Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce ma nemultumeste la Kadjar?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
adib4900
Pare corect ce spune vvede. Am sa incerc.
Multumesc pentru raspunsuri.
Marian Constantin
O poveste reala spusa pe un alt forum:
Kadjar Zen la care i s-a adaugat modulul de pliere automata a oglinzilor de la Renault in service Renault.
Apoi si-a pus pe masina si modulul chinezesc de ridicare automata a geamurilor la un service oarecare.
Dupa o ploaie oglinzile nu au mai revenit in pozitia de mers. S-a dus la Renault si au constatat ca apa de ploaie a intrat in usa si a inundat modulul Renault cauzand evident un scurtcircuit si arderea acestuia. Modulul chinezesc statea frumos in apa si mergea fara probleme!!!!
Pozitia Renault? Montarea modulului chinezesc a dus la inundarea si arderea celui Renault deci defectiunea nu e acoperita de garantie!

Vina chinezilor ca fac module rezistente si nu a lui Renault ca ploua in usa de ajunge apa la 2 cm.
Chinezisme radmasa.gif

Asa, sa adaug si faptul ca ploua in usa la lista cu ce ma nemultumeste la Kadjar!
ticatara
Am de cateva saptamani un Kadjar si am o mica problema: am modificat de cateva ori displayul (pe varianta cu turometru clasic) si de fiecare data a revenit singur la cel initial dupa zi sau doua.
Si nu se reseteaza doar display-ul, ci si alte informatii, gen consum mediu, s.a.

Stie cineva de la ce ar putea sa fie?
Multumesc
ypymotors
Salut, seteaza un profil de utilizator
ticatara
Nu exista optiunea de a seta profile la mine.
Nu stiu daca tine de model, eu am varianta de dotare LIFE.
george1582
Asa mai îmi face si mie dar mai rar, la cateva luni cand o apuca se reseteaza si trebuie sa setez iar skin-ul si celelalte optiuni. Le-am zis la service si au zis ca totul este ok.
Apropo, acum cand este frig dau pe 26 de grade si parca nu este foarte cald in masina. Mai are cineva probleme de genul asta?
Marian Constantin
QUOTE(george1582 @ 25 Jan 2018, 20:23)
Asa mai îmi face si mie dar mai rar, la cateva luni cand o apuca se reseteaza si trebuie sa setez iar skin-ul si celelalte optiuni. Le-am zis la service si au zis ca totul este ok.
Apropo, acum cand este frig dau pe 26 de grade si parca nu este foarte cald in masina. Mai are cineva probleme de genul asta?
*



Pentru Renault toate ciudatenile sunt "normale".
26 de grade nu este "foarte cald". Daca scoti "eco" se incalzeste un pic mai repede.
romeo_id
QUOTE(george1582 @ 25 Jan 2018, 20:23)
Asa mai îmi face si mie dar mai rar, la cateva luni cand o apuca se reseteaza si trebuie sa setez iar skin-ul si celelalte optiuni. Le-am zis la service si au zis ca totul este ok.
Apropo, acum cand este frig dau pe 26 de grade si parca nu este foarte cald in masina. Mai are cineva probleme de genul asta?
*



am observat si eu asta... de la 26 parca sare la 35 cand comuti pe HI. Important e sa o pui pe auto, apoi dai 26... sau sa te asiguri ca ai peste 2 liniute la ventilator. Adevarul e ca nici am citit manualul, dar climatizarea functioneaza contra-intuitiv. La vechiul clio, doar ajustam rotita de caldura si parca eram multumit de rezultate indiferent de treapta ventilatorului.
george1582
QUOTE(romeo_id @ 3 Feb 2018, 09:49)
am observat si eu asta... de la 26 parca sare la 35 cand comuti pe HI. Important e sa o pui pe auto, apoi dai 26... sau sa te asiguri ca ai peste 2 liniute la ventilator. Adevarul e ca nici am citit manualul, dar climatizarea functioneaza contra-intuitiv. La vechiul clio, doar ajustam rotita de caldura si parca eram multumit de rezultate indiferent de treapta ventilatorului.
*



