Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii

Alex.G
post 12 Jun 2006, 10:32
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 May 06




QUOTE(cipm @ 10 Jun 2006, 17:29)
dar poate dupa vreo 3000 se mai "nervozeaza" putin; este prima masina noua si nu am experientza. Oricum este motor de 1.2 nu poti sa ceri prea mult.
*



Asta sper si eu, a mea trage un pic cam nefiresc pt un motor de 1.6, dar devin ingrijorat, am aproape 2000 km smile.gif

De mentionat ca inainte am avut Megane cu acelasi motor, care se ducea pana la aprox 180km/h fara jena, dup-aia te cam rogi de ea, pe cand la Clio se intampla pe la 150 :/


--------------------
Renault Clio III 2006 - n/a
Confort Dynamique 1.6 16V 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PVF
post 25 Jun 2006, 09:18
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 31 December 04




motorul meu de pe clio (1,2 16v 75cp) la relanti poti sa juri ca e diesel, nu stiu de ce se aude asa, poate asa sunt toate, tocmai am luat masina.
La voi cum se aude mototrul?


--------------------
Renault Clio III 2006 confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP - B 16 PVF
Clio III confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 25 Jun 2006, 10:46
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Sal,

poate se aude asa din cauza turatiei reduse la relanti.

uite aici ce modificari are motorul de 1.2:

Cu o cilindree de 1.149 cm3, motorul 1.2 16 v de generatie noua dezvolta o putere de 75 CP (55 kW) la 5.500 rpm si un cuplu de 105 Nm (11 mkg) (108 Nm/11 mkg in BVR) la 4.250 rpm. Daca valorile puterii si ale cuplului maxim raman identice cu cele ale vechii generatii, aceasta noua versiune aduce un dinamism sporit la regimurile normale, precum si consumuri mai scazute. Imbunatatirile au fost efectuate la partea superioara a motorului in scopul favorizarii umplerii acestuia, in special la regimuri joase: filtrul de aer integrat in motor dispune de un volum mai mare (6 litri in loc de 5,5 litri), iar clapeta de acceleratie motorizata a fost redimensionata. Arborele cu came in chiulasa si culbutor cu role adopta noi legi de admisie, cu o diminuare a ridicarii supapelor. Toate aceste dezvoltari au permis scaderea regimului mersului in gol la 650 rpm (in loc de 750 rpm), fapt care permite o economie de combustibil de 2 - 3% in trafic urban. Motorul 1.2 16v este primul motor al gamei Renault care functioneaza cu un regim de mers in gol atat de scazut. Curba cuplului a cunoscut de asemenea o evolutie, inregistrand un castig de 3 - 4 Nm (0,4 mkg) la regimurile joase (in jur de 1.500 rpm). Cu aceasta motorizare, Clio III ofera un dinamism excelent inca de la regimurile joase si un consum de numai 5,9 l/100 km in ciclu mixt, respectiv 139 g de CO2/km.


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy00007
post 19 Jul 2006, 05:59
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 24 January 05
From: pitesti




sal, cei care aveti 1.2 puteti sa ziceti ac medie de consum aveti , mai ales in afara.numai bine!


--------------------
renault clio symbol 1.5dci 2002, computer bord, cruise control - ag-82-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 20 Jul 2006, 12:20
Post #65


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




La aproape 2000 Km ~ 5,2 l/100 la viteza corespunzatoare legislatie biggrin.gif inclusiv la trecerea prin localitati.
Prin oras, cum fac drumuri scurte ajung si la 8,5 l/100 (merg cateodata doar vreo 2,5km... nici nu apuca sa ajunga in regim)
Ce am observat este ca daca mergi subturat (sub 3000 rot/min) are tenditza de crestere a consumului, poate-i place mai mult turata.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy00007
post 20 Jul 2006, 13:39
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 24 January 05
From: pitesti




cat arata instantaneu la 90km/h?


--------------------
renault clio symbol 1.5dci 2002, computer bord, cruise control - ag-82-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 21 Jul 2006, 17:44
Post #67


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Nu stiu ce sa spun (ce-i zice ca-s prost)... depinde de multe. In medie intre 4,8-5,2.
O sa incerc sa explic de ce zic "depinde":
-am observat ca daca sunt in 4-a (90km/h) si incerc sa cresc viteza cosumul instrantaneu creste putin, daca insa sunt in a 5-a si incerc sa cresc viteza, creste puternic consumul.
Maine poate ies la drumsi o sa fiu atent ca sa pot veni cu date concrete biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agapi
post 24 Jul 2006, 13:16
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 06




