TDI tractor comparat cu DCI
![]() ![]() ![]() |
TDI tractor comparat cu DCI
Nea Vizanu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() SUPERMEMBRU Group: Members Posts: 121 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti-Brancoveanu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
18 GTS
1983 4X4
- B 77 YVA VW Passat 1.9TDI 147CP (personala)
Symbol 1.5dci full (a parintilor) VWaginist infiltrat printre RENO-isti |
|||
another_driver |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sorin @ Nov 4 2005, 09:15 AM) Aberati,aberati si iar aberati despre lucruri pe care nu le cunoasteti,numai inventii am citit in ultimele 2 pagini din topic si cei pe care ii intereseaza VW sa dea lectii pe forumul acela si sa ne lase pe noi cu renourile noastre. ______________ 1.9dCI Mesajul tau este absolut inutil. Niciunul din noi nu a fost offtopic, in afara de tine evident. Pe langa faptul ca nu aduci nici un argument in sprijinul afirmatiilor tale, ai si o atitudine "obiectiva". Era vorba de TDI vs. DCI. Pe mine ma intereseaza toate motoarele diesel. Daca pe tine nu te intereseaza subiectul, nu te amesteca in el. QUOTE(Nea Vizanu @ Nov 4 2005, 07:55 AM) Si eu te rog, tot cu permisiunea ta, sa citesti cateva din posturile lui Iulian HondaFan de pe topicul "Europa vs. America" de pe acelasi forum. Multumesc. Daca este impotriva politicii forumului de a da link-uri catre forumuri "concurente", te pot ruga sa mi-l trimiti pe "mp"? |
-------------------- |
|
another_driver |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(Nicotine @ Nov 2 2005, 09:44 PM) Pai un litru de ulei Castrol Pompe Duse e vro 700 000 la Midocar daca papa 2 l in 15 000 km nu sunt cam multi bani ? Asa nefiind fan dizal' am mers totusi cu motorizari de la VAG 1.9 TDI montate pe un Passat(4motion 6trepte) Duba Van nou(tot 6trepte) si o Bora 1.9 de 90cp in 5 trepte. Mult asteptatele trairi orgasmice nu prea au venit, insa mi s-a parut fun zgomotul de tractoras si imi placea la nebunie sa plec de pe loc dand-ui sprituri si suieratul turbinei Ce mi s-a parut cu adevarat deosebit a fost cutia de pe Van care avea o timonerie excelenta,parca era un joistick. Dar de ce la toate TDI-urile atunci cand calci ambreiajul simti ca piciorul iti va fi aruncat in sus? Milionul pe care il dai pe ulei este nesemnificativ fata de banii pe care ii dai pe motorina. Si oricum, recuperzi la schimbarea filtrelor. TDI-urile au filtrele mult mai ieftine decat DCI-urile Oare acel Passat nu era putin cam submotorizat? QUOTE(ssilviu @ Nov 2 2005, 10:08 PM) Si care ma rog este acela? In 2003 au lansat motorul de 3.0 l common rail de generatie 3, primul de acest fel din lume. Ulterior a mai aparut o versiune de 2,7 l si 4,2 toate common rail 3. Toyota are CR 3 din 2005 Renault din 2006 PSA-Ford din 2006 JTD-CDTI din 2006 Mercedes din 2005 (parca l-au scos) |
-------------------- |
|
Hubertus |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 March 05 From: Brasov ![]() |
Dupa cateva luni de absenta revin pe acest forum. Bine v-am regasit.
