TDI tractor comparat cu DCI
![]() ![]() ![]() |
TDI tractor comparat cu DCI
moromete |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 8 September 05 ![]() |
|
||
-------------------- Cleeeo symbol, dec.2004 1.4,16v 101CP full (jenti tabla)
|
|||
mandelu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Adica asta: "In afara de motor,un Diesel e cel mai bun lucru pe care-l poti avea sub capota"? e inacceptabila?
Da ai dreptate, chiar e anormal, propun sa ii luam gatul lui race, sa il dam afara de pe forum, sa il linsam, apoi sa il punem sa isi ceara scuze in genunchi si sa stea la colt pe coji de nuca descult. ![]() |
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
andreir |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Bine, bine m-am cam aprins si eu... N-am dat totusi cu paru'. Si n-am zis ca ar trebui sa ii faceti ceva.
This post has been edited by andreir: 26 Oct 2005, 08:24 |
-------------------- '94 VW Passat 1.9 TDI
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Gata cu offtopic-ul. @Race este cunoscut ca "benzinar" convins si trebuie acceptam asa cum este daca nu vrem sa mai declansam o alta discutie (ca nenumarate altele) "benzina vs motorina".
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
dmc |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Asemanarile 2.0 TDI cu dacia de 20 ani este o gluma proasta si nu o inteleg. ok, vad ca multi membri se tot agata de ce am zis. fratilor ambele masini erau pornite si ambele faceau acealasi zgomot, motiv pentru care nu pot sa zic care se auzea mai tare NU CRED ca e vina mea ca Passat-ul avea acelasi nivel de zgomot ca Dacia si nu am auz selectiv, ambele erau la relanti pe un drum secundar fara masini pornite in apropiere. S-a intamplat sa fiu in trecere. Si acum nu stiu ce va mirati atat, Dacia e pe benzina Passat-ul e pe motorina. Ca Dacia trepida si Passat-ul nu, asta este cu totul alta poveste. QUOTE Or fi atacuri de razbunare? Sau.. ce or fi.. nu stiu si probabil ca nu ma intereseaza cauza. Pai pe cine sa ma razbun? Cu VW nu am avut nici o treaba pana acum. O simpla observatie care mie mi se pare obiectiva mai ales daca citesti si ce-au scris alti membrii nu cred ca trebuie luata ca o razbunare. Daca ma razbunam stai sa vezi ce ziceam de Renault ![]() OFF-TOPIC: aaa... uitasem, ma enerveaza ceva dar nu la VW ci la tot ce "se crede" ca daca e german e de calitate, la asta au contribuit si astia cu reclamele la berea germana pe Discovery Channel si alte canale TV |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
George |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Fara sa vreau sa supar pe cineva dar VW-ul, din semnatura, este mai zgomotos decat Renault-ul, dar pe de alta parte nu trepideaza schimbatorul de loc, nici la relanti nici cand accelerez (stiti la ce ma refer, la acea miscare fata-spate de aproximativ 1cm).
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(dorin00 @ Oct 24 2005, 08:24 AM) Vibratia vine si de la faptul ca motorul este montat mai rigid pe caroserie. Pe undeva asta nu e rau, ca la mine la Clio balangane schimbatorul cand accelerez/franez, la Passat nu. In concluzie, cred ca dCi-ul e mai confortabil. Chiar sint curios cand scoate si VAG un common rail. Cred ca o sa fie un motor bun. Si mai sint curios cum o sa fie dCi-ul atunci ![]() La Passat poate nu vibreaza schimbatorul deoarece este pus DIRECT pe cutie, fara alte tije, cutia se prelungeste pana intre scaune. Cel putin asa e la al meu passat 2003. La astea noi nu mai stiu cum e. Dci-ul poate e mai confortabil la zgomot, dar nu per total. Renault mai are mult pana sa ajunga la nivelul VW. Intr-un fel te simti dupa 400-500 de km cu Renault-ul si cu totul altfel cu Passat-ul, fie el si diesel. Am parcurs distanta asta intr-o zi, cu 2 treceri de munti (Cheile Bicazului si Intorsura Buzaului) si nu cred ca as fi fost in aceeasi forma cand am ajuns acasa in Galati daca mergeam cu Reno-ul. |
--------------------
.
