Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
![]() ![]() ![]() |
Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
csorin66 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|||
collinro2 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Ei, exact ce spuneam in post: daca spun ceva nasol de laguna 3, declansez...
Fac un statement foarte clar: vreau sa imi iau Laguna 3! Numai ca, spre deosebire de avocatii lui Carlos Ghosn de aici de pe forum, eu incerc sa am o parere cit de cit obiectiva asupra fenomenului. Adica incerc sa ma feresc de sindroamele "www.daewooclub.ro", "www.vwforum.ro" (ia incercati sa zicezi ceva de rau pe forumurile respective...), ca sa nu mai vorbesc de sindromul "TDI fauve". Problema e urmatoarea: toate masinile din actuala generatie, adica ce au fost concepute in ultimii 6-7 ani, au probleme de fiabilitate. S-a dus vremea cind o masina era facuta sa reziste 15-20 de ani. Societatea de consum si globalizarea productiei isi spun cuvintul. Chestiunea in cazul Laguna 3 e alta: Carlos Sacalul a afirmat sus si tare, pe toate vocile mass-media si publicitare, ca LAGUNA 3 VREA SA IMPUNA ALTE STANDARDE DE FIABILITATE, ASTFEL INCIT SA INTRE IN TOP 3 DIN GAMA SA! Scuze ca racnesc. Ailalti producatori nu au facut asemenea declaratie. Ghosn a facut-o. Si noi, muritorii de rind, ce vedem? Ca din aproximativ 10 laguna 3 de pe forum, cu pina la 30 000km pina in prezent, au rezultat urmatoarele probleme: - discuri de frina ovalizate; defect de fabricatie, schimbate pe garantie - fulie curea alternator suie, defect de fabricatie, schimbata pe garantie - amortizoare hayon defecte, schimbate pe garantie - un user (imi cer scuze, nu ii mai stiu nick-ul) si-a schimbat masina cu totul, fapt unic in analele Renault Romania probabil. Nu ii mai stiu problemele avute. - revizie de 30000 km, ulei sub nivelul minim de pe joja. Ma rog, la diesel se mai intimpla, si la case mai mari e chiar regula (vezi fauve). Nu stiu daca le-am epuizat pe toate. Pai, hai sa facem o comparatie: daca ne uitam pe subforumul Megane, pai un eventual doritor de Megane, cind citeste, il ia groaza! Sunt zeci si zeci de posturi cu probleme. Eu, inainte de a-mi lua Megane, am intrat pe forum. Si tot Megane mi-am luat! Ce vreau sa subliniez este ca e normal sa fie probleme la o masina (ma rog, la Megane sunt cam multe, dar trecem cu vederea, iubirea e oarba...). Dar ce facem cu Top 3 al lui Ghosn?! Unde e? Oare cum va arata subforumul Laguna 3 cind vor fi vreo suta de posesori inregistrati? Eu la asta m-am referit cind am indraznit sa o fac pe procurorul singuratic. M-am mirat, atita tot. Si totdeauna imi judec obiectiv masina pe care o am. Cu bubele ei cu tot. La asta as invita si pe colegii mai subiectivi. Scuze de off-topic. |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
ncristi |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Mi mi se par destul de putine defctele tinand seama ca masinile au in jurul a 30000k. La megane la 30000km... ehe...
![]() Cand spun ca sunt putine (+ ca nu sunt grave+au fost remediate in garantie fara probleme, fara interventii cu protectia consumatorului etc) ma refer in comapratie cu hondafan sau topicuri cu probleme la masinile toyota spre ex. unde pretentiile sunt mari. Tu nu sti ce era in sectiune megane II imediat dupa ce a aprut masina...cu fulii defazoare, coloane de directie, flanse si tot tacamu ![]() La L3 problemele enumerate mai sus sunt nimicuri... ar fi bine ca toate pb. la masina ast sa se rezume doar la amortizoare hayon & stuff ![]() http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=3001&page=25 This post has been edited by ncristi: 20 Feb 2009, 12:57 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Modus |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
collinro2, tu supra exagerezi niste nimicuri. Arata-mi tu o masina de clasa medie aflata in fabricatie care sa nu fi avut NICIO, repet, NICIO problema in 30000 de km. Ce a aparut la Laguna 3 pana acum nu sunt deloc chestii grave, si confirma declaratiile lui Ghosn, si, mai rau pentru tine, declaratiile lui Ghosn sunt confirmate si de JD Power, si de ADAC. Laguna 3 este FIABILA!!!
