Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
![]() ![]() ![]() |
Glitschig, ce nu merge tocma' perfect
dragantt |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 June 08 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
LagunaIII 2l 140cp16v
2008 Dynamique
|
|||
JADRRO |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru " moderat " Group: Members Posts: 311 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
si la mine s-a resetat singur la 10.000 computeru de bord
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dCi 150 CP,2008,xenon,trapa,cabasse,handsfree Nissan Pathfinder XE,2,5 dCi,174 CP,2007,Silver Lightning
Powered by RENAULT , driven by passion |
|
dragantt |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 28 June 08 From: Constanta ![]() |
Cand plec de pe loc sau schimb vitezele a doua si marsarier daca tin geamul deschis se aude un clic metalic care se repeta mai des daca motorul trage mai greu ( cand urc o bordura mai inalta la parcare de exemplu) . Are cineva idee despre ce este vorba? E ceva defect?
|
--------------------
Renault
LagunaIII 2l 140cp16v
2008 Dynamique
|
|
gorjeanul |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Si la a mea facea la fel...acum, la 14.000 km, parca nu se mai aude...ori e posibil sa ma fi obisnuit eu cu zgomotul.
|
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
golfy03 |
![]()
Post
#35
|
DIEZEL POWER Group: Members Posts: 1.922 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
domnilor,
in primul rand drumurile noastre sunt mult depasite pentru a exploata o masina,mai ales una noua si in al doilea rand cand nu cunoasteti preturile pentru aceeasi piesa de la mai multe reprezentante nu va mai pronuntati ca in alta parte ar fi mai ieftin.nimeni nu o sa va plateasca factura decat voi. si in al treilea rand,nu faceti comparatie de pret intre renault-reprezentanta si vw,opel sau bmw -producator. |
--------------------
renault
LAGUNA2
2002 1.9DCI Orice cazan cu 4 roti si volan...
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
click-ul metalic banuiesc eu ca e de la clima; am incercat mai multe variante si am stat cu geamul deschis si urechea ciulita
se aude clar dinspre ventilatia de sub masina a climei... Am citit manualu' da' nu l-am invatzat pe dinafara; Merci pt explicatiile despre computer in al treilea rand, ma bucur ca IPSO e pe receptie (desigur nu astept nimik sa se schimbe) |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Venit rulment, reparat masina, merge struna.
Am programat-o la revizia de 15.000 ca e aproape de suma... Pt motor 2 litri benzina 140 cp, ulei, filtru ulei, filtru benzina si filtru polen 650 lei +/- cativa leutzi mi se pare super ok |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
gorjeanul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
Parca reviziile erau din 20.000 in 20.000 km.
Vezi sa nu cheltui banii de pomana! |
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asta este cu cu revicziile din 20 in 20.000????
![]() ![]() ![]() Mie si 15.000 mi se pare foarte mult pt. praful din Romania.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Masina e noua, prima revizie, scrie in carte (nu credeam ca o sa zic asta) se face la 15.000 km
Urmatoarele se fac din 20.000 in 20.000 km... DAR: am fost avertizat la service: DEPINDE de stilul de mers; au schimbat placutze frana la L2 la 10.000 km, la 20.000, la 30.000 si RECORDUL, la 35.000 km Nu am mai intrebat ca am banuit singur: uleiu' se arde altfel la 190km/h si altfel la 110 km/h... Eu merg pe autostrada cu 190km/h.... ![]() Filtrele ... stau in afara Bucurestiului, da' peste 40% din timpul la volan il petrec in centru unde e praf, unde e fum si unde namolu' e ca la Techirghiol Sigur la 15.000 km vor fi saturate.... Ah, nu-mi fac griji de cheltuiala, gonesc cu masina si-mi ia 9.6 litri/100 km in medie; n-am ce face, am treaba si sunt mereu in intarziere deci pana la revizie voi fi consumat vreo 1400 litri benzina Cam 1 din 3 alimentari se intampla cu Austria 100 sau 98, deci cca 4.3 lei/litru Un generos 5900 lei din 30 iunie pana la 1 octombrie |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#41
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Eu zic ca e posibil sa-l arzi mai rau la 110kmh decat la 190kmh... daca faci o alegere corespunzatoare a treptelor de viteza
![]() ![]() ![]() Ce motorizare ai? |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
dili |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Adi-Paul @ 21 Sep 2008, 18:25) Masina e noua, prima revizie, scrie in carte (nu credeam ca o sa zic asta) se face la 15.000 km Urmatoarele se fac din 20.000 in 20.000 km... Chiar e valabila chestia cu prima revizie la 15000? Intreb pentru ca, la cumparare, mie mi s-a atras atentia ca s-a marit la 20000 si mi-au si umblat la calculator in momentul cumpararii si au modificat intervalele de revizii la 20000, inclusiv pentru prima revizie. Chiar asa s-a exprimat inginerul de acolo: cartea e tiparita cu intervalele vechi asa ca ne vedem peste 20000km sau peste 1 an, care vine primul. Deci? Acum, la mine treaba e simpla pt ca 20000 nu fac sigur in primul an (poate nici 15000 ![]() |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
La diesel se face la 15.000 si la benzina la 20.000
La an daca nu se atinge pragul de kilometri This post has been edited by csorin66@yahoo.com: 24 Sep 2008, 02:05 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Pt Sandman, 2.0 benzina 140 cp (nu e cazu' sa ard uleiu', schimb des vitezele)
Dili: eu am scos 15.000 in 3 luni jumate; la ritmul asta e mai sigur sa fac revizia la 15.000; daca depasesti un an, te duci cu masina la service si-i faci revizia chiar daca nu ai facut kilometri.... eu as face totusi la 15.000 km; uleiul si filtrele sunt cele care acumuleaza resturile de particule rezultate din "pasuirea" motorului nu e cazul de aschii de la Dacii, nu faci nici revizia de 500 km ![]() da' ceva ceva tot lasa in primii 10.000... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#45
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Eh, partea cu uleiul era de dragul conversatiei.
