Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injectoare Renault Megane 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
clau166
@Calin07
Cu datele de la VCV3 te pot ajuta eu. Am tot K9K 636. Lasa-mi de stire daca mai e de actualitate problema. N-am vazut mai devreme postarea.
Daca vrei sa porneasca poti introduce peste tot 1000 fara semnul minus din fata. Doar "1000" introdu. Toate valorile. Se vor autocalibra in timp apoi intre 900 si 1100 in functie de injectoare si starea pompei de injectie.
adi20gl
Salut,am un Renault Megane GrandTour 1.5 dci,110 cp an 2011.
Acum 2 luni mi-a apărut în bord engine fault hazard, stop cu roșu și motorul merge în 3 injectoare.Am ajuns la o reprezentanță dacia-renault mi-a pus tester si au zis ca injector cilindru 4 trebuie schimbat urgent,șters eroarea și nu am mai avut probleme până acum o lună jumate când iar mi-a făcut figura,am oprit motorul pornit iar și nu a mai făcut.
M-am dus la un service special de injectoare în Galați unde nu au găsit nimic rău pe tester si nici electricianul.Au zis ca mai este varianta să pună injectorul pe banc dar sunt șanse mari să se arda dacă are probleme.Am zis să-l pună și să ars și am cumpărat altul nou de la ei (1200 lei).
Injectoarele sunt Siemens Piezo iar cel pus de ei este Continental.Au băgat codul în calculatorul mașinii am plecat și ieri la 2 săptămâni distanță îmi apare în bord check anti pollution system,fără să se întâmple nimic rău la mașină.
Ieri seara îl rog pe un prieten cu tester delphi să vadă ce se întâmplă.La injector nr 4 aveam 1,22 iar la restul între 1,02 și 0,92.Concluzia lui este că de la acel injector este problema cu check anti pollution system.Ca injectorul este pe ducă deși este nou!
Aș dori să știu păreri dacă ar trebui să mă duc înapoi la service cu acel injector?
Aveam 13 grame cenușă în filtru particule.Cica este ok....
În mers la 80 la oră în treapta a 3 a și 3 mii ture cu testerul pus a scăzut corecția de pe injector la 1,08 iar celelate sau păstrat cam cum erau.
Mulțumesc!

cj98czh
QUOTE(Valizak @ 12 Jul 2022, 15:25)
cand sa zic ca parca nu mai rontaia asa de evident a dat de doua ori in nas, in treapta 4 pe accelerare, pur si simplu s-a potignit, de doua ori,
*



mie mi se pare ca suna a egr ... datul in nas ... nu a injectoare ..
einstein1984
la 1200 de lei cred ca e reconditionat nu nou, dar ai totusi motiv de garantie la el.
Calin07
QUOTE(clau166 @ 12 Jul 2022, 17:51)
@Calin07
Cu datele de la VCV3 te pot ajuta eu. Am tot K9K 636. Lasa-mi de stire daca mai e de actualitate problema. N-am vazut mai devreme postarea.
Daca vrei sa porneasca poti introduce peste tot 1000 fara semnul minus din fata. Doar "1000" introdu. Toate valorile. Se vor autocalibra in timp apoi intre 900 si 1100 in functie de injectoare si starea pompei de injectie.
*



Am rezolvat problema cu datele de la VCV3, mi-a rescris cineva cu acces in reteaua renault, toate datele din calculatorul de injectie.

De cand am rescris codurile injectoarelor, incercand sa elimin problema cu "rontaitul" si problema cu pornirea de dimineata... tot nu reusesc sa le fac sa se adapteze...

Status adaptation 0 si la MFMA toate valorile, la toate injectoarele sunt 0.