Dupa cum unii stiu, am trecut de la un Megane 1.9dCi la Altea din semnatura. Din start vreau sa mentionez ca mi-a placut si Renault si schimbarea am facut-o din 2 motive: inexistenta Cruise Control (sau tempomat) la Megane, precum si tren de rulare mult mai bun, montat pe Altea. Nu sunt parte din tabara celor ce se jura ca VW face cele mai bune masini si apreciez foarte mult masinile Renault (mai putin gluma numita Logan). Dar sa revin la subiect. Stand in masina pot sa va spun doar ca TDI nu se aude asa de tare cum se auzea motorul din Megane. Stand afara, habar nu am, nu m-a interesat. In interior nu aud motorul, doar atunci cand dau talpa la o accelerare mai voinica. In acel moment se aude un mormait vesel si inertia ma lipeste in scaun, iar masina produce o accelerare vehementa si eficienta. ![]() O sa imprumut Laguna amicului (BTW: eu l-am convins sa o cumpere si eu i-am facut rost de masina, nu care cumva sa isi cumpere vreo Toyota si ma rusinez cu el) care are motor de 2,2 si 150 CP. Doar asa sa fac o comparatie. Aia cu schimbatorul, care se misca la acceleratii s-a pierdut. La Altea nu se misca schimbatorul, decat daca vreau eu. Dar fenomenul l-am observat si pe Clio-ul de la birou. Asa ca pare sa fie o "marca" Renault. Asadar zgomotul nu este deranjant, zic eu ca e doar un alt motiv de galceava intre unii. ![]() Consumul de ulei la TDI exista. In trei ani de zile cat am avut Megane-ul nu am bagat ulei decat la revizii. La Altea am facut deja 9000 km si am bagat 1,4 L. Asta nu ma deranjeaza, fiindca am fost avertizat. Ceea ce ma supara in schimb, este faptul ca trebuie sa ma uit la joja!!! ![]() In final, discutia nu are rost, mai ales nu are rost sa va consumati nervii. Atat dCi-urile de la Renault, cat si TDI-urile de la VW sunt motoare bune, indiferent ca fac zgomot sau nu. La fel si masinile. Mie mi-a placut - si imi place in continuare - Renault. Consider ca Megane este ceea mai corecta masina in clasa ei, dpdv pret/calitate/performanta. Doar baietii de la Renault Romania ar trebui sa umble la politica lor comerciala si sa ofere toate optiunile si clientilor din Romania!!! Se aude monsieurs?! |
-------------------- SEAT Altea Stylance 2.0TDI
|
|
another_driver |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sorin @ Nov 4 2005, 06:59 PM) Mai Another driver care nu ai masina la semnatura motorul de 3.0 TDI nu are rampa comuna de generatia 3 si daca tot pretinzi asta atunci pune un link oficial care ne lamureste si pe noi.Concernul FIAT a scos anul trecut primul common rail cu rampa comuna si au fost singurii,apoi anul acesta au urmat TOYOTA si BMW. Si daca te intereseaza asa mult tehnologia diesel atunci apucate si citeste mult ca si cum au facut altii si apoi vii aici si iti dezvolti temele de discutie. ____________ 1.9dCI Nu inteleg de ce trebuie sa ma privesti cu aroganta? Nu puteai sa faci asta intreband civilizat? ![]() Ma rog... Common rail nu a aparut in 2004 cum sustii tu, ci in 1997 QUOTE Bosch Common Rail injection system � Milestones of development 1997: First Common Rail system in the world for passenger cars. Injection pressure: 1,350 bar. First production use: Alfa Romeo and Mercedes-Benz. 1999: Common Rail system for trucks. Injection pressure: 1,400 bar. First production use: Renault (RVI). 2001: 2nd generation Common Rail for passenger cars makes diesel engines even more economical, cleaner, quieter and more powerful. Injection pressure: 1,600 bar. First production use: Volvo and BMW. 2002: 2nd generation Common Rail for trucks gives lower emissions, improved fuel consumption and more power. Injection pressure: 1,600 bar. First production use: MAN. 2003: 3rd generation Common Rail with rapid-switch piezo inline injectors for cars. Advantages: up to 20 % lower emissions or up to 5 % more power or up to 3 % lower fuel consumption or up to 3 dB(A) less engine noise. Injection pressure: 1,600 bar. First production use: Audi. QUOTE Bosch and the automobile manufacturer, Audi, were today jointly presented with the Energy and Environmental Award from the Automobile Club "Kraftfahrer-Schutz e. V". The "Goldener Öltropfen 2004" (Golden Drop of Oil 2004) was awarded by the club for the development of the 3rd generation Common Rail diesel injection system with piezo inline injectors by Bosch, and its first series introduction in the new 3.0 liter TDI engine from Audi. The jury thereby showed recognition for the merits of both companies in developing particularly economical and clean motor vehicle power units. With the new diesel engine, the Audi A6 and Audi A8 fulfil, without particulate filter, the Euro 4 emissions limit that is not due to become the legal standard until 2005 JTD/TDCI are common rail de generatie 2, cel mai avansat dintre acestea, e drept. P.S. Slabeste-ma cu indemnuri referitoare la citit. Daca ai ceva de spus, spune! |
