Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce ma nemultumeste la Kadjar?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
s_j_teo
Nu exista iluminare torpedou la Kadjar ? Fff tare o mare reducere de cost,pe langa lipsa iluminarii butoanelor de actionare a geamurilor din cate am inteles de la posesori . Si cat costa un diesel 4X4 peste 20.000 de euro ? Atunci bine multe succesuri Renault .
R19/16v
Voi iar vorbiti mult, prost si fara rost...
Ati fost pe la competitie sa vedeti preturi?
V-ati obisnuit cu francezu' sa fie mult mai ieftin ca ceilalti. Nu mai este. Este doar marginal mai ieftin.
Am cautat in ultima vreme o masina noua. Mondeo, Talisman, Kuga, Mazda 6, C5, C Klasse, Kadjar, Avensis, Corolla, Civic sedan si inca vreo cateva pe care se pare ca nu mi le mai amintesc.
Francezu' e average la pret, si nu e cu nimic mai bun sau mai prost dpdv al masinilor.
Stiti cat face o panarama de Mazda 6 echipata decent? Aproape 40k eur! Cu un diesel de 2.2 care suna ca tractoru' si trage ca trotineta...
Un Mondeo echipat mai bine ca Mazda face approx 30k eur!
Talismanul e pe la bani de Mondeo.
Toyotele alea - nave spatiale cica - si scumpe, si urate, si prost facute.
V-ati obisnuit sa va luati masini cu buletinul... mai era unu' p-aici caruia nu-i venea a crede ca in 2016 nu putea lua cu 12k eur masina pe care si-a luat-o in 2005 cu 16k eur...
madhorsefuzzy
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 09:46)
Am cautat in ultima vreme o masina noua. Mondeo, Talisman, Kuga, Mazda 6, C5, C Klasse, Kadjar, Avensis, Corolla, Civic sedan si inca vreo cateva pe care se pare ca nu mi le mai amintesc.
Pare ca stii exact care iti sunt nevoile. biggrin.gif
R19/16v
Sa zicem ca sunt deschis la orice smile.gif
b76bgaarh
cat a iesit kadjaru?

R19/16v
Ma uit acasa pe oferta si-ti zic. Comparabil cu Kuga dar mai ieftin ca RAV4.
b76bgaarh
macar ai primit oferta la 1,6 TCE? sau ai vrut sa te spurci la dizel.

R19/16v
Nu motorul era criteriul de alerge, ci cutia de viteze, care vine auto numai pe 4x2, motiv pentru care am trecut de urgenta la M4 si Talisman.
Talismanu' m-a dezamagit grav cu tabletoiul ala pe care-l consider hidos, dar are si niste puncte forte, iar M4 e cam tot asa...
Deocamdata sunt la Mondeo vs Kuga. Kuga iese ieftinuta, dar suspensia adaptiva de la Mondeo este foarte interesanta. Nu e chiar ca la C5, dar pe confort e ... aproape confortabila, iar pe sport, e aproape sportiva.
Din pacate Citroenii n-au nimic interesant pe stoc, si nu vor sa mai lanseze nimic in productie...
IRONICK
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 11:42)
Ma uit acasa pe oferta si-ti zic. Comparabil cu Kuga dar mai ieftin ca RAV4.
*

Doar ca Kadjar nu o sa se ridice niciodata tehnic la nivelul Kuga sau RAV4. Iar diferentele de comportament si solutii tehnice, sunt net superioare. Iar RAV4 este urat dpdv al designului.
R19/16v
E hidos, nu urat...

10 Nov 2016, 13:40:
Fugly!
reddog76
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 08:46)
Voi iar vorbiti mult, prost si fara rost...
Ati fost pe la competitie sa vedeti preturi?
V-ati obisnuit cu francezu' sa fie mult mai ieftin ca ceilalti. Nu mai este. Este doar marginal mai ieftin.
Am cautat in ultima vreme o masina noua. Mondeo, Talisman, Kuga, Mazda 6, C5, C Klasse, Kadjar, Avensis, Corolla, Civic sedan si inca vreo cateva pe care se pare ca nu mi le mai amintesc.
Francezu' e average la pret, si nu e cu nimic mai bun sau mai prost dpdv al masinilor.
Stiti cat face o panarama de Mazda 6 echipata decent? Aproape 40k eur! Cu un diesel de 2.2 care suna ca tractoru' si trage ca trotineta...
Un Mondeo echipat mai bine ca Mazda face approx 30k eur!
Talismanul e pe la bani de Mondeo.
Toyotele alea - nave spatiale cica - si scumpe, si urate, si prost facute.
V-ati obisnuit sa va luati masini cu buletinul... mai era unu' p-aici caruia nu-i venea a crede ca in 2016 nu putea lua cu 12k eur masina pe care si-a luat-o in 2005 cu 16k eur...
*


