TDI tractor comparat cu DCI
![]() ![]() ![]() |
TDI tractor comparat cu DCI
pablo |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|||
another_driver |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Nov 9 2005, 12:48 AM) another_driver cred ca ar fi mai bine daca ai compara motoare de aceeasi capacitate. VW are 1,4 Tdi de 70CP (cuplu max 126/3800) si 1,4 Tdi PD de 80 CP (195/2200) Renault 1,5 dCi de 65 (160/2000) 80CP (185/2000) 100 CP (200/1900) (nu ma leg de noile motoare de pe Clio 3) Motorul de 1,4 TDI de 70 CP are cuplul de 155Nm@ 1600 rot/min . VW are un usor avantaj si aici... QUOTE(pablo @ Nov 9 2005, 12:48 AM) VW are 1,9 Tdi de 90 CP (210/1800) 105 CP (250/1900) si 130CP (310/1900) Renault are 1,9 dCi 120 CP (300/2000) Unde e marele avantaj al Tdi fata de dCi? PS:nu am luat in considerare motoarele de 2,0 (dar nici 2,0 Tdi 140 CP (320/1750) nu e departe de dCiul de 1,9 de la Renault. Foarte rau ca nu le-ai luat in considerare... Eu nu am spus ca are un mare avantaj, eu v-am contrazis pe voi care spuneati, fara sa cunoasteti, ca TDI-ul este departe in urma, cand de fapt el este inainea DCI-urilor. Voi comparati motoarele aiurea. V-am spus, 1,9 inseamna generatie anterioara, din motive de marketing VW a ales sa le scoata de pe Golf si Octavia. Dar urmatorul motor este disponibil de cativa ani buni pe compactele VAG: TDI 1,9 l de 150CP (320/2000)Poate fi comparat cu varful de lane al Renault cu doar 120 CP, sau pote vrei sa-l compari cu 2,2 DCI de 140 CP ![]() QUOTE(pablo @ Nov 9 2005, 12:48 AM) Dar cu 2,0 SDI 75CP (140/2200) ce e?La ce foloseste motorul asta? 2.0 SDI foloseste la divesificaea oferei. Este prost VW ca-l pune in oferta? Este problema fiecaruia ce motorizare isi alege. Este un motor in plus, nu unul in minus. Are avantajele absentei turbine precum si dezavantajele acesteia. Acesta nu poate fi comparat cu nici un motor de la Reno deoarece mu exista nici unul fara turbina la ei Ca o concluzie: La motoarele mici: TDI-ul are un mic avantaj, nesemnificativ, dar exista La motoarele medii TDI-ul isi mareste avantajul, performanta superioara devenind mai vizibila La motoarele mari: Ce inseamna DCI? ![]() |
-------------------- |
|
sorin |
![]()
Post
#93
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
![]() _________ 1.9 dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
pablo |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
QUOTE another_driver Posted on Nov 9 2005, 09:07 AM QUOTE (pablo @ Nov 9 2005, 12:48 AM) another_driver cred ca ar fi mai bine daca ai compara motoare de aceeasi capacitate. VW are 1,4 Tdi de 70CP (cuplu max 126/3800) si 1,4 Tdi PD de 80 CP (195/2200) Renault 1,5 dCi de 65 (160/2000) 80CP (185/2000) 100 CP (200/1900) (nu ma leg de noile motoare de pe Clio 3) Motorul de 1,4 TDI de 70 CP are cuplul de 155Nm@ 1600 rot/min . VW are un usor avantaj si aici... Da ai dreptate.Scuzele mele ... am pus din greseala motorul de 1,4 pe benzina. Dar cu avantajul usor al VW cu motoarele de 1,4 vs Renault 1,5 .... mai reflecteaza un pic si incearca sa fii obiectiv.Cuplu mai mic la turatie mai mica.Asta inseamna usor avantaj?Cuplu mai mare la turatie mai mare nu e un avantaj.Daca ai fi comparat cele doua motoare de 80 CP aici poate fi o discutie.Doar ca mi se pare cam mare pentru un diesel cuplu max/turatie la 2.200.Cred ca e cam stresant de condus. Apropo ai spus intr-un post anterior ca VW are la orice motor Renault ca raspuns un motor mai tare.Uite la 1,4 vs 1,5 se pare ca nu are.Si e chiar invers another_driver Posted on Nov 