Consum ulei
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|||
mih_ll |
![]()
Post
#92
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am scos furtunul de deasupra epuratorului care duce în furtunul gros de turbo și lam băgat într-o sticla de 0,5 l și în sa zic 60 km mia băgat în,sticla 100 ml de ulei zic eu....are cineva vreo idee!!!???
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Ai presiunea prea mare in carter ( iti gazeaza prea mult motorul ) si implicit din aceasta cauza iti arunca prea mult ulei pe la epurator . Cauze ar fi : segmenti uzati sau semeringuri de la supape uzate . Ar fi bine sa-i faci un test de compresie , la motor !
La cat ulei iti arunca pe la epurator nu-i de mirare ca ti-a terminat turbina ! This post has been edited by boeru_laurentiu: 30 Nov 2015, 12:57 |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#94
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Aoleu...e grava situația adică....
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#95
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am curățat epuratorul și parca nu nai scăpa asa mult ulei...am golit sticluță și aștept sa vad dacă mai scapă asa mult....acum paleta la turbina cand scot furtunul de ka aer e curata acolo,nu mai e mult ulei...e mult ulei sus la admisie...probabil aduce uleiul de prin intercoler,trebuie sa se mai curețe...asta în cazul în care nu scapă turbina ulei dar na gândesc ca dacă ar scapă trebuia sa rămână ulei în turbina acolo...
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
rmg |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am trecut si eu prin ce treci tu acum. Nu cred sa fie turbina de vina. O avea si ea partea ei de vina atunci cand dispare uleiul, dar nu asa.
Este doar o parere, dar cred ca ai motorul ciufulit. Uzura mare, cel mai probabil la simeringurile de la supape si poate pe la segmenti. Din pacate eu n-am gasit service care sa stie sa ia compresie cum trebuie la acest motor. As fi reusit asa sa aflu daca era din segmenti sau din supape. Asa ca am desfacut motorul si am schimbat simeringurile de la supape si segmentii. La mine am schimbat si un piston deoarece materialul din capul lui era coxat si avea efectiv gauri prin el. De la ce, nu stiu (apa in motor la un moment dat, stat prea mult motorul nepornit, habar n-am). Distractia nu este asa scumpa (vreo 320lei segmenti Goetze, vreo 40lei simeringurile, ulei, epurator, filtre,manopera,garnituri, cam vreo 2000lei). Cel mai bun mod de verificare este presiunea in carter: daca scoti joja sau furtunul din epurator ar trebui sa dea ca lumea cu fum. Alea sunt gaze cu o gramada de vapori de ulei. Nu te lua dupa fumul din spate, ca nici la mine nu dadea cu fum albastru in spate, chiar deloc. Am pus la un moment dat un epurator after market suplimentar, insa in 500km trebuia golit. Am mers o perioada cu furtunul din epurator scos pe sub masina insa mi-a fost rusine de cum se vedea fumul iesind de sub masina si am hotarat sa desfac motorul. La mine turbina este in mintile ei, are vreo 10kkm si la mana nu are nici un joc. Depinde ce vrei sa faci cu masina. Eu daca as vrea sa tin masina mai mult as cauta un motor SH bun (proba pe masina), as schimba distributia la el si l-as sui pe masina. In ambele situatii ajungi tot pe acolo cu banii. Daca ai mecanic bun pe motoare (adica mecanic motorist nu shurubar) ai putea incerca sa desfaci motorul. Totul de pinde de ce vrei sa faci cu masina. Totusi un motor nedesfacut inclin sa cred ca e mai bun decat unul in care umbla toti mecanicii de 2 bani. Al meu la camasile din cilindri abia avea uzura, la 245kkm, axele cu came aratau foarte bine, cuzinetii la fel, deci nu motorul in sine e problema. Spor! |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
espacern |
![]()
Post
#97
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(rmg @ 2 Dec 2015, 15:55) La mine am schimbat si un piston deoarece materialul din capul lui era coxat si avea efectiv gauri prin el. De la ce, nu stiu (apa in motor la un moment dat, stat prea mult motorul nepornit, habar n-am) Simptome de injector blocat pe deschis......ala distruge pistonul in partea de sus. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
rmg |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Clip-ul nu spune nimic, exista ceva compensari pe injectoare dar in grafic. Intamplator sau nu,acum 2 saptamani mi-a cedat si furtunasul de retur dintre cilindrul 1 si 2, dar ala era singurul care era din cauciuc, nu cum sunt celelalte 3, din plastic si m-am gandit ca era vremea lui. De obicei returul sare daca ramane blocat pe inchis injectorul respectiv. O sa-i mai fac un test, sa vedem daca au aparut schimbari la injectoare.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
mih_ll |
![]()
Post
#99
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Când scot joja sau furtunul de la epurator scoate fum normal....se vede k iese dar nu face ceata acolo......