Tin sa evidentiez ca valorile corectiilor sunt aproape de 1.

costas78
Toate ronțăie. A mea e tot 636 cu corecții bune și ronțăie mai puțin dar tot ronțăie după ce se face regenerare. Este o caracteristică a preinjectiei, mi s-a spus din reprezentanta.
lupukel
QUOTE(costas78 @ 13 Jul 2022, 15:32)
Toate ronțăie. A mea e tot 636 cu corecții bune și ronțăie mai puțin dar tot ronțăie după ce se face regenerare. Este o caracteristică a preinjectiei, mi s-a spus din reprezentanta.
*



Aici nu sunt de acord. Eu am scapat de rontait anul trecut, dar am facut mai multe schimbari in aceeasi perioada, asa nu stiu sa iti zic exact daca a fost o singura cauza sau mai multe. Cele mai relevante modificari au fost:
- inlocuire valva egr
- inlocuire pompa de vacuum
- inlocuire furtune vacuum comanda geometrie turbina și comanda egr bypass
- etansare traseu supra-alimentare (inlocuit toate garniturile pe care le-am gasit dupa cod, sau tuburi/furtune cu totul unde nu am reusit sa gasesc garniturile dupa cod)
- inlocuire fulie arbore cotit

Cu riscul sa ma expun la flame, as zice ca problema a fost la fulia de la arbore (era originala din fabrica), care daca are chiar si o deformare imperceptibila cu ochiul liber poate influenta felul in care citeste senzorul de turatie pozitia volantei/arborelui si implicit timing-ul pe injectie.
Valizak
Si fulia mea are o usoara deviatie stanga dreapta, am schimbat ieri filtrul de motorina si am observat treaba asta.
lupukel
Daca te apuci sa o schimbi, vezi ca e o treaba dichisita, trebe urmat manualul de service, ai nevoie de unealta de blocat arborele, cheie sau adaptor de strans la unghi, surub nou, pasta de blocare, etc.
Valizak
Am set cale, am mai facut distributii la dacia, renault insa fulia asta nu poate fi montata in alta pozitie, are o fanta care incadreaza un pinten de pe arbore. Ce nu inteleg eu unde citeste senzorul pe ea dar nici nu contest ca ar fi si asta sursa generatoare de probleme.
In alta ordine de idei am constatat in plus si un consum destul de mare, 6,2 % mers constant pe autostrada, cc si 135 km/h viteza reala. Mi se pare mult, am prieteni care au 4,5 consum afara, totusi diferenta e foarte mare. Rontaiala e inca prezenta, porneste foarte bine insa cu motorina de petrom s a puturosit putin, parca nu mai trage chiar asa precum cu aditivata.
lupukel
Senzorul de turatie e in dreptul volantei, dar eu zic ca fulia e suficient de grea incat daca e deformata sa creeze o oscilatie care sa se simta in volanta, cel putin la turatii mai mici, in sarcina.

Disclaimer, nu sunt inginer mecanic, asta mi-a zis mie intuitia, posibil sa nu imi explic corect fenomenul, dar relatia de cauzalitate pare sa fie asta.
Valizak
Am discutat intre timp cu cineva care are mai multa experienta decat mine cu motoarele astea, se pare ca injectoarele astea xxx113 au o predispozitie spre rontaiala, cauzele pot fi multiple. La mine se comporta total aiurea, porneste sfert, nu rontaie nimic si dupa cateva minute incepe si tot rontaie intre 1800 si 2200 ture. Dar avansul pompei cine il comanda? Cat trebuie sa fie pe tester? Cum se modifica in functie de acceleratie? Pentru ca pe loc pe liber nu rontaie deloc, indiferent daca e rece sau cald motorul, doar in sarcina rontaie.
Am sa curat si egr ul desi nu stiu cat sa fie de vinovat.
lupukel
Probabil ca o dam in off topic/diverse, dar, poate ca treaba cu lipsa rontaitului pe liber, prin prisma a ceea ce am zis eu mai sus, e cumva intuitiva.

