Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Masina noua cu defecte la livrare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Legislatie
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
dbn
Se face aproape o luna de la eveniment. Daca vine un reprezentant Renault inseamna ca treaba e destul de serioasa si: ori au transmis de multa vreme dealerului sa intreprinda ceva si acesta n-a percutat, ori chiar a venit sa vada cu ochii lui despre ce e vorba si are cateva variante deja pregatite... genul readucerea imediata la coditia de vehicul nou + "revizii gratuite pe 5 ani" sau "jante + pneuri" sau senzori + camera sau voucher pentru diverse in valoare de ... eventual negociaza cumva. Poti sa spui si ca "daca erai Taxi pierdeai deja o luna de X profit".

Spun astea pentru ca masina nu cred ca o vor schimba decat daca are alta serie de sasiu decat ce a trimis Renaultul smile.gif

Sfatul meu este sa-l faci pe meseriasul trimis de producator sa spuna ca tine, fii convingator si insistent fara sa pari reclamagiu si fa-l cumva sa empatizeze cu tine, sa fie de partea cumparatorului. Pune-l in fata dovezilor clare si nu are cum sa spuna ca o masina noua se livreaza cu defecte, fie ele si de la transport, ca doar nu o parasuteaza in curtea reprezentantei si apoi o vopsesc cu spray la tinichigerie

Du-te montat ca la cel mai tare interviu de angajare (ca doar sunt banii tai de o luna la ei)
Multa bafta si asteptam verdictul
machinist
Sunt bune sfaturile tale doar ca prin ochii mei lucrurile se vad putin diferit. Eu in momentul asta nu imi doresc nici un fel de avantaje ci doar ca vanzatorul sa se tina de cuvant si sa imi livreze ce mi-a promis de la bun inceput. Exclud din start varianta de revopsire la dealer. Am explicat in topic de ce nu iau in calcul aceasta posibilitate. In acest moment doresc schimbarea masinii sau restituirea banilor. Intr-adevar, schimbarea masinii e un lucru mai dificil de infaptuit dar asta nu inseamna ca nu se poate. Am fost asigurat de catre dealer ca nici o masina nu a fost inlocuita in cei 15 ani de activitate. Nu stiu daca e adevarat sau nu insa politica lor e oarecum clara in acest sens. Mai este si problema tichetului rabla care a fost folosit si care este asociat seriei de sasiu a masinii. Am creionat lucrurile si pentru o actiune in civil. Sunt avantaje si dezavantaje. Ca si costuri e taxa de timbru raportata la valoarea masinii, onorariul avocatului si o expertiza tehnica pe care o voi plati tot eu. Dezavantajul principal e ca procesul dureaza 2-3 ani cu tot cu recurs. Voi ramane cu banii blocati in tot acest timp si voi fi nevoit sa fac cheltuielile de mai sus. Partea buna, si unul din lucrurile care ma ingrijora pana sa discut cu un avocat, e ca cei de la Renault nu ma pot forta sa reintru in posesia masinii pe durata procesului. Asta ar fi fost o grija in plus pentru mine. In tot acest timp voi incheia un leasing sau un contract de inchiriere pentru ca nu ma pot folosi de masina deja achitata iar in caz ca voi avea castig de cauza imi voi recupera toate cheltuielile din aceasta perioada.
espacern
QUOTE(machinist @ 25 Jun 2017, 07:06)
In tot acest timp voi incheia un leasing sau un contract de inchiriere pentru ca nu ma pot folosi de masina deja achitata