Am un Clio III, 1,2 cu 1000km la bord. Am avut aceleasi impresii intalnite aici si m-am gandit "sunt femeie, nu ma pricep, probabil ca mi se pare". Acelasi zgomot de motor diesel. Cand merg, parca e masina de curse. Asa se aude. In plus, mi s/a parut ca nu "trage". Acum a inceput sa fie mai nervoasa.
Relanti-ul la mine sta cam la 650 si trepideaza putin. Am dus-o la service si mi-au spus ca e normal sa stea asa si, in plus, nu au ce-i face pt. ca asa e setata din fabrica. Am mers cu un mecanic, care a vorbit cu ei, deci nu au spus-o pentru ca m-au vazut ca sunt femeie. Ce sa mai spun? Consumul mi s-a parut cam mare, in jur de 11 dar am inteles ca dupa cateva mii de km se regleaza. In fine....oi fi femeie dar au si femeile dreptul sa stie ce conduc, NUUUU???


--------------------
Renault Clio III 2006, 1,2 V - BBBBBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaston
post 24 Jul 2006, 14:27
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 June 05
From: Bucuresti




La 650 R/min masina asta nu tremura?


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005 1.5 dCi
In politics stupidity is not a handicap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agapi
post 24 Jul 2006, 14:35
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 06




Cam trepida saracuta de ea. Au pus calcu pe ea si au zis ca nu are nimic nimic saraca. Cert este ca acum nu ma tremura si tot la 650 sta. Ce sa le fac? Sa-i dau cu capetele de parbriz? Adica toti sunt tampiti, ei sunt cei mai destepti. Fie la ei.

Le-am spus ca de acum cand voi opri la semafor si voi avea vreo vecina Clio III o sa intreb: "Domnu`, nu va suparati cum va sta ambreiaju`? Dar relanti-ul?"..daca ei nu ma dumiresc wacko.gif


--------------------
Renault Clio III 2006, 1,2 V - BBBBBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 24 Jul 2006, 14:48
Post #71


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




@gaston

A mea nu tremura.. insa ambreiajul ma calca pe nervi.. este adevarat ca eu "il calc" tot timpul biggrin.gif
Plus ca atunci cand a pornit AC am avut impresia ca "da in bot" sad.gif


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 24 Jul 2006, 14:53
Post #72


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




@cipm

Am revenit cu o informattie legata de consum:
Am facut 300K (Sibiu-Balea-Vidraru-Valcea-Sibiu)
- medie pe calc 5,7l/100
- cu o viteza medie de 45 km/h (drumul pana in Curtea de Arges a fost SUB ORICE CRITICA). 90-110 in afara si conform cu legsilatia in localitati smile.gif

Legat de consum instantaneu la 90 km/h se mentine ce am spus mai sus.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viculet
post 24 Jul 2006, 15:37
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 26 February 05




@ agapi
Si mie imi mai trepideaza masina la relanti, dar apoi isi revine . Trepideaza atunci cind cuplati un consumator in plus ( presupun ca este ceva normal , adica asa face toate).
@ cipm
Iar cind cuplezi AC este aceeiasi boala pe la toate . O sufera cam toate masinile pe benzina .
Nu prea am inteles ce este cu pozitia pedalei de ambreiaj .
In rest multi kilometrii fara probleme si conduceti cu grija.


--------------------
Renault Clio 3,1.2 16 v 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 24 Jul 2006, 18:13
Post #74


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Mersi de urare.
Ideea cu ambreiajul cred ca am mai expus-o. M-am obisnuit ca ambreiajul sa aiba o "cursa activa" (sper sa ma fi exprimat corect) mai mare si pozitia de la care incepe sa cupleze sa fie mai jos, sau cel putin sa se poata regla. Din cate mi s-a spus, la Clio iese din discutie posibilitatea ca ambreiajul sa prinda mai jos.
In mod normal (asta fiind la Opel) calcam ambreiajul pana la podea si cand il lasam 3-4 cm deja incepea sa cupleze. Aici cupleaza sus, sus.. dar am inteles ca "asa face toate astea noi" smile.gif


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kodrix
post 6 Aug 2006, 14:06
Post #75


Membru tanar


Group: Members
Posts: 220
Joined: 20 July 05




Este vreun posesor de clio III cu motor de 1.2 16v care a condus si un Logan cu motor de 1.4 ca sa poata face o comparatie intre cele doua modele?