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
rmg |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu-ti imagina ca trebuie sa fac ca un furnal. Daca se vede fum vizibil, care creste in intensitate cand accelerezi alea sunt gazele care scapa in baie. Acolo nu trebuie sa fie gaze, mai ales la Laguna la care epuratorul e chiar in partea de jos a jojei si ar trebui sa condenseze eventualele scapari oarecum normale pentru un motor cu ceva uzura.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
todhiere |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Am si eu probleme cu uleiul pe la egr si tubulaturi, problema la mine sta in felul urmator:
- nu am consum vizibil de la un schimb la altul, cel putin dupa joja, dar pe la egr balteste uleiul - am scos tuburile de la epurator azi, nu gazeaza pe nicaieri, aproape ca puteam respira acele pufuri de aer, aveau un miros slab de ulei/masina - mi-am luat inima in dinti si un litru de benzina, si am spalat bine epuratorul - nu mi s-a parut ca iese negreata din el, chiar l-am scurs pe o bucata de ciment, benzina parea in mare parte curata - am repetat operatiunea inca o data, dupa ce l-am aerisit si zvantat, am incercat sa suflu in el, parea ca respira mai usor Intrebare: Daca se aduna din nou ulei pe la epurator (ca scapa pe langa), sa incerc sa il mai curat, o fi ulei pe traseu sau il scuipa el numai asa ca are el chef? Mentionez ca masina merge in parametri, consum normal, fara batai, doar ca se face pelicula de ulei pe la imbinari si sus la egr. Stiu ca trebuie sa curat si egr, o sa merg la mecanic pentru asta ca ultima data s-a chinuit cu el, desi nu era blocat la interior, l-a scos greu, mie mi se pare prea complicat. O sa postez noutati daca vad vreo schimbare. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#102
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Furtunasul care iese din epurator deasupra și are clema aia se duce în tubulatura care vine de la filtrul de aer și se duce la turbina.scoți furtunasul din tubulatura și îl pui într-o sticluță și mergi asa sa vezi dacă îți baga ulei în sticluță...dacă îți baga ceva nu e bine și sunt mai multe motive...nu uita sa astupa locul de unde scoți furtunasul din tubulatura ca sa tragă turbina aer doar din filtru...vezi sa ii pui ceva sa nu îl tragă inauntru
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
rmg |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Scapari vor fi pe langa epurator, mai ales daca nu e nou. Solutia gasita de cei mai multi, pe care am incercat-o si eu e instalarea unui epurator suplimentar (catch oil can/tank il gasesti pe afara), shtrapezi furtunul care duce spre admisie, trecandu-l prin acest rezervor suplimentar. La mine din cauza scaparilor de gaze prea mari nu s-a putut vedea efectul. La motoarele care sunt in mintile lor ar trebui sa faca treaba foarte buna si sa lase zona de sus EGR, Dumper, admisie curate.
Stau sa ma gandesc ca epuratorul Lagunei, fiind foarte aproape de motor, nu condenseaza cum trebuie vaporii de gaze si ulei. Cu un epurator suplimentar ar putea fi atins si obiectivul asta. Eu am cumparat o chinezrie pe la 100lei, care e cam mare pt gustul meu si ocupa spatiu+atinge usor in capacul motorului. L-am prins pe tragger intre radiator si motor. Dar cred ca ar merge unul mai mic, facut artizanal, prins tot in zona respectiva. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
todhiere |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
O sa incerc si chestia cu sticla si sa vad ce se intampla.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#105
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Dacă merg cu mașina mai sport îmi arunca ulei pe la furtunul de la epurator.chiar dacă îl am în sticla mergând mai sportiv îmi sare și din sticluță ulei k e murdar....nu am reușit sa vad dacă sa strâns cv în sticluță ca sa lăsat noaptea dar mâine abia aștept.dacă erau segmenți sau cv la motor nu trebuia sa arunce ulei când scoteam joja!!!!?
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
todhiere |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Eu acum o ora mi-am confectionat un catch can artizanal, am facut vreo 15 km si nu a aruncat niciun strop de ulei, stiu ca nu e concret, o sa mai verific zilele viitoare.
