Alex1300BV
7 Sep 2016, 15:24
test incarcare poze si intrebare:
La ce folosesc rotitele, mai ales nr 1 si 3?
Rob3rto
7 Sep 2016, 15:27
1 e degeaba, 2 reseteaza km, 3 regleaza intensitatea luminilor din bord
DACIOTUL_97
7 Sep 2016, 15:34
QUOTE(Rob3rto @ 7 Sep 2016, 16:10)
Vezi ca motorul tau din fabrica vine fara niciun fel de garnitura la baia de ulei si la capacul de la distributie
Poti sa-i pui cate seturi de garnituri vrei, tot o sa curga.
Pai am vrut sa incerc varianta cu garnituri,Marius cu UYX are tot la fel si nu sunt probleme...cine stie,poate nu le-am asezat eu bine.Cel mai probabil o sa apelez la varianta ta,e cea mai "sanatoasa".
L.E.: Tot nu pot atasa fotografii..
sobolan
7 Sep 2016, 22:34
QUOTE(Rob3rto @ 7 Sep 2016, 16:10)
Vezi ca motorul tau din fabrica vine fara niciun fel de garnitura la baia de ulei si la capacul de la distributie
dacia lui din semnatura vine cu garnitura de pluta la capacul distributiei si la baie idem....deabia dupa 96 era pe silicon dar atentie ca daca incercati sa "upgradati" etansarea la silicon trebuie alta baie si alt capac la distributie...uitai de motor....106-00 e pe silicon si la baie si la capacul distributiei
BLUE R 19
8 Sep 2016, 01:07
106-le daca este anterior lui '96 nu poate avea garnituri ? a aparut pe la inceputul anilor '90.
Oricum, nu este motorul original al masinii sau e marit
, atunci fiind clar pe garnituri.
Daca are garnituri, tot siliconul te scapa de scurgeri...
Daciotul_98
8 Sep 2016, 11:34
QUOTE(BLUE R 19 @ 8 Sep 2016, 01:07)
106-le daca este anterior lui '96 nu poate avea garnituri ? a aparut pe la inceputul anilor '90.
Oricum, nu este motorul original al masinii sau e marit
, atunci fiind clar pe garnituri.
Daca are garnituri, tot siliconul te scapa de scurgeri...
106-le lui Negru a fost pe camioneta tatalui meu, si este din 1997
sobolan
8 Sep 2016, 15:23
QUOTE(Daciotul_98 @ 8 Sep 2016, 12:34)
e pe silicon dupa an....da-ti dai seama usor dupa baie sau capac ca s-o clarifici...
DACIOTUL_97
8 Sep 2016, 17:38
Confirm eu ca si la distributie a fost pe silicon,dar i-am pus garnitura si vad ca e ok,doar la baie am probleme.
sobolan
8 Sep 2016, 20:02
nu se mai imbuca ok cu capacul de la distributie.....daca pui siliconul ala cu cap neam nu mai curge.....te complici.....
DACIOTUL_97
10 Sep 2016, 22:00
O sa clarific situatia dupa perioada de rodaj,ca si asa am un fix sa ma ocup putin de aspectul capacului distributiei
Persista problema cu postarea fotografiilor
sobolan
10 Sep 2016, 23:33
is prea mari si de aia nu-ti face upload.....incearca cu postimage.org !
sau fa-le resize cu un program de editare (gen irfanview)
DACIOTUL_97
12 Sep 2016, 16:28
M-am uitat mai atent si am observat ca nu mai am spatiu global sau ceva de genul asta.O sa incerc sa incarc fotografiile in alta parte si sa postez aici linkul.
DACIOTUL_97
20 Sep 2016, 12:56
News: sunt cam la jumatate cu pregatirea pentru vopsit,din pacate vremea ciudata ne baga bete in roate si ne face sa mai amanam pana in weekend reluarea lucrarilor.Am reusit sa gasesc dupa o cautare ce mi s-a parut ca a durat 1000 de ani,si parca nu au existat niciodata dacii 1300-1310,un set de 4 usi absolut impecabile,complet echipate,,doar la interior putina rugina de suprafata (sunt in curs de tratare cu feruginol,apoi o vopsea 3 in 1 de la Oskar - foarte buna,o recomand); tabla e pur si simplu incredibila,fara pic de chit sau reparatii anterioare...la sfarsit le voi "imbata" cu ulei si vaselina din plin pentru a nu mai avea probleme pe viitor.Daca merge totul conform planului,in doua-trei saptamani ar trebui sa fie gata...