9 2005, 09:07 AM QUOTE Voi comparati motoarele aiurea. V-am spus, 1,9 inseamna generatie anterioara, din motive de marketing VW a ales sa le scoata de pe Golf si Octavia. ![]() Pe asta de unde ai scos-o?Ia uita-te pe site VW (iti dau si linkul http://www.volkswagen.ro/ ca sa fie mai usor).Ia intra tu la noul Golf si spune-mi te rog ce motoare sint disponibile.Care Golf poate fi echipat cu motor diesel de 2,0? QUOTE 2.0 SDI foloseste la divesificaea oferei. Este prost VW ca-l pune in oferta? Este problema fiecaruia ce motorizare isi alege. Este un motor in plus, nu unul in minus. Are avantajele absentei turbine precum si dezavantajele acesteia. Acesta nu poate fi comparat cu nici un motor de la Reno deoarece mu exista nici unul fara turbina la ei Eu cred ca e o greseala de marketing.Motoarele diesel de 2,0 au taxa mai mare decit cele de 1,4 (sau 1,5).Sa platesti o taxa mai mare pentru un motor cu capabilitati de cacao nu mi se pare deloc logic.Mai bine lasau in oferta lor 1,9 SDI. Parca de 65 CP daca imi amintesc bine. Nu vad deloc logica acestui motor PS:nici TDI 1,9 l de 150CP (320/2000) nu este diponibil pentru Polo sau Golf. Pe ce model de VW e motorul asta? |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
cata |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
TDI-ul de 150 cp a fost pus pe generatia anterioara de golf/bora si pe seat leon. Este un motor excelent cu o singura obiectie - nu au reusit sa il ridice la norma euro4. Asa ca au dezvoltat 2.0 TDI cu 140/170cp.
Nu am vazut nicaieri mentionate si celelalte variante de putere de la 1.9 dci, asta pt ca are si el vreo doua. Reno avea alta problema cu diesel-urile puternice - nu avea cutii de viteze care sa reziste, asa ca in treptele inferioare cuplul era limitat, nu mai stiu exact valoarea. |
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
another_driver |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Nov 9 2005, 12:25 AM) La 1.9L e mai tare dCi. chiar in tabelul pus de tine se vede chestia asta. Tot acolo se vede si consumul. Probabil respectul fata de cumparator (la care faci tu asa multa referire) reiese si din motorul 1.6L pus pe noul passat, din care VAG scoate fabuloasa putere de 102CP ![]() Citeaza-ma exact. Nu stiu cum deduci tu ca DCI-ul este mai tare decat TDI QUOTE(sandman_ @ Nov 9 2005, 12:25 AM) 1,4 TDI (jumatete de V6) are 195Nm la 2200 rpm, pe cand 1,5dCi are 185Nm la 2000rpm. ia vezi tu care e mai bun. Astea sunt valorile maxime. Daca arunci un ochi la forma caracteristicii... De unde ai aceasta informatie? 1,4 TDI este obtinut din 1,9 TDI la care i s-a scos un cilindru, nu are legatura cu V6.Renault 1,5 DCI cu 65CP si 160Nm@2000 1,5 DCI cu 80CP si 185Nm@2000 VW are urm. motoare in clasa mica: fata de Renault 1,4 TDI cu 70CP si 155Nm@1600 + 5CP, +400 rot/min -5Nm 1,4 TDI cu 75CP si 195Nm@2200 +10CP, +35Nm -200 rot/min 1,4 TDI cu 80CP si 195Nm@2200 +10Nm -200 rot/min Intr-adevar, TDI-ul de 80 CP are in plus 10 Nm fata de DCI dar la o turatie cu 200 rot/min mai mare. Dar este foarte probabil ca la 2000 rot/min sa aiba 185Nm, adica cat DCI-ul. Astfel, TDI-ul are un plus de cuplu la o turatie superioara, pe cand la DCI cuplul scade. Potrivit rationamentului vostru, cum ca un 1,9 DCI nu se poate compara cu 2.0 TDI deoarece TDI-urile au cc mai mare, => motoarele TDI de 1,4 au performante echivalente DCI-urilor de 1.5, la o capacitate cilindrica mai mica => sunt mai performante. Parca acesta era rationametul vostru... Despre Passat-ul de 106 CP nu am nimic de spus. Il cumpara cine vrea. Nu e nimic rau ca exista o oferta, fie ea si proasta, este rau cand nu exista o oferta buna. Despre respectul pentru cumparator, cred ca ai inteles gresit. Te rog sa citesti inca o data. |
