Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti instabil + oprire motor

Ygi_17
post 31 Oct 2015, 09:34
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Stiu ca este cunoscuta problema motorasului de relanti ( IAC) dar este enervanta situatia sa ai o masina si sa nu stii daca ajungi la destinatie sau te lasa in drum.
Necazul mare este ca daca se tureaza auirea la relanti si opresti motorul am patit-o ca nu mai vrea sa porneasca.
Si poti sa stai langa masina mult si bine aici e supararea mare.

Am schimbat deja 3 asemenea motorase de relanta (IAC) primele doua au tinut cam 2 ani si 50km. Al treilea doar 10 luni si 5000 km.
E drept ca la ultimul s-a mers f mult in oras dar si de la montare cu greu s-a stabilizat/reglat.

Acele 3 motorase IAC cumparate au fost cele de 50 lei aftermarket.
Acum ma duc la un service sa schimb un nou motoras IAC si imi zice ca DIN EXPERIENTA LOR chiar daca am cumparat acum IAC de 200 LEI cu cod de piesa Renault (77 01 206 370 ) tot nu este original si ca nu se va regla ( se va tura aiurea) mai bine sa pun clapeta de acceleratie cu tot cu IAC.

Acum intrebarea finala: CE AVANTAJE DACA SCHIMB CLAPETA DE ACCELERATIE CU TOT CU IAC?

Imi garanteaza cineva ca va merge perfect 50.000km?
Este un defect de fabricatie la schema electrica la aceasta masina de se defecteaza aceste motorase de relanti?

A montat careva clapeta de acceleratie cu tot cu IAC?
Multumesc pentru sfaturi,
George

This post has been edited by Ygi_17: 31 Oct 2015, 09:37


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 31 Oct 2015, 10:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Degeaba schimbi motorasul pas cu pas daca nu inlocui si garniturile de la coprul clapeta DE FIECARE DATA CAND DAI CLAPETA JOS. Poti sa dai si cu silicon pe garniturile vechi, sa nu mai traga aer fals pe acolo.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Nov 2015, 08:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Clapeta de acceleratie a fost vreodata curatata?


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 1 Nov 2015, 09:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Da, clapeta a fost curatata de fiecare data.
Garniturile sunt tot cele vechi.
Garniturile uzate ale clapetei sa fie cauza pentru care motorasul o mai ia razna din cand in cand? pana in final in circa 1-2 ani sa moara definitiv?

Ma gandesc ca daca intra aer fals se tura mereu spre 2000 rpm, dar nu e asa.
Se mai intampla la 3-5 luni ca relantiul sa se tureze complet aiurea putin, opresc motorul si isi revine.
Acum ultima data am observat ca are influenta aerul conditionat. Adica utilizat in oras cu aer conditionat pornit se intampla ca relantiul sa stea pe la 500-600 rpm ( adica ceva mai jos de normal) . Daca opresc aerul conditionat atunci si relantiul urca la circa 700-750rpm.

Aceasta functionare cu AC pornit in oras la mine afecteaza foarte tare functionarea motorasului de relanti.

Aveti o explicatie la asta?
Mersi,
George


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 1 Nov 2015, 20:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Este normal sa fluctueze turatia atunci cand cuplezi a/c. Ai GPL pe ea?


This post has been edited by CipTal: 1 Nov 2015, 20:48


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 2 Nov 2015, 07:53
Post #6


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Da un ochi si la cablul de acceleratie, trbuie sa mearga liber pe cablu. Ma gandesc ca nu ar trebui sa ai atatea probleme cu motorasul, decat daca nu el ar fi problema.
Mai poate fi si o problema la aprindere, sa nu ai supapele defectuoase sau sa traga aer fals prin alta parte.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 2 Nov 2015, 09:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Ce motor ai pe masina ?
Ce inseamna se defecteaza motorasul ?
Se arde ? Nu mai actioneaza corect ?

Ti l-a verificat cineva pe cel defect vreodata dupa ce l-ai schimbat? Nu ai 2 ani garantie la el ?

