Raduchu
4 Oct 2020, 15:02
Vazut Leguma turbo azi, prin Bucova.
einstein1984
5 Oct 2020, 07:44
QUOTE(marian-j @ 1 Oct 2020, 21:14)
Coane einstein, sa inteleg ca si matale ai vizitat Sacarambul cu mirificul la volan?
la sacaramb era bine, faza cu supernova a fost la Kitzbuhl, in austria. Daca prajea garnitura de chiualsa acolo vindeam supernova la fier vechi si veneam cu autocarul.
La sacaramb a coborat doctoru cu loganu meu, noaptea pe offroad... a pus-o in 2 roti.
Sacarimb, iarna pe zapada inghetata ca nimeni nu prea curata pe acolo...minunat era de mers...
https://www.google.com/maps/@45.9720398,23....#33;3m1!1e3
Raduchule, într-adevăr, am trecut p-acolo ieri, în drum spre Timișoara, aveam de returnat ceva lui Marian
Sper că nu am trecut în prea mare viteză pe lângă tine
Marsule, sigurii autori rusnaci pe care-i conține bilblioteca mea sărăcăcioasă, au legătura cu anatomia umană. Se cheamă că sunt cool cu bicicleta plină de noroi în sufragerie. Nu atinge podeaua. În plus, aduce mirosul naturii în casă
Raduchu
5 Oct 2020, 12:32
Nu, nu. Ai trecut foarte regulamentar.
Eu mă duceam înspre Hațeg, că dacă mergeam amândoi în aceași direcție, dădeam un flash/o avarie ceva.
Gata revizia de 115.000 kmp. Ulei Yacco Galaxie GT 5W50, filtre Reno.
Noutăți : arcuri spate rupte [attachmentid=1628121286] Curge discret amotizorul spate stânga.
Dilemă : Eibach Pro Kit + amortzioare Reno sau totul Reno ...........
La BMW am fost extrem de mulțumit de Eibach Pro Kit pe amortizoarele OE. Problema este că Laguna are o consolă față foarte lungă, pe care mă tem că o voi propti prin toate bordurile........ cu 2 cm mai jos garda la sol.
Mare dilemă.
madhorsefuzzy
6 Oct 2020, 20:39
Eibach Pro Kit clar.
Muttley
6 Oct 2020, 21:45
Eu loveam cu Laguna la fiecare intrare in rampa de supermarket. Dilema e valabila.
Edit: masina noua.
Nu atingi nimic, botul ala e suficient de ridicat. Arcurile rupte sunt ceva normal la Laguna. Eu am luat-o cu unul rupt pe fata si am dat-o, se pare, cu unul rupt pe spate. Un arc original e cam 700 lei. Do the math
.
marian-j
7 Oct 2020, 20:24
QUOTE(madhorsefuzzy @ 6 Oct 2020, 21:39)
Nu, zau! Kitul Eibach coboara garda la sol cu 35 de mm pe fata si 20 pe spate. Aia 3,5 cm pot face diferenta intre un scut zgariat sau o baie de ulei sparta. Cupeul are baia din aluminiu.
7 Oct 2020, 22:11:QUOTE(dr_mKe @ 6 Oct 2020, 20:01)
Cand ti-am sugerat ca ai arcurile pe spate rupte, m-ai trimis la plimbare.
einstein1984
8 Oct 2020, 07:57
din motive necunoscute mie, desi exista coilovere pentru laguna 2 (o fi fost la touring cars) la leguma 3 nu s-au facut. Deci tot arcuri si amortizoare normale Bilstein fac doar B1...
Voila !
[attachmentid=1628121316]
einstein1984
8 Oct 2020, 08:48
decent pret
cj98czh
8 Oct 2020, 08:59
Avand in vedere ca ia 4 buc. la o calitate mai buna decat cele originale ... si toate 4 costa cat unul de orgine ... eu zic ca este foarte ok
einstein1984
8 Oct 2020, 09:05
nu stiu despre calitatea mai buna
cj98czh
8 Oct 2020, 09:10
ca nu stii tu .. este alta poveste .. oricum ruptul arcurilor OEM la L3 sunt o problema cunoscuta ..
einstein1984
8 Oct 2020, 09:24
se rup si la Volvo sau la BMW, mai ales daca sunt in tari unde se da cu sare (gen Germania). Masina are vreo 10 ani totusi iar arcurile sunt produse de Sogefi, un furnizor cu vreo 15 uzine prin toata lumea, nu in fierarie...
Sa vad ca il tin astea eibach tot 10 ani.
cj98czh
8 Oct 2020, 09:30
Imi place ca chiar daca vezi ca renault a folosit materiale de o calitate indoielnica ... tu tot ai o explicatie ... mah si sa fie acelasi lucru cum spui tu, dar nu sunt ... si sa tina tot atat ... tot costa un arc Eibach .. 25% din cat costa unul OE ... deci merita din plin ...
reno e o firma de calitate indoielnica( cu unele exceptii)
Ma gandesc ce scandal era daca se rupea la o dacie
Muttley
8 Oct 2020, 09:52
QUOTE(dr_mKe @ 8 Oct 2020, 09:08)
Voila !