Am vorbit si eu cu cei de la service, au pus calculatorul si am stat langa ea sa vedem cum merge. Eu credeam ca senzorul ce citeste temperatura din habitaclu indica eronat si din cauza asta nu da drumul la mai multa caldura, dar se pare ca indica bine. Problema asta am întâlnit-o si pe alte forumuri in alte țări.Personal cred ca este ceva legat de logica de functionare, cred ca prioritate are temperatura motorului atunci cand temperatura din habitaclu este apropiata de temperatura ceruta. Ma gandeam sa pun un "carton" la radiator, sa vad atunci cum se manifesta, dar nu am avut timp pentru experiente. Oricum la service raspunsul este ca totul merge perfect. Pana atunci cand vreau mai cald, dau pe HI si "reglez" temperatura din treapta de turatie a ventilatorului.
mars
Nu mai citati ultima postare, e clar ca la aia va referiti.
romeo_id
[offtopic] Acum dadeam reply si quote la postarea ta, mars, si ziceam "ok, multumim pentru precizare" smile.gif). [/offtopic]

Cred ca intr-adevar functioneaza asa cum a fost gandit (cu dosul). Incearca sa comuti pe modul "Auto" si ai sa vezi ca functioneaza caldura si sub "HI". Problema principala la modul auto e ca iti baga el aer cald pe la parbriz, ceea ce mi se pare o prostie, daca comuti pe alta pozitie iese din "auto". Poate eu vreau la picioare. Pe bune ca e aiurea incalzirea asta... Cand o sa n-am ce face o sa "RTFM", poate ma iluminez.
mars
QUOTE(romeo_id @ 9 Feb 2018, 09:56)
[offtopic] Acum dadeam reply si quote la postarea ta, mars, si ziceam "ok, multumim pentru precizare" smile.gif). [/offtopic]
*



post-336-1110552449.gif
kriprii
Ieri au observat un zgomot care vine din volan dupa ce trag maxim de voland stanga sau dreapta si apoi dau repede inapoi, e un sunet de cauciuc pe o suprafata uda. Are cineva idee ce ar putea fi?
Dragd
QUOTE(kriprii @ 23 Feb 2018, 13:32)
Ieri au observat un zgomot care vine din volan dupa ce trag maxim de voland stanga sau dreapta si apoi dau repede inapoi, e un sunet de cauciuc pe o suprafata uda. Are cineva idee ce ar putea fi?
*


Am aceeasi problema, am fost cu masina in service la reprezentanta reno cu ocazia ITP-ului si i-am rugat sa se uite de unde vine zgomotul respectiv de la directie. Au verificat si mi-au spus ca exista un burduf de cauciuc pe caseta de directie care nu mai sta in pozitia initiala si provoaca zgomotul respectiv la rotirea volanului. Au pus burduful in pozitia initiala si zgomotul a disparut...pana a doua zi cand a inceput iar sa scartaie. Oricum au zis ca daca zgomotul persista sa merg inapoi la ei sa inlocuiasca burduful respectiv pe garantie, ceea ce o sa si fac.
mars
QUOTE(mars @ 7 Feb 2018, 20:08)
Nu mai citati ultima postare, e clar ca la aia va referiti.
*



