Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme A/C, nu cred ca merge

AMZ
post 9 Jul 2011, 19:13
Post #931


Oldschool Member


Group: Members
Posts: 2.439
Joined: 13 September 04
From: Bucuresti




astazi m-am oprit si eu la un service pe langa Dimitrov pentru verificare instalatie AC, constatare ..pierde pe undeva si a complectat 500 gr, racirea este foarte slaba, trebuie sa ajung la un service sa-i faca acel test sa vada pe unde pierde, daca aveti recomandari.....


--------------------
Renault Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP. - B.XXX.AMZ 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 9 Jul 2011, 19:25
Post #932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Pai cand te-ai dus sa verifici nu mai pornea deloc AC? Daca scapa freon nu ar mai fi trebuit sa porneasca pt. ca nu are presiunea potrivita. Daca a completat 500g inseamna ca este nasoala treaba si trebuia sa verivice intai pe unde scapa (daca era un service respectat).


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMZ
post 9 Jul 2011, 19:45
Post #933


Oldschool Member


Group: Members
Posts: 2.439
Joined: 13 September 04
From: Bucuresti




culmea ca mai pornea, cel putin se auzea cand cupla dar adia doar o briza , nu era cine stie ce service sa poata si verifica pierderile, eu intial credeam ca rezolv cu o simpla verificare.


--------------------
Renault Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP. - B.XXX.AMZ 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 9 Jul 2011, 20:10
Post #934


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




La 500g pierdere nu mai pornea nici s-o f... Inseamna ca te-a mintit ala ca a bagat 500g. Sau a dat drumul la freon ca sa aiba el ce baga. Plus ca nu avea cum sa bage daca nu golea tot si facea vid sa traga freonul nou. Daca facea vid trebuia sa intre mult mai mult. Frectie la picior de lemn si prosteala pe fata. Daca compresorul porneste inseamna ca nu ai scurgeri. Si ca idee, daca ai mai mult freon in instalatie(si automat presiune mai mare, iar nu porneste. Ca nu iti baga rece nu este din cauza freonului ci din cauza compresorului. Du-te si mai verifica inca o data la un atelier mai de doamne ajuta.

This post has been edited by CRY 79: 9 Jul 2011, 20:11


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 11 Jul 2011, 09:53
Post #935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




faza misto,
plec de la bacau spre bucuresti, AC tot drumul, ma opresc la buzau in parcare la dedeman pt o pauza scurta
in parcare mai stau cu motorul la relanti 2 3 minute pornit dupa alergatura, timp in care observ o dara subtire de apa pe dedesubt, de la condensul AC
in sfarsit opresc motorul, mai stau cateva minute pe langa ea si deodata ma sperii, o balta imensa se scurgea pe sub masina, am crezut ca s-a spart ceva pe drum, pun degetul, miros, apa chioara
ori e normal, ceea ce nu prea cred de vreme ce cu motor pornit se scurgea destul de putin, ori s-a desfundat scurgerea mea singura deodata blush.gif , ce bine ar fi


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 11 Jul 2011, 21:46
Post #936


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




E normal sa faca balta, scurgerea de care vorbeti nu se desfunda din senin, ea se infunda din senin biggrin.gif .

<span class='edit'>11 Jul 2011, 21:48:</span>
QUOTE(AMZ @ 9 Jul 2011, 19:45)
culmea ca mai pornea, cel putin se auzea cand cupla dar adia doar o briza , nu era cine stie ce service sa poata si verifica pierderile, eu intial credeam ca rezolv cu o simpla verificare.
*


Daca lipseau 150 de gr nu mai pornea compresorul dar 500...... prosteala pe fata, tipic romanesc.

This post has been edited by ric26ct: 11 Jul 2011, 21:49


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusscout
post 11 Jul 2011, 22:06
Post #937


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 15 December 10




eu am avut 140 lipsa si-mi pornea, ba chiar facea fata cat de cat


--------------------
Renault Koleos 2013 2.0 dci
Dac-ai fost prost când erai mic, acuma numa` te joci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 12 Jul 2011, 07:23
Post #938


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(ric26ct @ 11 Jul 2011, 21:46)
E normal sa faca balta, scurgerea de care vorbeti nu se desfunda din senin, ea se infunda din senin biggrin.gif .