Incurci lucrurile crunt. Compari mere cu pere. Ce treaba are Talismanul cu Kadjar? Sau Mondeo cu Kadjar?
Compara autoturisme din aceeasi clasa. Pe Kadjar poti sa il compari cu: Tiguan, Kuga, Qashqai, Mokka X, Kia Sportage, Tucson, RAV 4 cum spui tu. ASX, etc.
Stabilesteti niste cerinte clare de echipare, nivel de garantie, etc. Si apoi compara-le.
Si ca sa fii super corect, stabilteste-ti de fapt ce tip de masina vrei de la inceput: berlina, hatchback sau SUV. La SUV-uri vezi care categorie din ele ti se potriveste: compact. mediu sau de clasa mare. Vezi daca ai nevoie de 4x4 sau nu. Vezi ce tip de motor ai nevoie: benzina, diesel sau hibrida.
Ceea ce ai prezentat tu sus este o varza totala. Nici tu nu stii exact ce vrei.
b76bgaarh
citeste mai departe, omu a zis ce vrea si ce nu ii place la reno.
reddog76
QUOTE(b76bgaarh @ 10 Nov 2016, 13:04)
citeste mai departe, omu a zis ce vrea si ce nu ii place la reno.
*



Citez" Am cautat in ultima vreme o masina noua. Mondeo, Talisman, Kuga, Mazda 6, C5, C Klasse, Kadjar, Avensis, Corolla, Civic sedan si inca vreo cateva pe care se pare ca nu mi le mai amintesc."

Ti se pare ca stie ce vrea? In primul rand nu stie daca vrea sau nu SUV. Sau cel putin asa am inteles eu din fraza de mai sus.



Poate sa spuna orice de Renault. Nu sunt si nu voi fi avocatul lor. Nu este marca perfecta si nici cea mai proasta. Ca toate marcile, are lucruri bune si rele. Pe nevoile si gusturile mele, la momentul acesta Kadjarul este masina care raspunde tuturor cerintelor mele.
Pana va iesi noul Koleos.
Din punctul meu de vedere au cel mai bun raport pret/calitate/servicii.
Asta e tot.
R19/16v
My point exactly!!!
b76bgaarh
citeste si mai departe.
R19/16v
Koleos, de exemplu, ca si Toyota, nu poate oferi un diesel serios cu BVA.
reddog76
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 13:11)
My point exactly!!!
*


Aia am inteles ca raportul de la Renault calitate/pret/servicii este cel mai bun si pentru tine.
Nu am inteles "adunatura" aia de masini din clase diferite. Pot sa inteleg ca nu te-ai hotarat ce clasa de masina sa alegi. Asa face mai mult sens.

10 Nov 2016, 13:55:
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 13:19)
Koleos, de exemplu, ca si Toyota, nu poate oferi un diesel serios cu BVA.
*


Ce inseamna diesel serios?
R19/16v
Un minim de 200 de cai... dar probabil ca ar fi fost ok si mai jos. Reno iti da maxim 130 pe 4x2 (deci de ce as mai lua Kadjar) si nici macar in cazul asta nu-ti da cu cutie automata.
1.5ul de 110 cai era puturos maxim pe Megane, si oricum pe Kadjar nu vine cu tractiune integrala.
Talismanu' a iesit din discutie din cauza plansei de bord, in rest mi-a placut.
La Mondeo ai un diesel 180 si unul de 210, ambele cu bva, iar la Kuga 150 si 180, ambele cu BVA si 4x4.

Probabil exista o doza de indecizie, pentru ca Scenicul serveste inca foarte bine, nu am reprosuri la adresa sa, d-aia nici nu vreau sa-l vand smile.gif

