Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio 0.9 tce 75 cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
cj98czh
QUOTE(user123 @ 6 Feb 2019, 23:12)
la antigel e usor, la ulei e mai dificil....
*



Uleiul se incalzeste mai repede ca antigelul .... deci cand ai antigelul la temp corecta ... uleiul este demult acolo ..
user123
Eu nu am zis ca se incalzeste mai greu, faci presupuneri gresite.

Stii cat este temperatura optima de lucru a uleiului la un motor turbo ?

Crezi ca este la fel ca cea a lichidului de racire?

Lichidul de racire nu trece niciodata de 100, uleiul trece de voie....

SYL
Eu am un Duster 1.2 TCe (euro 6, 45mii km), sotia Clio 0.9 TCe (euro 6, 17mii km). Locuim la marginea Bucurestiului si lucrez in afara Bucurestiului. In general merg cu Duster-ul, dar cateodata iau si Clio-ul. Indiferent cum merg cu ele (mai linistit sau sportiv) ambele au esapamentele negre.

Inainte de Duster am avut Logan 1.6 16V euro 5. Cat am mers cu el in oras avea ceva depuneri pe esapament. Dupa ce am inceput sa lucrez in afara Bucurestiului si am inceput sa merg "sportiv" esapamentul lucea, ziceai ca e nou-nout. Masina am vandut-o la 40mii km.

Mentionez ca Dusterul il am de nou, iar Clio-ul de la 8mii km.

LE. Nu stiu daca conteaza, dar mentionez ca la ambele masini folosesc ulei Elf Evolution SXR 5W40 (indeplineste normal Renault RN 710).
danutbanu
Salutare, de 2 saptamani sunt posesorul unui clio 4, tce 75. Este o masinuta relativ buna, pret/ calitate ok.
Ca lipsuri: cotiera, suport ochelari, sistem sonorizare execrabil, aprindere/ stingere luminii manuala, lipsa tetiera spate, dezaburire luneta/ parbriz slabuta (dureaza peste 15 minute), lipsa lumina plafoniera.
O sa vin cu completari dupa ce o sa mai fac ceva km. Drumuri bune!
cj98czh
Chestiile enumerate de tine ... tin de nivelul de echipare ... daca luai unul de top ... multe din problemele semnalate nu le aveai ... dezaburire parbriz se face foarte rapid daca pornesti AC-ul ... ca nu cred ca ai clima automata ..
danutbanu
A montat cineva suport auto de numar cu senzori? Pareri/ sugesti ar fi bine venite. Multumesc!
Kostas09022007
După l lună de mers cu mașina și 1.800 de km parcurși urban, consumul meu mediu nu a scăzut sub 9%.. Nu-i înțeleg pe cei care vorbesc de consum de 6-7 la sută. Motorul este unul zgomotos. Sistemul start-stop este extrem de deranjant. In caz că aveți zgomot din spate- portbagaj W40 la inchuietoare este soluția. Una peste alta o mașină agreabilă, cu particularități datorită motozizarii.
xmisterx
Salutare, am constatat faptul ca la clio compresorul de aer conditionat si ventilatorul de pe radiatorul de racire merg tot timpul, am fost la reprezentata si i-am intrebat, " este normal?", raspunsul lor a fost asa:
" Este un compresor de clima cu platou inclinat si geometrie variabila si functioneaza dupa cum ii dicteaza calculatorul in functie de temperatura exterioara si cea din habitaclu, butonul este pus asa sa creada omul ca face si el ceva."

Acum intreb si posesori de clio 4 0.9 tce 75 si nu numai, la voi cum e?
vvede
Daca fluxul de aer este directionat pe la parbriz sau parbriz si picioare compresorul de AC functioneaza, chiar daca butonul de AC nu este apasat. Bineinteles comutatorul ventilatorului din interior trebuie sa fie cel putin pe viteza 1
xmisterx
Bun am inteles, dar daca apas pe buton on si apoi off compresorul si ventilatia se opresc.
vvede
DA. Daca apesi butonul AC on/off sau opresti ventilatorul interior compresorul si ventilatorul exterior ar trebui sa se opreasca si sa nu mai porneasca pana la urmatoarea pornire a motorului.
tazyx
@MIHAI08

Eu am rezolvat problema cu telefonul ... 15 lei, magnetic, detalii in privat

Am luat 4, cite 2 pentru fiecare masina (a mea si a sotiei), iar de incarcat merg ambele porturi USB, cel neacoperit pentru stick USB cu muzica si din portul central USB de alimentare. Portul central incarca mai repede, are amperaj mai mare.
papa_mulo
QUOTE(vvede @ 6 Mar 2019, 12:33)
Daca fluxul de aer este directionat pe la parbriz sau parbriz si picioare compresorul de AC functioneaza, chiar daca butonul de AC nu este apasat. Bineinteles comutatorul ventilatorului din interior trebuie sa fie cel putin pe viteza 1
*



