Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti instabil + oprire motor

Ygi_17
post 4 Nov 2015, 11:41
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Mersi cri8sti.
La mine acum in 2015 cand nu mai vrea sa porneasca degeaba insist cu apasarea pedalei de acceleratie.

La tine se vede ca vrea sa porneasca si atunci are efect apasarea pedalei.
Am avut si eu situatii de genul asta cand MPP era "mort" si o porneam apasand pedala si o tineam numai cu pedala apasata inclusiv la relanti.
Asta sa intamplat acum 3 ani cand a murit MPP pe autostrada A2 spre Constanta pe la km 89 la benzinarie. Era seara si am avut noroc ca a pornit totusi si pana in Constanta am tinut-o turata.
In oras la semafor la relanti o mai scapam si se oprea motorul.
Dar pornea cu acceleratia apasata si in final am adus-o acasa.

Necazul este ca in ultimul timp la defectarea MPP-ului la repornire nu mai vrea sa porneasca. (Si te cam enervezi, uneori porneste peste doua zile)

Am sesizat ca daca opresc motorul cand acul turometrului urca (MMP-ul se recalibreaza, o ia razna, ce o face acolo) apoi vreau sa repornesc motorul nu mai vrea sa porneasca.

Probabil ca trebuie sa-l las in pace sa se tureze auirea cat vrea el.

This post has been edited by Ygi_17: 4 Nov 2015, 11:43


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 4 Nov 2015, 17:51
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Ti-am spus de mult ca trebuie schimbate garniturile de la clapeta sau date cu silicon. Spui ca ai inlocuit-o doar pe aia dinspre filtru, e mai mult degeaba. Aer fals trage printre corpul clapetei si galeria de admisie, deci cealalta garnitura! De aia ai relanti galopant, crede-ma!



This post has been edited by andri1940: 4 Nov 2015, 17:53

Attached thumbnail(s)
clapeta_solenza.jpg ( Size: 193.84k ) Number of downloads: 408


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 5 Nov 2015, 22:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




andri, mersi dar n-am avut timp sa caut garnitura respectiva.
Cand am ajuns la service , eram programat la 8 dimineata, la service aveam o singura garnitura.

Utima garnitura se gaseste si separat de corpul clapeta de acceleratie?
O zi buna.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Nov 2015, 08:20
Post #34


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Ygi_17 @ 5 Nov 2015, 22:13)
Utima garnitura se gaseste si separat de corpul clapeta de acceleratie?

Se gaseste separat.....la fel ca restul garniturilor.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 11 Nov 2015, 12:54
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




A trecut numai o saptamana de la montarea acestui motoras nou si surpriza. Ieri dimineata a pornit normal, am plecat de pe loc si cand sa schimb a doua, in loc sa se tureze, turometru a cazut spre 500 rpm. S- a chinuit ceva pe la 500 rpm apoi s-a turat la relanti pe la 1700-1800 rpm. Am vrut sa bag in viteza, dar cand apasam ambreajul cadea si turatia spre 500 rpm.
Pana la urma s-a oprit. Am incercat s-o repornesc de 2-3 ori, nu vrea, o las pe loc si plec.
Mai incerc seara apoi si dimineata asta dar tot nimic, nu vrea sa porneasca. Invarte dar nu porneste nici daca apas pe pedala de acceleratie.

Alta data chiar daca se tura aiurea la repornire tot pornea.
Acum nu vrea si pace.

Are cineva vreo solutie de pornire in acest caz?

This post has been edited by Ygi_17: 11 Nov 2015, 12:56


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Nov 2015, 13:45
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Probabil ca la tine problemele sunt cumulate; ti-am spus de prima data ce trebuie sa faci; nu-mi place sa repet la nesfarsit.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 11 Nov 2015, 13:53
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




CipTal, multumesc de tot ce mi-ai spus.
Ca sa o duc in service la verificare trebuie s-o pornesc mai intai...

Asta intrebam: Are careva o idee de pornire? Cum s-o pornesc?

Ce ar mai influenta pornirea? Pompa de benzina se aude cum bazaie. Invarte, zic eu, OK dar nu porneste.

This post has been edited by Ygi_17: 11 Nov 2015, 13:54


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 11 Nov 2015, 14:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Se aprinde ceva pe la bord? Poate ai reusit sa faci balta de benzina in cilindri si atunci trebuie sa mai treaca timp sa se evapore...sub nicio forma sa nu o tragi sau s-o impingi sau alte chestii...exclus si spray-ul de pornire


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 12 Nov 2015, 01:26
Post #39


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




Cel mai sigur este o platforma, fara suparare.


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 12 Nov 2015, 06:23
Post #40


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Ai gpl montat?
De asemenea, am vazut intr-un post mai sus ca la apasarea franei ti se aprinde slab ceata in bord. In portbagaj, pe panoul spate, ai un cablu de masa care se mai slabeste, facand ca blocul de lumini spate dreapta sa faca masa prin pompa de benzina, si de aici sa iti moara motorul.
Ia cablul ala la mana, curata-l, strange-l bine si vezi daca iti mai face. Daca mai face, eventual deconecteaza blocul de lumini spate dreapta cu totul si urmareste simptomele.
Revino cu detalii dupa.

