Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme A/C, nu cred ca merge

solidconvert
post 20 Mar 2012, 10:46
Post #991


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




este unul din mistere reno'... tongue.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horia_D
post 21 Mar 2012, 08:16
Post #992


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 10
From: BRASOV




Si totusi vreun service Renault in tara asta cu oameni competenti, care sunt in stare sa determine un defect pe partea de clima, exista?
Pe incercari sa-si faca ei masinile (sau carutele).


--------------------
Renault Megane II 1.5 dCi 106 CP 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 21 Mar 2012, 08:48
Post #993


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




sonda rezistiva despre care vorbiti voi este de fapt senzorul de presiune de pe conducta,care da informatii calculatorului de injectie depre presiunea fluidului refrigerant,care freon se "contracta" la frig si implicit scade presiunea in instalatie,calculatorul primind inf de cantitate insuficienta si necupland compresorul ls tempersturi scazute


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horia_D
post 21 Mar 2012, 10:09
Post #994


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 10
From: BRASOV




Daca e asa cum spui, atunci cum ne putem explica faptul ca la unii nu mai porneste sub 3ºC, iar la altii sub -3ºC?


--------------------
Renault Megane II 1.5 dCi 106 CP 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 21 Mar 2012, 10:13
Post #995


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Presiunea mai slaba a refrigerentului din instalatie? E doar o parere unsure.gif ...

This post has been edited by Hack: 21 Mar 2012, 10:14


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horia_D
post 21 Mar 2012, 14:40
Post #996


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 10
From: BRASOV




nu stiu ce sa zic, cu chimia stau cam rau si mai ales cu substantele astea gen freon la care le trebuie mediu vidat ca sa faca treaba.
in afara de chestia cu clima, repetitiva, sunt foarte multumit de masina ... dar dupa ce-o s-o dau n-o sa mai fie vreun renault in posesia mea niciodata


--------------------
Renault Megane II 1.5 dCi 106 CP 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMZ
post 26 Mar 2012, 17:19
Post #997


Oldschool Member


Group: Members
Posts: 2.439
Joined: 13 September 04
From: Bucuresti




dupa ultima interventie asupra inst.de AC in Iulie 2011, am ramas din nou fara racire(fara freon compresorul nu mai cupla), revenit la service GES pe Vulturilor, instalatia era deja cu sol.UV asa ca a fost usor de depistat scurgerile, am inlocuit conducta de inalta presiune si Filtru uscator, acuma se vad cat mai tine de data asta, pana apare altceva.


--------------------
Renault Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP. 2011 - B.XXX.AMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 31 Mar 2012, 04:57
Post #998


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




Salut! La meganul din semnatura am avut aer rece (nu stralucit dar mergea pana sa vina frigul in iarna aceasta. In iarna am folosit AC la dezaburire fara sa imi dau seama daca merge AC din cauza ca oricum baga aer cu temperaturi negative de afara. Surpriza acum in martie cand sa pornesc AC pauza nu mai raceste. Pus testul CLIP si am urmatoarea eroare pe care o pot sterge temporar dar nu o pot anula definitiv intrucat reapare: Circuit captator fluid refrigerant df0..nu mai stiu exact si mai erau ceva descrieri despre un scurt circuit, tensiune 12 volti, + sau pozitiv. Ce ar putea sa insemne acest lucru, intrucat compresorul nu mai porneste, aer rece nu mai sufla cu AC pornit, doar termocupla (GMV) porneste la apasarea butonului de AC (aer conditionat manual).
Mentionez ca nu am incarcat instalatia de AC de cand am masina din anul 2007. Astept pareri.

P.S. Testul CLIP mi-a indicat 0 bar presiune instalatie freon indiferent daca am motorul pornit sau oprit. Mentionez ca masina nu a fost lovita, iar pana in toamna mergea racirea dar nu multumitor (scotea 7 grade celsius pe aeratoarele din mijloc la 20 grade afara, si in treapta 2 data pe AC manual-ceea ce in zilele de vaara de 35-40 grade cu masina neagra e ca si cum ti-ar mai trebui un evantai in masina).

