martor stop aprins si engine failure hazard
![]() ![]() ![]() |
martor stop aprins si engine failure hazard
bogdi12001 |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bogdi .. nu deranjeaza .. spunem doar ca tu nu ai vazut ca omul zicea ca are o problema la benzinar si tu ii explicai ce sa faca la un diesel ... atat
![]() Sorry, daca te-am suparat .. nu aia a fost intentia, ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
In acest topic se discuta despre 1.5 dci, eu am raspuns pt 1.5 dci.
|
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
Radunikon |
![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 February 19 ![]() |
Nu cred pentru ca se auzea ca un ventilator, fara zgomote de lovire. Maine ma duc cu ea pentru o diagnoza sa vad ce are. Multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012
|
|
Razvanik_89 |
![]()
Post
#125
|
![]() Razvan Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 09 ![]() |
QUOTE(Ryk @ 7 Dec 2018, 10:27) Salut! Am achizitionat recent un megane 3 1.5 dci 110cp cu EDC si dupa ce rulez cu masina ceva cu masina, mi se aprinde engine hazard failure + stop + cheita service + tcs dezactivat si masina intra intr-o oarecare limitare de putere. Am observat ca a aparut doar la mers constant cu viteza 50-70. Opresc masina, motorul, scot cartela, pornesc motorul, eroarea apare iar, dar dupa ce plec de pe loc, dispare si merge normal. Saptamanal sau la 2 saptamani merg la ploiesti pe A3 si ma intorc in bucuresti tot pe A3, dar pe autostrada nu se aprinde nimic. Precizez ca nu fac drumuri dese in oras, poate 2-3 drumuri intre iesirile pe autostrada. Dupa ce mi-a aparut prima data, am fost la service filaret pt revizie (ulei, filtre, placute) si i-am rugat sa verifice si asta. Mi-au zis ca poate fi de la motorina, de la filtrul de motorina sau de la un injector. Au facut test de motorina cu ce au scos din filtru si au zis ca nu e tocmai ok motorina (alimentasem de la omv din pipera cu cea scumpa). De atunci am mai facut 2 plinuri cel putin si tot in aceleasi conditii apare eroare in bord. Atasez si o poza facuta la laptop cu eroarea stocata. Ce sfaturi imi puteti da? Sau sa ma puteti indruma catre un alt service? Multumesc! Salut , ai rezolvat problema ? |
--------------------
Renault
Megane 3
1.5 dci
|
|
cvaduva81 |
![]()
Post
#126
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 August 18 ![]() |
Sal de aproape un an sunt posesorul unui Megane 3 de 1,5 110 cp,din 2013 și de ceva timp îmi apare mesajul check antipolution sistem,am fost cu ea la redac Craiova la tester și mi-a dat senzor presiune amonte turbo defect.Am luat unul de la dezmembrări de pe un motor din 2015 cu tot cu parte electrica că senzorul meu nu se mai fabrica și diferă mufa .După 4 zile sa aprins iar iar acum apare și mesajul engine hazard failure cu cheia ,stop și robinetului.,am fost la teste iar si tot senzorul asta apare că defect.mentionez că mașina merge perfect și filtrul de particule este ok.ce poate sa fie?
|
--------------------
Renault
Megane 3
2013
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Masina din2013 si nu se mai fabrica senzorul ... pe bune? Cred ca ai fost dezinformat.
Senzorul luat de la dez ori nu e compatibil ori e bulit si el. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#128
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Nu știe ce sa caute sigur ,daca ai pune și poza cu eroare de pe tester poate te ajutam
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
MihaiBogdan93 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 26 October 15 From: Onesti ![]() |
Are cineva detalii cum se schimba Exhaust Gas Temp Sensor pe un megane 3 1.5 dCi FAP 110. Am citit mesajele lu djcristi si gangara de pe prima pagina. I-am dat mesaj lui gangara, dar ultima oara a fost online acum 4-5 zile.
Se poate lucra de sus sau trebuie ridicata pe elevator? Trebuie cheie speciala (modificare/creare) ca sa faciliteze demontarea/montarea? Tip&tricks? |
--------------------
Renault
Megane 3
(2010) 1.5 dCi FAP 110 CP -break
- BC 10 MMB Renault Megane 2 (2005) - 1.5dCi 85 CP- sedan
Opel Zafira B (2008) 1.7 CDTI 110 CP |
|
Meganeuk |
![]()
Post
#130
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 November 18 ![]() |
Ziua bună!
