Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum masiv de ulei...cum? de ce?, O problema a twingo-ului meu

bubu782001
post 4 Jul 2008, 21:58
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai fratilor eu unul am vazut multe motoare desfacute...ba chiar am si dezansamblat / ansamblat si eu unul de i-am refacut setul (cu un prieten ca nu ma ajuta fizicul) si a mers BRICI dupa aia, insa eu unul am zis...daca e sa am probleme cu pistoanele camasile segmenti..etc (adica setul) eventual mai pui si o rectificare + niste cuzineti..pai fratilor..la cat costa piesele astea la renault..mai bine iau de pe ebay un motor cu totul care sa aiba km cat mai putini si gata. NU este vorba ca nu se pot face..se pot chiar f ok (ca acuma sunt mult mai logic gandite)..sisteme gen plug'n play deh ..tehnologia totusi ne ajuta...+ ca nu mai avem de reglat carburatoare..delcou..avans samd. Daca pui distributia dupa carte la semne si strangi prezoanele in ordinea si la valorile specificate de fabricant nu ai nici o treaba. Insa revin la idee..COSTAAAA DE TE RUPE. Pai la un 16 valve...sa schimbi astea..+ mai rectifici niste scaune de valve eventual mai schimbi vreo 16 valve smile.gif) pe romaneste zis..AI PUS-O de un 2500 - 3000 mii de euroi ca popa!
Nu mai aduc vorba de set de garnituri noi, o distributie, o pompa de apa, ulei / antigel samd care se aduna.
Asa ca DOAMNE FERESTE AJUTA SI PAZESTE-NE pe noi astia amarati cu renault-uri smile.gif.

Ma tot uit la TV si ma gandesc..cum de au aia asa noroc ca sunt in niste tari unde nu este asa hotie? Unde daca vrei sa i-ti faci masina/motorul in garaj nu dai casa la schimb pe niste fiare (in traducere piese de schimb) ? De ce oare noi romanii astia suntem asa de furati la propriu de sistemul asta tampit? Nu inteleg mai fratilor...

This post has been edited by bubu782001: 4 Jul 2008, 22:05


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Jul 2008, 22:03
Post #32


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Hai lasa ca nici la alte case nu este cu nimic mai ieftin... intereseaza-te....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 4 Jul 2008, 22:08
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Frate stiu..ma refer LA NOI in tara. Afara piesele de schimb sunt ieftine (sau cel putin nu e chiar o tragedie pentru ei) nu i-ti doresc sa sa te aflii in situatia de a schimba un bloc motor fisurat sau cu o distributie/supape/pistoane facute PRAF (am un amic cu un Ford saracul). Deja a luat piesele in proportie de 70% din ele de afara (se zice ebay) si crede-ma a ajuns LA UN SFERT din cat ii cereau aia de la Ford de la noi... deci e ceva.

This post has been edited by bubu782001: 4 Jul 2008, 22:09


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Jul 2008, 22:14
Post #34


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Adipad, inchipuie-ti ca am vazut!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 4 Jul 2008, 22:17
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Uite ca idee...2 discuri ventilate cu placute...NOI NOUTE cat costa pe ebay si din curiozitate intreaba pe la IPSO sa vezi ce soc o sa ai.

http://cgi.ebay.fr/RENAULT-TWINGO-1-2-16-V...1QQcmdZViewItem

This post has been edited by bubu782001: 4 Jul 2008, 22:22


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 4 Jul 2008, 22:19
Post #36


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ai luat in considerare ca alea-s piese after-market, si cum nu vad nicio firma mentionata, probabil ca si calitatea e la fel de buna ca si numele?

Ai calculat si transportul? Vei avea o mica surpriza.

P.S. posteaza linkul ca lumea!