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
ncristi |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Bine acm nu trebuie sa sarim toti pe collinro2 si sa ne transformam in forumurile enumerate de el mai sus
![]() Omu are voie sa-si exprime opinia si intr-adevar sunt lucruri care in mod normal nu ar trebui sa se intample dar in situatia actuala in in care globalizarea este le ordinea zilei ajungi sa te bucuri ca problemele nu sunt atat de grave... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
dorin |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Salutare, dupa 6 ani de clio 65Cp DCI, sunt de vre-o luna posesor de laguna 3 2l DCI (Dynamique)
Am o intrebare pentru cei care au din fabrica xenon si spalator de faruri. Poastez aici pentru ca mi se pare un mic bug. Cand dau de maneta de la stergatoare pentru a spala parbrizul, mi se pare ca intra prea repede si spalatorul de faruri. Abia daca apuc sa dau putina apa pe parbriz ca deja spala si farurile. Stie cineva daca se poate mari intervalul dintre cele doua operatii ? Adica sa setez eu sa stau cu maneta trasa 3 secunde pana intra si spalatorul de faruri. By default, am vazut in manual ca este o secunda ...foarte putin dupa mine. merci ! |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Dorin, la fel este si la mine, nu am idee daca se poate modifica. Si consuma enorm de multa solutie atunci cand ai farurile aprinse.
|
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
dorin |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Sorin, de asta mi-era teama ...
Pana la urma privim partea buna a lucrurilor, vom avea faruri curate mereu ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
dili |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Cred ca tocmai numarul destul de scazut de L3 vandute in Romania nu ne da dreptul sa ne apucam de statistici ale defectiunilor. Am vazut ceva mai sus o lista de vreo 5 probleme (mult spus defectiuni, dar hai). Pai daca le raportam la cati posesori de L3 sunt inregistrati pe forum, ajungem la aproximativ 50% rata a problemelor tehnice la L3, nu-i asa?
![]() Orice model nou mai are si mici bube, pe care producatorul le centralizeaza din mers (vezi flansele si fuliile la megane 2). Nici aici nu e o drama daca se intampla asta. Urata sau nu, L3 este totusi un mare pas inainte dpdv al calitatii fata de predecesoare. Amintiti-va numai ce probleme a avut L2 cu amortizoarele in Romania in primii 10000 de km si-mi veti da dreptate. Partea pozitiva este alta: la mai bine de un an de la lansare, nu exista nicaieri in lume o statistica a unor defectiuni "specifice" Laguna 3, de genul: flanse, fulie, amortizoare, etc. Mici probleme gen hayonul sau claxoanele sunt absolut inerente. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#70
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Adi-Paul @ 19 Feb 2009, 15:53) uleiu': am dus masina la service, la revizia de 30.000 km; scazuse nivelul uleiului sub nivelul minim al jojei; nu aparea nimic pe computerul de bord Nivelul de la jojă se verifică la rece. Cât ai așteptat în service să faci operațiunea asta? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
collinro2 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Da, interesant: " mici probleme pe care producatorul le centralizeaza din mers (vezi flansele si fuliile le megane 2)". Ai centralizat cumva si blestemele si crucile proprietarilor la adresa Renault, cind s-au pomenit cu defectiunile astea? Pai daca se ajunge si cu laguna la aceeasi panarama sinistra ca la megane 2, ne-am pricopsit, monser!
Oricum, sunt linistit: dupa cum vad la actualii posesori, masina asta are o magie proprie, o iradiere indelebila de optimism. De aceea, cind voi avea laguna sunt sigur ca mi se va schimba fundamental perceptia despre masina personala: daca la megane, cind am schimbat potentiometrul pedalei de acceleratie, am zis ca e un defect grav (prin potentialele sale implicatii), la laguna va fi un "nimic". Daca la megane, am schimbat injectorul 3 si am considerat problema grava, la laguna va fi un "fleac", o "mica problema pe care producatorul o centralizeaza din mers". Daca, eventual, imi va cadea hayonul in cap din cauza amortizoarelor, nu-i nimic! Voi purta casca! This post has been edited by collinro2: 21 Feb 2009, 19:58 |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
aphophis |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
http://www.forum-auto.com/marques/renault/debut-Laguna.htm , spor la citit, sunt acolo multe topice despre laguna 3. Trage singur concluziile daca laguna 3 e o masina nefiabila.
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#73
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(collinro2 @ 21 Feb 2009, 18:55) o iradiere indelebila de optimism. ce e aia? Incearca sa nu te peirzi in elucubratii... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
collinro2 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
INDELÉBIL, -Ă, indelebili, -e, adj. (Rar) Care nu poate fi șters din amintire, care nu se poate uita; de neșters. - Din fr. indélébile, lat. indelebilis.
