Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injectoare Renault Megane 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
costas78
Eu m-am referit la faptul ca masina colegului M1r3l este din 2010 cu alt sistem de injectie fata de sistemul pe care il avem noi (eu si cu clau166), bineinteles, era doar o supozitie, atata vreme cat el nu furnizase date despre motor si nu cred ca avea sistemul stop&start.

Cat despre aplicatia Car Scanner tind sa cred ca, de peste un an si jumatate de cand o am eu instalata si monitorizez cativa parametrii, la ultimile updateuri din vara (august) si pana in ziua de azi observ (poate gresesc), ca uneori imi indica niste valori corectii total aiurea, cu toate ca masina in momentul ala nici macar nu "rontaie", si se comporta excelent. Pe de alta parte, cand corectiile afisate sunt foarte, foarte bune, incepe cu detonatii ciudate la acceleratie, care se manifesta o scurta perioada de timp si cand corectiile o iau razna (nu excesiv) se calmeaza si merge foarte bine. Toti ceilalti parametrii (pres. rampa, debit aer admisie, evacuare si functionare EGR-uri, calpete, temperaturi, regenerari, tensiuni senzori si corelatiile dintre ele sunt foarte bune, in sensul ca nu exista nici o modificare intr-un an. Am salvat peste 500 de grafice si le-am comaprat ca un nestiutor care face doar comparatii si culege informatii, dar nu s-a modificat nimic. Am comparat si cu garficele tale Gil26 si sunt izbitor de asemanatoare chiar daca nu sunt facute pe acelasi motor, dar raspunsul este pe acolo.
Pe de alta parte cred ca injectoarele sufera daca probleme sunt in alta parte (inclusiv combustibil), sau traseul de aer(cu tot cu recirculare si evacuare) este extrem de important. Daca gaseam in Constanta un diagnostician capabil, inclusiv la cele 3 reprezentante, acum eram un om mai linistit si probabil linisteam si pe altii, dar eu sunt de cu totul alta meserie.
Gil26
Pentru monitorizari (inclusiv corectiile injectoarelor si parametri aferenti) precise si mai ales corecte ale injectiilor K9K aplicatia CarScanner nu este OK.
M1r3l
@Gil26 Stii vreo alta aplicatie/interfata mai buna pe care pot sa o folosesc pentru uz personal?Nu de alta dar nu vreau sa bat drumul la reprezentanta si sa dau de meseriasi incapabili..
Gil26
@ M1r3l, discutii si informatii\date despre interfete si programe de diagnoza (recomandate cele Renault) gasesti pe topicele dedicate (aici cred ca suntem offtopic daca intram in astfel de detalii).

PS: Iar legat de cei din unele reprezentante (clar ca nu toate) cu putin timp in urma am ajutat cu informatii un coleg cu un motor K9K856 care printre alte erori avea si doua legate de injectoare, cei care au facut diagnoza le-au sters fara sa faca o analiza, l-au trimis pe coleg "sa mai faca o tura", evident ca erorile au reaparut si solutia a fost "schimbam domne' injectoarele", este un alt bun exemplu (si cred ontopic) cand daca nu se face o diagnosticare conforma urmata de o analiza a parametrilor\starilor corespunzatoare in functionare plus eventuale verificari electrice aferente se pot schimba componente (injectoare destul de scumpe in cazul de fata) fara insa a se rezolva neaparat si cauza sau cauzele problemei.
silvanu96
injectorul 1 este cel de la distributie , nu cel de la cutie.
lupukel
La k9k836, 1 e la volanta, 4 la distributie, ori am trait ultimii 4 ani in minciuna smile.gif
ProfiBv
cil. 4 la distributie
tiron.alex
QUOTE(clau166 @ 4 Sep 2021, 15:43)
Pompa mea de vacuum se incadreaza la descrierea ta. Pare cu ceva mizerie pe ea. Ce simptome ar trebui sa dea pompa asta ?
*



Salut si la multi ani!

Am si eu o banuiala ca exista o problema la masina din semnatura.
In primul rand pompa de vacuum este afumata, cu ceva mizerie pe ea, dar hai totusi sa nu generalizam pt ca la masinile de la munca - Dustere 1.5dci 110cp sunt la fel afumate, cu depuneri, desi functioneaza in parametri si au km f putini, <30k.