Tre' sa fie masina noua sau nouta, bugetul e relativ variabil... undeva sub 30k as vrea, si musai BVA.
VladSoare
Dacă vrei diesel, poți să ai 4x4 și pe Mondeo. wink.gif
Și apropos de BVA, motoarele diesel vin cu PowerShift, însă cele pe benzină vin cu automată adevărată, curată și cinstită, ca-n vremurile bune. wub.gif În condițiile astea, consumul ar putea să nu mai conteze chiar atît de mult... biggrin.gif
R19/16v
Da, dar 4x4 as lua la Kuga, la Mondeo nu-i vad rostul. E ditamai balena...
Stiu ca dieselurile vin cu dsgu' de ford, da' aia e...
Teoretic nu termina garantia la mine.
VladSoare
Nu-i vorba de garanție, că nici PowerShiftul nu se strică așa ușor. Dar cutia clasică e mai plăcută la condus. wub.gif
4x4 pe Mondeo nu-i chiar lipsit de sens. Ești indecis între Kuga și Mondeo. Dacă ai avea neapărată nevoie de un SUV, n-ai lua în calcul Mondeo. Faptul că-l iei în calcul dovedește că poate nu-ți trebuie neapărat SUV, dar te atrage tracțiunea integrală. Și atunci, cu Mondeo 4x4 împaci și capra și varza. The best of both worlds. biggrin.gif
reddog76
QUOTE(R19/16v @ 10 Nov 2016, 14:08)
Un minim de 200 de cai... dar probabil ca ar fi fost ok si mai jos. Reno iti da maxim 130 pe 4x2 (deci de ce as mai lua Kadjar) si nici macar in cazul asta nu-ti da cu cutie automata.
1.5ul de 110 cai era puturos maxim pe Megane, si oricum pe Kadjar nu vine cu tractiune integrala.
Talismanu' a iesit din discutie din cauza plansei de bord, in rest mi-a placut.
La Mondeo ai un diesel 180 si unul de 210, ambele cu bva, iar la Kuga 150 si 180, ambele cu BVA si 4x4.

Probabil exista o doza de indecizie, pentru ca Scenicul serveste inca foarte bine, nu am reprosuri la adresa sa, d-aia nici nu vreau sa-l vand smile.gif

Tre' sa fie masina noua sau nouta, bugetul e relativ variabil... undeva sub 30k as vrea, si musai BVA.
*


Crezi ca caii putere e de ajuns? Dar de cuplu ce spui? Dar de fiabilitatea lui? Motorul de 1.6 diesel si-a dovedit fiabilitatea pe Master. Ca sa nu mai vorbim ca beneficiaza de expertiza din Formula 1. Ai condus Kadjarul 4x4 cu 1.6 si 130 CP?
AndreiMR
QUOTE(reddog76 @ 10 Nov 2016, 15:01)
Ca sa nu mai vorbim ca beneficiaza de expertiza din Formula 1.
*



Adevarul ca dieselul din Formula 1 e cel mai tare wacko.gif 1.6 dci e un motor decent pentru o masina de clasa compacta...maxim. Clasa medie sau SUV compact necesita o alta gama de puteri. Un Kadjar de 130 cp e mult sub ce ofera concurenta.
R19/16v
N-am neaparata nevoie de 4x4, dar mi se pare o idiotenie maxima sa iei ditamai SUVu' si sa ramai in 5cm de zapada invartind numai rotile fata.

10 Nov 2016, 16:10:
QUOTE(reddog76 @ 10 Nov 2016, 16:01)
Crezi ca caii putere e de ajuns? Dar de cuplu ce spui? Dar de fiabilitatea lui? Motorul de 1.6 diesel si-a dovedit fiabilitatea pe Master. Ca sa nu mai vorbim ca beneficiaza de expertiza din Formula 1. Ai condus Kadjarul 4x4 cu 1.6 si 130 CP?
*


Kadjarul are 320Nm @ 1750 rpm
Kuga are 25% in plus - 400Nm

Nu, si nici nu am de gand. Daca ii puneau vreun fel de BVA, discutam. Atlfel nici nu intra pe lista.
Despre F1... nu mai zic nimic...
flavyus1987
S-a gandit cineva si la Hiunday iX35? 2.0 diesel AWD 184cp, tractiune doar fata.Varianta 4x4 are cu 50cp mai putin.
b76bgaarh
cum traduci tu awd?

de ce ar cumpara o masina veche, ca noul ix35 se numeste tucson.
icsfails
AWD cu tractiune doar fata e noul full fara piele?
Marian Constantin
QUOTE
mi se pare o idiotenie maxima sa iei ditamai SUVu' si sa ramai in 5cm de zapada

1. cu respect, Kadjarul nu e "ditamai SUV". Ori ii zici "Urban crossover" ori ii zici " small SUV" dar in nici un caz "ditamai SUV-ul"

2. de la Dacia 1100 incoace eu nu am ramas in "5 cm. de zapada" si sper ca nu o sa raman nici in Kadjar.