DACIOTUL_97
15 Dec 2016, 19:44
N-am mai scris pe aici de ceva timp, asa ca hai sa ne mai dezmortim putin. Mare lucru nu am mai reusit sa fac,nu a mai fost timp si nici vreme extraordinara (monetar nu mai zic) ... Am mai facut cate ceva pe fuga, m-am axat doar pe pregatirea caroseriei de dat cu filler,(am hotarat sa o las intr-o singura culoare dupa vopsire - dedicatie pentru Rob3rto), am mai cumparat una-alta, inclusiv un interior in stare acceptabila, pe care trebuie doar sa-l curat (merge sa-l dau pe mana celor de la curatatoria chimica?), si in general maruntisuri mai mult sau mai putin importante..
Cateva poze aici:
https://imageshack.us/i/plpp4LX9jhttps://imageshack.us/i/plqb7RGEj
Dinica Mihnea
15 Dec 2016, 22:06
E super interiorul, la fel ca al meu, cu toate ca am 1300...e comod, e ok, e bine ca are tetiere...bancheta spate are cotiera? Poti sa-l dai linistit la curatatorie, numai sa fie una de incredere, de preferat de detailing, sa nu ai surprize...
iustin_uap
16 Dec 2016, 10:35
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 15 Dec 2016, 19:44)
am hotarat sa o las intr-o singura culoare dupa vopsire - dedicatie pentru Rob3rto)
De ce ai renunta la o trasatura care ii confera unicitate si originalitate?
O sa iasa in evidenta si asa, ca nu mai sunt multe, mai ales intretinute, dar era ceva mai deosebit, pt. ca asa a venit din fabrica si nu a fost vreo inventie a cuiva.
DACIOTUL_97
16 Dec 2016, 21:01
@Dinica Mihnea - nu are cotiera...nu stiu sigur daca o sa ma bazez pe curatatoria chimica,mi-e frica sa nu strice prapazii tesatura.
@iustin_uap - te-am lamurit pe facebook.
sobolan
16 Dec 2016, 23:46
Daca tot umbli cu vopsea.....wtf,mls cu aerisiri de 1300
Adrian Frigo
17 Dec 2016, 00:29
QUOTE(iustin_uap @ 16 Dec 2016, 11:35)
De ce ai renunta la o trasatura care ii confera unicitate si originalitate?
O sa iasa in evidenta si asa, ca nu mai sunt multe, mai ales intretinute, dar era ceva mai deosebit, pt. ca asa a venit din fabrica si nu a fost vreo inventie a cuiva.
Și eu sunt de aceeași părere!Bine,e mașina ta,decizia ta....dar e păcat...
DACIOTUL_97
17 Dec 2016, 11:30
Da sobolan,a existat si asa ceva pe primele serii de 4 faruri si masca groasa,cam prin 84 daca nu ma insel,cand erau echipate si cu jantele canada cu gaura mica.In fapt,era o caroserie de 1300 la care au modificat doar,spatele,botul si interiorul.
Adrian,nu am lasat-o moarta,voi reveni la ideea de baza dupa ce o aranjez cu partea de tinichigerie.
oldtimercraiova
17 Dec 2016, 11:42
Cea gri metalizat , din poza postata de sobolan , este un GTL , pentru Canada!
MLS-ul avea semnalizarile in bara.
DACIOTUL_97
17 Dec 2016, 15:14
Exact.
oldtimercraiova
17 Dec 2016, 16:02
Si doar in '84 , au avut partea de sus a usilor vopsite in negru , din '85 au pastrat combinatia fix cum o ai tu !
DACIOTUL_97
26 Dec 2016, 16:05
Asta depinde.Cu ceva banuti in plus rezolvai anumite chestii si dupa 1985.
Zilele trecute am facut rost de tamburi mari si platourile aferente pentru conversia la franele de break pe spate.Stiti cumva daca,cablul franei de mana difera ? Trebuie sa-l schimb ?
L.E.: Sarbatori fericite tuturor !
Adrian Frigo
26 Dec 2016, 16:23
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 26 Dec 2016, 17:05)
Stiti cumva daca,cablul franei de mana difera ? Trebuie sa-l schimb ?
Da,diferă atât cel mic cât și cel mare!
sobolan
26 Dec 2016, 16:57
eu zic ca nu difera atat timp cat puntea o pui tot pe o berlina....pui cilindri mari de break si mergi cu pompa tip vechi in tandem ?is curios ce-o sa iasa....
da' cutia...aia a ramas cu 4 ? daca da apoi n-ai facut nimic,motor cat casa cere pe-a 5-a....
