Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna Coupe GT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
einstein1984
doctoru spre deosebire de valixxx sau mircea nu se plange de melci, doar ii depaseste. Sunt o provocare nu o sursa de nervi smile.gif
bucatzel
Ai si citit articolul?
bion
Doctorule e suprem el traieste in olimpul lui propietate personala. cool.gif
Laurentziu83
Titi Aur asta n-a invatat sa-i ignore p-aia care dau flash-uri?
Daca mergi cu 130 pe B2 iar B1 este plina de masini care merg cu 90 si nu ai cum faci loc fara sa dai in frane, nu esti obligat sa faci loc, pot sa dea aia din spate flash-uri si claxoane pana le vine acru.
Aia e, e aglomerat, mergi ca atare.
bucatzel
Mai, eu merg cu 120 de obicei in rarele cazuri in care a adormit mostenitoarea. ... Sau cand ies cu aia din semnatura. Si de fiecare data cand prind din urma un tir, pe banda a II-a vine din spate un osutaoptzecist. Eu nu prea stiu sa le estimez valoarea asa, din oglinda, asa ca nu ma bazez ca ala stie sa franeze din timp (*). Asa ca evident, reduc eu pana cand trece. Asta asa, ca poate intelegem ca duma aia cu "ce fac eu nu afecteaza pe nimeni" e valabila doar in vid.


(*) Ca tot se dau imediat exemple cu jermanik, ca aia stiu sa mearga rupand acceleratia. Tru, da' aia pun frana cand iese cineva mai incet pe banda lor si... atat. Ala se repliaza cand isi termina ce-are de facut, alalat se pune iar pe rupt accelaratia, nime' nu se crizeaza. Daca se crizeaza vreunul, ori n-are numere de jermanik, ori n-are buletin de jermanik.
Laurentziu83
Si in oras poate e traficul aglomerat si merg cu 10 km/h unde as avea dreptul sa merg cu 50. Cum ar fi sa dau flash-uri sa se replieze toti din fata mea ca sa-mi faca loc?
einstein1984
Umm, am patit asta prin pipera. Si fiind lucrari nu aveam unde sa ma dau.
Laurentziu83
Asta e, ghinion de nesansa, e traficul aglomerat.
wolfin
Slabut...mie mi s a reprosat ca merg incet (50..60 km/h) pe banda 3.
Ca b 3 e de viteza...si sa citesc codul rutier.

Ps. Era un bulevard din bukuresti...mai exact bul chisinau.

Bineinteles ca era bmv
Laurentziu83
In loc sa zica bodaproste ca a prins 50 prin Bucuresti...
einstein1984
QUOTE(wolfin @ 25 Mar 2022, 14:57)
Slabut...mie mi s a reprosat ca merg incet (50..60 km/h) pe banda 3.
Ca b 3 e de viteza...si sa citesc codul rutier.

Ps. Era un bulevard din bukuresti...mai exact bul chisinau.

Bineinteles ca era bmv
*


Plot ttwist, tu de fapt erai in tramvai, ca ala are 3 benzi doar la muncii.
wolfin
Unde e omv ul
bgdrenault
Ai gasit si balerina, acum.
dr_mKe
După un an și 34k kmp, m-am trezit și eu să gratulez Stepwayul cu un tratament ceramic pentru vopsea și jante (practic jantele albe m-au făcut să iau decizia, sunt cumplite când vine vorba de câtă atenție necesită la spălare wacko.gif ).
Deși este spălată în medie de 2 ori pe săptămână, ceară mereu, periodic (mai răruț) cu șampon & mănușă de blană, tot este plină de mizerie, scoasă la iveală de argilă.........

Peste iarnă, Laguna n-a adunat nici măcar 3k kmp. Am constatat că toate furtunele de vacuum sunt betonate și necesită înlocuire. De asemenea și celălalt scut termic se desprinde din prinderi din cauza coroziunii dintre aluminiu și aliajul cu fier al piulițelor care-l fixează de caroserie. Boli de babe garajiste...

[attachmentid=1628137709] [attachmentid=1628137710] [attachmentid=1628137711] [attachmentid=1628137712]


einstein1984
furtunele de vid nu le-a schimbat si Marian?
dr_mKe
Retin că a schimbat ceva din ele, nu tot. Doar cele groase sunt intărite, restul sunt linii de presiune și nu au probleme.
YRX
Nu stiu cum sunt la Renault furtunurile alea dar baga un ochi si la siliconice.

