Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero Stepway TCe 90 S&S Easy-R 2017
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
IRONICK
Nu mai ruginesc pragurile, aripile spate, usile la fel ca la generatia veche. Nu a fost niciodata o problema, ci au eliminat intentionat niste pasi din tratament, sa le produca mai ieftin si mai repede.
Kasio
Referitor la rugina care nu se vede as vrea sa va spun ca dupa 1 luna am dat fetele de usi jos si am ramas masca cata rugina era pe acolo; bine ca cel putin nu se vedea dar mi se pare o calitate extrem de slaba iar tabla este foita de ceapa (apasati pe ea si vedeti cum se indoaie peste tot). Si vopseaua e ciudata rau in zona motor si in zona rotii de rezerva sunt mai multe nuante de culori, parca a vopsit unu beat si a dat mai mult intr-o parte decat in alta). Un accident minor face franjuri tabla Dacia+alte piese in comparatie cu cealalta masina (spun din experienta). Astea + motorul in 3 cilindri ma fac sa ma orientez catre alta marca. 1.5DCI la 14k euro mi se pare extrem de mult pentru ce ofera dacia in ansamblu. Nu stiu catre ce ma voi orienta dar sper sa nu dau peste alta la fel de pocnitoare. Cert este un lucru, o sa citesc mai mult forumurile inainte si iau aminte la ce scrie pe ele pentru ca riscul sa fiu cobai este mare!! V-as mai putea da si alte detalii minore dar care la cat costa o dacie prestige iti vine sa iei campii, cum ar fi...scartait ba pe la o usa, ba pe la tetiera, ba in zona haion, nici nu stii exact de unde se aude pentru ca se aude incet si doar cand o apuca. Din primele luni mi-au aparut niste pete albe pe materialul ala negru de pe interiorul capotei care s-au tot extins (parca a aruncat cineva cu var) si dacia zice ca nu are nimic (chiar nu-si dau seama de la ce poate fi). Faptul ca nu are buton de dezactivare ESP e o mare porcarie. Asta iarna pe zapada batatorita in oras mergea super bine masina (eram chiar incantat) dar in vara cand am dat de putin nisip n-a mai vrut sa iasa pur si simplu fara sa o imping pana i-am indoit toate cele pe la aripi (cand o fortezi sare pur si simplu din viteza o ia razna, iti apar 3 linii in CB- am zis ca raman in camp cu copii si sotia) iar de curand am vrut sa urc o panta la tara pietruita si a urcat 30% din ea si gata patinat la greu de a trebuit sa dau inapoi (panta pe care am urcat cu 1310 lol!). Eu nu zic toate astea acum pentru ca am scapat de ea dar am vazut ca mai doreste lumea informatii si pentru ca si eu mi-as dori sa citesc cat mai multe pareri despre orice model de masina (pareri de la oameni care le-au utilizat cat de cat in diverse conditii). Ca idee, inginerul de la reprezentanta la care am facut revizia a zis clar ca au fost probleme la unele masini si cu calculatorul de comanda nu doar cu trepidatiile si ca nu se va putea face nimic pentru ca trebuie schimbata toata linia de comanda si asta inseamna multi bani iar la astea deja facute nu mai rezolva nimeni problema avand in vedere ca trepideaza si astea manuale (pur si simplu zicea ca-s pocnitori astea; va dati seama ce bine ma simteam).
Dragos81
QUOTE(SteppenWolf @ 21 Aug 2018, 16:14)
Am avut si eu programata schimbarea de ambreaj si revizia.
Merge foarte bine acum, nu mai tremura.
Costul reviziei a fost 540 lei, 5l de ulei 5w30 (o fi elf?), filtre si manopera (la AMG Grup Bucuresti).
Dragos, cat si de unde ai pus foliile alea negre pe stalpii centrali ?
Te mai intereseaza upgradeul la difuzoarele Focal ?
*



Salut foliile le-am pus când am montat și cele de pe geam ai fost 50 cu tot cu manopera. E folie neagra mata.
Upgradeul la difuzoare da, o sa îl fac pana în iarna dar numai pe fata. Mai trebuie sa schimb cheder ul și despatitorul de geam de pe ușa stânga spate stricate de aia de la folie. O sa o duc sa fac toate o data la reprezentanta. Cost total estimat cu totul vreo 1300 lei.

