Consum ulei
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei
rmg |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|||
mih_ll |
![]()
Post
#122
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am reușit sa curat epuratorul în sensul ca lam desfăcut.nu e capsula,partea de iese cu grija și atenție prin încălzire....înăuntru mâzgă cata vrei și are o chestia ca un pinion dințate....nu e cine știe ce care sa tina uleiul și sa iasă doar gaze,cred ca trebuia sa pun un burete dela înăuntru... Dar bn ca se desface.
Acum am făcut CV artizanal cu un bidon de antigel dela de 1l mai gros și,anume furtunul cu clips lam băgat printr-o găurica în bidon sa se scurgă uleiul în bidon și din bidon am tras alt furtun ca sa iasă gazele....sper sa iasă ceva..apropo epuratorul e 153 pe original la magazin |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
todhiere |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Eu te-am inteles, dar am spus clar ca aia nu e o solutie, este o verificare sa vad daca, si cat ulei pierd.
Sticla nu este sub presiune. Uleiul se formeaza din vapori, prin condensare direct la imbinare, in sticla nu e strop de ulei. Eu vreau sa imi pun un catch can, dar nu am de unde inca, pentru ca in comert nu sunt de vanzare, doar pe net. Stiu cum se face un catch can, si eu acuma caut o solutie din ce sa il fac, tocmai ca sa nu arate cum arata acum. Nu stiu daca e indicat sa tragi furtun direct sub masina. In orice caz, indiferent ce voi face, ma bucur ca am gasit sursa problemei, nimeni nu a stiut sa imi explice concret. Asa o sa elimin cat de curand problema uleiului pe la imbinari. De aceea am si pus poze, a nu se intelege ca aia e o reparatie, ci asa se verifica cat ulei pierzi pe la epurator. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#124
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Dacă epuratorul ar fi stricat și scapă ulei pe tubulatura care duce la turbina ar putea strica turbina lucrul acesta!??adică ca,când trage aer trage și ulei și probabil nu e cel mai bn....eu nu am furtunasul ala de la epurator băgat pe tubulatura dar totuși am ulei pe partea de după turbina,sus la dumperul,în intercoler...intercolerul se poate curata pe mașină fără sa,îl demontez...cu vreun spray cv....
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Trebuie demontat de pe masina altfel nu poti sa il cureti. Si ulei vei avea in continuare daca turbina asta iti scapa ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
rmg |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Se poate spala intercoolerul pe masina insa mi se pare tziganeala. Asa au facut astia ai mei cand au segmentat motorul. Asta pt ca e de munca sa-l dai jos, trebuie desfacut spoilerul.
Daca scapa ulei in admisie nu se va ciufuli turbina in mod direct. Unii spun chiar ca-i face bine la ungere, din cauza uleiului nears. Pe de alta parte, tot uleiul care urca pe admisie se aseaza pe EGR, funinginea se aseaza prin motor, uleiul e afectat de funingine, plus aceeasi funingine se poate aseza pe palele turbinei si s-o descentreze. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
mih_ll |
![]()
Post
#127
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am desfăcut furtunul ala de metal care pleacă de la turbina și surpriza nu e ulei în el....dar sus la admisie e ulei,din ce în ce mai puțin de când merg cu furtunasul de la epurator scos.....dacă scapă ulei turbina zic eu ca trebuia sa fie ulei pe furtunul ala metalic...
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
str77 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 October 11 ![]() |
De ce te complici cu acel bidon ?
Cumpara un filtru pompa de gradina : http://www.agrodiverse.ro/webshop/product?...eme-de-picurare si nu mai ai nici o treaba. In interior are o sita metalica care condenseaza si are si Capac de scurgere. In mod normal cantitatea stransa nu ar trebui s depaseasca 200-300ml in 10.000 km. Exista si un tutorial cu asa ceva pe vwforum. p.s: Gasesti in dedeman la aprox 40 de lei. This post has been edited by str77: 14 Dec 2015, 15:05 |
--------------------
Renault
Megane 4
- BV
1.5 EDC
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#129
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Interesant.....
Deci confirma cineva ca dacă pe furtunul gros de metal nu e ulei înseamnă că turbina e buna... |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#130
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Azi am pus filtru dela pt apa luat din desemna.vine chiar ok băgat pe la motor pe acolo.....am desfăcut și furtunele care pleacă din turbina spre intercoler și,anume cotul ala de guma și cel de metal și ambele erau curate,nu aveau ulei prin ele.doar în capătul spre intercoler era un pic de ulei....am desfăcut și egr și dumperul l-am șters bine l-am pus la loc și nu mai da ulei....dar sub egr tot e ulei,am impresia ca curge pe la turbina ulei...o sa iau spray și o sa curat și sub egr acolo și sa vad dacă mai apare ulei.menționez ca tableta de la egr și aia de guma de la dumper nu scapă ulei.....
Turbina dacă ar scapă ulei nu ar trebui sa fie ulei imediat cum pleacă furtunele din ea!?? Chestia aia a turbinei unde vine băgat cotul ala în care intra furtunul metalic e curat nu are ulei....uofffffff mama lui de ulei |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
todhiere |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
interesanta solutia, merita facuta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#132
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Ce se strica la motor dacă mergi vreo 700-800 km cu nivelul ulei sub minim?
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Pai de ce ai mers 800 de km cu uleiul sub minim ?
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
se poate strica multe. ca numai are ungere asa buna. deaia este nivel de minim ca sa nu scada sub el.
|
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
todhiere |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Cam de 1000 de km am dezactivat epuratorul, am verificat s-au adunat cam 3-4 picaturi mari de ulei, adica mai putin de volumul unei lingurite de cafea, dar e un ulei foarte murdar si gros, parca are nisip in el. Flaconul pe care l-am folosit la strans era curat.