-------------------- |
|
another_driver |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Nov 9 2005, 11:15 AM) Dar cu avantajul usor al VW cu motoarele de 1,4 vs Renault 1,5 .... mai reflecteaza un pic si incearca sa fii obiectiv.Cuplu mai mic la turatie mai mica.Asta inseamna usor avantaj?Cuplu mai mare la turatie mai mare nu e un avantaj.Daca ai fi comparat cele doua motoare de 80 CP aici poate fi o discutie.Doar ca mi se pare cam mare pentru un diesel cuplu max/turatie la 2.200.Cred ca e cam stresant de condus. Mai oameni buni, TDI-ul are 10Nm la 200 rot/min in plus. Unde scrie ca la 2000 rot/min, la turatia la care DCI-ul are cuplul maxim (185Nm), ii este este inferior acestuia? Gandeste-te la un aspect: La 2000 rot/min, la Renault, ai 185 Nm. Te gasesi intr-o depasire. Dupa 2000 rot/min, cuplul incepe sa scada. La TDI acesta creste pana la 195@2200 rot/min. Este evident care este mai bun. Nu confundati merele cu perele: de ex. TDI-ul de 2.0 l care are cuplul maxim de 320 Nm intre 1750-2500. QUOTE(sandman_ @ Nov 9 2005, 12:25 AM) ![]() Pe asta de unde ai scos-o?Ia uita-te pe site VW .Ia intra tu la noul Golf si spune-mi te rog ce motoare sint disponibile.Care Golf poate fi echipat cu motor diesel de 2,0? Nu stiu exact ce vrei sa spui de motorele de 2l. Golful V are. Fi mai clar, te rog. QUOTE(sandman_ @ Nov 9 2005, 12:25 AM) Eu cred ca e o greseala de marketing.Motoarele diesel de 2,0 au taxa mai mare decit cele de 1,4 (sau 1,5). Tu esti cel care greseste. Toti producatorii isi adapteaza oferta in functie de produsele existente. Nu se apuca nimeni sa dezvolte un motor absolut nou daca nu este nevoie. Asa au aparut 1,5DCI, 1,6HDI, 1,4TDI etc. Pentru compacte, VW a mers cu 1,9 TDI care este un motor competitiv. Gandeste-te ca acel motor a functionat ani in sir la 150 CP ![]() Si oricum, impozitarea in functie de cc este la noi si diferentele sunt oricum minime. Pe la altii impozitarea se face in functie de putere sau poluare. (de ex. Franta, Germania) QUOTE(sandman_ @ Nov 9 2005, 12:25 AM) PS:nici TDI 1,9 l de 150CP (320/2000) nu este diponibil pentru Polo sau Golf. Pe ce model de VW e motorul asta? Am mai spus, la VW marketingul a hotarat ca 1,9TDI sa dispara de pe Golf pentru a face loc 2.0 TDI. 1,9TDI de 150 CP se gaseste inca la Seat. P.S. Ne certam pentru cativa CP sau Nm la motoarele mici. Se pare ca in privinta motoarelor medii si mari v-ati lamurit ca TDI-urile nu sunt in locurile in care va asteptati, nu? |
-------------------- |
|
sandman_ |
![]()
Post
#98
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Ai omis 1,5 dci de 100CP
![]() Iar la treaba cu jumate de V6 mai gandeste-te putin si vei vedea de unde e scoasa ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Tudor |
![]()
Post
#99
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@another_driver:
1. te rog frumos sa iti exprimi concluziile civilizat, la fel ca ceilalti membrii ai forumului: nu e nevoie sa scrii cu rosu, asta nu va da mai multa putere concluziilor tale in fata concluziilor altora, ne va arata doar ca iti place sa fii mai cu mot. 2. compararea specificatiilor motoarelor este doar relativ semnificativa, pentru ca modul in care puterea si cuplu devin utile soferului sunt influentate puternic de greutatea masinii si de etajarea cutiei de viteze. daca vrei uite si un alt mod de a privi lucrurile: a. cazul grupului VAG: ai un motor mai zgomotos (zgomotul produs de motor strict, nu vorbesc de cat se aude in interior) -> pui o antifonare mai buna + tintesti o clasa superioara de confort -> masina este mai grea -> pentru a avea o dinamica multumitoare este nevoie de un motor mai puternic -> tunezi mai atent motorul, obtii mai multa putere -> ai nevoie de o cutie mai scumpa si mai grea care sa reziste la cuplul sporit al motorului -> obtii o masina mai grea, mai scumpa si in clasa de confort pe care ti-ai propus-o b. cazul Renault: ai un motor mai silentios (avantajele tehnologiei CommonRail) + tintesti o clasa medie de confort -> ai nevoie de antifonare mai putina si obtii o masina mai usoara -> nu ai nevoie sa tunezi motorul diesel la maxim, ci il duci intr-o plaja in care sa-i asiguri o fiabilitate sporita si un cost de productie rezonabil -> poti adauga o cutie nu foarte pretentioasa si ceva mai usoara, pt ca e supusa la sarcini mai mici -> obtii o masina mai usoara, mai ieftina si in clasa de confort pe care ti-ai propus-o c. a compara strict motoarele este fun dpdv tehnic, dar cu relevanta partiala, pentru ca dinamica in utilizare a unei masini VAG (un pic mai puternica - considerand doar caracteristicile tehnice, dar si mai grea) poate fi inferioara unei masini Renault (cu un motor mai putin puternic, dar si mai usoara). baga de seama ca am spus "poate" o data pentru ca ansamblul putere+cuplu+cutie+greutate da rezultate diferite de la caz la caz (am intalnit situatii chiar si pe masinile aceleiasi marci: VAG vs. VAG / Reno vs. Reno, cand cu un motor mai "slabut" se comporta dinamic mai bine, pt ca era alta cutie si era si mai usoara) si a doua oara din respect pentru ceilalti membrii ai forumului, care detin fiecare o impresie si concluzie proprii. te rog invata si tu acest respect pentru ceilalti, spune-ne parerea ta, dar nu incerca sa o legiferezi. astfel de atitudini nu isi au locul aici. multumesc. iar ca niste completari: 1. nu mai intreba ce inseamna dCi la motoarele mari ![]() 2. am verificat la Seat, dar datele sunt valabile pt toate motoarele VAG: cel mai puternic 1,9 TDI are 130cp (la Seat doar pe Alhambra, pe restul are max. 105cp), cel mai puternic 2,0 TDI are 140 cp, de unde ai scos tu 150 si 170cp nu stiu. inainte sa arunci cifre pe forum, verifica-le, ca nu suntem niste mucosi sa te credem pe cuvant ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
pablo |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Nu stiu de unde ai scos 1,4 TDI cu 75CP ca eu nu l-am gasit dar hai sa-l luam si pe asta si sa refacem un pic rationamentul tau:
Renault 1,5 DCI cu 65CP si 160Nm@2000 1,5 DCI cu 80CP si 185Nm@2000 1,5 dCi cu 100 CP si 200Nm@1900 VW are urm. motoare in clasa mica: fata de Renault 1,4 TDI cu 70CP si 155Nm@1600 + 5CP, -5Nm -400 rot/min 1,4 TDI cu 75CP si 195Nm@2200 -5CP, +10Nm +200 rot/min 1,4 TDI cu 80CP si 195Nm@2200 -20Nm,-5Nm +200 rot/min hai sa le luam pe astea.Care e mai bun? QUOTE Intr-adevar, TDI-ul de 80 CP are in plus 10 Nm fata de DCI dar la o turatie cu 200 rot/min mai mare. Dar este foarte probabil ca la 2000 rot/min sa aiba 185Nm, adica cat DCI-ul. Astfel, TDI-ul are un plus de cuplu la o turatie superioara, pe cand la DCI cuplul scade. Pentru a analiza curbele de cuplu ai nevoie de grafice ... nu mai fa afirmatii gratuite "TDI-ul are un plus de cuplu la o turatie superioara, pe cand la DCI cuplul scade"... dCi de 100 CP are cuplu maxim intre 1.900 si cca 3.300 tr/min. O sa caut si la celelalte diesel |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