link


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 4 Jul 2008, 22:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu stiu ce are link-ul ca e dat cu paste (nu merge) ideea e ca acest kit costa 39 euro. Pe partea de transport eu am iesit de foarte multe ori in castig cu ajutorul soferilor de tir ce fac Germania sau Franta. Toata treaba este sa te interesezi si sa intrebi in stanga si in dreapta... Eu folosesc ebay-ul de multi timp (multi nu auzisera de ebay cand am facut eu prima tranzactie - ma rog atunci am dat pe transport mai mult ca pe produs) INSA pentru produse mult mai scumpe sa zicem peste 300 euro (se poate lua de altfel mai multe in stil "cumulat" mai multe persoane la un loc) iese f ieftin. Eu de foarte multe ori am lua de la imbracaminte pana la incaltari de pe ebay. Decat sa fac dosul mare lu nea gicu' patronul de la nus ce firma care baga adaos de 300% (ca toti fac asta) mai bine iau produsul + transportul ca tot iesi mai ieftin.
Renunt oricum la idee ca nu am chef sa incing spiritele pe forum, cine stie cum sta treaba strie si despre ce vorbesc...cine nu, sa ia de la dealerii de la noi si pe urma sa se planga pe forum ca a dat pe o piesa cat jumate din pretul masinii.

This post has been edited by bubu782001: 4 Jul 2008, 22:32


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Jul 2008, 22:29
Post #38


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca cauti piese la magazine se gasesc si aici la preturi accesibile...dar daca tu compari cu preturi de reprezenta...atunci compara-le cu preturi de reprezentanta din afara nu cu piese de pe e-bay...alea pot fi comparate cu cele gasite in magazinele de piese auto..

Sincer prefer sa cumpar din tara unde pot beneficia de garantie...decat din afara unde poti sa ai surprize...si sunt ...

Niciodata nu mi s-au parut piesele la Renault foarte scumpe daca sti de unde si ce sa iei... si am avut cateva Renault-uri de-a lungul timpului... biggrin.gif
dar hai gata cu discutia asta ca suntem offtopic rau...

This post has been edited by cj98czh: 4 Jul 2008, 22:34


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 5 Jul 2008, 08:11
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... nu ai spus cati km are masina....posibil 200000km?

... poti avea si 5W40 si 10 W60 ulei sintetic in ambele cazuri, vezi pe ambalaj ce norme respecta pentru benzina A3 sau A4 ... Iti recomand Castrol 10W40 la 15000km sau max.20000km, sau Elf 10W40 care merge foarte bine pana la 15000km ... (mai ales ca in UE reviziile erau din 20000km, sau mai nou din 30000km) ... Dar din 10000km in 10000km e si mai bine pentru masina... (acum depinde de finante in fond!)... Sub 10000km e risipa de bani si timp!...

... spui ca mai erau 300 ml de ulei in motor!!... Erau urme pe scut motor, sau masina este fara scut? ... Poate a picurat pe la saiba, mai ales daca la schimbul anterior ai pus-o tot pe cea veche!...

... Iti recomand sa faci o verificare din 2500km in 2500km sa vezi cat scade uleiul in acest timp ... si sa faci un consum mediu per 1000km ...
Pana in 300 ml/1000km este normal pentru auto cu peste 150000km la bord...; Intre 300-500ml/1000km poate fi o problema de etansare simeringuri supape (in cazul in care n-ai urme pe la alte simeringuri)...; peste 600ml/1000km atunci este necesar sa intervii si in motor fiind segmenti sau piston-cilindru uzat sau zgariat; ... deci fii cu ochii pe joja motor (caci inteleg ca sonda electrica nu-ti functioneaza!) ... Sa ne scrii de bine! ... rugaciune.gif

This post has been edited by TRANCA: 5 Jul 2008, 08:49


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jul 2008, 08:29
Post #40


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Renault accepta un consum de ulei de pana la un litru la 1000 de kilometrii.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 5 Jul 2008, 08:47
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... da, dar ratiunile sunt de alta "natura"!... si nu cred ca vei sta (dupa ce iesi din garantie!!!...normal!!!???) ca masina sa-ti consume peste 1L/1000km, ca mai apoi sa intervii!!!...plus ca vei avea si alte piese afectate (precatalizator/catalizator deja compromise, eventual turbocompresorul, vana EGR, etc.)...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ulpiushd
post 5 Jul 2008, 09:04
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 18 June 07
From: vulcan




Masina are in jur de 105 mii Km ,fabricata in 2002,eu am luat-0 la 67 mii,am fost de fata cand s-a schimbat uleiul,cu larghete spun ca erau 300 ml,posibil si mai putin.Nu era nimic pe scut,sau pe sub motor,m-am uitat ,masina era ridicata sus pe elevator.Din aceasta cauza am pornit acest topic sa aflu din experienta dvs. a posesorilor de Twingo ce s-a intamplat si la ce sa ma astept pe viitor....

