martor stop aprins si engine failure hazard
![]() ![]() ![]() |
martor stop aprins si engine failure hazard
Flatron |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 551 Joined: 10 September 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane GT
2018 205CP
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
navigatii.vag |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 May 17 ![]() |
salut,
detin un megane 3 din 2010, 1.5 110 cp, problema este urmatoarea: in urma cu aproximativ un an de zile mi-a aparut in bord mesajul ENGINE FAILURE HAZARD si martorul STOP apoi mergea in 3 sau cel putin asa parea, adica intrerupea foarte rau, turbo intra ca se auzea sunetul specific de turbo, dupa oprirea motorului si pornirea si-a revenit... dupa cateva luni de la acest incident mi-sa stricat sonda de temperatura de la turbo (sau ce o fi, cea cu manson verde, am schimbat-o cu una noua originala) acum de cateva zile a inceput iar sa imi apara mesajul ENGINE FAILURE HAZARD si sa mearga in 3, ba isi revine singura si nu mai arata nimic in bord si motorul merge rotund, ba apare, uneori cand merge rotund la accelerari mai tari da sa intrerupa pentru cateva fractiuni de secunda si apoi isi revine, pun si niste erori pe care le da pe tester (delphi autocom). Va multumesc! Attached thumbnail(s) Captur_1.JPG ( Size: 48.95k ) Number of downloads: 2426 Captur_.JPG ( Size: 36.16k ) Number of downloads: 2514 |
--------------------
renault
megane 3
2010
- ot04smy
|
|
espacern |
![]()
Post
#64
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Reincearca o diagnoza cu tester CLIP...pentru siguranta rezultate erori stocate.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
navigatii.vag |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 May 17 ![]() |
am zis sa incerc la reprezentanta, sau daca stiti pe cineva in pitesti / mioveni sau in ultimul caz sa comand un tester cn clip dupa aliexpress
|
--------------------
renault
megane 3
2010
- ot04smy
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#66
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
In seara asta pe A1 mi sa aprins martor stop aprins si engine failure hazard cu rosu si imediat ceck esp. dupa o repornire sa stins si nu sa mai aprins pana in ramnicu valcea
tin sa mentionez ca n mai mergea rotund si balbaia acul la turometru cand acceleram |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
fishi2 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 11 September 16 From: Pitesti ![]() |
si la mine s-a aprins odata stop si failure engine hazard, dar i-am dat o leaca de turatii mult mai inalte si apoi si-a revenit.
CONCLUZIE>> motorina proasta. de acum incolo bag doar ceva premium si s-a schimbat si mersul motorului nu stiu daca e efectul ala placebo dar e mai silentios si consuma si mai putin. This post has been edited by fishi2: 30 Sep 2017, 08:33 |
--------------------
Renault
megane 4 grandtour 1.5 bluedci edc7
2021
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Culmea e că eu bag de la Rompetrol din aia scumpă. Dar acum o săptămână am fost la Botoșani și am băgat de la un Rompetrol de acolo și suspectez motorina proastă.sau cu apa. Atunci am făcut 1100km și nu sa aprins nimic . Apoi mașina a stat în parcare până aseară când la km 40, stop hazard și ceck esp. Am oprit , am repornit sa aprins și după două sec sau stins și așa a rămas încă vreo 160km. Văd azi pe aici prin Vâlcea și mâine când mă întorc în București.
30 Sep 2017, 13:46: Poate a mai pățit cineva și îmi dă vreau un sfat. Am sunat vreo 3 mecanici și toți mi au spus că suspectează in primul rand motorina. Și că trebuie consumată și realimentată cu una superioară aditivata. Din benzinării mai serioase. This post has been edited by gcgeorgescu: 30 Sep 2017, 12:46 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am ajuns acasă . Am parcurs cam 500 de km de când sa întâmplat cu eroarea hazard și esp și nimic. Merge perfect mașina . Am mers ceva mai turație că te obicei. Mă așteptam că pe A1 la întoarcere mă așteptam să se desprindă dar nimic.
Ce mă sfătuiți să merg să fac o diagnoza sa nu fie ceva grav sau sa o las asa menționez că la pornire îmi arată OK.? |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ce treaba are ESP cu motorina?
Vezi ca ai un contact imperfect undeva. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#71
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
esp este un consumator , iar cand motorul are o deficienta este oprit.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Mesajul engine hazard este general . El iti apare si daca ai probleme cu ...airbagul.
