http://www.automatikoelwechselsystem.de/fi...r_2-Taktoel.pdfCum ar fi "universal-2T-ulei de LM (LM-1052). Pentru a lubrifia numai pompa este buna
acest lucru este mai mult decât suficientă. Și mai presus de toate de reziduuri de ardere și, de asemenea, practic,
complet fără cenușă. Putem, prin urmare, chiar într-un filtru de particule diesel
utilizarea în condiții de siguranță! În plus, veți obține Literdose mai puțin de 5 € în
Trading (inclusiv TVA).
2T-ulei arde mai curat ca niciodată ca motorină. Numai că ar fi, cu toate acestea,
practic nu chiar observa, deoarece cantitatea de ulei 2T - în ceea ce privește motorina - da
numai minime.
Constă în primul rând în el, deoarece (de ulei 2T bine lubrifiat), întregul injectare
Sistemul funcționează perfect. Au în mea vreodată atât de bine la ASU unul în
Rezervor.
Acestea ar trebui să chiar și într-un mic motor-2d-și aschearm posibil ard reziduuri.
Ulei de bază este, prin urmare, înființat în mod diferit, și chiar și relativ ușoară din aliaj (= scăzut
Aditiv-share). În 2T-ulei este conținutul de aditiv, doar aproximativ 2-5%!
În schimb, uleiul de motor în prezent la aproximativ 15-30%! Aditivi arde, dar
nu foarte curate, și pentru a produce, de asemenea, reziduurile relativ ridicate. Depozite,
care, în timp forma de peste in camera de ardere și, în special pe supape veni, astfel încât
De asemenea, în principal din ulei și nu de la combustibil (la benzină și, de asemenea,
Deci, cu motorină).
În plus, cele mai multe uleiuri de motor si aditivi pe bază de metale. Acest
produc cenuși, atunci când au ars foarte mult. În ulei 2T, care a proiectat
au fost foarte curate posibil și să ardă complet fără cenușă, cum sunt, prin urmare,
nu conțin (cum ar fi nivelul recomandat de LM).
Marcă de ulei 2T utilizate nu contează cu adevărat. Ar trebui să fie doar unul, care
posibile arsuri curat. Uleiuri complet sintetic de înaltă 2T sunt într-adevăr
uleiuri prima pentru o 2T puternic încărcate-cal de curse, dar pentru scopul nostru nu este
prima alegere, deoarece acestea sunt foarte stabile de temperatură și, prin urmare, nu arde la fel de curat
(În afară de acestea sunt, de asemenea, foarte scumpe).
Optime sunt cele care în mod special pentru motoarele mici sunt menite scuter, care sunt
curate de ardere și pentru pompa-și Injektorschmierung sunt mai mult decât suficiente.
Sunt de obicei semi-sintetic. Un "normale", minerale pure ar fi, de asemenea, destul de bine.
Eu însumi am utilizat adesea recomandat "universal" 2T de ulei de LM 1052nd
Este un arsuri semi-sintetic și într-adevăr practic fără cenușă și reziduuri, de asemenea, în
Motor diesel. În plus, este încă relativ ieftine. Într-un piese auto
Dealeri aici te Literdose deja pentru 4.40 € (TVA inclus).
PS Nu că acum, dar devine o idee, și nu doar în rezervor, dar și în
deteriora motorul diesel este un ulei 2T. nu ar dori asa de bine!
În ceea ce privește aditivii diesel de la accesorii, astfel încât să puteți avea-le pe toate pe raft,
În schimb, dacă aveți ceva amestecate în mod regulat de ulei 2T. Nu contează dacă este
Mijloace de "Miller", Wynns, Liqui Moly, sau orice altceva este. 2T-ulei nu este numai de mult
mai bine, dar, de asemenea, mai ieftin, daca folosesc în mod regulat alte resurse
ar fi mai costisitoare (un rezervor plin la 6-7 €).
