Turbina Laguna II, probleme, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Turbina Laguna II, probleme, recomandari
rmg |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|||
rmg |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi la diagnoza: masina nu se alimenteaza cu aer.
Garnitura de la Damper trebuie schimbata, pt ca pierde ulei pe acolo (40ron). Clapeta asta Damper se mai numeste si clapeta sufocare! ![]() Cica ar trebui sa curat EGR-ul si sunt ceva semne de intrebare cu debitmetrul (cica ar avea un scurt si intra pe eroare, insa nu mereu face asta). Am sters erorile insa masina tot nu trage. Nu mai scoate asa fum. Cred ca o sa schimb debitmetrul si o sa dau jos toata tubulatura admisiei inclusiv EGR-ul si o sa le curat bine. Cand dau jos furtunurile de la admisie o sa misc si de palele turbinei, o sa vad daca are joc. Am o compensare pe un injector, cam 1.8- 2.3 pe injectorul nr 1, in rest e ok. Imi apare in bord bateria, ca si cum nu incarca. Eu am pus aparatul pe ea si alternatorul incarca. Cel de la tester spune ca ar fi un microprocesor in tabloul de bord care da eroarea asta. Eroare la vasul de spalat parbrizul. El este plin, in bord apare ca ar fi gol. Eroarea nu apare pe tester. Eroare la senzorii de presiune roti. Nu simte receptorul de semnal de sub masina. apare pe bord masina, fara roti. La ala trebuie sa umblu pe sub masina, sa misc de el. Cam asta am gasit la masinuta... |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
rmg |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca la mine s-a lamurit treaba: turbina e ciufulita. Capatul dinspre evacuare are un joc imens, daca misti de ax atinge peretii. Cel mai probabil, axul nici nu se mai invartea, altfel la 100k rotatii s-ar fi rupt.
Deci, trebuie sa cumpar o turbina SH sau sa o reconditionez pe asta. Ceva recomandari? In afara de cei de la Brasov si de Cipos de pe forumul VW eu nu stiu pe altii. Ma intereseaza recomandari, nu google si ce bani inseamna o reconditionare de la cei care au facut! ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
orhan87 |
![]()
Post
#154
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 30 September 11 ![]() |
si la mine avea un joc de ... eu am luat una second de prin Constanta am dat 600 ron . Reconditionarea te costa dublu .
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 1.9 dci hatchback privilege
|
|
rmg |
![]()
Post
#155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 5 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am facut-o cu 1000ron, 1 an garantie la Cipos. Cred ca e cea mai buna oferta. Altfel, nu as fi dat mai mult de 500ron pe una SH. E diferenta prea mica pt a ma baza pe noroc, prefer sa platesc acea diferenta de 200-300 si sa obtin si garantie.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI break
2002 Initiale Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu! |
|
holtandrei |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
Eu am reconditionat-o , nu mai tin minte la ce firma, ( nu eu am trimis turbina ci service-ul care a dat-o jos )
Cu ambele variante poti avea noroc, poate prinzi una SH foarte buna, sau poate nu pe mine ma costat 1850 ron ( 2.2 DCI ) |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Si eu am reconditionat turbina ,cost-1700lei:
-900 reconditonarea. -250 schimbare garnitura capac culbutori(turbina o suflase de vreo trei ori+ niste simeringuri ). -200 ulei + filtre. -300 manopera. Pana sa o dibuiasca un mecanic ca e dusa ,am facut vreo 4 schimburi de ulei pt ca sufla uleiul pe la capacul de culbutori. Am fost cu ea la trei mecanici si toti au dat cate un "diagnostic" diferit, nu stiam ce sa mai schimb la ea. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
Silk |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#159
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
silk, la un momement dat prietenii glumeu cu mine si ziceau sa cumpar un motor nou sa scap de dilema asta.