--------------------
- - -
Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km

Logan 1.4MPI 2009 E0
Logan 1.4MPI 2009 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bivi
post 7 Aug 2006, 15:57
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 5 August 06




QUOTE(addiyi @ 14 Apr 2006, 09:24)
mai bine 1.6, e si mai puternic si consuma si mai putin...
*




Am mers cu Clio 3 1.6 16v al unui prieten si trebuie sa spun ca sunt impresionat. E un motor super pentru masina asta. Accelereaza de "rupe" si se comporta fantastic. Necesita, ce-i drept un pic de obisnuinta la directie. Merge atat de usor incat parca esti in jocuri video.

Oricum la capitolul consum, daca mergi sport (peste 3500 -4000 ture), ia si 13l /100.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.4 16V 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 2 Sep 2006, 20:08
Post #77


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Salut.

Eu am un Clio 3 din 13 aprilie. Apropo, mai bine amanam o zi si evitam data respectiva smile.gif)).

Am sa va spun si parerea mea despre masina, incercand sa fiu cat mai obiectiv posibil.

Overall, masina este una din cele mai reusite din clasa B. Si nu spun asta doar pentru ca asa apare in reviste... Am facut un drive test cu un Grande Punto, am mers cu un Polo, mai am in familie un Mitsubishi Colt si un Ford Fiesta. De data asta, cei de la Renault s-au intrecut pe ei, fara nici un fel de discutie. Materialele din interior sunt bune si foarte bune, imbinarile sunt bune desemenea, comenzile (ambreiaj, directie, frana, timonerie) sunt foarte usor de folosit si dozat, suspensia este foarte comoda. Spatiul interior este absolut de clasa compacta. Lucrurile mai putin reusite, din punctul meu de vedere, sunt calitatea vopselei (care se zgarie foarte usor) dar mai ales climatizarea, care la mine este electronica. Deci nu exista nici o legatura intre ce setezi si ce obtii...Pe timpul verii - este adevarat ca in perioadele in care era foarte cald afara - puteam sa dau lejer de la 15 pana la 18 grade, ca mare lucru nu se intampla. Dealtfel, Autoshow a facut recent teste profesionale vizavi de climatizare, cu mai multe modele din clasa mica, iar domnul Clio a iesit pe ultimul loc (impreuna cu Megane), nereusind sa atinga temperatura setata nici dupa 45 de minute de mers la relanti. No wonder.

Pentru ca stiu ca posturile lungi nu sunt populare, despre motor, in urmatorul episod.

This post has been edited by dack: 2 Sep 2006, 23:23


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 2 Sep 2006, 20:25
Post #78


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Buna, din nou.

Motorul este insa principala mea sursa de nemultumire. In cele patru luni de cand o am, mi-a trecut prin minte de mai multe ori sa o dau, din acest motiv.

Masina mea este un Confort Dynamique, care a avut un pret de baza de vreo 11.700 E DDP. Numai ca, fiind intr-o mare graba la acel moment, a trebuit sa aleg ceva de pe stoc, asa ca am mai adaugat jenti, climatizare, mp3, vopsea metalizata, si garantie + 1 an. In total, frumoasa suma de 12.700 E DDP. Pentru un motor de 75Cp, cu un consum urban declarat de 7.6. Bun!

Cand am luat masina, se importau doar doua motoare; asta si cel de 1.4 de 98 Cp.
M-am sfatuit cu vanzatorul vizavi de ce anume sa aleg. Aveam bani de orice varianta, pentru ca am luat-o in leasing.. Avand in vedere ca majoritatea traseelor mele sunt in oras, omul nostru m-a sfatuit sa iau modelul de 1.2, pentru ca va consuma sub 8 in oras si are un motor vioi..

Masina mea are 7000 de km acum. Consuma mult si nu trage de nici o culoare.
In oras media nu scade sub 9.5 l (fara AC!!!), iar in ceea ce priveste demarajul sunt sub Dacia Logan de 1.4 (ca tot intreba cineva mai devreme).

Am fost la service IPSO. Mi-au pus-o pe calculator si mi-au spus ca motorul este in conditii perfecte, va multumim, la revedere. Fiind nemultumit de rezolutia lor, am fost la Master Tuning unde mi-au masurat puterea motorului (care m-a costat un milion). 61 CP. Am sa repet : saizeci si unu de cai putere. Am printat testul in cauza, poate il scanez si vi-l arat.. Pai in conditiile astea, cum sa traga masina si sa consume putin?

Regret profund ca am ales motorul asta. Nu va luati dupa vanzatori, concesionarii au diferite interese financiare.

Motoarele de 1.4 si 1.6 consuma doar putin mai mult, dar ofera infinit mai multa putere.

