sorincil
26 Feb 2007, 13:34
QUOTE(etm @ 26 Feb 2007, 10:55)
Salut!
@sorincil: Saptamana trecuta a fost la Serus un prieten care vrea sa-si ia un sedan 1.5dci euro4 si dealer-ul i-a spus ca e disponibil incepand cu martie....
cred ca ar fi bine sa intrebi la mai multi dealeri...
Bafta.
Nu sunt din Bucuresti iar pe siteurile dealerilor inca nu e oferta din martie.
Dealerul din Craiova mi-a zis doar de bicorp si estate iar eu as vrea sedan.
Sa fie asa cum zici tu ca dau de baut.
O sa rog un prieten sa se intereseze si in Bucuresti si daca se poate comanda o sa fiu proaspat proprietar de megane
A l e x
26 Feb 2007, 14:25
VladL : Pai alegerea ii apartine, fiecare aici isi exprima parerea. Eu nu zic ca 100 cp nu e superior celui de 80, e cam clar ca e, dar e intr-o masura cam mica si nu stiu daca face banii... Daca vrei putere, in aceeasi bani iti iei 2.0.
Oricum n-are rost sa ne contrazicem.
zapata
26 Feb 2007, 14:36
Am vrut sa deschid un topic nou, dar am zis sa nu incarc forumul cu informatii neimportante. M-am uitat pe site-urile Renault Italia si Franta si am gasit Renault Megane 1.5dci 105 cp, iar la noi se vorbeste despre varianta de 80cp si 100cp.
Este o greseala, e alt motor
? Sau noi astia din lumea a-III-a nu meritam cei 5cp???
A l e x
26 Feb 2007, 14:57
Am zis ca ies din topic dar hai sa-ti raspund la intrebare. In afara se vinde motorul EURO 4 de 1.5 dci 105 cp cu 6 trepte care la noi nu a venit inca. Deci motorul de care se vorbeste aici e cel EURO 3 de 1.5 100 cp.
sorincil
26 Feb 2007, 15:19
Cu putin noroc din martie o sa vorbim si noi
maddan
26 Feb 2007, 21:49
Alex, merita cei 700 de euro, din punctul meu de vedere, evident.
Secunda aia (in fapt cred ca e 1 secunda si jumatate
) poate insemna de multe ori diferenta intre a face o depasire sau nu, sau si mai grav, intre viata si moarte, daca te risti
Sincer sa fiu, cred ca francezii au scos cam tot ce s-a putut din motorul asta, iar cei 5 cai in plus de la Euro 4 nu se vor simti catusi de putin.
Comparativ cu motorul de 100CP de la VAG, sau cu CRDI-ul de 1.5 si 115CP de pe Accent, motorul frantuzesc e mult mai domol si da senzatia ca se chinuie sa urce. Dar are o dinamica foarte buna intre 80-130km/h, exact acolo unde conteaza.
Cel de 80 ramane in performante cel putin decente, insa in depasiri cu aplomb este mai lent decat cel de 100 de cai. Acuma, pentru unii conteaza, pentru altii nu conteaza.
Eu vin de pe un motor de 2litri pe benzina de pe un Vectra. Crede-ma ca ma saturasem de cat galgaia la benzina prin oras, doar ca sa se bucure si el de autostrada de trei-patru ori pe an
. Dunque, am renuntat la ideea de a lua benzinarul de 2 litri. Recunosc, mi-a fost teama sa-l si testez, poate imi placea prea mult si iarasi ma ruinam la consum
Cu asta mica voi iesi mai des afara din oras, insa cel putin 60% tot acolo isi va duce veacul. Combinatia consum redus, confort la condusul in trafic intens si reprize bune in depasiri, pentru mine, merita cei 700euro, si merita si preferinta in dauna unui benzinar.