Nepornirea Compresorului (acel clant-clant urmat de modificarea turatiei/turometrului sa fie de la presostatul de pe conducta de AC deoarece in urma cu un an imi mergea GMV-ul inca de la pornirea motorului si am umblat putin la mufa de langa radiator si si-a revenit termocupla?
Sa verific si mufa de pe compresor?
Este normal ca din mai 2007 sa mi se duca freonul asa subit?

This post has been edited by djems304: 31 Mar 2012, 13:34


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 5 Apr 2012, 09:57
Post #999


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Da, verifica si mufa de pe compresor. Cand am fost cu masina in service stiu ca s-au uitat cu o lanterna la mufa aia si au cam strambat din nas - se pare ca se degradeaza in timp din varii motive.

Nu e nimic subit cand te referi la intervalul 2007-2012...


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 5 Apr 2012, 22:27
Post #1000


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07





Revin cu eroarea completa la test CLIP: DF049 CIRCUIT CAPTATOR FLUID REFRIGERANT;
CC.0 scurt circuit la masa;
CO. circuit deschis sau scurt circuit la +12 V.

Mentionez ca nu mai cupleaza compresorul si implicit nu mai am aer rece. Doar termocupla pleaca la apasarea butonului de AC, nu insa si compresorul.
A mai avut cineva eroare similara?

P.S. Daca scot mufa termocuplei de pe presostat, aceasta nu mai cupleaza la apasarea butonului de AC.

Am verificat mufa de pe compresorul de AC, am masurat tensiunea la cei 2 pini si cu AC pornit si cu AC oprit = 2.22 Volti. Este normal sa am asa putin? Mentionez ca am bagat bornele multimetrului in cele 2 orificii ale mufei care se cupleaza la compresorul de AC. Am procedat bine?
Tensiune 2,22 volti cu AC cuplat sau decuplat deci nici o diferenta.


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmoisescu
post 29 Apr 2012, 21:01
Post #1001


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 28 April 12




Salutare,

Am un Megane 2.2 cumparat de la un prieten si acum ca a venit vara am observat ca sunt probleme cu aerul conditionat (am pe el CLIMA). Compresorul a fost schimbat in 2011 si sper sa nu fie cauza problemei, nu prea am multi bani de dat...

Problema mea: cand dau drumul, baga cald (chiar si cand e la 15 grade) daca il dau pe 26 de grade baga si mai cald.

De asemenea, cand pornesc motorul sau pun contactul, se aud niste fasaituri pentru cateva secunde, ca si cum s-ar freca ceva pe acolo.

Cand pornesc AC (pe auto sau pe manual) nu se aude nici un clic, nu cred ca porneste compresorul, dar, avand in vedere ca am masina de doar 2 luni, nu stiu ce ar trebui sa se auda si cand.

Apreciez orice raspunsuri ce m-ar putea ajuta (am citit pe aici si am vazut ca poate fi o eroare de computer sau lipsa de freon sau chiar presostatul). De asemenea, daca imi puteti recomanda un service pentru AC in sectorul 2, macar pentru o diagnoza...


--------------------
Renault Megane Sedan DCI 07
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 30 Apr 2012, 07:47
Post #1002


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




E imposibil sa nu iti dai seama daca porneste sau nu compresorul. Dupa ce apesi pe butonul de A/C iti apare scris A/C pe afisajul climatizarii (chiar, iti scrie?) si ar trebui sa auzi un click, scade putin turatia si se schimba zgomotul motorului, pentru ca se aude si compresorul.

Daca nu, vezi la astia: http://www.gesservice.ro/contact.php


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmoisescu
post 30 Apr 2012, 10:01
Post #1003


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 28 April 12




Da am testat, la mine apare AC pe afisaj, dar nu e nici un click, nu scade turatia, nu se aude nimic nou.