Masina prezinta defecte exterioare dar tehnic este OK.....si poate sa fie folosita fara probleme?
Ai luat in calcul si varianta sa nu castigi tot ceea ce doresti.....oarecum normal situatiei de neglijenta din partea ta?
Atentie cu avocati ca spun multe si fac putin......e bine de stiut cand incepi un demers de durata unde doar probele/judecatorul conteaza!
machinist
Care e neglijenta din partea mea?
espacern
Cea de la receptia masinii.....si evident plata avansata.
MuciX
up.gif
psychoo
Eu nu as garanta pentru afirmatia "tehnic este ok".
Nu avem de unde sa stim ce reparatii ascunse mai are masina si daca au aplicat aceeasi calitate a reparatiei ca si la capota.
Bacu
QUOTE(machinist @ 1 Jun 2017, 13:08)
Sincer nu doresc sa pornesc nici un fel de polemici aici si nici nu doresc sa fac reclama negativa vreunui dealer. Am initiat acest topic pentru a cere pareri de la colegii posesori de Megane IV si pentru a vedea daca au mai fost si alti cumparatori in situatia mea. Discutiile referitor la pretul masinii nu isi au rostul. Eu cred ca discursul "ce te asteptai sa primesti la banii astia" sau "la un asemenea discount mai faci pretentii" este unul gresit. Nu vorbim de suma ci de principiu si moralitate. Credeti ca nu se poate repeta situatia si cu o masina mai scumpa? Eu in momentul de fata, ca si client, ma simt inselat. Discutia cu dealer-ul a fost destul de clara. Masina trebuia sa fie noua, fara reparatii si zgarieturi, singurele diferente fata de una pe comanda fiind lipsa posibilitatii de a adauga unele optiuni sau de a schimba culoarea, data  fabricatiei (noiembrie 2016 in cazul meu) si faptul ca masina a stationat intr-un parc pana la livrare. Am fost asigurat in cel putin doua randuri ca starea masinii va fi noua. Am sunat astazi si la Vocea Clientului unde am inregistrat o sesizare. Am trimis cateva poze catre ei si urmeaza sa ma deplasez maine cu masina la dealer pentru o constatare. In momentul de fata, pe langa mai multe zgarieturi cred (dupa priceperea mea) ca s-a intervenit si cu o reparatie la capota. Voi incerca maine sa ii fac un test de vopsea si sa cer parerea unui specialist in tinichigerie-vopsitorie. Daca se confirma ca a fost revopsita voi cere inlocuirea masinii. Din cate mi s-a spus la vocea clientului o decizie finala o vor lua cei de la Renault Romania si nu dealer-ul de unde am cumparat masina.

<span class='edit'>1 Jun 2017, 13:18:</span>
Va atasez poze cu o parte din zgarieturile masinii.
<span class='edit'>1 Jun 2017, 13:21:</span>
Si poze cu capota buclucasa:
<span class='edit'>1 Jun 2017, 13:23:</span>
alte cateva poze...

<span class='edit'>1 Jun 2017, 13:26:</span>
As dori sa intreb pe aceasta cale alti posesori de Megane IV daca apectul vopselei pe partea inferioara a capotei este asemanator cu vopseaua de pe masina mea?
*



Vai de capul meu, eu in locul tau as fi deschis o actiune legala impotriva lor si as fi facut turul televiziunilor cu capota aia cu vopseaua umflata si cu bara aia julita in atatea locuri, e ceva de domeniul ridicolului sa isi permita sa vanda asemenea masini ca noi!!!
machinist
Astazi m-am intalnit cu un reprezentant Renault. Desi mi-am facut sperante ca voi avea in sfarsit o pozitie oficiala din parte lor se pare ca nu a fost asa. S-a facut doar o constatare pe defectele deja reclamate de mine si deja documentate de catre dealer dar nu am primit nici un fel de raspuns la cererea mea de inlocuire a masinii. De fapt nu am primit nici un fel de raspuns. Vorbind la modul "neoficial" cu domnul care a fost trimis se pare ca propunerea de rezolvare va viza retusat, vopsit sau inlocuit si vopsit element, dupa preferinta mea. E vorba de capota, bara fata, bara spate si portbagaj. Cred insa ca va mai dura cel putin o saptamana si jumatate pentru un punct de vedere oficial de la ei din moment ce el va preda raportul mai departe abia luni. Nu iau in nici un caz in calcul sa revopsesc masina. Ca un detaliu minor azi am mai remarcat niste imperfectiuni la alinierea portierelor fata pe ambele parti. E vorba de alinierea pe adancime si nu alinierea pe inaltime despre care am vazut ca s-a mai discutat pe forum. Mi-au spus ca pot fi reglate cu micul inconvenient ca se va cunoaste ca s-a umblat la ele (probabil pe vopseaua de la suruburi sau pe mecanismele de reglaj).
MuciX
Nu poate fi returnata, ca orice alt produs? Intreb ca nu stiu. Serios nu as mai vrea sa am de-a face cu ei, daca si-o ard asa.
machinist
Din punctul lor de vedere (neoficial inca) masina nu poate fi returnata.
MuciX
De ce? Adica nu ma pot suci, ca atunci cand imi iau leptoc? Nu-mi place culoarea...
mihaimgm
Si oficial tot asta va fi raspunsul: NU. Defect de fabricatie, se repara pe garantie. Daca le era frica de tine rezolvau imediat problema.
P.S. Nici macar numele dealer-ului nu s-a aflat.
machinist
Optiunea aia e valabila doar pentru cumparaturile on-line. In schimb, conform legii consumatorului care face referire la produsele de folosinta indelungata (masina in cazul meu) eu ma incadrez la aceasta prevedere "dacă au trecut 15 zile de când cumpărătorul a semnalat vânzătorului că produsul său e stricat, iar vânzătorul a refuzat sau a tergiversat înlocuirea sau repararea produsului, legea îi permite cumpărătorului să ceară o parte sau totalitatea banilor dați pe produsul cumpărat și anularea contractului încheiat cu vânzătorul."