Nu stiu daca una peste alta voi iesi mai ieftin cu dieselul, insa faptul de a decarta in fiecare luna 2 milioane pe benzina era suficient ca sa ma deprim. Acum bag motorina de 1 milion si se termina luna pana termin eu combustibilul. Stiu, am platit inainte, ca la curve, dar sentimentul este cu totul altul
FireChief
26 Feb 2007, 21:53
cred ca alex si-a dat seama de asta pe drumul spre paltinis....20 de cai ...uneori ...inseamna enorm...
sorincil
26 Feb 2007, 22:13
[quote=maddan,26 Feb 2007, 21:49]
Sincer sa fiu, cred ca francezii au scos cam tot ce s-a putut din motorul asta, iar cei 5 cai in plus de la Euro 4 nu se vor simti catusi de putin.
Poate cei 5 cai in plus nu se vor simti, dar cuplu crescut de la 200nm la 240nm eu cred ca vor face o diferenta.Poti sa compari si demarajele de 11,2s /100km/h fata de 12,7s/100km/h cat scoate actualul 100cp.Daca nu ma insel o sa egaleze la demaraj motorul de 1,6 16 v si asta datorita rapoartelor mai scurte din cutia de viteze de 6 trepte.
Eu unu zic ca daca tot nu s-a hotarat merita sa se intereseze si de noul dci pe care sper sa-l vad cat de curand.
A l e x
26 Feb 2007, 23:25
Emil, cand citeam postul lui maddan chiar ma gandeam daca vei citi si mentiona acea depasire
Intr-adevar, 1 secunda in minus ar fi insemnat mult in acel incident spus de Emil. Oricum. Sper sa nu ma intelegeti gresit, sa nu credeti ca am eu 80 si incerc sa imi bat joc de cel de 100 ca sa-mi apar masina. Doar ca, dupa ce am mers cu 80-ul prima data, eram super incantat de performanta avand in vedere motorul si ma gandeam "Daca 80-ul merge asa bine, 100-ul trebuie sa rupa !"
Si acum o luna si ceva, am avut prima ocazie sa testez cel de 100. Si nu m-am urcat in ea cu ideea "Mama, sigur nu e nimic special" ci chiar opusul, eram foarte entuziasmat, si cand am vazut ca merge cam la fel, am fost dezamagit. La fel am patit si la testul cu 1.6 benzina.
In momentul de fata, eu nu as da 700 euro pe cel de 100 cp. Asta in primul rand ca in acei bani as putea lua 2.0. Eu asa vad lucrurile, desi benzinarul rupe la buzunar.
kata_voiku
27 Feb 2007, 00:26
Cine va spune ca SEDAN DCI EURO 4 e disponibil din martie va minte !!! Sedan Euro 4 se va lansa la 2-3 luni dupa bicorp si estate. Nu s-a comunicat o data exacta pana in acest moment !!!
Legat de a,5 DCI 100/80 cp...sunt convins ca fiecare dintre voi cand ati cumparat masina ati facut alegerea cea mai buna pt. nevoile voastre. Acum fiecare dintre voi veniti cu argumente pro si contra motorizarii detinute de voi/altii. Cea mai buna imagine despre cele doua motoare inainte de achizitie cred eu ca v-o puteti face printr-un drive test cu ambele motorizari la interval foarte scurt, chiar unu dupa celalalt daca este posibil ! Pt. unii 700 de euro pot insemna mult, poate din cauza acelor 700 eur nu se incadreaza pt un credit, sau pt un leasing sau pt a achizitiona cash. Poate ca unii vor de 700 eur 20 cp in plus sau o sonorizare post vanzare beton. Sau de ce nu o alarma cu pornire automata ? Fiecar ealege in functie de nevoi si dorinte. Ideea pe care vreau sa o trasez este urmatoarea : cand vorbim de o masina din clasa medie la pret rezonabil, nu te poti astepta sa-ti ofere totul, si putere, si confort, si dotari din plin, si pret convenabil...samd.
Faceti alegerea in functie de nevoile personale si buget !!! Iar apoi fiti mandrii de alegerea facuta fara sa va certati cu altii
daca se poate...
A l e x
27 Feb 2007, 01:07
"and vorbim de o masina din clasa medie la pret rezonabil, nu te poti astepta sa-ti ofere totul, si putere, si confort, si dotari din plin, si pret convenabil...samd."