Ca o completare: pozitiile respective ale fluxului de aer care declanseaza ac-ul sunt marcate cu galben. Mutati rotita pe o pozitie intermediara si nu va mai porni ac-ul de fiecare data cand porniti masina.
E un bug al softului pe care nu i-a interesat sa il rezolve, normal era sa se aprinda ledul de ac cand acesta porneste. Mie prin 2014-2015 cand m-am dus sa ii intreb de ce porneste compresorul aiurea, a venit un inginer si practic am studiat impreuna "problema" si am dibuit cum functioneaza, nici el nu stia pana atunci.
xmisterx
papa-mulo am incercat si asa cum ai zis tu, nu se opreste, se cupleaza la fiecare pornire a motorului, se opreste doar daca apas on/off pe butonul de ac sau daca pun ventilatia pe 0.
paul.bocut
Salutare lume. De câteva zile îmi tot stă gândul să achiziționez un clio 4 0.9 tce 75 căluți la 8000 euro prin programul Rabla. Merita investiția? Sunteți mulțumiți de clio urile voastre? Până am văzut oferta eram cu ochii după un megane 3 2014-2016, cam toate au minim 150.000km. Chiar nu știu ce să aleg.
Sunt tânăr, circul mai mult în oraș, ocazional merg in concediu mai departe, maxim de 2 ori pe an. Mă încântă ideea de mașină nouă.
Mașina noua o sa înlocuiască un megane 2 1.5 dci 82 cai din 2005 cu 280.000 care cam de un an a cam început să mănânce bani. Km mulți, diesel, euro 3
Aștept părerile voastre despre acest clio.
kirditzu
Pana acum eu, unul, sunt foarte multumit de masina. In 3 luni si 3000 de km facuti cu o medie de 5.9 % consum benzina (in toti cei 3000) nu am avut nici o problema. E adevarat ca cei 3k de km au fost facuti preponderent extraurban fara a depasi vitezele legale pe dn sau autostrazi. Mi se pare mai placuta la condus decat opelul astra h pe care l-am avut pana acum .
Vicu_89
Salutare. Zilele acestea am dat si eu comanda de clio 0.9 tce. Multumiti de achizitie?
cj98czh
0.9 tce de 75 sau 90 ?
Vicu_89
Exista pe facebook vreun club clio 4? Daca nu, facem unul? Ar fi mai usor se impartit pareri, poze si altele.

2 Apr 2019, 08:50:
Am luat varianta se 75 standard. Nu am vrut sa dau 2000 euro pentru navigatie si piele pe volan. Am de gand sa le pun separa.
xmisterx
Am facut pana acum 2000 de km cu ea, un singur drum de 200 de km in afara restul in oras, mers normal, consumul mediu pe CB este la 7.3l, motorul trage destul de bine de pe la 2500 de rot., singura problema care ma deranjeaza nu foarte tare este compresorul de ac. care sta cuplat tot timpul, in rest masina e OK.
cj98czh
QUOTE(Vicu_89 @ 2 Apr 2019, 09:49)
Am luat varianta se 75 standard. Nu am vrut sa dau 2000 euro pentru navigatie si piele pe volan. Am de gand sa le pun separa.
*



Pai vine cu ceva putere in plus care se simte binisor la motorul asta de drujba ... plus cu altele .. depinde de echipare ...
Vicu_89
Iti va scadea consumul dupa ce mai faci km cu ea. Masina cu care am fost la test drive avea consum de 5 si ceva mers turat. Mi a placut motorul, trage ok pt capacitatea si puterea lui.

2 Apr 2019, 09:03:
QUOTE(cj98czh @ 2 Apr 2019, 09:00)
Pai vine cu ceva putere in plus care se simte binisor la motorul asta de drujba ... plus cu altele .. depinde de echipare ...
*



Am de gand sa ii fac unele imbunatatiri pe parcurs,nu va ramane asa masina.
dorian.grecu
Salut, ma gandesc sa imi iau prin RABLA modelul de baza, CLIO TCE 75, dar mi-au zis ca nu au modelul acesta la test drive doar cel de 90 de CP. Ati avut ocazia sa conduceti/detineti si sa comparati cele doua motorizari, sunt diferente majore intre ele? unsure.gif Mersi
kristy77
Eu am 2700km. Astept sa fac mai multi si dupa vedem. A doua , a treia trepte bine asezate. Pt o dapasire decenta la motorul de 75 cai tb sa o calci in a 4 a pana la 3500, 4000 cam 105, 110 si dupa o dai pe a 5 a. Sper sa se aseze motorul pana pe la 10000 km. Asta cu compresorul e o nebuloasa. Nu inteleg de ce pleaca singur de nebun. Pt nemultumiti de putere se poate trece la 90 cai dar se pierde garantia. Nu accepta fabrica modificari in perioada garantiei