pai nu e asta problema, stiu ca trebuie sa se scurga undeva si apa aia
ideea era ca de la stadiul de dara subtire de apa, deodata s-a transformat intr-o balta, ca si cum ar fi varsat cineva un lighean de apa pe sub masina


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 12 Jul 2011, 13:40
Post #939


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Pai este chiar logic ce se intampla. E chestie de fizica/termodinamica. Cand motorul merge (deci si compresorul) pica apa sub masina in cantitate mai mica deoarece compresorul fiind in functiune, mentine schimbatorul de caldura la o temperatura cat mai apropiata de ce ai setat tu pe bord (adica il mentine rece). In momentul cand tu ai oprit motorul, se opreste deci si compresorul. Afara fiind cald iar compresorul fiind oprit, nu mai poate mentine temperatura scazuta a schimbatorului de caldura astfel acesta incepe sa se "dezghete", sa revina la temperatura de afara. In urma fenomenului, apa rezultata se scurge sub masina in cantitate mare pana se usuca vaporizatorul. In momentul asta se produc si renumitele ciuperci/bacterii pe vaporizator. De aceea se recomanda ca inainte cu 10-20 de minute de a ajunge la destinatie sa se opreasca AC-ul si sa se lase doar aeroterma sa mearga pentru a se usca vaporizatorul.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 12 Jul 2011, 13:57
Post #940


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(skorpio_bog @ 12 Jul 2011, 14:40)
De aceea se recomanda ca inainte cu 10-20 de minute de a ajunge la destinatie sa se opreasca AC-ul si sa se lase doar aeroterma sa mearga pentru a se usca vaporizatorul.
*


Iar daca acest lucru nu e posibil, atunci interiorul masinii trebuie aerisit cat mai bine dupa folosirea AC-ului...asta ca o mica, completare. smile.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 12 Jul 2011, 13:59
Post #941


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Si de asemenea, daca nu este posibil, macar odata pe an, cand se schimba filtrul de polen sa se curete vaporizatorul si camera de racire cu un tub cu spuma. Eu asa fac pentru ca nu am timp sa opresc AC-ul inainte de destinatie si sa las doar aeroterma si nu am avut niciodata probleme cu miros neplacut sau bacterii/ciuperci.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 12 Jul 2011, 14:43
Post #942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




dap, e posibil ce zice bogdan, insa faza cu opritul AC inainte de destinatie o folosesc de mult timp si eu
sigur in timp ce motorul inca mergea la relanti AC era oprit de cateva minute sa se usuce instalatia, si mai picura cate ceva
ligheanul de apa a venit dupa ce si motorul a fost oprit
in sfarsit, o sa verific de curiozitate daca mai apare ceva apa in timpul fct AC


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 12 Jul 2011, 22:06
Post #943


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Acum cateva zile am completat si eu cu freon,mai aveam 400g,s-au pus 550 g freon,insa dupa aceasta completare in sarcina se aude un suierat,un uruit usor, nu stiu cum sa-l descriu.Poate ca il pot asocia cu zgomotul facut de pornirea termocuplei desi am unele indoieli.

Si punctul 2,tot dupa aceasta verificare,daca pornesc AC-ul pe loc,la relanti,totul ok,insa daca il pornesc tot in sarcina,pe la 2700 rot/min se aude pret de vreo 3 secunde un usor scartait.

Ceva pareri?


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMZ
post 12 Jul 2011, 22:08
Post #944


Oldschool Member


Group: Members
Posts: 2.439
Joined: 13 September 04
From: Bucuresti




astazi am dus masina in service si acolo a ramas, radiatorul de aer conditionat a ramas fara celule daca ati mai auzit asa ceva , deja au comandat unul nou care a si sosit cat timp am stat si eu pe acolo, ventilatorul pornea de cum dadeam drumul la AC, direct pe tr.a-2-a, iar pierderea de freon se pare este pe la compresor care va fi reparat maine, si mi-au confirmat si mecanici de la acest service specializat pe rep.inst.climatizare ca aerul functiona dar riscam sa pierd compresorul daca mai il fortam prin bucuresti, la drum lung mai facea fata, am facut si poze la fata locului, cand le voi descarca din telefon le postez.


