Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Iuiu
Am facut si asta. Dupa ce am citit pe mai multe forumuri topicuri cu acest subiect am hotarat sa pun si eu la un plin ulei 2T in motorina. Dupa ce am rulat un plin de motorina amestecat cu 200 ml de ulei pot spune ca nu am observat nici o diferenta in mersul motorului si nici la consum. Cei care au mers cu acest amestec spun ca motorul a devenit mai silentios si consumul a scazut. Am procedat la aceasta metoda dupa ce am amestecat putin ulei 2T in 2 litri de motorina intr-o sticla si nu am observat schimbari majore la motorina din sticla, nu precipita, uleiul se amesteca perfect omogen cu motorina. Deci nu consuma mai putin, nu este motorul mai silentios si nici nu scoate mai mult fum cum ma asteptam. Credeti ca uleiul amestecat in motorina ajuta pompa de injectie si injectoarele sa suplineasca lipsa de ungere a motorinei e5?
einstein1984
Cred ca o prostie mai mare nu reuseai sa faci. Poate doar sa pui ulei de transformator.
1) Ala e facut sa se amestece cu benzina, nu cu motorina
2) Cand o sa ti se otraveasca catalizatorul, sa nu te miri de ce
3) Ce legatura are ungerea pompei cu consumul?
Iuiu
Cine a zis ca pompa de injectie are legatura cu consumul? Catalizatorul nu cred sa aiba de suferit de la o cantitate asa de mica de ulei folosita odata la 3-4 plinuri. Exista motoare care ard 200ml de ulei la mia de km din cauza uzurii sau chiar de noi(2.0 TDI de la vw) si nu au probleme cu catalizatorul. Poate apareau probleme daca aveam filtru de particule. Singurele care ar putea avea de suferit sunt injectoarele, cu toate ca nu cred sa le strice si lor o ungere mai buna. Cu motorina e5 nu reusesc sa scot consum extraurban mai mic de 4,4% iar cu e4 scoteam frecvent 3,8-4. Banuiesc ca e mai "subtire" si se injecteaza mai multa pe un ciclu de injectie. Motorul asta e gandit pentru motorina e3 care era mai uleioasa, cu mai mult sulf.
M i h a i
QUOTE(Iuiu @ 26 Apr 2009, 21:40)
Singurele care ar putea avea de suferit sunt injectoarele, cu toate ca nu cred sa le strice si lor o ungere mai buna.
*



radmasa.gif Recomand in continuare sa folosesti combinatia asta...prea tare..
R19/16v
Iuiule, neamtu' stie ca-i papa ulei tractorul si a luat masurile necesare.
einstein1984
Iuiule, una e sa arzi ulei 1oW40 de diesel, care e formulat special sa nu otraveasca catalizatorul, si alta e uleiul de 2T.
Tu ai avut cumva trabant pe vremuri?
Thanatos
Uleiul pentru motoare in 2 timpi este proiectat special sa arda cu cat mai putine reziduuri si in acelasi timp sa asigure lubrifiere motoarelor in 2 timpi care nu au baie de ulei.

Asadar, in opinia mea, uleiul 2T care arde curat, aproape complet si are proprietati de ungere superioare, nu are ce sa dauneze unui motor diesel.

Despre diferente in comportamentul masinii nu o sa simtiti absolut nimic. Cine zice ca simte, este sub efectul placebo. Uleiul respectiv se foloseste in motorinele cu continut foarte scazut de sulf, ceea ce ii(le) scade coeficientul de lubrificare, afectand pompa de inalta presiune si injectoarele.

Filtrul de particule oricum intra intr-un regim de autocuratare periodic.

Deci uleiul asta ajuta pe termen lung si foarte lung.
einstein1984
Maestre, filtrul de particule e una, catalizatorul e alta. Ala odata otravit (adica platina,rhodiu si paladiul din el formand compusi stabili) se regenereaza prin inlocuire.
Se chinuie rafinariile sa scoata sulful din motorina, si vii tu sa-l aditivezi. Foarte bine! Numai sa nu te plangi ca nu stiai de ce nu mai ia masina testul de noxe dupa aia.
daca era bun, se gasea unuld estept sa-l vanda ca aditiv de diesel, insa pentru ca uleiul ala nu e facut pentru motoare cu catalizator (pentru tractoare si rabe in schimb e perfect), nu prea se risca nimeni.
Thanatos
Si ce te face sa crezi ca aditivii de motorina au alti compusi decat uleiul 2T?
einstein1984
Faptul ca uleiul de 2 t are Zn Calciu si Magneziu prin compozitie. Metale foarte reactice si care iubesc compusii activi din catalizator.
Lubrefierea in pompa de inalta presiune e cu totul alta provocare decat in motorul in 2T in camera de ardere.
Thanatos
O gramada de scutere cu motor 2T au catalizator.
einstein1984
Cum sa nu. 2 gramezi. Ti-a trecut prin cap ca alea cateva au catalizator facut pentru mersul cu uleiul ala si trateaza alte noxe decat alea de pe un motor diesel.
Si ce te face sa crezi ca daca uleiul ala de 2T era bun pentru masina nu-l puneau direct din rafinarie in motorina?
Thanatos
Din acelasi motiv pentru care nu pun nici aditivi de motorina la rafinarie wink.gif
schluppi
Am un Renault Clio diesel cu motor 1,5 dci din noiembrie 2001 si am studiat problema aditivarii motorinei cu ulei 2T pe diferite forumuri de masini din Germania (motor-talk etc.) Exista acolo inclusiv rezultatele unor studii pe termen lung cu astfel de aditive. Se raspunde pertinent si la intrebari de tipul "de ce nu pune rafinaria, de ce nu a rezolvat producatorul de masini problema fiabilitatii pompei de injectie etc.". Dupa ce doi prieteni au patit problema cu spanul de la pompa de injectie si au stricat masina (injectoarele s-au astupat), am inceput sa pun la fiecare alimentare ulei 2T in proportie de 1:200 si uneori chiar mai mult. Am facut astfel peste 40000 km, am fost recent la verificare tehnica si totul este perfect. Motorul are peste 100000 km si merge ca ceasul, nu raporteaza erori cu toate ca este unul din primele serii dci.
Iuiu
Useri care au folosit pe termen lung aceasta metoda astept si eu sa posteze cu impresii pro sau contra. Deocamdata mai am in bidonas ulei pentru inca 4 plinuri si intentionez sa il folosesc.
einstein1984
QUOTE(Thanatos @ 27 Apr 2009, 17:23)
Din acelasi motiv pentru care nu pun nici aditivi de motorina la rafinarie wink.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Iuiu
Nu ai inteles ce a vrut sa spuna. Intelegi numai ce vrei, ce iti convine.
marsel
Dupa ce am studiat in amanunt acel forum din Marea Britanie, respectiv sfaturile lui "Yokohama", am inceput sa folosesc si eu uleiul 2T in motorina.
Uleiul pe care il folosesc este Mol Dynamic Sprint, specificatii Jaso FC ISOL-E GD. Se gaseste in orice benzinarie Mol (14-15 lei/litrul). Motorina folosita este Mol Tempo Diesel, iar masina Renault Megane 2.2, 1,9 dci, 2008. Ca si efecte:
1. Zgomot motor: mult mai silentios, toarce ca un motan!!!
2. Elasticitate motor: urca mai usor in ture, este mult mai sprintena masina, ca si cum ar merge cu motorina cu cifra cetanica mai mare.
3. Fum: in prima faza, la accelerari "blana" incepand de la 2000 de ture, fumega impresionant, la accelerari "soft", nu fumega deloc. Cu siguranta ca dadea afara ce era pe-acolo adunat in timp, cu toate ca nu o subturez niciodata. I-am aplicat o "curatare", in treptele 3 si 4 pana in 4000 de ture, dupa care a inceput sa scoata din ce in ce mai putin fum, iar acum mai deloc.
4. Consum: mi-a scazut cam cu 0,3 litri/100km, dar nu bag mana in foc daca din cauza amestecului. Poate fi si din cauza drumului, nu stiu... O sa mai vad in timp.
Deja sunt la al doilea plin (900 km facuti) si masina se comporta in continuare exemplar, adica mai bine ca inainte de "tratament". Voi mentine reteta in continuare: proportie amestec 1/200, ulei Mol Dynamic Sprint, motorina Mol Tempo Diesel.
Daca a mai folosit cineva amestecul, sunt curios sa mai aud pareri.
Drumuri bune!
Iuiu
Pana acum am 6000 km cu ulei 2T in motorina fara probleme si fara fum. Consumul a scazut si la mine acum dar poate din cauza temperaturilor exterioare ridicate.
cj98czh
Voi credeti ca daca trebuia pus nu il recoamnda producatorul.... pun pariu ca merge motorul tau bine si cu ulei de rapita... nu stiu cat timp insa... mi mila de aia care vor cumpara masinile de la voi... vor incepe sa scrie pe forum ce motoare proaste face Renault...