În plus, acești aditivi nu îmbunătățesc lubrifiere a motorinei
într-adevăr. Cum ar trebui să 250ml, de la un agent cu consecvență de apă
? Reach Aceste fonduri conțin, de asemenea, destul de mult toate la fel, și anume:
Prima Kerosen sau similară cu creșterea numărului cetanică (= aprindere). Ai nevoie, dar la un
Comustibil Diesel nu este bun!
Două Coroziunea este: cel puțin un brand de combustibil, de asemenea, incluse deja!
Treia Curățarea aditiv: ca mai sus!
4a Lubrifierea capacitatea de îmbunătățire este: foarte important! Efectul acest lucru nu înseamnă
într-adevăr. Nu conține un tip de înlocuire de sulf. Lubrifiați îndesat într-adevăr, dar
nu. Într-adevăr, modul real, nu de sulf. Sulf poate fi cea mai veche PE
(De înaltă presiune) aditiv. Pentru lubrifierea, dar au fost în primul rând parafine, și nu
responsabil de sulf.
U. dintre ei au fost mai devreme (decât diesel are chiar relativ bine lubrifiate)
combustibil semnificativ mai mult în ea. Totuși, acestea sunt (cel puțin până acum nu) de ceva
altceva înlocuit. Numai adăugarea de sulf de ceva doar pentru acest schimb de sulf.
Nu adevărat locul de muncă, și este în combustibil brand deja incluse!
Dacă te uiți la aceste resurse, prin urmare, o mai aproape, rămâne de efectele promise
de fapt, nimic, după cum puteți vedea! Putem, prin urmare, a salva totul.
Deci, destul de frecvent (sau cel mai bun caz, în mod regulat) este oarecum 2T ulei în rezervor, precum și un lucru bun, deoarece a fost
acest lubrifiază foarte bine. U. În contrast cu aceste alte căi de atac, iti dai seama
chiar ca un conducător auto că sistemul de injecție de carburant (și, de asemenea, la motor) este de a face bine.!
A aditivilor multe diesel (numai în cazul în care este deja cinci din LM) este
La cele mai multe "Diesel conditionat" acolo și, din nou, are sens. Sunt 500ml, și să aibă o foarte bună
Curățare acțiune. Dacă motorul fumeaza puternic si unghii (pentru că, de exemplu, prin frecvente
Scurt nu a fost niciodată cu adevărat caldă și, prin urmare, totul este verkokelt puternice) ar fi
sens.
PS Cu fiecare trimestru tankful litru de ulei 2T în rezervor.
GEHTS oxi-Kat în timp ce chiar foarte bun!
În ceea ce privește ulei 2 timpi din rezervor, astfel încât arde mai curat decât motorină
Comustibil Diesel. U. a declarat LM arsuri de reziduuri, chiar practic și, de asemenea,
fără cenușă! Ce este de combustibil diesel nu pot spune absolut da. Și mai presus de toate
aceasta lubrifiază pompa și jet-uri sau injectoarele foarte bine, astfel încât acestea cel puțin nu
probleme din cauza pentru a merge rupt de lubrifiere.
ceea ce privește uleiul de 2T, arde astăzi în motoarele mai noi deja 2T
destul de curat. U. arsuri (anterioare) deja menționate de Liqui Moly deja
un mic motor-2T și a reziduurilor, de asemenea, practic fără cenușă. U. o
Motor diesel cu atât mai mult! Burns este, de asemenea, mai curat decât motorină în sine, de asemenea,
acest lucru încă relativ ieftine (Literdose te într-o parte sau de specialiști în
Hornbach mai puțin de 5 €).
cel mai bun "umplere caseta" este una dintre Castrol 2T petrol. Deoarece pâlnie este practic deja
Întoarce! Acestea au un astfel de pull-out "snorkel" la acesta. Acest lucru poate fi de ulei într-adevăr
optim umple rezervorul. Deci, chiar și în "mușcă" glonț, și un ulei Castrol
(Cumpara din cauza poate). In cel mai bun, mai bine "2T-GO". Deși doar un singur minerale,
costurile, dar încă aproape dublu față de LM-ulei. Apoi, tratamentul poate de bine, și după
aceste decantează goale de petrol în acest LM favorabil. Tub pentru respirat sub apă ", dar nu de fiecare dată
în afară și, după cum devine imediat in alta parte un crack. Puteți încă acolo,
apoi consideră foarte mult timp. Actuală am folosit deja de peste doi ani.
