Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Rodaj Clio - totul despre rodajul unei masini noi, topic reunit

Toparcean
post 6 Jan 2006, 22:35
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 November 05




Buna.

Dupa cum se vede si din semnatura, de vreo 2 saptamani sunt (pana acum) fericitul posesor a unui Renault Clio Symbol. Curios din fire... ma tot framanta un subiect, care-i faza cu rodajul ?
Din cate stiam (mi-a fost confirmat si de cativa prieteni) mai nou, rodajul propriu-zis al motorului se face pe bancul de proba. Atunci ce-i cu cei 1500 km @2500rpm. Un prieten mi-a spus urmatoarele chestii: acest rodaj se practica pentru a "aseza" masina pe drum, piese, imbinari, bucsi. Viteza relativ mica, impusa de turatii de pana la 2500 rpm au menirea de a sofa linistit, dand sansa masinii sa se aseze lin, nebruscata. Bineinteles ca si motorul se mai cizeleaza, lubrifiaza.
Acum am 1700 km si sincer astept de mult momentul cand sa schimb la 3000+ rpm.
Voi ce stiti despre acest rodaj si mai ales care ar trebui sa fie comportamentul cu masina, dupa ?

Rodaj... parca si suna a cuvant frantuzesc smile.gif

EDIT: Imi cer scuze pentru topicul dublu. Am primit ceva mesaj de eroare si am crezut ca nu mi-a fost preluat topic-ul. Bine ca mi-am dat seama, dupa al doilea click smile.gif . Rog un moderator sa stearga dublura.

This post has been edited by Toparcean: 6 Jan 2006, 22:38


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 1.5 dci 80
Clio Symbol 1.5 dci 80 cp - dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d3m3ntzial
post 7 Jan 2006, 00:59
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




ti-ai cam raspuns singur.
Rodajul il faci cu o viteza maxima de 120 km/h si nu mai mult de 2500-3000 rpm.
Daca ai deja 1700 km la bord,inseamna ca ai terminat rodajul si poti merge cum vrei tu.Normal ar fi,la diesel sa schimbi undeva pe la 3000-4000 rpm.
Rodajul motorului se face pe bancul de proba ,insa trebuie sa se aseze piesele pe masina...cum ai spus mai sus.Existau parca topicuri deschise pe aceasta tema.
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 7 Jan 2006, 11:14
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ti-ai dat singur raspunsul, asa e, poti merge cum vrei acum, numa subturat sa nu mergi. Nu cred ca e cel mai grozav sa schimbi vitezele intre 3000-4000. Motorul se simte bine la turatia aia, dar cred ca o sa iti creasca consumul. Eu unul schimb intre 2500-3000, functie de incarcatura si inclinarea drumului. In felul asta cred ca obtin consum bun si motor sanatos.

Oricum dupa 1500km rodajul este efectuat 100%.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nuk
post 8 Jan 2006, 23:00
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 24 September 04




Ce nu inteleg eu la treaba cu "rodajul" e mers cu 120 km/h si <3000 rpm...
1.4-75 la 120 km/h are ~3700 rpm ...
In plus .. daca ar fi fost ca primii 1000 (1500) km sa schimb sub 3000 rpm ... m-as mai fi chinui si acum pe soselele patriei in spatele numeroaselor agabaritice dar care zboara cu 100 km/h.
Si in "extraplus" ... ce durere de rodaj la o masina facuta in anul de gratie 2005 ?!?!?


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol
Drumul spre iad e presarat cu bune intentii ...
Renault Clio Symbol/2005/1.4 8V/75 CP (???)/280.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d3m3ntzial
post 8 Jan 2006, 23:05
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




nu prea am inteles ce ai vrut sa insinuezi.
1.Si in "extraplus" ... ce durere de rodaj la o masina facuta in anul de gratie 2005 ?!?!? -------> whaaaaaat ?
2.in manual spune ca in rodaj sa nu depasesti 2500-3000 rpm sau 120km/h .Ce nu e clar ?Faptul ca tu la 120 km/h ai 3700 rpm nu explica totul.Spre exemplu ,in cazul acesta tu nu trebuie sa depasesti 3000 rpm.Unul cu motor mai puternic la 120 km/h are aproape 3000 rpm. urmareste acel "sau".