Eu tot cred ca ai o problema pe la un contact pe la blocul ESP. Oricum, eroarea este stocata si o vei vedea pe CLIP, impreuna cu originea. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Aha. O sa merg să fac o diagnoza. Mersi.
<span class='edit'>2 Oct 2017, 13:24:</span> Dar eroarea de sistem injection sau ceva de genul? <span class='edit'>2 Oct 2017, 22:31:</span> Am făcut diagnoza în seara asta și au fost trei erori in total. 1 Eroare de clima , asta de când mi-a umblat asta vara la AC și nu a mai șters eroarea memorată, deci nimic important. 2 Eroare de presiune motorina care se leagă cu eroare trei 3 Eroare injector numărul unu. Adică o presiune anormală pe acel injector. Sa verificat presiunea injectorului cu mașina pornită și este în parametrii. Adică eroarea injectorului a fost memorată din cauză că a avut presiune insuficienta la momentul când a apărut acea eroare. In concluzie motorina neconformă sau pentru că mașina sta prea mult în parcare și nu o turez suficient atunci când o conduc și explicația este că motorina se " coagulează" pentru că conține nu știu ce parafina. Si din cauza asta trebuie sa ruleze, nu sa stea cate doua săptămâni în parcare, cum sta la mine. Cei drept eu am mers cam deturat pana acum. Și am băgat și motorina de unde am băgat. Sper că ați înțeles ce am vrut sa zic și ați înțeles și ghilimelele. Poate ajuta și pe altcineva. This post has been edited by gcgeorgescu: 2 Oct 2017, 21:34 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
espacern |
![]()
Post
#74
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cu ce tester s-a ajuns la concluzia ca pe un injector anume a fost o presiune anormala?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#75
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Ceva cu clip pară scria la titlul programului.
Ce mi-a placut ca imi arata la ce ora a fost eroarea si la cati kmpe ora This post has been edited by gcgeorgescu: 3 Oct 2017, 10:40 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
CezarTM |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 1 February 17 From: Timisoara ![]() |
Ciao Baieti.
O sa scriu si eu in acest topic deoarece de curand mi-a aparut si mie aceeasi eroare "ENGINE FAILURE HAZARD - STOP", la Megane III 1.5DCI 110cai, An2012. Mentionez ca inainte sa apara eroarea a inceput sa se auda un fasait/fosnet pe acceleratie si decelerare, ca si cum ar fi suflat aer. Am ridicat capot, si mi-am dat seama ca sufla aer printr-un furtun (poza Furtun fisurat) in care intra Senzorul presiune gaze evacuare 223651719R (poza Identificare). Dupa o scurta verificare la magazinele de piese auto, piesa cu pricina 223211870R, furtun + teava (doar impreuna vin) pe original, costa intre 390 - 510 lei. Concluzia: O sa incerc sa schimb doar furtunul , cu unul mai special (presiune max.100 bar; temp. max 125 grade) pentru aplicatii industriale, care sper sa reziste. Attached thumbnail(s) Identificare.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 2520 Furtun_fisurat.jpg ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 2442 20171013_072923.jpg ( Size: 6.13mb ) Number of downloads: 2329 |
--------------------
RENAULT
Megane IV
2017 Intens
- TM 18 KAI
|
|
and3y |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 February 16 ![]() |
Buna seara, de o saptamana sunt in posesia unui Megane 3 din 2011, 1.5 dci 110 cp. Masina are 260000 km. In seara asta mi s-a aprins martorul stop cu mesajul Engine failure hazard impreuna cu martorul ala de noxe. Precizez ca masina merge normal. Dupa ce am mers in afara orasului in jur de 20 25 km, am oprit masina. Cand am repornit, s-a stins martorul stop, dar mi s a aprins cheita cu mesajul Check anti-pollution system, dar masina merge mai bine, mai aerisit. Oare sa am probleme cu filtrul de particule? Luni ii voi face o diagnoza.