28 Jun 2017, 14:30:
QUOTE(mihaimgm @ 28 Jun 2017, 14:12)
Si oficial tot asta va fi raspunsul: NU. Defect de fabricatie, se repara pe garantie. Daca le era frica de tine  rezolvau imediat problema.
P.S. Nici macar numele dealer-ului nu s-a aflat.
*



Nu m-am gandit ca cei de la Renault vor rezolva problema de frica. Am crezut pana la un moment dat ca pot avea un dialog cu ei dar m-am inselat. Numele dealerului nu este atat de relevant din moment ce deciziile nu sunt la ei. Cred deasemenea ca vanzarea unor masini cu probleme ca cea primita de mine este o practica raspandita, din moment ce aceste masini din destocaj pot fi accesate pe o lista de orice dealer si relocate dintr-un colt in altul al tarii. Pot oferi numele dealerului in privat cui doreste. Nu urmaresc sa fac publicitate negativa prin acest topic ci doar sa prezint lucrurile asa cum sunt ele.
marksman
de sters
Cypry Brasov
Am citit si m_am minunat...eu am cumparat de vreo 2 luni masina noua...m_am uitat la ea sa nu aiva imperfectiuni, zgarieturi...cred ca vina este si a ta ca nu ai " belit ochii" nu trebuia sa semnezi nimic!! Dar daca tot ai semnat si tot fac figuri eu zic sa ii ameninti cu televiziunea sau chiar sa vii cu televiziunea peste ei!!
machinist
Nu cred ca asta e o rezolvare. Am primit multe replici aici dar si in privat de la colegii de pe forum. Unii m-au suspectat de cine stie ce interese ascunse, altii m-au "certat" ca nu am cascat bine ochii, unii m-au compatimit iar altii m-au incurajat. Am primit chiar si o oferta de cumparare pentru masina la un pret mult sub cel platit de mine. Apreciez si criticile si sfaturile si vorbele bune. Am crezut insa ca voi mai gasi alti oameni in situatia mea care sa imi impartaseasca experienta lor si eventual sa imi ofere un sfat pertinent. Azi am facut un update la plangerea mea catre ANPC prin care renunt la varianta inlocuirii bunului si cer restituirea sumei achitate. Astept un raspuns. Se pare ca legea este de partea mea.
MuciX
Mie mi se pare normal sa nu iei masina noua la bibilit. Daca aveai chef de diagnoze, teste si elevatoare luai sehas la juma de pret. O masina noua ar trebui sa fie noua.
75AIM
Si eu am luat masina de pe stoc de la Serus cu o mica reducere dar am verificat pe interior tapiteria,anvelopele sa fie toate la fel si destul de bine la motor si a fost ok.agentul de vanzari ma stie ca de la el am luat si pe clio si chiar era uimit de ce eram asa atent.a sunat chiar la Renault ca de ce nu are prezoane separate pt roata de rezerva de tabla.
Cypry Brasov
Eu zic daca faci tam _tam cu televiziunea o sa rezolvi mai repede problema!! Am impresia ca iti este mila de cei de acolo...de aia incearca sa te duca si cu zaharelul..este parerea mea personala sa nu o iei in nume.de.rau!!Orcum o sa urmaresc sa vad cum rezolvi problema!!




vladut88
Stii ce rezolvi cu televiziunea? Nimic , ferericirea tine 3 minute cat reportaju , restu e vax, doar pe cale legala , proces si un avocat al naibi de bun , cand te pui cu o companie mare e greu , bafta oricum si nu te lasa
dandobre
Pai tocmai că orice mare corporație nu se teme de procese pentru că oricum are departament juridic, pe când afectarea imaginii poate scădea vânzările.
MoneyTalks
QUOTE(mihaimgm @ 28 Jun 2017, 13:12)
Nici macar numele dealer-ului nu s-a aflat.
*