[attachmentid=1628121316]
Pai cum e, doftorake francofon? Ca 30mm nu e 20mm. Si astea oricum se lasa dupa 2-3 ani de dracii o gaseste pe doamna bara fata.
Parerea mea, arcuri cu specificatii OEM, facute de altcineva. Ca ti-a trebuit tigaie cu rotile fata in dreptul stalpului central. Sau cu consola de autobuz. De macara de mare tonaj. De ponton.
einstein1984
8 Oct 2020, 09:52
la logan au facut 13 ani fara sa se rupa
marksman
8 Oct 2020, 09:53
Garda la sol e motivul pentru care am trecut la crossovere.
madhorsefuzzy
8 Oct 2020, 11:05
Adica ai facut un salt spectaculos de la Logan cu garda de 15cm la X cu 17cm si CX-30 cu 17.5 cm.
marksman
8 Oct 2020, 11:07
De la Focus 1 si Passat B6. Loganul e auxiliar, nu e daily.
QUOTE(einstein1984 @ 8 Oct 2020, 07:57)
din motive necunoscute mie, desi exista coilovere pentru laguna 2 (o fi fost la touring cars) la meguma 3 nu s-au facut. Deci tot arcuri si amortizoare normale Bilstein fac doar B1...
link?
Problema este tranșată definitiv. Au răspuns cei de la Eibach la intrebarea trimisă ieri prin email.
[attachmentid=1628121317]
dandobre
8 Oct 2020, 13:34
QUOTE(marksman @ 8 Oct 2020, 09:53)
Garda la sol e motivul pentru care am trecut la crossovere.
Și eu am fost printre cei care am înălțat suspensia golfului din motive similare...
QUOTE(einstein1984 @ 8 Oct 2020, 07:57)
din motive necunoscute mie, desi exista coilovere pentru laguna 2 (o fi fost la touring cars) la meguma 3 nu s-au facut. Deci tot arcuri si amortizoare normale Bilstein fac doar B1...
https://onlysuspension.com/product/kw-v1-co...ble-suspensions
einstein1984
8 Oct 2020, 14:19
Arcurile originale nu sunt specifice 4 control sau coupe, sunt chiar idem intre berlina break si coupe pe spate. Problema e ca eibach nu a obtinut TUV pe versiunea aia mai joasa si cu 4 contrl, in ciuda calitatilor lor prezumtive, posibil lipsa spatiu pentru directie.
madhorsefuzzy
8 Oct 2020, 14:47
Fix la fel pe spate:
documentare @mars aha ...
Adica poti sa pui unul dintre cele 3 coduri de coupe pe brak sau berlina, dar sa iei unul dintre cele 5 suplimentare pe berlina si 6 suplimentare pe break sa pui pe coupe ... nu prea.
E atat de simplu ca mai toata lumea are probleme in a gasi arcurile potrivite pentru L3.
einstein1984
8 Oct 2020, 15:20
Arcurile de Coupe, ale carui coduri i le-am dat deja (in private, cu tot cu dimensiuni si duritati) , se potrivesc si pentru berlina si break. Cum coupeul nu cara varza ca breakul, alea mai dure nu sunt necesare.
Problema e ca nu se gasesc neapart altfel decat pe origine.
madhorsefuzzy
8 Oct 2020, 15:26
QUOTE(einstein1984 @ 8 Oct 2020, 16:20)
Cum coupeul nu cara varza ca breakul, alea mai dure nu sunt necesare.
Finutz, finutz, m-a uns la suflet.
Eu produc am mai mult cartofi decat varza dar cred ca tot aia e ...
Poti (in privat daca vrei) sa imi zici care sunt duritatile pentru codurile de break? Le-am aruncat pe cele originale cand am pus KYB aftermarket si as vrea sa stiu care sunt alea mai dure pentru break.
Muttley
8 Oct 2020, 15:38
Doar sa fie mentionat undeva.
Benzina, turbo, pofta de lucrari pe suspensie si condus tare... Sa stiti ca exista masini adevarate pentru d-astea, cu jdemii de tabele de spring rate, compatibilitati, producatori, experiente documentate de miliarde de utilizatori, forumuri, sticky-uri... Nu neaparat WRX, STI si EVO, ca sunt si europene garla.
De ce si-o fi luat doftorake flausake coaja asta, tentativa asta de masina "sport"... Firasca thumnesio' de inteleg. I se potriveste ca rochita de domnisoara de onoare lui Ainjtain.
Aia e, am sa ma trec pe popcorn.
einstein1984
8 Oct 2020, 15:53
te-ai mutat in ardeal si intelegi mai greu. Doctoru vroia ceva bun dar mai ieftin ca alea de la reprezentanta, nu neapart mai dure sau mai joase. Daca nu gaseste altceva, o sa ia de origine, dar daca tot are de unde alege, are si rigiditatea variantelor disponibile .