-------------------- |
|
another_driver |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sorin @ Nov 4 2005, 06:59 PM) Concernul FIAT a scos anul trecut primul common rail cu rampa comuna si au fost singurii,apoi anul acesta au urmat TOYOTA si BMW. Si daca te intereseaza asa mult tehnologia diesel atunci apucate si citeste mult ca si cum au facut altii si apoi vii aici si iti dezvolti temele de discutie. ____________ ![]() QUOTE(sorin @ Nov 5 2005, 04:52 PM) Eu vorbeam de rampa comuna de generatia a treia,tu nu? Scuza-ma, daca nu intelegi limba engleza am sa incerc sa te ajut. Rampa comuna de gen. 3 se traduce in engleza ca "3rd generation common rail". Cauta aceasta insiruire de carcatere in mesajele postate de mine si poate ai sa te convingi. Mesajele tale sunt cel putin hazlii ![]() ![]() Stimabile, nu exista "common rail cu rampa comuna" ![]() QUOTE(sorin @ Nov 5 2005, 04:52 PM) Si TDCI nu are nimic de a face cu JTD ci cu HDI adica sunt unul si aceleasi motoare. Prin alaturarea JTD-ului cu TDCI nu am spus ca aceste motoare sunt indentice, ci ca au altceva in comun: sunt common rail 2. Daca ti-ai fi ridicat privirea cu un topic mai sus, ai fi vazut un mic clasament care dovedeste ca nu incurc denumirile. Ba mai mult, desi stiu cu certitudine ca aceste informatii nu-ti sunt straine, vreau sa spun ca aceasta cooperare intre PSA Peugeot Citroën and Ford Motor Company a fost semnata in septemprie 1998 si cuprinde 4 faze distincte. Dar n-am sa te plictisesc, le cunosti cu certitudine. ![]() QUOTE(sorin @ Nov 5 2005, 04:52 PM) Si cine spune ca Reno nu e in frunte,tu? ![]() Istoria spune. Renault nu este printre fruntasii common rail 3. A fost depasit de AUDI (primii din lume), VW (2nd), Toyota etc... ba chiar si SsangYong este inaintea lor. Ce importanta are ce masina am? Pentru tine asta e important? Ti-am cerut ajutorul in remedierea unor probleme la masina mea si nu stii cum sa ma ajuti? Toate discutiile le porti in functie de acest aspect? Cine are Reno si lauda Reno e ok, ceilalti "e mincinosi" ![]() P.S. Daca macar 10% din sfaturie adresate altora le-ai urma chiar tu sunt sigur ca ai avea o opinie foarte documentata. |
-------------------- |
|
Nea Vizanu |
![]()
Post
#67
|
![]() SUPERMEMBRU Group: Members Posts: 121 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti-Brancoveanu ![]() |
QUOTE(sorin @ Nov 4 2005, 09:15 AM) Aberati,aberati si iar aberati despre lucruri pe care nu le cunoasteti,numai inventii am citit in ultimele 2 pagini din topic si cei pe care ii intereseaza VW sa dea lectii pe forumul acela si sa ne lase pe noi cu renourile noastre. ______________ 1.9dCI Salut Sorin. 1.Nu ma intereseaza numai Vw, deoarece nu am numai aceasta masina, am si am avut multe Renault-uri. Sunt fan AUTO in general nu al unei marci in sine; 2.Se "abereaza" cum spui tu pe toate forumurile, chiar si aici la unele topicuri, dar asta chiar nu conteaza pentru cei ce doresc o informatie corecta sau o discutie civilizata. 3.In clipa in care voi jigni pe cineva pe acest forum sau pe oricare altul, MODERATORII vor hotara sa "ii las" asa cum spui tu. Scuze de off topic si promit ca nu se va mai intampla. On-topic acum. Intr-adevar, "tractorul" meu se aude de afara mai tare decat unele Renault-uri diesel dar nu ma deranjeaza atata timp cat nu sunt afectat deloc la interior. |
--------------------
Renault
18 GTS
1983 4X4
- B 77 YVA VW Passat 1.9TDI 147CP (personala)
Symbol 1.5dci full (a parintilor) VWaginist infiltrat printre RENO-isti |
|
Race |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil pentru ca nu-s in stare sa faca masini care sa nu se desfaca in bucati de-a lungul timpului,si le trebuie ceva sa atraga clientii.Daca fiabilitate nu,calitatea fabricatiei nu,macar economie de carburant sa fie...
