Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot suspensie, Bataie la trecerea peste denivelari

Catalinmodena
post 9 Dec 2010, 10:30
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Da,sunt bune preturile.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 9 Dec 2010, 22:28
Post #182


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Azi dupa o plimbare, am sesizat un sunet care cred ca vine de la roata dreapta. Apare din cand in cand si indiferent ca virez, am volanul la maxim sau merg drept si indiferent de viteza. A aparut si la manevra de parcare. Prima data am crezut ca evacua anvelopa niste apa sau ca sareau niste pietre pe carenajul de plastic. Mai suna si ca bataie metal pe metal sau frecare cand incetineam de obicei. Ma gandesc ca s-or fi slabit niturile de la scutul de pe disc, pentru ca le-am avut schimbate. Detalii aici:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=185...dpost&p=2561681

Ce credeti?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Badiu
post 10 Dec 2010, 06:45
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 16 May 10




In urma unei constatari mi s-a spus ca am joc la pivotul pe partea dreapta si la capul de bara tot pe dreapta.Initial am zis ca o sa le schimb in primavara dupa ce trece iarna, dar de la un timp am inceput sa aud un zgomot la trecerea peste drum denivelat.Jocul nu este foarte mare la roata din dreapta, iar zgomotul este unul gen panou adica ca si cum s-ar lovi un plastic de caroserie sau ceva de asemanator.Ceva pareri?


--------------------
Renault Megane 2004 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 10 Dec 2010, 10:05
Post #184


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Deci stii ce este defect, masina face zgomot iar tu vrei sa-ti spuna cineva aici pe forum de la ce este sau ce sa faci... ca eu nu inteleg blink.gif ... schimba ce este defect prima oara si dupa aceea vezi daca mai face... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Badiu
post 10 Dec 2010, 10:07
Post #185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 16 May 10




Am intrebat pentru ca nu pare a fi un zgomot metalic, mai mult ceva de plastic vroiam sa stiu daca a schimbat cineva pivotii si ce simptome avea inainte.


--------------------
Renault Megane 2004 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 10 Dec 2010, 10:23
Post #186


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Se poate sa fie de la altceva dar n-ai cum sa-ti dai seama daca nu schimbi prima oara ce stii deja ca este defect... fa o verificare la un service fara sa le spui ca ai joc la pivoti si ce mai ai tu pe acolo...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 10 Dec 2010, 11:06
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Strange toate suruburile: la "berceau" (jug), la capetele de amortizor, la coloana de directie, la scutul metalic (daca ai), toate astea daca persista dupa ce schimbi intai ce ti-au zis ca este defect.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 11 Dec 2010, 15:13
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(ritter @ 9 Dec 2010, 09:24)
Eeeehhh, dragii mei, incepui si io' sa bag bani in Meganete, ca tot ma laudam ca n'are nik la 84 k.
Si dupa cum in ultima vreme auzeam un zgomot infundat pe dreapta cand treceam prin gropi cu viteza fff mica, doar, s-a constatat bieleta de directie si pivotul. Asta din urma, daca vrei treaba terminata il iei cu tot cu bascula, cum vine el, nu te mai complici sa-l montezi pe bascula veche. Fiind probleme de directie eu nu m-as baga la carpeli.
Zis si facut. Daca tot schimb astea, iar masina are nevoie de un facelift total la directie (pe ambele parti ca sa o fac nemtzeste), m-am gandit sa schimb cam tot ce se poate si am procedat in consecinta:

1. Bieleta directie TRW - 128 Ron / buc
2. Pivot cu bascula TRW - 260 Ron / buc
3. Capat de bara TRW - 115 Ron /  buc
4. Bieleta antiruliu TRW (pentru Pachet Drumuri Grele) - 135 ron / buc

Total factura pentru stanga-dreapta: 1.276 ron (la Renault ma costa peste 2.000 ron...  gun3.gif ).
Manopera in service Renault - 370 ron (cu geometrie obligatorie, inclusa).
Maine le montez si va tin la curent cu efectele de dupa.... wink.gif