3. iti iei masina dupa cum vrei sa o folosesti: te urci pe crestele muntilor? Mergi des offroad? Mergi mai mult in oras? si asa mai departe. Personal (desi eu am deschis topical asta) mi se pare stupid sa iti iei o masina cu ANUMITE performante si apoi sa te plangi de ea ca nu corespunde stilului tau de viata. Inseamna ca esti prost si ai dat banii aiurea.
Oricum observ ca cel mai tare se plang de Kadjar cei care nu l-au cumparat! smile.gif

Eu sunt din ce in ce mai incantat de masina. Am mers off-road pe drumuri rezonabile si a mers excellent, merg prin oras si e OK, e confortabila...

Topicul era deschis in intentia de a sublinia lucrurile acelea minore care ar fi putut sa faca aceasta masina foarte buna sa fie una excelenta.
Repet indemnul pe care l-am mai dat: pune banii jos la reprezentanta, ia masina si apoi daca nu iti place poti sa te plangi!!! Acu ... tu sa stai cu nevasta ta Marghioala de 150 de kile, rontaind seminte si uitandu-te la telenovele si apoi sa te plangi ca Megan Fox nu e sufficient de blonda sau ca nu ii stau bine cerceii in ultimul film mi se pare putin...... smile.gif)
ssilviu
Mie mi se pare o iditiotenie maxima tot conceptul de SUV. Nu mai bine era un break cu suspensie adaptiva? In oras, autostrada, aveai Cx bun, consum mic, agilitate, stabilitate, si cand voiai la un moment dat sa treci prin zapada, sau sa o urci pe o bordura o ridicai 10 cm si aia era. Asa e SUV non stop, dar ii folosesti abilitatile de suv in 0.1% din timp. In rest consum marit, stabilitate proasta ... in continuu.
R19/16v
Pentru ca Citroen nu a fost in stare sa faca ce trebuia sa faca cu Hydractiveul ala...
argon
Abilitatile de suv le folosesti 100% tot timpul. Adica spatiul interior , prezenta masiva in trafic, si pozitia relativ sus de conndus. Ca asta inseamna SUv..vehicul util, ca sport iasa din discutie.
Hectic
Publicatia britanica Auto Express face in fiecare an un sondaj privind gradul de satisfactie al posesorilor diverselor modele de masini. Anul asta au participat 50.000. Sunt intrebati cat de multumiti sunt de masinile pe care le conduc: fiablilitate, performante, costuri de intretinere. Anul asta Kadjar-ul a iesit pe locul 3 dupa Tesla si Renault Zoe.

Gradul de satisfactie al posesorilor in procente:

Tesla Model S MkI
93.57
Renault ZOE MkI
93.42
Renault Kadjar MkI
93.17
Lexus IS MkIII
93.15
Lexus GS MkIV
92.66
Lexus RX MkIII
92.52
Skoda Octavia MkIII
92.04
Subaru Forester MkIV
91.99
Jeep Grand Cherokee MKIV
91.99
Lexus RX MkII
91.94
Skoda Citigo MkI
91.9
Nissan Leaf MkI
91.82
Dacia Logan MCV MkI
91.61
Jaguar XF MkI
91.59
BMW 4 Series MkI
91.58
Skoda Yeti MkI
91.58
Lexus NX MkI
91.56
Renault Captur MkI
91.53
Renault Scenic/Grand Scenic MkIII
91.46
Skoda Superb MkII
91.45
Renault Clio MkIV
91.29
Skoda Fabia MkIII
91.08
SEAT Leon MkIII
90.93
MG MG3 MkI
90.87
Toyota Land Cruiser MkVII
90.83
Land Rover Discovery MkIV
90.77
VW Golf MkVII
90.77
Mazda 2 MkIII
90.76
Toyota Prius MkIII
90.66
Dacia Sandero MkII
90.63
Audi Q3 MkI
90.62
Kia Sorento MkIII
90.57
Volvo XC60 MkI
90.53
Kia Cee'd MkII
90.5
MG MG6 MkI
90.43
Mazda 3 MkIII
90.4
Lexus GS MkIII
90.39
Hyundai i10 MkII
90.35
Toyota RAV4 MkIV
90.35
Honda Civic Mk IX
90.34
Mazda MX-5/RC MkIV
90.27
Lexus CT MkI
90.23
Mercedes C-Class MkIV
90.22
Mercedes E-Class MkIV
90.10
Ford Kuga MkII
90.05
Mazda CX-3 MkI
90.05
Audi A3 MkIII
90.04
Peugeot 2008 MkI
89.98
Mazda CX-5 MkI
89.94
Jaguar XJ MkIV
89.88
Toyota Prius+ MkI
89.85
Renault Laguna MkIII
89.84
BMW 5 Series MkVI
89.83
Kia Soul MkII
89.62
Mazda 6 MkIII
89.56
Dacia Duster MkI
89.55
Honda CR-V MkIV
89.52
Suzuki Swift MkII
89.51
Toyota Auris MkII
89.48
Peugeot 308 MkII
89.43
Suzuki SX4 S-Cross MkI
89.43
Renault Megane MkIII
89.31
Volvo V60 MkI
89.25
Vauxhall ADAM MkI
89.21
Peugeot RCZ Coupe MkI
89.19
Mazda MX-5/RC MkIII
89.17
Renault Twingo MkIII
89.16
BMW 3 Series MkVI
89.15
Peugeot 3008 MkI
89.12
Skoda Octavia MkII
89.05
Kia Rio MkIII
89.01
DS 3 MkI
88.99
Kia Sportage MkIII
88.99
Toyota Prius MkII
88.97
Vauxhall Mokka MkI
88.95
Ford B-Max MkI
88.94
BMW 1 Series MkII
88.94
Volvo V40 MkII
88.75
BMW X3 MkII
88.74
Peugeot 108 MkI
88.57
Audi A6 MkIV
88.57
Toyota Aygo MkII
88.56
Peugeot 508 MkI
88.53
Peugeot 208 MkI
88.52
Lexus IS MkII
88.49
Mercedes A-Class MkIII
88.30
Audi Q5 MkI
88.22
Skoda Rapid MkI
88.15
Land Rover Range Rover Evoque MkI
88.15
BMW 5 Series MkV
88.13
Citroen C4 Cactus MkI
88.12
VW Tiguan MkI
88.05
Nissan Juke MkI
87.94
Alfa Romeo Giulietta MkI
87.94
Toyota GT 86 MkI
87.9
Citroen C4 Picasso/Grand C4 Picasso MkII
87.89
MINI Hatch MkIV
87.81
Toyota Avensis MkIII
87.64
Toyota Yaris MkIII
87.63
Land Rover Freelander MkII
87.60
Mercedes C-Class MkIII
87.57
Ford Focus MkIII
87.49
Toyota iQ MkI
87.47
Vauxhall Zafira Tourer MkI
87.4
Ford Fiesta MkVI
87.36
Fiat 500L MkI
87.32
Vauxhall Corsa MkIV
87.18
Toyota Verso MkI
87.09
Mazda 6 MkII

Cifrele din poza arata pe ce loc se situeaza. Dupa cum se vede cel mai prost sta la performante: locul 50
reddog76
QUOTE(AndreiMR @ 10 Nov 2016, 15:04)
Adevarul ca dieselul din Formula 1 e cel mai tare  wacko.gif  1.6 dci e un motor decent pentru o masina de clasa compacta...maxim. Clasa medie sau SUV compact necesita o alta gama de puteri. Un Kadjar de 130 cp e mult sub ce ofera concurenta.
*



Cand vorbim de F1 e vorba de "Know How"-ul pe care il acumulezi intr-o astfel de competitie. Nu sunt retardat sa nu stiu ca acolo e vorba de un motor de 1.6 pe benzina, conceput special pentru astfel de competitii. Insa toata experienta acumulata acolo, parte din ea este transferata pe partea de consumer.

Oameni buni, pana sa va pronuntati ca motorul de 1.6 130CP de pe Kadjar este inferior concurentei, mergeti voi si faceti un drive test cu el si cu celelalte masini competitoare. Asa cum spune Robert Adam de pe Turatii.ro, mergeti in show room, cereti informatii, faceti drive test, si apoi dati-va cu parerea.

Ca si informatie, motorul de 1.6, 136 CP, CDTI, de pe Opel Mokka, supranumit si "wisper diesel", se pare ca este un super motor in gama de 1.6.

Si ceea ce nu intelegeti, e ca asta e optiunea Renault - Nissan, ca in Europa sa mearga pe motoare de sub 2l, din cauza taxarii. E optiunea lor, se poate discuta.

Insa motor de 1.6 cu 160 CP, adica 100 CP la litru, comparat cu 2l cu 150 CP sau 190 CP, adica sub 100 CP pe litru, care din ele este mai performant? Ce e mai complicat sa concepi ca tehnologie: motor mic care sa dezvolte puteri mari, sau motor mare care sa dezvolte puteri mari?

Si apoi e vorba de fiabilitate. Si Mazda CX5 are motor de 2.5 de 192 CP, dar probleme garla. Nu mai vorbim de motoarele de 2l de pe Tiguan. Uitati-va pe forumuri, si veti vedea.
b76bgaarh
deci da, super motor, cu 1 secunda sub 136cp de la concurenta.