5 Jul 2008, 09:07:
Aceasta este masinuta mea,o bijuterie .....

This post has been edited by ulpiushd: 5 Jul 2008, 09:07

Attached thumbnail(s)
6010020_1.jpg ( Size: 27.57k ) Number of downloads: 365


--------------------
renault twingo 2002,1149 cm3 - hd72dea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 5 Jul 2008, 10:00
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... s-o stapanesti sanatos si fara probleme sau evenimente rutiere!...

... urmareste mai intai nivelul de ulei in primii 5000 km, la intervale regulate (din 1000 in 1000 km, sau 1500 in 1500 km, sau din 2500 in 2500 km...) prin completare la maxim in ultimul caz si estimare consum mediu ulei motor la 1000km... poate nu ai pus ulei anterior!!!... Si schimba sau remediaja sonda electrica de ulei daca nu-ti indica in primele 30 s la bord nivelul de ulei (prin ceasul de t apa sau cerculete si liniute) ... Succes!


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adipad
post 5 Jul 2008, 10:04
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 20 April 08




(R19/16V Renault accepta un consum de ulei de pana la un litru la 1000 de kilometrii.)Cred ca ai gresit 1ltru/1000km e foarte mult ar trebui la un schimb sa completezi 10 litri de ulei


--------------------
renault twingo 1.2 2003 - bv10ukv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Jul 2008, 10:07
Post #45


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dupa cercetari mai amanuntite, consumul acceptat pentru twingo este 0.5l la 1000km.
Da, adipad, stiu ca in continuare e foarte mult, sunt de acord, dar asta spune reno.


Observatie: manualul utilizatorul spune ca consumul acceptat este 0.5l/1000km.
Nota tehnica interna Renault zice ca poate consuma chiar si 1l/1000km.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ulpiushd
post 5 Jul 2008, 19:56
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 18 June 07
From: vulcan




Va vine sa credeti ca in loc sa-ti repare masina in sevice ti-o nenorocesc?Nu stiu daca are vreo legatura cu pierderea uleiului,dar am dus-o sa-i schimb distributia ,fara pompa de apa,si am adus-o cu un huruit puternic,la plecarea din service mi s-a spus ca am rolele vechi in portbagajul masinii,si vechea curea,din pacate nu era decat cureaua si ....noua problema Huruitul...un zgomot care se aude discret.Luni voi trece pe la service,si as vrea sa va intreb...este din cauza ca nu s-a schimbat toata distributia,in special acele role?sau intradevar e o noua problema a masinii?Mentionez ca nu am depistat zomotul pana astazi...si mi-am pus semne de intrebare...stiind cum se lucreaza la noi......si asta e sunt atat de suparat.... plange.gif plange.gif

5 Jul 2008, 20:04:
Am vorbit acum cateva minute cu alt "patit",imi confirma ca daca lasi masina de o zi pe cealalta ai surprize sa se "completeze "ceva...de pe masina ta la alta...Eu am lasat-o mad.gif

This post has been edited by ulpiushd: 5 Jul 2008, 20:04


--------------------
renault twingo 2002,1149 cm3 - hd72dea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 5 Jul 2008, 21:39
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Nu cred ca cei de la service au ce face cu rolele de Twingo ,masinile noastre sant destul de rare ...cat despre huruit...poate fi de la pompa ,rulmentul de la pompa ...cureaua fiind noua si bine intinsa solicita mai mult rulmentul care ,poate ,este uzat .Sa stii ca daca nu schimbi pompa de apa pana in 60000 km risti sa pierzi lichid de racire si mai rau ,se poate gripa rulmentul de care-ti vorbeam mai devreme .Nu fii suparat smile.gif lucrurile se rezolva usor la capitolul Twingo wink.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Jul 2008, 11:41
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai fratilor am si eu doua intrebari intrebari.
Ieri am fost pana la un nene mecanic (atelier de cartier) si am schimbat uleiul de motor + filtrul de ulei respectiv uleiul din cutie.

Pe motor am pus (cat scrie la carte) 4l de ulei Elf Evolution SXR 5W40 full sintetic.
Schimbul a fost facut la 81 si ceva (de mii de km).

Prima intrebare: este ceva daca schimb uleiul de motor la 90 de mii (ca sa fie cifra rotunda?)

Am intrebat pe nenea ala daca are si ulei de cutie elf. Eu stiu ca la twingo este recomandat Elf Tranself TRJ 75W80 insa respectivul tip avea un Elf Tranself NFJ 75W80.