PS Am gasit preturi bune, voi ce parere aveti ? Dar doar la repere TRW ma refer
*



Gata, le-am schimbat pe toate si nu se mai aude nimic la gropi, ca noua.
In schimb, cu toate ca am stat non-stop langa mecanic cat a lucrat si nu a intervenit decat strict la schimbul acestor piese, acum, dupa ce am iesit din service, am sesizat urmatorul fenomen: merg-merg, nu are nimic; cand opresc la un semafor (de exemplu) si masina sta in relanti, exact in momentul in care acul turometrului se opreste la limita minima de 700 rpm mi-a aparut un tremurat discret in habitaclu (este ca si cum stai la semafor si cuplezi AC-ul - simti usor tremuratul acela cand intra compresorul in sarcina...); cum accelerez si plec, dispare.
Poate avea legatura cu ce am schimbat acum la masina ? Pentru ca a aparut, exact dupa iesirea din service...Multumesc.

This post has been edited by ritter: 11 Dec 2010, 15:14


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 12 Dec 2010, 15:37
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Si inca ceva, de ieri: cand stau cu masina pe loc si trag stanga-dreapta de volan, pe la jumatatea cursei se aude ceva trosnind (cu ecou, ca un arc) sub masina. Zgomotul este clar, nu lasa loc de dubii si nu il aveam inainte de a schimba chestiile de mai sus.
Ce poate fi ? Multumesc.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 12 Dec 2010, 15:49
Post #190


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




S-ar putea sa fie celebrele flanse, vezi aici.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 12 Dec 2010, 15:55
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




M-am gandit si la asta dar poate avea legatura cu ce am schimbat Vineri ? Sa fi deranjat montarea pieselor in vreun fel ???




<span class='edit'>13 Dec 2010, 13:43:</span>
Luni 13.12.2010

Am fost azi la Service Renault si intr-adevar erau rulmentii de la amortizoare. Testul a fost simplu, pentru confirmare: in timp ce unul face stanga-dreapta de volan, altul tine mana pe arcul spiralat de la amortizor. Daca tremura - problema este rulmentul de sub flansa. Daca nu tremura, atunci zgomotul este din coloana de directie sau alte cauze. La mine se auzea clanc-clanc cand faceam stanga-dreapta pe loc si la test a tremurat.
Cum peste tot, rulmentul l-am gasit la 100 ron, am decis sa-l schimb direct in Service Renault, piesa originala fiind 80 ron, la ei.

Vreau sa spun tuturor care citesc acest topic ca in cazuri de acest gen, SINGURUL lucru care cauzeaza probleme si se schimba este RULMENTUL. Flansa de deasupra lui este o piesa din tabla la care nu are ce sa se strice, iar schimbarea ei inclusiv, este o mare pacaleala, un motiv in plus sa mai cheltuiti niste bani aiurea (exemplu: pret rulment 80 ron / pret rulment + flansa 695 ron - preturi RENAULT....).
Inclusiv rulmentul poate fi "reconditionat" printr-o spalare / curatare ca la carte si reungere, pentru ca problema de baza este praful si murdaria care intra acolo si blocheaza angrenajul. Dar trec si peste asta....; important este ca problema s-a rezolvat, zgomotele au disparut iar directia merge parca mult mai usor. Toata distractia m-a costat 300 ron, incluzand si manopera.

This post has been edited by ritter: 13 Dec 2010, 13:58


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Dec 2010, 13:46
Post #192


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Unde ai auzit tu de rulment reconditionat prin spalare? Atat caile de rulare cat si bilele sunt compromise odata ce ajunge mizerie intre ele. Rulmentul se arunca.
Spalarea e carpeala.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 13 Dec 2010, 13:57
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Sunt de acord cu tine, mai tine putin daca nu dispui de bani atunci, atata tot.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sq2
post 13 Dec 2010, 17:00
Post #194


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 November 09




"rulment reconditionat prin spalare" smile.gif))))))


--------------------
Renault Megane 2008
Renault Megane Sedan 2.2, 1.5 Dci, 82Cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 13 Dec 2010, 20:14
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