Noi comparam doua motoare de la acelasi model de masina, deci ori 1.5 80 ori 1.5 100 tot masina din clasa media la un pret rezonabil e, nu inteleg rostul afirmatiei de mai sus.
"Iar apoi fiti mandrii de alegerea facuta fara sa va certati cu altii"
Si mandria asta in alegere, e buna, dar nu trebuie sa te orbeasca. Oricum, nimeni nu se cearta, comparam doar si discutam, la urma urmei, de asta e forumul aici.
Nu stiu cum e ala de 100CP dar va spun ca cel de 80CP in afara orasului e doar de cursa lunga...nu are nici un fel de reprize, nimic, nu te ajuta in depasiri rapide.
Hai sa o luam altfel...cati dintre noi regretaca n-au dat 700E pe cei 20 de cai in plus, si cati regreta ca au dat...
A l e x
27 Feb 2007, 01:36
Eu regretul il am ca masina nu e Privilege. In rest, n-are rost sa spun ce mi-as fi luat ca asta a fost pe stoc, asta s-a luat.
Daca ar fi sa-mi iau Megane acum ? As lua probabil 1.6 sau daca as avea bani, 2.0.
Eu nu regret ca mi-am luat 80 CP in loc de 100 CP pentru ca la momentul cumpararii diferenta era de aprox. 1000 euro CIP. Cert este insa ca ACUM as da cei 700 euro pentru diferenta, mai ales pentru diferenta de cuplu.
Nu-i adevarat ca la drum lung motorul de 80 CP nu face fata, daca masina nu este incarcata la maxim si iti formezi un demaraj inainte de depasire poti sa te bazezi pe motor, are suficient suflu. Dar NU, NU este sportiv, nu te poti baga la depasiri periculoase, cum de altfel nu recomand sa va bagati cu nici un motor.
Eu am facut si o calatorie de 5000 km prin Europa, masina incarcata cu 4 persoane + bagaje la maxim si pot sa spun ca masina s-a descurcat onorabil. Ce-i drept, se simtea nevoia unui motor mai mare sau puternic, dar consumul mediu de 4.8 l/100 km a dat foarte bine
(asta in conditiile in care cateva sute bune de km s-au facut in trafic urban, restul pe autostrada + drumuri nationale).
Daca-i ai (banii) ii dai! Daca nu-i ai, nu-i dai si GATA!
100cp > (mai mare, mai bun, mai rapid) 80cp. Totul are un pret.
Intrebarea e daca merita sa dai aprox. 5% din pretul masinii pe diferenta de putere. Eu am zis ca merita, sunt multumit de rezultatul alegerii, de alegere in sine nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am condus si varianta de 80cp.
La aceasta intrebare ar fi bine sa raspunda cei care au condus ambele variante de motorizari in aceleasi conditii si care nu sunt posesorii niciuneia sau sunt sunt ai ambelor, ca sa nu-si apere masina...
maddan
27 Feb 2007, 12:06
QUOTE
Poate cei 5 cai in plus nu se vor simti, dar cuplu crescut de la 200nm la 240nm eu cred ca vor face o diferenta.Poti sa compari si demarajele de 11,2s /100km/h fata de 12,7s/100km/h cat scoate actualul 100cp.Daca nu ma insel o sa egaleze la demaraj motorul de 1,6 16 v si asta datorita rapoartelor mai scurte din cutia de viteze de 6 trepte.
Uite asta n-am stiut, caci nu m-am uitat pe datele tehnice. Sigur ca merita atunci, o crestere de 20% a cuplului se simte. Dar asta inseamna ca au mai facut si alte modificari la motor, nu doar un chip tuning. Stie cineva ce modificari s-au facut?
Dar cine a spus ca este chip tuning?
Bineinteles ca mecanica este alta de la pistoane la supape si in primul rand turbina cu geometrie variabila.