This post has been edited by dack: 2 Sep 2006, 23:10


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pearl Jam
post 2 Sep 2006, 22:27
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 June 06
From: Bucuresti




Subscriu in totalitate.
Eu cred ca o mai tin un an doi si mi iau un Megane.
Pacat de faptul ca in rest e o masina bine inchegata. Dar si pe mine ma seaca demarajul... Cu 61 de cai... Daca o fi adevarat pot fi dati in judecata.


--------------------
Renault Megane Sedan 4 Intense 2020 1.4 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 2 Sep 2006, 22:59
Post #80


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




PJ, iti spun sincer ca m-am gandit la asta. Numai ca in mod sigur au prevazut cumva, undeva, ceva, pentru a contracara o asemenea alternativa. Cred ca pe factura apare doar tipul de motor, nu si puterea, tocmai din acest motiv.

Felul in care m-au tratat este inacceptabil. Am facut o reclamatie de doua pagini, in care am descris mai multe probleme care ma nemultumesc vizavi de masina lor, iar dupa 10 zile m-au sunat si mi-au spus "Service-ul IPSO ne-a infomat ca motorul dvs. se inscrie in parametrii. Va mai putem ajuta cu altceva? La revedere." Nici macar nu au avut bunul simt sa ma recheme in service, ca sa masoare EI puterea motorului si sa imi demonstreze ca am un motor de 75CP. Ii doare undeva. Ei si-au luat banii (pentru care eu voi munci 4 ani), asa ca li se rupe de clienti.

Ma gandesc la urmatoarea varianta: voi publica in principalele cotidiane o adresa de mail si voi ruga posesorii de Clio 3 cu motorul de 1.2 sa imi scrie, in cazul in care au aceleasi probleme ca si mine. Poate ca vor fi foarte putini. Poate ca nu vor fi. Dar daca ne vom strange 50, de exemplu, vom sta altfel de vorba.

Eu ma consider inselat. DACA masina avea 75 CP, NU AS FI FOST nemultumit. Dar ei mi-au spus ca imi vand ceva, si mi-au dat altceva. Este inselaciune.

This post has been edited by dack: 2 Sep 2006, 23:51


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 2 Sep 2006, 23:02
Post #81


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Si ca sa mai fac haz de necaz, va propun doua texte de stickere, pe care ma gandesc sa le lipesc pe masina mea:

1)

Depaseste! E doar un Clio 3.
Consuma mult...dar merge incet.

2)

Tuned by RENAULT
- 15 CP
(minus)


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 2 Sep 2006, 23:21
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Crezi ca cei de la tuning au masurat corect?Esti convins de asta 100%?
Eu unul nu cred ca ai o masina de doar 60 de Cp.La Renault poti gasii multe dar motoarele nu sunt de cacao,sigur la ce ai cumparat tu nu te poti astepta sa fii primul pe sosele.Daca doreai viteza si demaraje trebuia sa cumperi ceva mai tare nu sa te lasi sa-ti aleaga reprezentantul de vanzari caracteristicele masinii si trebuia sa faci un test drive cu ea inainte sa o comanzi!


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 2 Sep 2006, 23:32
Post #83


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Teo,

1)Nu pot sa afirm ca testul de celor de la Master Tuning este 100% corect. Numai ca Renault nici macar nu a incercat sa imi dovedeasca contrariul. In fond, eu am o nemultumire vizavi de puterea motorului, iar ei nu mi-au dat un raspuns referitor la acest aspect, desi am insistat.

2) Nu am putut face test cu motorul de 1.2 pentru ca atat Serus cat si AMG aveau DOAR varianta de 1.4 pentru asta. Acum vad si de ce. In plus, nu ar fi fost concluent - motoarele se mai lasa si trag mai bine dupa cateva mii de km.


3) Motorul este de rahat. Spuneam mai devreme, mai am in familie 3 masini de putere similara: un Logan de 1.4 - 75CP, un Ford Fiesta de 1.3 - 70 Cp si un Mitsubishi Colt de 1.1 12v, 75CP. NICI NU SE COMPARA cu al meu. Nici unul dintre aceste motoare.

4) Relativ la faza cu vanzatorul, ai dreptate. Asta si spuneam - e bine sa iti alegi singur masina, in functie de ce iti doresti. El mi-a spus insa - "NU LUA de 1.4, ca asta o sa mearga bine si va consuma mai putin."

This post has been edited by dack: 3 Sep 2006, 09:05


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 3 Sep 2006, 08:23
Post #84


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Mai bag-o la un test. Daca si ala zice tot 61CP atunci vei obtine una noua la schimb, daca te duci pana in 13 octombrie (6 luni). O scrie pe factura doar puterea motorului, dar orice avocat le va explica clar in instanta ca tu ai luat, pe langa factura, o foaie de dotari tehnice pe care ei au prezentat-o la vanzare. Faptul ca pe factura scrie "Clio 1,2" nu inseamna ca pe pliant scrie ca are 75CP si ei pot sa vand cu motor de 60CP (desi motorul asta a fost pe Clio II).