Sursa: DEX '98 ELUCUBR'ATI//E ~i f. mai ales la pl. Combinație de idei haotice si absurde. [G.-D. elucubrației] /<fr. 'elucubration Acum, ca am definit termenii, o intrebare: ce elucubratii am folosit? |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
aphophis |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
haideti sa revenim, inainte de a va da in cap..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
ncristi |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
collinro2 daca nu-ti place sau ai dubii in ceea ce priveste calitatea produsului de ce mai vrei sa o cumperi?... sunta atatea marci, atatea modele incat....
Si mai este o treaba - un produs te poate incanta atat de mult incat ii poti trece cu vederea micile (sau marile defecte). Uita-te pe hondafan si o sa vezi acolo masini cu probleme destul de grave (ambreiajul la 2.2 ictdi - una din problemele cronice si destul de grave ale masinii, troncaneli etc) si proprietarii totusi jubileaza de fericire si considera masina foarte fiabila ![]() In sectiunea MII daca cineva schimba ambreiajul la 30000km considera masina un mare esec ![]() This post has been edited by ncristi: 22 Feb 2009, 09:03 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
sandman_ |
![]()
Post
#77
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
dili |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Mici precizari:
1. intre 2000 si 2005 am avut Megane Classic - probleme: schimbarea tobei finale dupa 2 ani (poate si exploatarea la malul marii sa fi avut ceva de spus aici, nu stiu) si un burduf de planetara stanga pe la vreo 50000km (si asta putea sa fie "ciupit" de ceva pe drum dar nu dezvolt ideea ca nu e cazul). Masina merge si acum fara probleme, are peste 80000 si e in posesia celui de al treilea proprietar care nu a avut nici o problema (a schimbat numai consumabile). 2. intre 2005 si 2008 am avut M2 Sedan - probleme: 0; tin legatura si cu actualul proprietar si, din nou, nu are nicio problema. 3. din vara 2008 am Laguna 3 - am acum aproape 10000km rulati - probleme: 0. Comportament ireprosabil. Deci pentru mine Renault a fost o masina super fiabila si care, pentru banii dati, s-a comportat exemplar. O sa se spuna ca am fost norocos. M-as bucura sa fie asa. Poate, dar norocul mai tine si de om iar in cazul soferilor, mai tine si de multe alte variabile, pe care iar nu e cazul sa le dezvolt. Asa ca, draga collinro2: 1. Subiectiv sau obiectiv, am toate motivele sa fiu optimist. De altfel (ca sa "moara toti dusmanii la mine si la familia mea" ![]() ![]() 2. Laguna 3 are deja o "vechime" (la noi si mai ales in Europa) care, din fericire, nu include nicio defectiune specifica. Parerea mea e ca e deja tarziu sa mai apara astfel de "caderi" in serie. Doamne ajuta! 3. Imi si iti doresc sincer si din toata inima sa ajungi posesor de Laguna 3. Crede-ma, vei ajunge sa o iubesti. Indelebil sau nu, asta va fi insa problema ta. Stima. This post has been edited by dili: 22 Feb 2009, 19:26 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#79
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
pt silviu: da, stiu ca se verifica la rece, trecuse doar o noapte de cand nu mai pornisem motorul
![]() in ciuda unor mici chestii aparute eu sunt multumit de masina; lucrurile importante sunt toate la locul lor; spre exemplu franele sunt foarte bune, placutele "de fabrica" sunt exceptionale; masina este fugarita si franele folosite intens; placutele au ajuns la 2/3 la 30.000 km ceea ce inseamna ca vor fi schimbate la 45.000 costa ff mult sa schimbi spre exemplu bujiile, cel putin la versiunea pe benzina 2 litri; 1400 de lei doar schimbatul de bujii pt ca motorul e dublu-incapsulat, se strica o garnitura si trebuie inlocuita in procesul de demontare si toata operatiunea dureaza niste ore; din fericire treaba asta se face la 60.000 km deci abia la toamna ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
r&d |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
no curios is sa vad motor simplu, dublu si triplu incapsulat.
Daca e si invelit in celofan atunci chiar ca e varfu' tehnicii... . Poate costa atat daca bujia se rupe in chiulasa si trebuie demontata chiulasa. Sau daca cei din service vor sa jumuleasca un fraier. Sau daca se transforma in V6 si pentru cele 3 bujii inaccesibile trebuie deomntat motorul. This post has been edited by r&d: 23 Feb 2009, 11:41 |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Dupa ce am citit postul lui Adi-Paul m-am dus la masina si am ridicat capota la motor sa ma uit dupa bujii, nu am reusit sa vad nici una, poate este asa cum zice Adi-Paul eu unul nu ma pricep, dar in mod sigur pe motor nu se vede nicio bujie. Si nici vreo fisa nu se vede.