Eu am avut 1.5 dCi-80 pe M2 si era acceptabil si cu toate ca trebuia tinut in ture ca sa il simti mai nervos dar de cand am trecut pe 1.9 dCi este totusi altceva mai ales in depasiri scurte si rapide si la urcusuri pe care nici nu le simte.
catamunt
27 Feb 2007, 14:11
Varianta Privilege are deja ca standard faruri cu Xenon, mp3, aer conditionat automat
de unde stii?!
sorincil
27 Feb 2007, 14:53
Mp 3 si clima e standard pe privilege in afara dar xenon e doar optional.
Auzisem ca si la noi o sa bage clima in standard din martie ,de restul ma indoiesc.
Asa am citit si eu pe aici de clima, dar de mp3 nu.
A L E X, sunt momente in care regret ca nu am un 1.6 sau 2.0...insa asta se intampla doar 10% din timpul pe care-l petrec la volan...restul de 90% ma bucur de cifrele indicate de computerul de bord.
catamunt
27 Feb 2007, 19:00
Sorry, pt privilege numai clima automata standard. (dealer-ul m-a dezinformat)
maddan
27 Feb 2007, 19:46
Da-i bataie dealerului!
A l e x
27 Feb 2007, 19:52
Bun, si daca e standard, ce ? diferenta dintre Privilege si celelalte pachete va creste exact cu pretul climei, tot acolo e.
Dar e bine ca oricum nu mi-as lua Megane fara clima.
QUOTE(j.d @ 27 Feb 2007, 01:13)
Nu stiu cum e ala de 100CP dar va spun ca cel de 80CP in afara orasului e doar de cursa lunga...nu are nici un fel de reprize, nimic, nu te ajuta in depasiri rapide.
Hai sa o luam altfel...cati dintre noi regretaca n-au dat 700E pe cei 20 de cai in plus, si cati regreta ca au dat...
Eu cand am facut test drive pe un sedan cu 80 cp, si mi sa parut grozav !
, cu toate ca am ales modelul de 100 cp, pentu cei 20 de cp in plus. Acum astept sa mi-l aduca, pe 17.03.2007
.
Ce regret este faptul ca motorul este euro 3
App. ca tot ati vorbit de revizii, cat costa revizia ? schimbatul uleiului, si cam ce se mai face la service ?
SwatKat
28 Feb 2007, 09:48
QUOTE(sorin @ 27 Feb 2007, 12:39)
Dar cine a spus ca este chip tuning?
Bineinteles ca mecanica este alta de la pistoane la supape si in primul rand turbina cu geometrie variabila.
Eu am avut 1.5 dCi-80 pe M2 si era acceptabil si cu toate ca trebuia tinut in ture ca sa il simti mai nervos dar de cand am trecut pe 1.9 dCi este totusi altceva mai ales in depasiri scurte si rapide si la urcusuri pe care nici nu le simte.
Insa deja dci de 100 cp de la noi (euro 3) are turbina cu geometrie variabila.
Deja-vu SwatKat.
Diferenta in trafic se simte la cel de 100CP la demaraje, reprize iar cresterea de consum e nesemnificativa. Unde mai pui ca il poti duce la 125CP si inca 50nm la cuplu cu un Flash-tunning. E pentru cei care mai vor senzatii din cand in cand.
Cel de 80CP este pentru cei cuminti in trafic si care apreciaza un consum mic si un mers relaxat.
sorincil
28 Feb 2007, 20:33
Din pacate raspunsul dealerului din Bucuresti a fost ca pe sedan abia in toamna se aduc dci euro 4, iar motoarele dci de pe bicorp si posibil estate sunt doar cele de 85cp , inlocuindu-le pe cele de 80cp. Motorul dci de 105 cp nu e disponibil pentru Romania. Ma intristeaza strategia de marketing a celor de la reno pe care o aplica doar aici - vezi Bulgaria, Ungaria, Cehia -de a nu aduce motor mai competitiv pe care probabil ar fi fost nevoiti sa-l vanda la acelasi pret. Eram hotarat sa comand luna aceasta o astfel de masina
Nu-mi ramane decat sa aleg din oferta existenta :privilege dci 100cp sau 1,6 16v .