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:03


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Jan 2006, 23:43
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai trebuie rodate suspensiile, placutele de frana. Daca ai schimba de exemplu la o masina placutele de frana, apoi te-ai sui la volan si ai pune o frana puternica ai vedea ca masina franeaza aiurea. Ori ele nu pot fi rodate suficient in poligonul de testare.
La fel trebuie rodata suspensia. Un amortizor se rodeaza in 3000 de km. Motorul, chiar daca e rodat pe banc, tot se mai rodeaza, de aici consumul mare in primii 500-1000 de km.
Rodajul pe banc se face cu scopul de a-i elimina pe cei care vin la garantie cu motorul varza pentru ca i-au dat 6000 de ture cum au iesit de la dealer si apoi invoca proasta calitate de fabricatie. Asadar este facut de fabrica pentru ca ea sa se acopere in astfel de situatii. Dupa ce este facut rodajul pe banc intr-adevar motorul nu este rodat complet, dar se elimina o eventuala cadere imediata in caz de suprasarcina asupra lui.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 9 Jan 2006, 00:33
Post #67


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




@d3m3ntzial si @Nuk vedeti ca vorbiti impreuna si va intelegeti separat. Omul vorbeste de motor diesel si voi de motor pe benzina. Sunt diferente de turatie maxima, de perioada de rodaj si de perioada pana cand motorul atinge parametrii nominali comunicati de fabricant. Ca sa va convingeti cititi pagina respectiva din cartea masinii. Cum @d3m3ntzial nu ti-a venit masina te ajut eu biggrin.gif .
rodaj8tr.jpg
@d3m3ntzial, poate marti seara sau miercuri dimineata nu pui poze cu masina ca te-ai "scos"...


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
d3m3ntzial
post 9 Jan 2006, 07:24
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 3 December 05
From: Vrancea




Pun poze,nu e nici o problema.
Cu tot respectul insa,citeste inca o data ce a scris @toparcean ! A spus ca are 1700 km ,deci a iesit din rodaj de la 1500 km.so...nu stiu daca am vorbit aiurea.Si in tot discursul meu,bun sau nu,m-am referit la diesel:)
offtopic:Am o presimtire ca imi vine masina azi


--------------------
Renault Clio Extreme 2006 1.4,16v
Renault Grand Scenic III (2015) Bose Edition
Clio Bicorp Extreme - Ian' 2006 - 1,4 98 Cp,climatronic,vopsea metalizata : Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 9 Jan 2006, 10:47
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Eu stiam ca rodajul se face in fabrica,asa ca ce recomanda astia de la dealer e cam dubios.Probabil asa au ramas cu sechele de la Dacia. wink.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 9 Jan 2006, 11:10
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Solon poza atasata de google e din manualul masinii ... mai citeste-l si tu wink.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 9 Jan 2006, 11:28
Post #71


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Recomandarea vine din partea producatorului si imaginea de mai sus postata de google este din manualul de utilizare. Cei de la dealer nu fac decat sa-ti aduca la cunostinta.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:04


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxinvestus
post 13 Jan 2006, 04:32
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 December 05




Chestia cu rodajul ti-ai cam raspuns singur, da' acum, oricum e cam tarziu pentru ca ai trecut de 1500km.
Mie mi-a mai spus dealerul sa nu merg in acea perioada cu masina incarcata (5 pers. + bagaje, etc) si s-o mai si bruschez...
Parerea mea este ca e importanta dupa rodaj si calitatea combustibilului utilizat (am avut cunoscuti care au trebuit sa umble pe la service cu schimbari chiar si de injectoare, din cauza "sucului")
S-o conduci cu placere!


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Fidji
80dci roshu ca focu'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Jan 2006, 07:32
Post #73


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Clientilor ar trebui sa li se mai spuna si sa evite accelerari bruste, gen bagat pedala in podea, plecari furibunde de la semafor, in perioada de rodaj.
Ca vor pati ca dementzial: vor calca pedala de acceleratie, iar masinii cu siguranta ii va "placea".


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannypapai
post 8 Mar 2006, 08:14
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Spuneti-mi si mie cate ceva despre cum se face rodajul la Fidji noua. Stiu ca, teoretic, este rodata mecanic, dar nu si termic.


--------------------
Renault Fluence 2016, Expression - B 173 PDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 8 Mar 2006, 08:17
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Da si tu serach ca s-a tot vorbit de rodaj.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 8 Mar 2006, 11:43
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




Daca va purtati frumos cu un diesel si nu-l chinuiti o sa fie prieten bun cu voi.
Faceti rodajul cum scrie la carte si nu forjati motorul pana nu s-a incalzit (asta si in dupa terminarea rodajului).
Dieselul nu este pt. liniute, el te ajuta mult intr-o depasire, unde ai nevoie de demaraj cand ai deja 80-100 km/h. Nu sunt adeptul condusului subturat, insa ii dau talpa la masina numai in vitezele 3-4 si 5, unde imi permit si rapoartele de viteza.
Eu am 10000 km cu masina si motorul se comporta complet diferit fata de cand era nou (consuma mai putin, urca mai usor in turatii).