Problema la mine ar fi ca se simte un lag puternic la accelerare, plus ca in treptele 3-4-5-6 cand o accelerez brusc si o tin accelerata, fluctueaza turatia motorului, de la 2500rpm scade la 2100rpm, apoi din nou de pe la 2800 scade pe la 2500. Repet, acceleratia e calcata la maxim.
As atasa un video, dar mai mic de 8mb nu am reusit sa-l fac si nu ma lasa sa-l atasez.

Am un vecin tot cu M3, 1.5 dci 110cp care fix la fel face.

Sa fie problema de pe circuitul / pompa de vacuum? A mai intalnit cineva problema asta?

Multumesc
clau166
Daca o tii accelerata la punct fix mai e turbina in presiune ? Cat timp maresti turatia inteleg sa faca presiune dar apoi cred ca ar trebui sa elibereze presiunea.

La mine stand pe loc introduc in treapta 1 de viteza si apas ambreiajul, apas maxim acceleratia nu trece de 3000rpm. E un fel de limitator de turatie probabil sa nu patinez ambreiajul foarte mult la plecarea de pe loc. Am vazut si la 1.6tdi asa. In fine ...daca tin apasata acceleratia in felul acesta nu-mi variaza turatia ci sta blocata la 3000rpm. In schimb daca incerc sa mentin 2000rpm fix fix doar din pedala de acceleratie nici eu nu pot mentine. La megane 2 1.5 dci 85cai pot mentine lejer la 2000rpm fix dar la mine nu.
clau166
Am cumparat un set de injectoare noi. N-au avut factura dar pretul a fost ok si m-a imbiat sa le cumpar. Au sosit si au fost exact cum a zis vanzatorul : noi noute 3 fiind sigilate in cutie + 1 desigilat dar tot nou. Se vedea ca nu era montat sau probat in vreun fel. M-am uitat pe toate partile si injectoarele sunt de generatie noua, an fabricatie 2019 ( dupa seria lor ). Deci totul ok.

Demontez eu injectoarele mele si le montez pe acestea pe masina. Notez codurile, le trec in calculatorul masinii. Dau resetare la adaptivi motor, resetez corectiile pe injectoare. Amorsez cat de cat circuitul de inalta presiune pana la injectoare punand contactul de mai multe ori ( nu stiu daca ajuta dar sa fie acolo). Dau sa pornesc motorul si dupa ce a dat vreo 3-4 secunde la automat ( probabil pana s-a amorsat circuitul ) a pornit motorul. Am lasat diagnoza conectata la masina sa urmaresc parametrii.

Bun, deci porneste motorul si merge la ralanti cu 900rpm. Observ presiunea in rampa 365 bari si timpul total injectie motorina pe la 12mg. Las la ralanti si supraveghez ceilalti parametri ascultand motorul fara sa observ vreo urma de imbunatatire a zgomotului la rece a motorului. Temperatura exterioara +5 grade. Dupa vreo 2 minute de rulat la ralanti observ ca motorul incepe sa tremure usor si presiunea in rampa a crescut la 390 bari. Foarte tare ! Cu injectoarele noi am exact acelasi comportament pe care il aveam iarna la temperaturi negative cu injectoare proaste. Practic injectoarele noi au mers mai prost decat cele pe care le-am inlocuit. N-am mai avut tremurat al motorului de nu mai stiu cand. Am observat corectiile injectoare ca au luat-o razna si injectorul nr 4 era pe la 1.5 cu corectia. Am lasat in continuare sa se incalzeasca motorul si dupa alte 2-3 minute s-a potolit si a parut sa mearga din ce in ce mai bine. Cred ca dupa vreo 15 minute de mers la ralanti injectoarele noi au ajuns la mersul injectoarelor mele vechi. La final corectiile pe injectoare erau cu abateri mici in jurul 1.

Ma astept ca maine sa scot masina la o tura si ecu sa invete usor noii parametri. Totusi.... e normal sa mearga prost cu injectoare noi ?
lupukel
Eu zic ca e perfect normal, din ce am observat eu, ecu n-are de unde sa stie dinainte cum o sa iti mearga injectoarele si e programat sa baleeze prin toata plaja de valori pana ajunge la o configuratie stabila.

