Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme A/C, nu cred ca merge

Horia_D
post 4 Jun 2011, 12:40
Post #841


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 August 10
From: BRASOV




traductorul de presiune pentru AC de la rabla din semnatura ii da comanda compresorului in tensiune (0-10V) sau in curent (4-20 mA)?

al meu se pare ca s-a dus din moment ce totul e bine pe instalatie (freon, etansari etc) dar totusi nu merge ... si conform testului renault e totul bine.

This post has been edited by Horia_D: 4 Jun 2011, 12:41


--------------------
Renault Megane II 1.5 dCi 106 CP 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 4 Jun 2011, 23:32
Post #842


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Multumesc celor care mi-au raspuns la intrebarea cu teava. Din pacate pt. mine e complicat, problema e ca nu stiu sigur daca ea e de vina pentru faptul ca mi se goleste instalatia de freon, sau mai degraba cei de la service aveau nevoie de un punct de start.

Am desfacut bara si aparatoarea de noroi si am urmarit cu maxima atentie fiecare centimetru din instalatie cu o lanterna cu UV si n-am vazut nici o urma de pata de colorant. In afara de cateva floricele albe de oxid specifice aluminiului si vizibile cu ochiul liber, singurele chestii vag fosforescente erau conductele de motorina. Are cineva idee cum arata colorantul asta din freon in zona fisurilor? Ce culoare are?
Se poate cumva sa fie bulit evaporatorul care e pe undeva pe sub bord si nu se poate vedea?? A avut cineva probleme cu ala?

thx

4 Jun 2011, 23:38:
QUOTE(Horia_D @ 4 Jun 2011, 12:40)
traductorul de presiune pentru AC de la rabla din semnatura ii da comanda compresorului in tensiune (0-10V) sau in curent (4-20 mA)?

al meu se pare ca s-a dus din moment ce totul e bine pe instalatie (freon, etansari etc) dar totusi nu merge ... si conform testului renault e totul bine.
*




Horia, avand in vedere ca senzorii sint de tip rezistiv, presupun ca raspunsul la intrebarea ta e comanda in curent (V/R).
Totusi testarea pe calculator include si senzorul cu pricina deci ar fi trebuit sa-l "descopere".

This post has been edited by vick: 4 Jun 2011, 23:38


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 4 Jun 2011, 23:50
Post #843


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




nu te lua dupa electricianul de la serus. nu cred ca ai treaba cu teava, si mie mi-au zis acelasi lucru.Incearca alt service , ai link pe topicul cu serus.Conductele din al nu se sparg singure asa de proaste.La mine a fost sparta conducta de joasa presiune care este dintr-un '''cauciuc'' (nu stiu materialul exact) .Ca deh, renault este o masina superba , un mercedes , gandit in asa hal incat conduca aia sa ajunga la elicea aia smechera de la radiator smile.gif .Cel putin la 1.9 asa este.Plus ca electrcianii de la serus sunt asa de prosti incat nu stiu sa verifice presiunea in instalatie ori daca tine presiune

This post has been edited by M i h a i: 4 Jun 2011, 23:53


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 5 Jun 2011, 19:06
Post #844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




QUOTE(ionitagelu @ 30 May 2011, 19:56)
Oricum, am alta problema, baga rece dar cand functioneaza AC se aude asa ca un fluierat al compresorului. Cum decuplez cum tace. Sa nu fie cantitatea de freon necesara in instalatie (prea mult? prea putin?). Cei de la service au bagat 650, desi parca am citit pe aici ca se baga 560 sau ceva de genul.

Mai fluiera la cineva copresorul ?
*



Am rezolvat cu fluieratul. Poate nu m-am exprimat bine, nu se auzea foarte tare, ci doar asa usor din interios cand stateam la semafor la ralanti. Masina nu are decat 60.000 km deci nu cine stie ce uzura. Cine isi mai aduce aminte de la batrana dacie cum facea alternatorul cand avea diode arse ... cam asa facea. Intr-o zi calduroasa (cam 30 grade) am constatat ca e diferenta de temperatura intre gurile de aerisire stanga-dreapta cu AC pornit. Cand apare problema asta e lipsa freon. Tot de aia si fluiera, cel putin la mine. Am facut si un test CLIP cu freon putin (cam 250g au mai gasit in instalatie) mai pe seara cand erau cam 24 grade afara, aveam 5 bari cu AC oprit si 11 bari cu el pornit (nu stiu cat de relevant e) presiuni citite de presostat si raportate de calculator.