QUOTE(sq2 @ 13 Dec 2010, 17:00)
"rulment reconditionat prin spalare"  smile.gif))))))
*




NU e chiar de ras.bine, razi ca nu stii wink.gif rulmentul incepe sa faca zgomot cand dispare vaselina din el.daca dupa primele semne in dai jos, il desfaci, il speli cu diluant si il gresezi la loc crede`ma ca tine cat unul nou.asta doar daca bilele sau carcasa nu au prins rugina wink.gif


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 13 Dec 2010, 20:23
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Eu am schimbat cam la 30k de km flansele complet,cele vechi aveau ceva praf amestecat cu vaselina in rulmenti, am desfacut unul si l-am spalat cu motorina si a iesit impecabil,apoi am vandut flansele cuiva din Tg Jiu parca ce facea taxi,este de aici de pe forum.Eu acum daca o mai patesc la flanse ma duc in service si spal rulmentii cu motorina apoi gresez cu vaselina grafitata si gata.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 14 Dec 2010, 09:13
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Sq 2 rade pentru ca nu stie cum arata rulmentul de la flansa. Nu este un rulment de metal cum stim noi ca arata unul clasic. Este o chestie cu diametru de 15 cm, din plastic, format din 2 capace care se desfac usor cu o surubelnita si la mijloc are un canal cu bile. Asta-i toata smecheria. Pica atunci cand se murdareste rau de tot, dar asta nu inseamna ca nu poate fi reconditionat lejer, daca o faci la primele semne de oboseala. Daca il lasi sa troncane 1 an, normal ca se compromite si canalul si bilele si nu mai ai ce sa reconditionezi.
Si ma repet: flansa nu se schimba niciodata, nu are ce sa se strice la ea. Rulmentul este problema.

This post has been edited by ritter: 14 Dec 2010, 09:28


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitrescuandrei
post 14 Dec 2010, 19:23
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 16 December 08
From: Curtea de Arges




QUOTE(ritter @ 14 Dec 2010, 09:13)
Sq 2 rade pentru ca nu stie cum arata rulmentul de la flansa. Nu este un rulment de metal cum stim noi ca arata unul clasic. Este o chestie cu diametru de 15 cm, din plastic, format din 2 capace care se desfac usor cu o surubelnita si la mijloc are un canal cu bile. Asta-i toata smecheria. Pica atunci cand se murdareste rau de tot, dar asta nu inseamna ca nu poate fi reconditionat lejer, daca o faci la primele semne de oboseala. Daca il lasi sa troncane 1 an, normal ca se compromite si canalul si bilele si nu mai ai ce sa reconditionezi.
Si ma repet: flansa nu se schimba niciodata, nu are ce sa se strice la ea. Rulmentul este problema.
*




Se schimba si flansa, se rupe.Iti spun eu sigur ca eu am schimbat.se rupe cauciucul ala dintre partile de meral


--------------------
Renault Fan . .
Muuulte Renouri/Dacii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Badiu
post 14 Dec 2010, 23:06
Post #199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 16 May 10




In urma unei plimbari cu un mecanic si a unei constatari mi s-a spus ca zgomotul meu provinele de la lasarea sitelor in catalizator.I s-a mai intamplat cuiva asta?semana putin zgomotul cand a miscat de catalizator cu cel stiut de mine dar la un nivel mult redus.


--------------------
Renault Megane 2004 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nonic
post 14 Dec 2010, 23:54
Post #200


Together we can do more


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 22 May 09
From: Ploiesti




Ca sa iti dai seama daca sunetul provine de la catalizator, bagi in treapta I de viteza si lasi ambreajul usor cu frana de mana trasa ca sa intre putin in trepidatii, daca are joc fagurele din catalizator o sa scoata un zgomot inconfundabil.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5 dci 2004 Privilege Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 16 Dec 2010, 00:00
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Exemplifica te rog!Dar daca lovesti in catalizator cu pumnul spre exemplu,nu ar trebui sa se auda ceva daca sunt duse sitele sau acea ceramica?