160 cp e pe kadjar? ca concurenta are de 150, 190, 177, 185 etc.

ps 2,5 de mazda e benzina.
AndreiMR
Eu am testat motorul ala, pe X-trail ce-i drept, si mi s-a parut groaznic de submotorizata masina. Kadjar e ceva mai mic, probabil ca se comporta mai ok...dar eu nu-l judec pentru performantele pe care ti le ofera cand esti singur in masina, ci pentru cum se comporta all-round. Un SUV se presupune ca e o masina de familie, deci sunt dese situatiile in care e destul de incarcata. Atunci un 1.6 incepe sa gafaie. Sincer, mie mi s-a parut de departe cea mai slaba motorizare din segment. Nu contest calitatile motorului in sine, e unul chiar ok, dar nu pe o astfel de caroserie.

Cat despre Mazda, esti in eroare totala...2.5 192 cp e motor aspirat pe benzina si n-are niciun fel de probleme. Nimic, zero, e liniste totala pe forumuri legate de el. Singura lui problema e grila cretina de impozitare in Romania, fiindca altfel, consuma chiar surprinzator de putin. Probleme a avut dieselul de 2.2 litri de la Mazda, sunt niste loturi cu axe cu came de plastilina, dar s-au rezolvat intre timp...iar cei afectati au beneficiat de garantie. N-ar strica sa verifici informatiile inainte sa le postezi pe aici rolleyes.gif

Anul trecut am tot prospectat piata de SUV-uri, si Kadjar era o varianta mai ales datorita pretului. Dar ce ofera masina dpdv tehnologic mi s-a parut la nivelul pretului...decent, dar nu poti avea pretentii prea mari. Cu toata simpatia pe care inca o am fata de Reno, in segmentul SUV coreenii iti dau la aceiasi bani mai multa masina...si aici ma refer la Sportage. Daca ai totusi buget mai consistent, diferenta pana la Mazda, Toyota, Honda sau chiar si noul Tiguan e pe deplin justificata.
reddog76
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2016, 12:47)
deci da, super motor, cu 1 secunda sub 136cp de la concurenta.

160 cp e pe kadjar? ca concurenta are de 150, 190, 177, 185 etc.

ps 2,5 de mazda e benzina.
*



Este 2.2 pe motorina. Din graba am scris 2.5.

160 CP nu este, dar va fi. Cel mai probabil intai pe Koleos si abia apoi pe KAdjar.
Iar si iar, 150, 190, etc... Dar la ce capacitati ale motorului?
Tiguan 2l, Mazda 2.2.

Daca comparam cu Sportage sau Honda, unde si ele vin cu 1.6 dar puteri mai mari, atunci makes sense.

De ce nu pune si Renault puteri mai mari? Nu stiu sa iti raspund.

Dar sa spui ca 1.6 cu 130 nu duce un Kadjar, ca al meu care are la gol 1689 KG, fara macar sa il fi condus, sa vezi intradevar ce poate acel motor, mi se pare pura ipocrizie.

Persoane care aveau BMW cu motor de 2l si 175 CP, sau care aveau A6 cu motor de 3l si 220 CP, si care l-au condus pe al meu, pur si simplu nu au vrut sa creada ca este motor de 1.6 si 130 CP. Au zis ca la ce motor are, masina se comporta excelent.
b76bgaarh
2.2 are doo paliere de putere, pe nici una nu ai nimerito.

ce mai scrie in mapa de marketing, la kadjar?
reddog76
QUOTE(AndreiMR @ 11 Nov 2016, 12:50)
Eu am testat motorul ala, pe X-trail ce-i drept, si mi s-a parut groaznic de submotorizata masina. Kadjar e ceva mai mic, probabil ca se comporta mai ok...dar eu nu-l judec pentru performantele pe care ti le ofera cand esti singur in masina, ci pentru cum se comporta all-round. Un SUV se presupune ca e o masina de familie, deci sunt dese situatiile in care e destul de incarcata. Atunci un 1.6 incepe sa gafaie. Sincer, mie mi s-a parut de departe cea mai slaba motorizare din segment. Nu contest calitatile motorului in sine, e unul chiar ok, dar nu pe o astfel de caroserie.