In sensul ca daca faci abstractie de absolut tot, arborele are 2 puncte mari de sprijin. Unul in dreapta, langa fulie, si unul in stanga, la volanta. Daca ambreiajul nu e cuplat, atunci oscilatia se disipeaza pentru ca arborele nu e tensionat. Daca arborele e tensionat, atunci oscilatia se amplifica. smile.gif
ProfiBv
QUOTE(lupukel @ 18 Jul 2022, 13:14)
, arborele are 2 puncte mari de sprijin. Unul in dreapta, langa fulie, si unul in stanga, la volanta.
*


Cu tot respectul , dar e cam greu sa faci abstractie de fusurile palier la arbore .
Cat despre rontaiala , eu am mai scris , am pus doua injectoare noi in locul celor cu corectia cea mai mare . Fara alte inlocuiri am rezolvat cu rontaiala . Aceiasi motorina Evo+ , talpa cat permite drumul si demaraje rapide .
Valizak
Pai schimbam si injectoarele, nu e problema insa au doar 40tkm,se si vede ca sunt noi. Totusi cred ca problema e din altceva,mai degraba avans sau altceva.Ce inseamna corectie mare, ce valoare?
costas78
Cineva îmi spunea că injectoarele capătă o uzura normala și logică după numai 40-50k km și începe acel ronțăit ușor, specific care se menține și 300k km. fără că proprietarul (om sănătos la cap, nu că noi) să sesizeze sau sa fie deranjat. Așa e un diesel zic unii și nu baga de seamă. Aceeași persoană care nu a sesizat ronțăiala niciodată, a sesizat când a ieșit cu mașina din țară și alimentând din Austria că motorul lui nu se mai aude. Citez "nu mai știu câte ture am când accelerez, mai uit mereu in turometru. Ca să nu mai divaghez, eu știu că există 2 senzori ce trebuie sincronizați (senzor arbore și senzor axa came) care la toate mașinile pe care le-am întâlnit eu înregistrează niste pierderi in momentul pornirii și doar atunci, uneori. A mea la 160k a numărat 1763 de pierderi și am citit pe forumuri că este absolut normal.
Valizak
Pai chiar asa a fost, masina a inceput sa rontaie dupa ce am alimentat in Ro smile.gif). In plus daca merge muzica nu avem probleme haha.
Discutand despre sincronizare axa si arbore exista si posibilitatea ca distributia sa nu mai fie in parametri, cureaua sa fie intinsa sau sa fi fost facuta prost, in cazul meu are 75tkm si doi ani.
costas78
Poate spun prostii, dar am primit niste informații din Petromidia, cum că motorina românească este săracă în anumite componente ce asigura ungerea pompei și implicit a injectoarelor. Dar cel mai rău este conținutul ridicat de biodiesel, adevăratul dăunător zic unii. Mie îmi ronțăie in orice turație in limita bunului simt, nu mă deranjează pentru că mașina trage bine de tot și corecțiile sunt atât de aiurea uneori și atât de perfecte uneori încât nu pot sa cred că un injector care sta o lună pe la 1.11 după aia sa stea la 0 93 tot vreo lună. Apoi alt injector pe la 1.09 și tot el apoi sa scadă pe 0.98. Vorbesc de monitorizări dese, cu același (Rompetrol 55) combustibil în exact aceleași condiții. Mașina nu își schimbă în timpul ăsta nici mersul nici ronțăitul, doar că injectoarele mele fac cu rândul in a urca și a coborî după cum vor ele.
ProfiBv
@Valizak , corectia cea mai mare in cazul meu era 1,21 citită cu CLIP.
Interesant e că fenomenul de ronțăială, cum bine ai remarcat si tu , se manifesta doar in mers ....deci clar are legatura cu cuplul pentru că turat la liber nu face .
Valizak
Am fost iar la test cu ea, corectia cea mai mare era pe injectorul 3 1,09 si ea rontaie de mama focului... Insa a gasit ceva valori aiurea pe egr, am sa il curat zilele astea. Meseriasul sustine ca injectoarele mele nu au probleme, toate cu codul asta xxx113 ar fi mai zgomotoase.Distributia e ok, avansul e pe 0.
lupukel
Eu am ajuns intr-un final la concluzia (pe care au zis-o si altii in trecut de mai multe ori tot pe topic-ul asta, dar despre care am zis eu ca is mai destept) ca corectiile pe injectoare, cata vreme se afla in plaja (0.8-1.2) sunt irelevante. Ele doar compenseaza pentru probleme mai mici sau mai mari in alte locuri.

