Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum ulei

rmg
post 7 Dec 2015, 16:31
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Vai de capul meu, ce ai facut acolo bre? E normal sa-ti faca mizerie pe acolo, pt ca in ture, mai ales la uzura mare, ai o gramada de gaze de eliminat. La tine se creeaza presiune pe langa gura sticlei si cred ca ce se aduna pe fundul sticlei, din cauza presiunii, se intoarce inapoi spre gura sticlei si iese pe langa. Mai bine prelungeai epuratorul cu un furtun si-l scoteai pe sub masina, direct afara.
Epuratorul nu va face nimic daca nu-l ajuti sa condenseze. In sticla aia n-o va face niciodata.
Un epurator artizanal ar trebui facut dintr-un corp metalic, care sa reziste la ceva presiune (ex. o doza de Redbull sau coca cola) iar in interior ar trebui sa aiba ceva metalic (un burete d-ala metalic de spalat vase de exemplu). In partea de sus are 2 guri, una de intrare care sa se prelungeasca printr-o teava scurta pana la jumatatea jucariei si o alta gura de iesire, care pleaca spre admisie. Separat, daca se vrea, se face un robinet ceva, care sa permita scurgerea mizeriei lichide care se aduna.
Eu am cumparat un filtru de la un compresor, la care voi inlocui pasla cu ceva sarma metalica si il voi monta la o masina pe benzina. Doar ca acest filtru e micutz, are vreo 7-8cm si 2-3cm diametru grosime. Nu stiu daca va fi suficient de mare sa permita condensul. Ma gandesc sa nu treaca aerul prea repede prin el.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 7 Dec 2015, 17:03
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Am reușit sa curat epuratorul în sensul ca lam desfăcut.nu e capsula,partea de iese cu grija și atenție prin încălzire....înăuntru mâzgă cata vrei și are o chestia ca un pinion dințate....nu e cine știe ce care sa tina uleiul și sa iasă doar gaze,cred ca trebuia sa pun un burete dela înăuntru... Dar bn ca se desface.
Acum am făcut CV artizanal cu un bidon de antigel dela de 1l mai gros și,anume furtunul cu clips lam băgat printr-o găurica în bidon sa se scurgă uleiul în bidon și din bidon am tras alt furtun ca sa iasă gazele....sper sa iasă ceva..apropo epuratorul e 153 pe original la magazin


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 7 Dec 2015, 17:29
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Eu te-am inteles, dar am spus clar ca aia nu e o solutie, este o verificare sa vad daca, si cat ulei pierd.

Sticla nu este sub presiune. Uleiul se formeaza din vapori, prin condensare direct la imbinare, in sticla nu e strop de ulei. Eu vreau sa imi pun un catch can, dar nu am de unde inca, pentru ca in comert nu sunt de vanzare, doar pe net. Stiu cum se face un catch can, si eu acuma caut o solutie din ce sa il fac, tocmai ca sa nu arate cum arata acum. Nu stiu daca e indicat sa tragi furtun direct sub masina.

In orice caz, indiferent ce voi face, ma bucur ca am gasit sursa problemei, nimeni nu a stiut sa imi explice concret. Asa o sa elimin cat de curand problema uleiului pe la imbinari. De aceea am si pus poze, a nu se intelege ca aia e o reparatie, ci asa se verifica cat ulei pierzi pe la epurator.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 8 Dec 2015, 21:37
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Dacă epuratorul ar fi stricat și scapă ulei pe tubulatura care duce la turbina ar putea strica turbina lucrul acesta!??adică ca,când trage aer trage și ulei și probabil nu e cel mai bn....eu nu am furtunasul ala de la epurator băgat pe tubulatura dar totuși am ulei pe partea de după turbina,sus la dumperul,în intercoler...intercolerul se poate curata pe mașină fără sa,îl demontez...cu vreun spray cv....


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 9 Dec 2015, 08:22
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Trebuie demontat de pe masina altfel nu poti sa il cureti. Si ulei vei avea in continuare daca turbina asta iti scapa ulei.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 9 Dec 2015, 11:56
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Se poate spala intercoolerul pe masina insa mi se pare tziganeala. Asa au facut astia ai mei cand au segmentat motorul. Asta pt ca e de munca sa-l dai jos, trebuie desfacut spoilerul.
Daca scapa ulei in admisie nu se va ciufuli turbina in mod direct. Unii spun chiar ca-i face bine la ungere, din cauza uleiului nears. Pe de alta parte, tot uleiul care urca pe admisie se aseaza pe EGR, funinginea se aseaza prin motor, uleiul e afectat de funingine, plus aceeasi funingine se poate aseza pe palele turbinei si s-o descentreze.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 14 Dec 2015, 14:24
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Am desfăcut furtunul ala de metal care pleacă de la turbina și surpriza nu e ulei în el....dar sus la admisie e ulei,din ce în ce mai puțin de când merg cu furtunasul de la epurator scos.....dacă scapă ulei turbina zic eu ca trebuia sa fie ulei pe furtunul ala metalic...