|
--------------------
Renault
Megane
2008
|
|
Jun1or4u |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 May 17 ![]() |
Salutare
Detin un Megane 3 1,5dci 110 cp si ieri mi-a in bord eroarea "martor stop aprins si engine failure hazard" iar azi dimineata la prima pornire a aparut check injection system desigur motorul face un zgomot ciudat si la accelerare tremura iar viteza maxima este undeva pana in 70 km/h engine_failure_hazard.jpg ( Size: 64.94k ) Number of downloads: 648 check_injection_system.jpg ( Size: 83.27k ) Number of downloads: 313 Am dus masina la mecanic, iar un urma diagnozei a aparut urmatoarele coduri: image_18.jpg ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 393 P1525 P0380 P0203 Mecanicul a sugerat sa ma duc la un electrician fiindca sar putea sa fie vorba de un releu sau fir intrerupt ce taie injectia.Poate sa fie asta ? Eu tin sa cred ca este de la injector. |
--------------------
RENAULT
MEGANE III Grandtour
2011
|
|
Jun1or4u |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 May 17 ![]() |
QUOTE(Jun1or4u @ 13 Nov 2017, 19:39) Salutare Detin un Megane 3 1,5dci 110 cp si ieri mi-a in bord eroarea "martor stop aprins si engine failure hazard" iar azi dimineata la prima pornire a aparut check injection system desigur motorul face un zgomot ciudat si la accelerare tremura iar viteza maxima este undeva pana in 70 km/h engine_failure_hazard.jpg ( Size: 64.94k ) Number of downloads: 648 check_injection_system.jpg ( Size: 83.27k ) Number of downloads: 313 Am dus masina la mecanic, iar un urma diagnozei a aparut urmatoarele coduri: image_18.jpg ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 393 P1525 P0380 P0203 Mecanicul a sugerat sa ma duc la un electrician fiindca s-ar putea sa fie vorba de un releu s-au fir intrerupt ce taie injectia.Poate sa fie asta ? Eu tin sa cred ca este de la injector. SID_305.jpg ( Size: 31.64k ) Number of downloads: 328 Dupa o analiza a electricianului erorile nu au putut fi sterse drept urmare cauzatorul a fost calculatorul pentru injectie SID 305 facut de Continental. L-am inlocuit si acum masina functioneaza. ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE III Grandtour
2011
|
|
dumitrescu_adi |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 July 17 ![]() |
Am si eu acceasi problema Ceck polution sistem si becurile apinse de la motor si service
erorile sunt : p1525 multi computer informatin coherences for rv/lv p0471 turbine upstreem pressure p1643 dipped probe 3 relay control unit Daca s a mai confuntat cineva cu acesata problema ? si cum s -a rezolvat |
--------------------
renault
megane 3
2013
- b82txo
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#81
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Citește în topicul joasa presiune ca s-ar putea sa găsești răspuns acolo și eu am acești martori dar am alte coduri de erori
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
korny |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mi s-a aprins si mie saptamana trecuta Stop + Engine failure hazard cu cod de eroare P0470 Senzor presiune evacuare defect. Mentionez ca martorul se aprinde la unele accelerari moderate iar la accelerari puternice se stinge. Am dat jos senzorul de la galeria de evacuare si l-am curatat dar eroarea tot apare si am niste dubii daca eroarea e cauzata de el sau ar putea sa fie problema de la celalalt senzor de pe FAP. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
CezarTM, stii cumva ce cod de eroare iti dadea cand ti s-a aprins STOP? This post has been edited by korny: 5 Dec 2017, 09:56 |
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
specialgabi |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 July 17 ![]() |
Bună seara!
Am un Megane 3 fabricat în august 2010, 1.5 dci, 110 cp, euro 5, 6 trepte 183.000 km. Se află în posesia mea de mai mult de doi ani. În luna august, anul trecut, a suferit o interventie de recondiționare a turbinei urmată de schimb ulei (elf conform cu specificațiile din cartea tehnică) + filtre. În urmă cu o săptămână mi-a apărut eroarea „Check injection system” cu martorul de service (cheia), fără a fi afectate performanțele mașinii. M-am gândit că este posibil să fie de la filtrul de particule (merg mult în oraș - București) și am plecat în weekend către o localitate ce se află la cca 100km depărtare. Pe drum am mers cu motorul turat pentru a îndeplini condițiile de regenerare însă după cca 10 minute de mers turat a apărut eroarea „Engine failure hazard” cu martorul STOP aprins. După alte 10 - 15 minute cele două erori au dispărut și nu au mai apărut până la destinație. La întoarcere, mergând din nou cu motorul turat (în general peste 3000 de ture dar nu mai putin de 2500) cele două erori au revenit pe rând iar înainte de intra în București au dispărut. A dou zi de dimineață a fost ok la pornire dar după 5 minute de mers a revenit pe rând erorile + martorul „motor” aprins. Nu sesizez scăderea performanțelor mașinii iar martorii nu s-au stins de atunci. Astăzi, la service-ul autorizat Renault MIVAL CLASS au efectuat o diagnoză: filtrul de particule are o acumulare de 43/% și mai are o eroare de ”ulei diluat”. Mi-au recomandat să curăț filtrul și să schimb uleiul întrucât nu au depistat alte erori. Nu au putut face o regenerare forțată pentru că service-ul se află la subsolul WTC. Ultima regenerare reușită avusese loc cu 3000 de km în urmă. Adică nu în acest weekend deși sigur fuseseră îndeplinite condițiile. Mâine de dimineață merg la Serus pentru o regenerare forțată și o altă diagnoză. Aveți idee ce ar putea împiedica filtrul să își facă regenerarea dacă nu sunt detectate erori de senzor de presiune sau temperatură? Dacă al cincilea inmjector (cel de la filtru) ar fi înfundat sau nu ar funcționa nu ar trebui să apară pe diagnoză? Păreri? Experiențe similare? ![]() Mulțumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Megane III Grandtour
2010
|
|
specialgabi |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 July 17 ![]() |
Nici la diagnoza de la Serus nu au fost depistate defectiuni ale sistemului de regenerare. Au efectuat o regenerare fortata (au adus procentul de acumulare in filtru de la 43 % la 3 %) dupa care am efectuat schimbul de ulei. Stau linistit o vreme. Sper nu mai apara probleme dar oricum voi supraveghea modul cum isi face treaba regenerare printr-o noua diagnoza in urmatoarea perioada.