E cumva logic ca daca schimbi un injector sa fie mai bine dupa (ce zicea ProfiBV ca a scapat de rontait) pentru ca clar si ele capata uzura in timp si nu mai raspund la fel de repede sau la fel de bine cand e nevoie sa compenseze ceva. Dar sursa problemei eu zic ca e aproape intotdeauna alta, si daca nu e gasita si rezolvata, dupa un timp apar iar efectele smile.gif
ProfiBv
Mda , nici eu nu-s expert doar ca au trecut vreo doi ani si e liniste . Ce m-a ofticat e ca , de fiecare data cand am incercat sa prind rontaiala (pe inregistrare cu clip-ul) "satana" nu facea ! Eram tare curios sa surprind ce o ia razna la cele ~1950 ture cand rontaia in sarcina .

20 Jul 2022, 15:51:
Apropo , cele noi au luat corectii de 0.89 si 0,95 , dupa scriere cod . De pornit a pornit si cu coduri nescrise dar motorul facea ca o moara cu ciocanele si-n bord aveam pom de craciun ...

20 Jul 2022, 15:56:
Oare fac doar cele cu injectie Siemens/Continental sau si cele cu injectie Bosch ? Poate ne ajuta colegi .
lupukel
Nu stiu, dar am fost cu un m3 cu injectie delphi cu 350k la bord si nu mi-a venit sa cred ce frumos se auzea motorul ala smile.gif
adi20gl
Salut am un Renault Megane 3 an 2011, 1.5 dci și a început să-mi dea în nas.
Cu tester original am 2 erori.
DTC02013A circuit comanda injector cilindru 1
DTC000292 indice de adaptare reglare debit .
A mai avut cineva așa ceva?
Acum o lună am schimbat injector nr 4,între timp mi-a dat eroare cu poluare,am șterso și verificat filtru particule ,avea 13 grame .Mecanicul zice că e ok....
Acum câteva zile a început să-mi dea în nas,nu mereu dar destul de des și am aceste erori .
Injectoarele sunt între 0,92 și 1,08.
lupukel
Du-o la mecanic sa verifice cablajul, sa curate mufa, sa verifice rezistenta interna a injectorului. Simptomele sunt ca partea electrica a injectorului e pe duca.
Valizak
Am fost zilele trecute la un mecanic ce repara injectoare, in urma testarii el e de parere ca la masina mea nu injectoarele sunt vinovate pentru rontaiala ci regulatorul pompei de inalte.
adi20gl
În cazul meu mecanicul a zis ca o să schimbe injectorul 1 care arată pe tester că este defect și il pune în locul injectorului 2 ,daca da eroare pe cilindru injector 2 înseamnă că este de la injector iar dacă eroarea rămâne la cilindru injector 1 zice el ca este ceva electric și în cel mi-a rău caz poate să fie calculatorul..
Valorile la injectoare sunt bune în schimb se aude și ronțăit.Totusi are cum să fie bun injectorul dacă am valori bune la el deși pe tester clar este stricat?
Alt mecanic a zis ca este dus partea electrică la el din ce iam explicat prin telefon....
Gil26
@ adi20gl vezi si atasat (iar fiecare procedura este detaliata separat si se pot face verificarile necesare)
adi20gl
Gil26 mulțumesc!
adi20gl
Salut,revin cu problema mea în legătură cu faptul că îmi dă în nas si injector 1 probleme.
Astăzi mecanicul a pus tester si nu a mai dat eroare la injector 1,toată masina este verde conform tester original Renault.Specific că am stat cu mașina nepornita 2 zile dacă are vreo importanță...
Domnul mecanic a observat în schimb 18 grame de cenușă în filtru de particule și după o regenerare făcută de el au mai rămas 10 grame,dumnealui spune că este posibil ca filtru de particule să fie defect și de aici să-mi dea în nas.
Specific ca înainte să înceapă să-mi dea în nas masina mi-a apărut în bord check antipolution și am șters eroare cu un tester delphi al unui vecin.
Domnul mecanic în urma cu 2 săptămâni mi-a mai făcut o regenerare ca am fost la dumnealui să-i spun de martorul care a fost aprins,check antipolution.
Atunci aveam 13 grame și a scăzut la 6 grame conform tester iar astazi aveam 18 grame și a scăzut la 10.Eu am mers puțin cu mașina în aceste 2 săptămâni gen până la muncă și înapoi,să zic 200 km....
Este posibil să îmi dea în nas de la filtru de particule și să nu fie de la injectoare?Ce mă sfătuiți să fac?
Mulțumesc!
petree
https://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=308177&st=390
Salut lupukel, si multumesc pentru idee, asta ar fi fost bine sa o fac dupa ce am curatat EGR, dar merge si dupa 4 ani de la curatare.