Conteaza? Nu cred. Ce conteaza e ca e vorba de Renault. Pozitia oficiala a firmei coincide cu a dealer-ului

QUOTE(vladut88 @ 28 Jun 2017, 21:15)
Stii ce rezolvi cu televiziunea? Nimic , ferericirea tine 3 minute cat reportaju
*


Poti rezolva daca faci o campanie impotriva Renault, in care sa arati ce fel de masini "noi" vinde. Si dupa aia ceva "vrei sa cumperi masina sh drept una noua? Renault iti ofera aceasta sansa unica"
Cypry Brasov
Exact....Nu cred ca Renault isi permite reclama proasta!!!Daca te judeci cu ei castigi sau pierzi o sa fii un caz izolat...ar trebui sa vada toata tara ce ai patit sa nu mai treaca prin ce ai trecut tu!!

29 Jun 2017, 00:09:
Exact....Nu cred ca Renault isi permite reclama proasta!!!Daca te judeci cu ei castigi sau pierzi o sa fii un caz izolat...ar trebui sa vada toata tara ce ai patit sa nu mai treaca prin ce ai trecut tu!!
machinist
Nu e vorba de mila aici. E o relatie comerciala iar plata a fost facuta catre Renault. Nu stiu cum e la alte marci dar aici dealerul e practic un fel de agent de vanzari. Masina nu intra nici un moment in proprietatea lor pana in momentul in care ajunge la client. Din cate am inteles ei detin in proprietate doar masinile de test-drive. Atat timp cat nu am nici un fel de raspuns oficial de la ei nu pot decat sa astept. Dureaza foarte mult si e frustrant dar incerc sa gasesc rabdare pentru asta si sper ca cei de la ANPC sa isi faca treaba pana la urma.
andri1940
Nici nu incerci sa rezolvi problema pe toate caile, imi pare rau sa iti spun...

Are dreptate colegul Cypry, nici nu-ti inchipui cate poti rezolva doar amenintand ca te adresezi mass-media (nu ca sa lucra eu in domeniu icon_mrgreen.gif ) ! Tu nu ai dat nici numele dealer-ului, ii tii in brate nejustificat. Daca faceai tam-tam poate erai deja rezolvat pana acum, ANPC e pistol cu apa si-asa...
george_slz
Vai aveti impresia ca daca expuneti negativ un caz in presa, toata tara se va uita si va trage invataminte?
Curios dar unii isi vor cumpara masina de la Renalut tocmai pt ca au impresia ca povestea negativa le-a scazut vanzarile si un covoras in plus, care oricum era acordat, va fi considerat un "profit personal" la o astfel de "afacere".
Alta situatie. In metrou unul stranuta si ii sar mucii pe un scaun. Cinci oameni care vad incidentul si nu se mai aseaza pe scaun, dupa ce muciosul l-a sters superficial. Ulterior vine un al 6-lea care se asaza fix pe scaunul ala, iar pe cei cinci martori ii doare in pix, pt ca ala s-a umplut de muci.....
Nu se opresc vanzarile Renault .....cand vor cainii!
machinist
Lucrurile par mult mai simple atunci cand nu esti implicat in mod direct. Sa presupunem ca mediatizez aceasta problema a mea cu Renault inainte sa primesc un raspuns oficial de la ei. Se poate in acest caz sa ma aleg la randul meu cu un proces intentat de ei pentru ca le-am adus daune de imagine. Pana in acest moment ei nu au refuzat inlocuirea masinii sau returnarea banilor din moment ce nu mi-au comunicat inca un raspuns in acest sens.
andri1940
Oricine poate sa dea in judecata pentru aproape orice, nu asta e problema. Dar nu vor castiga niciodata. Ce daune de imagine, ce te intereseaza daca prezinti o realitate? Sau poate nu e real si nu poti sustine cu probe, atunci...
b06fcn
@ machinist, desi imi doresc sa ma insel, faptul ca pana acum te-au tratat cu indiferenta nu e in favoarea ta, eu nu as vedea lucrul ca pe ceva bun, ci exact ca pe un refuz de a discuta cu tine. Pana una alta, masina ta e in custodia lor si nu stii ce piese pot sa mai dispara de pe ea, te pot tine asa pana la calendele grecesti...banii tai tot la ei au ajuns, interesul lor e sa duca un razboi de uzura cu tine...prin nepasare si indiferenta...Oricat de amabil e dealerul, el e principalul vinovat din punctul meu de vedere...chiar daca e un simplu agent de vanzari, asa cum spui, desi in realitate situatia e ceva mai complexa, sigur stia ce defecte a avut masina...
machinist
Chiar pana la "calendele grecesti" nu cred ca va dura. Am depus sesizare la ANPC acum doua saptamani. Mai poate dura inca 15 zile ca sa primesc un raspuns sau 30 de zile daca prelungesc ei cu inca 15 zile cum le da dreptul legea. Sesizarea a avut ca si obiect inlocuirea masinii dar pentru ca cei de la Renault au taraganat rezolvarea problemei am revenit saptamana asta cu un update la sesizare in care am cerut restituirea integrala a sumei achitate. Cererea mea este argumentata de legea consumatorului care imi da dreptate in acest caz. Legea nr. 449/2003 consolidata in data de 10 februarie 2016 articolul 11 alineatul 4 : (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade
de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luânduse
în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat
produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la
data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de
conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei
desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. " Se ia in calcul aici ca pe data de 1 iunie am semnalat la Vocea Clientului problemele masinii iar pe data de 2 iunie am intocmit procesul verbal cu dealerul in care am mentionat toate defectele si am cerut si inlocuirea masinii.