--------------------
Renault Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP. - B.XXX.AMZ 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 12 Jul 2011, 23:42
Post #945


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Da, am auzit, același lucru mi se întâmplă mie acum. Se scurg, ușor-ușor, celulele. E prost făcut. La mine am observat fenomenul după ce s-a avântat un băiat de la spălătorie să curețe bine cu lancea cu presiune pe acolo. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 13 Jul 2011, 18:00
Post #946


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Plecat Oradea -Bucuresti, pe autostrada (Cluj-Turda) la viteza de 140-150km/ora nu mai racea de loc pe climatronic, pe AC manual parca se simitea o usoara racire. Coborat de pe autostrada ,viteza 90-100km/ora a inceput sa raceasa destul de bine.
La plecare din Bucuresti ,35 de grade in oras, chiar la plecare a racit un pic dupa care pana pe A1 nu a mai racit deloc, dupa care a inceput sa raceasca bine de tot. Nu am mai avut probleme pana acasa.
Pe timpul iesiri din Bucuresti am remarcat ca compresorul pornea la circa 10secunde si decupla dupa circa 5-6 secunde.
Ajuns acasa s-a pus testerul pe masina , iar la Ac nu a aparut nici o eroare. Am fost la service s-a verficat freonul si nu sunt pierderi. La testare acelasi lucru, in relanti compresorul pornea si se decupla imediat, daca tineam motorul turat intre 1500-2200 ture compresorul functiona si nu decupla, peste 2500-2600de ture se decupleaza din nou. Cei de la service au dat ca verdict senzorul de compresor defect.
Am hotarat sa in locuiesc freonul (120 Ron), de racit raceste mai bine, persista problema cu cuplare, decuplare compresor la relanti dar !! numai cand este setat pe AC manual, pe Automat porneste compresorul si nu mai decupleaza asta tot la relanti, decuplare se face numai cand ajunge la temp. setata.
Acum am o intrebare, de vina pot fi senzori (am inteles ca sunt doi) sau panoul de comanda ce parere aveti?


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 13 Jul 2011, 18:19
Post #947


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Senzorul de presiune freon este defect:
http://www.reno.ro/Schimbare-presostat-A-C...-2-t186002.html
Pe Clip da eroare pe modulul de injectie... ori n-ai folosit testerul potrivit.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 13 Jul 2011, 18:45
Post #948


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




19vik merci, worship.gif
foarte bun tutorialul, am sa vad daca potriveste cel de Logan la mine.
Testarea am facuto la Reno, iar baiatul de acolo mi-a zis ca nu am nici o eroare pe tester cu exceptia unei erori care se refera la radio cd ceva legat de cod ,dar si aparatul functioneaza .


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 14 Jul 2011, 21:35
Post #949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Adresez si eu o intrebare celor mai priceputi : daca ai AC pornit si se aprinde martorul la benzina,e posibil ca AC-ul sa aiba vreo protectie ceva si sa se decupleze?

E vorba de AC manual.



This post has been edited by Catalinmodena: 14 Jul 2011, 21:46


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 15 Jul 2011, 00:55
Post #950


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




1. protectie fata de ce?
2. eu nu am auzit de asa ceva nu doar la renault ci la orice alta marca


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 15 Jul 2011, 00:58
Post #951


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Nu are nici o protectie. La mine merge AC-ul si cand se aprinde becul (nu conteaza daca am clima, principiul e acelasi).


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asterixmic
post 15 Jul 2011, 09:04
Post #952


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 May 08




Daca s-a blocat compresorul, se mai poate repara?
Stie cineva un service unde pot sa il repar?

Multumesc


--------------------
Renault Megane 2 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel.bogdan
post 15 Jul 2011, 10:00
Post #953


Membru


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 March 10




QUOTE(asterixmic @ 15 Jul 2011, 09:04)
Daca s-a blocat compresorul, se mai poate repara?
Stie cineva un service unde pot sa il repar?

Multumesc
*





http://www.gesservice.ro/


--------------------
renault megane 2 2007 - Privilege
megane 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neoliviu
post 15 Jul 2011, 10:08
Post #954


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




am citit cam tot threadul asta si nu am inteles ceva legat de masina din semnatura:
am incarcat vara trecuta cu freon deoarece nu prea mai scotea rece mai deloc (si huruia usor la cuplare in bord, am inteles ca atunci cand e nivelul mic de freon face asa)
PROBLEMA e ca in acest an nu cupleaza compresorul deloc, am pornit AC in timpul ierni pt dezaburie si a mers (acum nu stiu daca a fost doar datorita aerului mai rece de afara)
stiu ca m2.2 2006 aveau probleme de soft pe partea de ac, sau chiar am scapat atat agent incat sa nu mai cupleze?
Daca ma duc sa reumplu sistemul va reporni compresorul sau sa ma duc sa o pun pe tester?