Cum e comporta 2.0 pe L3? Eu il am pe M2 si sunt multumit, dar am auzit pe multi ca ar fi nemultumiti de rapoarte... Tie cum ti se pare? |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Vitezele 1 si 2 sunt cam scurte, a 6-a cam lunga...
Daca nu dormi in trafic e ok; eu oricum schimb des vitezele asha ca nu e o problema. E bun motorul, cutia e precisa, se putea imparti o idee mai bine dar nu ma deranjeaza. Este silentios iar acceleratia se petrece uniform; curba de putere este potrivita greutatii masinii si daca o "calci" acceleratia e foarte buna. Mi-ar fi placut totusi vreo 180 cp ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#47
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Asa si mie mi-ar fi placut 2.0t de 175CP pe a mea, dar daca in Romania nu s-a putut, ma multumesc si cu 136
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
csorin66 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Sal, eu cu a mea am o problema mica dar enervanta, nu merg claxoanele cum trebuie,adica suna cand vor ele cand pe rand cand deloc cand scote doar cate un bip, am sunat la ipso ploiesti si mau prgramat sa-mi faca o constatare, dar imi este teama ca atunci cand o sa ma duc la ei or sa functioneze si nu o sa rezolv nimic, ce ma invata-ti sa fac? Am observat chestia asta cand am vrut sa claxonez mai lung, mai antai a murit claxonul cu tonul gros si apoi cel cu tonul subtire, de atunci a inceput sa-mi faca probleme.Iar cand ploua scote doar cate un bip amarat. Sa fie vreun contact imperfect?
This post has been edited by csorin66@yahoo.com: 7 Oct 2008, 23:01 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
LOL
stiu ca pt tine nu e funny, da' mie mi se pare a fi da, probabil ca are probleme cu contactele cel mai bine ar fi sa o inregistrezi pe telefon sau asa ceva, cand se manifesta ca intr-adevar n-o sa te creada... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Am rezolvat-o, mi-au schimbat claxaonele, a trebuit sa stau vreo 2 ore pe langa ei, claxoanele ptr laguna 3 costa vreo 680 ron si le trebuia o confirmare de la renault, masina fiind in garantie.
Stie cineva un service autorizat renault la care poti veni tu cu uleiul tau? Eu as face un schimb de ulei mai devreme si as baga ulei de motor Mobil 5-50w, cei de la ipso stiu ca nu-ti da voie. |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
2069 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
are cineva trapa pe L3 ? merita cei 638 de euro ?
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
csorin66 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Daca ai climatizare in masina la ce-ti trebuie? pe luna septembrie era bagata gratis la oferta la orice versiune, motorizare, eu unul am refuzat-o, cu toate ca mi-ar fi dat-o gratis. Am inteles ca ar scartii la caldura cand deschizi sau inchizi trapa si dupa cativa ani esti sigur ca mai etanseaza perfect? eu unul am vazut marci consacrate la care intra apa pe la trapa.
Dar fiecare isi alege ce vrea si face ce vrea cu bani lui. This post has been edited by csorin66@yahoo.com: 14 Oct 2008, 17:17 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#53
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(csorin66@yahoo.com @ 10 Oct 2008, 12:30) Am rezolvat-o, mi-au schimbat claxaonele, a trebuit sa stau vreo 2 ore pe langa ei, claxoanele ptr laguna 3 costa vreo 680 ron si le trebuia o confirmare de la renault, masina fiind in garantie. Stie cineva un service autorizat renault la care poti veni tu cu uleiul tau? Eu as face un schimb de ulei mai devreme si as baga ulei de motor Mobil 5-50w, cei de la ipso stiu ca nu-ti da voie. De ce vrei tu neaparat sa bagi 5W50 cand toata lumea se indreapta spre 5W30? Referitor la trapa, si eu o consider inutila, insa nu cred sa-si piarda etanseitatea asa usor. Eu am 3 ani cu M2CC si n-are nici o problema de etanseitate, iar sistemul de escamotare e mai complex decat cel de la trapa si il folosesc f. des... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
csorin66 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Referitor la trapa este doar o parere, nu am avut nicioadata masina cu trapa ca sa stiu exact cum este.