Ultimul avertisment! O sa sterg postarile.
romeo_id
Am avut si eu aceeasi problema. De fiecare data cand roteam de volan se auzea un scartait infundat. Era de la burduful din capatul coloanei de directie. Trebuie gresata zona aceea. La mine s-a reparat la ultima revizie cu niste spray. Acum aproape 3 luni. Dar ma astept sa apara la loc zgomotul.
kriprii
Revin cu update: a facut fix 3 zile, de sambata nu a mai facut si am mers in toate 3 zilele km buni...nici nu stiu ce sa zic!
karla
La calculator la mine nu apare consumul de carburant, adica sa stiu cat carburant am consumat de la Bucuresti la Calarasi. Apare cel mediu, dar nu consumul de carburat. Stie cineva cum sa procedez. La varianta Life este pomisorul cu frunze, care iti arata cum ai condus.Daca da cum il setez. Multumesc.
mars
Inmultesti consumul mediu cu numarul de kilometri wink.gif.
draculafly
Salutare! Pentru a deschide si a inchide geamurile trebuie neaparat ca motorul sa fie pornit?Am incercat sa deschid cand e pe "accesorii" dar nu a mers! E vreo smecherie, trebuie activat ceva?Kadjar X mod!
karla
Mars, pana la calarasi unde am fost eu sunt 100 de km. Can am oprit imi arata un consum mediu de 4,7 la 100 de km. Am inmultit 4,7 x100 si mi-a dat 4,7o. Este bun acest consum la 100 de km Pe A2 am mers cu 130 Km la ora. Cu Loganul pe benzina consumam 6,5 cand ajungeam acasa, iar aici este 4.7. De asemena cu Loganul nu depaseam 110 km la ora ca se ridica consumul. Am sa tin cont de sfatul tau. Dar intrebarea este de ce nu am si eu. functire sa imi arate consum utilizat, Multumesc pentru sfat.
s-ervin
radmasa.gif coffee_spitsk.gif
?km x4,7l
X(l) = ---------------
100
mars
wise_guy.gif
karla
Niciodata nu mi-a placut matematica.Daca nu am calculat bine, va rog sa ma scuzati. Nu ma supar daca imi aratati dvs. Multumesc mult de tot. Pana la Aeroport au fost 24,2 km, iar consumul mediu a fost de 4,2 litri la 100 de km. Poate ma ajutati sa imi spuneti cati litri de motorina am consumat pana la aeroport. Multumesc mult.
s-ervin
1.01 l de mot.
tatimeu
karla draga/dragule
tu iti bati joc de noi sau care e faza
inteleg sa mananci litere, sa te exprimi mai asa cuvinte scrise acolo unde nu trebuie in propozitie sa ai intrebari despre masina dar deja cred ca multi suntem exasperati de ceea ce poti sa scrii/intrebi pe aici
myreno4me
Dar ce credeai, ca toti cei care isi permit o masina noua sunt academicieni?
Dilema e de ce nu si-o luat beamveu!?!
vvede
Radem glumim smile.gif, dar eu inteleg ca user-ul @karla are o problema: nu ii afiseaza BC-ul litrii consumati
Spre ex. la Clio din semnatura se afiseaza pe langa litri la suta (consum mediu de la ultima resetare), viteza medie, range, consum instantaneu si litrii consumati
bgd2018
QUOTE(karla @ 11 Apr 2018, 06:30)
Niciodata nu mi-a placut matematica.Daca nu am calculat bine, va rog sa ma scuzati. Nu ma supar daca imi aratati dvs. Multumesc mult de tot.  Pana la Aeroport au fost 24,2 km, iar consumul mediu a fost de 4,2 litri la 100 de km. Poate ma ajutati sa imi spuneti cati litri de motorina am consumat pana la aeroport. Multumesc mult.
*



Daca pe viitor doriti sa va mai calculati consumul, fara ajutorul forumistilor, va poate ajuta site-ul : https://www.calculat.org/ro/regula-de-trei-simpla/

Asta daca nu va hotarati sa invatati regula de trei simple...
tatimeu
QUOTE(vvede @ 11 Apr 2018, 15:51)
Radem glumim smile.gif, dar eu inteleg ca user-ul @karla are o problema: nu ii afiseaza BC-ul litrii consumati
Spre ex. la Clio din semnatura se afiseaza pe langa litri la suta (consum mediu de la ultima resetare), viteza medie, range, consum instantaneu si litrii consumati
*



si care e problema
asa e CB-ul la astea "de generatie noua"
Marian Constantin
Cu tot respectul, dar care e vina Kadjarului? Vina e a sistemului de invatamant romanesc biggrin.gif