.
.
|
|
dmc |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
baga mai multe detalii ca m-ai facut curios
![]() cand compari passatul cu reno-ul la care model de renault te referi si ce motorizari ca sa pricepem si noi? This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 20:32 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
dadu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
si ce influenta are motoul asupra starii tale generale de sanatate/dispozitie/oboseala?
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
sorin |
![]()
Post
#41
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Nici la mine la 1.9 dCI nu vibreaza nimic.
Sa-ti spun eu o poveste cu Passatul si cu Meganul,eu stau prin strainataturi la distanta mare de Romania si fac aceasta distanta destul de des cu diferite persoane in masina si cu diferite masini si passatul este cea mai noncomfortabila dintre toate la drum lung,iti rupe spatele.Renault nu este sub nivelul VW,la multe capitole este chiar superior si viceversa. ____________ 1.9dCI This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 20:32 |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
dadu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
azi am vazut un passat 2.0 tdi si pt ca mi-am adus aminte de topicul asta am fost f atent la motor sa vad cum se aude. si am observat ca nu trebuie sa fiu atent, chiar e un tractoras!!!
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
George |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
voua va consuma ulei ?
pentru ca la TDI uri se pare ca au un consum de benzina de cam 2 l / 10 000 km ![]() ![]() Edit by cipman: Cred ca George a vrut sa spuna "ulei" in loc de "benzina". @George: daca mai treci p-aici, editeaza, corecteaza si sterge si ce-am scris eu. |
-------------------- SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
|
|
dadu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
si cica e normal, auzi! sa opresti imediat dupa semafor sa pui ulei in tractoras
![]() |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
sandman_ |
![]()
Post
#45
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ Oct 28 2005, 08:25 PM) Dci-ul poate e mai confortabil la zgomot, dar nu per total. Renault mai are mult pana sa ajunga la nivelul VW. Intr-un fel te simti dupa 400-500 de km cu Renault-ul si cu totul altfel cu Passat-ul, fie el si diesel. Am parcurs distanta asta intr-o zi, cu 2 treceri de munti (Cheile Bicazului si Intorsura Buzaului) si nu cred ca as fi fost in aceeasi forma cand am ajuns acasa in Galati daca mergeam cu Reno-ul. Daca e vorba de renoul din avatarul tau, atunci nu e de mirare... Eu ma simt mai bine in renoul meu decat in vw-ul pe care l-am avut anterior... probabil ca sunt subiectiv... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
sandman_ |
![]()
Post
#46
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(dadu @ Oct 28 2005, 09:29 PM) si ce influenta are motoul asupra starii tale generale de sanatate/dispozitie/oboseala? daca motorul nu se comporta bine (acceleratii, putere, etc...) atunci devii mai tensionat daca vibreaza prea mult, iti creeaza o alta stare de disconfort... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
dadu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
raspunsul are relevanta doar daca luam in calcul temperamentul unora
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
sandman_ |
![]()
Post
#48
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
De acord, depinde de temperament;
pentru unul caruia ii place sa stea in spatele camioanelor si sa meargca cu 70 in afara localitatii, nici un motor nu poate fi stresant... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
eu sunt genul care nu suporta sa nu mearga constant, adica atunci cand vad camioane, carute, treceri de pietoni, etc, imi creste tensiunea si fac tot ce pot sa depasesc. La 1.9 TDi imi placea ca tot timpul incepeam sa accelerez exact de la cuplul maxim, preferam aspectul asta tehnic. Iar motorul nu mai are tzacanitul la turatii crescute. Numa la 4000 de ture in treapta a 5-a are uruit cam mare motorul, dar are 180 saracu. Am testat asta ieri, pe A2. Pe mine nu ma deranjeaza zgomotul ceva mai crescut, iar cei care cred ca dupa 500 de km de mers cu respectivul diesel cobori vibrand ca de pe sa de pe tractor eu ii trimit la un drive-test sa se convinga ca nu e asa, singurul moment cand vibreaza e atunci cand il opresc.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cri123 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu consumul de ulei la Passat 2.0TDI (asta nou) pot sa spun sigur cum este fiindca am asistal la o cerere de ulei din partea masinii chiar in vacanta in Grecia. Consuma (si poate fi confirmat de manualul de utilizare) 1L de ulei la 5000km.