Verifica seria motorului, verifica sa nu existe nici un fel de inconsistenta si apoi mai bag-o la un test pe dyno, in alta parte decat in prima.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 3 Sep 2006, 08:51
Post #85


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(AlexC @ 3 Sep 2006, 09:23)
Mai bag-o la un test. Daca si ala zice tot 61CP atunci vei obtine una noua la schimb, daca te duci pana in 13 octombrie (6 luni). O scrie pe factura doar puterea motorului, dar orice avocat le va explica clar in instanta ca tu ai luat, pe langa factura, o foaie de dotari tehnice pe care ei au prezentat-o la vanzare. Faptul ca pe factura scrie "Clio 1,2" nu inseamna ca pe pliant scrie ca are 75CP si ei pot sa vand cu motor de 60CP (desi motorul asta a fost pe Clio II).

Verifica seria motorului, verifica sa nu existe nici un fel de inconsistenta si apoi mai bag-o la un test pe dyno, in alta parte decat in prima.
*



Multumesc pentru sfat. Am sa fac asa.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 3 Sep 2006, 12:58
Post #86


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




Motoarele de 60 si 75cp sunt aproape la fel, cel de 75 are 16v pe cand celalalt 8v mai difera putin managementul lor. Daca nu ma insel ambele au un singur ax cu came, doar ca la cel de 75 el actioneaza toate cele 16 supape. Din cate stiu pe clio 3 este exclusiv cel de 16 valve!

This post has been edited by mihye: 4 Sep 2006, 10:57


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 3 Sep 2006, 15:18
Post #87


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Indiferent, daca ai platit pentru 1,2 75CP si sa iti dea doar 60CP este greseala de neiertat, care neaparat se lasa cu inlocuirea masinii.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kekemes
post 3 Sep 2006, 16:47
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 March 06




sper sa nu devin paranoic....dar cei cu masina de 1.4 au avut vro problema cu motorul?...demaraj, fiabilitate, etc?....
multumesc!


--------------------
Renault Clio III 2006 Dynamique 1.4 16V, bleu gri, senzor parcare, climatronic, mp3, jante aliaj, FR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 4 Sep 2006, 07:51
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(dack @ 3 Sep 2006, 00:32)
Teo,

1)Nu pot sa afirm ca testul de celor de la Master Tuning este 100% corect. Numai ca Renault nici macar nu a incercat sa imi dovedeasca contrariul. In fond, eu am o nemultumire vizavi de puterea motorului, iar ei nu mi-au dat un raspuns referitor la acest aspect, desi am insistat.

2) Nu am putut face test cu motorul de 1.2 pentru ca atat Serus cat si AMG aveau DOAR varianta de 1.4 pentru asta. Acum vad si de ce. In plus, nu ar fi fost concluent - motoarele se mai lasa si trag mai  bine dupa cateva mii de km.
3) Motorul este de rahat. Spuneam mai devreme, mai am in familie 3 masini de putere similara: un Logan de 1.4 - 75CP, un  Ford Fiesta de 1.3 - 70 Cp si un Mitsubishi Colt de 1.1 12v, 75CP. NICI NU SE COMPARA cu al meu. Nici unul dintre aceste motoare.

4) Relativ la faza cu vanzatorul, ai dreptate. Asta si spuneam - e bine sa iti alegi singur masina, in functie de ce iti doresti. El mi-a spus insa - "NU LUA de 1.4, ca asta o sa mearga bine si va consuma mai putin."
*



1) Nu puteai sa faci testul direct la Renault? Din moment ce ai fost dispus sa-l platesti?


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 4 Sep 2006, 09:05
Post #90


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(fade2black @ 4 Sep 2006, 08:51)
1) Nu puteai sa faci testul direct la Renault? Din moment ce ai fost dispus sa-l platesti?
*



Ba da! Cand am fost la IPSO in service, le-am cerut acest lucru! Dar mi-au spus ca nu au aparatura necesara.

Am mai cerut asta la Vocea Clientului Renault, cand m-au sunat sa imi spuna ca motorul e in parametrii... Agenta cu care am vorbit, mi-a zis ca se va interesa daca pot face acest lucru la Renault si ma va suna inapoi. Ceea ce nu s-a intamplat.

This post has been edited by dack: 4 Sep 2006, 09:11


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 06:34
Dacia