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kla_
post 8 Mar 2006, 12:13
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 25 September 05




Ce inseamna forjat? Ce inseamna "nu accelerati puternic" din cartea tehnica? Nu mai bine precizau ceva de genul: "nu depasiti 2000 de ture cu motorul rece"?

@hellcat
Legat de plecarile furibunde de la semafor. Oricum masina are un demaraj bun si cu turatii pana 2500. Daca plec de la semafor si schimb vitezele la 2500 rotatii pleaca repejor repejor. Si totusi limitele scrise in cartea tehnica sunt respectate adliteram.


Eu sunt inca in rodaj. Daca la o depasire a trebuit sa merg pt cateva secunde cu 2700 rot/min ce se intampla?


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 dci 80cp -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 8 Mar 2006, 12:43
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Nimic. Nu te mai stresa inutil. Eu in prima zi cand am luat-o numai la 3000 rpm schimbam ca asa mi-a zis dealerul sa nu trec de 3000. Dupa ce am citit cartea (a doua zi) m-am linistit. Dar retine, viata ta e cea mai importanta, daca trebuie pentru cateva secunde ii dai si 4000 rp, nu 2700. Si nu se va intampla nimic. Ei isi iau masuri de precautie ca sa nu il turezi incontinuu in rodaj prea tare.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 8 Mar 2006, 12:54
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




kla, nu se intampla nimic daca ai atins 2700rot/min. Si eu cand eram in rodaj am fost nevoit sa o mai fortez in unele depasiri.
Ideea este sa nu conduci frecvent peste 2500 rot/min.
Nu stiu ce rodaj are motorul la 0 km, insa clar se cunoaste o imbunatatire a performantelor lui pe masura ce trec cateva mii de km.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 8 Mar 2006, 21:48
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




motorul NU este rodat din fabrica ! el este testat la capacitate maxima o perioada scurta pt verificarea parametrilor ! rolul rodajului se reduce la urcarea liniei mediene a unui profil de prelucrare in asamblarile cu joc ! pt ca nu exista suprafete plane reale este necesar acest rodaj pt a crea o asa zisa imperechere intr doua piese conjugate ! la o asamblare cu joc ( gen biela manivela) cele doua piese ale alezajlui pot suferi in special in perioada de rodaj de un fenomen numit ,,microjonctiune,, ceea ce inseamna ca in timpul de 0,000001 secunde piesele se sudeaza si se rup intre ele ! cine nu crede poate sa ia in brate o carte de ORgane de masini si sa vada ca este asa! rodajul este foarte important pt masina dar nerespectarea lui nu va duce decat extraordinar de rar la aparitia unui defect !

This post has been edited by SorinV: 8 Mar 2006, 21:49


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 8 Mar 2006, 22:23
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Referitor la comportamentul dCI-ului, pot sa va spun ca intr-adevar perioada de 1500 km este grea smile.gif Circuli relativ incet, nu o bruschezi, vrei sa ii dai talpa dar stii ca nu e prea sanatos - asa ca trebuie sa te abtii.

Eu rodajul l-am facut scurt prin doua drumuri Iasi - Bucuresti, la interval de 2 zile una de alta. Am avut treba smile.gif Cel mai bun rodaj se face mergand in afara localitatii, constant. In oras e cam greu, fractionarile sunt destul de dese si motorul nu lucreaza constant.

Dupa aproximativ 5.000 - 6.000 km performantele motorului ajung la cota optima, atat din punct de vedere al consumului cat si al randamentului.

Am 24.000 km facuti in 5 luni de zile si nu am nimic de reprosat motorului. Am mers cu ea incarcata/descarcata, cu 180 constant pe autostrada pentru cateva sute de km, la deal, la vale, zapada mare, etc. Nimic de reprosat!

dCI rulez, nu e pretentios, ideea e sa nu iti bati joc de el.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 8 Mar 2006, 22:37
Post #82


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(SorinV @ Mar 8 2006, 09:48 PM)
motorul NU este rodat din fabrica ! el este testat la capacitate maxima o perioada scurta pt verificarea parametrilor !
*


Da, si cu aceasta ocazie se aplica si tratamentul de "clatire" cu un ulei mai mult sau mai putin special.
In perioada de rodaj, noii masini i-ar prinde bine una, doua plimbari mai lungi, 5-6 sute de km la viteze cat mai constante.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kla_
post 9 Mar 2006, 12:09
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 25 September 05




Turarea motorului in frana de motor intra in calcul la interdictiile din rodaj?