In masina poate nu se aude asa de rau, dar afara face ca un tractor, mult mai zgomotos decat o Laguna2 1.9dci (am mai auzit de altfel si M2 dci, care iar de abia se aude). Si e cam naspa sa mergi cu geamurile deschise.... |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
dmc |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ Oct 30 2005, 09:45 PM) eu sunt genul care nu suporta sa nu mearga constant, adica atunci cand vad camioane, carute, treceri de pietoni, etc, imi creste tensiunea si fac tot ce pot sa depasesc. sa inteleg ca e periculos sa se intalneasca omul cu tine pe drum? ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
dadu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
doar daca ai TDI
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
sandman_ |
![]()
Post
#53
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(dmc @ Oct 30 2005, 10:25 PM) sa inteleg ca e periculos sa se intalneasca omul cu tine pe drum? ![]() doar daca e cu TDI-ul. Daca e cu clio, nu-i problema... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca merge "reglementar", nu. Daca vad marlani care traverseaza pe rosu sau de-aiurea, sau am pe traseu camion-caruta-caruta-camion-dacie 74, apoi sat-sat-sat normal ca ma enervez. Odata ma enervasem ca tot prindeam soferi ce mergeau cu 80 pe afara si nu-i puteam depasi si ma mai si presa un cap de tir din spate.
Cu Tdi-ul nu am chiar asa agilitate, e motorul cam mic pentru masina asta si trebuie sa-l turez mai tare, cu Reno-ul merg mult mai lejer si mai infipt, de fapt cand cobor din Passat si ma urc pe Reno parca sunt in Tico ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
another_driver |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ Oct 30 2005, 10:24 PM) Cu consumul de ulei la Passat 2.0TDI (asta nou) pot sa spun sigur cum este fiindca am asistal la o cerere de ulei din partea masinii chiar in vacanta in Grecia. Consuma (si poate fi confirmat de manualul de utilizare) 1L de ulei la 5000km. In masina poate nu se aude asa de rau, dar afara face ca un tractor, mult mai zgomotos decat o Laguna2 1.9dci (am mai auzit de altfel si M2 dci, care iar de abia se aude). Si e cam naspa sa mergi cu geamurile deschise.... Ai dreptate in totaliate. Consumul de ulei se intalneste doar la 2.0 TDI. Acest motor are sistemul de ungere diferit, camasile au santuri longitudinale, raportul de compresie este mai mare. De aici consumul de ulei. Aceste motoare consuma 0,5-2 l de ulei pana la revizie, in functie de cum o calci. Este atat de scump un litru de ulei astfel incat sa nu ti-l poti permite? Mi s-ar parea grav si demn de mentionat daca VW nu preciza ca acest consum este normal. Un consum de ulei denota o ungere foarte buna a cilindrilor, trebuie sa te ingrijoreze daca nu consuma deloc. Exceptie fac, bineinteles, masinile vechi, la care camasile sunt duse. De asemenea, afara un TDI PD face foarte urat (dupa gustul meu). In schimb inauntru, atat la ralanti cat si in mers, nivelul zgomotului din Passat este acelasi ca in 407. Pot posta testele comparative, daca vreti. Si VAG stie ca au motoare mai zgomotoase si au remediat problema prin antifonarea exceptionala... TDI-uri sunt superioare DCI-urilor, vorbind de performante, nu de nivelul zgomotului, unde clar pierd. Daca nu ma credeti comparati performantele motorarelor afisate pe siturile celor 2 producatori QUOTE(dorin00 @ Oct 24 2005, 08:24 AM) Common-railurile au presiunea de injectie mai mare, asa ca isi permit un raport de compresie mai mic. Compresie mai mica inseamna vibratii mai putine. De asemenea compresie mai mica inseamna cursa mai mica la piston si deci posibilitatea de a urca in ture mai mult. Partial gresit. TDI-urile au si raportul de compresie mai mare cat si presiunea de injectie mai mare. De aici vibratiile. Cat despre turatiile superioare ale DCI-urilor, nu este adevarat. Ambele sunt tot acolo...QUOTE(dorin00 @ Oct 24 2005, 08:24 AM) Cred ca