Ridicarea, de asemenea, a expirat încă strânse și nu a fost niciodată. Puteți doar mici
Ridicarea de pe fața "snorkel" nu strângeți.
Eu nu sunt cunoscute SOLE cazul în care, din cauza problemelor de ulei de amestec 2T
ar fi fost garantată fără un har-servicii. Nu numai atât de mulți clienți și
șofer de taxi, dar, de asemenea, o serie de ateliere de lucru! Ulei 2T este într-adevăr, încă cel mai bun
"Medicina" pentru motoarele diesel. Pentru mine, un bine-cunoscut MB-atelier, care
motoare, de asemenea, și ESP renovat, toată lumea diesel (la fiecare vizită atelier)
ca un litru din rezervor! Deci, de ce orice garanție o.
Grace refuza beneficiile dacă face chiar și ateliere de lucru foarte bun? 2T-ulei
Aditivi pentru a salva atât clientul, cât și DC (deși încă în
Garanție, sau perioada de grație) de mai multe reparații (pentru că atunci nu deteriora injectare
Sistem) apar? Că nimeni nu va fi pedepsit!
Pentru că întotdeauna cineva vă întreabă dacă pot recomanda ca acest o. ulei 2T bine, și nici
următoarele: orice este mai bun decât nici unul! Chiar mai rău arde mai curat decât
Dieselkrafstoff cele mai bune. Și cele mai bune ar fi cel care, practic, orice reziduu și, de asemenea,
arde fără cenușă. Și ar trebui, prin urmare, colorate, inclusiv NU (unele sunt de culoare roșie
soluție). Și una care îndeplinește toate optime, de exemplu, teilsynth. All-2T-ulei
Liqui Moly v.!
Protejați-motor:
Dar Protejați motorul în general (și, de asemenea, CDI dumneavoastră) este în cauză, deoarece am
are adesea geschr. care acest lucru este foarte foarte recomandat. U. are sens, pe lângă
atâta timp cât motorul rulează și pe care doriți să facă acest lucru cât mai mult timp.
Motorul este ProtectTools (inclusiv LM) nu este în rezervor, dar uleiul de motor. Este
foarte recomandat și efectul ei cu protecția noi SuperSyn à-porter
Aditiv în noile Mobil1 uleiuri comparate. Doar unul are un MP-doză până la aproximativ
6Liter ulei apoi o cotă mult mai mare în petrol decât este cazul cu Mobil1. Când
Mobil1 este stabilit astfel încât să fie, practic, o protecție suplimentară pentru uzură
Este extremă. U. MP, astfel încât este suficient ca la fel pentru toate
suprafețele de frecare poate construi acest strat protector.
Pe această temă de motor și protejăm orice garanție sau bunăvoință creanțe ar fi să spun,
Nu văd nici o problemă aici. Că, în manualele este că nu trebuie să
Ulei, nici utilizarea de aditivi de combustibil, știu. Si asta e un lucru bun, deoarece multe din
căile de atac oferite nimic, iar unele sunt chiar foarte dăunătoare.
Deci, am avut o contribuție suplimentară scrise chiar înseamnă că este MP (și, de asemenea,
recomandă injectarea de combustibil mai curat) la fiecare una din puținele
excepții este lăudabil. Multe ateliere de lucru umple benzină lor (în
Cadrul de inspecții), de asemenea, un astfel de aditiv de curățare în rezervor. Știu U.
chiar și oamenii, în cazul în care toată lumea devine egală cu un litru de motorină din rezervorul de 2T
(Pentru fiecare rezervor sfert de litru de combustibil este încă mult mai bună decât cea a inspecțiilor
egală cu un întreg)!