P.S. Fluieratul l-a auzit si sotia care nu se da specialist tongue.gif


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD - PH27AUS 2018
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick
post 5 Jun 2011, 19:35
Post #845


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 7 September 05
From: Romania




Mihai, ai dreptate... initial am vrut sa ma duc la GES, numai ca am gasit un review despre ei pe forumul vw si mi s-a muiat tot elanul:

http://vwforum.vwforum.ro/topic/14999-ges-service-rapid/

Din pacate asta e boala la romani, dupa ce se obisnuiesc cu mirosul banilor incep sa-si bata joc de ceilalti. Asa isi pierd clientii.

Si cum se prezenta cauciucul acela de la conducta, se vedea "colorantul" sau nu?


--------------------
DACIA 1310L - B01POL
SAU NU ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 5 Jun 2011, 20:05
Post #846


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Am patit-o si eu cu Ac,mergeam linistit cu AC pe manual si deodata un scartait puternic de a oprit motorul in mers,am pornit iar motorul si cand dau drumulla AC scartaie si numai cupleaza compresorul,din zona lui iese fum din cureaua de accesorii cred,ajuns acasa am dat scutul jos ,scot mufa la gmv si tot asa facea,deci l-am eliminat ,apoi am ramas numai cu compresorul de schimbat,sa vad de unde gasesc mai ieftin,este delphi si are codul parca 8200600610,pacat chiar incepusem sa zic ca n-am mai schimbat nimic la ea si na belea....
o face parte din lotul cu pb? M 2.2 1.5 dci 85 Cp fabricat in aprilie 2007 si livrat in octombrie 2007


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 6 Jun 2011, 17:14
Post #847


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Nu cred,dar mergi la o reprezentanta si intreaba.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 6 Jun 2011, 17:19
Post #848


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Meciul cu VC a inceput,am fost si am facut constatare la TSI si cum ma asteptam cica nu face parte din lotul cu pb,factura estimativa 3500 ron in care intra compresor,manopera, agrafe,curea transmisie,incarcat freon...am gasit compresor nou Lucas la 1380 roniar manopera cu incarcat cu tot ajunge la 240 ron,cred ca asa o sa o fac.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 6 Jun 2011, 17:21
Post #849


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(vick @ 5 Jun 2011, 19:35)
1.Mihai, ai dreptate... initial am vrut sa ma duc la GES, numai ca am gasit un review despre ei pe forumul vw si mi s-a muiat tot elanul:
2.Si cum se prezenta cauciucul acela de la conducta, se vedea "colorantul" sau nu?
*


1.eu am fost la ei acum 2 luni, au rezolvat problema elegant.Sa nu mai zic ca tipul de acolo si a dat seama de problema in mai putin de 1 minut, iar la serus au stat 2 ore pe langa ea si nu au rezolvat nimic.Mai mult , in loc sa-mi spuna ca nu stiu pe unde pierde, ei mi-au zis sa cumpar nu stiu ce conducta din aluminiu pe la 1200 lei fara manopera.
2.Nu se vedea nimic pe conducte.Iar la conducta aia nici macar nu s-au uitat .Eu cred ca habar nu aveau ca acea conducta are legatura cu Ac-ul.Oricum , praf baiatul de acolo.Eu la Ges am gasit rezolvarea.Daca o sa mai am probleme tot acolo o sa ma duc.Poate sunt un caz fericit.

99AIM >> cred ca faci parte din lotul magic care trebuie sa pice in 3 ani.In 2007 a fost lotul ala.Eu am facut parte din lotul flanse 2003 care trebuiau sa pice in maxim 20000 km. Bine ca alea au fost ieftine fata de un compresor de 1000 $.

This post has been edited by M i h a i: 6 Jun 2011, 17:25


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 6 Jun 2011, 17:32
Post #850


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Chestia este ca il stiu pe inginerul sef de la TSi si a verificat si paraverificat in baza de date seria de caroserie apoi a luat si seria de pe compresor da nu o gasea pe lista de inlocuiri gratis si cica sa ma tin tare la VC ,mi-a aratat un Privilege bej, cred ca din 2009 ca avea grile argintii in fata, cu 47k de km la bord ce avea tot compresorul blocat si-i schimbau totul contracost,vreo 4400 ron inclusiv fulie la motor,kit accesorii....omul avea card renault si platea cu el,eu nu le dau banii astia,o fac cu compresor aftermarket.