This post has been edited by PhilipMorris: 12 Nov 2015, 06:31


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 12 Nov 2015, 08:40
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Pana la urma va porni daca mai are baterie si benzina biggrin.gif ...revino cu detalii te rog.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokad
post 12 Nov 2015, 10:07
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 August 08




poti incerca sa cureti senzorul de pe volanta.


--------------------
renault megane hatchback 2000,1,6 rxe - sc 176 g
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 12 Nov 2015, 10:35
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




NU am GLP, e benzina 1.4 clasic 8V

Revin cu noutati spuse cronologic.
Luni seara la apasarea franei apare in bord palid aprins lumina de ceata.
Marti dimineata porneste bine la prima cheie si nici nu plec bine de pe loc ca la schimbarea vitezitei a doua a luat-o razna MPP.
Am lasat-o putin sa vad ce face dar cum apasam pedala de ambreaj cadea turometru spre 500 rpm si apoi se chinuia sa se regleze. Am oprit-o si am dat la cheie s-o repornesc ca de obicei cu ambreajul calcat. Invarte dar nu porneste. Am incercat de doua ori si cu pedata de acceleratie pe jumate apasata dar cu ambreajul calcat, nu vrea sa porneasca.
Am mai incercat seara de doua ori cu ambreajul apasat, nu vrea.
Am incercat miercuri dimineata cu ambreajul apasat, o data, dar tot nu vrea.

Incerc azi joi dimineata FARA SA MAI CALC AMBREAJUL si porneste la prima cheie relativ usor cu o usoara apasare de pedala de acceleratie.
Am mers putin prin oras, am mai pornit-o de doua ori, am pornit foarte usor fara sa apai nimic nici ambreaj nici acceleratie.

Acum nu stiu care este legatura intre pedala de ambreaj si MPP dar pur si simplu calc ambreajul foarte usor la schimbarea vitezelor. Am impresia ca daca se bruscheaza ceva pe acolo si se deregleaza MPP-ul

Nu prea vad logica sa NU vrea sa porneasca cu ambreajul calcat, parca se deregleaza ceva.

Maine m-am programat la un service sa faca o verificare la ambreaj, la compresie si sa puna o garnitura noua la MPP.

This post has been edited by Ygi_17: 12 Nov 2015, 10:39


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 12 Nov 2015, 10:51
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Verifica daca ai un comutator electric la pedala de ambreiaj (preechipare pt ACC). Daca comutatorul ramane actionat, ca si cum pedala de ambreiaj ar fi calcata, se dezactiveaza CC. Poate acolo e problema, la acel comutator electric de la ambreiaj-daca exista bineinteles. Sau poate cand calci pedala de ambreiaj se misca vreun cablaj sau/si mufa sau se freaca vreun cablaj de pedala de ambreiaj (daca ai pedala de acceleratie electrica, verifica cablajul si mufa de legatura). Pentru partea cu pedala de frana trebuie sa verifici masa de pe panoul din spate sau poate ai vreun scurt circuit.

This post has been edited by CipTal: 12 Nov 2015, 10:53


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 12 Nov 2015, 11:56
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




scuze CipTal, dar ce este ACC? Preechipare pentru ce?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 12 Nov 2015, 12:52
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




ACTIVE CRUISE CONTROL=PILOT AUTOMAT

This post has been edited by CipTal: 12 Nov 2015, 12:52


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 12 Nov 2015, 14:47
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Ai bagat de seama daca pornirea este influentata de factorii externi ? ( temperatura, umiditate, etc)

Faptul ca porneste, functioneaza o perioada si dupa incepe sa faca figuri poate fi de la un contact prost undeva...


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 12 Nov 2015, 23:36
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Nu are preferinte de motor rece sau motor cald.
Iarna trecuta la -13 grade a pornit normal dar a cazut relantiul imediat.
A doua zi la =7
Are treaba cupasarea pedalei de ambreaj cand schimbi viteza 1-2 sau 2-3.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 13 Nov 2015, 09:43
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Si daca apesi ambreiajul si te joci 3-4-5 cum face ?
Poate agata vreun fir la 1-2-3 sau e vreo masa proasta pe acolo prin zona...


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 13 Nov 2015, 12:06
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




legat de ambreaj si schimbarea vitezelor 1-2 si 2-3 posibil sa fie o explicatie legata de o mica zgaltaiala, dute vino in fata si spate.
La schimbarea vitezelor superioare 3-4 si 4-5 masina are elan si nu se simte nimic.


Azi am fost la service si am montat o garnitura noua la corp clapeta de acceleratie.
Cea veche era moale si parea OK nicidecum casanta. Ce este posibil ca garnitura veche sa fie tasata. Dupa montarea garniturii noii si pozitionarea corpului clapata am intrebat mecanicum daca ii pare ca sta mai fix acolo. A confirmat ca sta mai bine.