Legat de cutia automata dacă dacia nu punea nu îmi luam mașina. Cutia manuala la Dacia e o gluma proasta ma refer la timonerie și jocurile acesteia comparat cu Honda.
Acum as vrea sa știu și eu dacă a schimbat cineva al doilea ambreaj din ce știu eu nu asa ca ne agitam degeaba iar ambreajul nu e consumabil la automata de la Dacia e în contractul de garanție.
Personal bravo Dacia pana acuma eu sunt mulțumit cu unele excepții.
Kasio
@Dragos81, daca nu avea cutie automata Dacia mergeam pe alta marca. Am analizat foarte mult piata la momentul respectiv sa gasesc ceva nou raport calitate pret cel mai bun si cutia a fost decisiva! Bine ca am reusit sa o dau cu cat am luat-o prin remat pentru ca pe loganclub sunt multi cu probleme si mai multi taximetristi am auzit ca au pbl/pareri asemanatoare, acolo este cel putin o persoana la al 3lea kit de ambreiaj (cu cel din fabrica).
MuciX
QUOTE(Kasio @ 23 Aug 2018, 21:59)
Referitor la rugina care nu se vede as vrea sa va spun ca dupa 1 luna am dat fetele de usi jos si am ramas masca cata rugina era pe acolo; bine ca cel putin nu se vedea dar mi se pare o calitate extrem de slaba iar tabla este foita de ceapa (apasati pe ea si vedeti cum se indoaie peste tot).
*


Ce treaba are grosimea tablei? Rezistenta la rugina este data de aliaj si tratamentele aplicate, nu de grosime. Sau ne dorim tabla ca pe vremea volgai?
Tabla e mai subtire si ca sa iasa bine la cantar.
IRONICK
Daca se poate plastic sau aluminiu ... ca sa nu mai caram o tona (sau mai mult) pentru un sofer1.gif
argon
Da, la tinichigiu.
Kasio
@MuciX Nu are nicio treaba, a aparut rugina pentru ca pe exterior e vopsit gardul si pe interior habar nu ai ce este.
Sunt de acord ca trebuie sa fie usoare dar cand intra in tine un bolid mai vechi iti face franjuri si dorinta de a avea masina usoara. Iti spun din experienta, sa vezi ca ala care intra in tine are masina putin sifonata iar la tine si directia s-a rupt, de tablarie nu mai zic.
Eu nici nu-mi imaginam ca exista masini cu tabla asa subtire pana am avut un eveniment si am pus mana pe tabla care se indoaie ca foita de ceapa iar la duster e chiar mai subtire.
Am inteles ca la nivel general au subtiat tablaria dar mi se pare o exagerare pentru ca atunci cand te "rezemi" putin pe cotul aripei sa si indoaie!
De acum incolo cand merg in reprezentante asta-i primul lucru la care ma uit, chiar sunt curios daca si la altii-i tabla la fel!!
bion
Sa vezi la A5 cum se face aripa de Al ca hartia creponata wacko.gif
wolfin
Serios baieti?

E moale ca sa absoarba si usoara sa nu consume.

Si directia sa nu se rupa ? Prefer da se rupa...nu sa imi intre in piept.

Tot botul masinii e moale...sa nu mai rupa pietonul in 2....etc..etc...pedale de plastic..etc etc
VladSoare
QUOTE(Dragos81 @ 24 Aug 2018, 14:25)
Legat de cutia automata dacă dacia nu punea nu îmi luam mașina. Cutia manuala la Dacia e o gluma proasta ma refer la timonerie și jocurile acesteia comparat cu Honda.
*

Și chestia asta de-ai luat-o e o glumă mai bună? biggrin.gif
Mie unuia mi se pare că ai căzut din lac în puț. Dar în fine, dacă pe tine te satisface... asta-i tot ce contează. up.gif
Apropos, cum te înțelegi cu direcția? Aia cum se simte în comparație cu Honda (sau cu orice altă marcă normală)?

QUOTE(MuciX @ 24 Aug 2018, 16:54)
Ce treaba are grosimea tablei? Rezistenta la rugina este data de aliaj si tratamentele aplicate, nu de grosime. Sau ne dorim tabla ca pe vremea volgai?
*

Teoria sună bine, dar în practică ar fi totuși frumos dacă n-ai face daună totală de la un bobîrnac.
Am mai povestit eu cum s-a făcut muci un sfert din Duster, daună de 5000 de euri, la 25 km/h. O lovitură similară cu Niva s-a lăsat doar cu o mică adîncitură în aripă și o îndoitură ușoară a barei; nici nu m-am obosit s-o repar, că era mașină de offroad. biggrin.gif
Da, bine, știu că Niva era grea și avea minus zero stele NCAP. Dar nici cu stelele Daciei nu mi-e rușine; oricum în fața lui Huidu sîntem toți egali. sleep.gif