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
str77
post 14 Dec 2015, 15:04
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 October 11




De ce te complici cu acel bidon ?

Cumpara un filtru pompa de gradina : http://www.agrodiverse.ro/webshop/product?...eme-de-picurare
si nu mai ai nici o treaba. In interior are o sita metalica care condenseaza si are si Capac de scurgere. In mod normal cantitatea stransa nu ar trebui s depaseasca 200-300ml in 10.000 km.
Exista si un tutorial cu asa ceva pe vwforum.

p.s: Gasesti in dedeman la aprox 40 de lei.

This post has been edited by str77: 14 Dec 2015, 15:05


--------------------
Renault Megane 4 - BV 1.5 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 14 Dec 2015, 20:11
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Interesant.....
Deci confirma cineva ca dacă pe furtunul gros de metal nu e ulei înseamnă că turbina e buna...


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 16 Dec 2015, 16:25
Post #130


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Azi am pus filtru dela pt apa luat din desemna.vine chiar ok băgat pe la motor pe acolo.....am desfăcut și furtunele care pleacă din turbina spre intercoler și,anume cotul ala de guma și cel de metal și ambele erau curate,nu aveau ulei prin ele.doar în capătul spre intercoler era un pic de ulei....am desfăcut și egr și dumperul l-am șters bine l-am pus la loc și nu mai da ulei....dar sub egr tot e ulei,am impresia ca curge pe la turbina ulei...o sa iau spray și o sa curat și sub egr acolo și sa vad dacă mai apare ulei.menționez ca tableta de la egr și aia de guma de la dumper nu scapă ulei.....
Turbina dacă ar scapă ulei nu ar trebui sa fie ulei imediat cum pleacă furtunele din ea!?? Chestia aia a turbinei unde vine băgat cotul ala în care intra furtunul metalic e curat nu are ulei....uofffffff mama lui de ulei


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 16 Dec 2015, 22:05
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




interesanta solutia, merita facuta.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 30 Dec 2015, 11:29
Post #132


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Ce se strica la motor dacă mergi vreo 700-800 km cu nivelul ulei sub minim?


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 30 Dec 2015, 11:49
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Pai de ce ai mers 800 de km cu uleiul sub minim ?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 30 Dec 2015, 12:43
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




se poate strica multe. ca numai are ungere asa buna. deaia este nivel de minim ca sa nu scada sub el.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 30 Dec 2015, 16:25
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Cam de 1000 de km am dezactivat epuratorul, am verificat s-au adunat cam 3-4 picaturi mari de ulei, adica mai putin de volumul unei lingurite de cafea, dar e un ulei foarte murdar si gros, parca are nisip in el. Flaconul pe care l-am folosit la strans era curat.

Inca ceva interesant, am spalat zona egr pe unde "plangea" ulei, si acum mai curge desi am dezactivat epuratorul. Mai e ulei pe sistem si inca nu a iesit?


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 30 Dec 2015, 17:20
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Posibil ca si turbina sa scape ulei !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 11 Jan 2016, 17:58
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Eu cred ca de la un anumit nr de km o aa fie ulei pe toată tubulatura chiar dacă turbina e noua.cu cât e mai uzat motorul cu atât mai mult vapori din epurator sunt mai uleios și turbina ii trage prin furtunasul ala subțire care intra în furtunul gros care vine de la filtru


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 14 Jan 2016, 00:20
Post #138


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




In 7000 km o liniuta de ulei consumata de pe joja e mult(de fapt e un patratel din 4) ? biggrin.gif

This post has been edited by BannedHost: 14 Jan 2016, 00:20


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Jan 2016, 13:32
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Nu.
Dar nu sunt 6 patratele?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 16 Jan 2016, 10:57
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Motorul cum te uiți de deasupra la el e curat nu are ulei dar când ma bag sub mașină e numai ulei,se prelinge asa pe el și da și câte o picatura în special în partea dinspre cutie.sub mașină nu rămân pete ca am impresia ca în mers apare uleiul când e în presiune pe undeva...aveți vreo idee unde sa ma uit,cred ca scapă pe undeva de la jumătatea motorului în jos...