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Badiu
post 16 Dec 2010, 00:20
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 16 May 10




Cat era masina pe rampa am lovit si eu si cu ciocan(fier si lemn) si am si miscat de toata toba.Parca era ceva asemanator dar nivel foarte redus.Am incercat varianta cu frana de mana si sa dau drumu la ambreaj si imi trepideaza masina, dar niciun zgomot "incofundabil".


--------------------
Renault Megane 2004 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 16 Dec 2010, 01:07
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




La mine se auzea asta vara ca o lovitura metalica,la plecarea de pe loc.Daca incercam sa plec cu frana de mana trasa iar aparea un zgomot,zic eu aproape la fel.Cu AC pornit,dar numai cu el pornit iar se aude un zumzait finut,parca o sarma ar atinge ceva.Acesta disparea daca atingeam galeria de evacuare.Am impins-o usor cu o bucata de lemn.

Insa treaba cu lovitura metalica parca sa zic ca se aude si daca calc brusc acceleratia in treptele 1 si 2.Eu m-am gandit sa fie tamponul acela antibalans.Cu ea pe un canal ,eu si 2 mecanici a fost imposibil sa ne dam seama de unde vine zgomotul.Parea ca se aude de unde se imbina galeria de evacuare cu cea de iese de la motor.Acolo am vazut ca sunt niste suruburi cu arcuri pe ele,suruburi pe care insa mecanicii,ce nu erau din vreo reprezentanta Renault,nu au vrut sa le stranga.

Curios ca de prin septembrie,octombrie zgomotul nu mai este prezent.Asta vara dupa 300 de m parcursi aparea.

This post has been edited by Catalinmodena: 16 Dec 2010, 01:08


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 16 Dec 2010, 09:07
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Asta inseamna ca undeva este un joc foarte mic intre 2 piese metalice, care se dilata vara (se aude zgomotul) si se contracta iarna (creste diferenta si dispare zgomotul).
Am avut aceleasi simptome ca si tine dar la mine a fost scutul termic care imi atingea la toba. L-am indoit putin si este rezolvata problema.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renaultouille
post 2 Jan 2011, 17:35
Post #205


Membru de partid


Group: Members
Posts: 384
Joined: 8 October 07
From: Bucuresti / Rm. Valcea




pana la urma merita schimbarea bucsei cu cea de teflon la caseta de directie sau nu? de trami din targoviste ce parere aveti?


--------------------
Renault Megane 2.1 / 1.6 16v 2004
Pt cei ce merg cu ceata aprinsa doar ca sa fie un bec aprins in bord...imbratisati un pom!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 2 Jan 2011, 18:04
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




Da se merita, nu mai ai joc in caseta deloc


--------------------
renault captur - B-21- .... 0,9 tce 90 cp
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 11 Jan 2011, 16:18
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Am facut geometria la Megane dupa ce am schimbat toate articulatiile pe fata (bielete directie si antiruliu, capete de bara, bascule, pivoti) si am avut ceva erori (marcate pe ecran cu rosu) la unghiul de fuga. Mi s-a spus in service Renault ca nu se regleaza unghiul de fuga la Megane, asa e ? Multumesc.

(la service-ul Skoda mi-au spus ca merge...)


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 11 Jan 2011, 23:05
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Pai atunci ce se regleaza?Convergenta,caderea,si fuga nu?


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 11 Jan 2011, 23:52
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Da, asa mi-a zis...ca "domnu' aveti dereglari la unghiul de fuga (aparea cu rosu pe ecran) dar se incadreaza in limite .... normale...." radmasa.gif

Merg io' Luni la Skoda si mi-o fac baietzii brici.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 12 Jan 2011, 01:21
Post #210


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Vezi poate-ți reglează și ce nu se poate regla. Că dacă dai un baros unde trebuie, poți regla și ceea ce e prins cu nituri. biggrin.gif
Mai bine mai așteaptă un pic să-ți spună un coleg mai versat la acest capitol dacă într-adevăr se poate sau nu regla și parametrul pe care-l dorești. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 13:55
Dacia