FireChief
28 Feb 2007, 21:24
retinerea in introducerea euro 4 e legata de calitatea combustibilului de la noi...si altii ezita din acelasi motiv
sorincil
28 Feb 2007, 22:35
Sa inteleg ca ne poarta de grija...
Si cei cu motorul dci de 1,9l 130cp ce este Euro 4 sunt mai oropsiti
Poate ca e doar o strategie de vanzare ......
catalexe
2 Mar 2007, 07:38
Multumesc tuturor pentru sugestii. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu pentru ca au fost multe formalitati.
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite.
Pana la urma am ales intre 1,5 80CP si 1,6 110CP cam asa:
1,6 benzina 110CP plusuri:
- pret de plecare mai mic (cam 800euro mai putin din pretul masini si inmatriculare)
- intretinere mai ieftina: revizii mai ieftine si ma rare (la 15k in loc de 10k la diesel)
- recuperare suma la revanzare (euro 4, fata de euro3 la dci)
- putere mai mare (cu 30CP)
- mai silentioasa
1,5 dCi 80CP plusuri:
- consum mic
SIMPLU !
Voi reveni cu aventuri. Ar trebui un topic separat pentru asta:
NU ACCEPTATI RCA DE LA DEALER. E UN ABUZ SI E IMPOTRIVA LEGII !
sa fie intr-un ceas bun! cam cat te-a dus masina cu totul, pana la urma? daca nu este secret, binenteles...
QUOTE(catalexe @ 2 Mar 2007, 08:38)
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite.
Sunt zgomotoase?
Esti primul care spune asta. Incearca sa faci comparatie cu celelalte motoare diesel.
Dieselul o sa ramana mai zgomos decat benzina, asta e clar. Si chiar daca e mai silentios decat altele, tot zgomot e.
sorincil
2 Mar 2007, 11:12
QUOTE(catalexe @ 2 Mar 2007, 07:38)
Multumesc tuturor pentru sugestii. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu pentru ca au fost multe formalitati.
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite.
Pana la urma am ales intre 1,5 80CP si 1,6 110CP cam asa:
1,6 benzina 110CP plusuri:- pret de plecare mai mic (cam 800euro mai putin din pretul masini si inmatriculare)
- intretinere mai ieftina: revizii mai ieftine si ma rare (la 15k in loc de 10k la diesel)
- recuperare suma la revanzare (euro 4, fata de euro3 la dci)
- putere mai mare (cu 30CP)
- mai silentioasa
1,5 dCi 80CP plusuri:- consum mic
SIMPLU !
Voi reveni cu aventuri. Ar trebui un topic separat pentru asta:
NU ACCEPTATI RCA DE LA DEALER. E UN ABUZ SI E IMPOTRIVA LEGII !
Reviziile la benzina nu se fac tot la 10000 Km ?
Eu stiu ca au marit garantia la trenul de rulare de la 20000km la 50000km si au micsorat intervalul reviziilor.
Nu, benzinarul are reviziile la 15000 Km. Si da, trenul de rulare e garantat 50000 Km acum.
Si eu tot 1.6 16V 110Cp Euro 4 Privilege am comandat, ajunge prin aprilie.
Am facut drivetest si cu 1.5dci (100CP) si cu 1.6 16V (110CP) .... nu se compara (la multe capitole....no offence) .... benzinarul face toti banii!
Sa fie intr-un ceas bun!
C a t a l i n
2 Mar 2007, 11:28
Iar uitați de CUPLU!
E alegerea voastră: să vă bucurați de aceste mașini și să le conduceți sănătoși!
s_j_teo
2 Mar 2007, 12:32
Este normal ca un motor diesel sa fie mai galagios,dar comparand cu ce este pe piata si aici vorbim de motoare diesel este super silentios.Daca aveti ocazia sa faceti un test drive cu un Jetta diesel(nemteasca cea formidabila facuta in Mexic
si care costa in varianta de top aproape cat doua Megane
) atunci sunt sigur ca veti vedea diferenta la zgomotul facut de motor.Fara exagerare trebuie sa dai mai tare radioul ca altfel se aude numai motorul.