3 Apr 2019, 18:53:
In iunie plec in germania . O sa fac vreo 5000 km. O da revin atunci cu noi precizaride cum s-a comportat, consum , viteza, etc. Pana atunci astept pe altii care fac mai multi km sa ne impartaseasca una alta despre masin
Oricum varianta de 0.9 cu turbo mi se pare mult mai buna decat ce o sa fie pe clio 5. Pt varianta entry level cu pret mai pt noi vor avea motor 1 litru sce pe aspiratie cu 60 sau 70 cai. Destul de slabut. Au si variane 1 litru turbo da la bani......
cj98czh
Ckio cu motorul de 75 nu este masina de autostrada .. scopul lui este altul ... este destul de galagios la viteze de peste 120 km/h ... chiar si in variantele de top ..

exista diferente intre cel de 90 si cel de 75 .. de fapt cel de 75 merge ca cel de 90 dar cu butonul de eco pus ... recomand cel de 90 .... este cam minim pt. caroseria aia ...
dorian.grecu
Salut, merg maine sa testez un Clio 0.9 TCE de 90 sa vedem ce-i de capul ei. (o sa vad si cu butonul ECO cum se mica) Oricum nu e vorba de mers pe autostrada, nu avem chiar atatea autostrazi incat sa devina o problema pentru masina asta biggrin.gif Oricum, e cea mai ieftina masina noua cu motor turbo.
cj98czh
tce de 90 in oras este fun car .... imi place de numa ... inafara nu ... acolo ar trebui mai multi caluti su cuplu ..
rue
Cat consuma pe autostrada la 130 pe tempomat ati testat?
dorian.grecu
Salut, am testat azi un Clio 0.9 TCE 90 si am ramas placut suprins smile.gif Trage destul de bine motorasul si mi-a placut si insonorizarea (de remarcat ca am condus doar diesel in ultima vreme).Am mers si cu ECO si fara ECO activat, in modul ECO se simte parca o "limitare" a performantelor destul de accentuata. Diferenta de cuplu nu e semnificativa intre cele doua motoare si banuiesc ca diferenta de CP dintre cele doua se simte mai degraba la turatii mai mari. rolleyes.gif
E cineva din Cluj cu 0.9 TCE 75 ? unsure.gif
xmisterx
Eu m-am dat si cu ala de 90 si cu asta de 75, nu am simtit nici o diferenta. Poate o fi ceva undeva pe autostrada, acolo e alt regim, dar in oras nu e diferenta.
cj98czh
hai ma las-o asa ...
xmisterx
Asa ramane. smile.gif CJ te-ai dat cu asta de 75 prin oras?? Are acelasi delay in acceleratie ca si ala de 90 iar cei 20 de nm cuplu diferenta nu prea se simt.
cj98czh
are acelasi delay cand ala de 90 are butonul apasat .. in rest sunt diferente foarte sesizabile ..
dorian.grecu
despre ce delay zici? smile.gif turbo lag? biggrin.gif mie ala de 90 CP peste 2000rot/min mi se parea destul de sprintena biggrin.gif
xmisterx
Da, nu raspunde imediat la acceleratie, ceea ce e si normal, intre 2500 si 3500 se simte bine motorul asta, cand e motorul rece are asa mici zmucituri in treapta 1 si 2 dar te obijnuiesti.

PS Eu n-am zis ca nu-i sprinten, am zis ca nu am simtit diferenta notabila intre cele 2 versiuni.

QUOTE(cj98czh @ 5 Apr 2019, 20:07)
are acelasi delay cand ala de 90 are butonul apasat .. in rest sunt diferente foarte sesizabile ..
*




Daca zici tu asa o fi, eu diferenta aia nu am simtit-o.
dorian.grecu
s-o stapenesti sanatos shefu smile.gif cred am sa imi iau si eu un TCE 75 prin programul Rabla biggrin.gif
cj98czh
esti perfect constient ca la motoareke astea de drujba 15 cai si 20 nm se simt .... vb de aceeasi greutate pe care trebuie sa o puna in miscare ... ca pt oras sunt suficienti 75 ... perfect de acord ... inafara nu este deloc pe gustul meu nici cu 90 ...
xmisterx
dorian.grecu- multumesc. CJ asta am zis si eu mai sus, in oras nu simti diferenta, in afara e alta treaba.
cj98czh
repet, o simti si inca bine .... la plecari de pe loc, in accelerari, etc ....
Vicu_89
Am condus amandoua motorizarile si se simt diferente. Eu am luat de 75, dar am de gand sa ii fac soft pana la 95 caluti.
mars
Din brosura Reno - 0.9 TCe 75 vs. 0.9 TCe 90:

0-100 km/h (s): 12”3 - 12”1
0-400 m (s) cu plecare de pe loc: 18”5 - 18”2
0-1000 m (s) cu plecare de pe loc 33”7 - 33”5
Viteza maximă (km/h): 178 - 178.