Inca ceva interesant, am spalat zona egr pe unde "plangea" ulei, si acum mai curge desi am dezactivat epuratorul. Mai e ulei pe sistem si inca nu a iesit? |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Posibil ca si turbina sa scape ulei !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#137
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Eu cred ca de la un anumit nr de km o aa fie ulei pe toată tubulatura chiar dacă turbina e noua.cu cât e mai uzat motorul cu atât mai mult vapori din epurator sunt mai uleios și turbina ii trage prin furtunasul ala subțire care intra în furtunul gros care vine de la filtru
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
In 7000 km o liniuta de ulei consumata de pe joja e mult(de fapt e un patratel din 4) ?
![]() This post has been edited by BannedHost: 14 Jan 2016, 00:20 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu.
Dar nu sunt 6 patratele? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#140
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Motorul cum te uiți de deasupra la el e curat nu are ulei dar când ma bag sub mașină e numai ulei,se prelinge asa pe el și da și câte o picatura în special în partea dinspre cutie.sub mașină nu rămân pete ca am impresia ca în mers apare uleiul când e în presiune pe undeva...aveți vreo idee unde sa ma uit,cred ca scapă pe undeva de la jumătatea motorului în jos...
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Dacă merg cu mașina doar prin oraș scade greu nivelul la ulei dar când ies cu ea la drum lung scad pătrățele destul de repede.la 600 km sau dus 2 pătrățele...dc dispare uleiul doar la drum lung
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Compari 600km in oras cu 600 in exterior?oricum mult consuma. La mn am 4500km de la schimb si imi sta intre 3 si 4 patratele pe bord.
|
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
mih_ll |
![]()
Post
#143
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Da,dar nu îmi dau,seama dc e motorul plin de ulei în partea de jos....pe unde îl pierde de se murdărește în halul asta
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Unde in partea de jos? In spatele motorului?acolo posibil sa se fi fisurat sau ciupit garnitura de la returul de ulei de la turbo si sa scape ulei. Eu asa am patit cand am schimbat turbo. Sa rupt garnitura si a curs ulei pe acolo si destul de mult. Acuma ca faci km in oras sau nu si difera consumu de ulei,nustiu.
|
--------------------
Renault
Laguna
- M 3185 BK
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
mih_ll |
![]()
Post
#145
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Am mers 400 km în oraș și nu a scăzut deloc nivelul la ulei...dar dacă fac km ăștia în afara orașului se duc pe puțin 2 pătrățele și uleiul se duce pe la epurator ca am pus un filtru dela de apa de la desemnarea și am găsit în el ulei dar nu asa mult cât pt 2 pătrățele...
|
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca turbina e buna, de ce nu faci un test de compresie sa te elucidezi
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Nu vad cum la mers extraurban sa-ti consume ulei , iar prin oras , nu ! Joja electronica nu este intotdeauna foarte precisa , conteaza mult cat de plan este locul unde este masina cand este citit nivelul uleiului .
Daca nu ai scurgeri exterioare , pot fi trei cauze : - turbina , - segmentii , - semeringurile de la supape . |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
mih_ll |
![]()
Post
#148
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 25 July 15 ![]() |
Cred ca e din toate câte un pic..nici turbina nu e ea cea mai buna,ca am pus una sh și are putin joc...dar ulei cred ca da pe la epurator ca atunci când merg cu furtunasul care pleacă din epurator spre tubulatura de aer băgat apare ulei la palele turbinei când desfac furtunul gros,iar dacă merg fără furtunasul ala băgat e uscat la palele turbinei....dat totuși nu cred ca pierde tot uleiul pe la epurator ca am,motorul foarte murdar de la jumătatea lui în jos, e foarte uleios.iar în partea de sus e curat...
Cel mai ciudat e ca în oraș nu scade nivelul iar cum ies la drum lung scad pătrățelele.știu ca nu e chiar exacta măsurarea din bord dar o idee pot sa îmi fac.... Când desfac furtunul de la epurator scoate gaze pe acolo dar nu cred ca e asa mult,se vad xa ies dar zic ca e în limita normalului... |
--------------------
renault
Laguna II
- vn06zlh
2002
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica capacul motor.. POate nu mai etanseaza garnitura cum trebuie si pierzi ulei pe acolo ...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
gabiradu |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 7 October 13 From: Bucuresti ![]() |
asa...deoarece si pentu ca de la ultimul schimb mi-a papat sau ars 1l ulei in 5000km (mai mult afara decat in oras am observat, drumuri piatra-bucuresti 1 data pe luna) , azi m-am decis sa ma duc la automoldova piatra, sa le explic ce si cum si sa vedem ce are, costuri, mos craciun...
dupa o inspectie cu lanterna cu 6 leduri pe deasupra (ulei in dreapta cum te uiti la motor sus, ca de obicei, ca la toate),iar pe dedesupt, sub turbina curge oarecum pe la o conducta care cica vine din turbina in baia de ulei, e una in S, ceva e genul (nu am apucat sa fac poza,era aglomerat pe acolo pe la motor),deabea vedeai. so, urmeaza sa schimb acele garnituri, sau cu totul, da astept sa ma sune sa-mi zica ce si cum, ca la prima cautare de 15min in aplicatia lor nu au gasit acea conducta, dapai garnituri... are cineva idee despre ce vorbesc? ce si unde sa caut? multumesc si revin cand mai am informatii. ps: deocamdata am 285.600 km, turbina am schimbat-o la 262k... |
--------------------
Renault
Laguna II GrandTour
2004 1.9 DCi Privilege 120CP Euro 3 Daewoo Matiz 2007 45.5 CP Euro 4
Renault Laguna 2 2006 2.0 dci 150 CP |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 03:20 |