Am citit topicul pentru că și eu întâmpin aceleași probleme: - Check anti-polution system - este aprins tot timpul. - Engine failure hazard - care se aprinde în momentul în care mașina urcă și are nevoie de putere (am observat înainte că parcă se poticnea la urcare), dar se stinge în momentul în care las pedala de accelerație după o accelerare (cca 2500 rpm). Deci, apare temporar. Am fost cu ea la mecanic, iar după o diagnoză, mi-a spus că trebuie să schimb un furtun. Cum a ajuns la concluzia asta? După ce a verificat pe calculator erorile, a scos senzorul (cel din poza), mi-a cerut să pornesc motorul și să accelerez, iar el a pus un deget în locul senzorului. Mi-a spus că eroarea vine de la senzor, dar este sigur ca senzorul este bun pentru ca nu circula aer pe furtun. Bun, zic eu. Cât mă costă? Maxim 200 lire, zice el. Locuiesc în Anglia. Eu i-am spus că mai bine îi dau foc la mașină decât să plătesc suma asta. Un amic de-al meu mi-a spus că de vină este EGR. Trebuie să-l curăț, nimic mai mult. Mașina are rulați cca 250.000 km (154k mile). Voi ce părere aveți? Attached thumbnail(s) 20190521_111540.jpg ( Size: 4.44mb ) Number of downloads: 814 |
--------------------
Renault
Megane 3
Expression 2013
|
|
Iulianbarba |
![]()
Post
#131
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 June 19 ![]() |
matei29 post 4 Feb 2017, 12:05
Post #50 Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 January 17 Testerul da o eroare la tempomat semnal invalid.Am facut testul in mers si in momentul cand o calci nu face presiunea ceruta de motor si face jumatate de exemplu daca motorul cere 1500 presiunea este decat de 700 800 aceasta ajungand in cele din urma la 1500 dar cu intarziere.Am dat jos valva aia care tine presiunea curatat si inspectat la microscop.Am schimbat o de proba cu alta si nici un rezultat. Cum ai rezolvat problema!? De la ce era?! |
--------------------
Renault
Megane
2013, 1.5 dci
- IS 86 WIS
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Mi-a apărut eroarea p0203.
Motorul merge fara nici o problema ,trage de rupe,am turato până la 5000rot/min. Eroarea am sterso și nu mi-a mai apărut. Ce sa verific? |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Problema cred că tot este la injector pt că la rece are o fluctuație cca 30sec și scoate fum in acest timp.
Care este ordinea injectoarelor,care este Nr 3? |
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
dan_g |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
La Renault nr 1 e spre cutia de viteze.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Dacă pun injector SH cu același cod mai trebuie rescris n ECU?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#136
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Orice schimbare de injector se lasa cu rescriere.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#137
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Eu mă refeream dacă cel SH are același cod cu celelalte de pe mașină?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(dan.gorea @ 14 Aug 2019, 23:25) Tu comfunzi codul de piesa cu codul de parametri ai injectorului. Cod piesa de ex. 166008052R (original renault ) sau echivalent A2C59513484 (Siemens VDO) Cod clasa de injectie sau parametri injector ex. A0EHGG....doar 6 caractere ce le gasesti scrise in capul injectorului , langa mufa electrica . Calculatorul de motor ,in functie de acest cod , gestioneaza injectoarele. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#139
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Corect!
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#140
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
Trebuie rescris in ecu, altfel iti da eroare si va merge prost motorul, nu va avea un mers rotund
|
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
A mai avut cineva această eroare p0203,cum a procedat pt remediere?