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
cri123 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Oricat de "tractoras" este TDI fata de DCI (de aici insa eu as exclude 2.0TDI care este altceva, nu prea mai face zgomot), totusi ca performante, 2.0TDI este momentan destul de mult peste 1.9dci - am condus ambele (acuma nu stiu sigur daca 1.9dci era ok, am mai postat eu aici ca mi se pare ca era cam gata turbina la el, tragea mai slab ca al meu 1.6 16v).
Foarte probabil insa, 2.0dci va schimba situatia, insa acesta NU ESTE DISPONIBIL in Romania. Asa ca sunt numai vise frumoase ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
ncristi |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Foarte probabil insa, 2.0dci va schimba situatia, insa acesta NU ESTE DISPONIBIL in Romania. Asa ca sunt numai vise frumoase Da...2L dCI si 175Hp... ![]() Numai lucruri de lauda am auzit de motorul asta...pacat ca la noi nu se comercializeaza inca...si nu stai nici cu bidonu dupa el si cu ochiu pe joja... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
another_driver |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(ncristi @ Nov 6 2005, 08:53 PM) ...si nu stai nici cu bidonu dupa el si cu ochiu pe joja... Da, ai dreptat. Pacat ca chiar si cu aceast "masterpiece", Laguna tot sub asteptari se va vinde.. ![]() Se pare ca preferati genul asta de discutii, mai ales ca te-am vazut pe mai multe forumuri, unde era explicat motivul pentru care consuma ulei ![]() |
-------------------- |
|
cri123 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si din pacate nu se va comercializa se pare deloc in Romania. La noi (din cauza calitatii motorinei si a aerului de pe strada) va ramane in vanzare 2.2dci si 1.9dci. Poate 1.9 va primi 130CP, dar nu 140... Despre 2.0, putem spune la revedere... Sau sa ne luam masinile de afara.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
cornel_t |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ramane de vazut cri123, Renault sta bine la vanzari cu Clio si Megane, asa ca un imbold cu noul 2.0 dci nu ar strica pt a mari vanzarile la Laguna; chestia cu praful si calitatea motorinei e vrajeala dealerului.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
another_driver |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
Depinde ce intelegi prin "bine". Locul 6 cu Megane si Locul 8 cu Clio in Europa de Vest nu cred ca este chiar "bine", mai ales ca ambele modele sunt intr-un regres evident. Sunt curios Clio 3 ce va reusi sa faca in acest sens. Tot datorita vanzarilor de Clio si Megane, enault a pierdut locul 1 ca marca in Europa. Scenic insa se vinde excelent, au vazari aproape similare celor de Megane.
|
-------------------- |
|
pablo |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
another_driver esti cam off topic cu vinzarile Renault in lume ... chestia asta nu prea ma intereseaza ... subiectul topicului era altul.
Comparatia dintre zgomotul din exterior facut de un Tdi cu cel al unui dCi nu are rost ... daca esti impartial ... Ca si performante eu cred ca ambele tipuri de motoare sint bune ... dar a afirma (ai facut-o anterior cu o pagina doua) ca Tdi este net superior la toate capitolele dCi ului de la Renault ... mai explica-te 1,9Tdi 90 CP 1,9 Tdi 110 CP 1,9Tdi 130 CP Putere max ( kW (Cp)/ rpm) 66 (90) / 3750 81 (110) / 4150 96 (130) / 4000 Cuplu max (Nm / rpm) 235 / 1900 310 / 1900 1,5dCi/80CP 1,5dCi/100CP 1,9dCi/120CP Putere maxima (CP DIN) tr/mn 80/4000 100/4000 120/4000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 185/2000 200/1900 270/2000 |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
sorin |
![]()
Post
#76
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Ce TDI mai performant ca si dCI?Cine spune asta?Unu si altul pe care daca vrei nici nu-l bagi in seama.Parca pe Renault asta ii macina,sa produca diesele mai performante ca si VW.In primul rand marca Renault opteaza pentru comfort nu pentru performante de strada.Performantele la F1 si la WRC unde nemtii stau la coada si vw nici nu exista.