Gen asa:

https://www.pieseauto.ro/furtun-vacuum/bmw/...8fe0cf9453efd92

Sunt diverse marci si diverse culori.
dr_mKe
Merci pt link, m-am uitat, negru ar fi dacă aș alege, oricum stă ascuns sub un capac, dar voi rămâne complet stock. Deviez doar dacă Reno își bate joc de preț (n-ar fi prima oară).
Muttley
Foarte rar merg furtunurile siliconice la metru la aplicatii de genul. Majoritatea au coturi preformate sau diametre diferite la capete.
In schimb, Samco s-ar putea sa aiba kituri dedicate pentru F4Rt.
YRX
La VAG merg perfect, n-au coturi sau diametre speciale. De fapt cred ca electrovalvele si actuatoarele sunt cam la fel pe la toti producatorii. Plus ca alea OE sunt o caruta de bani, ma gandesc ca nici Renault n-o fi mai prost.
einstein1984
QUOTE(Muttley @ 13 Apr 2022, 08:48)
Foarte rar merg furtunurile siliconice la metru la aplicatii de genul. Majoritatea au coturi preformate sau diametre diferite la capete.
In schimb, Samco s-ar putea sa aiba kituri dedicate pentru F4Rt.
*


Din pacate, motorul Doctorului e destul de diferit de alea de megane rs, desi nu ai crede. Blocul e la fel, alte chestii insa difera grav.
dr_mKe
Momentan se aplică 2 coliere, strânse cu simț.
einstein1984
Daca se termina simtul si iti trebuie cleste de coliere, are Muttley.
bucatzel
QUOTE(dr_mKe @ 13 Apr 2022, 14:17)
...strânse cu simț.
*



"Simț ca ma dor mainile de la atata strâns" 04.gif
dr_mKe
[attachmentid=1628138282]
argon
Salut vecine , cat prinde cea neagra ?
einstein1984
intrebarea corecta este: ia tot bordul?
pishky
il si pe ala de la sandero si inca 2-3 bucati.
dr_mKe
Se oprește undeva între 235-240 & 5500 rpm, iar Pmax este la 5000...... dacă nu m-am dilit complet.

Madam iese în medie cam de 2 ori pe lună din garaj [attachmentid=1628139116].
Umblu atât de puțin și de rar cu ea încât am ajuns sa uit câți km are uleiul. Ultimul schimb este cu Millers, care pare sa fie mai ok decât Yacco Galaxie, însă pe asta-l halește cu mare drag. Probabil voi incerca sa văd cum merge cu Mobil1 0W40.

In curând este nevoie de distribuție nouă, a sărit de 80k cu actuala.

In rest circul pe jos sau cu Sandero, caruia urmează să îi comand cârlig de remorcare (OE Dacia) rack pt 3 bicilete, Thule, tot de la Dacia. Nu inteleg nici azi cum spatiul de incarcare este mai scurt ca-n Sandero 2.......
Laurentziu83
Biclele e mai ok sa le pui pe plafon, nu te deranjeaza ca atunci cand le pui pe carligul de remorcare.
IRONICK
Poate nu vrea sa isi rupa spatele. Sau il deranjeaza zgomotul si consumul marit. In spate le poate pune si huse.
dr_mKe
Exact, am vrut sa incerc, am pus barele masinii in pozitie transversala si am mers asa cu ele puțin. No way in hell, nici macar nu am mai incercat sa pun suportul imprumutat pt proba si bicicleta pe el.....

La 130 faceau ca naiba, la 150-160 nu am cuvinte.......

Spatele nu mi-l rup, sunt înalt si cursiera are doar 8 kg, iar cea de XC doar in jur de 11,x

Rack pt cârlig scrie pe mine, cu huse peste piciclete. Când plec solo nu e bai, merge doar una fără prea mare scandal, dar 2 biciclete, mi-a ajuns o singura dată, nu am neuroni care sa reziste..........
einstein1984
vezi sa fie din ala cu stopuri suplimentare si nr de inmatriculare in plus.
Laurentziu83
QUOTE(dr_mKe @ 26 May 2022, 23:17)
Exact, am vrut sa incerc, am pus barele masinii in pozitie transversala si am mers asa cu ele puțin. No way in hell, nici macar nu am mai incercat sa pun suportul imprumutat pt proba si bicicleta pe el.....

La 130 faceau ca naiba, la 150-160 nu am cuvinte.......
*



Paradoxal, la mine cel mai mare zgomot il am cand am doar barele transversale. Situatia se schimba daca montez si suportii de bicla, nu ma prind de ce. Tot se mai aude, dar e decent, la 130 se aude ca si cum ar fi vant lateral afara, fara sa ai si balanganitul aferent al masinii.
Cu biclele deasupra e la fel.
Am suportii de aproape 7 ani si mii de km facuti cu bicle deasupra prin toata tara, prin Bg si Gr. E drept insa ca nu sar de 130 cu ei pentru ca producatorul nu mai garanteaza peste aceasta viteza.
Ah, si las rotile la 2-2.1 bari pentru un consum mai mic de carburant.