Cat despre Mazda, esti in eroare totala...2.5 192 cp e motor aspirat pe benzina si n-are niciun fel de probleme. Nimic, zero, e liniste totala pe forumuri legate de el. Singura lui problema e grila cretina de impozitare in Romania, fiindca altfel, consuma chiar surprinzator de putin. Probleme a avut dieselul de 2.2 litri de la Mazda, sunt niste loturi cu axe cu came de plastilina, dar s-au rezolvat intre timp...iar cei afectati au beneficiat de garantie. N-ar strica sa verifici informatiile inainte sa le postezi pe aici  rolleyes.gif

Anul trecut am tot prospectat piata de SUV-uri, si Kadjar era o varianta mai ales datorita pretului. Dar ce ofera masina dpdv tehnologic mi s-a parut la nivelul pretului...decent, dar nu poti avea pretentii prea mari. Cu toata simpatia pe care inca o am fata de Reno, in segmentul SUV coreenii iti dau la aceiasi bani mai multa masina...si aici ma refer la Sportage. Daca ai totusi buget mai consistent, diferenta pana la Mazda, Toyota, Honda sau chiar si noul Tiguan e pe deplin justificata.
*



In vara am mers de la Bucuresti la Bran, 4 adulti si portbagajul full. Pe autostrada Bucuresti - Pitesti am mers cu 170 Km/h, pus pe cruise control. Pe bucata de la Ploiesti pana la Comarnic, 140- 150 KM/h. In afara de un Audi si un BMW X5, nu m-a depasit nimeni.
Iar pe serpentinele de la Predeal pana la Rasnov, masinuta mea a depasit tot ce se putea depasi.

Dupa cum am zis, mergeti cu ea, trageti de ea la maximum, si apoi dati-va cu parerea.



11 Nov 2016, 13:13:
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2016, 13:07)
2.2 are doo paliere de putere, pe nici una nu ai nimerito.

ce mai scrie in mapa de marketing, la kadjar?
*


Da prietene, are 2.2 cu 150 si cu 175. Ce vrei sa spui cu asta?
R19/16v
QUOTE(reddog76 @ 11 Nov 2016, 14:11)
Pe bucata de la Ploiesti pana la Comarnic, 140- 150 KM/h. In afara de un Audi si un BMW X5, nu m-a depasit nimeni.
*



radmasa.gif nu si-a pus nimeni mintea cu tine...
reddog76
QUOTE(R19/16v @ 11 Nov 2016, 13:21)
radmasa.gif nu si-a pus nimeni mintea cu tine...
*



Mintea, inteligenta, cum vrei sa ii spui. Era vorba de performantele masinii. Ca imi luam amenda sau mi se suspenda permisul, era ceva asumat.
Stai linistit ca nu iti ceream tie bani sa imi platesti amenda.
R19/16v
Ideea era ca daca nu te depaseste nimeni nu inseamna ca nu te poate depasi nimeni.
b76bgaarh
QUOTE(reddog76 @ 11 Nov 2016, 12:34)
Si Mazda CX5 are motor de 2.5 de 192 CP, dar probleme garla.
*


decat atat am de spus.

ramai la kadjar rulz, macar acolo ai dupa ce sa citesti si nu dai gherle.
R19/16v
Nu are BVAaaaaaaa in 2016...
reddog76
QUOTE(R19/16v @ 11 Nov 2016, 13:27)
Ideea era ca daca nu te depaseste nimeni nu inseamna ca nu te poate depasi nimeni.
*


Cei care au vrut si au putut au facut-o.
Nici nu am zis ca e racheta, si ca ma duc sa concurez in formula 1 cu ea. Sau ca este super masina. O super masina costa bani multi. Daca iti permiti sa o cumperi, o ai.
Raportat la capacitate si putere, poti sa faci cu ea, ceea ca altii fac cu motoare mai mari sau mai puternice, fara sa zici ca omori masina, sau se deintegreaza, sau dupa cateva chestii de genul asta, arunci masina la gunoi.


Totul se reduce la raportul calitate/performanta/pret, care sunt propriile cerinte, si de ce buget dispui.



<span class='edit'>11 Nov 2016, 13:37:</span>
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2016, 13:31)
decat atat am de spus.

ramai la kadjar rulz, macar acolo ai dupa ce sa citesti si nu dai gherle.
*



Da man, ai observat bine ca am vorbit de diesel, dar am dat exemplul cu 2.5 cu 192 CP care e benzinar.