___________ 1.9dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
another_driver |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Nov 7 2005, 12:11 PM) another_driver esti cam off topic cu vinzarile Renault in lume ... chestia asta nu prea ma intereseaza ... subiectul topicului era altul. Ai dreptate, am fost off topic. Dar nu am facut decat sa raspund unei afirmatii oftopic. Daca erai fair-play, te adresai celui care a fost primul OT.QUOTE(pablo @ Nov 7 2005, 12:11 PM) Comparatia dintre zgomotul din exterior facut de un Tdi cu cel al unui dCi nu are rost ... daca esti impartial ... Pai ia sa vedem ce-am spus...Ca si performante eu cred ca ambele tipuri de motoare sint bune ... dar a afirma (ai facut-o anterior cu o pagina doua) ca Tdi este net superior la toate capitolele dCi ului de la Renault ... mai explica-te QUOTE(another_driver @ Nov 2 2005, 04:40 PM) TDI-uri sunt superioare DCI-urilor, vorbind de performante, nu de nivelul zgomotului, unde clar pierd. Daca nu ma credeti comparati performantele motorarelor afisate pe siturile celor 2 producatori Cu ce am gresit?QUOTE(pablo @ Nov 7 2005, 12:11 PM) 1,9Tdi 90 CP 1,9 Tdi 110 CP 1,9Tdi 130 CP Putere max ( kW (Cp)/ rpm) 66 (90) / 3750 81 (110) / 4150 96 (130) / 4000 Cuplu max (Nm / rpm) 235 / 1900 310 / 1900 1,5dCi/80CP 1,5dCi/100CP 1,9dCi/120CP Putere maxima (CP DIN) tr/mn 80/4000 100/4000 120/4000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 185/2000 200/1900 270/2000 Datele tale tehnice nu sunt valabile (pt VW). Pentru fiecare oferta Renault exista o oferta de la VW cu mai multi CP si cuplu mai mare. Daca mai amintesc si de V6 3.0 l cu 233 CP si 450 Nm (intre 1,400 si 3,250 rot/min) sau V10 5.0l cu 313 CP si 750 Nm diferenta devine imensa. Cu ce concureaza Renault motoarele diesel VW. @Sorine, sa inteleg ca te-ai dumirit de diferenta dintre common rail si rampa comuna si acum te amesteci in discutiile celor mari? ![]() |
-------------------- |
|
sorin |
![]()
Post
#78
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 7 2005, 10:36 PM) @Sorine, sa inteleg ca te-ai dumirit de diferenta dintre common rail si rampa comuna si acum te amesteci in discutiile celor mari? ![]() Sunt 95% sigur ca sunt mai mare ca tine.Am facut o greseala de scriere si tu razi,asta denota ceva.Nu mai sunt la varsta la care trebuie sa ma afirm,stiu ce pot si ce nu pot si cunosc si diferenta dintre engleza si romana. Avand in vedere ca vorbesc doar 20 de zile pe an limba romana nu mi-e rusine ca fac greseli,sunt altii si mai rai ![]() |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#79
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 7 2005, 11:36 PM) Datele tale tehnice nu sunt valabile (pt VW). Pentru fiecare oferta Renault exista o oferta de la VW cu mai multi CP si cuplu mai mare. Daca mai amintesc si de V6 3.0 l cu 233 CP si 450 Nm (intre 1,400 si 3,250 rot/min) sau V10 5.0l cu 313 CP si 750 Nm diferenta devine imensa. Cu ce concureaza Renault motoarele diesel VW. Nu mai comparati valori punctuale de cuplu sau de putere, pentru ca sunt irelevante. Elasticitatea si acceleratia sunt comparabile, iar consumul est ein favoarea Renault. VW nu (mai) are motoare mici diesel performante. La capitolul respectiv Renault (si Opel) sunt departe in fata VW, care este mai interesat de motoarele mari (V6 si V10). |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