Fostul R25 a ajuns la 540.000 km fara a fi folosit nici un aditiv ... doar ulei recomandat de producator si motorina buna... + consumabile de calitate si revizii facute la zi... atat... la tine nu cred ca va mergr nici jumate din km astia...
papa_mulo
Eu nu va contrazic pt. ca nu ma pricep cum sta treaba cu uleiul asta in motorina, insa sunt sigur ca sunteti sub efectul Placebo de care amintea un coleg intr-un post anterior!
Va intreb oarecum retoric:
1) cum va dati seama ca masina este mai mult sau mai putin silentioasa? Banuiesc ca diferenta(daca exista) nu e de 2-3-4 decibeli astfel incat sa percepeti diferenta.
2) cum va dati seama ca v-a scazut consumul? Consumul masinii variaza in functie de multi factori(conditii meteo, stil condus, AC). Daca se produce o schimbare de 0.1-0.2L/100km datorita uleiului 2T, ea nu se poate sesiza pentru ca este "mascata" de aceasta variatie fireasca a consumului.
Poate dauneaza, poate ajuta(desi sunt foarte sceptic)...eu nu va inteleg insa de ce va scarpinati invers!
marsel
Sunt la al 5-lea plin! Masina merge brici, motor elastic, fum deloc, reteta.....aceeasi!
cj98czh
Sa ne spui cand crapa injectoarele sau pompa... spor..
balanel
Alte pareri?
schluppi
Am 65000 km cu ulei 2T. Masina are 130000 km. Totul merge perfect. Nu sustin ca masina ar fi mai putin zgomotoasa sau ca ar consuma mai putin. Un lucru este insa sigur: pompei de injectie ii face bine. In rest e loc de discutii, dar nu am observat efecte negative.
Lucif3r
voi kiar nu va ganditi deloc la injectoare? aveti in cap numai silentios si consum? crezi ca daca ti-a scazut consumul extraurban de la "4.4 la 3.8" e o kestie de extraordinara?...(poate nu ma sa te lauzi la vecinii de bloc ca tu ai consumul cel mai mic)
nu mai folositi ulei 2T in loc de aditiv...ca e posibil sa va laudati la vecinii de bloc si cu cele mai mari facturi de la service...
vreti sa prelungiti viata motorului? alimentati numai de la ROMPETROL (este motorina aditivata)..si pt o protectie mai buna a ainjectoarelor...ati putea turna in rezervor si o cutie de aditiv pt motorina DURALUBE(pt curatarea injectoarelor)
feritiva sa maergeti cu masina "la consum"... adica subturat(kiar daca vi se pare ca masina merge ok...)asta e valabil mai ales pt cei cu motoare de 1.5 DCI(in special la cele de 74KW).
mihai_dorin
Lucif3r Scrie corect, fara k, tz, si alta dracovenii.

Iar cat despre Rompetrol, nu numai ei au motorina aditivata, au si cei de la Petrom, Omv, Mol etc.