VAG pastreaza TDI-urile din motive de costuri. E greu pentru ei sa schimbe toata platforma (mai bine zis toate platformele). Ca sa nu mai spunem ca TDI urile sunt mai ieftine la intretinere. Ma rog, au si cuplu mare la turatii mai mici. Tocmail acesta este motivul pentru care vor renunta la PD-uri. VAG a continuat dezvolaterea tehnologiei PD (o parte din aceasta tehnologie va fi imprumutata de CR 4) precum si pe aceea a common rail. Deoarece au fost singurii cu PD si costurile sunt pe masura. Din aceasta cauza renunta, chiar daca PD-ul are un randament mai bun decat CR-ulAs vrea sa fac o precizare: TDI este "marca" sub numele careia VW scoate motoarele diesel cu injectie directa si turbina. Ele pot fi cu pompa injector (PD), pompa distribuitoare (vechile TDI-uri) sau common rail. Nu confundati TDI-urile cu PD-urile. QUOTE(dorin00 @ Oct 24 2005, 08:24 AM) In concluzie, cred ca dCi-ul e mai confortabil. Chiar sint curios cand scoate si VAG un common rail. Cred ca o sa fie un motor bun. Si mai sint curios cum o sa fie dCi-ul atunci ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Nicotine |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai un litru de ulei Castrol Pompe Duse e vro 700 000 la Midocar daca papa 2 l in 15 000 km nu sunt cam multi bani ?
Asa nefiind fan dizal' am mers totusi cu motorizari de la VAG 1.9 TDI montate pe un Passat(4motion 6trepte) Duba Van nou(tot 6trepte) si o Bora 1.9 de 90cp in 5 trepte. Mult asteptatele trairi orgasmice nu prea au venit, insa mi s-a parut fun zgomotul de tractoras si imi placea la nebunie sa plec de pe loc dand-ui sprituri si suieratul turbinei Ce mi s-a parut cu adevarat deosebit a fost cutia de pe Van care avea o timonerie excelenta,parca era un joistick. Dar de ce la toate TDI-urile atunci cand calci ambreiajul simti ca piciorul iti va fi aruncat in sus? This post has been edited by Nicotine: 2 Nov 2005, 21:45 |
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
ssilviu |
![]()
Post
#57
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 2 2005, 04:40 PM) De asemenea, VAG are primul motor diesel common rail de generatie 3 din lume. Renault este in urma cu 2 ani la acest aspect. Si care ma rog este acela? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Nea Vizanu |
![]()
Post
#58
|
![]() SUPERMEMBRU Group: Members Posts: 121 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti-Brancoveanu ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 2 2005, 04:40 PM) Ai dreptate in totaliate. Consumul de ulei se intalneste doar la 2.0 TDI. Acest motor are sistemul de ungere diferit, camasile au santuri longitudinale, raportul de compresie este mai mare. De aici consumul de ulei. Aceste motoare consuma 0,5-2 l de ulei pana la revizie, in functie de cum o calci. Este atat de scump un litru de ulei astfel incat sa nu ti-l poti permite? Mi s-ar parea grav si demn de mentionat daca VW nu preciza ca acest consum este normal. Un consum de ulei denota o ungere foarte buna a cilindrilor, trebuie sa te ingrijoreze daca nu consuma deloc. Exceptie fac, bineinteles, masinile vechi, la care camasile sunt duse. De asemenea, afara un TDI PD face foarte urat (dupa gustul meu). In schimb inauntru, atat la ralanti cat si in mers, nivelul zgomotului din Passat este acelasi ca in 407. Pot posta testele comparative, daca vreti. Si VAG stie ca au motoare mai zgomotoase si au remediat problema prin antifonarea exceptionala... TDI-uri sunt superioare DCI-urilor, vorbind de performante, nu de nivelul zgomotului, unde clar pierd. Daca nu ma credeti comparati performantele motorarelor afisate pe siturile celor 2 producatori Partial gresit. TDI-urile au si raportul de compresie mai mare cat si presiunea de injectie mai mare. De aici vibratiile. Cat despre turatiile superioare ale DCI-urilor, nu este adevarat. Ambele sunt tot acolo... Tocmail acesta este motivul pentru care vor renunta la PD-uri. VAG a continuat dezvolaterea