Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum masiv de ulei...cum? de ce?, O problema a twingo-ului meu

tunderbird
post 11 Feb 2010, 14:50
Post #91


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




De obicei zona aceea este unsa bine cu ulei, asa ca rugina nu prea are sanse sa patrunda in material.

Mai degraba baia este perforata de la o lovitura mai speciala.

Cu foarte multi ani in urma eu am cositorit o gaurica la o baie de ulei de D1300, care tine perfect si in ziua de azi. Daca te duci la un tinichigiu roaga-l sa-ti alameasca perforatia, sau daca are habar si scule mai bine s-o cositoreasca.
Daca ti-o sudeaza oxiacetilenic, nu te tine mai mult de un an.

Daca te pricepi putin, cu un arzator pistol cu butelie de camping, putina pasta decapanta si cositor pentru tevi de cupru (pentru incalzire centrala), care se gasesc la orice hypermaket de bricolaj; iti rezolvi singur problema.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 11 Feb 2010, 15:04
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cam asa lipea tata rezervorul la dacie...prin 1900 - toamna.
Adevarul este CA: Prin cositorire nu se decaleste materialul si nu se arde - cum se intampla de obicei la sudura.
Cositorirea cere mai multa migala insa lucrul iese de calitate - in general portiunea cositorita are rezistenta si nu cedeaza ca la sudura.

Tabla prin sudura isi pierde mult din calitatile ei iar cositorul NU oxideaza.

Inainte mecanicii (tinichigii) profi, cositoreau INTREAGA caroserie - si masina aia iese LUX dpdvd al calitatii - nu mai exista riscul ruginei - insa acuma tabla este tratata direct din fabrica (galvanizata).

Prin cositorire se mai pot si acoperi zone mici infundate (ma refer la intepaturi sau lovituri scurte - cu rezultate mult mai bune decat prin chituire, insa munca ceva mai multa.

Deci SE MERITA daca ai posibilitatea sa faci asta. Singura problema este ca in zilele noastre nu prea sunt multi tinichigii care sa foloseasca aceasta metoda (e de migala si de rabdare) si multi nu stiu sa faca asta.

BINE PUNCTAT tunderbird ! up.gif

This post has been edited by bubu782001: 11 Feb 2010, 15:07


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 11 Feb 2010, 17:44
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




Nu se pune problema ca nu m-as pricepe sa o cositoresc, din intamplare chiar ma pricep foarte bine la asta, as putea sa o lipesc cu absolut orice metal neferos. Dar nu am unde sa lucrez la ea, nu am rampa. Trebuie practic doar desfacute cateva suruburi si gata insa am apucat de am facut programare la service si au dat si comanda de garnitura noua. Ori mie nu imi sta in fire sa zic una si sa fac alta. Sa o sudeze si daca ma tine 1 an e perfect. Pana atunci voi fi pregatit psihic sa dau 700 de lei pe una noua. In conseciinta pt o gaurica invizibila voi scoate din buzunar asa:
Ulei Valvoline 10w40 semisintetic pt motoare cu km multi - 100 de lei
Garnitura baie de ulei - 60 de lei
Operatia de taiere si sudare a unei noi portiuni - 50 de lei
Manopera pt mecanicul care da jos si monteaza la loc baia - 70 de lei
Total - 280 de lei .....................putin, da mult pt o gaurica care abia se vede cum spuneam.
Ma bucur intr-un fel ca nu a fost garnitura de chiuloasa.
Apropo, sa va spun, in scut ghici ce am gasit? Un burete mare care avea rolul sa absoarba uleiul care curgea, pt ca fraierul care vine sa vada masina(eu adica), sa nu observe ca picura ulei.


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 11 Feb 2010, 18:26
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Intrebare de curiozitate. La banii aia...100% gasesti o baie la dezmembrari. O baie de ulei BUNA. De ce nu incerci si asta? Si ai terminat povestea.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 11 Feb 2010, 18:33
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




Azi am cautat 3 ore baia asta de ulei pe la absolut toate dezmembrarile din Cluj si imprejurimi; am sunat chiar si la cele din Tg.Mures si Satu-Mare. Apoi vreo 2 ore am cautat pe net. Chiar nu am gasit, decat cu motor cu tot. Ideea este ca nimeni nu da jos baia ca sa ti-o dea tie cu 200 de lei si apoi sa astepte sa ii cumpere cineva motorul asa.
chiar intentionez sa cumpar una nou nouta, dar momentan am o taxa de platit si un R.A.R si multe altele. Oricum am dus deja masina in service in dupa-amiaza asta. Maine la ora asta e gata.


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriamm
post 13 Feb 2010, 01:49
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 11 April 07




se gaseste la orice magazin de piese auto un lipici bicomponent care tine perfect,de fapt poti folosi si poxipol singura probema era sa dai uleiul jos din baie si sa cureti pe o suprafata mai mare locul cu pricina si gata tine destul


--------------------
renault twingo renault twingo 2001 authentique klima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 14 Feb 2010, 23:15
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




baia a fost reparata prin decuparea unei portiuni de 10 cm diametru si sudarea unui petec de metal. Se pare ca a fost bine lucrata si pana la urma a fost cea mai ieftina si buna solutie care cred ca va tine mult mai mult decat orice fel de lipici. Sambata dimineata am plecat intr-un tur de forta, 14 ore de mers contiunuu cu ea apoi azi inca 8 ore, iar maine mai urmeaza inca 4. Din cate am observat nu mai curge deloc ulei, am facut in jur de 1000 de km in toate conditiile de drum si nivelul nu a scazut deloc. Ma declar multumit momentan de reparatie. Cat despre prestatia masinii voi relata in alte topicuri.


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 16:11
Dacia