another_driver |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Nov 8 2005, 05:38 PM) VW nu (mai) are motoare mici diesel performante. La capitolul respectiv Renault (si Opel) sunt departe in fata VW, care este mai interesat de motoarele mari (V6 si V10). 1. Opel nu are motoare diesel. Au avut o serie de motoare de la Isuzu si FIAT, au pastrat licenta pentru ultima generatie, dar s-a incheiat acordul dintre ei (Fiat & GM). 2. VW are motoare mai puternice decat CDTI-ul de 150 CP (nu uita de TDI-ul de 170 CP) 3. Renault... cam slab la acest capitol Uite un tabel comparativ intre Megane, Golf si Octavia luat de pe alt forum. Te rog sa-ti justifici afirmatia ca "Renault este departe in fata VW". (Verde inseamna plus). Te rog sa fii atent la performantele motoarelor (CP, cuplu, acceleratie, greutate, plaja de turatie => cuplu foarte jos si consum declarat de producator etc). Desi ambele masini de la VAG sunt semnificativ mai grele decat Megane, masinile nemtilor sunt vizibil mai "sportive" (pe alocuri peste 1 s). Sorine, eu as fi putut purta o discurtie civilizata cu tine, insa cum mi-am spus parerea, m-ai trimis sa mai citesc inainte de a vorbi cu specialisit ca tine. Ulterior, nu ai dovedit decat ca te supraapreciai. Ironiile mele la adresa ta au fost cauzate de aroganta cu care m-ai tratat tu intai. Eu am puterea de a-mi cere scuze, desi nu ma consider vinovat cu nimic pentru schimbul nostru de "amabilitati". Cat priveste faptul ca ti-ai sters propriile mesaje... bine ai facut, oricm nu era nimic notabil in ele. This post has been edited by another_driver: 8 Nov 2005, 18:25 Attached thumbnail(s) comparativ_Megane_Golf_Octavia_.JPG ( Size: 28.9k ) Number of downloads: 8 |
-------------------- |
|
another_driver |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sorin @ Nov 8 2005, 01:19 PM) Am facut o greseala de scriere si tu razi,asta denota ceva.Nu mai sunt la varsta la care trebuie sa ma afirm,stiu ce pot si ce nu pot si cunosc si diferenta dintre engleza si romana. ![]() Cu acest mesaj inchei polemica cu tine. Ma indoiesc ca a fost o simpla greseala de scriere... De ce cred asta? Simplu. La inceput si eu am crezut ca ai scris gresit, dupa cateva posturi insa ai dat-o in bara atunci cand m-ai contrazis, din nou, ca motorul de 3.0l de la VW nu este primul common rail cu rampa comuna din lume , este doar common rail de gen. 3. Hai las-o moarta, nu mai da vina pe graba. Nu este de neiertat sa mai gresesti sau sa nu stii anumite lucruri, dar sa ai o atitudine aroganta cu atat mai mult cu cat nu te-am provocat... ![]() This post has been edited by another_driver: 8 Nov 2005, 18:46 |
-------------------- |
|
sandman_ |
![]()
Post
#82
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
1. glumesti: Opel are 1,3CDTI de 90CP, 1.7CDTI de 100CP pe Astra, 1,9 cdti de 100, 120 sau 150 cp pe Astra si Vectra si 3.0 CDTI pe Vectra.
2. VW scoate puteri mari din motoare mari. La motoare mici e subtirel de tot. Uite comparatiile tale: compari un 1.5 cu un 1.9, respectiv 1,9 cu 2.0 ![]() Compara 1,9DCI cu 1.9 TDI sau 2.0 dCi 177CP cu 2.0TDI 150CP si mai discutam. Masele de la G5 si O2 sunt vagi: 1451 (sau 1452) are G5 cu 2.0TDI, iar 1252kg are cel cu 1,9 TDI. Consumurile, de asemenea, vagi. Trecand peste asta, consumul unui TDI alergat creste mai mult decat al unui dci alergat. diferentele de putere sunt mici, cele de Vmax la fel. octavia nu are ce cauta acolo, pentru ca are motoarele de pe G5. 3. in mod aparent evident avem perceptii diferite: un motor mic cu performante comparabile unui motor mediu inseamna performanta (in acceptiunea mea). Renault au inteles piata compactelor si pun motoare mici, economice, dar cu performante bune. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
cri123 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cornel_t @ Nov 7 2005, 10:01 AM) Ramane de vazut cri123, Renault sta bine la vanzari cu Clio si Megane, asa ca un imbold cu noul 2.0 dci nu ar strica pt a mari vanzarile la Laguna; chestia cu praful si calitatea motorinei e vrajeala dealerului. Asa sa fie ![]() ![]() BTW: Cristi ma numesc, dar nu e disponibil un user asa ca... ;-) |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
cri123 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Legat de performantele motoarelor DCI si TDI, la clasa PANA in 2L Renault e mai tare (2dci de 175CP), insa ACEST MOTOR NU E DISPONIBIL IN ROMANIA. Pe cand cel mai tare TDI disponibil la noi este 2.0 140CP.