Iar treaba cu uleiul, asa am primit sfaturi, ptr motor pe benzina, ca este bun un ulei care are prima cifra cat mai mica si cealalta cat mai mare. Prima cifra este ptr iarna si cu cat este mai mica rezista la temperaturi foarte joase -25,-30 de grade si cealalta este ptr vara cu cat este cifra mai mare cu atat merge motorul mai bine la temperaturi ridicate, eu unul asa am inteles si din carnetul de intretinere al masini la capitolul schimbul de ulei. This post has been edited by csorin66@yahoo.com: 15 Oct 2008, 10:31 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#55
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
primul nr este gradul de vascozitate la rece (de-aia e bun sa fie mic iarna), 0 este racing, 15 este pentru motoare vechi, unde un ulei mai gros este mai bun.
al noilea numar este gradul de vascozitate la cald, iar in tarile tropicale, eventual mediteraneene, este recomandat sa fie mare. Nu cred eu ca vei apuca sa mergi la temperaturi exterioare peste 40°C mai mult de 2-3 saptamani pe an, dar daca asa spune Renault, pune 5W50, ca asa e bine ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
csorin66 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru fabricat in Romania Group: Members Posts: 504 Joined: 22 September 08 From: Ploiesti ![]() |
Pai si atunci nu am dreptate ca, este mai bun 5-50 decat 5-30 sau 5-40?
Sandman a stiut sa explice mai bine decat mine cum sta treba cu cifrele astea de la ulei ![]() This post has been edited by csorin66@yahoo.com: 16 Oct 2008, 09:35 |
--------------------
Renault
LagunaIII 2.0 16V/140 CP
2008 Privilege ''Viata trebuie savurata, nu suportata''
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Eu sunt de partea trapei
![]() nu are nici o legatura cu climatizarea, nu o iei sa te aerisesti. Intr-adevar, scartaie de la caldura, peste 33-34 grade afara, la umbra. Dar compenseaza cu varf si indesat cand o folosesti: la munte, prin orase cand te uiti la cladiri sau la semafoare suspendate prin excursii in general, prin paduri musai in locuri curate, ca altfel intra praf; prea mult aer nu intra pentru ca are o plasa de vant; pana la 70 km/h e ok, pe urma trebuie inchisa ca incepe sa suiere e oricum pentru "cruising" de placere, mers incet si admirat chestii ![]() iar pentru pasagerii din spate e o cu totul alta poveste cu trapa (fiind dubla) decat fara chiar inchisa, deschide absolut impresionant spatiul, te simti ca intr-un spatiu muuult mai mare (desigur cand sunt stranse obloanele ![]() sunt convins ca o sa se inchida bine si peste 2-3 ani, oricum se poate repara, se poate pune garnitura etc |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#58
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(csorin66@yahoo.com @ 16 Oct 2008, 08:34) Pai si atunci nu am dreptate ca, este mai bun 5-50 decat 5-30 sau 5-40? E mai bun, dar are rost? Ca un exemplu putin deplasat, si whiskeyul de 18 ani e mai bun decat cel de 5, insa are rost sa bei in fiecare zi de-ala? Exact asta spuneam in postul meu: la temperaturi ridicate, e mai bun un grad 50 decat un 30 sau 40, insa noi folosim motorul foarte rar la asemenea temperaturi (peste 40°C). Pe de alta parte, noi folosim motoarele la temperaturi in gama 20°-30°C cam in jumatate din timp, iar la acea temperatura e mai bun un 40, de ex. Asta e in mare. Pana la urma, la nivelul nostru de performanta, diferentele de la un ulei la altul, sunt infime. Mai multe detalii despre grade gasiti aici . |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
mici probleme, partea urmatoare
![]() vopseaua: sensibila, praful si mizeria de la noi o strica intr-un ritm barbar de la pietricele si nisip a facut niste buburuze in vopsea pe bara fata, partea cea mai de jos dreapta; va trebui refacuta vopseaua pana sa implineasca un an... uleiu': am dus masina la service, la revizia de 30.000 km; scazuse nivelul uleiului sub nivelul minim al jojei; nu aparea nimic pe computerul de bord acolo s-au scarpinat in cap si au adus manualul; scrie in manual ca daca e folosita preponderent in conditii de viteza ar trebui facut un schimb intermediar de ulei, adica la 7500 km; este folosita asa, deci schimbul de ulei va fi de doua ori mai des de aici incolo cea mai tare chestie: hayonu' s-a defectat, respectiv amortizoarele; acu' astept piesele, adica 2 amortizoare caci s-au stricat amandoua; sunt incapsulate si nu se pot repara... acu' nu deschid de frica sa nu-mi cada in cap |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Ce motorizare ai?
Intr-adevar, nasoala treaba cu hayonul! Numai la Dacia nova am mai auzit de asa ceva. Nu mai zic nimic, caci risc iar sa declansez... |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:35 |