Era sa schimb segmentii sau...... chiulasa ca,, pe acolo facea presiune in motor,,. Noroc cu doi mecanici care s-au pus in unghii sa nu desfac motorul, ca... simptomele erau ca la scaparea de compresie in baie. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
akysor |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 17 January 13 ![]() |
Salutare,
a inceput si la mine sa se auda un zgomot(ca si cum ar sufla ) din zona turbinei. in prima faza am crezut ca e vre un furtun fisurat ,m am apuct de cautat fisura si nimic ,totul ok asa ca am verificat si acel ax de la turbina si am constatat ca se misca un pic stanga-dreapta. Mentionez ca nu iese fum,in schimb ,de cand incepe acel "suerat " sa zic asa scade si puterea. Credeti ca-i turbo de vina. Astep parerile voastre.Merci Am uitat sa specific Laguna 2 1.9 DCI 120 cai This post has been edited by akysor: 18 Jul 2014, 14:38 |
--------------------
renault
laguna
2001 expresion
- AK 412 HA
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Jocul radial ( stanga/dreapta ) nu trebuie sa depaseasca 1-2 mm , iar cel axial chiar si mai mic !
Cu consumul de ulei cum stai ? |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
akysor |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 17 January 13 ![]() |
nu pot sa mi dau seama pt ca mai pierd ulei si pe la garnitura baii de ulei.
in schimb,am vazut un pic mai mult ulei de cat deobicei,la supapa de admisie .partea casului de la motor care acopera acea supapa de admisie e improscata cu ulei pe interior(un pic,nu mult). iar in privinta jocului...nu prea pot sa mi dau seama This post has been edited by akysor: 18 Jul 2014, 19:54 |
--------------------
renault
laguna
2001 expresion
- AK 412 HA
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
http://youtu.be/3ViInfAkde8
am filmat azi jocul la ax de la turbo. Este mare jocul??ma mai tine?in regim de mers normal. as avea un drum lung si as vrea sa stiu o parere daca ma pot baza pe ea . Sa nu ma lase in drum Masina trage foarte bine nu are pierderi de putere sau zgomote ciudate. Astept parerile voastre. Ms mult. |
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Din ce vad eu in filmarea ta , mie imi pare ca jocul este foarte mare ! Jocul normal abia il poti simti la mana , la tine ....hmmm ! Cu consumul de ulei cum stai ?
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
De scazut scade nivelu. Azi mam uitat pe tubulatura de la admisie si ii uscat. Si fum alb nu scoatedeloc nici la pornie nici in mers. Am 1200km si nu a disparut inca niciun patrat de pe bord la ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Pai ori scade nivelul la ulei , ori nu !?! Nu as avea asa mare incredere in joja electronica , cel mai sigur pui masina in plan drept si te uiti tu pe joja !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Nivelul la ulei a scazut de cand am cumparat masina. La fel a scazut si atunci si acum.
motoru meu gazeaza si pe la epurator mai scapa si ulei cate o picatura doua dar se aduna destul...in rest nustiu ce sa zic. |
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
akysor |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 17 January 13 ![]() |
si la mine e cam acelasi joc si se comporta cum se comporta si pana acum...
|
--------------------
renault
laguna
2001 expresion
- AK 412 HA
|
|
Dan Sebastian Oprea |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 15 July 16 ![]() |
Salutare,
Vad ca a trecut ceva vreme de cand a mai postat aici cineva, dar dupa ce am cititi problemele avute de voi, ma vad intr-o situatie asemanatoare. Anul trecut am reconditionat turbina, deci inca e in garantie. Saptamana trecuta am schimbat tubulatura de la intercooler pentru ca aveam o fisura in ea. Am verificat si uleiul constant, si nu pare sa consume ulei, si nici nu vad pierderi de ulei pe la careva furtun. Azi am decuplat mufa de la EGR si simt o imbunatatire, dar tot nu trage masina cum a tras in vara dupa ce am reconditionat turbina. Am incercat sa strang cu mana furtunul de la turbo, si cineva a turat motorul, dar nu am simtit sa se umfle acel furtun, nu am simtit presiune acolo. Putin fum de culoare alba mai vad din cand in cand. Avand in vedere ca e inca in garantie turbina, m-am gandit sa ma duc sa verific daca presiunea e in parametri, si daca nu e, sa o demonteze sa vada ce e cu ea. Am decuplat si debitmetrul sa vad daca e vreo diferenta, si nu e. Voi ce parere aveti? Sa fie turbina iar? Ulei la intercooler nu am vazut. Inainte, simteam deja la 2000 rpm ca turbina intra in functiune si masina trage, acum in schimb, chiar si cu egr-ul decuplat, pana la 2500 rpm cel putin, masina e cam lenesa. Rezistenta portocalie se aprinde din cand in cand...deci pe mine ma duce gandul la turbina ca asa a fost si data trecuta. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001, 1.9 DCI, Privilège