Intrebarea este: acum ca epuratorul nu mai e legat la turbo, uleiul de pe instalatie o sa dispara? Nu imi dau seama inca de principiul exact pe care functioneaza acest sistem. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Daca turbo nu scapa ulei,atunci va trebui sa dispara. Eu nu am gram de ulei pe acolo. Perfect uscat si plin de praf:))
|
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
todhiere |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Nu stiu daca e placebo sau nu, nu cred ca are putere mai multa dar simt ca se tureaza si respira mai usor motorul. Neaparat se cere catch can.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Clar e Placebo.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
todhiere |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Conteaza ca e
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#111
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Cum ai confecționat chestia aia? Sa îmi pun și eu
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
todhiere |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
A explicat colegul mai sus.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
rmg |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(todhiere @ 4 Dec 2015, 00:46) Intrebarea este: acum ca epuratorul nu mai e legat la turbo, uleiul de pe instalatie o sa dispara? Nu imi dau seama inca de principiul exact pe care functioneaza acest sistem. Epuratorul original e legat in continuare la admisie nu turbo, daca e montat corect. Adica sus in capatul epuratorului original, imediat dupa mufa galbena cu clipsuri pe ea se insereaza furtunul care duce la epuratorul artizanal. Iesirea de la epuratorul artizanal pleaca spre admisie, in furtunul gros, in locul in care ar fi intrat cel original. Daca scuipa asa mult ulei pe epurator e treaba gata cu motorul! ![]() Acum mai e o treaba cu epuratorul asta minune de la Laguna: eu banuiesc ca are incorporat si o valva care retine uleiul, sa n-o ia un sus pe epurator pe langa rolul de a condensa vaporii de ulei care scapa din baie. La alte masini pe benzina exista o valva PCV separata de epurator. Exista si la diesel si se numeste crankcase breather, eu zic ca e incorporata in epurator. Valva asta se comporta ca o valva unisens, ma gandesc ca daca se ciufuleste ar putea scapa ulei. Asta e motivul pt care eu as schimba intai epuratorul cu unul nou, nu spalat si as vedea daca mai arunca ulei. Oricum, daca desfaci motorul sa-l repari trebuie schimbat si el. E varianta cea mai ieftina (130-140lei) sa verifici de unde vine uleiul. Asta daca nu faci un test de compresie. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
todhiere |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Probleme cu motorul nu cred sa am, nu fumega pe la acea deschizatura cu clipsuri, nu se aduna ulei in epuratorul artizanal. O sa urmaresc o saptamana sa vad evolutia, daca se aduna ulei sau nu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Sper sa se vadă cam cât scoate pe la epurator...am scos joja și în dreapta iese fiindcă am furtunasul într-o sticla....am mai fost la un mecanic mai bătrân și zice k consuma și de la turbina și motorul dacă scoate ulei din epurator....turbina are joc de se aude tac-tac când miști axul.....dacă as pune niște aditiv dela de la Carrefour ar trebui sa scoată mai puțin ulei în epurator....
5 Dec 2015, 13:33: Sper sa se vadă cam cât scoate pe la epurator...am scos joja și în dreapta iese fiindcă am furtunasul într-o sticla....am mai fost la un mecanic mai bătrân și zice k consuma și de la turbina și motorul dacă scoate ulei din epurator....turbina are joc de se aude tac-tac când miști axul.....dacă as pune niște aditiv dela de la Carrefour ar trebui sa scoată mai puțin ulei în epurator.... 5 Dec 2015, 13:38: Nu merge sa pun filmulețul....cu Johannis scoasa sar stropi de ulei pe capacul motorului... ![]() This post has been edited by mih_ll: 5 Dec 2015, 13:38 |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Acel aditiv nu-ti repara motorul/turbina , cred ca fac mai mult rau decat bine !
Ce treaba are Johannis cu motorul tau ??? |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#117
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
![]() |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
todhiere |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Dupa 50 de km cu catch can artizanal observ ca uleiul nu se aduna in canistra dar la imbinarea dintre furtune umecteaza, probabil de la aerul rece se condenseaza pe unde are orificii minuscule care nu sunt etansate corect. Asta ma face sa cred ca nu e o problema de motor cat de etansare a furtunelor.
Si nici nu ma mir, cam peste tot furtunele de la epurator sunt doar impinse in conducte de sprijin, nu au nici un colier, pe acolo scapa cel mai mult. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#119
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Ai noroc ca nu se aduna ulei în catch,înseamnă că epuratorul e bun.acum nici la admisie nu e bine sa fie mult ulei mai degrabă funingine....zi te rog cum ai făcut catch artizanal,din ce anume lai facut
6 Dec 2015, 14:07: Am făcut un drum de focsani-piatra neamț ieri și mam uitat acum la motor și e numai ulei pe acolo.arunca pe la furtunasul ala care e în sticluță,dar nu mai rămâne în sticluță uleiul ci sare din sticla.Offff probabil sa schimb epuratorul ala ca probabil nu nai tine de loc și trece uleiul prin el ca trenu prin gara... This post has been edited by mih_ll: 6 Dec 2015, 14:07 |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
todhiere |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Epuratorul are 4 guri: joja ulei, tubulatura turbo, retur motor si alimentare prpriu zisa.
Eu am scos tubul de turbo, cel de langa joja, cu clips. Am lasat capacul cu clips in epurator, furtunul l-am lasat liber dar l-am indopat cu un capac pe dimensiuni (atentie sa il poti si scoate la nevoie). Pe capacul cu clips ramas pe epurator am tras un tub mic de cauciuc de 10 cm, l-am bagat cu gura intr-un flacon de jumate transparent, si am facut un 8 de sarma intre flacon si epurator, ca sa stea fix. Atentie, furtunul sa nu intre fix, prin gatul lui sa se poata si evacua. Asta e pe moment sa vad ce se aduna, pentru ca nu e ok ca gazele sa ramana chiar in compartimentul motor. Un catch can autentic ar fi de preferat, eventual cu evacuare spre spatele masinii pe dedesubt.p This post has been edited by todhiere: 6 Dec 2015, 21:23 Attached thumbnail(s) 20151206_201943.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 537 20151206_201949.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 556 |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 09:18 |