This post has been edited by myhay1208: 2 Nov 2015, 09:21


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 2 Nov 2015, 09:35
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 August 08




Verifica si garniturile de la clapeta si admisie,ele imbatranesc si devin rigide ,nu mai etanseaza.Am patit si eu la un motor 1.6 16v de megane aceasta problema.S-a rezolvat prin inlocuirea unui potentiometru de la clapeta de acceleratie(care citeste pozitia clapetei de acceleratie)si a garniturilor de la corpul clapetei precum si cele care etanseaza galeria de admisie pe chiulasa motorului.La mine aceste garnituri au devenit casante ,daca incercai sa le indoi se rupeau.


--------------------
renault megane hatchback 2000,1,6 rxe - sc 176 g
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 2 Nov 2015, 21:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Mersi de raspunsuri.
Motor 1.4 benzina 75 CP. fabricatie 2003 cu 215.000 km la bord.

Motorasul are rolul de a tine relantiul la rpm corecta ( adica cam un potentiometru pe clapeta de acceleratie)
Ce inseamna ca se defecteaza: adica dupa ceva timp 1-2 ani motorul de tureaza de aiurea la relanti la 4000 rpm stand la semafor din senin. si daca opresti motorul la repornire poate sa se reseteze sa mearga OK sau sa nu mai vrea sa porneasca.
In alte cazuri cand motorasul este mort/defect ramane blocat pe inchis si relantiul / acul turometrului cade la zero. La repornire o ti in functiune numai cu pedala apasata, altfel se opreste motorul.

Ce sa va povestesc ca ajungi la semfor, scoti din viteza si normal daca motoraasul de relanti este defect/ complet mort, se opreste motorul. Daca nu mai vrea sa porneasca este de rasul lumii impingi masina din intersectie si mai incerci, poate dupa ceva timp/ore vrea sa porneasca.

Acum imi amintesc la ultima schimbare de motoras era o garnitura undeva la corpul filtrului de aer parca care era coapta si au izolat ei cu o banda izoler, ca nu aveam garnitura respectiva.

Maine o duc la un service sa-i schimb motorasul si o sa schimb si toate garniturile din zona, clapeta, admisie etc

Va tin la curent.
Bafta


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 08:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ar mai fi o explicatie dar nu vreau sa te dezamagesc; e posibil ca motorul sa fi inceput sa consume ulei; daca scapa presiune in baia de ulei, amestecul de gaze arse/ulei ars/vapori ulei ajunge din nou in admisie si infunda orificiile din clapeta de acceleratie dar poate afecta si motorasul de reglaj ralanti; sper sa nu fie cazul tau; toate bune.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 10:28
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Salut,

Azi am fost la un service si am montat un nou motoras de relanti, DVO+ curatare de clapeta de acceleratie+ schimbat garnitura intre corp clapeta si carcasa filtrului de aer.

Cand l-a desfacut pe cel vechi montat acolo in clapeta mi-a aratat mecanicul ca pe capul motorasului circa 25-30% din suprafata conului de inchidere am negreala/funingine. Restul conului/capului era curat.
Explicatia lui a fost ca este uzata carcasa clapetei de acceleratie care e facuta din ebonita. Si cum e uzata atunci intra aer fals (sau poate gaze de ardere zic eu). Din acest motiv din cand in cand motorasul o ia razna si se tureaza la relanti (e ca o calibrare de motoras).

Atunci singura varianta e sa cumpar clapeta NOUA cu tot cu motoras?
Ceva pareri?

Mersi.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 11:39
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Cand ai facut ultima data o compresie? Ai sesizat in ultimul timp ca a inceput sa consume ulei?


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 12:03
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Nu prea stiu ce este aia compresie, cred ca s-a facut o verificare in 12.07.2011.

La vreamea respectiva am schimbat bobina de inductie si deaceea s-a verificat ceva pe acolo.
Verifica ceva pe fiecare cilindru si zicea niste cifre.
A zic ca e bine (nu stiu cifrele)

Ideea este ca pana acum nu am sesizat ca ar consuma ulei, chiar o laudam ca nu consuma ulei.