Am facut reinitializare egr, si intradevar, injectoarele au inceput recalibrarea, am pus diagnoza imediat si aratau valoare 0.
Dupa pot spune ca, a disparut rontaiala si am o accelerare mai buna.
Acum sa vad cat tine.
lupukel
Sa cresti mare smile.gif

@adi20gl: sub 20g din ce stiu eu e perfect normal, nu mai lasa mecanicii sa-ti faca regenerari fortate daca tii la dpf-ul tau. Eu ti-am zis ce as face legat de injectorul ala. Schimba mecanicul, mergi la cineva care se ocupa cu verificat injectoare.
mitica68
Va salut dragilor, posesor megane 3 motorina, an 2010. O problema am, în lunamartie am schimbat injectorul 3, asa mi-spus mecanicul după ce-mi apărea în bord eroarea "motoraș" și cheia, după mer cu eroarea asta, aprins eroare "stop", tăiat putere și mers sacadat. Dacă opresc mașina și fac pauza 15 minute, repornesc mașina, se reaprinde eroare 5 secunde, dispare, motorul merge rotund. Din nou după 30km, apare din nou eroare motoraș și cheia.
Am dus mașina la mecanic, pus tester, eroare "prea multe impulsuri pe injectorul 3", mecanicul spune ca este mort ca este cu aprindere electronica și trebuie schimbat. Ok, schimbat injectorul 3 cu unul nou, plecat la drum, dar surpriza, după 350km, acceasi eroare cu stop. Mers din nou la mecanic, injectorul 4 prea multe impulsuri. Intrebare, pe retur, a bule de aer mari, poate să-mi strice injectoarele asta? Este normal asa bule mari de aer?
Se pot duce asa, "normal", injectoarele unul după altul? Mulțumesc frumos pentru răspunsul vostru. Sa auzim de bine.
god
@clau166: care mai e situatia la tine dupa schimbarea injectoarelor cu 4 noi?
lupmobilu
Este posibil sa apara corectii pe un injector (+ perechea lui) daca furtunul de retur este intepat si pierde motorina?