- BH16DSA
|
|
espacern |
![]()
Post
#170
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Senzorul de presiune aflat pe tubulatura....sau mufa lui?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#171
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
verifica si intercoolerul sa nu fie spart ( fisura mica ) sau cum a zis colegu mai sus sa nu fie senzorul de pe supraalimentare sau sa scape presiune pe langa el ( multi pun 2 3 soricei )
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
Dan Sebastian Oprea |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 15 July 16 ![]() |
@ Iuli23
Cum imi dau seama de o fisura mica pe intercooler? Ar trebui sa fie vizibila cu ochiu liber? @ espacern Am schimbat si senzorul. Si am incercat si fara sa fie mufa pusa la senzor, si treage mai slab decat cu mufa bagata in senzor. Am pus si eu doi soricei |
--------------------
Renault
Laguna II
2001, 1.9 DCI, Privilège
- BH16DSA
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#173
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
nu poti vedea decat daca dai intercoolerul jos sau incerci sa te bagi sub masina cu ceva lumina puternica si uitat atent. E deajuns sa ai o mica fisura. Eu de la o pietricica aveam intercoolerul spart (piatra era inca acolo ) si nu imi curgea ulei jos, se prelingea si cadea pe masca din plastic f putin. Verifica si etansarea senzorului de supraalimentare ( cum deschizi capota in dreapta pe furtunul ce duce in intercooler ) Din cauza uleiului de pe tubulatura aia poate nu citeste bine presiunea
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Turata pe loc, presiunea in admisie ajunge pe la 1.5 bari.
Ar putea fi o problema la TRS (electrovalva de control turbo), dar nu o poti depista decat cu testerul, in mers. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
DApophis17 |
![]()
Post
#175
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cu injectoarele am terminat odisea aici:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=108...dpost&p=4664789 Deoarece inca fumega si nici nu trage chiar cum ar trebui, suspectez turbina sau comanda tijei. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat ce as mai putea verifica? Eu mai suspectez ori comanda turbinei, cine stie, poate nu functioneaza chiar cum ar trebui sau turbina in sine. Problema e ca nu am joc in ax deci doar daca e geometria blocata sau defecta sau mama naibii stie ce. La tija m-am uitat recent la pornire si apoi turata in gol, se misca tija aparent cum ar trebui, nu am observat miscare sacadata sau scapari, dar voi mai face odata verificarea asta mai atent sa fiu 100% sigur. Ma gandesc sa cumpar ceva manometru pentru a testa vacuumul, am citit pe forum cam care e procedura, dar testul asta evident ca nu il pot face in sarcina, pot cel mult sa turez motorul pe loc, dar atat. Ma gandesc sa verific daca functioneaza corect partea de comanda a tijei, eventual si capsula vacuumatica. Capsula cum as putea sa o verific daca functioneaza corect? Adica, daca nu e buna trage aer pe undeva si ar trebui sa vad pe manometru? M-ar ajuta niste sfaturi cu ce as mai putea testa si cum. Daca nu reusesc nicicum voi incerca probabil sa demontez turbina si sa vad in ce stare e geometria variabila. Cu ddt2000 presiunea in turbo creste, dar urmarit asa la ochi parca nu o tine in zona in care cere injectia, sau nu se vede in timp real ca nu actualizeaza valorile. Dar presiunea creste cand accelerez sau o tin turata, atat pe loc cat si in sarcina. Altfel spus, TRS-ul e verificat, are rezistenta electrica buna, functioneaza, nu il aud bazaind din habitaclu cel putin, deci pare ca merge normal. Nu am umblat (inca) la reglajul lui si probabil ca nici nu voi umbla degraba ![]() Mai este rezervorul acela de vacuum, pe care nu stiu cum il pot verifica daca e in ordine. Am unul de shimb si am incercat sa suflu aer in el si pare infundat. Are ceva valva si din cauza asta pare infundat? Am cautat