adrianpurcarin |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 15 August 05 From: Bucuresti(Gorjului) ![]() |
pablo unde ai gasit grafice pentru motoarele diesel de la renault , ca si eu as vrea sa vad pentru curiozitatea mea
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005, Influence 1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600 |
|
sandman_ |
![]()
Post
#102
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Eu am caracteristicile de putere si cuplu de la 1,9 dCi intr-o brosura pentru M2CC (alaturi de 1.6 si 2.0 16v) primita de la Renault.at
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
cp |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
@Tudor
1) din antifonare mai putina, cum pretinzi ca e nevoie la reno, nu obtii o masina mult mai usoara pentru simplu fapt ca antifonarea asta se face cu carpe nu cu plumb. 2) motorul 2.0 TDI de 170 cai va aparea in RO din luna ianuarie 2006 pe passat(i brosura si uita-te) iar in germania deja se vinde. Vezi aici si alege motorul la variantele dizal. |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
Tudor |
![]()
Post
#104
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa vorbim doar de motoarele disponibile la noi acum, ca la anu' va fi si Renault 2.0 dCi de 140 si 175 cp (vezi link). Asa ca despre ce motoare pe care o sa le vedem la anul, vom vorbi la anu'.
![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#105
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca fapt divers: 1,4 TDI al lui VW e in 3 cilindri asa ca mie imi miroase a Tico sau Matiz
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
another_driver |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(Tudor @ Nov 9 2005, 01:55 PM) @another_driver: Nu te mai ofusca inutil. Daca aveai dubii in privinta datelor pe care ti le-am dat, trebuia sa ma corectezi civilizat, asa cum am facut si eu cu un alt coleg mai sus, nu sa ma acuzi "subtil" ca sunt mincinos. Uita-te la ce a scris un alt coleg mai sus si o sa gasesti si motorul de 1.9l si 150CP. Uita-te cu mai multa atentie pe seat.ro. Dar este mai interesant sa ne certam decat sa discutam civilizat 2. am verificat la Seat, dar datele sunt valabile pt toate motoarele VAG: cel mai puternic 1,9 TDI are 130cp (la Seat doar pe Alhambra, pe restul are max. 105cp), cel mai puternic 2,0 TDI are 140 cp, de unde ai scos tu 150 si 170cp nu stiu. inainte sa arunci cifre pe forum, verifica-le, ca nu suntem niste mucosi sa te credem pe cuvant ![]() ![]() P.S. Acest motor o sa dispara curand si din oferta Seat din motivele expuse mai sus... Nu am spus nimic de 2.0l si 150CP, poti sa ma citezi? S-ar putea sa fi gresit... QUOTE(Tudor @ Nov 9 2005, 01:55 PM) @another_driver: 1. te rog frumos sa iti exprimi concluziile civilizat, la fel ca ceilalti membrii ai forumului: nu e nevoie sa scrii cu rosu, asta nu va da mai multa putere concluziilor tale in fata concluziilor altora, ne va arata doar ca iti place sa fii mai cu mot. 1. Prin folosirea moderata a textului color nu am incalcat nici o regula a forumului precum nici o regula a bunului simt. Ingrosarea si scrierea cu alte culori, fara a exagera, sunt intalnite in toate articolele din lumea asta. Nu vad de ce Te-ar deranja. Acuzele tale gratuite la adresa mea sunt mult mai deranjante... Daca acest lucru te deranjeaza trimite un mesaj catre admin/moderatori pentru modificarea regulamentului. Atunci am sa ma conformez cu placere. 