Dacă ori acum ar trebui să producă în mod efectiv, o deteriorării mecanice la un motor, în cazul în care
ori poate de deputat a fost adăugată (dar acest lucru este încă puțin probabil, și dacă,
atunci nu este garantată a fost situată pe MP). Ce-ar emite acum din cauza MP
? Dă Chiar și cu un eșantion de ulei de la acest motor, prin urmare, nu ar fi probleme
. Dă- Una ar investiga de petrol, în principal pentru a vedea dacă există cel puțin necesară
minime de calitate este. U. dacă la momentul prejudiciului încă intacte în mod rezonabil
a fost. Sau puse negativ: Fie că a fost un necorespunzătoare și / sau deja complet finisate, deoarece
prea mult timp în motorul!
Dacă unul dintre MP conținute în PE (presiune înaltă) - și) AW (protecția uzură aditivi,
Reibwertverminderer sau ceva ar trebui să fie găsite în ulei (deoarece nu toate
suprafața de frecare a reacționat), asa ca de ce ar fi feedback-ului negativ (rezultatul
analiza uleiului chiar influența pozitiv, ca s-ar putea presupune atunci că doar
(Nu a fost încă folosit pentru a) a fost). Este, de asemenea, nu pe aceste substanțe
"Motor proteja de LM" pe ea. Tu nu a putut spune dacă aceasta a introdus ca o suplimentare
au fost, sau au fost deja în ulei în ea. În noile Mobil1 z. B. acest lucru s-ar putea găsi, de asemenea.
Dacă există, de asemenea, unele probleme cu garantie sau, eventual, de grație în cazul în care noile
Mobil1 folosit?
Pentru a intelege mai bine ce MP este, la toate, deci o scurtă explicație:
Aceasta nu este o chestiune de orice solide (care este "undeva" în motorul
) Atașați, dar un nou dezvoltat anti-uzură pachetului de aditivi.
fluid de transfer este de o inalta calitate complet sintetice. Baza de ulei. U., care sunt special
motoare, dezvoltat pentru sintetic de înaltă presiune, aditivi și antiwear plus unu
Reibwertverminderer noi. Acestea sunt complet solubile în ulei și după adăugarea de
o parte a petrolului și a adăuga acest noi caracteristici (cum ar fi toate reale "
Aditivi este cazul)! Ar putea fi motivul pentru adăugarea în filtru nu mai.
PE / aditivi AW sunt, de asemenea, nimic nou în sine, dar au de fapt o pălărie "vechi".
Fiecare ulei de transmisie (de la GL3) include chiar și în cantități foarte mari, deoarece transmiterea și
mai ales din spate-diff. altfel nu ar rezista foarte mult timp! Și, cel puțin în
uleiuri de motor, de asemenea, o mai bună conțin unele anti-uzură aditiv.
specială este deputat de fapt "doar": faptul că acesta este un tip nou dezvoltate
Acestea, care sunt sintetice (cele vechi sunt de obicei metalice) și mai ales pentru
Utilizați au fost dezvoltate în motoarele.
De asemenea, nu răspund, pur și simplu undeva, dar exact la aceste puncte în motor, în cazul în care
acestea sunt necesare, de asemenea. Și ori de câte ori este timp pentru a forma un contact metal-metal
vine. Și la fel de activi de suprafață, și chiar aici (=)! Deci, ori de câte ori ulei ori
chiar partenerii de frecare nu a putut complet separat unele de altele, acești aditivi
activă. Separati suprafețe metalice unii de la alții. Apoi, forma exact în acest moment un
efect de protecție și că frecare motor și mai purta un întreg sau
difuzate.
Dacă este necesar, aceste straturi poate fi făcută chiar în mod constant (până când toate conținute
Aditivii sunt utilizate). Și aceste straturi - care până la schimbarea uleiului următoare
au construit - rămân, atunci chiar și după schimbarea de ulei (fără un plus nou), nici o
efect pe termen lung (aproximativ 50.000 de km de plus).
Este, de asemenea, iarna de pornire la rece foarte util, deoarece acest lucru va direct de la și la scurt timp după
pornire la rece, fără suprapunere de frecare (parteneri = frecare nu sunt încă finalizate de film de ulei
separat) se întâmple din nou.