Cat despre Duralube, acesta este frectie la picior de lemn, cauta pe forum si ai sa te convingi.
dggy
Imi plac sfaturile astea de "garaju' din spatele blocului". Mi-a facut cineva o prietenoasa sugestie sa pun putin lichid de frane la fiecare plin, pentru ca curata foarte bine impuritatile din rezervor. Sper ca n-am dat idei nimanui. Nu cred ca scrie degeaba Diesel pe clapeta de la rezervor, din pacate n-am avut curiozitatea sa bag altceva decat motorina pana acuma.
ric26ct
Super tare paranoia asta cu uleiul 2T, cosiderati ca daca ati facut 60, 70 de mii de km e suficient sa vedeti daca motorul are ceva?, eu cat sa mai astept daca am 150 de mii cu logan disel si nu am bagat niciodata aditivi(si va spun eu merge de rupe) Deci intr-un cuvant eu zic ca doar daca ati trecut de 700 de mii sa va laudati ca ati facut ceva bun cu uleiul ala la motor, ca oricum motoarele duc si fara el km astia, daca bagi motorina de unde trebuie si nu la galeata.
CristianFlorea
E merg numai cu ulei de floarea soarelui. E mai ECO. radmasa.gif
Glumesc bineinteles. Dar acum, serios vorbind, producatorii de automobile interzic adaugarea de aditivi in ulei sau in carburant. Eu am pus mai demult Liqui Moly pt curatarea injectiei dar se pare ca nu se recomanda.
Feriti-va de carburanti de la benzinarii no name.
Ulei la motor: doar ELF am pus.
Si merge Megane-ul. Am cu ea spre 215.000 km.
Drum bun si succesuri! - cum spune prima domnisoara (cu numele doar) a tarii.
balanel
Uleiul 2t, spre deosebire de lichidul de frana, este conceput pentru a fi ars.

Eu voi pune, si va tin la curent.
balanel
http://www.automatikoelwechselsystem.de/fi...r_2-Taktoel.pdf