Sunt de acord ca la ce motoare sunt disponibile in lume (pana in 2L), dci e mai tare decat tdi la capacitati identice. La capacitati mari, TDI e in fata (180 CP la 3.0 dci fata de 233CP la tdi). Insa nici TDI nu e chiar subtirel ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
another_driver |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Nov 8 2005, 06:52 PM) 1. glumesti: Opel are 1,3CDTI de 90CP, 1.7CDTI de 100CP pe Astra, 1,9 cdti de 100, 120 sau 150 cp pe Astra si Vectra si 3.0 CDTI pe Vectra. 2. VW scoate puteri mari din motoare mari. La motoare mici e subtirel de tot. Uite comparatiile tale: compari un 1.5 cu un 1.9, respectiv 1,9 cu 2.0 ![]() Compara 1,9DCI cu 1.9 TDI sau 2.0 dCi 177CP cu 2.0TDI 150CP si mai discutam. Motoarele de 1,5 si 1,9 reprezinta entry-level pentru fiecare producator. Bineinteles ca sunt comparabile. Treaba lui Renault de ce face 1,5 DCI atata timp cat concureaza cu 1,9 TDI, si invers. Adica noul D-4D al Toyota nu trebuie comparat cu 2.0 TDI? Aiurea. De ce toate siturile revistelor de specialitate fac acest lucru? Si stai linistit si VW a avut 1,9 TDI de 150 CP cu generatia anterioara de TDI-uri, dar l-a scos pentru a nu-si face concurenta noilor motoare de 2.0 l. De exemplu Polo are generatia anterioara de motoare, adica 1,9 l de 130 CP, exact cat scoate Renault cu DCI-ul brand new de 1,9 l. Repet, faptul ca VW alege sa faca motoare cu capacitate litrica mai mare, nu are importanta, de aici au unele avantaje si dezavantaje. Eu am comparat motoarele punctual, in functie de corespondentele lor de la Renault. Si nu-mi da exemple de motoare care nu sunt scoase pe piata. Unde ai vazut tu 2.0 DCI la 177 CP (cred ca te-ai uitat la Toyota ![]() Asa pot sa-ti vorbesc si eu de noul motor de 1,5l TDI de 136 CP, daca tot suntem la capitolul vise, cum bine se exprima un coleg. P.S. VW are motoare mici diesel, dar din motive legate de marketing nu le comercializeaza pe compacte, acestea fiind inlocuite de generatiile anterioare de motoare medii. Daca cauti cu atentie vei gasi si 1,4 l TDI de 70 si 80 CP. Potrivit rationamentului tau, VW ar trebui sa "dea fum" lui Renault deoarece Renault scoate 80 CP din 1,5, sa nu mai socotim ca are un cilindru in plus. Asa sa fie? Deci VW e o idee in fata si la motoare mici, desi acestea nu fac obiectul pentru clasa compacta la ei. QUOTE(sandman_ @ Nov 8 2005, 06:52 PM) Masele de la G5 si O2 sunt vagi: 1451 (sau 1452) are G5 cu 2.0TDI, iar 1252kg are cel cu 1,9 TDI. Consumurile, de asemenea, vagi. Trecand peste asta, consumul unui TDI alergat creste mai mult decat al unui dci alergat. Diferenta de greutate exista, iar in cazul Octaviei cred ca este si o diferenta de Cx. Despre consumul TDI-ul vorbesti din auzite. Noul TDI de 2 l de la VW detine 2 recorduri mondiale, in materie de motoare de masini pt. pasageri: 1. cel mai mic consum specific de combustibil, in regim economic, dintre toate motoarele care au existat vreodata 2. cel mai mic consum specific de combustibil, in regim full load. Pe ce se bazeaza afirmatia ta? QUOTE(sandman_ @ Nov 8 2005, 06:52 PM) diferentele de putere sunt mici, cele de Vmax la fel. Asa e, dar greutatea, Cx-ul sunt diferite. Opinia generala pe acest topic a fost ca TDI-ul este mult in urma DCI-ului. Eu spun ca sunt chiar inainte. In ultimii 7-8 ani sa impingi PD-ul inainte de unul singur si, in acelasi timp, sa fii inaintea tuturor cu cel putin 2 ani in materie de common rail, reprezinta ceva...octavia nu are ce cauta acolo, pentru ca are motoarele de pe