This post has been edited by 99AIM: 6 Jun 2011, 17:33


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 6 Jun 2011, 17:54
Post #851


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




QUOTE(ionitagelu @ 5 Jun 2011, 20:06)
Am rezolvat cu fluieratul. Poate nu m-am exprimat bine, nu se auzea foarte tare, ci doar asa usor din interios cand stateam la semafor la ralanti. Masina nu are decat 60.000 km deci nu cine stie ce uzura. Cine isi mai aduce aminte de la batrana dacie cum facea alternatorul cand avea diode arse ... cam asa facea. Intr-o zi calduroasa (cam 30 grade) am constatat ca e diferenta de temperatura intre gurile de aerisire stanga-dreapta cu AC pornit. Cand apare problema asta e lipsa freon. Tot de aia si fluiera, cel putin la mine. Am facut si un test CLIP cu freon putin (cam 250g au mai gasit in instalatie) mai pe seara cand erau cam 24 grade afara, aveam 5 bari cu AC oprit si 11 bari cu el pornit (nu stiu cat de relevant e) presiuni citite de presostat si raportate de calculator.

P.S. Fluieratul l-a auzit si sotia care nu se da specialist  tongue.gif
*




Deci sa inteleg ca fluiera de la lipsa de freon? Si dupa ce au completat freonul nu mai fluiera?


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blanca
post 7 Jun 2011, 17:21
Post #852


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 24 October 06
From: Bucuresti




Ionita, la mine a suierat de la prea mult freon in instalatie ca asa este romanul cand il mananca undeva si face primenirea freonului la trei ani desi masina nu cerea asta ci doar pornirea AC la iesirea din iarna cu acea bucla aer sau cum ii spune. Au fost doi mecanici Renault, unul a inceput si a plecat la masa si a venit altul care a continuat apoi cand s-au intalnit au inceput sa se injure probabil ca nu mai stiau ce a facut unul si celalalt! Culmea cand dupa o luna m-am intors cu suieratul numai seful de service a intuit ce s-a intamplat iar ceilalti il injurau pe la spate de fata cu mine ca de ii invata pe ei retardatul ala! Pe cheltuiala lor au procedat la o golire vidare si reumplere si am avut din nou AC cum trebuie. Acum iar trebuie sa merg la ei, al treilea an consecutiv, mi-am facut programare si au inceput cu aceeasi placa cum ca trebuie verificata instalatia etc. Intrebarea mea este chiar nu se poate porni AC fara ajutorul lor?


--------------------
Renault Megane Estate 2006 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel.bogdan
post 7 Jun 2011, 21:29
Post #853


Membru


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 March 10




QUOTE(Blanca @ 7 Jun 2011, 17:21)
... ... Intrebarea mea este chiar nu se poate porni AC fara ajutorul lor?
*





Eu pornesc AC-ul cand am nevoie de el, chiar si iarna, de vreo 4 ani si nu s-a intamplat nimic pana acum...


--------------------
renault megane 2 2007 - Privilege
megane 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodox
post 8 Jun 2011, 17:11
Post #854


Liber cugetator


Group: Members
Posts: 127
Joined: 16 July 07
From: Bucuresti(RO)




Si eu la fel, il pornesc din cand in cand chiar si iarna, e deja la a 5-a vara si merge fara probleme(tocmai ce am fost la service pt o schimbare de distributie, i-am rugat sa mi-l verifice si eventual sa-l incarce cu freon, dar nu a fost cazul)
O singura data l-am reincarcat cu freon acum 2 ani(dupa mers 2 veri) si am constatat ca facea aerul idee mai rece.

This post has been edited by dodox: 8 Jun 2011, 17:17


--------------------
Renault Megane - SB-XX-XXX Sedan Manager 1.5dci 85cp 2007 gri acier
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 8 Jun 2011, 19:06
Post #855


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




QUOTE(skorpio_bog @ 6 Jun 2011, 17:54)
Deci sa inteleg ca fluiera de la lipsa de freon? Si dupa ce au completat freonul nu mai fluiera?
*



Dupa completare nu mai fluiera. Cand fluiera l-au cantarit si mai erau 250g, au mai strans o conducta, au incarcat si merge bine. Sa vad cat tine.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD - PH27AUS 2018
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 9 Jun 2011, 12:28
Post #856


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Victorieeeeee,mi se ofera compresorul gratis urmand ca eu sa platesc manopera de schimbare si freonul,in jur de 4-5 mil lei,asa mai merge,ca o noutate absoluta:
Renault a introdus la inlocuire si seria compresoarelor cu codul: 8200600110