Cum ar fi "universal-2T-ulei de LM (LM-1052). Pentru a lubrifia numai pompa este buna
acest lucru este mai mult decât suficientă. Și mai presus de toate de reziduuri de ardere și, de asemenea, practic,
complet fără cenușă. Putem, prin urmare, chiar într-un filtru de particule diesel
utilizarea în condiții de siguranță! În plus, veți obține Literdose mai puțin de 5 € în
Trading (inclusiv TVA).
2T-ulei arde mai curat ca niciodată ca motorină. Numai că ar fi, cu toate acestea,
practic nu chiar observa, deoarece cantitatea de ulei 2T - în ceea ce privește motorina - da
numai minime.
Constă în primul rând în el, deoarece (de ulei 2T bine lubrifiat), întregul injectare
Sistemul funcționează perfect. Au în mea vreodată atât de bine la ASU unul în
Rezervor.
Acestea ar trebui să chiar și într-un mic motor-2d-și aschearm posibil ard reziduuri.
Ulei de bază este, prin urmare, înființat în mod diferit, și chiar și relativ ușoară din aliaj (= scăzut
Aditiv-share). În 2T-ulei este conținutul de aditiv, doar aproximativ 2-5%!
În schimb, uleiul de motor în prezent la aproximativ 15-30%! Aditivi arde, dar
nu foarte curate, și pentru a produce, de asemenea, reziduurile relativ ridicate. Depozite,
care, în timp forma de peste in camera de ardere și, în special pe supape veni, astfel încât
De asemenea, în principal din ulei și nu de la combustibil (la benzină și, de asemenea,
Deci, cu motorină).
În plus, cele mai multe uleiuri de motor si aditivi pe bază de metale. Acest
produc cenuși, atunci când au ars foarte mult. În ulei 2T, care a proiectat
au fost foarte curate posibil și să ardă complet fără cenușă, cum sunt, prin urmare,
nu conțin (cum ar fi nivelul recomandat de LM).
Marcă de ulei 2T utilizate nu contează cu adevărat. Ar trebui să fie doar unul, care
posibile arsuri curat. Uleiuri complet sintetic de înaltă 2T sunt într-adevăr
uleiuri prima pentru o 2T puternic încărcate-cal de curse, dar pentru scopul nostru nu este
prima alegere, deoarece acestea sunt foarte stabile de temperatură și, prin urmare, nu arde la fel de curat
(În afară de acestea sunt, de asemenea, foarte scumpe).
Optime sunt cele care în mod special pentru motoarele mici sunt menite scuter, care sunt
curate de ardere și pentru pompa-și Injektorschmierung sunt mai mult decât suficiente.
Sunt de obicei semi-sintetic. Un "normale", minerale pure ar fi, de asemenea, destul de bine.
Eu însumi am utilizat adesea recomandat "universal" 2T de ulei de LM 1052nd
Este un arsuri semi-sintetic și într-adevăr practic fără cenușă și reziduuri, de asemenea, în
Motor diesel. În plus, este încă relativ ieftine. Într-un piese auto
Dealeri aici te Literdose deja pentru 4.40 € (TVA inclus).
PS Nu că acum, dar devine o idee, și nu doar în rezervor, dar și în
deteriora motorul diesel este un ulei 2T. nu ar dori asa de bine!
În ceea ce privește aditivii diesel de la accesorii, astfel încât să puteți avea-le pe toate pe raft,
În schimb, dacă aveți ceva amestecate în mod regulat de ulei 2T. Nu contează dacă este
Mijloace de "Miller", Wynns, Liqui Moly, sau orice altceva este. 2T-ulei nu este numai de mult
mai bine, dar, de asemenea, mai ieftin, daca folosesc în mod regulat alte resurse
ar fi mai costisitoare (un rezervor plin la 6-7 €).
În plus, acești aditivi nu îmbunătățesc lubrifiere a motorinei
într-adevăr. Cum ar trebui să 250ml, de la un agent cu consecvență de apă
? Reach Aceste fonduri conțin, de asemenea, destul de mult toate la fel, și anume:
Prima Kerosen sau similară cu creșterea numărului cetanică (= aprindere). Ai nevoie, dar la un
Comustibil Diesel nu este bun!
Două Coroziunea este: cel puțin un brand de combustibil, de asemenea, incluse deja!
Treia Curățarea aditiv: ca mai sus!
4a Lubrifierea capacitatea de îmbunătățire este: foarte important! Efectul acest lucru nu înseamnă
într-adevăr. Nu conține un tip de înlocuire de sulf. Lubrifiați îndesat într-adevăr, dar
nu. Într-adevăr, modul real, nu de sulf. Sulf poate fi cea mai veche PE
(De înaltă presiune) aditiv. Pentru lubrifierea, dar au fost în primul rând parafine, și nu
responsabil de sulf.
U. dintre ei au fost mai devreme (decât diesel are chiar relativ bine lubrifiate)
combustibil semnificativ mai mult în ea. Totuși, acestea sunt (cel puțin până acum nu) de ceva
altceva înlocuit. Numai adăugarea de sulf de ceva doar pentru acest schimb de sulf.
Nu adevărat locul de muncă, și este în combustibil brand deja incluse!
Dacă te uiți la aceste resurse, prin urmare, o mai aproape, rămâne de efectele promise
de fapt, nimic, după cum puteți vedea! Putem, prin urmare, a salva totul.
Deci, destul de frecvent (sau cel mai bun caz, în mod regulat) este oarecum 2T ulei în rezervor, precum și un lucru bun, deoarece a fost
acest lubrifiază foarte bine. U. În contrast cu aceste alte căi de atac, iti dai seama
chiar ca un conducător auto că sistemul de injecție de carburant (și, de asemenea, la motor) este de a face bine.!
A aditivilor multe diesel (numai în cazul în care este deja cinci din LM) este
La cele mai multe "Diesel conditionat" acolo și, din nou, are sens. Sunt 500ml, și să aibă o foarte bună
Curățare acțiune. Dacă motorul fumeaza puternic si unghii (pentru că, de exemplu, prin frecvente
Scurt nu a fost niciodată cu adevărat caldă și, prin urmare, totul este verkokelt puternice) ar fi
sens.
PS Cu fiecare trimestru tankful litru de ulei 2T în rezervor.
GEHTS oxi-Kat în timp ce chiar foarte bun!
În ceea ce privește ulei 2 timpi din rezervor, astfel încât arde mai curat decât motorină
Comustibil Diesel. U. a declarat LM arsuri de reziduuri, chiar practic și, de asemenea,
fără cenușă! Ce este de combustibil diesel nu pot spune absolut da. Și mai presus de toate
aceasta lubrifiază pompa și jet-uri sau injectoarele foarte bine, astfel încât acestea cel puțin nu
probleme din cauza pentru a merge rupt de lubrifiere.
ceea ce privește uleiul de 2T, arde astăzi în motoarele mai noi deja 2T
destul de curat. U. arsuri (anterioare) deja menționate de Liqui Moly deja
un mic motor-2T și a reziduurilor, de asemenea, practic fără cenușă. U. o
Motor diesel cu atât mai mult! Burns este, de asemenea, mai curat decât motorină în sine, de asemenea,
acest lucru încă relativ ieftine (Literdose te într-o parte sau de specialiști în
Hornbach mai puțin de 5 €).
cel mai bun "umplere caseta" este una dintre Castrol 2T petrol. Deoarece pâlnie este practic deja
Întoarce! Acestea au un astfel de pull-out "snorkel" la acesta. Acest lucru poate fi de ulei într-adevăr
optim umple rezervorul. Deci, chiar și în "mușcă" glonț, și un ulei Castrol
(Cumpara din cauza poate). In cel mai bun, mai bine "2T-GO". Deși doar un singur minerale,
costurile, dar încă aproape dublu față de LM-ulei. Apoi, tratamentul poate de bine, și după
aceste decantează goale de petrol în acest LM favorabil. Tub pentru respirat sub apă ", dar nu de fiecare dată
în afară și, după cum devine imediat in alta parte un crack. Puteți încă acolo,
apoi consideră foarte mult timp. Actuală am folosit deja de peste doi ani.
Ridicarea, de asemenea, a expirat încă strânse și nu a fost niciodată. Puteți doar mici
Ridicarea de pe fața "snorkel" nu strângeți.
Eu nu sunt cunoscute SOLE cazul în care, din cauza problemelor de ulei de amestec 2T
ar fi fost garantată fără un har-servicii. Nu numai atât de mulți clienți și
șofer de taxi, dar, de asemenea, o serie de ateliere de lucru! Ulei 2T este într-adevăr, încă cel mai bun
"Medicina" pentru motoarele diesel. Pentru mine, un bine-cunoscut MB-atelier, care
motoare, de asemenea, și ESP renovat, toată lumea diesel (la fiecare vizită atelier)
ca un litru din rezervor! Deci, de ce orice garanție o.
Grace refuza beneficiile dacă face chiar și ateliere de lucru foarte bun? 2T-ulei
Aditivi pentru a salva atât clientul, cât și DC (deși încă în
Garanție, sau perioada de grație) de mai multe reparații (pentru că atunci nu deteriora injectare
Sistem) apar? Că nimeni nu va fi pedepsit!
Pentru că întotdeauna cineva vă întreabă dacă pot recomanda ca acest o. ulei 2T bine, și nici
următoarele: orice este mai bun decât nici unul! Chiar mai rău arde mai curat decât
Dieselkrafstoff cele mai bune. Și cele mai bune ar fi cel care, practic, orice reziduu și, de asemenea,
arde fără cenușă. Și ar trebui, prin urmare, colorate, inclusiv NU (unele sunt de culoare roșie
soluție). Și una care îndeplinește toate optime, de exemplu, teilsynth. All-2T-ulei
Liqui Moly v.!
Protejați-motor:
Dar Protejați motorul în general (și, de asemenea, CDI dumneavoastră) este în cauză, deoarece am
are adesea geschr. care acest lucru este foarte foarte recomandat. U. are sens, pe lângă
atâta timp cât motorul rulează și pe care doriți să facă acest lucru cât mai mult timp.
Motorul este ProtectTools (inclusiv LM) nu este în rezervor, dar uleiul de motor. Este
foarte recomandat și efectul ei cu protecția noi SuperSyn à-porter
Aditiv în noile Mobil1 uleiuri comparate. Doar unul are un MP-doză până la aproximativ
6Liter ulei apoi o cotă mult mai mare în petrol decât este cazul cu Mobil1. Când
Mobil1 este stabilit astfel încât să fie, practic, o protecție suplimentară pentru uzură
Este extremă. U. MP, astfel încât este suficient ca la fel pentru toate
suprafețele de frecare poate construi acest strat protector.
Pe această temă de motor și protejăm orice garanție sau bunăvoință creanțe ar fi să spun,
Nu văd nici o problemă aici. Că, în manualele este că nu trebuie să
Ulei, nici utilizarea de aditivi de combustibil, știu. Si asta e un lucru bun, deoarece multe din
căile de atac oferite nimic, iar unele sunt chiar foarte dăunătoare.
Deci, am avut o contribuție suplimentară scrise chiar înseamnă că este MP (și, de asemenea,
recomandă injectarea de combustibil mai curat) la fiecare una din puținele
excepții este lăudabil. Multe ateliere de lucru umple benzină lor (în
Cadrul de inspecții), de asemenea, un astfel de aditiv de curățare în rezervor. Știu U.
chiar și oamenii, în cazul în care toată lumea devine egală cu un litru de motorină din rezervorul de 2T
(Pentru fiecare rezervor sfert de litru de combustibil este încă mult mai bună decât cea a inspecțiilor
egală cu un întreg)!
Dacă ori acum ar trebui să producă în mod efectiv, o deteriorării mecanice la un motor, în cazul în care
ori poate de deputat a fost adăugată (dar acest lucru este încă puțin probabil, și dacă,
atunci nu este garantată a fost situată pe MP). Ce-ar emite acum din cauza MP