A l e x
2 Mar 2007, 12:43
Desi in momentul de fata as opta pentru un benzinar, 1.6 sau daca as avea bani, 2.0, cuplul de la 1.5 iti ofera o senzatie de condus mai misto decat 1.6, clar.. (n-am mers inca cu 2.0, nu stiu)
sorincil
2 Mar 2007, 20:53
Ma gasesc in situatia de a alege un sedan lux privilege intre motorizarile de 1,5 dci 100cp si cea pe benzina de 1,6 16v.Vreau sa il iau luna aceasta.
Am mers cu ambele si mi-au placut. Fiind doar in oras mi s-a parut ca trage un pic mai bine benzinarul
.De asemenea mi s-a parut si un pic mai silentios.Pozitiv pentru diesel a fost consumul.
Am citit plusurile si minusurile lui catalexe , la mine diferenta fiind de pret - cel de 100cp este cu 1350 euro mai scump decat benzina - incluzand taxa de inmatriculare de peste 650 fata de 180.
Fara sa cer o discutie diesel vs. benzina va rog sa ma ajutati in luarea deciziei.
Precizez ca fac in jur de 15000km pe an actual insa cu o masina noua....
De asemenea sunt si voi fi un mare fan al motorizarii dci de 105cp euro 4.
Nu poti sa mai astpti pana apare motorizarea de 105CP? Marele avantaj fata de benzinar il vei avea la consum si la faptul ca are 6 viteze. E posibil insa si pretul sa creasca, cel ptuin cu diferenta intre cele 2 taxe de inmatriculare.
Pe langa taxa de inmatriculare, ia in calcul la diferenta si valoarea CASCO, care depinde de valoarea masinii.
Eu in locul tau as incerca sa astept, iar daca musai trebuie sa iei o decizie acum as lua dieselul. Daca tii masina mai mult de 3 ani ti-ai scos banii pe diferenta...
catalexe
2 Mar 2007, 23:34
Initial ma gandeam serios la 80CP. Probasem un 80CP (cu 5k km la bord; practic nou) al unui vecin si imi placuse. Apoi am citit aici pe forum cum ca 100CP pe serpentine e extraordinar si ca 'e ca un drog' si ca 'da dependenta'. Am inceput repede sa-mi refac calculele la bani si sa negociez cu nevasta. Aproape ca ma hotarasem. Sun la dealer, spun ca nu mai vreau 80CP vreau 100CP si ca vreau un test drive. Iau oricum 100CP dar hai sa fac totusi un test drive.
Le-am testat pe amandoua si, asa cum va spuneam, au fost foarte zgomotoase. Si spun asta raportandu-le la 80CP cu 5k km la bord testat cu o zi inainte (ele avand cam 30k km). M-am gandit ca daca si a mea o sa toarca frumos doar la inceput nu prea merita.
Mai repede am sesizat diferenta de zgomot dintre cea noua si celelalte doua mai vechi, decat diferenta de putere dintre 80 si 100CP. Atunci am hotarat ca 100CP nu merita 700Euro.
OBLIGATORIU FACETI TEST DRIVE ! OBLIGATORIU !
Ramasesera 1,5 80CP si 1,6 110CP. Atunci am zis ca decat sa dau, cu tot cu inmatriculare, cam 14850 pe Expresion 1,5 80CP mai bine dau cam 14870 pe Privilege 1,6 110CP. Ambele variante au in plus vopsea metalizata, clima si mp3.
Diferentele la pretul cu inmatriculare inclusa cam astea sunt (sau cel putin au fost in februarie 2006): 1,6 +700E = 1,5 80CP + 700E = 1,5 100CP.
De 701E in plus am preferat sa am:
- jante aliaj: cam 320e
- tempomat si limitator: 198e
- oglinzi rabatabile electric: 98e
- tapiterie partial piele
- oglinda electrocrom
- alte cateva kkturi
Cam asta e. Maine, sambata, sunt programat sa o iau!