Nu am zis Kadjar rulz. Am combatut haterismul care zice ca, Kadjar sucks.
Este o masina decenta, care din punctul meu de vedere isi merita banii, daca performantele si dotarile ei, sunt ceea ce vrei.
s_j_teo
QUOTE(reddog76 @ 11 Nov 2016, 13:34)
Insa motor de 1.6 cu 160 CP, adica 100 CP la litru, comparat cu 2l cu 150 CP sau 190 CP, adica sub 100 CP pe litru, care din ele este mai performant? Ce e mai complicat sa concepi ca tehnologie: motor mic care sa dezvolte puteri mari, sau motor mare care sa dezvolte puteri mari?

*



Iti dau un singur exemplu Renault Talisman 1.6dci 160 cp edc VS Skoda Superb 2.0 tdi 150 cp dsg sa-mi spui si mie unde este mai tare 1.6 dci

http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22808
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21860

Scuze de oftopic inteleg bucuria unora pentru noua masina si placerea de a le conduce dar de aici pana la a spune ca esti sef de autosrtada este cale lunga....
ssilviu
Vag e celebru ca producea mai multa putere decat declara. Plus ca diferenta poate veni si dintr-o configuratie diferita a cutiei: soft ambreiaj, rapoarte, etc.
reddog76
QUOTE(s_j_teo @ 11 Nov 2016, 18:48)
Iti dau un singur exemplu Renault Talisman 1.6dci 160 cp edc VS Skoda Superb 2.0 tdi 150 cp dsg sa-mi spui si mie unde este mai tare 1.6 dci

http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22808
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21860

*



Vezi ca ai selectat un Talisman Estate care este un Combi. Superb-ul este un hatchback iar Talismanul un sedan. Dar sa zicem ca nu e mare diferenta.

Realist este sa compari un Talisman Sedan 1.6 dci 160 cp edc, adica asta:
URL=http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=22550
cu Skoda Super 2.0 tdi 150 cp dsg, adica asta:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=21861

Si hai sa comparam:
Greutate
Talisman - 1518 KG - Superb - 1425 KG adica este cu 6.5 % mai greu
0-100 km
Talisman - 9.4s - Superb - 8.9s adica superb este cu 6.32% mai rapida
Daca se mentinea acelasi raport de 6.5%, atunci timpul Skodei trebuia sa fie de 8.78 s
Ambele au cutie automata cu 6 trepte.
Consum
Talisman - 4.4 l - Superb - 4.5 l
Cu o masa mai mare, scoate consum mai mic.
Masa maxima autorizata;
Talisman - 2118 kg - Superb - 2045 KG
Volum minim portbagaj:
Talisman - 602l - Skoda - 625l. Aici se vede clar ca fiind sedan, pierde din spatiul portbagajului.
Pretul nu stiu. Aici depinde de nivelul de echipare. Dar pot sa bag mana in foc, ca Superbul iese cu minim 3000 EUR in plus, la acelasi nivel de echipare.
Trage tu concluzia.

P.S. Pe diesel de 1.6, Skoda are numai motor de 120 CP. Atata au putut sa scoata ca putere din el.

P.S. Nu ma cred regele soselelor. Exemplul era pentru a-ti ilustra faptul ca masina poate raspunde fara probleme la un condus mai agresiv, si cu sarcina semnificativa in "carca" ei.




dethave
Las-o....las-o asa..
VladSoare
Și Tico părea sportiv la vremea lui, după ce coborai dintr-o Dacie 1300. Totul depinde de cum îți definești conceptul de sportivitate și la ce te raportezi.
Să conduci agresiv... poți s-o faci cu orice mașină.
ssilviu
90% din soferii din Romania nu stiu sa exploateze la maximum si in siguranta o masina. DELOC. Sunt copaci complet. Un sofer profesionist/pilot sau pur si simplu un om care stie sa conduca poate lejer cu o masina de 130-160 de cai pe drumuri virajate sa depaseasca mai tot de pe drum. Fara sa depaseasca viteze ametitoare si fara sa faca manevre foarte riscante.

Totul e sa stii ce poate masina ta si sa o exploatezi la maximum. Sigur, un sofer la fel de bun intr-o masina mai puternica se va descurca si mai bine. Dar in general, la cat de varza sunt soferii din Romania, cu 150 de cai gen nu ai problema in a depasi mai tot. Chiar si cu mai putin. Eu am 125 si acum vreo luna am venit de la Sibiu la Pitesti si am depasit tot. Si sincer mi-ar dori putere mai multa doar pentru cazul in care vreun dobitoc se gandeste el sa accelereze in timp ce-l depasesc. Dar ma duce capul suficient cat sa ma repliez la timpul daca e vazul.

Ideea e ca daca stii sa conduci, o putere de pana pe la vreo 110-130 de cai e must have, dar de pe la 150 in sus devine nice to have. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.