QUOTE(wolfin @ 25 Aug 2018, 00:13)
Si directia sa nu se rupa ? Prefer da se rupa...nu sa imi intre in piept.
*

Da' dacă ar putea să nu-ți intre în piept și nici să nu se rupă, n-ar fi și mai bine? unsure.gif
argon
Când vezi brațele suspensiei pa Duster, cat creionul, te apuca plânsul.
cristic1982
Alea de pe modelele mai vechi de x-trail sau RAV4 nu erau tot așa? Dar acolo nu erau români să se plângă.

Cât despre dauna aia de 5000 euro la impact la 25 km/h (initial, din spusele lui VladSoare, era o viteză mai mică) eu zic sa mai taie coada la vulpe. Daca era Ford se dărâma gardul iar mașina avea cel mult o zgârietură rolleyes.gif .
dandobre
Și la Suzi e tabla cam subțirică, probabil cam la fel că a Daciei.
Eu cred că asta e trendul general, nu vreo caracteristica a unei mărci anume.....
bion
Daca dai plasticu jos de pe orice masina pana la sofer ai motorul si cv. Omuletu cu mondeo da 1k de euroi daca i se ciobesc farurile asa k. tongue.gif
icisea vorbim de ambriajul de kkt din asocierea cu CV aftomatizata.
MuciX
QUOTE(Kasio @ 24 Aug 2018, 21:17)
Sunt de acord ca trebuie sa fie usoare dar cand intra in tine un bolid mai vechi iti face franjuri si dorinta de a avea masina usoara. Iti spun din experienta, sa vezi ca ala care intra in tine are masina putin sifonata iar la tine si directia s-a rupt, de tablarie nu mai zic.
*


QUOTE(wolfin @ 24 Aug 2018, 23:13)
E moale ca sa absoarba si usoara sa nu consume.

Si directia sa nu se rupa ? Prefer da se rupa...nu sa imi intre in piept.
*


Lasa-l dracu de piept, pe ala il cresc la sala, sa nu ma loveasca la baieti. blush.gif

Nu trebuie sa va amintesc de experimentul asta, nu? Americanii faceau masini grele din tabla zdravana pe vremea aia nu?


Oare e mai bine cu vechi, bun si rusesc?


Uite si la engleji


Parerea mea, tabla groasa e mai putin buna decat tabla bine inginerita.
IRONICK
QUOTE(cristic1982 @ 25 Aug 2018, 09:58)
Alea de pe modelele mai vechi de x-trail sau RAV4 nu erau tot așa? Dar acolo nu erau români să se plânga
*

La prima generatie de acum 30 ani. Da doar x-trail le avea asa suntiri, ravu le-a avut mai groase. Ca si freelanderu'
cristic1982
Mașinile alea au văzut mai mult offroad decât vad majoritatea land/range rover-urilor actuale și totuși nu au fost plângeri cum vezi de la oameni care nu părăsesc niciodată asfaltul.
axabrt
Auziti da un c5 cu hydractive care are vreo 1700 kg, vi se pare o masina sigura ?
madhorsefuzzy
Daca mergi permanent cu 300Kg in portbagaj devine si mai sigura. La 2t nu are cum sa nu fie.
AR-18-MOS
QUOTE(axabrt @ 25 Aug 2018, 11:55)
Auziti da un c5 cu hydractive care are vreo 1700 kg, vi se pare o masina sigura ?
*


Sigură la ce? Dacă vrei s-o impresionezi pe profesoara aia ca să-i bagi spânu' în pridvor, nu merge cu mașini d-astea de virgini. rolleyes.gif
cristic1982
QUOTE(AR-18-MOS @ 25 Aug 2018, 15:14)
Sigură la ce? Dacă vrei s-o impresionezi pe profesoara aia ca să-i bagi spânu' în pridvor, nu merge cu mașini d-astea de virgini. rolleyes.gif
*


radmasa.gif
up.gif
wolfin
LolLolLo.gif radmasa.gif
VladSoare
QUOTE(cristic1982 @ 25 Aug 2018, 09:58)
Cât despre dauna aia de 5000 euro la impact la 25 km/h (initial, din spusele lui VladSoare, era o viteză mai mică) eu zic sa mai taie coada la vulpe. Daca era Ford se dărâma gardul iar mașina avea cel mult o zgârietură  rolleyes.gif .
*

