheaza orice intrare de aer din afara si unele orificii sunt folosite sa traga aerul din habitaclu si altee sa il bage din nou. Deci circuitul normal folosit in soft auto fast nu mai este valabil. era doar o chestiune de timp pana cineva ar fi zis asta asa ca ma arunc eu primul la passat poti activa recircularea si totusi iti pastreaza setarile tale ![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
Abu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Adi-Paul @ 24 Jul 2008, 22:41) pe o strada in panta am intors; am stat cateva secunde pe loc ca sa treaca alta masina, am luat piciorul de pe frana si am dat sa pornesc masina dardaia pt ca se activase frana automata faza asta s-a mai repetat de cateva ori in saptamanile urmatoare; nu mi-am dat seama cand se activeaza si cand nu... Pana la urma cum e cu frana asta automata, nu se poate dezactiva (adica sa o treci pe manual)? Mie mi se pare aiurea rau, daca in momentul ala vrei sa accelerezi puternic? Si eu tot pe Privilege am pus ochii, de aia intreb. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
adica frana automata la LIII se activeaza singura cand esti in panta/rampa, viteza zero si motorul pornit?.... mira-m-as...
eu am acest tip de frana... dar la LII... si nu procedeaza asa... daca ar fi asa ar fi trebuit sa ii spun Hill Assist sau ceva de genul asta.... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Bibanu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 19 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Frina automata se cupleaza singura doar cind opresti motorul... in rest deoarece nu citeste gindurile, ca sa stie ce vrei sa faci, trebuie s-o cuplezi manual.La plecare de pe loc, intradevar, nu trebuie s-o mai decuplezi manual, se decupleaza automat la bagarea in viteza si apasarea pe acceleratie.
|
--------------------
exRenault, Toyota
Camry
2020, Hybrid 2.5/218cp
- B11xxx
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#11
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
era doar o chestiune de timp pana cineva ar fi zis asta asa ca ma arunc eu primul
la passat poti activa recircularea si totusi iti pastreaza setarile tale ----------------- Nu vreau sa ma lansez in polemici. Vorbim de cu totul altceva. Ai Laguna 3 si ai inteles exact cum functioneaza si care este scopul acelor setari? AC pe L3 este refacut dupa un lung studiu facut de NISSAN in SUA. Deci vorbim de lucruri diferite, ca nu stiu exact la ce dracu de setari te referi. PEACE! |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
hellcat |
![]()
Post
#12
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai daca tu ai L3 explica-ne si noua scopul acelor 3 setari.
Si pana la urma de ce nu am putea compara climatizarea de pe L3 cu cea de pe Passat?? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
La Passat nu poti decupla compresorul, sa iti bage doar aer.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ciobanucos |
![]()
Post
#14
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
scopul acelor setari difera la alte masini fata de Renault. Sunt un fel de setari rapide. Daca dai pe soft, se optimizeaza temperatura fara sa iti dea aer rece n gura si fara sa faca la fel de mult zgomot, deci baga aer prin alte locuri(picioare, laterale, etc).
Daca dai pe recirculare, RENAULT are un circuit propriu pe care se face acest lucru, de aceea cand dai pe asa ceva, este LOGIC !! ca setarea SPECIALA SOFT nu mai este pastrata, nu are cum dacu sa fie. Nu se refera a viteza cu care baga aerul, ci pe unde este bagat. Si nu, nu se compara cu passatul, care e depasit din multe puncte. SAYONARA! Daca vreti vw, intrati pe forum la ei si vorbiti acolo. |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Cu frana de parcare nu m-am lamurit; daca stai o vreme pe loc (in panta zic) si o lasi sa alunece se cupleaza; nu am vazut ca s-a cuplat, am dat sa plec si tremura masina ceva de speriat; am decuplat si am plecat...
Am facut un drum prin marele judetz Constantza si m-am lamurit cum e cu "greierii" drum de piatra, foarte prost, intrerupt de beton vechi din anii '70... mici urme de asfalt... masina mai "canta" da' putin; cel mai tare se auzeau cd-urile din magazie; zgomotul a disparut cand am ajuns pe un drum cat de cat normal... intr-un audi A3 din 2006 zgomotul era mai puternic, pe un drum similar... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Sincer |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 31 March 08 ![]() |
Frana de parcare la Laguna III este automata dar si cu posibilitate de actionare manuala atunci cand este necesar. Nu are rol de asistenta la rulare in panta. Masinile care au aceasta functiune sunt dotate cu senzori de sesizare a inclinarii si actioneaza corespunzator asigurand cuplul si puterea necesare coborarii sau urcarii.
