TDI tractor comparat cu DCI
![]() ![]() ![]() |
TDI tractor comparat cu DCI
another_driver |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
cri123 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(another_driver @ Nov 9 2005, 12:55 AM) Deci unde este mai tare DCI-ul? cel de 175 inca nu se fabrica, TDI-ul de 170 este mai puternic decat DCI-ul de 120 ![]() ![]() DCI 2.0 de 175 CP se fabrica si se vinde prin UK. Din pacate nu si la noi. Pe deasupra, se vinde si DCI de 150 CP (pentru cei mai putin grabiti) ![]() Oricum, ca sa nu se supere unii, am mai spus si ma repet, 2.0TDI 140CP este un motor foarte bun si trage mai bine ca un dci la turatii mici. Si nici nu mai e asa zgomotos cum era 1.9TDI. Insa consuma ulei cam mult, si tot cam asa si motorina. Si pe deasupra, este MUUULT prea scump. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
another_driver |
![]()
Post
#123
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 June 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ Nov 9 2005, 11:12 PM) DCI 2.0 de 175 CP se fabrica si se vinde prin UK. Nu te contrazic, dar in mod sigur se vinde pe sub mana ![]() |
-------------------- |
|
Tudor |
![]()
Post
#124
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai, acum ca ne-am impacat
![]() - dpdv strict al performantelor: TDI (cu tehnologia pompe-duze) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 1-0 TDI (cu tehnologie CommonRail, dupa cunostintele mele e vorba de motoarele noi de 3,0 si 2,7) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 1-1 TDI (cu tehnologia pompe-duze) - dCi (CommonRail generatia a 3-a) 0-1 - dpdv al zgomotului si vibratiilor produse de motor: TDI (cu tehnologia pompe-duze de pana la noul motor 2,0) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 0-1 TDI (cu tehnologia pompe-duze noul motor 2,0) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 1-1 TDI (cu tehnologie CommonRail) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 1-1 - dpdv al costului de productie total implicat (iau in calcul costul efectiv al motorului plus in cazul TDI pompe-duze: costul unei izolari fonice superioare si a unor elemente suplimentare de reduce a vibratiilor) TDI (cu tehnologia pompe-duze) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 0-2 TDI (cu tehnologie CommonRail) - dCi (CommonRail generatia a 2-a) 1-1 Desi grupul VAG a sustinut puternic dezvoltarea tehnologiei TDI pompe-duze, care abia de CR gener 3 a fost egalata dpdv performante, decizia generala a grupului de a trece treptat la tehnologia CR este evidenta, semn ca celelalte aspecte (din care costul este cel mai important) au prioritate. Per total: TDI (pompe-duze) - dCi (CR generatia a 2-a) 1-1 TDI (pompe-duze) - dCi (CR generatia a 3-a) 0-1 , dar sunt aproape sigur ca acest razboi nu va mai exista, pentru ca intr-un an sau doi vom vorbi doar de lupta TDI (CR gen 2/3) - dCi (CR gen 2/3) |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 12:12 |