DACIOTUL_97
26 Dec 2016, 17:01
Avem cutie in 5
Cu pompa o sa vad,ma gandeam la una cu 4 conducte dar mai vedem..
sobolan
26 Dec 2016, 17:09
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 26 Dec 2016, 18:01)
,ma gandeam la una cu 4 conducte dar mai vedem..
pune-o fara sa te mai gandesti....schimba si repartitorul si mai fa rost de o teava din repartitor la pompa,returul...cica merge si fara,inca n-am vazut ca sa ma pronunt...
DACIOTUL_97
26 Dec 2016, 17:22
Da...o sa vad ce si cum la primavara,depinde si de finante.Am si repartitor nou.Pe langa asta,etrierii au fost reconditionati cu pistonase si garnituri noi,conductele de pe punte le voi schimba,pompa noua,si mai am sa iau niste cilindrii receptori noi,de BOSCH.Mai e ceva de munca dar pana la urma sanatate sa fie,ca restul se fac.In vara trebuie sa-i fac ITP-ul si cam atat..o sa am ceva de umblat cu ea anul viitor la diverse evenimente automobilistice.
Victor3001
26 Dec 2016, 20:40
Salut...Scuze de off dar, nu stii pe unde mai sunt magazine Dacia cu ceva stocuri vechi prin pitesti? Mersi.
App....faina Dacie si las.o cu dungile acelea.
L.E....mi-ai raspuns pe fb.
DACIOTUL_97
26 Dec 2016, 22:08
Cum au spus si colegii acolo,pe strada Dumbravei sau la Doi Cocosi...ar mai putea exista si alte magazine care sa mai aiba cate ceva,dar sunt rare.
Mulțumesc pentru apreciere !
Adrian Frigo
27 Dec 2016, 08:04
QUOTE(sobolan @ 26 Dec 2016, 17:57)
eu zic ca nu difera atat timp cat puntea o pui tot pe o berlina....
Diferă ca lungime!O să revin cu poze.
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 26 Dec 2016, 23:08)
Cum au spus si colegii acolo,pe strada Dumbravei ...ar mai putea exista si alte magazine care sa mai aiba cate ceva,dar sunt rare.
Pe Dumbravei nu mai găsești aproape nimic,le-am luat eu la rând de la un capăt la altul!
Îți dau un exemplu:La Rm.Sărat,orașul de baștină a Fermitului,la nici un magazin nu mai găsești saboți de berlină sau break!Am rămas....
harby ;))
27 Dec 2016, 11:17
QUOTE(Adrian Frigo @ 27 Dec 2016, 08:04)
Diferă ca lungime!O să revin cu poze.
Pe Dumbravei nu mai găsești aproape nimic,le-am luat eu la rând de la un capăt la altul!
Îți dau un exemplu:La Rm.Sărat,orașul de baștină a Fermitului,la nici un magazin nu mai găsești saboți de berlină sau break!Am rămas....
Inseamna ca nu le ai luat la rand cum trebuie
Am gasit doua tripode glentzer noi in cutie de Renault anii 70, la un magazin de pe dumbravei
@victor da-mi mesaj cu ce ai nevoie, ca poate mai apare ceva si cine stie..
DACIOTUL_97
29 Dec 2016, 13:56
In septembrie am reusit sa-i dau o cheie in ciuda problemelor cu electromotorul care ma dispera.Pare sa fie ok,desi relantiul nu sa stabil decat pe la 4000 rpm si oscileaza,iar daca nu o accelerez tinde sa-si taie rasuflarea.Idei ? Ma gandesc sa nu fie cumva de la capsula vacuumatica pe care am schimbat-o,sau de la supapa servofrânei.Am încercat sa-i reglez avansul si nu prea se îmbunatateste cu nimic situatia.
https://youtu.be/I8UkfxWRZro
sobolan
29 Dec 2016, 14:01
accelerezi "urat" si in suturi,e motor de dacie totusi
.....verifica bobina de inductie si daca e ok arunca un ochi la distributie(pinion delcou-lant/aliniere pinioane).
DACIOTUL_97
29 Dec 2016, 20:27
O sa verific în special pozitia pinionului de la delcou.Pana la urma care e pozitia lui corecta cand volanta e la semn iar cilindrul 1 e in compresie ? Cu partea mica spre volanta sau invers ?
Daciotul_98
29 Dec 2016, 21:09
QUOTE(sobolan @ 29 Dec 2016, 14:01)
accelerezi "urat" si in suturi,e motor de dacie totusi
.....verifica bobina de inductie si daca e ok arunca un ochi la distributie(pinion delcou-lant/aliniere pinioane).
Din cauza coanei bobine la mine nu mergea turometrul
BLUE R 19
30 Dec 2016, 02:14
Ureche nu exista ?
DACIOTUL_97
30 Dec 2016, 14:55
Nu e vorba de ureche,m-am referit strict la pinionul delcoului..