? Dă Chiar și cu un eșantion de ulei de la acest motor, prin urmare, nu ar fi probleme
. Dă- Una ar investiga de petrol, în principal pentru a vedea dacă există cel puțin necesară
minime de calitate este. U. dacă la momentul prejudiciului încă intacte în mod rezonabil
a fost. Sau puse negativ: Fie că a fost un necorespunzătoare și / sau deja complet finisate, deoarece
prea mult timp în motorul!
Dacă unul dintre MP conținute în PE (presiune înaltă) - și) AW (protecția uzură aditivi,
Reibwertverminderer sau ceva ar trebui să fie găsite în ulei (deoarece nu toate
suprafața de frecare a reacționat), asa ca de ce ar fi feedback-ului negativ (rezultatul
analiza uleiului chiar influența pozitiv, ca s-ar putea presupune atunci că doar
(Nu a fost încă folosit pentru a) a fost). Este, de asemenea, nu pe aceste substanțe
"Motor proteja de LM" pe ea. Tu nu a putut spune dacă aceasta a introdus ca o suplimentare
au fost, sau au fost deja în ulei în ea. În noile Mobil1 z. B. acest lucru s-ar putea găsi, de asemenea.
Dacă există, de asemenea, unele probleme cu garantie sau, eventual, de grație în cazul în care noile
Mobil1 folosit?
Pentru a intelege mai bine ce MP este, la toate, deci o scurtă explicație:
Aceasta nu este o chestiune de orice solide (care este "undeva" în motorul
) Atașați, dar un nou dezvoltat anti-uzură pachetului de aditivi.
fluid de transfer este de o inalta calitate complet sintetice. Baza de ulei. U., care sunt special
motoare, dezvoltat pentru sintetic de înaltă presiune, aditivi și antiwear plus unu
Reibwertverminderer noi. Acestea sunt complet solubile în ulei și după adăugarea de
o parte a petrolului și a adăuga acest noi caracteristici (cum ar fi toate reale "
Aditivi este cazul)! Ar putea fi motivul pentru adăugarea în filtru nu mai.
PE / aditivi AW sunt, de asemenea, nimic nou în sine, dar au de fapt o pălărie "vechi".
Fiecare ulei de transmisie (de la GL3) include chiar și în cantități foarte mari, deoarece transmiterea și
mai ales din spate-diff. altfel nu ar rezista foarte mult timp! Și, cel puțin în
uleiuri de motor, de asemenea, o mai bună conțin unele anti-uzură aditiv.
specială este deputat de fapt "doar": faptul că acesta este un tip nou dezvoltate
Acestea, care sunt sintetice (cele vechi sunt de obicei metalice) și mai ales pentru
Utilizați au fost dezvoltate în motoarele.
De asemenea, nu răspund, pur și simplu undeva, dar exact la aceste puncte în motor, în cazul în care
acestea sunt necesare, de asemenea. Și ori de câte ori este timp pentru a forma un contact metal-metal
vine. Și la fel de activi de suprafață, și chiar aici (=)! Deci, ori de câte ori ulei ori
chiar partenerii de frecare nu a putut complet separat unele de altele, acești aditivi
activă. Separati suprafețe metalice unii de la alții. Apoi, forma exact în acest moment un
efect de protecție și că frecare motor și mai purta un întreg sau
difuzate.
Dacă este necesar, aceste straturi poate fi făcută chiar în mod constant (până când toate conținute
Aditivii sunt utilizate). Și aceste straturi - care până la schimbarea uleiului următoare
au construit - rămân, atunci chiar și după schimbarea de ulei (fără un plus nou), nici o
efect pe termen lung (aproximativ 50.000 de km de plus).
Este, de asemenea, iarna de pornire la rece foarte util, deoarece acest lucru va direct de la și la scurt timp după
pornire la rece, fără suprapunere de frecare (parteneri = frecare nu sunt încă finalizate de film de ulei
separat) se întâmple din nou.
Deci, ceea ce este bun și, prin urmare, cu adevărat lăudabil. Prin urmare, aceasta este, de asemenea, în
uleiurile noi Mobil1 conțin. Cu toate acestea, o sumă mai mică decât într-un MP-doză. Aici
Acesta trebuie să fie într-adevăr, suficientă chiar pentru 50.000 de km, dar numai până la schimbarea uleiului viitoare!
Protejați motorul, care, cu toate acestea, este chiar recomandat, este totuși
NU orice solide, dar este sintetic PE / AW aditivi, care
sunt complet de ulei mai puțin. Înfundarea, prin urmare, nimic pentru a încărca de petrol nu, și poate stoca, de asemenea,
nu "undeva" de la, dar răspunde numai atunci când acestea sunt efectiv necesare. De asemenea
Acest pachet total de aditivul nu influența negativ! Dar daca oricum o foarte
ulei de înaltă calitate folosite (cum ar fi noul Mobil 1), atunci puteți, de asemenea, acest
, Deoarece, în astfel înainte de a salva o mare presiune foarte puternic și antiwear
Aditivii sunt incluse!
particule solide, cu toate acestea, sarcina de petrol ca și contaminanți. În plus, noi nu sunt cele
, Pentru a preda când și unde ar trebui să se ataseaza, deoarece acest "prost" sunt. Taberele sunt deținute
a căror singură "undeva" în motorul de la. Cele mai ales acolo unde nu ar trebui să fie.
"Efectul principal" este, prin urmare, în faptul că acestea poluează motor!
Când MP este (așa cum este descris deja), o sinteză anti-uzură
Aditiv pachet. În schimb, Slick50 un simplu baza de ulei mineral
(Carrier lichid) în PTFE (teflon) particule rumschwimmen.
Nu putem, prin urmare, la toate comparabile. De asemenea, la efectul nu este aplicabil.
Cum MP, am deja descrise în unele detalii. Teflon sau
Particule ceramice astfel de lucruri nu pot.
Dacă uleiul nu conține aditivi detergent și agent de dispersie, acest lucru ar
Particule solide sa ramanem impreuna si apoi depozitate undeva "în motor. Într-o
moderne de ulei de a preveni acest lucru, dar aditivii de mai sus. Acest lucru va fi egal cu majoritate
Pachetul de aceste particule și fin distribuite până la următoarea schimbare a uleiului pentru a menține în suspensie, astfel încât
nu este acest lucru nu sa ramanem impreuna si nu oriunde, chiar la motor sau
Filtrele pot fi depuse.
Și dacă nu toate particulele din PTFE pot fi capturate de către agent de dispersie, deoarece
agent de dispersie nu este suficientă pentru această cantitate, atunci nu există efect de "principal"
acest lucru este că acestea poluează motorului. și mai presus de toate supapele în domeniul
Inelară canelurile cu piston.
În afară de aceasta, atunci, pentru poluanții solizi real și lichide (care, cu
intre timp, uleiul de motor), agent de dispersie stânga nu mai mult, permițând motorului să fie
schimb de ulei următoare chiar mai poluate. Ar fi, de asemenea, propriile deja
fluid de transfer de la Slick50 (care constă doar dintr-un simplu și ieftin ulei mineral)
de performanță a unui ulei de înaltă calitate de umplere diminua.
Sau, pe scurt: Slick50 împovărați de petrol ca poluanți, și reduce
Performanță de ulei de înaltă calitate. Deci Ne pare rau: Dar particule PTFE au în
moderne de ulei de pierdut nimic (aparțin în tigaie în uleiul de motor in loc)!
Care este întrebarea dumneavoastră cu privire la preocupările au fost "povești de petrol", îi aparțin în
Kathegorie "Frații Grimm". Pot avea încredere că nu există un singur reală
Lubrifiant de specialitate (tehnician de ulei de exemplu, sau chimiști sunt), ceea ce poate un prost
Cineva ar spune (auto maxim)! 300.000 km cu Billigöl aceeași
Motorului și a schimbat doar filtru. Crede-ma, ceea ce nu exista!
Un filtru de ulei poate filtra doar mai mare de particule solide. Foarte tineri sunt
(Cum a fost deja de mai sus descr), acoperită cu agent de dispersie. Și a avut loc în suspensie. Lichid
Contaminanți și poluanți (cum ar fi produsele de ardere acide) poate filtra
nu a filtra. Acest lucru poate fi neutralizată de aditivi, sau ambalate
fie. cel U. dacă acești aditivi sunt consumate, este timpul mare de petrol pentru a
. Comutați
Ai schimba uleiul niciodată într-adevăr (sau nu schimbarea filtrului), aceasta ar
la un moment dat la tar. Ce s-ar lua, nu de aproape 300.000 kilometri lungime.
În plus, ar fi nevoie de până atunci, mai multe motoare (unul în ulei nou și din nou
umfüllt), deoarece același lucru, acest lucru nu ar face.
Și cu mult înainte de a devenit ulei de gudron, motorul ar fi de mai multe ori prin intermediul
drop vâscozitate a avut loc mult mai devreme a rupt. Un ulei multigrad
formate prin luarea, de exemplu, un 15W-monograd, și că atât de multe VI ameliorator
admite că este vorba, de exemplu, un 15W-40 (15W-40 este un ulei de motiv, nu este aceasta).
amelioratori VI sunt metaforic lanțuri lungi moleculară, care, la rece
zusammengeknäult puternic. Cu ulei de temperatură în creștere. entknäulen acestea sunt, și apoi sub formă
o rețea mereu în creștere în petrolului, care încetinește circulația a moleculelor de ulei. Astfel
subțiază uleiului cu creșterea temperaturii nu este atât de puternic ca ar fi cazul altfel.
Ponderea VI-verb. este un mod tipic, aproximativ 10% din MULTIGRADE
Total!
Dar acest verb VI. nu prea cred că prin timp cât de presiunea și forțele de forfecare
(Care în motor, în special între inele de piston și Zylinderlauffl. Triumfa), cu
moment, să fie într-adevăr rupt (tunsă). Aceasta uzura este ireversibilă și finale. O
Billigöl, care a fost remediată în cel mai 15W-40 în motor, haide după aproximativ 10,000 km
mult de 15W-20 înapoi de la motor. Și așa a motorului nu ar face,
a fost inițial făcute la 15W-40 (aprox. 100.000 km mai târziu), un vâscos tar-ca și
substanță a devenit!
Și pe "diferența dintre vârf de petrol și Billigöl doar prețul" la fel de mult:
Un ulei sintetic scump are deja casa, de la VI mult mai mare. Pentru același
Spațiul (de exemplu, 40-15W), va trebui practic nici VI-verb. Și să atingă
a VI superior. Prin urmare, acest ulei este rece și mult mai puțin vâscoase
fi fără ele ar fi prea subtire la temperaturi ridicate (de exemplu, 0W-40).
La temperaturi foarte scăzute în cazul în care puteți decupa o Billigöl deja cu un cutit, care rulează
un ulei de top sau pompa de ulei de la sine. Și unde temp apologia lung
laking verkokeln și acest lucru încă lubrifia. Exemplu Mobil1 deține chiar vag 350Grad!
afară. petrolul ieftin este un contrast în această temperatură numai din ulei de gudron de huilă și!
Potrivit aceleiași kilometraj, atunci când un Billigöl este deja complet terminat, și a fost inițial
15W-15W-40 monograd doar unul este de stânga este de o inalta calitate
ulei sintetic - Inițial o vâscozitate, de exemplu, 0W-40 - nu chiar un OW-30
deveni. U. altfel acest lucru este încă complet intact!
Ar putea continua pe încă pentru un timp destul, dar Wesenstlichste fost la el, și
a fost ca o informație bogată, astfel încât să nu cred nevoie de astfel de prostii!