This post has been edited by 99AIM: 9 Jun 2011, 12:30


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pit-bull
post 9 Jun 2011, 13:36
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.182
Joined: 9 October 05
From: Banat





Eu am 4 ani(niciodat nu a fost umbalt la el) si la fel se aude un fluierat usor cand cuplezi ac, credeam ca e bulti compresorul ca nu mai baga rece, pe aeratoarele din mijloc cel dinspre sofer baga cald iar cel de langa un pic mai rece. Daca e de la freon doar maine merg sa-mi completeze e si promotie 170 lei. Sper sa nu fie compresorul biggrin.gif

This post has been edited by pit-bull: 9 Jun 2011, 13:36


--------------------
DACIA Solenza 2004 Confort
Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 9 Jun 2011, 13:40
Post #858


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(99AIM @ 9 Jun 2011, 12:28)
Victorieeeeee,mi se ofera compresorul gratis urmand ca eu sa platesc manopera de schimbare si freonul,in jur de 4-5 mil lei,asa mai merge,ca o noutate absoluta:
Renault a introdus  la inlocuire si seria compresoarelor cu codul: 8200600110
*


Bravo!... ai avut noroc... wink.gif oricum o bila alba pentru romb in cazul asta...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 9 Jun 2011, 18:10
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(solidconvert @ 9 Jun 2011, 13:40)
Bravo!... ai avut noroc... wink.gif  oricum o bila alba pentru romb in cazul asta...
*


corect,urmeaza meciul cu Total Service International ca ei vor sa-mi schimbe kitul de accesorii,fulia la vibrochen....adica sam a scoata asa pe la vreo 17 mil,eu le dau semnatura ca refuz sa schimb astea si sa raman numai la compresor si freon,ce draq acu 2 luni am schimbat intinzatorul la accesorii,cureaua de alternator poate...sa vedem.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 12 Jun 2011, 19:01
Post #860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




QUOTE(pit-bull @ 9 Jun 2011, 13:36)
Eu am 4 ani(niciodat nu a fost umbalt la el) si la fel se aude un fluierat usor cand cuplezi ac, credeam ca e bulti compresorul ca nu mai baga rece, pe aeratoarele din mijloc cel dinspre sofer baga cald iar cel de langa un pic mai rece. Daca e de la freon doar maine merg sa-mi completeze e si promotie 170 lei. Sper sa nu fie compresorul biggrin.gif
*



@pit-bull cred ca poti sa stai linistit, la fel facea si a mea, tot dupa 4 ani icon_mrgreen.gif a trebuit sa schimb si conducta cu presostatul pe ea, ca avea un por, dupa care "mecanicii" nu au etansat-o bine si am pierdut o parte din freon.

Daca baga mai cald la sofer si un pic rece la pasager sigur e lipsa de freon (dar no totala, daca nu mai ai freon deloc nu mai cupleaza AC). Tot de acolo i se trage si fluieratul (care se aude mai bine din interior cu geamurile inchise si masina la ralanti).

This post has been edited by ionitagelu: 12 Jun 2011, 19:02


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD - PH27AUS 2018
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uhu
post 15 Jun 2011, 01:29
Post #861


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 May 11




Buna am si eu o problema cu compresorul. De anul trecut a inceput sa mearga cu toane, in sensul ca atunci cand ti-e lumea mai draga se opresta si nu il mai pot porni decat la reprezentanta cu calculatorul.
Pe display apare semnul AC, dar compresorul nu baga.
Anul asta a mers OK pana azi cand asteptand pe cineva cu masina pornita si AC-ul dat pe 15 grade cu recirculare s-a oprit din senin.
Mentionez ca in primavara am fost la AutoEuropa Timisoara si mi-au schimbat o mufa de la compresor pe garantie.
Daca ati avut problema asta va rog sa imi spuneti ce pt face, fiindu-mi peste mana sa merg la reprezentanta de fiecare data cand compresorul are toane.

This post has been edited by uhu: 15 Jun 2011, 01:30


--------------------
MEGANE II 1.9 dci/ PASSAT B6 2.0 TDI, 131 PS 2007/170 PS 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 15 Jun 2011, 02:20
Post #862


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




QUOTE(ionitagelu @ 12 Jun 2011, 20:01)
Daca baga mai cald la sofer si un pic rece la pasager sigur e lipsa de freon (dar no totala, daca nu mai ai freon deloc nu mai cupleaza AC). Tot de acolo i se trage si fluieratul (care se aude mai bine din interior cu geamurile inchise si masina la ralanti).
*



Dubios ce spui tu, pentru ca la mine se aude un fluierat la relanti, insa AC functioneaza la fel de bine ca in prima zi.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 15 Jun 2011, 11:42
Post #863


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Exista o alta varianta decat mersul la reprezentanta pt a afla daca masina ta detine piese care se inlocuiesc gratuit in caz de se strica?
Astia la reprezentante au tot interesul sa zica " dvs nu figurati in acea lista " desi poate eu ma aflu.