Pe unele forumuri s-a facut o sectiune speciala despre: "turbina arsa". Ati auzit de asa ceva? Ati patit?
mateipaul25
Mai usor este sa pui intrebari decat sa citesti manualul de utilizare si sa butonezi!
karla
Domnul TATIMEU, nu sunt porfesor de romana, mai gresesc. Am constatat ca si cei care au functii inalte gresesc. Nu imi bat joc de nimeni. Am facut si eu o intrebare. Daca va deranjeaza cu ceva, va rog sa nu mai cititi postarile mele.Consider ca aici trebuie sa scrie fiecare ce il doare. Consider ca nu am gresit cu nimic, astfel administratorii acestui sait ma sanctionau. Va multumesc pentru intelegere si imi cer scuze daca mai mananc litere.
mateipaul25
Nu ar fi mai usor ca dupa ce cititi manualul de utilizare, in cazul in care mai aveti nelamuriri sa intrebati? Orice se cumpara are manual, vrei sa-l utilizezi corect si la parametrii lui, pui mana si-l citesti. Nu neaparat au importanta greselile gramaticale, insa intrebarile sunt cam puerile, astfel ca ai impresia ca sunt puse la misto! Va doresc multi kilometrii si sa va bucurati de masina!
mars
Nici la tractorul meu nu arata litri consumati. Acum putem trece peste asta?

Karla, mi-am “asumat” inca de la inceput stilul tau de a scrie si faptul ca pui aceeasi intrebare in sapte locuri, dar am pus-o pe seama entuziasmului tau si am apreciat faptul ca esti politicos. Altfel, daca as fi aplicat regulamentul, probabil ca acum nu mai scriai pe aici.

Dar, pentru ca deja ai luat masina si pentru ca unii colegi s-au aratat usor iritati de intrebarile tale, te rog sa fii putin mai atent si sa scrii aici dupa ce ai cautat temeinic raspunsurile deja date sau ai citit in manualul de utilizare. Multumesc!
m3st_tce
QUOTE(karla @ 12 Apr 2018, 16:37)
... nu sunt porfesor de romana, mai gresesc. Am constatat ca si cei care au functii inalte gresesc. Nu imi bat joc de nimeni.
...

Trista constatare, nu-i lua ca exemplu.
Nici eu nu sunt profesor de limba romana, insa a vorbi/scrie corect este in primul rand dovada faptului ca te respecti pe tine, si in al doilea rand ca ii respecti si pe cei carora te adresezi!
Si eu mai "scap" vreo litera sub taste, sau scriu lucruri ce ar putea fi intelese gresit. Insa recitesc ce am postat si corectez prin editare.
Succes!
karla
Multumesc pentru sfaturi, am sa tin cont de ele, dar m-am speriat cand am vazut cat de atent trebuie sa fii cu motoarele pe motorina. Multumesc mult.
ticatara
O chestie foarte dubioasa: daca nu aprinzi farurile seara, in mod automat ai aprins bordul si ledurile de pe fata din jurul farurilor.
ATENTIE: NU sunt aprinse luminile din spate.
Nu stiu cine a gandit-o, mi se pare o idiotenie, nu inteleg de ce nu se aprind si luminile spate. Stie cineva daca se poate modifica?
Aste e la versiunea LIFE, nu stiu daca si la altele.
myreno4me
E logic sa fie asa, DRL-urile sunt doar in fata, daca vrei si stopuri aprinse trebuie sa invarti maneta macar pe pozitii !
mars
E mai bine asa. Daca "uiti" sa aprinzi seara farurile si, implicit, stopurile (desi se pot lasa pe auto) si mergi doar cu DRL, ca e cool, meriti sa iti faca vreunul spatele praf.
ticatara
Te-ai uitat tu in globul tau de sticla si ai vazut acolo ca eu merg asa de smecher?
Ei bine afla ca chiar nu am realizat, bordul fiind aprins si drumul suficient luminat (in oras).

Nu stiu ce e asa logic sa se aprinda doar partea din fata si bordul. Mai am un Mondeo in familie si cand pun contactul mi se aprind faza scurta pe fata si luminile pe spate. Nu umblu la faruri decat cand plec din oras.

Ma rog, am zis ca dau o informatie utila poate si pt altii ...
mars
Nu ma refeream la tine, ci in general. Asa functioneaza DRL dintotdeauna, doar pe fata. Mai nou, e perfect legal sa mergi cu ele pe DN, dar numai in timpul zilei, desigur. Eu prefer faza scurta, asa pot fi vazut usor si din spate.

Seara aprinzi faza scurta, desigur. Sau, daca masina are senzor de lumina, o lasi pe auto, o aprinde singura.