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 dci 80cp -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 9 Mar 2006, 12:57
Post #84


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Dacă o să faci frână de motor la 50Km/h în treapta a I-a, da, atunci poate fi o problemă..., dar la o utilizare normală nu e nici o problemă de frână de motor în rodaj.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 9 Mar 2006, 13:27
Post #85


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(SorinV @ Mar 8 2006, 09:48 PM)
motorul NU este rodat din fabrica ! el este testat la capacitate maxima o perioada scurta pt verificarea parametrilor !



Inseamna ca, pe Nissan am un motor mai ...Reno decat cele de pe Reno.
Pentru ca la Nissan nu mi s-a impus nici un fel de tratament special al motorului in primii...xxxx km. Am citit si in carte in care scria doar ca, in primii 1000 km ai masinii sa incerc sa evit pe cat posibil mersul la turatie constanta pe perioade lungi de timp. (si aici ai dreptate cu microjonctiunile) si...cam atat. Am intrebat si dealerul cand am ridicat masina daca trebuie sa merg ca la Renault cu masina primii km.....s-a uitat cu o fatza la mine..cam asha blink.gif si mi-a zis. Dom'le...noi nu vindem Renault. Da-i in gura cum vrei.

Acu...ontopic. La Megane, rodajul e specificat la fel : Primii 1500 km, sa nu depasiti 2500 rpm. La 1.5 de 80Cp, asta inseamna cam 120 Kmph intr-adevar.Acu...stau si ma intreb. Daca as fi avut motorizarea de 1.9 cu 6 trepte, in treapta a 6 la 2500 rpm as fi avut cam 140...150 kmph. Atunci...cum o fi cu rodatul placutelor de frana...etc etc?


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 9 Mar 2006, 13:31
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




richie la Renault se specifica sa nu treci de o anumita turatie sau o naumita viteza (nu stiu la diesel dar la benzina e nu mai mult de 3.500 de rotatii sau 130 km/h).La diesel parca 2.500 rotatii si 110 km/h.
Una din cele doua


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 9 Mar 2006, 14:01
Post #87


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Diferenta intre motoarele Renault si cele de la alte marci, care nu indica o perioada de rodaj, este prelucrarea si controlul dimensional al pieselor. Adica Renault adopta pentru majoritatea liniilor de fabricatia metoda sortarii pe clase dimensionale si imperecherea acestora, urmand ca in perioada de asa zis rodaj sa se faca auto-ajustarea suprafetelor. Cu ajutorul unor sisteme mai scumpe, imprerecherea se poate face pe mai multe clase, sau prelucrarea mai precis controlata, insa rezultatul final este acelasi, doar ca aici este necesara o perioada de rulare a motorului pentru a se realiza starea suprafetei... Adica ai acelasi rezultat dar mai ieftin, insa cu putin stres pentru client.
Nerespectarea conditiilor de rodaj are ca efect pierderi in lubrifiere, deoarece exista inca spatii (mici, e drept) intre piesele aflate in miscare, cu toate consecintele acesteia (ulei motor ars, catalizatorul beneficiaza de asta cel maimult lool).


This post has been edited by 3xtreme: 9 Mar 2006, 14:03


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 9 Mar 2006, 14:55
Post #88


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




@ Pablo: vezi in primele posturi, un scan pus de google parca..cu pagina din manual ref. la rodaj. La fel e si la Megane...nu scrie nicaieri de viteza ci doar de turatie.
@3xtreme: Sa inteleg ca am o masina mai scumpa, care, cel putin pe primii 1500Km ma streseaza mai putin...I love it smile.gif. (stiam ca asa se face....glumeam doar wink.gif )


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 9 Mar 2006, 17:55
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




richie scrie la benzina
La diesel nu scrie dar tin minte ca era undeva pe la 110 in a 5 a ca sa nu depaseasca 2.500 rotatii (dCi de 80 CP).


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 10 Mar 2006, 17:52
Post #90


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Si cred ca motoarele de pe Nissan, chiar daca sunt la fel cu cele de pe Renaulte, sunt facute in alte fabrici cu alte conditii de control... Parerea mea, hac wink.gif


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th June 2025 - 06:47
Dacia