2. In principiu ai dreptate. Tocmai din acest motiv am prezentat un tabel comparativ cu performantele masinilor compacte de la VW si Renault. In general, VW era in fata... 3. Respect parerea tuturor, inclusiv a acelora care ma jignesc, cum ai facut-o tu. Nu vad nimic rau in a-mi sustine opiniile fara a aduce injurii celorlalti. Tu poti face acelasi lucru? QUOTE(Tudor @ Nov 9 2005, 01:55 PM) 1. nu mai intreba ce inseamna dCi la motoarele mari Prin acest fragment nu faci decat sa demonstrezi cat de putine lucruri cunoasti despre TDI-uri. TDI-urile clasice in nici un caz nu sunt cele PD cii cele cu pompa distribuitoare. Ridica-ti privirea catre titlul topicului si mai citeste-l o data. Aici nu este vorba despre TDI PD vs DCI ci despre TDI vs DCI. Daca foarte multi habar n-au ce inseamna TDI nu este vina mea. Eu am fost ontopic![]() Cat despre TDI-urile mari care sunt exclusiv common rail... nu stii despre ce vorbesti... dar esti vehement. QUOTE V10 TDI â Maximum dynamism and maximum comfort with minimum consumption Behind the remarkable consumption figures and performance is an engine that is regarded by experts as a masterpiece of diesel engine design. A power unit that extends the history of compression-ignite engines to include a new chapter. This engine was presented for the first time in the luxury class SUV Touareg. Out of nowhere, the engine developed into a best-seller: its dynamism and comfort properties meant that it practically broke through the boundaries between diesel and petrol engines. Maximum dynamism and maximum comfort with minimum consumption are the main features of this new generation of diesel engines. A combination that becomes particularly fascinating in an aerodynamically designed saloon. 'Naked' figures such as power output or acceleration figures only indicate half the truth about an engine which provides absolute superiority in every engine speed range, more or less instantly providing its maximum power when it leaves idling speed, with torque characteristics that are a sheer pleasure. It unassuming nature enables extremely relaxed driving at very high travel speeds. Fascinating technology in detail: it is only when all the stops are pulled that engines like the V10 TDI are created From a technical perspective, decisive contributions to the power delivery that is comparable to that of a sports car are made by the large displacement (4921 cm3), the improved pump injector high-pressure direct injection system (up to 2050 bar), and the charging via a bi-turbo system with electrical charger adjustment Sper sa sesizezi diferentele dintre common rail si PD. |
-------------------- |
|
another_driver |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Nov 9 2005, 02:27 PM) Nu stiu de unde ai scos 1,4 TDI cu 75CP ca eu nu l-am gasit dar hai sa-l luam si pe asta si sa refacem un pic rationamentul tau: Renault 1,5 DCI cu 65CP si 160Nm@2000 1,5 DCI cu 80CP si 185Nm@2000 1,5 dCi cu 100 CP si 200Nm@1900 VW are urm. motoare in clasa mica: fata de Renault 1,4 TDI cu 70CP si 155Nm@1600 + 5CP, -5Nm -400 rot/min 1,4 TDI cu 75CP si 195Nm@2200 -5CP, +10Nm +200 rot/min 1,4 TDI cu 80CP si 195Nm@2200 -20Nm,-5Nm +200 rot/min hai sa le luam pe astea.Care e mai bun? Pentru a analiza curbele de cuplu ai nevoie de grafice ... nu mai fa afirmatii gratuite "TDI-ul are un plus de cuplu la o turatie superioara, pe cand la DCI cuplul scade"... dCi de 100 CP are cuplu maxim intre 1.900 si cca 3.300 tr/min. O sa caut si la celelalte diesel Datele sunt luate de pe situl Renault. Daca sunt gresite nu e vina mea. Acolo scrie ca are cuplu maxim