Daca stie cineva unde se poate face o traducere mei buna?
CRISTI_BR27
salutare tuturor!lafel ca multi dintre voi am tot incercat sa imidau seama cum e cu adaugarea de ulei 2t sau alti aditivi in motorina.Am un amic in canada care mi-a trimis un link despre aderco.intimplator am dat de acest produs aici in spania,masina mea un megan 2 2006 are deja 74000 km si incepuse sa aiba dimineata la pornire un sunet sec ascuti care se atenua cind se incalzea motorul.dar chestia era ca nu se mai infigea ca inainte nu mai auzeam suieratul lturbinei nu mai avea aceeasi putere.am cumparat un flacon de ADERCO si am pus cite 10 ml la un plin.este un tratament organic nu contine MTB caresa afecteze sistemul de alimentare.in fine am o intreaga documentatie la indemina.vreau sa spun ca acum sunetul motorului e la fel ca atunci cind am cumparat masina ,am scapat de acel simptom pe care il aveam anume ca apasam acceleratia si aveam un moment cind acceleratia avea un moment intirziat si motorul suna ciudat se tura dar nu fugea.acum sint super multumit am un consum mediu de 4.7 uleiul acum se inegreste mult mai greu.plus ca mentine curate egr,turbo catalizatorul.cei care doresc mai multe informatii<cristi_br27@yahoo.com.aderco se foloseste ptr orice tip de combustil,moto ,naval etc.Numai bine tuturor!
rocknum
Am venit cu masina din service unde mi-am schimbat o supapa de retur de la un injector.
Din una in alta vorbind de cat de proasta e motorina de la noi ca e subtire si ca de aceea apare șpanul (pilitura aceea) din cauza frecarii excesive a pieselor, mi s-a sugerat ca la fiecare plin de motorina sa bag in rezervor 200 mililitrii de ulei de amestec pentru o mai buna ungere. Motorina de la noi fiind asa subtire nu mai unge corespunzator si de aceea apare pilitura de la frecarea metalului din piese si se strica injectoarele, fiind mai sensibile la motorina proasta.