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#142
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Ai incercat cu o motorina superioara si un aditiv de curatare injectoare, poate se stabilizeaza, mai merita cate un refresh 1 data la 50k.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
dan.gorea |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 4 August 12 From: Targu Mures ![]() |
Motorina am băgat doar Rompetrol și OMV simpla nu dintraia scumpă +Metabond MegaSel. Am sa încerc și o soluție pt curățat sistem injecție de la Wynns
|
--------------------
Nissan
Juke
2010/1.5DCI 110CP K9K VW Passat B8 2.0TDi 150Cp
|
|
cosminprecup |
![]()
Post
#144
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 December 18 ![]() |
QUOTE(MihaiBogdan93 @ 29 Apr 2019, 08:56) Are cineva detalii cum se schimba Exhaust Gas Temp Sensor pe un megane 3 1.5 dCi FAP 110. Am citit mesajele lu djcristi si gangara de pe prima pagina. I-am dat mesaj lui gangara, dar ultima oara a fost online acum 4-5 zile. Se poate lucra de sus sau trebuie ridicata pe elevator? Trebuie cheie speciala (modificare/creare) ca sa faciliteze demontarea/montarea? Tip&tricks? Salutare. Am schimbat acest senzor la mine la mașină vara în 2019. Recomand sa faceți aceasta operațiune pe elevator. Am dat jos inclusiv ștergătoarele de parbriz că sa avem acces la senzor. Acesta se afla in spatele motorului. Trebuie să ai o cheie inelara cotită pe care sa o sacrifici prin tăierea acesteia că sa ii faci o fanta prin care sa o poți introduce și să o poți scoate de pe firul electric la senzorului deoarece mufa de conectare a senzorului este prea mare sa treci prin cheia inelara. După ce am schimbat senzorul eroarea a dispărut din bord imediat, nu a fost nevoie de nici o intervenție. Problema cu Engine Failure Hazard a apărut anul trecut în toamna. Am asociat problema cu motorina pe care am alimentat la Constanța în Petrom spre Agigea. După alimentare Am mers in Delta apoi la Tulcea, înapoi la CT, apoi spre București și când m-am apropiat de Brașov a început distracția: Engine Failure Hazard. A apărut de doua ori câte o secundă apoi a treia oară a rămas pe bord eroarea și motorul mergea foarte prost. Am pus diagnoza pe mașină că o aveam la mine și mi-a spus că injectorul 4 nu funcționează. Am oprit am reponit dar degeaba. Am lăsat motorul la relantiu ai a dispărut eroarea după câteva minute. Am tras concluzia că nu e problema mecanica. Am alimentat la OMV la ieșire de pe centura Brașovului și am continuat drumul spre Cluj fara sa turez motorul peste 2000 rot/min și nu a mai apărut eroarea până la Cluj. A doua zi am facut ture cu mașina, am accelerat până la blana și am ieșit la drum dar eroarea nu a mai apărut. De atunci am făcut peste 5000 km fara probleme. Deci cauza a fost motorina proasta. Ieri dimineață au fost -12 grade și motorul a pornit la jumătate de cheie deși pe diagnoza apare tot timpul o eroare cu Cutia de preincalzire. Nu știu încă de ce apare eroarea dar pornirea este bună și la temperaturi foarte scăzute. Drum bun! This post has been edited by cosminprecup: 20 Jan 2021, 22:22 |
--------------------
Renault
Megane
2010
|
|
steverainwalker |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 15 ![]() |
Salutare!
Am patit o faza urata cu motorul si vin catre voi cu cateva intrebari, daca imi puteti da vreun sfat, va rog. La cateva minute dupa ce am plecat de acasa, brusc, fara sa fi avut vreo alta eroare inainte, mi s-au aprins in bord: ENGINE FAILURE HAZARD, cheia pe galben, robinetul galben si STOP pe rosu - am atasat poza - si in plus masina a inceput sa mearga tremurat, ca si cum bursc a ramas in 3 cilindri. Am tras pe dreapta unde am putut, am oprit, am asteptat cateva minute am repornit ... la fel (acum 3 ani mi s-a intamplat acelasi lucru si am oprit, dar inainte de asta masina nu mergea tremurat; am asteptat si apoi totul a fost OK, nu am mai avut probleme de atunci). Cand am revenit acasa am pus pe masina un scanTool, am citit erorile - singura era P0202 - Injection 2 circuit malfunction si am si incercat o stergere a erorilor. La o repornire totul a fost ok (motorul merge rotund si nu am avut nicio eroare) pret de cateva zeci de secunde, dupa care bursc a inceput iar sa mearga tremurat si de data asta in bord nu era afisat decat Check Injection system si Check ESP + cheita pe fundal galben. Am mai sters inca o data erorile, am asteptat putin, am repornit si la fel - la inceput merge bine si dupa cateva zeci de secunde incepe sa mearga tremurat si sa imi apara in bord mesajele (dar fara cel de Engine Failure Hazard). Nu pierd ulei, nu am probleme cu FAP-ul (ca merg detul de turat cu ea, la drumuri suficient de lungi si cand am mai avut probleme cu el conduceam destul de batraneste si mi se si aprindea cheita pe fundal galben, dar numai ea + Check anti pollution). A cedat un injector? Ar putea fi doar ceva electric? Attached thumbnail(s) IMG_7059.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 385 |
--------------------
Renault
Megane
2011 mkIII
|
|
lupukel |
![]()
Post
#146
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Pare ca s-a dus bobina din inj 2. Daca e asa, nu ai ce sa ii mai faci, trebe inlocuit.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
steverainwalker |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 15 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2011 mkIII
|
|
lupukel |
![]()
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Se poate si cate un injector (nou sau sh) si saiba de foc noua.