P.S. Eu ti-am zis demult ca problema ta nu-s injectoarele, dar cine stie, poate cum ai zis si tu, dupa ce mergi putin poate trec toate.
clau166
Ca si altii de aici, si eu am fost initial la un mecanic. Mecanic de reprezentanta Renault. Verdictul dupa tester si verificari a fost injectoarele. Asta se intampla cu 2 ani in urma inainte sa schimb prima data injectoarele. Dupa ce le-am schimbat cu unele OK cu kilometri putini si tot existau problemute fata de o alta masina echivalenta reactia mecanicului a fost ca injectoarele cumparate nu sunt nici astea sh in cea mai buna forma si ca au uzura.

In timp am tot invartit diagnoza si am frecat fiecare componenta importanta ( senzori, turbo, evacuare ) fara sa gasesc nimic cu probleme evidente. Piesele inlocuite n-au facut diferenta in functionare semn ca mergeau si cele vechi. Unele din ele au meritat testate pentru ca au costat 100-300 lei cu manopera 0 pentru ca le-am inlocuit eu si cel putin mi-a iesit din cap ideea ca ele ar putea fi de vina.

O sa revin dupa 2-3 zile de functionare cu noile injectoare. Daca nu se observa o imbunatatire majora si functioneaza exact ca si cele vechi va trebui sa caut problema in alta parte. Ideile care imi vin ar fi legate de senzori temperatura ( debitmetru , senzor temperatura antigel ) , senzori care influenteaza avansul injectiei. Daca nici astea nu sunt ...va trebui ca la inlocuirea distributiei sa verifice cineva daca pompa de injectie e montata corect sau daca se putea gresi pe undeva. Am ramas fara idei.
ligrivis
Pompa de injectie nu intra in calcul la distributie caci baga inalta presiune in mod constant si injectoarele electrice deschid cand au timpul programat din ECU. Doar daca este decalata distributia la axul cu came sau arborele cotit ar fi cazul.
Cunosc pe cineva cu un motor cu 2 axe cu came si la o distributie pusa gresit cand era incarcat masina era moarta iar fara incarcatura mergea fara probleme motorul.
dan-paul
Salutare tuturor,
Am si eu o problema legata, cred, de injectoare.
Dupa 10 zile de concediu, mergeam catre casa si la un moment dat mi-a aparut pe bord mesajul "Engine failure hazard" si "Stop". Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupa vreo 5 min am pornit masina, mesajul se stinsese si am dat sa plec. cum am apasat acceleratia a aparut din nou acel mesaj. Am oprit din nou si am ridicat capota. Am vazut ca motorul si capota erau stropite cu motorina care provenea de la supapa pompei de injectie. Am asteptat 5 min si iar am pornit masina. De data asta am plecat de pe loc foarte incet, fara sa bruschez acceleratia si am putut merge fara sa mai apara acel mesaj.
Pana la urma am ajuns cu ea in service renault, iar mecanicul mi-a spus, dupa ce a facut un test, ca e dus un injector.
As vrea sa va intreb si pe voi care e parerea voastra.
Am atasat o poza cu locul pe unde stropeste cu motorina atunci cand functioneaza motorul.[attachmentid=1628134958]
lupukel
E supapa de golire aer de pe furtunul ce vine de la filtrul de motorina la pompa de injectie. In mod normal cand apesi pe zona din centru se deschide supapa, si in rest tre sa stea inchisa.
dan-paul
Stiu ca atunci cand apesi pe tija care iese din ea, stropeste cu motorina. Dar am observat ca si in timpul functionarii motorului, stropeste cu motorina pe la supapa aceea, fara sa apas pe ea. E ca si cum presiunea in pompa ar fi mai mare decat ar trebui.
costas78
Supapa asta protejaza pompa de inalta de o eventuala suprapresiune creata de pompa de alimentare din rezervor( cine are)??? Daca da, verifica si filtrul de motorina sa nu fie umflat. Eu dupa 5000km de mers cu un filtru de origine neconform, l-am scos umflat si stramb si l-am inlocuit cu altul Mahle 752/2D. Bine ca l-am vazut cand am schimbat un bec in far. Cu toate astea nu am avut probleme de vreun fel, sa ne spui si noua cum ai rezolvat si de unde era.
dan-paul
nu cred ca pompa de motorina din rezervor poate sa creeze suprapresiune in pompa de inalte. Din ce stiu, exista circuit de retur pentru excesul de motorina
Supapa aia nu cred ca are treaba cu pompa din rezervor. Pompa de injectie este antrenata de cureaua de distributie si creaza presiunea in rampa. Daca presiunea in pompa e prea mare, probabil ca face ca supapa aceea sa evacueze suprapresiunea si astfel arunca motorina. Cel putin asa gandesc eu. Corectati-ma daca gresesc.
costas78
De acord cu tine ca exista retur si totusi sunt o gramada, in frunte cu rusii care aduc Megane-uri din Europa si care au postat cu litere mari si rosii ce filtre sa folosim si ce filtre nu, la modelele cu pompa de alimentare in rezervor.
https://www-k9k636-top.translate.goog/?_x_t...=ro&_x_tr_hl=ro