Problemele cu motorasul de relanti au inceput de mult, prin 2009 si in final in septembrie 2010 a trebuit sa-l schimb pe cel original. De atunci am mai schimbat inca 3 aftermarket.
Primul schimbat a tinut 2 ani si 50.000 km
al doilea a tinut 2 ani si 27.000 km
al treilea a tinut 9 luni si 5000 km ( am circulat mult in oras, poate tocmai de aceea s-a uzat mai repede)

Ce treaba are compresia? Ce se intampla? Care este legatura?

Mersi.

This post has been edited by Ygi_17: 3 Nov 2015, 12:04


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 3 Nov 2015, 12:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Ai si tu o poza, doua cu vinovatul sa vedem cum arata ?


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 13:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




atasat 2 poze, unde se vede varful cu partea murdara si respectiv cea curata. Dimineata se vedea mai bine contrastul negru/galben.
Dar s-a frecat in punga si s-a mai luat funinginea.

This post has been edited by Ygi_17: 3 Nov 2015, 13:02

Attached thumbnail(s)
motoras_relanti_partea_curata.jpg ( Size: 94.73k ) Number of downloads: 612
Motoras_relanti_usor_murdar.jpg ( Size: 84.36k ) Number of downloads: 619


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 13:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Funinginea este de fapt din gazele de evacuare...inseamna ca o parte din gazele arse sunt scapate in carterul motorului de unde, prin orificiul de la epuratorul de ulei, sunt trase inapoi in admisie; de acolo banuesc ca este funinginea...inca o data, parerea mea este ca ar trebui sa-i faci o compresie, sa vedem cum se prezinta...

This post has been edited by CipTal: 3 Nov 2015, 13:07


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 13:30
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




OK. Sa ii fac si o compresie sa vedem rezultatele.

OK.Dar care este ideea, ce te astepti sa gasesti?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 13:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Segmenti uzati.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 13:51
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Ciprian, daca tot esti amabil explica-mi si mie pana la capat pt ca nu sunt expert in mecanica auto.

OK. Gasim compresia mica? Inseamna ca am segmentii uzati? Inseamna ca pierd ulei si se amesteca cu gazele de ardere si ajung pe motorasul de relanti? Si ca de aici ar fi cauza principala care duce la defectarea motorasului in timp?

Mersi,
George


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 14:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Nu. Daca ai compresia sub nivelul normal ( cauza de obicei este uzura accentuata a segmentilor sau mai rar, segmenti cu fantele aliniate) inseamna ca o partea din gazele arse sunt scapate in carterul motorului de unde, prin orificiul epuratorului de ulei ajung inapoi in admisie. Sper ca m-am facut inteles.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 14:33
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




CipTal, mersi de explicatii.

Am observat ca mersul predonderent prin oras la turatii mai mici sa zicem 2000 rpm influenteaza si functionarea acestul motoras de relanti.
adica se uzeaza mai repede daca "freci" masina prin oras in comparatie cu mersul la drum lung unde folosesti turatia 3000 rpm

Crezi ca are o logica acest lucru cu uzura segmentilor?

Adica de ce ar scapa numai la mersul la turatii mici 2000 rpm si nu mai e la fel de accentuat( sau nu mai scapa deloc) la mersul turat 3000rpm?

Este vreo explicatie si aici?

Mersi.

This post has been edited by Ygi_17: 3 Nov 2015, 14:42


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 14:52
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Cu cat creste turatia, cu atat timpul in care se pot pierde o parte din gazele arse in carterul motorului, este mai mic. Din acest motiv, la o turatie mai ridicata pierderile sunt mai mici. Oricum, asa ca fapt divers, iti spun ca ideal ar fi ca motorul sa functioneze fara clapeta de acceleratie, astfel se micsoreaza semnificativ "pierderile prin pompaj". Sunt motoare care nu au clapeta de acceleratie iar controlul sarcinii si a turatiei se face cu ajutorul distributie complet variabile (se controleaza inaltimea si timpul de ridicare al supapelor) si a sistemului de injectie.