--------------------
Renault Megane hachback 1.5 DCI - B-xx-PUF 2006 / phase2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xadoxadox
post 15 Jul 2011, 10:15
Post #955


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 30 July 08




La mine se auzea un zgomot ca si un huruit sau un bazait infundat de la compresor, uneori se auzea mai tare, alteori mai incet, dar se auzea si la relanti. In plus racirea era foarte slaba, dar compresorul cupla pentru ca cresteau rotatiile la 900 la relanti. Am fost la service acum 2 luni si am completat freon (550G) si ziceau ca au pus si ceva ulei (nu stiu unde si cum) iar zgomotul a disparut, si raceste bine (chiar si pe caldurile astea de acum). Acuma insa se pare ca zgomotul acela revine, dar nu am sesizat inca sa raceasca mai slab. De la ce vine zgomotul acela, nu este destul ulei in instalatie? Se poate sa piarda ulei pe undeva, sau daca pierde ulei, pierde si freon?

This post has been edited by xadoxadox: 15 Jul 2011, 10:16


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2003, 1.5DCI 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neoliviu
post 15 Jul 2011, 10:18
Post #956


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




mie dupa reincarcarea de anul trecut a functionat perfect/ireprosabil. anul acesta a facut buba


--------------------
Renault Megane hachback 1.5 DCI - B-xx-PUF 2006 / phase2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 15 Jul 2011, 10:29
Post #957


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




DEGEABA incarcati instalatia daca voi aveti fisuri...si mare atentie sa nu patiti cum am patit eu in service reno... iti spune mecanicul ca a verificat instalatia cand de fapt ti-a bagat doar freon care pe mine m-a tinut cateva luni pana a iesit tot freonul printr-o fisura...logic iesise din garantie manopera...iar acum ar trebui sa fac acelasi lucru, dar voi cere doar verificare instalatie unde tre sa caute pana gasesc buba, probabil o garnitura sau o fisura (care nu se vede la lampa imediat, trebuie remechemat in service peste cateva zile)...


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neoliviu
post 15 Jul 2011, 10:35
Post #958


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




din ce am citi pe aici m2.2 2006 ar avea si probleme soft, aerul m-a tinut de la cumparare masini 2006/11 pana in 2010, acum nu cred ca a pierdut asa mult in 12 luni, in 2010 chiar daca era mai putin tot cupla (si huruia), acum nu cupleaza deloc..

This post has been edited by neoliviu: 15 Jul 2011, 10:35


--------------------
Renault Megane hachback 1.5 DCI - B-xx-PUF 2006 / phase2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xadoxadox
post 15 Jul 2011, 13:27
Post #959


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 30 July 08




Cred ca eugenTL are dreptate, foarte probabil ca pierde freon pe undeva. E buna ideea sa ceri numai verificare, dar daca nu stai langa ei sa vezi ce fac tot degeaba, poate sa iti spuna la fel ca a verificat si nu a gasit nimic (de fapt din pacate e foarte probabil sa se intample asa, cel putin eu nu am intalnit un mecanic sau un service unde sa fiu 100% sigur ca nu dau bani pe vorbe in vant, mai ales daca las masina la ei)

This post has been edited by xadoxadox: 15 Jul 2011, 13:31


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2003, 1.5DCI 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgerusu
post 15 Jul 2011, 15:19
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 29 December 10
From: iasi




am mai zis treaba asta pe forum....recomand BOSCH CAR SERVICE pentru incarcare freon. oamenii au niste scule super.... mie mi-au scos freonul si uleiul pe care il mai aveam, au vidat instalatia, au bagat un gaz + o substanta de contrast, s-a lasat masina 30 de minute, facut verificare cu lampa si ochelati cu ultraviolete, descoperit o banala garnitura pe unde scapa, inlocuit garnitura, vidat iarasi instalatia, incarcat cu freon si ulei... totul a durat cam 2 ore si a costat 180 lei parca. Mai profesionist de atat nu vad ce ar putea face cineva


--------------------
renault megane II 2005 coupe 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 08:42
Dacia