Nu stiu, imi dau cu parerea, dar supapa asta nu se mai poate strange cumva, astfel incat sa permita doar trecerea aerului cand este cazul. Cand iti arunca combustibil pe acolo, vezi pe teser daca ai si o scadere a presiunii in rampa, eventual.
AdiK87
Salut, cum pot sa imi dau seama ce marca de injectoare am pe masina? Renault M3, 1.5 dci 110 cp, an 2012.
clau166
Iti poti da seama dupa codul motor. Marca e Continental pentru motorul tau dar pentru model de injector precis ai nevoie si de codul motor. Din cate stiu sunt 2 modele de injectoare Continental pentru modelul de 110 cai iar in 2012 se intalnesc ambele.
AdiK87
Codul motor e KZ8G 06
Gil26
Pentru ca nu a raspuns nimeni, din datele pe care le am pentru MeganeIII 1.5dCi 110CP din 2012 codul motor poate sa fie K9K636, 836, 837 sau 846. Pentru K9K636 codul OE al injectoarelor este 8201041272 iar cod Siemens A2C59507596, pentru restul cod OE 8200903034 cod Siemens A2C59513484 vezi si postul #33 din acest topic: Link post#33
Atasat si o captura cu aceste coduri, desigur ca pentru o verificare mai sigura se poate folosi seria de sasiu (VIN).
AdiK87
Iti multumesc
dan.gorea
Îmi puteți spune cum se reseteaza timpii pe injectie.?
sami73
Buna ziua,
Sunt posesorul unui Renault Megane Grandtour 1.5dci 110, cp cod motor k9k 836 - KZ1G,
din 2011 si are 268 k. In data de 19.06.2022 (a 2a zi avem revervare in Grecia), mi-a aparut mesajul "check anti pollution system", masina functionand perfect. Am mers la tester, iar mecanicul mi-a spus ca-i "dusa electronica" injectorului 2. Toate 4 injectoarele aveau valori apropiate de 1. Dupa stergea mesajul am făcut un drum pe A1 (100km), iar masina functionand si fara sa imi reapara mesajul, am
riscat, si am plecat in concediu. Pana acum am facut aprox.900 km, fara nicio problema.
Adresez rugamintea membrilor grupului de a ma ajuta cu un sfat:
Ce ar trebui facut? Se reconditioneaza injectoarele piezo? (As merge la BZ).
Sa il inolcuiesc pe cel cu problema cu unul SH, sau nou?
Va mulțumesc mult!
ProfiBv
Nou , @1300 ron cu tva
lupukel
Du injectorul/injectoarele la verificat la stand daca chiar vrei, inainte de a te apuca sa dai bani pe altele sau pe reconditionat.

Corectiile afisate nu inseamna aproape nimic, daca mecanicul tau a dat verdictul ca e dus injectorul doar pe baza corectiilor, cauta-ti alt mecanic.

Erorile de anti-polution nu au prea mult a face cu injectoarele, oricum. Primul suspect e EGR.
ProfiBv
Tot "de prisos" zic si eu si in fond colegul intrebase doar atat
"Ce ar trebui facut? Se reconditioneaza injectoarele piezo? (As merge la BZ).
Sa il inolcuiesc pe cel cu problema cu unul SH, sau nou?"

Poate a nimerit un mecanic cunoscator .
xmisterx
Ar trebui postata exact eroarea care a fost gasita la diagnoza, din postarea lui sami73 si corectiile de pe injectoare nu pare sa fie o problema cu ele, raspunsul mecanicului e dubios, daca injectorul avea o problema electronica in 900 de km facea iar probleme.
dan.gorea
QUOTE(cristian_nechita @ 16 Oct 2019, 11:56)
Pune pe cil 4 un injector nou.
Dupa o sa iti coboare si corectiile pe primele 3.
La 0.45 injectorul 4 sigur iti curge.
*


Cum adică,daca este aproape de zero este defect injectorul,nu trebuie sa fie cat mai aproape de zero?
lupukel
QUOTE(lupukel @ 1 Sep 2021, 11:17)
Gil26, o sa incerc sa iti explic, sper sa intelegi.