Dar, cum apuneam, sunt unii asa de fermecati de DRL, mai ales daca au LED, ca merg si seara cu ele, sa vada lumea ce valoare au ei. Si, daca mai au si masina gri, e o placere si o onoare sa dai seara de ei pe Centura Bucurestiului wink.gif.
Iuiu
La Megane si Talisman se aprinde si pe spate.
mars
Nu contest, asa o fi, n-am Kadjar, nici Megane, nici Talisman. Dar ma uit in manual si gasesc (pentru toate) treaba asta:

[attachmentid=1628085182]

Poate vreun coleg sa confirme ca, mai nou, DRL inseamna si lumini pe spate? Ca eu tare ma indoiesc...
alexpslr
Nu. Momentan DRL sunt doar pe fata.
Acel paragraf se refera la deblocarea/blocarea/detectarea cartelei (în funcție de vehicul), când se aprind led-urile pe fata și pe spate și se sting după o perioada de timp sau la pornirea motorului/ blocarea mașinii.
myreno4me
DRL-urile nu au nici o legatura cu luminile, ele se aprind automat la pornirea motorului si NU pot fi stinse, cel putin pe dacii....
Sunt niste chestii care sa corespunda unor norme si sunt umflate de marketing.
Ideea in sine nu presupune aprinderea stopurilor.
Discutam aiurea !
Asa e normal sa functioneze !
Sunt curios la masinile fara DRL cum merg unii cu ele cand se lasa intunericul, nu au in reflex sa aprinda farurile sau sa se uite dupa beculetul ala verde prin bord sau sa priveasca soseaua.....
Marian Constantin
QUOTE(myreno4me @ 21 Apr 2018, 18:55)
DRL-urile nu au nici o legatura cu luminile,  ele se aprind automat la pornirea motorului si NU pot fi stinse, cel putin pe dacii....
Sunt niste chestii care sa corespunda unor norme si sunt umflate de marketing.
Ideea in sine nu presupune aprinderea stopurilor.
Discutam aiurea !
Asa e normal sa functioneze !
*


Corect!! Wiki ne lămurește: "A daytime running lamp (DRL, also daytime running light) is an automotive lighting and bicycle lighting device on the front of a road going motor vehicle or bicycle, automatically switched on when the vehicle is in drive, emitting white, yellow, or amber light to increase the conspicuity of the vehicle during daylight conditions."
mars
QUOTE(alexpslr @ 21 Apr 2018, 18:24)
Nu. Momentan DRL sunt doar pe fata. Acel paragraf se refera la deblocarea/blocarea/detectarea cartelei (în funcție de vehicul), când se aprind led-urile pe fata și pe spate și se sting după o perioada de timp  sau la pornirea motorului/ blocarea mașinii.
*


Pai exact asta am vrut sa spun si eu, d'aia am si pus poza aia si am subliniat cu rosu, ca sa se vada ca DRL si stopurile sunt doua lucruri diferite, iar stopurile se sting, pe cand DRL stau aprinse permanent (cat timp nu sunt active pozitiile sau faza scurta, banuiesc). Singurul moment in care sunt aprinse concomitent e cand e activa functia de intampinare/despartire.

Mno, eu neavand asa nava spatiala, am zis sa nu-i contrazic pe unii blush.gif. Ii contrazice manualul, pe care de ce sa-l citeasca?! Dar, din nou, poate asa o fi la Kadjar. Sa vedem ce zic colegii cu Talisman sau Megane, ca si in manualele lor e scris la fel, dar cine stie, poate difera wink.gif.

L.E. - Mi-a confirmat dantes ca la Talisman stau si stopurile aprinse in acelasi timp cu DRL. Deci e incurcata treaba, realitatea bate cartea. Atunci de ce mai scrie in carte ca luminile de pozitie spate se sting la un minut de la aprindere sau la pornirea motorului, in functie de pozitia manetei de iluminare, cand n-ar mai trebui sa se stinga niciodata blink.gif? Poate o fi vreo optiune prin meniu sau are treaba cu senzorul de lumina, nu stiu, ziceti voi...
dantes
Confirm. Dovada mai jos. Prima poza doar drl, motor pornit si stopuri aprinse, apoi faruri faza scurta si aceleasi stopuri in aceeasi poza.
mars
Pai da, cu asa DRL nu-ti mai trebuie faza scurta biggrin.gif.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.