Ce parere aveti? Merita sa bag ulei in motorina? E diferenta asa mare?
De bagat nu m-ar deranja dar mi-e teama sa nu fac mai mult rau decat bine...
cj98czh
Daca era nevoie de asa ceva o recomanda producatorul (parerea mea)... oricum subiectul este unul discutat ...


Aceasta recomandare ai primit-o din service renault sau service de cartier?
M i h a i
hm, motorina subtire rolleyes.gif radmasa.gif radmasa.gif mecanicul care a facut recomandarea asta a reparat altceva in afara de aro?
BannedHost
Eu stiam ca uleiul nu se amesteca cu motorina / benzina si ramane in filtrul de motorina respectiv benzina ...
miciceii
Salut,am 2 amici unul cu un Kangoo+Octavia iar celalalt cu Logan MCV de 85cai si ambii folosesc uleiul de amestec in motorina tot la recomandarea unor mecanici parca unul era de la Auto Nesti,cel cu Octavia la intoarcerea din concediu (Bulgaria,Turcia etc)a sesizat o tacaneala in motor la prima alimentare cu carburant in Romania si sa dus in service unde a primit recomandarea de a baga ulei in amestec,din spusele lor se pare ca nu numai ca a disparut acel zgomot dar a scazut si consumul de carburant.
Eu personal nu stiu ce sa spun ,eu sunt benzinar dar cred nu se strica nimic daca incercati pt.o perioada scurta de timp.
P.S.
Bidonul de ulei de amestec arata ceva de genul ,dreptunghiular iar in unul din colturi are un rezervor de dozare(nu stiu cantitatea)iar uleiul era de culoare albastra.
balanel
Este foarte indicat acest lucru, dar nu 200 ml la plin, ci se respecta un raport de 1:200. Adica daca alimentezi cu 30 de litri, pui 150 ml ulei 2T. Nu trebuie pus la mililitru. Iei si tu un bidon gradat si pui aproximativ. Eu am un bidon de acesta de 1 litru pe care il tot umplu dintr-un bidon mare de 5 litri.
Pentru a afla mai multe pareri pertinente legate de acest subiect, ai netul la dispozitie. Vei gasi pareri argumentate, cat si marturii ale unor persoane care au folosit, un timp mai lung, aceasta solutie. Nu te lua dupa cei cu stil hei-rupist, care sustin sau se opun acestei solutii, ca asa "stie" ei, fara a-si argumenta parerea, eventual care si-o pot sustine cu argumente tehnice. Eu nici nu recomand, nici nu vreau sa spun ca este o solutie gresita, parerea mea, bazata pe ce am citit, si ce am experimentat, ma face sa utilizez acest amestec la masina MEA.
Pentru linistea ta, cauta sa vezi ce efecte negative poate avea, sau impresii ale unor persoane care si-au stricat masina, in felul acesta: nu vei gasi.
Daca ai masina cu filtru de particole, folosesti ulei de amestec pe care scrie ca nu produce cenusa prin ardere, si respecta normele JASO, de la FC in sus.
Daca nu ai filtru de particole, poti folosi si ulei de 2T mineral, asa cum folosesc si eu, de peste un an de zile, si 30000 km rulati.

Singurul efect vizibil pe care l-am observat au fost reducerea substantiala a zgomotului motorului. Nici reducere de consum, nici fum mai mult sau mai putin, nici altceva.

Continui insa sa o folosesc, dintr-un singur motiv: avand in vedere sensibilitatea pompelor de injectie Delphi de la Renault la carburant, si avand in vedere ca si marci mai scumpe au fost afectate in acelasi mod, cu stricarea pompei si producerea de pilitura de fier (de exemplu Volvo - poti cauta topicul pe forumul dedicat de la noi din tara), imi doresc sa imi protejez pompa cat mai mult, pentru a nu cheltui o avere cu schimbatul ei.

Cat despre injectoare, nu consider ca am in momentul de fata destule date care sa ma convinga ca acestea vor fi afectate negativ de acest amestec. Uleiul de amesteca chimic cu motorina, deci se amesteca singure, nu trebuie agitate, deci vei avea mereu un amestec omogen.