La Laguna III, la pornire, frana de parcare se decupleaza automat sesizand cuplul aplicat rotilor din spate iar la oprire actioneaza tot automat sesizand oprirea motorului. Foarte utila este conectarea manuala la oprirea in panta crescatoare (semafor, cedare trecere, etc.) cand suntem scutiti de efortul si chiar indemanarea necesare stapanirii masinii cu motorul pornit si apoi pornirii propriu-zise. Frana actioneaza cu forta maxima, la actionarea manuala, cand se tine trasa mai mult timp clapeta de actionare din dreapta (sau se actioneaza de doua ori). 28 Jul 2008, 17:07: Si tot legat de frana automata. Vibratiile masinii, la pornire sau oprire, mentionate intr-un mesaj de mai sus, nu sunt, in nici un caz, datorate franei automate. Cred ca, daca masina nu are vreo defectiune, este vorba poate de o oarecare neindemanare, in situatia mentionata, a soferului. Am frana de parcare automata atat pe Laguna II faza 2 cat si pe Laguna III, am condus in diferite situatii si regimuri de exploatare a masinilor si niciodata nu am avut vreo problema cu aceasta. This post has been edited by Sincer: 28 Jul 2008, 17:07 |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dci 150 CP
20 februarie 2008/Privilege
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
eh, asha o fi, da' soferu' in cauza (se intampla absolut intamplator sa fiu eu) are peste 150.000 km pe foarte multe marci auto...
|
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Sincer |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 31 March 08 ![]() |
Stimate Adi-Paul,
Si eu am circa 200 000 km 'la bord', este adevarat, nu pe foarte multe marci de masini ci numai pe vreo cinci. Am enuntat probabilele cauze ale comportamentului ciudat pe care l-ai descris relativ la manifestarea masinii corelat cu functionarea franei automate si mi-am exprimat concluziile prin prisma propriei experiente in exploatarea masinilor cu frana automata de tipul celei de pe Laguna II si III. Cu siguranta ca acum stii care este cauza si, ca urmare, 'vinovatul': masina, soferul, pozitia astrelor, presedintele SUA (joke!). Am sa repet aici un gand care-mi place si pe care l-am mai enuntat, in legatura cu ceea ce stim, sau credem ca stim, fiecare dintre noi: 'cand vom sti totul vom fi morti demult'. |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dci 150 CP
20 februarie 2008/Privilege
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Intre timp am lovit, prima oara in viatza, masina
![]() nu din vina mea, da' tot lovita a ramas are tabla extrem de tare ce-i drept; sunt dezamagit de service Ipso; au 3 viteze: incet, incetisor si marsarier la Serus mi-au facut programare si va fi gata saptamana asta, Ipso propunea 28 septembrie preturile pieselor sunt aproape identice cu cele de la BMW seria 5 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#20
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Poti sa fii mai exact cu pretul pieselor?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Abia m-am intors, da' uite cateva preturi:
fata de usa (fatza), cleme si vopsea (incluzand manopera) 2600 ron janta de aluminiu de 17 - 800 ron de fapt: fata usa, aripa fata, protectie pasaj roti (de plastic), (toate de vopsit), vopsit prag zgariat, geometrie roti, manopera, corectat punct de vopsea sarita cant usa spate, corectat indentatie in prag (de la o piatra mare, nu din accident), cleme prindere pt toate chestiile astea cca 10500 ron si mai are si amortizor stramb pe care nu l-au vazut de la inceput, vine din franta - ramane de vazut cat va fi + geometrie roti inca o data + manopera |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#22
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Asa, si cele de la Seria 5 unde sunt?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
fata de usa fatza la Seria 5 costa 760 euro
14 Aug 2008, 08:44: restu' nu le stiu ca nu-s dealer de piese This post has been edited by Adi-Paul: 14 Aug 2008, 08:44 |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#24
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Si daca nu le stii atunci cum poti face generalizarea de mai sus? Pornind de la un singur exemplu?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dili |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Am descoperit ceva ce ma enerveaza cumplit (pe langa pachetul de drumuri grele
![]() This post has been edited by dili: 15 Aug 2008, 18:32 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Nu stiu daca m-am facut inteles; desi o lista lunga, reparatia inseamna doar: schimbat si vopsit fatza usa si aripa, vopsit prag, inlocuit pasaj plastic si manopera; in aceste conditii 10.000 ron este un pret de Seria 5.
Eu am luat acu' vreo 2 ani un X5 din service; reparatia a costat 5700 euro cu tot cu tva si erau asha: aripa fata, usa fata bara fata, far cu tot cu cablaj si mecanism (xenon), janta, anvelopa si protectie pasaj as spune ca generalizez aiurea, da' nu mi se pare piesele sunt extrem de scumpe, cam de 3.3 ori valoarea lor de "pus pe masina" in fabrica manopera e si ea destul de scumpa, da' nu mi se pare foare rau la 110 ron/ora |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Epopeea Service revine:
Am fost la Ipso initial, am cerut o estimare a pretului pentru reparatii, mi-au dat un deviz de vreo 10.000 ron Am dus masina la reparat la Serus, n-am mai intrebat cat costa (oricum e pe casco) Vine factura si ... surpriza: manopera, piese , vopsea: cca 5600 ron in conditiile in care in locul jentii am schimbat un amortizor (la Ipso mi-au spus 800 ron pt janta) si la Serus un amortizor fata a costat vreo 430 ron Mi-a mai venit inima la loc, preturile astea sunt cu totul altceva... Nu vreau sa ma gandesc ce adaos are Ipso si nici ca sunt magari si fac programari dupa 2 luni... Pe de alta parte la capitolul geometrie nici Serus nu a excelat; au umblat la geometrie si vibreaza usor volanul si se aude un zgomot la interval de o secunda' juma'... ma intorc la service ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Identificat zgomot.
Rulment ciupit in cursul primei modificari la geometrie. Desigur, service-ul nu recunoaste ... Rulment vine pe jos din Franta si face 2 saptamani |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
la 10.000 km computerul s-a resetat singur...
o face asha la fiecare 10.000? inca nu am invatat sa-l resetez eu... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#30
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Manualul l-ai citit?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:25 |