la 2000 rot/min, nu intr-un anumit interval, cum scrie la 2.0 TDI. Daca maxim este la 2000, logic ca la 2200 este mai putin, nu? Nimeni din aceasta lume nu va urmeaza rationamentul atunci cand isi cumpara o masina, nici macar voi nu-l urmati. Logic este sa-ti alegi clasa masinii intai: ex. mica, compacta, medie etc. In functie de motorizarile disponibile pentru fiecare clasa, iti alegi producatoul pe care il doresti. Nu-mi spune a tu voiai de fapt Laguna, dar cum pe Laguna nu este disponibil 1,5 DCI te-ai indreptat spre Megane. 1,5 DCI 100CP este evident ca este superior TDI-ului de 1,4 de 80CP,. dar nu prea se intalnesc. Golf-ul concureaza DCI-ul de 100 cu TDI-ul de 105. Daca vreodata vei sta in cumpana sa cumperi unul din aceste doua modele, nu vei reusi sa gasesti un Golf cu 1,4 TDI. Hai s-o luam altfel. Daca ai dori sa cumperi un Passat si cauti la Renault un competitor pentru TSI-ul de 1,4 l cu care va fi, probabil, echipat Passat-ul. Ce faci, te uiti la Clio de 1,4 l Adica Clio cu 1,4 si 98 CP concureaza cu Passat de 1,4l si 170 CP? Nu te vei uita la ce ofera Laguna in aceeasi categorie? |
-------------------- |
|
pablo |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
adrianpurcarin graficele cuplu/putere le gasesti in brosurile de prezentare la dealer
(1,5 dCi si 1,9 Tdi le gasesti in brosura pentru Megane) |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
another_driver |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Nov 9 2005, 05:48 PM) adrianpurcarin graficele cuplu/putere le gasesti in brosurile de prezentare la dealer (1,5 dCi si 1,9 Tdi le gasesti in brosura pentru Megane) Renault prezinta graficele pentru 1,9 TDI in brosura pentru Megane? Daca este adevarat este cam urat din partea lor ![]() ![]() |
-------------------- |
|
gaston |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 13 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Din cate am citit pe autoshow reno nu mai dezvolta 1.9 si cu 2.0 de 150 si 175 o sa o ia un pic in fata concurentei. VW sunt ramasi serios in urma cu TDI, si or sa schimbe si ei in 2007. Nu va mai certati degeaba fiecare are politica lui de piata. Deocamdata reno sta mai bine dar in viitor cine stie....
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005 1.5 dCi In politics stupidity is not a handicap
|
|
sorin |
![]()
Post
#111
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
@Tudor,Sfatul meu pentru tine este sa nu-l mai bagi in seama ca pentru el cine nu-l crede il jigneste.Am avut si eu meciuri cu el.Nenea TOLERANTA ZERO.
Topicul acesta nu s-a vrut a fi o etalare stricta a Nm si cp a unor motoare care oricum nu spun nimic in trafic ci doar o schimbare de opinii si concluzii a fiecaruia.Nu a spus nimeni ca TDI nu este un motor bun dar de la asta pana la a afirma ca este de departe cel mai bun diesel existent(PD&CR) si cu ani inainte fata de alte motoare de acest gen este o aberatie. O concluzie realista a mea este ca masinile echipate cu motoare TDI au ajuns sa fie vandute la niste preturi prea mari fata de concurenta ceea ce le face accesibile pentru oamenii care ma indoiesc ca le cumpara pentru ca au 20 Nm si 10 cp mai mult decat concurenta,in cazul nostru Renault. __________ 1.9 dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai rau ca o cearta intre precupete la piata. Cu ce va incalzeste ca unu are xxx Nm si altu yyy Nm si unu are 2 cai si-o iapa in plus nu stiu.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
pablo |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Off ...