|
--------------------
Renault
Megane III Grandtour
2010
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil era foarte incarcat filtrul si nu a mai putut sa isi faca regenerarea singura in momentul in care ai iesit cu ea in afara orasului. Adica incarcat si cu mai multe regenerari esuate din cauza ca ai mers doar Bucuresti si probabil pe distante scurte. Incearca sa iesi cel putin la doua week end uri in afara localitatii si nu trebuie sa mergi prea turat , dar nici sa schimbi cand isi arata sagetuta verde, putin pete sagetuta. Incearca sa te plimbi cu ea in week end ca deaia ai masina si diesel mai ales. Ca offtopic, eu spre exemplu am un Spark pe gpl de la munca prin oras iar in week end merg cu Fluence, de obicei la Ramnicu Valca(am o casuta in orasul Rm. Valcea ) si de acolo prin statiuni sau alte zone turistice. Merrg si in Bucuresti daca am nevoie de spatiu dar rar.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
Matyuga |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 27 April 17 ![]() |
Salutare,
detin un Renaul Grand Scenic 1.5 DCI, 110CP an 2012. Aceeasi aventura am avut si eu cu Check Injection System, Check Pollution System - am fost la reprezentanta unde am identificat 3 probleme in urma tester-ului : 1. Senzorul de Temp pentru a porni automat regenerarea filtrului de particule era defect drept urmare avea o depunere consistenta - l-am inlocuit, originalul a costat in jur de 400 RON 2. Eroare pe 2 dintre injectoare - a fost rezolvata cu un update de software 3. O bobina stricata - inlocuita cu una noua, cca 110 RON Totul a fost OK - dupa inca 3500 KM primesc Engine Failure Hazard - STOP. Masina nu se comporta deloc ciudat, merge OK; motorina doar de la Petrom si NU cea Standard. Maine am o programare la reprezentanta, va anunt dupa ce revin. This post has been edited by Matyuga: 30 Jul 2018, 12:52 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2011
|
|
specialgabi |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 July 17 ![]() |
Problema cu check injection si engine hazard failure si la mine. Megane Grandtour 2010 110 hp. Dupa 3 regenerari fortate au identificat senzorul de temp fap. Eu am dat 280 pe el de la un magazin online, de origine. Nu am trecut insa de 100km de cand l am schimbat dar ma astept la ce este mai rau. Imi scoate peri albi de vreo 8 luni de zile problema asta cu regenerarea. Masina are aproximativ 190k km reali.
|
--------------------
Renault
Megane III Grandtour
2010
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai incet, incet si FAP-ul ala se duce ... si trebuie inlocuit ... aia se intampla ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
specialgabi |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 July 17 ![]() |
Pai daca se curata la regenerare fortata pana la 0, 3 %, cum e dus FAP? Si regerarea zice ca e reusita. Problema e alta dar greu de identificat ... sau costisitor.
Degeaba schimbi FAP daca nu rezolvi problema cu regenerarea, daca nu identifici mai exact cauza pentru care nu reuseste singura sa faca regenerarea. Aceeasi problema o ai si cu cel nou si mai este si f scump. |
--------------------
Renault
Megane III Grandtour
2010
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#90
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
E un furtunas mic acolo sus lângă turbo și alte doua în spatele motorului care mai cedează de la căldură, mulți au avut aceasta problema
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:58 |