Deci, ceea ce este bun și, prin urmare, cu adevărat lăudabil. Prin urmare, aceasta este, de asemenea, în
uleiurile noi Mobil1 conțin. Cu toate acestea, o sumă mai mică decât într-un MP-doză. Aici
Acesta trebuie să fie într-adevăr, suficientă chiar pentru 50.000 de km, dar numai până la schimbarea uleiului viitoare!
Protejați motorul, care, cu toate acestea, este chiar recomandat, este totuși
NU orice solide, dar este sintetic PE / AW aditivi, care
sunt complet de ulei mai puțin. Înfundarea, prin urmare, nimic pentru a încărca de petrol nu, și poate stoca, de asemenea,
nu "undeva" de la, dar răspunde numai atunci când acestea sunt efectiv necesare. De asemenea
Acest pachet total de aditivul nu influența negativ! Dar daca oricum o foarte
ulei de înaltă calitate folosite (cum ar fi noul Mobil 1), atunci puteți, de asemenea, acest
, Deoarece, în astfel înainte de a salva o mare presiune foarte puternic și antiwear
Aditivii sunt incluse!
particule solide, cu toate acestea, sarcina de petrol ca și contaminanți. În plus, noi nu sunt cele
, Pentru a preda când și unde ar trebui să se ataseaza, deoarece acest "prost" sunt. Taberele sunt deținute
a căror singură "undeva" în motorul de la. Cele mai ales acolo unde nu ar trebui să fie.
"Efectul principal" este, prin urmare, în faptul că acestea poluează motor!
Când MP este (așa cum este descris deja), o sinteză anti-uzură
Aditiv pachet. În schimb, Slick50 un simplu baza de ulei mineral
(Carrier lichid) în PTFE (teflon) particule rumschwimmen.
Nu putem, prin urmare, la toate comparabile. De asemenea, la efectul nu este aplicabil.
Cum MP, am deja descrise în unele detalii. Teflon sau
Particule ceramice astfel de lucruri nu pot.
Dacă uleiul nu conține aditivi detergent și agent de dispersie, acest lucru ar
Particule solide sa ramanem impreuna si apoi depozitate undeva "în motor. Într-o
moderne de ulei de a preveni acest lucru, dar aditivii de mai sus. Acest lucru va fi egal cu majoritate
Pachetul de aceste particule și fin distribuite până la următoarea schimbare a uleiului pentru a menține în suspensie, astfel încât
nu este acest lucru nu sa ramanem impreuna si nu oriunde, chiar la motor sau
Filtrele pot fi depuse.
Și dacă nu toate particulele din PTFE pot fi capturate de către agent de dispersie, deoarece
agent de dispersie nu este suficientă pentru această cantitate, atunci nu există efect de "principal"
acest lucru este că acestea poluează motorului. și mai presus de toate supapele în domeniul
Inelară canelurile cu piston.
În afară de aceasta, atunci, pentru poluanții solizi real și lichide (care, cu
intre timp, uleiul de motor), agent de dispersie stânga nu mai mult, permițând motorului să fie
schimb de ulei următoare chiar mai poluate. Ar fi, de asemenea, propriile deja
fluid de transfer de la Slick50 (care constă doar dintr-un simplu și ieftin ulei mineral)
de performanță a unui ulei de înaltă calitate de umplere diminua.
Sau, pe scurt: Slick50 împovărați de petrol ca poluanți, și reduce
Performanță de ulei de înaltă calitate. Deci Ne pare rau: Dar particule PTFE au în
moderne de ulei de pierdut nimic (aparțin în tigaie în uleiul de motor in loc)!
Care este întrebarea dumneavoastră cu privire la preocupările au fost "povești de petrol", îi aparțin în
Kathegorie "Frații Grimm". Pot avea încredere că nu există un singur reală
Lubrifiant de specialitate (tehnician de ulei de exemplu, sau chimiști sunt), ceea ce poate un prost
Cineva ar spune (auto maxim)! 300.000 km cu Billigöl aceeași
Motorului și a schimbat doar filtru. Crede-ma, ceea ce nu exista!