Nu prea am auzit nimic despre acest ulei si nici nu am gasit informatii despre el pe net insa are aceiasi parametrii ca TRJ (API: GL4+) si este specificat pe cutie ca e un ulei sintetic pentru cutii manuale (JXX, NDX, TL4).

A doua intrebare: poate sa sa ma lamureasca si pe mine cineva despre acest ulei de transmisie Tranself NFJ 75W80 est ok?

Multumesc.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 6 Jul 2008, 14:28
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Bubu,mergi linistit pana-n 90000 ca nu-i nicio problema ,cat despre uleiul din cutie ...eu am pus uleiul ce unge cutia de Logan si n-am ce sa-i reprosez .Uleiul din motor este mult mai solicitat ca cel din cutie asa ca...ce-ai pus tu este mai mult decat FOARTE BUN . Parerea mea ! rolleyes.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
K-PAX
post 6 Jul 2008, 15:52
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 11 June 07
From: Alba Iulia




Am intrebat care e diferenta intre ulei sintetic si semi-sintetic... Acum am aflat... cel sintetic isi pastreaza mai bine vascozitatea in functie de temperatura. Asta banuiesc eu ca ar fi diferenta si nu doar pretul tongue.gif


--------------------
Renault Twingo Twingo Soleil 1.2l 60CP 2004 - AB-05-YCN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 6 Jul 2008, 18:26
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




...Nu-i nici o problema ... NFJ 75W80 inlocuieste TRJ75W80 ... cum ai zis scrie si pe ambalaj acest lucru, ai cutie tip Jxx ...

This post has been edited by TRANCA: 6 Jul 2008, 18:30


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Jul 2008, 19:17
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Multumesc mult baieti. Acum a mai ramas sa identific sursa de zgomot de rulment (cred eu) ce poate sa fie de la compresorul AC, alternator sau rola intinzatoare de la cureaua AC.
Kit-ul de distributie - rola intinzatoare, pompa de apa si cureaua au fost schimbate la 75 mii acuma eu avand 81 de mii si nu cred sa aiba de pe acum probleme).
Zgomotul este un huruit de rotatie (deci nu bataie sau tacanit) si se aude destul de slab si asta dupa un timp de mers (deci nu imediat la pornire).
AM observat ca am un pic de joc si in rulmentii de la rotile din fata (este mic dar este) o sa ii schimb si pe aia dar intr-o luna sau doua (am inteles ca aia de solenza sau de logan se potrivesc nu stiu exact).
Una peste alta motorul toarce de nu il auzi..suna foarte bine la acceleratie..si trage si se infige de rupe. Sunt foarte multumit de masinuta asta!

This post has been edited by bubu782001: 6 Jul 2008, 23:27


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 7 Jul 2008, 16:33
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(ulpiushd @ 5 Jul 2008, 20:56)
[b]....noua problema Huruitul...un zgomot care se aude discret.Luni voi trece pe la service,si as vrea sa va intreb...este din cauza ca nu s-a schimbat toata distributia,in special acele role?sau intradevar e o noua problema a masinii?Mentionez ca nu am depistat zomotul pana astazi...
*




foarte probabil au intins cureaua de distributie prea tare. Asta mi s-a intamplat mie cand am schimbat distributia la un nene cu service in garaju de la bloc, a reglat-o dupa ureche. Cand am fost la un service mai cat de cat (Dacia) s-au crucit aia cand au vazut in ce hal era intinsa, de-acolo era huruiala. Dar si astia au bajbait pana au facut-o.

Recomandarea mea: distributia la motorul 1.2 8valve schimbati-o la service-uri Renault. Astia sunt singurii care cand intri cu Twingo nu se uita ca la OZN


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Jul 2008, 21:45
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Gata fratilor..am gasit sursa de zgomot. Era..rola intinzatoare a curelei compresorului AC. Dupa ce am scos-o am invartit-o "la mana", scotea un zgomot urat chiar si asa. Rola asta intinzatoare este formata dintr-un rulment bagat intr-o manson de plastic (partea ce calca pe curea). Prin gaura rulmentului este "mecanismul" de intindere adica un tub care are la un capat fixata o piulita si la celalalt capat un pinion. Am mers mai departe si am scos cu ajutorul unui extractor de rulmenti, rulmentul din interiorul rolei de plastic.
Inchipuiti-va ca rulmentul (mai precis camasa acestuia) era fisurata de la un capat la altul deci deja spun cam totul cu asta. Am facut si un "test drive" cu Twingo fara AC (mai precis fara cureaua de la AC) si ...surpriza..zgomotul disparuse. Am gasit in Dialogys codul intinzatorului (8200136224) si urmeaza sa il comand maine ca AC-ul chiar face treaba buna la caldurile astea. Cred ca o sa merg pe mana lui SKF.