Da, știu că nici atunci n-ai crezut și n-am s-o iau acum de la capăt, că n-am nici un interes să te conving. Tu poți să crezi ce vrei.
Treaba cu Fordul nu știu de unde ai scos-o. Eu n-am lăudat niciodată Fordurile și am zis întotdeauna că am Ford numai din motive conjuncturale, nu de ideologie. Tu în schimb ești un mare fan Dacia și nu pierzi nici o ocazie s-o ridici în slăvi, sau să ataci pe oricine ar îndrăzni s-o critice în vreun fel.
Habar n-am cum se comportă Fordul la izbituri, pentru că din fericire n-am avut ocazia să constat personal.
cristic1982
radmasa.gif
Daca ți-am spus tie că nu te cred, nu înseamnă că mă iau de oricine critică Dacia, ci doar de cei ce mint și exagerează pentru a își susține ideile (cum ai făcut tu).
marksman
QUOTE(VladSoare @ 25 Aug 2018, 19:24)
[...]
Habar n-am cum se comportă Fordul la izbituri, pentru că din fericire n-am avut ocazia să constat personal.
*


Se comporta destul de bine. Din pacate am avut ocazia: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4602231

Oglinda, un airbag lateral, un geam lateral si revopsit 3 elemente: 4200 lei. E usor sa faci dauna mare, daca bubui airbagurile si tot din fata.
bion
Pentru micutul Moshe. La femei, nu pitzipoance de club, trebe altele inclusiv pooolaaa. Cine nu are, suplinests cu masina, telefon, izmene slim, card biggrin.gif
AR-18-MOS
Vezi tu, tataie, femeia oricare ar fi ea, nu a evoluat foarte mult față de când avea doar nevoile primare/animalice, astfel că întotdeauna în subconștientul ei va fi atrasă de bărbatul puternic din orice punct de vedere (fizic, intelectual, financiar), care îi poate da starea de siguranță și încredere. Una e când o scoți în oraș cu-n long wheel base iar când ajungi la restaurant, vine garçon și te ajută să-i deschizi ușa și mai apoi îți parchează mașina. Gest care totdeauna dovedește vene pe "pooolaaa".
În celălalt caz, cu-n C5 touring, garçonul te expediază rapid sub pretextul că locurile alea de parcare-s rezervate.

P.S. Dă și tu un sfat pentru axa, că ar da și el o pedală. blush.gif
bion
Vorbesti de japitile de calitate indoielnica printre care probabil te invarti.
Vorba leului. Nu ai pooola ia-ti aifon.
PS Cu asa gandire nici talica nu esti intrecaia evoluati. Hsidi pa, fugica se deschid cluburile.
La axa e multe defecte huh.gif
dandobre
Hai că ați luat-o razna bine de tot.
Înseamnă că ăla de circulă cu autobuzul ce mai face? laugh.gif
VladSoare
QUOTE(cristic1982 @ 25 Aug 2018, 21:02)
Daca ți-am spus tie că nu te cred, nu înseamnă că mă iau de oricine critică Dacia, ci doar de cei ce mint și exagerează pentru a își susține ideile (cum ai făcut tu).
*

Îmi amintesc că nici cînd susțineai sus și tare că Dacia e un monument de fiabilitate și am zis ce probleme am avut eu cu Dusterul (bobină de inducție, motoraș oglindă, rezistență ventilator, etc.), nici atunci n-ai crezut. La fel și de rugină. Reacția ta a fost aceeași: "hai, mai taie din coada vulpii". rolleyes.gif
Se pare că tu crezi numai ceea ce-ți confirmă părerile; orice altceva sînt minciuni și exagerări. rolleyes.gif

QUOTE(marksman @ 25 Aug 2018, 21:05)
Oglinda, un airbag lateral, un geam lateral si revopsit 3 elemente: 4200 lei.  E usor sa faci dauna mare, daca bubui airbagurile si tot din fata.
*

4200 de lei e un mizilic. La Duster factura a fost de 25000 de lei. Fără airbaguri bubuite. Din jumătatea dreaptă a compartimentului motor nu se mai cunoștea nimic. A fost mai mult reconstrucție decît reparație.
bion
Phoote in draci ca are ce trebuie radmasa.gif
Bwwlan
Tin minte ca eram acu' cativa ani buni prin Büküreș, la Molu' ala din Vitan, la o Cola cu cineva la Mec si in spate erau doo pupeze, ochiometric nu aveau 18 ani. N-aveam cum sa nu aud ce vorbeau, ca glasuiau destul de cristalin. Nu ma prea interesa ce vorbeau, pana cand am auzit (aproximativ) asta:
- si zi fato, te mai vezi cu ala de aseara? (zisese un nume de tip, da' l-am uitat)
- a, nu tu, i-am dat cu flit.
- de ce fato, nu era bun de p...?
- da' ce-s proasta sa mi-o traga unu' cu Passat? Bine, era Passatu' ala nou, da' totusi... Passat.
Are si koorvele standardele lor.