G5. QUOTE(sandman_ @ Nov 8 2005, 06:52 PM) 3. in mod aparent evident avem perceptii diferite: un motor mic cu performante comparabile unui motor mediu inseamna performanta (in acceptiunea mea). Renault au inteles piata compactelor si pun motoare mici, economice, dar cu performante bune. Ti-am raspuns. VW nu foloseste motoarele mici decat la clasa mica. Chestia asta poate fi interpretata si altfel, "are mai mult respect pt. clientii clasei compacte". E stupid, stiu, dar ti-am dat un exemplu. Cand faci comparatii, le faci cu motoare echivalente, 1,5 DCI este echivalent cu 1,9 TDI (discutand de compacte). Si daca chiar aceasta este parerea ta, atunci ce spui de actualul 2,2 DCI de 140 CP de pe Laguna? Acest motor se vinde acum..., nu sunt vise ![]() P.S. cri123, Motorul de 2.0l DCI de 175 CP nu se vinde niciunde, sau cel putin asa stiu eu. Spune-mi si mie pe ce piata este prezent? |
-------------------- |
|
another_driver |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ Nov 8 2005, 08:04 PM) Sunt de acord ca la ce motoare sunt disponibile in lume (pana in 2L), dci e mai tare decat tdi la capacitati identice. Deci unde este mai tare DCI-ul? cel de 175 inca nu se fabrica, TDI-ul de 170 este mai puternic decat DCI-ul de 120 ![]() ![]() |
-------------------- |
|
pablo |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
QUOTE QUOTE (pablo @ Nov 7 2005, 12:11 PM) 1,9Tdi 90 CP 1,9 Tdi 110 CP 1,9Tdi 130 CP Putere max ( kW (Cp)/ rpm) 66 (90) / 3750 81 (110) / 4150 96 (130) / 4000 Cuplu max (Nm / rpm) 235 / 1900 310 / 1900 1,5dCi/80CP 1,5dCi/100CP 1,9dCi/120CP Putere maxima (CP DIN) tr/mn 80/4000 100/4000 120/4000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 185/2000 200/1900 270/2000 Datele tale tehnice nu sunt valabile (pt VW). pai le-am luat de pe site seat (nu face parte din grupul VW?). |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
sandman_ |
![]()
Post
#88
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 8 2005, 11:55 PM) Deci unde este mai tare DCI-ul? cel de 175 inca nu se fabrica, TDI-ul de 170 este mai puternic decat DCI-ul de 120 ![]() ![]() La 1.9L e mai tare dCi. chiar in tabelul pus de tine se vede chestia asta. Tot acolo se vede si consumul. Probabil respectul fata de cumparator (la care faci tu asa multa referire) reiese si din motorul 1.6L pus pe noul passat, din care VAG scoate fabuloasa putere de 102CP ![]() 1,4 TDI (jumatete de V6) are 195Nm la 2200 rpm, pe cand 1,5dCi are 185Nm la 2000rpm. ia vezi tu care e mai bun. Astea sunt valorile maxime. Daca arunci un ochi la forma caracteristicii... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
pablo |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
another_driver cred ca ar fi mai bine daca ai compara motoare de aceeasi capacitate.
VW are 1,4 Tdi de 70CP (cuplu max 126/3800) si 1,4 Tdi PD de 80 CP (195/2200) Renault 1,5 dCi de 65 (160/2000) 80CP (185/2000) 100 CP (200/1900) (nu ma leg de noile motoare de pe Clio 3) VW are 1,9 Tdi de 90 CP (210/1800) 105 CP (250/1900) si 130CP (310/1900) Renault are 1,9 dCi 120 CP (300/2000) Unde e marele avantaj al Tdi fata de dCi? PS:nu am luat in considerare motoarele de 2,0 (dar nici 2,0 Tdi 140 CP (320/1750) nu e departe de dCiul de 1,9 de la Renault. Dar cu 2,0 SDI 75CP (140/2200) ce e?La ce foloseste motorul asta? |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
sandman_ |
![]()
Post
#90
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
la propulsarea octaviei
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:42 |