Am mai solicitat si o verificare/curatare la mufa de la lampa de ceata.
La pedala si cablul de ambreaj nu au vazut nimic care sa atinga alte fire, spuneau ca traseul este total diferit de corp clapeta de acceleratie.

Deocamdata merge bine, 215.100 km si fabricatie 2003, sa vedem pana cand.
Va mai tin la curent cu noutati bune sau rele.

This post has been edited by Ygi_17: 13 Nov 2015, 12:07


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 14 Nov 2015, 12:09
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




intrebare pentru cei cu motor similar 1.4 Benzina 8v 75 CP

Masina stationeaza la semafor cu motorul pornit si pedala de frana apasata turatia arata cam 650 rpm

Iau piciorul de pe pedala de frana si turatia urca usor la circa 680-700 rpm

Cifrele sunt aproximative dar ideea este ca ECU comanda cresterea turatiei.

Este la fel si la voi?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 Nov 2015, 13:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Bad post.

This post has been edited by cri8sti: 14 Nov 2015, 13:28


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 17 Nov 2015, 08:23
Post #53





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(Ygi_17 @ 14 Nov 2015, 12:09)
intrebare pentru cei cu motor similar 1.4 Benzina  8v 75 CP

Masina stationeaza la semafor cu motorul pornit si pedala de frana apasata turatia arata cam 650 rpm

Iau piciorul de pe pedala de frana si turatia urca usor la circa 680-700 rpm

Cifrele sunt aproximative dar ideea este ca ECU comanda cresterea turatiei.

Este la fel si la voi?
*


e normal,intra aer prin servo in motor si de aici cresterea turatiei. Daca faci mai multe pedale vei observa ca si turatia creste putn.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 5 Dec 2015, 17:36
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Revin cu noutati.
N-a durat decat circa 20 zile cat a mers bine sa s-a intamplat din nou minunea.
Cade relantiul asa fara rost din senin sau la schimbarea vitezelor 1-2 sau 2-3 se accelereaza aiurea apoi calcat ambreajul cade relantiul.

Dupa asa isprava gasesc pe cineva sa faca un tester si gaseste defecta/sparta canistra de carbon.
Electricianul respectiv spune ca de acolo este necazul, ca pe acolo trage aer fals si apar problemele de fluctuatie de relanti.

Cine stie ce face aceasta canistra de carbon si ce legatura are ea cu admisia si clapeta de acceleratie?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eolianu
post 5 Dec 2015, 17:58
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 4 December 15




Chestia asta mi se intampla si mie , cand apas frana se aprinde palid in bord martorul de ceata dar nu mereu , uneori da alteori nu , uneori de multe ori la rand de fiecare data cand apas frana alteori nu. Ce trebuie sa fac?


--------------------
Renault Symbol 1.4 8v benzina 2007 facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 5 Dec 2015, 18:20
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Eolianu , are legatura cu relantiul? La tine e din legatura de masa la lampile spate. Verifica sa nu fie afumate contactele in mufe si legaturile de masa -care sunt sub lampi cate un surub ptr fiecare .
Ia de inspiratie de la logan:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=98955&st=60

This post has been edited by verde: 5 Dec 2015, 18:36


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eolianu
post 5 Dec 2015, 18:53
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 4 December 15




Am avut dar am schimbat corpul clapeta si senzorul de turatie / pornire. Dar si acum parca mai jongleaza relantiul mai ales cand virez pe loc dar ma gandesc k e normal intra pompa servo. O sa dau maine jos stopul sa vad ce e acolo , dupa care o sa dau cu spray contacte. Dau jos doar stopul pe care este ceata nu?Adica cel din stanga

This post has been edited by eolianu: 5 Dec 2015, 18:57


--------------------
Renault Symbol 1.4 8v benzina 2007 facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 6 Dec 2015, 09:36
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




Pana la urma stie cineva care este legatura intre canistra de carbon si corpul clapeta de acceleratie ?

eolianu, la tine cand ai schimbat corpul clapeta de acceleratie si de cand ai problemele de contacte la frana si lampa den ceata? S-a intamplat in acelas timp sau in perioade diferite?

This post has been edited by Ygi_17: 6 Dec 2015, 09:39


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Dec 2015, 12:38
Post #59


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Din clapeta pleaca o conducta prin care se recupereaza vapori de benzina (via canistra de carbon)....pentru reducerea poluari.
Daca vreo conducta sau canistra prezinta fisuri/sparturi si intra aer parazit atunci functionarea corecta a fluxului de aer din clapeta este deficitara.....si implicit probleme de fluctuare relantiu sau regim motor.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eolianu
post 6 Dec 2015, 19:10
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 4 December 15




Sincer nu pot sa precizez cu exactitate....masina o conduce mama....oricum clipocea in bord martorul ceata la franare cand corpul clapeta facea figuri. Corpul clapeta l am schimbat de 2 saptamani cu aproximatie dar ceata din bord tot apare la franare. Nu am reusit astazi sa dau jos stopul stanga , posibil maine. Oricum nu au legatura una cu alta asta e clar.


--------------------
Renault Symbol 1.4 8v benzina 2007 facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 08:35
Dacia