Pe de alta parte, cand eram student si ma plimbam prin Cluj cu troleu', bicicleta sau pejou' am busit destul de multe colege si necolege.
MuciX
Mmm ce-mi plac generalizările. Mai arătați, vă rog. lurk0000.gif
psychoo
Cand am avut oltcitul si la una ii era rusine sa fie vazuta prin oras in oltcit, i-am dat cu flit.
A fost singura care a pus pret pe aparente de genul si nu doresc sa iau pureci de la oameni dinastia.
Dar na, fiecare isi alege in ce grupuri de oameni vrea sa isi petreaca timpul
argon
QUOTE(dandobre @ 25 Aug 2018, 22:52)
Hai că ați luat-o razna bine de tot.
Înseamnă că ăla de circulă cu autobuzul ce mai face? laugh.gif
*



Are poola mare/functionala, nu are nevoie de aiphone și BMW sa compenseze wink.gif
ursul_bipolar
QUOTE(cristic1982 @ 25 Aug 2018, 09:58)
Cât despre dauna aia de 5000 euro la impact la 25 km/h (initial, din spusele lui VladSoare, era o viteză mai mică) eu zic sa mai taie coada la vulpe. Daca era Ford se dărâma gardul iar mașina avea cel mult o zgârietură  rolleyes.gif .
*



dacia e cea mai buna! Te-ai linistit acum? Iti e mai bine? Ce are vlad a mizilic pe langa masinile facute la dacia pitesti. Acolo au baietii de toate nu ca amaratii aia de la ford.

Vrei sa stii adevarul? Reprezinta o "evolutie" sinistra, motoare de drujba, probleme peste probleme. Faptul ca mori in ele la prima derapare nu e un secret. Dar pretul? Pretul e marea problema. Scump si prost.
Prost rau fordu ce sa zic.
cj98czh
Sincer cand vine vb de probleme si fiabilitate .... Fordul este cam in top la cele mai proaste ..
VladSoare
Posibil. Am avut și eu ceva problemuțe. Nu foarte mari, dar destul de supărătoare. Le-am rezolvat și merg înainte. Drept să spun, m-am cam săturat de Ford. Nu din cauza fiabilității, pentru că defecte serioase n-am avut, ci din cauza minciunilor și a nesimțirii companiei. Sînt sătul de batjocura cu care te tratează Ford după ce cumperi mașina. Zîmbete și vrăjeală înainte, degetul mijlociu după.
Dar asta-i altă poveste și i-am poluat deja destul jurnalul colegului. blush.gif
axabrt
Asa e la toti stai linistit. Crezi ca la renault/vw te asteapta cu covorul rosu cand ai probleme in garantie? Incep cu asa face toate, pana se termina garantia.
Apoi brusc trebuie sa schimbi un sfert de masina.
marksman
Surprinzator, la Ford pot sa spun ca nu am avut mari probleme.
argon
Reprezentanta Ford din Deva e o gluma proasta , care face sa para NASA și cea mai proasta reprezentanta Reno. Schimba după ureche piese scumpe aiurea, ridică din umeri , spun că au reparat când de fapt nu au făcut nimic.
clamba
QUOTE
Crezi ca la renault te asteapta cu covorul rosu cand ai probleme in garantie?