Un filtru de ulei poate filtra doar mai mare de particule solide. Foarte tineri sunt
(Cum a fost deja de mai sus descr), acoperită cu agent de dispersie. Și a avut loc în suspensie. Lichid
Contaminanți și poluanți (cum ar fi produsele de ardere acide) poate filtra
nu a filtra. Acest lucru poate fi neutralizată de aditivi, sau ambalate
fie. cel U. dacă acești aditivi sunt consumate, este timpul mare de petrol pentru a
. Comutați
Ai schimba uleiul niciodată într-adevăr (sau nu schimbarea filtrului), aceasta ar
la un moment dat la tar. Ce s-ar lua, nu de aproape 300.000 kilometri lungime.
În plus, ar fi nevoie de până atunci, mai multe motoare (unul în ulei nou și din nou
umfüllt), deoarece același lucru, acest lucru nu ar face.
Și cu mult înainte de a devenit ulei de gudron, motorul ar fi de mai multe ori prin intermediul
drop vâscozitate a avut loc mult mai devreme a rupt. Un ulei multigrad
formate prin luarea, de exemplu, un 15W-monograd, și că atât de multe VI ameliorator
admite că este vorba, de exemplu, un 15W-40 (15W-40 este un ulei de motiv, nu este aceasta).
amelioratori VI sunt metaforic lanțuri lungi moleculară, care, la rece
zusammengeknäult puternic. Cu ulei de temperatură în creștere. entknäulen acestea sunt, și apoi sub formă
o rețea mereu în creștere în petrolului, care încetinește circulația a moleculelor de ulei. Astfel
subțiază uleiului cu creșterea temperaturii nu este atât de puternic ca ar fi cazul altfel.
Ponderea VI-verb. este un mod tipic, aproximativ 10% din MULTIGRADE
Total!
Dar acest verb VI. nu prea cred că prin timp cât de presiunea și forțele de forfecare
(Care în motor, în special între inele de piston și Zylinderlauffl. Triumfa), cu
moment, să fie într-adevăr rupt (tunsă). Aceasta uzura este ireversibilă și finale. O
Billigöl, care a fost remediată în cel mai 15W-40 în motor, haide după aproximativ 10,000 km
mult de 15W-20 înapoi de la motor. Și așa a motorului nu ar face,
a fost inițial făcute la 15W-40 (aprox. 100.000 km mai târziu), un vâscos tar-ca și
substanță a devenit!
Și pe "diferența dintre vârf de petrol și Billigöl doar prețul" la fel de mult:
Un ulei sintetic scump are deja casa, de la VI mult mai mare. Pentru același
Spațiul (de exemplu, 40-15W), va trebui practic nici VI-verb. Și să atingă
a VI superior. Prin urmare, acest ulei este rece și mult mai puțin vâscoase
fi fără ele ar fi prea subtire la temperaturi ridicate (de exemplu, 0W-40).
La temperaturi foarte scăzute în cazul în care puteți decupa o Billigöl deja cu un cutit, care rulează
un ulei de top sau pompa de ulei de la sine. Și unde temp apologia lung
laking verkokeln și acest lucru încă lubrifia. Exemplu Mobil1 deține chiar vag 350Grad!
afară. petrolul ieftin este un contrast în această temperatură numai din ulei de gudron de huilă și!
Potrivit aceleiași kilometraj, atunci când un Billigöl este deja complet terminat, și a fost inițial
15W-15W-40 monograd doar unul este de stânga este de o inalta calitate
ulei sintetic - Inițial o vâscozitate, de exemplu, 0W-40 - nu chiar un OW-30
deveni. U. altfel acest lucru este încă complet intact!
Ar putea continua pe încă pentru un timp destul, dar Wesenstlichste fost la el, și
a fost ca o informație bogată, astfel încât să nu cred nevoie de astfel de prostii!
Daca stie cineva unde se poate face o traducere mei buna?