tehnologiei PD (o parte din aceasta tehnologie va fi imprumutata de CR 4) precum si pe aceea a common rail. Deoarece au fost singurii cu PD si costurile sunt pe masura. Din aceasta cauza renunta, chiar daca PD-ul are un randament mai bun decat CR-ul As vrea sa fac o precizare: TDI este "marca" sub numele careia VW scoate motoarele diesel cu injectie directa si turbina. Ele pot fi cu pompa injector (PD), pompa distribuitoare (vechile TDI-uri) sau common rail. Nu confundati TDI-urile cu PD-urile. ![]() Ai perfecta dreptate prietene. Pe cine nu-i convins de toate astea il dau cu Passat-ul meu PD de 150cp si 285Nm. 1.9TDI ![]() A...era sa uit...Consuma 0.5L ulei la15.000km. A 500.000 litrul-Aral 5W40PD This post has been edited by Nea Vizanu: 2 Nov 2005, 22:26 |
--------------------
Renault
18 GTS
- B 77 YVA
1983 4X4 VW Passat 1.9TDI 147CP (personala)
Symbol 1.5dci full (a parintilor) VWaginist infiltrat printre RENO-isti |
|
ncristi |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Imi permit sa dat un citat de pe un alt forum pt ca mi s-a parut extrem de interesant. Textul ii apartine lui Iulian HondaFan:
QUOTE Un scurt istoric al commmon rail-ului Common-rail-ul modern ( au mai existat niste sisteme similare inca din perioada interbelica dar lucrau la presiuni mult mai mici) a fost inventat de Magneti-Marelli (subsidiar Fiat) in 1993 si Alfa Romeo au fost primele masini cu motoare CR in 1997. Din motive financiare Fiat a vandut patentul pt. CR Bosch inca din 1994. Bosch a facut ulterior miliarde din acest patent ( desigur si cu contributiile lor). Bosch au ramas si principalul furnizor de sisteme CR pentru Fiat. diferentele intre generatii sunt date de presiunea de injectie ( gen 1 avea 1300-1400 bari, gen a doua 1400-1800bari, gen a 3-a are de la 1600-1800bari dar cu injectoare piezoelectrice), numarul de injectii pe ciclu si de algoritmele de injectie. in prezent 4 companii produc astfel de sisteme: Bosch, Delphi, Denso si Siemens. liderul mondial in sisteme CR ramane Bosch care e si al doilea mare producator de componente auto mondial. pana in prezent Bosch a livrat 25 milioane de sisteme CR catre 9 producatori auto. http://www.boschusa.com/News/ViewNews.asp?NewsType=PR&ID=53 Citat: Bosch has launched 10 third-generation common rail projects with six automotive manufacturers. It started the large-scale production of the innovative injection system in 2003, first fitting it to the 3.0 liter six-cylinder Audi engine. primul Audi a fost A8 cu acest motor a fost modelul 2004 al A8. Citat: The actuator in Boschâs new third-generation common rail injector is made of a series of stacked piezo electric segments embedded deep within the injector body, near the injector nozzle. In comparison, the second-generation system uses a magnetic core solenoid. The piezo actuator switches in less than half the time required by the previous magnetic switches. The piezo electric control solenoid has a very fast switching time and improved precision injection quantity control. This improved response results in more precise control of injection and combustion events, leading to engine applications that are optimized for low engine emissions and greater overall performance. Bosch currently is developing two concepts for its fourth-generation common rail, the next technological advancement to the common rail system. Both designs are intended to provide injection pressures of more than 2,000 bar. One of the fourth-generation design concepts utilizes a combination of piezocontrolled injectors and a vario-jet nozzle spray hole geometry. Improvements in the fourth-generation system will support further reductions in engine emissions, engine-specific fuel consumption and combustion noise, while increasing available engine output. Bosch plans to unveil the new system in 2006. Overall, Bosch supplies common rail systems to many manufacturers of diesel passenger cars. With output