Urmeaza prevederile:
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului
sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b ) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp
rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără
inconveniente semnificative pentru consumator.

Aici ma incadrez la punctul C. Eu cred ca prevederile sunt destul de clare si nu interpretez eu in favoarea mea. Daca raspunsul de la ANPC nu va fi favorabil, desi nu vad pe ce argumente, voi merge in instanta. In orice caz, nu voi mai ridica masina de la dealer.
psychoo
up.gif Daca toata lumea ar proceda ca tine si si.ar cunoaste drepturile, țigăniile astea ar inceta.
Bineinteles, ar trebui sanctionati cu o amenda de minim 10% din valoarea masinii pentru ce au facut, iar tu ar trebui sa faci oricum proces in care sa soliciti dobanda banilor blocati precum si daunele aduse de acest fapt.
Bafta in continuare!
machinist
Multumesc.
machinist
Lipseste o pagina din cartea de garantie. De fapt o parte predecupata dintr-o pagina. E talonul de care vorbesti tu? Sincer nu imi aduc aminte daca l-am semnat sau nu. Am semnat insa pe cartea de garantie.
stefandinescu70
Aici este siteul Renault

https://www.renault.fr/achat-vehicules-neufs.html#

cu masini de destocaj . Sunt 19669 din toate modele , numai ca ,ce este de retinut, mai la toate reducerea este 30-35 % ( unele au si 50 % / 80 % curios ???? ) din pretul initial . Deci trebuie inteles clar din ce motiv dealerii ( din RO ) vand masini de destocaj ==pretul== . Masinile sunt listate din parcuri/dealeri de prin Europa si pot fi ( sau nu ) cu diverse probleme ( estetice , functionale, etc .. cine stie care or fi in realitate ) . Deci destocajul este riscant . Oare KM sunt ZERO ??? nu scrie nimic despre asa ceva ( sau nu am gasit eu ) ???

Si aici niste comentarii

http://www.caradisiac.com/Renault-un-site-...ligne-33934.htm
dbn
QUOTE(stefandinescu70 @ 3 Jul 2017, 21:12)
Aici este siteul Renault

https://www.renault.fr/achat-vehicules-neufs.html#

cu masini de destocaj . Sunt 19669 din toate modele , numai ca ,ce este de retinut,  mai la toate reducerea este 30-35 % ( unele au si 50 % / 80 % curios ???? ) din pretul initial . Deci trebuie inteles clar din ce motiv dealerii ( din RO ) vand masini de destocaj ==pretul== . Masinile sunt listate din parcuri/dealeri de prin Europa si pot fi ( sau nu )  cu diverse probleme ( estetice , functionale, etc .. cine stie care or fi in realitate ) . Deci destocajul este riscant . Oare KM sunt ZERO ??? nu scrie nimic despre asa ceva ( sau nu am gasit eu )  ???