--------------------
Renault Megane Sedan DCI 07
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 1 May 2012, 09:34
Post #1004


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Vezi ca turatia motorului trebuie sa cresca nu sa scada... eu n-am auzit de niciun compresor care sa scada turatia motorului in timp ce functioneaza... wink.gif AC pe ecran iti apare chiar daca nu proneste compresorul. Daca zici ca a fost schimbat anu' trecut de catre fostul proprietar cred ca ai eroare bucla de aer si trebuie doar stearsa eroarea... sunt multi colegi care patesc treaba asta la iesirea din iarna... oricum si eu recomand service pentru diagnoza...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 1 May 2012, 10:28
Post #1005


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Am dat o tura ieri cu un Megane II.1 al unei cunostinte, si se auzea ceva ciudat, care parea ca vine din instalatia de climatizare. Masina e 1.6 16v, are clima manuala. Zgomotul se auzea cel mai bine pe treapta 3 a ventilatorului, si se auzea de parca era apa undeva pe traseu si ca si cum aerul o tot misca. Ceva idei ? Scurgerea infundata?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TiamaT82
post 1 May 2012, 10:37
Post #1006


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 7 February 12




intrebare, greierasii din bord la 1.6.16v de la ce sa fie oare? am observat ca pe Auto, aerul conditionat genereaza acei greierasi in bord. daca scad turatia ventilatiei, acestia dispar....
Singura data ( si ultima cred ) cand mi-au disparul acei greierasi a fost cand s-a rupt cureaua de la alternator.


--------------------
Renault Megane 2 Renault Megane 2 2003/Lux Privilige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 1 May 2012, 14:11
Post #1007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(S4b1n @ 1 May 2012, 11:28)
Am dat o tura ieri cu un Megane II.1 al unei cunostinte, si se auzea ceva ciudat, care parea ca vine din instalatia de climatizare. Masina e 1.6 16v, are clima manuala. Zgomotul se auzea cel mai bine pe treapta 3 a ventilatorului, si se auzea de parca era apa undeva pe traseu si ca si cum aerul o tot misca. Ceva idei ? Scurgerea infundata?
*



Cred ca este infundata scurgerea de apa de la ploaie de sub parbriz si se plimba apa in acea oala. Trebuie sa desfaci stergatoarele si ornamentul acela de plastic si sa te uiti sub el.

Eu am completat cu 250g freon instalatia, dar parca nu este la fel de rece ca inainte. Lucrarea s-a facut cu un aparat profesional automat. Meseriasul doar a montat o mufa la supapa de pe conducta.
De ce nu este la fel de rece?

This post has been edited by CRY 79: 1 May 2012, 14:37


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 1 May 2012, 19:27
Post #1008


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




stiam ca intra 550g
aparatul automat scoate freonul vechi ,face depresurizare apoi baga cantitatea setata de meserias cu tot cu ulei.
posibil sa fi gresit meseriasul huh.gif


--------------------
renault megane 2.2 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/ - PH 01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 2 May 2012, 15:33
Post #1009


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




Salut! Am si eu o conducta fisurata la AC. Atasez cateva poze, daca ma poate ajuta cineva cu un reper, un cod sau cum se numeste conducta respectiva din ansamblul de racire cu freon, pentru meganul din semnatura 1,5 dci, an 2007, ac manual.
Recomandati o sudura in argon? sau inlocuirea-dezmembrari/piesa noua?

DSCF5505.JPG ( Size: 283.14k ) Number of downloads: 796


DSCF5504.JPG ( Size: 266.03k ) Number of downloads: 840


This post has been edited by djems304: 2 May 2012, 15:35


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 May 2012, 15:40
Post #1010


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Se poate incerca o lipire/sudura cu aluminiu dar meseriasul care face asta trebuie sa aiba experienta....multa.
Conducta este din material foarte subtire si se risca gaurirea la sudura neexperimentata.
Cel mai bine cauta una SH buna....de la cei care dezmembreaza.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert_gheorghe76
post 2 May 2012, 18:44
Post #1011


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 24 March 10




Salut. O problema la care nu am gasit rezolvare: am vidat instalatia de AC, reumplut cu freon si ulei, in jur de 10 aprilie. Totul OK: cupleaza compresorul, respectiv clinck/clanck, dar nu raceste !!! Am incercat pe modul automat si pe simplu AC (am clima pe masina). Degrivarea cu AC functioneaza (in aprilie, pe ploilea alea puternice, am folosit numai AC-ul).
In miscare, respectiv cand schimb vitezele, parca decupleaza compresorul (scuze, nu ma pricep!!!) adica nu se mai aude acel suierat continuu in prizele de aer. Am verificat conductele de la motor, fac condens la pornirea AC. Nu stiu ce poate avea. Daca ma puteti ajuta, va multumesc anticipat. Un posesor de megane 2, 16 16v 2007.