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 18 Jan 2016, 15:35
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Dacă merg cu mașina doar prin oraș scade greu nivelul la ulei dar când ies cu ea la drum lung scad pătrățele destul de repede.la 600 km sau dus 2 pătrățele...dc dispare uleiul doar la drum lung


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 18 Jan 2016, 16:43
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Compari 600km in oras cu 600 in exterior?oricum mult consuma. La mn am 4500km de la schimb si imi sta intre 3 si 4 patratele pe bord.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 18 Jan 2016, 18:34
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Da,dar nu îmi dau,seama dc e motorul plin de ulei în partea de jos....pe unde îl pierde de se murdărește în halul asta


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lupu_Cadmiel
post 18 Jan 2016, 18:48
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 749
Joined: 9 October 14
From: Dumbrava Timis




Unde in partea de jos? In spatele motorului?acolo posibil sa se fi fisurat sau ciupit garnitura de la returul de ulei de la turbo si sa scape ulei. Eu asa am patit cand am schimbat turbo. Sa rupt garnitura si a curs ulei pe acolo si destul de mult. Acuma ca faci km in oras sau nu si difera consumu de ulei,nustiu.


--------------------
Renault Laguna - M 3185 BK 2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 30 Jan 2016, 16:50
Post #145


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Am mers 400 km în oraș și nu a scăzut deloc nivelul la ulei...dar dacă fac km ăștia în afara orașului se duc pe puțin 2 pătrățele și uleiul se duce pe la epurator ca am pus un filtru dela de apa de la desemnarea și am găsit în el ulei dar nu asa mult cât pt 2 pătrățele...


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Jan 2016, 23:34
Post #146


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Daca turbina e buna, de ce nu faci un test de compresie sa te elucidezi biggrin.gif



--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 31 Jan 2016, 08:26
Post #147


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Nu vad cum la mers extraurban sa-ti consume ulei , iar prin oras , nu ! Joja electronica nu este intotdeauna foarte precisa , conteaza mult cat de plan este locul unde este masina cand este citit nivelul uleiului .
Daca nu ai scurgeri exterioare , pot fi trei cauze :
- turbina ,
- segmentii ,
- semeringurile de la supape .


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_ll
post 31 Jan 2016, 13:01
Post #148


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 July 15




Cred ca e din toate câte un pic..nici turbina nu e ea cea mai buna,ca am pus una sh și are putin joc...dar ulei cred ca da pe la epurator ca atunci când merg cu furtunasul care pleacă din epurator spre tubulatura de aer băgat apare ulei la palele turbinei când desfac furtunul gros,iar dacă merg fără furtunasul ala băgat e uscat la palele turbinei....dat totuși nu cred ca pierde tot uleiul pe la epurator ca am,motorul foarte murdar de la jumătatea lui în jos, e foarte uleios.iar în partea de sus e curat...
Cel mai ciudat e ca în oraș nu scade nivelul iar cum ies la drum lung scad pătrățelele.știu ca nu e chiar exacta măsurarea din bord dar o idee pot sa îmi fac....
Când desfac furtunul de la epurator scoate gaze pe acolo dar nu cred ca e asa mult,se vad xa ies dar zic ca e în limita normalului...


--------------------
renault Laguna II - vn06zlh 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 31 Jan 2016, 23:13
Post #149


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Verifica capacul motor.. POate nu mai etanseaza garnitura cum trebuie si pierzi ulei pe acolo ...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabiradu
post 4 Feb 2016, 17:15
Post #150


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 7 October 13
From: Bucuresti




asa...deoarece si pentu ca de la ultimul schimb mi-a papat sau ars 1l ulei in 5000km (mai mult afara decat in oras am observat, drumuri piatra-bucuresti 1 data pe luna) , azi m-am decis sa ma duc la automoldova piatra, sa le explic ce si cum si sa vedem ce are, costuri, mos craciun...
dupa o inspectie cu lanterna cu 6 leduri pe deasupra (ulei in dreapta cum te uiti la motor sus, ca de obicei, ca la toate),iar pe dedesupt, sub turbina curge oarecum pe la o conducta care cica vine din turbina in baia de ulei, e una in S, ceva e genul (nu am apucat sa fac poza,era aglomerat pe acolo pe la motor),deabea vedeai.
so, urmeaza sa schimb acele garnituri, sau cu totul, da astept sa ma sune sa-mi zica ce si cum, ca la prima cautare de 15min in aplicatia lor nu au gasit acea conducta, dapai garnituri...

are cineva idee despre ce vorbesc? ce si unde sa caut?
multumesc si revin cand mai am informatii.
ps: deocamdata am 285.600 km, turbina am schimbat-o la 262k...


--------------------
Renault Laguna II GrandTour 2004 1.9 DCi Privilege 120CP Euro 3
Daewoo Matiz 2007 45.5 CP Euro 4
Renault Laguna 2 2006 2.0 dci 150 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 03:20
Dacia