Întâmplător sau nu, la reno am schimbat pe garanție aproape tot ce am reclamat. Inclusiv brăduții din ușă. Faruri, tubulatura turbo, opritor ușă, difuzoare, burduf amortizor, bielete antiruliu, nuca de la schimbător(ordine aleatorie).. poate am mai uitat dar au fost destule. Au pierdut bani cu mine, 12% din prețul mașinii au fost intervențiile în garanție.
M-au refuzat la discurile spate care au ajuns la grosimea minimă la finalul celor 4 ani și 68k km.
Dragos81
Am mai facut ceva km. vara asta masina are deja 19000km.
De cand am schimbat ambreajul acum 5000km nu au mai fost probleme si sper sa nu mai fie legat de transmisie.
Consumul e acolo si el a mai scazut ca s-a mai racit afara si nu mai trebuie pornita clima decat rar.Toata primavara si vara asta am mers cu ea pe auto deoarec nu prea suport caldura:). Mai bine frig in masina decat cald. Curios acelasi traseu facut cu clima pornita si fara la consum diferenta este de aproape 2 l de benzina. Adica de la 9l a scazut la 7l smile.gif, banuiesc ca de la motorasul mic al masinii.
In rest am o problemuta sa ii zic asa trebuie sa ajung in service si anume un scartait ce vine de la usa fata stanga sus drept in ureche se resimte. De fiecare data cand franez sau acelerez sau e o denivelare scartaie, in oras ma omoara:). Am facut si proba daca deschid usa de la sofer e liniste:).Eu pun acest sunet pe seama sasiului elastic al masinii dar nici chiar asa daca sui o bordura e jale:).
Am tot cauta dar nu am gazit bara de rigidizare ce se pune intre oalele fata ale amortizoarelor. Ce e pe piata la vanzare merge numai pe modelul anterior. Daca stie cineva ceva bara de firma mas bucura mai ales daca ar fi de aluminiu.
goldhe
Salut! Și eu am fost in august vreo 10 zile in co. Constanța - Putna 1000km(cu câteva ocolișuri) , viteza medie 52km/h consum 6,6 l cu clima pe 22 23 grade ... De când m-am întors în oraș consumul a început să crească vertiginos din nou ... In rest, fara nici o alta problemă (nu sunt nici prea pretențios). Are un 11luni și aproape 10000 km. În curând o să mă duc la revizie.
kert
Continuarea a ceea ce scriam aici...
S-a inlocuit kit ambreiaj si volanta cu unele noi "de origine" - ca si efect, au disparut trepidatiile (smuciturile) desi "la rece" are tendinta sa trepideze.
In primii 50Km simteam cum schimba vitezele cu oarece smucituri, dar cica tre' sa se "rodeze" ca piesele "e" noi nouțe domle'.
Legat de partea cu softul cutiei/recalibrarea sunt total nemultumit (cum descriam in linkul indicat mai sus), masina "e leguma" la plecarea de pe loc - nu se compara cu masina pe care am cumparat-o.
Pur si simplu mi-au vandut o masina careia i-au schimbat comportamentul prin operatiunile ulterioare.
Stiu pare a fi o chestie subiectiva, dar mie imi e foarte clar ce au facut cu noul soft care incearca sa limiteze/mascheze eventualele trepidatii.
Mi-au spus ca nu se poate pune softul initial, ca ei nu au cum, ei doar cupleaza laptopul la masina si totul se face automat (de pe serverul din Franta 022.gif ) - de fapt cred ca le e frica sa nu recidiveze trepidatiile prea curand (in garantie), desi cred ca pe la vara... punem un ambreiaj nou.
Chiar le-am spus ca in carnetul de intretinere o data cu schimbul de ulei sa fie trecut si schimbul de ambreiaj/volanta - zambeau in coltul gurii...
Nu stiu cum sa fac sa obtin inapoi masina pe care am cumparat-o de fapt.
Va continua... smile.gif

MuciX
Urat. Reno nu e la prima robotizata si la twingo nu auzisem de probleme majore.
Prin comunitatea smart cica se schimba ambreiaje cam la 40-50k kmp in oras. Probabil la 2 ambreiaje se face si segmentare.
nickey
Desi eram programat pe data de 10 August pentru inlocuirea discului de ambreiaj, Dacia refuza sa trimita discul pentru inlocuire si vrea blocarea masinii in service pentru constatarea defectului mai intai, urmand mai apoi sa trimita piesele pentru inlocuire. Am refuzat si am sunat la Vocea Clientului unde am inregistat o sesizare, pentru a primi explicatii suplimentare.

La voi cum a fost, ati rezolvat schimbul in aceeasi zi?
MuciX
Daca iti dau masina de schimb sau iti deconteaza inchirierea uneia pe perioada investigatiei, nu vad de ce nu. Fa-le pe plac, pana la urma tu stii cum mergea si cum e acum.
bion
Mexicana are un scartait la debreiere. Ca sa se schimbe cevasilea a trebuit inregistrare audiovideo facuta de unu acreditat la service ptr. asta, in prezenta mecanicului si sefului de tura.Dupa o ora a venit mailul cu ok. Pesele vor fi facute pachet si pleaca la fauveu. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.