of more than 4 million systems in 2002, Bosch is the largest global manufacturer of common rail technology. Sistemul Bosch de generatia a 3-a este prezent pe noul DCi de 2.0l si 175CP al Renault (prezent deja pe Laguna). de asemenea noul HDI/TDCI de 2.2l pentru masini comerciale va veni cu gen.3 cu o presiune maxima de injectie de 1800bari. pana in prezent sistemul lor de gen.3 a avut o presiune maxima de injectie de 1600bari. DENSO - principalul furnizor de componente auto pentru Toyota si numarul 3 mondial: 1) este prima companie care a introdus injectoare de 1800bari pe piata in 2002 dar, la vremea aceea cu injectoare electromagnetice, (cu solenoid). 2)Primul sistem CR pt. camioane a fost introdus tot de ei in 1995 ( primul sistem CR pe masini de pasageri Fiat-Bosch a aparut abia in 1997). 3)Denso au si cel mai modern sistem CR pe piata la ora asta: Citat: DENSO Corporation and Toyota jointly developed the new 1,800-bar diesel common rail system with newly-developed piezo injectors, currently installed on the Toyota Avensis, available in Europe since May 2005. The 1,800-bar common rail diesel system performs up to five high-accuracy injections during each combustion stroke. The new system uses the highly responsive piezo injectors to attain a shorter injection duration and deliver a finer fuel atomization spray, resulting in improved combustion performance. As a result, the system helps generate higher engine power while reducing emissions. Compared to a solenoid injector, this piezo injector, with its DENSO-developed piezo element, reduces the minimum injection interval from 0.4 milliseconds to 0.1 millisecond. si Delphi are un sistem CR de 1800 de bari dar cu injectoare cu solenoid. sistemele lor sunt printre cele mai ieftine si echipeaza motoarele multor producatori (Renault-Nissan, PSA-Ford, Mercedes, Hyundai-Kia si Suzuki). Delphi ( desi recent au declarat falimentul operatiunilor lor din USA-Canada) sunt principalul furnizor de componente auto pentru GM si nr.1 mondial. Delphi au vandut 17 milioane de sisteme CR pana in prezent. Siemens sunt primii care au introdus injectoarele piezo-electrice in 2001 si prima masina dotata cu astfel de injectoare a fost modelul 2002 al Peugeot 307. presiunea maxima de injectie la sistemul lor a fost initial de 1500bari iar acum a ajuns la 1650bari deci este similar cel de gen3 a Bosch. practic Siemens si PSA-Ford sunt primii care au introdus pe piata masini cu CR de gen3. cele de mai sus ilustreaza cat de stransa este competitia in acest domeniu. la presiuni absolute de injectie TDI PD are inca recordul cu 2050 de bari (cel putin in ceea ce priveste masinile de pasageri). iar eficienta termica a acestui motor este printre cele mai ridicate (aprox 43%) gratie si raportului de compresie ridicat, dar cu partile negative de rigoare ( vibratii, nevoie de bloc motor masiv si mai greu, consum de ulei, etc.) VAG au anuntat insa recent ca vor renunta la tehnologia pompa-injector (PD) si incepand cu 2007 vor adopta sisteme CR pe toate motoarele lor diesel. Bosch sunt in prezent singurul lor furnizor de sisteme de injectie diesel pentru VAG. Deci aceasta afirmatie este falsa ![]() QUOTE De asemenea, VAG are primul motor diesel common rail de generatie 3 din lume Cu mentiunea ca nu numai motorul de 2L TDi consuma ulei ci si cel de 1.9 105HP. Patit o prietena cu golf 5 ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
another_driver |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
Cu permisiunea ta, te sfatuiesc sa citesti si restul.
Nici macar PSA - Ford nu stiau ca au motor de generatia 3. Primul lor motor CR generatie 3 este anuntat pentru 2006 ![]() P.S. deci informatia mea este adevarata ![]() P.P.S. Citeste tot, s-ar putea sa afli si o explicatie despre consumul de ulei al TDI-ului ![]() This post has been edited by another_driver: 3 Nov 2005, 23:49 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:17 |