Corectiile gasite la rusi de catre costas78 sunt corectii in valoare absoluta, de aia sunt negative sau pozitive.

Corectiile afisate de can clip si alte scule, la motorul asta sau la 836 cum am eu, sunt corectii relative la valoarea nominala (intotdeauna pozitive), iar formula de calcul am zis-o mai sus.

Faptul ca injectorul poate sa functioneze de la 0.3 la 1.9 corectie relativa nu inseamna ca si merge bine motorul, de aia am zis mai sus ca corectiile normale sunt de la 0.8 la 1.2, sau pe limba rusilor, de la -0.2 la +0.2.
*



@dan.gorea depinde cu ce scula le citesti. Daca folosesti can clip atunci corectie 1 inseamna ca injectorul merge perfect. Alte scule pot da corectiile de la -1 la 1, si atunci corectie 0 inseamna ca merge perfect.
dan.gorea
Dețin Nissan Juke aceași motorizare că și pe Megane3,adică 1.5dci 110cp.
In anii trecuți tot îmi apărea eroare pe injectorul 3,cam o data pe an,a îl acesta în 6 luni eroarea a apărut de 3-4ori ,eroare este pe partea electrica,așa că m-am decis să îl înlocuiesc și se pare că am făcut o prostie pt că merge mai rău mașina. Am pus injector nou și clănțăne motorul până în 200rot/min. Am citit corecțiile la injectoare
1----1,06
2---1,40
3-----0,41
4-----1,16
Sa fie oare alt injector defect,ce este de făcut?
lupukel
@dan.gorea ti-am raspuns dincolo
dan.gorea
QUOTE(lupukel @ 27 Jun 2022, 14:56)
@dan.gorea ti-am raspuns dincolo
*


Am vorbit cu cineva din reprezentanta și spune că la E5 nu trebuie făcut nimic după schimbarea injectorului,merge chiar daca nu se rescrie injectorul. Dac nu știu de ce la mine clănțăne
lupukel
@dan.gorea faci cum crezi, eu am patit ceva aproape identic cand am inlocuit un injector si am uitat sa ii scriu codul. Cand am pornit-o au luat-o toti dracii si corectie in jur de 0.4 pe injectorul respectiv. Doar ca eram cu diagnoza pe masina, am scris codul si s-a rezolvat imediat fara sa reinitializez nimic altceva.

cj98czh
Gil, eu personal m-am saturat de figurile tale de d-soara de pension .. nui faci decat sa bagi batul prin gard ... asa ca la urmatoarea iesire o sa iti pun toate "cunostintele" tehnice pe tusa ... o perioada, asta ca sa stii de ce nu o sa mai poti posta.
dan.gorea
QUOTE(lupukel @ 27 Jun 2022, 15:25)
@dan.gorea faci cum crezi, eu am patit ceva aproape identic cand am inlocuit un injector si am uitat sa ii scriu codul. Cand am pornit-o au luat-o toti dracii si corectie in jur de 0.4 pe injectorul respectiv. Doar ca eram cu diagnoza pe masina, am scris codul si s-a rezolvat imediat fara sa reinitializez nimic altceva.
*


Injectorul l-am rescris. Cam cat trebuie sa fie corecțiile la injectoare? Sa înțeleag că este defect injectorul care l-am pus?
lupukel
Da o tura cu ea. 0.8 - 1.2.
dan.gorea
Am dat o tura dar nu și-a revenit. Am fost astăzi la cineva și mi-a spus că nu s-au echilibrat injectoarele și să o duc luni. Voi aștepta până luni sa vad daca reușește să îi facă ceva
clau166
Iesi pe un drum liber si fa 8-10 accelerari-decelerari in fiecare treapta de viteza 2,3,4 in felul urmator :
- incalzesti motorul la temperatura normala de functionare
- de la 1500 rpm accelerezi pana peste 3000rpm si iei piciorul de pe acceleratie si o lasi sa curga lin masina in frana de motor pana la sub 1500 rpm.
- faci lucrul asta de 8-10 ori intr-o treapta. Treci la urmatoarea treapta de viteza si faci acelasi lucru.
- o decelerare in frana de motor ar trebui sa dureze minim 10 secunde. Daca nu dureaza atat ( cum e cazul in treapta 2 pentru ca e frana de motor mai puternica ) poti incerca in coborarea unei pante. Important e sa faci cat mai multa frana de motor.