--------------------
RENAULT MEGANE II 2007/ SEDAN - B 17 SCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 2 May 2012, 22:08
Post #1012


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




E posibil sa ai clapeta de amestec aer blocata sau motorasul acesteia sa nu functioneze.
Fa urmatoarea chestie: pune contactul tinand apasat butonul START cini secunde fara sa apesi ambreiajul sau frana (o sa se aprinda martoii din bord si ecranul de la clima). In momentul acesta du temperatura la 15 respectiv 27(parca) din butoanele albastru si rosu. Asculta cu atentie daca se aude motorasul de la clapeta de amestec aer. Sa ai casetofonul inchis si ventilatia data pe treapta minima (o liniuta). Daca se aude motorasul, problema e in alta parte.

This post has been edited by Bejenaru Ionut: 2 May 2012, 22:09


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 2 May 2012, 22:28
Post #1013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(costi13 @ 1 May 2012, 20:27)
stiam ca intra 550g
aparatul automat scoate freonul vechi ,face depresurizare apoi baga cantitatea setata de meserias cu tot cu ulei.
posibil sa fi gresit meseriasul huh.gif
*


Nu meseriasul seteaza cantitatea, am vazut cu ochii mei, ci aparatul are programul setat pt. fiecare masina. Meseriasul doar a setat la Megane si gata.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 3 May 2012, 08:38
Post #1014


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Da,meseriasul radmasa.gif .Insa conteaza si aparatul, si mai ales tipul ce lucreaza cu el.Eu anul trecut am mers la un particular si de 2 ori mi-a facut reincarcarea.Compresorul facea ca toti dracii,uruia,suiera,racoare nu era in masina,parca decupla in mers.... .Am mers la reprezentanta,am dat cu vreo 50 de lei in plus si totul ok.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tulfu
post 3 May 2012, 10:01
Post #1015


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 1 September 09




am si eu o problema cu aerul conditionat....nu mai merge si am fost la service , acolo mi-au spus ca este defect compresorul, dupa care in fata blocului am alimentat eu compresorul direct de la baterie si ca sa vezi ce bine merge compresorul..de la ce credeti cu nu cupleaza normal ???


--------------------
renault clio clio 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian1967
post 3 May 2012, 10:08
Post #1016


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 22 January 12
From: DEVA




Unde gasesc un atelier bun de verificat si reparat instalatie AC in DEVA (in zona)


--------------------
Renault Megane bicorp 1.5 dci 105 CP 5/2007 - HD 67 JOL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi13
post 3 May 2012, 11:18
Post #1017


junior


Group: Members
Posts: 257
Joined: 1 December 09
From: prahova




QUOTE(tulfu @ 3 May 2012, 11:01)
am si eu o problema cu aerul conditionat....nu mai merge si am fost la service , acolo mi-au spus ca este defect compresorul, dupa care in fata blocului am alimentat eu compresorul direct de la baterie si ca sa vezi ce bine merge compresorul..de la ce credeti cu nu cupleaza normal ???
*





nu mai ai freon ori trebuie activat din uch.


--------------------
renault megane 2.2 1.4 16v 2008/NOIR NACRE/ - PH 01
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tulfu
post 3 May 2012, 12:12
Post #1018


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 1 September 09




freon am , deoarece meseriasi de le service au umplut instalatia cu 550gr asa cum trebuie, dar nu asta este problema, compresorul practic nu vrea sa cupleze din interior si cei de la service dupa 1000000000000 de teste au constat ca este compresorul defect, dar defapt el merge deoarece eu l-am alimentat direct de la baterie si raceste chiar foarte bine.....??????care este problema???????????


--------------------
renault clio clio 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 3 May 2012, 12:18
Post #1019


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Este o sonda pe conducta care da"info"la UCH.
Poate este sonda defecta sau cablaj/mufa....

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tulfu
post 3 May 2012, 13:45
Post #1020


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 1 September 09




te referi la presostat ???


--------------------
renault clio clio 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 09:39
Dacia