Rob3rto
30 Dec 2016, 19:53
Daca era pus invers nici macar nu pornea
sobolan
30 Dec 2016, 20:51
Porneste la cheie cu un dinte(la pinon delcou sau la pinioanele lantului) decalat(inapoi sau inainte),testat ...... iar problema electrica nu e aprofundata bine,o dacie are 10 fire,da-o naibii de treaba,eventual pui alta instalatie electrica in 3 ore si a doua zi e gata de drum....
Eu-s patit,daca nu e o clipa de atentie cand trebuie apoi iti mananci creierii si zilele pana-i dai de cap....cu motorul ei eu eram sigur ca e pusa ok la punct de mecanicos si schimbam si inlocuiam piese la greu si ea tot nu mergea ok....pana am aruncat eu cu ocheanul sub capacul distributiei.....
Un motor mai nou(chiar si ala de logan) nu permite o accelerare in suturi asa,adica tu accelerezi asa dar el nu raspunde chiar asa de brusc,are calculator,dacia e pe carbelitor,daca-i dai gaz in cilindri urca pana la 8000 fara ezitare,n-are nici o limitare ,nimic.....si n-ar fi nimic asa de rau sa mergi cu 7-8000 de ture daca ai avea niste pistoane usurate si de calitate si anumite modificari pe la ungere......dar ca si motor stock e periculos....estimez dupa mine ca dacia merge ok pana la 5000,dup-aia e hazard....is prea multe mecanisme inutile si care pot da fail in motorul de dacie,un punct slab e pozitionarea axei care e in bloc,ai tacheti,tije impingatoare.....
DACIOTUL_97
30 Dec 2016, 21:25
Da Robert...cum zici matale,așa e !
Ionut,nu stiu ce sa zic,nici eu nu ma dau batut pana nu va porni la sfert.Instalatia electrica o voi schimba dupa reparatia capitala,cand masina va fi desfacuta pana la ultima piulita.Momentan raman cu instalatia actuala care e destul de ok.De-alungul anilor nu am avut probleme pe partea electrica,ele au aparut dupa ce am facut swap-ul anul trecut.La mine este o problema de masă,ceva nu face contact bine pe undeva.Cat despre reglajele la aprindere&restul,se rezolva rapid daca ai minim de cunostiinte..pana la urma e o simpla dacie,daaar,uneori in viata lucrurile cele mai simple devin cele mai complicate.O sa iau din nou la mana cu atentie fiecare fir si contact,sa rezolv cu pornirea,apoi cu restul
DACIOTUL_97
23 Jan 2017, 13:39
A cumparat cineva cilindrii receptori de frana fabricati de BOSCH ? (tambur mare).
Își merita banii ?
http://www.epiesa.ro/cilindru-receptor-fra...rticol-1437815/
N-am luat cilindri bosch, dar iti dau alt indiciu: Firma (Bosch) are deschise multe fabrici in tari cu mana de lucru ieftina (China, mai ales). Nu stiu daca-i si cazul cilindrilor, dar daca te uiti in hipermarketuri la produsele de bricolaj Bosch, o sa vezi scris f. mic, "made in China"; m-am pacalit cu un set de burghie, nu m-as mai risca, mai ales ca pe epiesa nu poti vedea unde e fabricat produsul.
sobolan
23 Jan 2017, 21:30
Bosch made in spania a cedat dupa un an,bosch made in germania mege si acum din 2007,ambele-s bormasini sds,albastre,gama profi......
Dar sa nu comparam un bosch,chiar si chinezesc, cu Asam.....sa fim seriosi....
Asa daca o luam si uleiurile-s bulanite......penultimul ulei din logan a fost luat din Italia,Castrol....l-am scos afara si mi-era mila de el,era ca nou....asta luat de aici a fost si e mereu pishat ordinar....
DACIOTUL_97
23 Jan 2017, 21:55
Am auzit si eu ceva cum ca Bosch are fabrici prin mai multe tari,dar nu credeam ca e adevarat.Cat despre uleiuri...no comment: sunt contrafacute ca la balamuc sub nasul autoritatilor.
Are, pe toate continentele.
QUOTE
The Bosch Group comprises Robert Bosch GmbH and its roughly 440 subsidiaries and regional companies in some 60 countries
Optimizarea profitului, si scurtarea lantului de distributie.
DACIOTUL_97
24 Jan 2017, 12:32
Am înteles.În cazul acesta o sa încerc sa gasesc cilindrii de uzina.
sobolan
24 Jan 2017, 13:42
greu cu aia de uzina.....eu am ASAM cu garnituri/pistonase noi dar din vechi,posibil Rolast,nu-mi mai amintesc bine.....e un compromis bun,asa zic eu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.