Si aici niste comentarii

http://www.caradisiac.com/Renault-un-site-...ligne-33934.htm
*



Sincer... eu nu vad vreo mega oferta la destocaj in Franta. In afara de primul clio la 2500 si ceva de euro, la care scrie ceva de gen "auto-ecole" restul sunt la preturi mai mari decat cele configurate pe comanda in Romania... nu am descoperit nici o mega oferta. Poate mai trebuie aprofundat... unsure.gif
puiutu
sper sa iti rezolvi problema.

la mine clar a fost un viciu ascuns, am primit un set de jante de aliaj drept compensatie:

http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=292...dpost&p=4463831
machinist
In cazul tau e vorba de un viciu de fabricatie dar la mine cred ca e mai mult de atat. Eu nu imi doresc nici un fel de compensatii sau avantaje. Initial as fi fost de acord cu inlocuirea masinii dar dupa felul in care s-au comportat cei de la Renault cu mine ca si client tot ce imi doresc acum este restituirea banilor. Iar ca "fapt divers" cei de la Renault nu m-au contactat nici pana astazi cu vreun raspuns referitor la problemele masinii livrate si cu o propunere de rezolvare oricare ar fi ea.
MuciX
Deci masina e acum la ei, precum si banii tai?
machinist
Da, de 5 saptamani.
DragosP
Să nu te apuci vreodată să faci afaceri pe banii nimănui!
Cypry Brasov
Asta a fost tare!!! smile.gif)))))))))
bion
QUOTE(DragosP @ 6 Jul 2017, 07:50)
Să nu te apuci vreodată să faci afaceri pe banii nimănui!
*


Asta e buna ca dogma pentru BOR icon_mrgreen.gif
Oricum cam marsavi Daciareno. mad.gif
machinist
M-au sunat azi de la Vocea Clientului sa ma intrebe daca iau in calcul o remediere a defectelor masinii si ceva beneficii (anvelope de iarna , garantie extinsa nu stiu exact ca nu am dezvoltat subiectul deloc). Eu le spun frumos ca nu doresc asa ceva, ca nu mai doresc nici inlocuirea masinii ci doar restituirea banilor achitati (specificasem asta intr-o revenire la Vocea Clientului acum mai bine de o saptamana). Si daca aste e pozitia lor sa mi-o transmita in scris. El "nu, ca nu se poate". Ca e mai mult la nivel de discutie si sa ma mai gandesc pana saptamana viitoare cand o sa revina cu un telefon. Eu "nu si nu" el "sa ma mai gandesc totusi" dupa ce "ma mai linistesc si eventual vorbesc cu sotia". Pe durata conversatiei eu am fost in limitele normale cu "linistea" atat cat o permitea situatia. Lectie de psihologie nu altceva. Si a ramas....ca inainte.
Avani
Și în acest fel au mai câștigat o săptămână. După încă o săptămână te sună să te întrebe dacă nu cumva nu mai ai nevoie de încă o săptămână de gândire. Niște căcănari.
machinist
Eu sper sa intervina cei de la OPC pana sa mai treaca o saptamana caci se cam aduna 30 de zile de cand am depus cererea in curand.
b06fcn
QUOTE(machinist @ 6 Jul 2017, 13:57)
M-au sunat azi de la Vocea Clientului (...) el "sa ma mai gandesc totusi" dupa ce "ma mai linistesc si eventual vorbesc cu sotia". Pe durata conversatiei eu am fost in limitele normale cu "linistea" atat cat o permitea situatia. Lectie de psihologie nu altceva. Si a ramas....ca inainte.
*



Cum pwla calului isi permit asemenea bulangeli? Eu il fwteam in gura live pentru asemenea abordare si asteptam sa fiu sunat din nou, ca sa i-o mai dau inca odata...
Cred ca de acum incolo ar fi bine sa inregistrezi convorbirile cu bulangii astia...pacat ca nesimtirea nu e fapta penala...
machinist
Nu prea injur de felul meu desi meritau cu prisosinta niste vorbe grele. Conversatia a fost intr-adevar hilara si daca o inregistram era motiv de amuzament mai tarziu (dupa ce rezolv problema bineinteles). Nu pot sa gasesc o justificare logica la faptul ca ei trag de timp atat de mult si nu inteleg ce vor sa obtina. Pe mine m-au pierdut de client indiferent ce vor face de acum inainte.
Cypry Brasov
De ce nu i_ai zis ca te_ai razgandit si ca vrei masina....daca iti baga in cont 5000 de euro ca na e second....lovita zgatiata ce pwla mea!! Ca vb si urat!! Cauciucuri de iarna auzi!!:(((((((((
VladSoare
Treaba cu soția e tare. Își închipuie că singur nu ești capabil să iei decizii? Că ești sub papucul soției, și că dacă îi spui și ei o să te facă ea să te răzgîndești? rolleyes.gif
Ăștia-s tîmpiți, sau se prefac? blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.