another_driver Posted on Nov 9 2005, 06:07 PM QUOTE In functie de motorizarile disponibile pentru fiecare clasa, iti alegi producatoul pe care il doresti. Nu-mi spune a tu voiai de fapt Laguna, dar cum pe Laguna nu este disponibil 1,5 DCI te-ai indreptat spre Megane. Nimeni nu cred ca isi ia o masina pe principiul enuntat de tine.Cum sa-ti alegi intii motoul si dupa aia masina? ... Vezi mai jos in semnatura ca eu nu am dCi pe Megane QUOTE nu vei reusi sa gasesti un Golf cu 1,4 TDI. N-am inteles ... pai nici nu e disponibil pe golf 5 motorul asta.E disponibil pe Polo Dar noi discutam strict despre motoare nu modele de masini. |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
Tudor |
![]()
Post
#114
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 9 2005, 05:48 PM) Uita-te la ce a scris un alt coleg mai sus si o sa gasesti si motorul de 1.9l si 150CP. Uita-te cu mai multa atentie pe seat.ro. Chiar nu sunt rautacios, dar la Seat, la ora actuala, motor diesel mai puternic de 140cp nu exista. Stiu prea bine oferta Seat la zi, tocmai ce am achizitionat un Seat New Leon (asta cred ca e o dovada in plus ca nu sunt genul anti-VAG). Spune-mi si mie la ce model Seat exista in oferta un diesel de 150cp. QUOTE Prin folosirea moderata a textului color nu am incalcat nici o regula a forumului precum nici o regula a bunului simt. Pe forumul reno.ro nu scriem in culori. Nu pentru ca nu e voie, ci pentru ca asa ne-am obisnuit si asa ne place, daca vrei e o regula de bun simt acceptata tacit. Pentru accentuari folosim bold, subliniere sau italic. Asta este obisnuita pe aici. Nu am spus ca ai incalcat vreun articol de regulament. Oricum, daca te-ai simtit jignit de ceva ce am scris, imi cer scuze, nu asta a fost intentia. QUOTE Tocmai din acest motiv am prezentat un tabel comparativ cu performantele masinilor compacte de la VW si Renault. In general, VW era in fata... Pai daca ai comparat compacte, ramai pe compacte. Nu aduce in discutie Passat-ul. QUOTE Cat despre TDI-urile mari care sunt exclusiv common rail... Unde am scris eu "exclusiv"? Stiu si eu ca VAG sub marca TDI au utilizat toate motoarele turbo diesel: pompa distribuitoare, pompe-duze sau common rail. Diferentele intre ele cunosc, fii linistit. Am spus TDI clasice, deoarece in oferta actuala cele mai multe motoare VAG TDI sunt pompe-duze. In schimb insa, noul motor TDI de 3.0 L de pe A6 ce tehnologie foloseste? |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
another_driver |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
TDI-ul de 150CP il mai gasesti la vechiul Leon. In curand o sa dispara. Cand o sa ajung acsa, acum nu sunt, am sa-ti comunic si codul motor pentru 150CP si intre ce anui a fost fabricat.
Despre culori... era mai bine sa scrieti in regulament. Ma rog, daca este o regula tacita am sa ma conformez fara comentarii, nu aveam de unde sa stiu, imi pare rau. Comparatia s-a vrut de genul: motoare pt. compacte vs motoare pt. compacte, nu motoare clasa mica vs. motoare pt. compacte. Asta am vrut sa spun. TDI-ul de 3.0 l de pe A6 si A8 sunt CR 3 intr-adevar, am mai spus, fiind primele din lume. Dar cel mai mare, adica V10 de 5.0 l nu e PD? |
-------------------- |
|
cornel_t |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai another_driver dar tu ce masina sau motor ai tu mah????
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#117
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 9 2005, 07:09 PM) Comparatia s-a vrut de genul: motoare pt. compacte vs motoare pt. compacte, nu motoare clasa mica vs. motoare pt. compacte. Asta am vrut sa spun. Topicul este TDI vs. dCi. Comparatie intre motoare. Motoarele se impart in dierse categorii in functie de carburantul folosit(ciclul in care functioneaza), capacitate cilindrica, numar de cilindri, dispunere cilindri, clasa de putere, etc. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
another_driver |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
Ok atunci!
Putem rezuma asa: la clasa mica (pana in 1,6l inclusiv) castigator este DCI la clasa medie (pana la 2,5l ?) castigator este TDI la clasa mare castigator este TDI Per total castiga TDI in prelungiri cu 2-1 ![]() |
-------------------- |
|
sorin |
![]()
Post
#119
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Ma baieti,cu cine discutam noi aici?!?!?!?
![]() _______ 1.9 dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#120
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 9 2005, 08:10 PM) Ok atunci! Putem rezuma asa: la clasa mica (pana in 1,6l inclusiv) castigator este DCI la clasa medie (pana la 2,5l ?) castigator este TDI la clasa mare castigator este TDI Per total castiga TDI in prelungiri cu 2-1 ![]() bravooooo!!!!!!! ai adunat acceptabil de bine. La clasa medie e cam remiza, dar iti fac placerea de a sustine victoria TDI ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 05:55 |