Ca dovada si mecanicul de care zici ti-a recomandat acest lucru. Poate vrei sa revii, si sa ne spui despre ce service e vorba: reprezentanta, service mare independent, service de cartier.
ady24
QUOTE(M i h a i @ 26 Feb 2011, 17:05)
hm, motorina subtire  rolleyes.gif    radmasa.gif  radmasa.gif   mecanicul care a facut recomandarea asta a reparat altceva in afara de aro?
*



Motorina subtire biggrin.gif, cred ca nu s'a exprimat colegul prea bine, poate vroia sa spuna ca nu mai este asa de grasa, inainte motorina cand o dadeai pe palma scartaia, datorita aditivilor naturali pe care ii avea in compozite, acuma zici ca este apa chioara . De aceea este extrem de indicat sa pui la un plin minm 200 ml si maxim 300 ml de ulei de amestec. Cunosc un tovaras care are o scoda octavia tdci,baga aproximativ 250 ml ulei la fiecare plin si a depasit 500.000 km fara nici nu fel de problema la motor plus injectie.
RadulescuRomulus
acest ulei de amestec unde se gaseste? cat costa? ce marci sunt alea mai bune?
ady24
Se gaseste la orice peco, ceri ulei de amestec pentru motoarele in doi timpi. Nu stiu exact cat costa, dar nu cred ca este foarte scump.
M i h a i
Ce diferenta vedem intre cele doua poze? Ce discutati voi aici este exact ca faza cu azotul la tara, in zonele rurale.Il intrebi pe badea Gheo : de ce dai bade cu azot la porumb? El raspunde : pentru ca asa da toata lumea, plus ca am auzit de la un batran al satului. Este common rail motorul de pe renault -nu bagati. Pentru linistea voastra sufleteasca recomand sa va duceti la rompetrol, omv, petrom si sa bagati 5 l de motorina intr-o sticla de plastic si sa va uitati in soare.....si pe urma sa spuneti ca este apa chioara.O sa va fac poze ca sa vedeti ca este aditiv in apa aia chioara.
skorpio_bog
QUOTE(ady24 @ 26 Feb 2011, 19:44)
Cunosc un tovaras care are o scoda octavia tdci,baga aproximativ 250 ml ulei la fiecare plin si a depasit 500.000 km fara nici nu fel de problema la motor plus injectie.
*



De aia rontaie motoarele TDI de la skoda, opel sau vw ca niste tractoare si consuma ulei. Bagati doar motorina buna si nu o sa aveti nici o problema cu motorul.

In aceeasi idee, cunosc si eu destui, de fapt am vazut destui cu motoare renault cu peste 500 k km (Logane dci) care nu au pus in rezervor decat motorina de la omv sau rompetrol, fara ulei de amestec si alte baliverne. Motoarele merg si in ziua de azi perfect, fara nici cea mai mica problema.

Asa ca bagati motorina buna, schimbati uleiul si filtrele la timp si cam atat.
hellcat
QUOTE(M i h a i @ 26 Feb 2011, 18:05)
hm, motorina subtire  rolleyes.gif    radmasa.gif  radmasa.gif  mecanicul care a facut recomandarea asta a reparat altceva in afara de aro?
*


Pe langa caterinca ieftina pe o sectiune tehnica, ai vreun argument pentru care nu este bine sa pui in motorina ulei de amestec?
gotty
pai cel mai bun argument ar fi acela ca producatorul nu recomanda si ca in caz de doamne fereste te trezesti cu garantia in brate si urari de drum bun.
ady24
Fiecare face ce vrea pentru binele motorului, nu poti obliga pe "x" sa bage ulei in motorina, insa pe orice meserias ai intreba ci siguranta va va spune ce am zis eu mai devreme. Si eu am auzit la randul meu de la ingineri mecanici exact aceeasi chestiune, nu am de ce sa va mint sau sa zic aiureli. wink.gif
M i h a i
QUOTE(hellcat @ 26 Feb 2011, 20:53)
Pe langa caterinca ieftina pe o sectiune tehnica, ai vreun argument pentru care nu este bine sa pui in motorina ulei de amestec?
*


Simplu : a zis si Gotty mai sus .Producatorul Nu recomanda.Asta este cel mai simplu argument.Mai sunt si altele dar prefer sa-mi explici tehnic de ce este bine sa pui. Nimeni nu a explicat de ce este bine.Corect? Toti au zis ca le recomanda nu stiu ce mecanic.Nu era ''caternica ieftina'' .Pur si simplu eu pun in drujba ulei din ala pentru ca nu este common rail , este in 2t , si recomanda producatorul wink.gif. Aici vorbim strict de Dci , nu de passat 1.9 pd unde poti sa pui ce vrei. Exemple de ''prieteni'' care baga prune in rezervor si scot tuica pe esapament, avem toti. Exemplu : laguna 1.9 dci de 120 cai - 475.000 km , merge impecabil.A bagat doar motorina de la omv.
hellcat
QUOTE(gotty @ 26 Feb 2011, 21:59)
pai cel mai bun argument ar fi acela ca producatorul nu recomanda si ca in caz de doamne fereste te trezesti cu garantia in brate si urari de drum bun.
*


Nici 205/40R17 nu recomanda producatorul.

QUOTE(M i h a i @ 26 Feb 2011, 22:04)
Mai sunt si altele dar prefer sa-mi explici  tehnic de ce este bine sa pui.
*


Eu nu am ce sa explic, am facut doar o constatatre despre discutia pe acest topic.
Daca mai sunt si alte argumente sunt convins ca pot interesa pe unii posesori de diesel.
Laurentziu83
Cat timp se alimenteaza cu motorina de la statii calumea, nu fransize sau sereleuri, nu trebuie pus nimic in rezervor in afara de motorina.
Sunt destule dci-uri la noi in tara care au sarit de 3-4-500 de mii de km si care n-au schimbat nici o piesa la motor, tocmai pentru ca cei ce le conduc au pus motorina de la statii calumea, nu s-au incurcat cu canistre de pe la diversi tractoristi si nici cu altceva in rezervor decat motorina, fie ea Petrom, Lukoil, Rompetrol, etc.
Eu unul nu recomand nici un fel de aditiv in motorina, cu atat mai putin ulei. De ce? Atata timp cat am vazut mii de masini care mergeau foarte bine fara asa ceva, de ce sa arunc eu banii pe prostii?

Totodata, nu recomand nici utilizarea dci-ului pentru regim strict "2 km dimineata, 2 km seara", multe masini s-au stricat fix din cauza asta, motorul nu apuca sa se incalzeasca si se umpleau de cocs, pica EGR-ul, picau bujiile incandescente, se infundau injectoarele, etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.