Am avut o intepatura la furtunul de retur la injectorul 2, facuta de mecanic atunci cand am schimbat injectoarele la 1.5 dci 110 FAP, si acum vad ca am corectii pe injectoarele 1 si 2 (1.19 cu 0.83).
adi20gl
După ce am avut probleme cu o eroare la injector-detalii în postări de mai sus, am fost la cineva care repara injectoare și a găsit că la 3 din ele nu avea preinjectie,lea reglat și ce a mai făcut el pe acolo și sunt toate ok, Vara dar tot nu am scăpat de RAPANIT ! Vara acest RAPANIT apare când accelerez 2500 ture până la 3000 cu motorul rece. Iarna ,acum apare cu motorul rece când accelerez la 3000 ture.
Acest RAPANIT încetează când se încălzește motorul iar până atunci mă dispera acest sunet !
De la ce poate fi?Se poate de la motorină?De la alta piesa ..?Vreun aditiv bun?Cum pot scăpa de acest RAPANIT ?
Renault Megane 3 GrandTour 1.5 dci an 2011 110 cp.
einstein1984
Schimba treapta la 2500 de ture
adi20gl
Einstein1984 schimb treapta la 2500 de ture dar nu cred că se rezolvă pe viitor problema cu acest rapanit,chiar nu stiu ce săi fac sa scap de rapanit ul asta sad.gif
cj98czh
eu inca nu am auzit diesel care sa nu faca injectoarele un pic de rapait cand este motorul rece .. mai ales iarna ..
adi20gl
Cj98czh deci mașina "toarce" frumos dar când este motorul rece și accelerez la peste 2500 ture vara și iarna la peste 3000 ture se aude acest rapanit enervant și nu știu daca este chiar de la injectoare având în vedere că am fost cu ele și lea reglat verificat pe banc,oare nu poate să mai fie ceva care provoacă acest rapanit?
Pe tester valorile la injectoare sunt bune.
Dadi_T
Dacă mai continui mult să ajungi la 3000 rpm și "peste" cu un motor rece ce nu este ajuns la temperatura optimă de funcționare, "rapanitul" va fi ultima și cea mai mică problemă.
krokos
Vă salut. Îmi puteți recomanda in București un atelier pentru verificarea, repararea injectoarelor. Megane Dci 2012, k9k 636. Mulțumesc.

Nevermind, s-a rezolvat.
pflorin1315
Salutare,

Stie cineva pana la urma de ce apare acel rapanit la motorul 1.5 DCI ? Am parcurs majoritatea post urilor de la megane 3 si megane 4 dar n am gasit ceva concret, ceva utilizatori au mentionat ca necesita schimbarea injectoarelor dar chiar si asa nu pare sigur iar costul pentru 4 injectoare noi este destul de mare .

multumesc
lupukel
Nu e sigur ca rezolvi nici daca schimbi injectoarele smile.gif

Functionarea proasta a injectoarelor poate sa aiba cauze in total alte locuri, sunt sute de pagini scrise despre asta (admisie aer, senzor turatie, presiuni supraalimentare, egr, etc, etc, etc).

Poate te rezolva Gil26 ca te trimite la service autorizat care sa iti faca diagnoza conform cu procedurile renault scrise si nescrise.
Gil26
Despre rontaitul sau rapanitul acesta la 1.5 dCi (mai ales in plaja de turatii 1900-2000 rpm) s-a scris si discutat in diferite sectiuni ale forumului dar din cate tin minte nu s-a oferit si o cauza \rezolvare clara.

(o diagnoza conforma cu un tester dedicat se poate face si in afara unui service autorizat, chiar sunt destui colegi care au facut asta, iar procedurile de diagnosticare Renault asa bune-rele cum sunt ele au ajutat, ajuta si pot ajuta in rezolvarea unor probleme, exemple sunt destule ...)
pflorin1315
Din pacate nu locuiesc in tara iar reprezentanta renault de aici mi a spus ca este in regula si ca motorul merge bine, probabil din cauza ca masina este inca in garantie pana in August si nu au interes sa schimbe ceva la motor, in prima faza mecanicul a zis ca nu aude nimic ,dupa mai multe teste a trebuit sa recunoasca ca e un zgomot dar ca asa fac toate , de curiozitate m am dus la un alt dealer si am testat alt megane cu acelasi motor si km similari motorul nu rontaia, ciudat este ca nici a mea nu rontaie absolut tot timpul ( oricum atunci cand o face suna asa urat incat imi este rusine sa apasa pedala de acceleratie ) dar n am reusit sa inteleg ce anume provoaca acel zgomot . daca aveti alte idei as' fi bucuros sa le aplic.