This post has been edited by csorin66@yahoo.com: 23 Feb 2009, 21:05 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#82
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
sunt convins ca le-a trecut prin cap si sa jumuleaca un fraier
faza e ca eu stau mereu cu mecanicul cand lucreaza la masina ultima data am avut rabdare si am stat langa el 5 ore... si de fiecare data mi-au aratat schema dupa care lucreaza, detaliile de asamblare; evident voi fi acolo si cand vor face o revizie asa costisitoare... dupa stadiul "gumelor" cam la 60.000 km vor trebui schimbate; am intrebat si unele identice cu cele cu care a venit incaltata costa vreo 650 lei (de vara) daca pui la socoteala revizia normala: 650 + bujii 1400 + 4 anvelope 2600 + (sper sa nu fie cazul) amortizoare 1120 =5770 lei destul de mult dar in general cam de cat platesti, ceva mai putin primesti ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
r&d |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
QUOTE(csorin66@yahoo.com @ 23 Feb 2009, 21:11) Dupa ce am citit postul lui Adi-Paul m-am dus la masina si am ridicat capota la motor sa ma uit dupa bujii, nu am reusit sa vad nici una, poate este asa cum zice Adi-Paul eu unul nu ma pricep, dar in mod sigur pe motor nu se vede nicio bujie. Si nici vreo fisa nu se vede. Nici la F4R nu o sa vezi bujiile daca deschizi doar capota. Da jos capacul ala de plastic, si o sa vezi fisele si bobinele de inductie. Daca le demontezi si pe alea o sa gasesti si bujiile. Este un motor ca orice alt motor, nu este nava spatiala. 18_motor_clio3.jpg |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Eu am spus ca sunt paralel cu mecanica
![]() |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#85
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
În cel mai rău caz se dă admisia jos, dar nu e mare operațiune asta ..
Attached thumbnail(s) photo_media_en_14508_HD_ren2007laguna.jpg ( Size: 720.28k ) Number of downloads: 2329 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
csorin66 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Da , motorul pus de ssilviu este cel in cauza, poate cei care se pricep mai bine (decat mine) poate sa ne spuna daca este complicat schimbatul bujiilor.
|
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
ramane de vazut cat de complicat este; cert e ca nu-i dai jos singur bujiile sa le dai un pic cu peria de sarma; nu din cauza ca nu e dacia 1300 ci pentru ca pierzi garantia
![]() au venit noile amortizoare de hayon, a durat 5 minute sa le schimbe, cele vechi au fost puse la pachet si trimise in franta... la verificare mai aveau presiune dar nu suficienta; hayonul este extrem de greu... dupa aproape 33.000 pot spune ca a aparut o usoara vibratie a motorului. probabil de la fugareala... e sesizabila doar la relanti, cu greu; inainte nu exista asa ceva; acul turometrului ramane pe pozitie. vibreaza insa mult mai putin decat un motor pe benzina de 1.6 litri al lui A3, pe care eu l-am "prins" la 41.000 km si s-a mai intamplat ceva; la diferenta mare de temperatura de la noapte la zi, a transpirat trapa, intre cheder si metal, pe zona care nu se vede decat cand o deschizi; s-a uscat dupa 10 minute de tinut trapa deschisa si s-a mai repetat un incident ![]() in urma cu cateva luni un popandau care locuieste in zona a ros furtunul de lichid de spalat parbrizul; azi s-a repetat; e tare jos furtunul ala si e prea mult spatiu la motor ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Mie imi sta relantiul la 700 si nu imi vibreaza. La ce turatie iti sta? nu se poate regla?
|
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
Mrija |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Imi doresc o laguna 3 si vad aici tot felul de vorbe legate de fiabilitatea masinii. Sa va zic o mica povestioara
Un prieten de-al meu, patron de firma, era mort dupa OPEL Astra H, hatchback. Ei, fiind patron, si-a luat-o in leasing. Asta fiind acum 2 ani. In tot acesti 2 ani, singurele probleme care le-a avut au fost claxonul, se intrerupea, bielete directie, flanse amortizor si bucsi caseta directie. Putine nu? Da, putine, dar daca ati sti ca inafara de claxon nimic nu s-a rezolvat pe garantie, desi service-ul a constatat defect de fabricatie, GM nu a aprobat rezolvarea ei? In total, scos din buzunar approx 2500 ron pentru o masina care de-abea are 17000 km ! Asa ca nu mai tot comentati de fiabilitatea L3, ca sunt pline service-urile de C5-uri, Astra-uri, Jetta si alte nume cu pretentii |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
M-am linistit! This post has been edited by collinro2: 28 Feb 2009, 19:34 |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:40 |