Stai linistit, nu e cazul motorul tau.

This post has been edited by CipTal: 3 Nov 2015, 14:53


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 3 Nov 2015, 15:16
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 August 08




Ygi_17,potentiometrul de care spuneam eu,nu este acest motoras.La motorul meu,(mi-a explicat un mecanic mai priceput),exista un potentiometru care citeste pozitia clapetei de acceleratie.in momentul cand clapeta este inchisa complet,adica ai luat piciorul de pe acceleratie,acest potentiometru transnmite o animita valoare a tensiuni (de exemplu 9.8v)spre calculatorul masinii,iar acesta comanda regulatorul de relantiu,astfel incat sa mentina turatia constanta de relanti(practic dozeaza cantitatea de aer de care are nevoie motorul pentru amentine turatia constanta de relantiu).daca acest potentiometru transmite o alta valoare a tensiunii,de exemplu 10v,calculatorul crede ca nu este inchisa clapeta de acceleratie si nu da comanda regulatorului de relantiu pentru mentinerea turatiei constante.Sper ca am fost destul de explicit!
Dupa ce ai schimbat motorasul motorul functioneaza corect?Funinginea care se vede in poza se depune si pe tija care iese din motoras si actioneaza capatul acela conic de inchidere.S-ar putea sa fie asta cauza pentru care se defecteaza sau se blocheaza acet regulator de relantiu.poti incerca ma motorasul vechi sa impingi si sa tragi usor acest capat conic.In interiorul tegulatorului motorasul are in capat o roata melcata care actioneaza tija care inchide sau deschide aerul care intra in motor prin acest regulator.


--------------------
renault megane hatchback 2000,1,6 rxe - sc 176 g
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 3 Nov 2015, 15:28
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Noi discutam despre cauza care a dus la infundarea motorasului si a clapetei, adica de ce apare acea funingine. Daca inlocuim motorasul si clapeta si nu indepartam adevarata cauza e foarte probabil sa ajungem din nou de unde am plecat. Deci, verifica compresia.

This post has been edited by CipTal: 3 Nov 2015, 15:28


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 15:57
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




rokad, tu ai motor de 16V cu potentiometru la clapeta de acceleratie. La mine la Clio II motor de 8v de conceptie 1990 clapeta de acceleratie este actionata mecanic.
Dar in final la ambele motoare tot exista cu regulator de relanti ( acest motoras) responsabil de mentinerea relantiului in parametrii normali.
Daca este adevarat ce spune CipTal cu compresia si segmenti uzati s-ar intampla acelasi lucru si la motoarele Renault de 16V. (daca gresesc sa ma corectati)
Ori problema este foarte frecventa la motoarele Renault de 8v de pe Clio II, Logan 1.4.

Eu am mai auzit o varianta cum ca schema electrica este defectuoasa.
La mine se intampla ca atunci cand apas pedala de frana si sa lumineze palid in bord in stanga ecranului senzorul de la luminile de ceata.
Asta am observat prima data cand am schimbat motorasul original DVO cu primul aftermarket.
De atunci cand vad ca se aprinde palid in bord la luminile de ceata atunci cand apas frana fac analogia cu functionarea defectuoasa a motorasului de relanti.
Ideea este ca nu se intampla fenomentul nonstop dar clar are ca efect functionarea mai ciudata a motorasului de relanti.

In final azi am schimbat la service acest motoras de relanti cu unul original DVO ( avea pe ambalaj cod renault, sper sa fie original)

Azi masina a functional bine, ramane de vazut pana cand.
Daca luam corp clapeta de acceleratie cu totul era 600 lei ( nu la magazin Renault).
Am preferat sa dau 190 lei pe motoras.

Pana la urma vreau sa elucidez cauza pentru ca efectul este clar.
Mersi.