Dar inainte, du-te la un atelier care verifica injectoare sa-ti confirme ca e dus. Eroarea aia poate sa insemne si o problema de cablu/mufa. |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#149
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
@ steverainwalker, se poate schimba doar injectorul respectiv, dar inainte de a inlocui as sugera sa faci o diagnoza cu un tester\program dedicat Renault (daca mai ai acel HHOBD s-ar putea sa mearga si cu derivate), au fost destule (ne)cazuri cand erorile generice Pxxxx date de programele multimarca nu au fost conforme. Martorii si avertizarile Engine failure hazard, Check Injection system si Check ESP + cheita pe fundal galben pot sa fie din mai multe cauze, daca pentru Megane3 (probabil ca ai un K9K832) ai o eroare DTC0202xxx (ex. pentru injectorul2 poate sa fie DTC020213) chiar si atunci trebuie facuta verificarea rezistentei interne a injectorului (pentru nr.2 între 3LA și 3KX trebuie sa ai 150 KΩ <R <250 KΩ) daca nu atunci il poti schimba dar si control de continuitate (rezistenta masurata: 1 Ω ± 1 Ω) plus controlul de izolare la masa (R<10 Ω).
Ar fi bine sa faci o diagnoza conforma si apoi functie de rezultate celelalte verificari daca este nevoie si doar daca este cazul poti schimba piesa(e), sau: QUOTE(lupukel @ 11 Nov 2021, 17:28) |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
steverainwalker |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 15 ![]() |
QUOTE(lupukel @ 11 Nov 2021, 18:56) Se poate si cate un injector (nou sau sh) si saiba de foc noua. Dar inainte, du-te la un atelier care verifica injectoare sa-ti confirme ca e dus. Eroarea aia poate sa insemne si o problema de cablu/mufa. Multumesc! Asa voi face. 12 Nov 2021, 11:40: QUOTE(Gil26 @ 11 Nov 2021, 19:02) @ steverainwalker, se poate schimba doar injectorul respectiv, dar inainte de a inlocui as sugera sa faci o diagnoza cu un tester\program dedicat Renault (daca mai ai acel HHOBD s-ar putea sa mearga si cu derivate), au fost destule (ne)cazuri cand erorile generice Pxxxx date de programele multimarca nu au fost conforme. Martorii si avertizarile Engine failure hazard, Check Injection system si Check ESP + cheita pe fundal galben pot sa fie din mai multe cauze, daca pentru Megane3 (probabil ca ai un K9K832) ai o eroare DTC0202xxx (ex. pentru injectorul2 poate sa fie DTC020213) chiar si atunci trebuie facuta verificarea rezistentei interne a injectorului (pentru nr.2 între 3LA și 3KX trebuie sa ai 150 KΩ <R <250 KΩ) daca nu atunci il poti schimba dar si control de continuitate (rezistenta masurata: 1 Ω ± 1 Ω) plus controlul de izolare la masa (R<10 Ω). Ar fi bine sa faci o diagnoza conforma si apoi functie de rezultate celelalte verificari daca este nevoie si doar daca este cazul poti schimba piesa(e), sau: Multumesc pentru detalii. Imi e clar acum ca e mai complicat decat m-as fi asteptat. Oare in 3 cilindri este ok sa ma plimb cu ea prin oras, pana la un tester mai rasarit, poate la reprezentanta? This post has been edited by steverainwalker: 12 Nov 2021, 11:40 |
--------------------
Renault
Megane
2011 mkIII
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 10:24 |