pe forum, pe net, peste tot si nu am reusit sa aflu cum exact esta facut rezervorul ala, constructiv. Cum imi pot da seama daca e bun sau defect... Ce rol are rezervorul, afecteaza cu ceva comanda tijei sau e implicat doar in actionarea dumperului? Mie imi pare dupa furtune, ca are rol in tot sistemul de vacuum. Actuatorul de sub rezervorul de vacuum, e folosit doar la comanda dumper-ului sau are si alt rol, sau poate influenta cumva comanda turbinei daca e defect? Oprirea se face corect, dumperul lucreaza normal. Pe scurt m-ar ajuta niste sfaturi cum sa pot identifica ce nu functioneaza corect. Nu vreau sa ma apuc sa demontez turbina pana nu e cat de cat sigur ceva cu geometria. Daca tot o dau jos as schimba capsula vacuumatica dar nu stiu unde pot sa gasesc de cumparat separat. Banui ca nu se vinde separat ![]() La mecanici incerc sa nu mai merg pe cat posibil, sau nu pana nu stiu cam care e defectul, ca nu am incredere in felul in care se implica in detectarea problemei. Majoritatea fac superficial diagnosticarea si s-ar putea sa stiu eu mai multe decat ei la unele aspecte. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
byby |
![]()
Post
#176
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
din ce vad ai avut cam aceleasiprobleme ca si mine. Si eu m-am chinuit mult dar in final am ajuns tot la demontarea turbinei; problema era geometria variabila; NU te mai chinui cu altele, mergi si da jos turbina, du-o la o firma specializata sa ti-o verifice si sa ti-o curete, calibreze sau reconditioneze dupa caz, si gata; pierzi prea mult timp, bani, nervi pentru o problema; bafta;
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#177
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
In cazul tau a fost defecta geometria sau doar ai curatat-o? Tu aveai joc in ax?
Ar fi mai bine sa o reconditionez oricum daca tot o dau jos, ca macar stiu ca nu mai am probleme cu ea? Nu ii cunosc istoricul, habar nu am cati km de functionare are, inafara de ~17k cat am facut eu de cand am masina. Pe cand ajung la demontat vreau sa imi iau consumabilele din timp, ce trebuie inlocuit inafara de garnitura de la conducta de ulei? Mai sint ceva garnituri pe acolo sau se monteaza doar in suruburi? Sau le primesc de la cei care reconditioneaza turbina? Suruburile se inlocuiesc? De exemplu, de la cei cu injectoarele am primit automat un set de saibe de cupru. Imi cumparasem ca fraierul si eu un set ![]() Catalizatorul il pot inspecta vizual daca e in ordine dupa ce demontez turbina sau trebuie si el demontat? Doar preventiv, as vrea sa il verific daca e integru. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
byby |
![]()
Post
#178
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
La mine a fost geometria defecta, s-a rupt o bucata din scutul de foc si a cazut intre geometrie si paleti si ... restul il intelegi. NU aveam joc deloc in ax si nici nu consuma ulei.
Poti vorbi cu cei la care te duci sa iti dea jos turbina sa iti dea jos si catalizatorul ( cu tot cu teava de evacuare) sa o poti inspecta; Referitor la consumabile, e bine sa iti cumperi garnitura triunghiulara dintre turbina si galeria de evacuare, dar si garnitura dintre turbina si catalizator + piulitele; in mod normal cine reconditioneaza turbina ar trebui sa iti schimbe suruburile cu altele noi; Vezi ca e destul de greu de schimbat amaratele alea de garnituri de la admisia de ulei; |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#179
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
De la admisia de ulei le-am schimbat in primavara (nu singur, m-a ajutat cineva) ca imi pierdea ceva ulei pe acolo, dar ma gandeam sa pun noi, sa nu refolosesc.
Multumesc pentru sfaturi. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
De curand am avut o belea si a luat-o turbo pe ulei,am reusit sa opresc masina la timp, luat pe platforma si dus bestia la service. Acolo sa dat jos turbina, reconditionat si montat la loc, cu toate operatiunile necesare(curatat conducte,intercooler etc) Acum vad ca imi scoate fum pe la conducta de retur la turbo si am un miros de ulei ars. La reconditionat mi-au spus ca evenimentul sa produs din nustiu ce cauza dar ca problema tot ceva cu returul la tubo.
Intrebarea este a mai patit cineva asa ceva ce anume trebuie sa caut sau sa verific sa nu fac din nou turbina ca ii dau foc! |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:51 |