Am prieteni cu suportul pe carligul de remorcare. Cand au nevoie sa ia ceva din portbagaj e chin, ies biclele din gabarit, plus ca daca nu ai si lampi si numar de inmatriculare e cam ilegal. Eu doar pun biclele deasupra si trebuie doar sa am grija sa nu parchez in zonele cu crengi de copac, sa nu intru in parcarile subterane si sa am grija sa nu trec pe sub un pod de cale ferata in Ramnicu-Valcea.

Te-as sfatui sa mai dai o sansa sistemului de pus biclele deasupra si vezi daca intr-adevar e insuportabil zgomotul cand e tot ansamblul pus.
Muttley
Doftorake o arde supersonic. In cazul asta, carlig e ok.
Am impresia ca limita de viteza la Proride, cu bicle sus e sub 130 la ora, deci el nu se incadreaza.
Laurentziu83
Cred ca la orice suport e limita de 130, desi am mai auzit destui care au mers cu 160-170 cu biclele deasupra.
Eu nu vreau sa risc sa zboare vreo bicla in parbrizul celui din spate; e caz penal.
IRONICK
QUOTE(Laurentziu83 @ 27 May 2022, 09:49)
[...] la mine cel mai mare zgomot il am cand am doar barele transversale
*

Da claxonul il auzi? huh.gif
Laurentziu83
Din pacate da.
IRONICK
Esti ok atunci, credeam ca ai probleme cu auzul. smile.gif
dr_mKe
Stepway a făcut revizia de 40k, la cerere: ulei & filtre. S-a inlocuit și filtrul de fază lichidă de la sistemul GPL, unde am avut enorme surprize, după cum se poate vedea...... [attachmentid=1628139731]

Plăcuțele și discurile sunt încă in stare nesperat de bună .
Laurentziu83
Cand aveam si eu Clio pe GPL am schimbat filtrul de pe vaporizator si am fost surprins de cata pilitura am scos odata cu el.
Cred ca poti sa-l schimbi mai des, ca mie mi-a mers masina mult mai bine apoi.

Si sa schimbi si filtrul de benzina la fiecare revizie, am patit sa mi se infunde de la mersul pe gaz si sa nu mai traga masina la mers extraurban.
DFA
Logan/Sandero III nu are filtru de benzină real, e doar o plasă pentru impurități mari, încorporată în pompa de benzină. Nu necesită întreținere.
dr_mKe
Dacia indică 60k pentru înlocuire la filtrul de fază lichidă GPL și 30k pentru fază gazoasă. Schimburile de ulei le fac la 10k sau mai devreme, în funcție de cât de mult offroad vede: am schimbat uleiul si la 6k pentru ca mersul in tr 1 - 2 o cu orele, împotmolitul, mersul in rampă accentuată, sarcină mare & viteză mică se numesc condiții foarte dure, cu mult mai dure decât mersul pe autostradă la 150-160 kmh. Dacă mă ține memoria, ăsta este a 5-lea schimb de ulei in 40k.

Anvelopele de vară sunt spre 3 mm, vor veni unele noi, tot Nokian [attachmentid=1628139785]

Filtrul de fază lichidă GPL am să-l controlez la 5k rulati cu GPL din altă rețea națională, față de ce ambfolosit aproape exclusiv, până acum.
Laurentziu83
Banuiesc ca in tr1 mergeai cu 15 km/h cu maxim 2000 de ture pe drumuri de macadam si bolovani, gen Voineasa-Vidra sau Petrimanu-Polovragi. De ce e considerat sarcina mare acest regim? Ca n-ai cum sa subturezi motorul in treapta 1.
einstein1984
partea cu rampa accentuata iti zice ceva? Sau trebuie un desen?
Laurentziu83
Nu, nu imi pare ca soliciti mai mult motorul decat la un regim de autostrada de 150 km/h (vorbim de motoare mici).
Ca soliciti transmisia, partea a doua. Dar la motor, ce soliciti mai exact in ture mici si trepte inferioare? Nu are ungere buna? Se taseaza cuzinetii cumva? Mie imi pare comparabil cu un regim urban, unde nu schimba nimeni uleiul mai devreme. Plus ca nu ai continuu momente in care trebuie sa vii lansat, ci in general mergi constant.
einstein1984
Eu inteleg ca nu te pricepi, dar nu inteleg de ce nu accepti asta sis a te apuci sa cauti pe google, nu esti atata de simpatic sau util ca sa te invat eu de ce.
Laurentziu83
Ai putea sa fii si tu mai simpatic si sa contrazici cu argumente atunci cand te bagi ca musca, nu sa trimiti oamenii pe google.
Muttley
Laurentiu, in treapta 1, motorul se invarte de (raportul tr 1/raportul tr6~=5) ori mai mult decat in treapta 6. Adica la 1000km in treapta 1 corespund 5000 km in treapta 6, dpdv cicluri motor.

Ainjtain, uracios esti lunea.
einstein1984
Depinde de partenerul de discutie dar e posibil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.