This post has been edited by Ygi_17: 3 Nov 2015, 15:58


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 3 Nov 2015, 16:09
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Eu am avut logan 1.4. N-am avut in 7 ani si 200.000km nici o problema cu motorasul respectiv. Verifica ce ti-a zis CipTal.
Referitor la ce-ti apare tie in bord, exista topic dedicat. Problema vine din spate de stopuri unde ai o masa proasta. Se rezolva cu putina munca si ceva timp liber. Cu timpul o sa observi ca sunt sanse sa se aprinda si cand semnalizezi...

Neavand prea multa experienta pe mecanica, te indrum sa urmezi sfaturilor celor care se pricep mai bine.

Apropo, motorasele astea pe care le schimbi, au ceva vaselina pe ele cand sunt noi ? Sa se fi gripat mecanismul din cauza funinginii?


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 17:15
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Aceste motorase la exterior nu au vaselina (nu se vede nimic).

NU toate Logan au probleme la relanti, dar asa cum zicea mecanicul din service " asta e boala lor: pentru ca vin multi in service cu aceasta problema.

Inca este defectul neelucidat, multi au scris pe forum, dar nu stiu sa fi spus careva ca a gasit explicatia si solutia.

Pana la urma ca sa terminam in ton optimist si mai in gluma mai in serios tot programul Rabla este rezolvarea finala.

This post has been edited by Ygi_17: 3 Nov 2015, 17:15


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 Nov 2015, 18:10
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




MPP-ul ala arata chiar bine. Am 2 saptamani de cand am scapat de aceeasi problema ca si tine (deja porneam cu pedala apasata la rece) Eu doar am curatat mpp-ul si clapeta si am ingrosat garnitura de la corp clapeta (am pus niste banda de teflon pe corpul clapetei si garnitura peste) Am curatat mpp-ul cu spray contacte dupa care am bagat wd40 in el. L-am scuturat un pic sa iasa surplusul si l-am montat la loc. Merge ceas de atunci.
La mine stratul de funingine era gros si pe cui si pe camasa (nu prea mai era spatiu intre cele doua)
P.S. acu vreo 2 ani am rezolvat aceeasi problema cam in acelasi fel (nu pusesem banda cu teflon atunci) Banuiesc ca trebuie curatat periodic. La leguma n-am vazut niciodata atata funingine acolo si e mult mai batrana.

This post has been edited by cri8sti: 3 Nov 2015, 18:25


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 3 Nov 2015, 20:08
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




cri8sti,
1. Cum este asta cu pornirea cu pedalei apasate la rece? Cum se face?
2. MPP-ul tau era cel original?

3. MPP-ul meu l-am schimbat pentru ca de la inceput n-a fost de mare calitate si aveam vibratii in volan la relanti serioase. IN plus ultima data cand a facut figuri am oprit motorul si n-a mai vrut sa reporneasca nici daca apasam pedala.
Stiu de curatare dar asta nu era original era aftermarket si am considerat ca daca tot ma duc in service macar sa pun unul nou original DVO, in speranta ca va tine mai mult.
Dupa schimbare acum se vede diferenta de calitate parca merge mult mai usor pedala de acceleratie.

This post has been edited by Ygi_17: 3 Nov 2015, 20:09


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 4 Nov 2015, 08:39
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




1. dau la automat si cand o aud ca porneste apas pedala cel putin la jumate (chiar si asa dadea sa moara da ii mai dadeam sprituri - in asa hal ajunsese) In aprox 30 secunde nu mai era nevoie sa apas pe pedala ca isi revenea
2. era si este cel original (masina e din 2007)
3. crede-ma ca si dupa curatare se simte diferenta. Masina merge normal, fara trepidatii, relanti stabil fara fluctuatii....zici ca e noua. Fa si tu la garnituri ce le-am facut eu, chiar se simte diferenta. La leguma am schimbat de 2 ori garniturile pana acum (cu altele pe original din reprezentanta) si mai mult de 1 an nu au tinut, nu se merita sa pui noi decat daca alea vechi sunt casante.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 06:16
Dacia