O seara placuta si cat mai putine probleme ca pe mine deja incepe sa ma calce pe nervi masinuta asta. (recunosc sunt si un perfectionist).


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sp!ke
post 8 Jul 2008, 22:01
Post #55


Membru dreptaci


Group: Members
Posts: 421
Joined: 13 October 07
From: Bucharest




QUOTE(R19/16v @ 5 Jul 2008, 08:29)
Renault accepta un consum de ulei de pana la un litru la 1000 de kilometrii.
*



ohmy.gif Esti sigur? Daca fac socoteala... ar trebui sa completez cu doua schimburi si ceva intre revizii (eu fac revizia la 10k). Eu zic ca asta e defect de fabricatie sau uzura. Probabil ar fi de acceptat un 500gr de ulei consumat intre revizii, dar 1L la mia de km e mult prea mult...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw 2007/2009 Laureate
Renault Logan... by Dacia...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Jul 2008, 22:14
Post #56


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(R19/16v @ 5 Jul 2008, 11:07)
Dupa cercetari mai amanuntite, consumul acceptat pentru twingo este 0.5l la 1000km.
Da, adipad, stiu ca in continuare e foarte mult, sunt de acord, dar asta spune reno.
Observatie: manualul utilizatorul spune ca consumul acceptat este 0.5l/1000km.
Nota tehnica interna Renault zice ca poate consuma chiar si 1l/1000km.
*




--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 9 Jul 2008, 08:14
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




e bine de stiut ca sunt anumite uleiuri care prezinta un fenomen de "evaporare", mai ales pe timpul verii. oricum, trebuie urmarit nivelul din cand in cand, pana la depistarea cauzei.
cu 300g in baie trebuia sa tipe sonda de presiune ulei, demult!!!


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 9 Jul 2008, 17:37
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




QUOTE(bubu782001 @ 8 Jul 2008, 21:45)
Am facut si un "test drive" cu Twingo fara AC (mai precis fara cureaua de la AC) si ...surpriza..zgomotul disparuse.
*




... total contraindicat A FOLOSI masina fara cureua de anexe, poti distruge fulia amortizoare de la arborele cotit ... excl.gif


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Jul 2008, 18:19
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aham si sa inteleg asa de la tine: Ca masinile care nu au AC li se distruge fulia amortizoare. Bun asa! smile.gif Pe asta nu o stiam.

Pai hai sa-ti explic cum sta treaba: Eu personal am ajutat pe cineva sa-si puna AC pe o masina care nu avea din fabrica AC. Adica compresorul, panoul din bord cu butonul de pornire AC sistemul de ventilatie din bord, condensorul, cablajul samd. Tot ce mai ramasese sa fie facut (si noi nu am putut face) a fost sertizarea conductelor. Asta pe un Logan Ambiance. Adica asta cu Loganul inainte sa aiba AC risca sa ii se distruga nus ce fulie? Sa fim seriosi.

Sa-ti vand un pont: cand nu e cuplat AC-ul nu este forta deloc acolo totul se misca FOAARTE USOR si FIN (pranctic se roteste doar ambreiajul compresorului care este foarte mic si usor). Ca si cand nu ar fi.
La Twingo sistemul de antrenare a compresorului AC este simplu: O fulie (din capatul arborelui cotit) cu 2 santuri unul pentru Alternator si unul pentru AC. Nu exista nici o fulie amortizoare.

This post has been edited by bubu782001: 9 Jul 2008, 18:26

Attached thumbnail(s)
D4F_Engine.jpg ( Size: 130.55k ) Number of downloads: 379


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Jul 2008, 18:23
Post #60


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




bubule, masinile fara a/c nu merg fara cureaua de accesorii.
Ca twingo nu are fulia respectiva, nu inseamna ca tranca nu are dreptate.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 11:40
Dacia