Ar trebui in felul asta sa se autocalibreze injectoarele. Nu zic ca vor merge stas dar mai bine. Se va simti imbunatatire. Perioada de calibrare e cea in frana de motor si nu conteaza cum ajungi la peste 3000rpm daca esti cu acceleratia la blana sau nu. Masina face si singura fara sa stii autocalibrarea asta doar ca dureaza mai mult timp pana faci suficienta frana de motor in traficul normal.
lupukel
Eu am folosit schema cu reinitializare egr, declanseaza instant recalibrarea injectoarelor pornind de la parametri impliciti dati de codurile lor. Altfel calculatorul de injectie ia de bune ultimele corectii si freaca toate injectoarele pana scapa de corectia de 0.4. Ca n-are de unde sa stie care din ele merge prost. Rampa comuna are si dezavantaje. Asta din ce am observat eu.

Eu as verifica inca o data codul scris, sa nu fi gresit ceva la scriere ca nu se disting chiar foarte clar codurile pe injectoare.
dan.gorea
Problema sa rezolvat dar nu știu cum pt că am dus-o la mecanic și am lăsat-o acolo doua zile,când am dus-o a spus mecanicul că nu sunt echilibrate injectoarele.
lupukel
Probabil ca nu era scris codul corect
Valizak
Salut. Am cumparat de cateva zile un M3 2015 e6 1,5dci 110cai 209tkm.Motorul porneste si trage foarte bine, nu fumega doar ca injectoarele rontaie destul de tare intre 1800 si 2500 ture. Treaba e ca nu au rontait de la inceput ci dupa ce am schimbat bateria si am alimentat din România.Codul injectoarelor este scris corect, au fost schimbate toate la 170tkm-au mai putin de 40tkm si cred ca au fost noi, a costat 1600e in NL. E posibil sa se fi stricat asa repede? Codul injectoarelor este H8201100113. 166006212R -stiti de cine sunt produse? Pompa e Conti. Oare merg reparate?
lupukel
Salut, injectoarele sunt continental/siemens, ca si pompa de inalta. Merg reconditionate, daca au probleme pe partea mecanica. Bobinele nu se gasesc (partea de comanda, electrica).

Dar te grabesti cu reconditionatul, rontaitul nu e neaparat de la ele. Daca ai schimbat bateria e posibil sa se fi resetat din adaptarile de pe injectie cat a fost bateria data jos. Ai rabdare, mergi cu masina si probabil ca o sa isi revina.

Daca ai dubii legat de calitatea motorinei cu care ai alimentat, baga un plin cu motorina scumpa de la omv si da-i talpa, cum zice lumea pe aici.
einstein1984
bobinele sunt de fapt elemente piezo, daca a picat ala trebuie alt injector.
Valizak
Motorina e rompetrol, fuge si trage de rupe, nu are erori. Am sa merg asa cu ea o perioada, vedem ce se intampla.
Calin07
Salutare!

Din greseala, am sters datele VCV3 din calculatorul de injectie si acum masina nu mai porneste...

Cine ma poate ajuta si pe mine cu datele de la masina lui?

Masina in cauza este megane 3 2012 1,5 110cp k9k 636.


Datele se gasesc la donnees fournisseur.

Ma gandesc ca trebui sa fie aceleasi la masinile cu acelasi tip de injectie, pentru ca sunt date de la fabricant.

Multumesc.

Atasez si poza cu isprava...
Valizak
Revin cu noutati. Azi am facut un drum in afara localitatii, cand sa zic ca parca nu mai rontaia asa de evident a dat de doua ori in nas, in treapta 4 pe accelerare, pur si simplu s-a potignit, de doua ori, nu are erori stocate si rontaie in continuare intre 1800 si 2200 ture in sarcina, pe liber nu rontaie deloc. Ceva mecanic ok in Bucuresti care sa imi verifice si mie injectoarele? Eventual sa le schimbe pe cele cu probleme?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.