Diferentele sunt minore, e ciudat ca 15 CP si 20 Nm nu aduc aproape nimic in plus.
Vicu_89
QUOTE(mars @ 6 Apr 2019, 09:03)
Din brosura Reno - 0.9 TCe 75 vs. 0.9 TCe 90:

0-100 km/h (s): 12”3 - 12”1
0-400 m (s) cu plecare de pe loc: 18”5 - 18”2
0-1000 m (s) cu plecare de pe loc 33”7 - 33”5
Viteza maximă (km/h): 178 - 178.

Diferentele sunt minore, e ciudat ca 15 CP si 20 Nm nu aduc aproape nimic in plus.
*


Eram 4 persoane in masina... Poate doar mi s-a parut ca stiam ca masina are 75 caluti...dar pentru oras e ce trebuie.
kristy77
Pt a softa la 90 de cai de la 75 merge ca e acelasi motor. Am vb la Reno. Pb e ca fabrica nu accepta modificari de soft in perioada garantiei. Acum fiecare face cum crede. Si pe mine ma batea gandul. Stau in dubii. Parca as prefera garantia. Mai ales ca pt 285 euro vreau sa o prelungesc inca 2 ani la 5 ani sau 100k. Nu fac mai mult de 20k pe an


7 Apr 2019, 09:41:
Sa pierzi garantia pt 15 caluti nu stiu daca e tocmai ok mai ales ca in oras se comporta f bine si cel de 75. Pt 2,3 concedii pe an se poate trece cu vederea
kirditzu
QUOTE(mars @ 6 Apr 2019, 09:03)
Din brosura Reno - 0.9 TCe 75 vs. 0.9 TCe 90:

0-100 km/h (s): 12”3 - 12”1
0-400 m (s) cu plecare de pe loc: 18”5 - 18”2
0-1000 m (s) cu plecare de pe loc 33”7 - 33”5
Viteza maximă (km/h): 178 - 178.

Diferentele sunt minore, e ciudat ca 15 CP si 20 Nm nu aduc aproape nimic in plus.
*



Cei 15 cai putere se obtin la o turatia la care cei mai multi dintre noi ajungem destul de rar, in exploatarea de zi cu zi, daca nu ma insel pe la 5500 rot/min. Diferenta se vede probabil pe autostrada cand duci trena pe banda a doua pe la 140-150 km pe ora. Nu e cazul meu.
dorian.grecu
exact asta ziceam si eu....diferenta de CP se vede la turatii mai mari, cum se simte in schimb diferenta de cuplu, care se prezinta la turatii mai joase? nu e mult 20 de Nm si clar ca e totul obtinut prin softarea motorului, in rest cele doua motoare sunt identice!
cj98czh
pana nu vad niste coduri de piese sa ma conving ca au acelasi cod ... nu sunt chiar asa convins ... gen, pistoane, biele, turbo, etc ... vezi ca si 1.5 dci este de mai multe feluri si nu sunt la fel cel de 95 cu cel de 110 ...
papa_mulo
Nu stiu sigur dar banuiesc ca au aceeasi cutie cu aceleasi rapoarte. Daca e asa atunci datele lor sunt eronate, n-ai cum sa ramai cu aceeasi viteza max la o crestere cu 20% a puterii. Cel mai probabil ala de 75 are vreo 170 si ala de 90 vreo 180.
ciprishor
Salut, de azi am initiat si eu intrarea in clubul Renault.

Posesor de Loganuri si Sandero de 13 ani, peste ~ 2 luni voi primi in familie primul Renault (Clio Life Evo prin Rabla). 0.9 Tce 75cp

Sa vedem ce o sa iasa!
cata87
Sa-l stapanesti sanatos si sa ai cati mai multi km fara probleme!
tdan08
Și eu am cumpărat un Clio 4 0.9 de 75 cp pentru soție.
Mașina e venita la reprezentața și aștept să dea drumul la programul rabla pentru a intra în posesia ei

[attachmentid=1628103219]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.