FireChief
2 Mar 2007, 23:42
felicitari sa o stapinesti sanatos....si sa ai grija de ea
cataalexe, suntem multumiti ca in urma informatiilor cerute ai reusit sa te decizi si chiar mai mult sa intri in clubul nostru. S-o stapanesti sanatos.
secretarul
3 Mar 2007, 11:41
cataalexe, ti-ai luat masina? I-a spune cum merge? Asa am vrut si eu sa i-au una de 100 cp, dar nu mi s-a parut o diferenta mare fata de cea de 80 cp. Binenteles ca 100cp nu sunt 80 cp, dar eu nu am mai vrut sa si astept., ca a mea era in stoc si am luat-o in aceasi zi. Si din partea mea sa stapanesti sanatos masina, sau sa stapaniti, ca e si sotia, si sa va bucurati de ea.
catalexe
4 Mar 2007, 00:18
Multumesc frumos! Si voi sa le stapaniti in siguranta pe ale voastre.
E de vis, cum sa fie.
Nu prea am avut timp sa stau cu cartile (de la masina, radioCD si alarma) in mana, dar recuperez in cateva zile.
Imi vine sa ma pup ca am optat pt Privilege; pentru piele, jenti, tempomat, oglinzi, manere, praguri. Da, pe praguri sunt niste chestii altfel. Iar oglinzile se rabateaza doar la comanda. Eu credeam ca automat se inchid/deschid cand opresti/pornesti motorul.
Consumul instant cand am plecat de la dealer: 17 l/100. Dupa 5-10km a scazut pe la 12-13.
Am o mica problema: cam suiera instalatia de ventilatie cand directionez aerul pe o cale anume (nu ma stiu acum care) si cand e pe viteza 3 sau 4. Stiti despre ce vorbesc? Se intampla si la voi asa?
Imi place ca atunci cand pun frana de motor consumul indicat e 0,00. O fi cel real? Chiar nu consuma nada la deceleratie, bagat in viteza fiind?
Va rog sa-mi spuneti cand si unde tineti, voi meganistii, intalnirile. Vreau sa particip.
Multumesc!
kata_voiku
4 Mar 2007, 03:20
Catalin, acel suierat apare cand dai pe functia dezaburire...tot aerul este directionat pe parbriz cu viteza maxima...e normal sa se auda asa
Consumul pe decelerare este la toate masinile 0%, si ai sa vezi atunci cand vei merge pe un drum montan, unde trebuie sa accelerezi des si sa decelerezi la fel de des...consumul va fii normal, nu va fii mare deoarece consumul mare din accelereari este practic redus prin consumul foarte mic din frana de motor...de ce este consumul 0 ? Pt. ca in acel moment daca nu s-ar invartii rotile->cutia->motorul ar muri...gandeste-te ca practic procesul de decelerare este invers celui de tractare...nu mai trebuie sa se invarta motorul ca sa mearag roata sa zicem....se invarte roata ca sa mearga motorul....si atunci....consumul este minim...
Nu este chiar zero pt. ca ardere fara combustibil nu exista, dar benzina consumata in acel moment este extrem de putina !
Ma bucur pt. tine si stiu ca iti place masina !
Inca o data s-o stapanesti sanatos si la cat mai multe drumuri bune cu ea !!!
ssilviu
4 Mar 2007, 10:30
Noap, consumul chiar este zero. Calculatorul detecteaza ca este in frana de motor si taie alimentarea COMPLET. Motorul este invartit de catre rotile ce sunt puse in miscare la randul lor de inertia masinii.
In ceea ce priveste intalnirile, vezi aici:
http://www.reno.ro/Intalniri-f100.html
Meganer
4 Mar 2007, 18:03
Daca inteleg eu bine, dintre 1.5dCi 80CP si 1.5dCi 100CP, invingator a iesit 1.6 16v 110CP benzina!
Felicitari, s-o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme.
A l e x
4 Mar 2007, 18:05
Pai e cam normal sa iasa, pentru ca e cel mai ieftin si cel mai puternic, o combinatie cam letala
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.