P.S. poate vorbesti cu analistul tau despre dorinta asta de a vedea barbati in rochii, nu e ok.
Muttley
8 Oct 2020, 16:10
Tu in rochie te VOIAI o comparatie negativa.
Gen bleah, ptiu, jos USR, apocalipsa!
Si nu ma mai face sa rad la ora asta, e nesanatos.
madhorsefuzzy
8 Oct 2020, 16:11
I-am gasit doctorului amortizoare:
- 30 EUR bucata + transport din Polonia:
550200008R - - spate
- 35 EUR bucata + transport din Polonia:
540100062R - fata
Total: 130 EUR + transport
Eu zic ca e bine.
Matttli, pentru ca am poftit mașină cu veleități de grand tourer și fix asta mi-am luat. Inclusiv pe circuit îți bat timpii de Scubar break, liniștit, mai ales daca este unul foarte tehnic.
Nu știu de unde ai tu idee ce îmi place mie la o mașină de zi cu zi, dar clar nu se potrivește realitatea cu imaginea din mintea ta.
Nu sunt specialist în setări de șasiu așa că nu mă apuc să fac combinații.
einstein1984
8 Oct 2020, 16:21
Daca nu duceti la prejmer sa faceti varfcalclai in carturi tot degeaba. pana rodeaza doctorul franele si da muttley nume tutoror surburilor fac 3 ture.
Doctore, vezi ce zice siet-l lu madhorsefuzzy, ca pare ce trebuie
marian-j
8 Oct 2020, 18:33
QUOTE(dr_mKe @ 8 Oct 2020, 06:49)
Autodoc e de alta parere.
Pe alt sait(autokarma, parca) apare 35 mm pt arcurile fata. Din pacate nu mai au pe stoc setul respectiv de arcuri.
<span class='edit'>8 Oct 2020, 19:37:</span>
Ar mai fi un kit si de la astia(H&R), dar habar nu am despre firma asta.
8 Oct 2020, 19:48:Cei de la Suplex dau coduri de culoare la fel cu cele pe care le-am gasit pe arcurile ce le-am dat jos de pe masina mea.
madhorsefuzzy
8 Oct 2020, 19:52
Dar alea OE Renault puse de mine fix pentru Coupe ce au? Vin instant din Polonia.
cj98czh
8 Oct 2020, 20:02
tulai doamne Mariane .. da te-ai apucat sa faci poze cu telefonul la ecranuul de laptop? un soft simplu de captura nu ai gasit ?
in wingoz 10 este integrat direct ... snipping tool
marian-j
8 Oct 2020, 20:21
Absolut nimic nu au, coane fuzzy. Ba chiar sunt preferabile!
Doar mi-am permis sa ofer niste alternative. Strict informativ.
<span class='edit'>8 Oct 2020, 21:25:</span>
QUOTE(cj98czh @ 8 Oct 2020, 21:02)
tulai doamne Mariane .. da te-ai apucat sa faci poze cu telefonul la ecranuul de laptop? un soft simplu de captura nu ai gasit ?
in wingoz 10 este integrat direct ... snipping tool
Ce lectoc, bre? Ala e calculatorul de la munca, un pc antic ce gestioneaza standul de frana. Norocul ca o venit cu un gogu preinstalat. Nu am voie sa instalez nimic pe vechitura aia, ca ma tund adminii.
O poză care poate explica multe în legătură cu ruperea arcurilor spate 😬
[attachmentid=1628121347]
Totul costă cam 3800, timp de livrare cca 2 săptămâni.
Muttley
9 Oct 2020, 12:23
dr_mKe
12 Oct 2020, 21:59
240 - 140 kmh, fără ABS, 70-80% din forța maximă [attachmentid=1628121470] [attachmentid=1628121471]
Deocamdată le dau pace așa, OE Reno.
Victorine
13 Oct 2020, 06:31
Frumos model leopard...banuiesc ca vremea nefavorabila si plafonul jos de nori te-au forțat sa aterizezi de urgență pe vreo autostrada, nu? Sau ti-a apărut brusc în fata un Bugatti, pe drumul Deva-Brad si ai fost nevoit sa frânezi?
De curiozitate, tot cu arcurile rupte erai cand ai avut curaj sa frânezi asa? Sau ai deschis si flapsurile?
einstein1984
13 Oct 2020, 08:51
Acrii strugurii....
Muttley
13 Oct 2020, 08:54
QUOTE(einstein1984 @ 13 Oct 2020, 09:51)
Ce analfabet e asta micu' cand e rau si crede ca da peste botic
Victorine
13 Oct 2020, 08:57
Nu se supara el asa ușor, doftoru'
L-am cunoscut personal și stiu ca e saritor si are suflet mare (in urma cu ceva ani il avea mai mare, gen 100+ )
Eu i-am dat ghes sa dezvolte putin in ce condiții a făcut testul, undeva în Germania mai mult ca sigur. Ne zice el dacă frânarea de la 240 era cu arcurile rupte, atunci inseamna ca are și coai...e mari.
Ce sa fac dacă postează dinastea, singur atrage întrebări.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.