Multumesc
costas78
Da, deci și mie îmi ronțăie 636-le de ceva vreme, uneori fără vreo modificare pe diagnoză chiar clănțăne tare in accelerație și nu neapărat într-o plaja de turație anume culmea, cu corecțiile injectoarelor foarte aproape de 1. Ca un paradox, un cunoscut tot cu 636 are corecții nasoale (maxim 1.28 și minim 0.6) și al dracu motor, zici că e benzinar. I-am cuplat Pyren la mașina și m-am crucit. EGR hi este semiblocat și în filtru pe particule am găsit 56 de grame. Tocmai ce spunea că a șters cu telefonul eroarea aferentă.
pflorin1315
Culmea ca la fostul loc de munca ( o firma de distributie cu parcul auto iintegral de la DACIA&Renault ) am folosit cel putin 20 de SANDERO, LOGAN SI MEGANE3 toate cu ani de fabricatie diferiti si rulaje diferite si n am auzit rontaitul asta , mosini folosite de agenti de vanzari care nu aveau mila de ele , mentenanata doar minimul necesar plus motorina de ce a mai ieftina. Asta a fost si motivul pentru care am cumparat Renault , motorul mi s a parut idestructibil.

predescum
Salutare cum sunt corectiile din poza? Megane 3 1.6 dci 130
Gil26
Salut,
Valorile din captura atasata arata bine, sunt apropiate de zero (asta ca tot s-a tinut pe aici “teoria” gresita cu valorile corectiilor “in modul” la MeganeIII 1.5 dCi K9K636\836), producatorul ofera la Megane III motor 1.6 dCi cod R9M414 valori limita de -5 si +5 mg/pulv (asa cum am mai scris foarte “generoase”) dar conteaza si conditiile in care acestea sunt citite si sunt cateva proceduri pentru asta, citez un extras:

QUOTE
Injectoare : Valori de referință
Resurse de diagnosticare      Condiție                            Valoare
PR063 Temperatură Carburant    Vehicul sub + după contact    X > 40º C
PR064 Temperatură apă motor    Motor pornit timp de 2 minute    X > 50º C
Valoare de corecție post la post      Vehicul sub + după contact -5 < X < 5 mg/pulv
Volumul de carburant de retur    Motor pornit timp de 2 minute  X < 60 ml
Volumul de carburant de retur    Motorul antrenat timp de 15 sec.  X < 10 ml
….
Controlați echilibrul reglării carburantului, injector cu injector
Note!!!
"Stare vehicul motor pornit" în conformitate cu procedura recomandată:
Temperatura apei trebuie să fie cuprinsă între 70°C și 80°C:
RN-CLIP-DISPLAY Domain:(INJECȚIE) PR064-TEMPERATURĂ APĂ
Temperatura carburantului trebuie să fie cuprinsă între 15°C și 50°C:
RN-CLIP-DISPLAY Domain:(INJECȚIE) PR063-TEMPERATURA CARBURANTULUI
RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain:(INJECȚIE) SC031-DIAGNOSTICARE FUNCȚIONALĂ CILINDRI
Pentru a avea acces la interpretarea rezultatelor:
G000_010_032_O-injectoare/000000-Generic/111-Procedură de diagnosticare
……


In captura ta se observa PR063 –Temperatura carburantului = 37.3 º C, temp apa nu stiu, dar corectiile acelea -0.3, +0.4, -0.1, 0.0 mg\cp par OK.
Atasat si un grafic cu variatia corectiilor injectoarelor in functionare intr-un regim urban –autostrada –DN.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.