This post has been edited by eugenTL: 15 Jun 2011, 11:42


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Jun 2011, 11:48
Post #864


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cu toate ca s-au schimbat moka atatea pe forumul asta la ani de zile de la terminarea garantiei...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 15 Jun 2011, 12:51
Post #865


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Unii sunt mai norocosi sau poate stiu cum sa puna problema.
Exemplu clar e mai sus la 99AIM. Prima data l-au trimis la plimbare sau i-au spus cat il costa smile.gif


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 15 Jun 2011, 17:49
Post #866


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Problema rezolvata,cost manopera inlocuit compresor+freon care mai era putin-150g, total 293,63 ron.Compresorul nou este alt cod si este impecabil, nici nu-l auzi cand merge cupleaza usor....per total fff. multumit de TOTAL SERVICE INTERNATIONAL,fara nici o spaga ...am stat tot timpul langa masina, oamenii destul de amabili...mi-a facut gratis o evaluare a ce trebe sa schimb si nu mi-a gasit nimic,totul impecabil,seful de service d-nul Paul Manole are raspuns la orice intrebare,si oricum preturile incep sa scada si la ei in urmatorul stil: a 2 lucrare la ei-reducere 5%,a 3 a lucrare 10% apoi maxim 15% reducere din piese si manopera,se lucreaza ingrijit, cu atentie...

This post has been edited by 99AIM: 15 Jun 2011, 17:52


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 15 Jun 2011, 17:56
Post #867


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(R19/16v @ 15 Jun 2011, 11:48)
Cu toate ca s-au schimbat moka atatea pe forumul asta la ani de zile de la terminarea garantiei...
*


radmasa.gif atatea radmasa.gif hai fii serios.Pt mine, renault sunt niste jigodii la capitolul ots.Daca erau domni nu imi spuneau ca daca am intarziat 4 zile nu mai sunt piesele pe stoc (stiuu, am si sunat la vocea pielii, am primit fix ce primeste toata lumea, adica o ......la).Ii lauzi de parca au schimbat toate reperele cu probleme.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geomvp2nite
post 15 Jun 2011, 18:05
Post #868


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 6 September 09
From: Bucuresti




Daca nu imi baga rece cand dau pe ac, dar apare semnul de AC pe afisaj se poate sa fie lipsa de freon si din aceasta cauza sa nu cupleze compresorul? Sau e compresorul?

Am gasit preturi pentru compresor chiar si la 280 de lei, dar am auzit ca manopera e scumpa pentru ca "trebuie data jos cutia de viteze" conform unui apropiat.


--------------------
renault megane hb 1.6 16v 2004 sport dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 15 Jun 2011, 18:25
Post #869


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




Daca nu mai ai deloc freon, nu mai cupleaza compresorul.
Daca nu mai ai deloc freon, inseamna ca a scapat pe undeva(asta patesc eu acum, dar astept sa ajung la Tulcea sa ma iau de ei, ca ei mi-au verificat vara trecuta instalatia si era ok cica, desi nu m-au chemat a2a sau a3a zi pt o verificare sa vada daca am lichid magic pe undeva); de obicei freon trebuie sa mai ai pe instalatie, cat sa cupleze compresorul dar sa nu mai faca rece cum stiai tu.

Eu unul nu vreau sa bag freon ca sa ma tina juma de an si gata.. sa-mi gaseasca problema, dar nu mai am de gand sa platesc, am platit data trecuta si n-au facut decat sa-mi bage freon care s-a pierdut in juma de an pe undeva... acel undeva trebuia identificat de ei prin acea substanta vizibila la lampa lor , iar pt asta trebuie sa te cheme peste 2 zile la ei sa vada pe unde scapa; cu ochiul liber n-ai ce sa vezi.


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 15 Jun 2011, 22:04
Post #870


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Lampa+ochelari au, dar sunt extrem de prosti incat habar nu au unde sa se uite.Nu stiu nici macar care sunt conductele de la Ac.Treaba vazuta de mine in service reno-reprezentanta,


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 06:11
Dacia