Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ulei 2T in motorina sau alti aditivi folositi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Laurentziu83
Pompa se deterioreaza si datorita apei din motorina. Degeaba pui 100 de grame de ulei 2T intr-un plin motorina sa protejezi pompa daca in plinul ala de 40 de litri de motorina 1-2 litri sunt apa.
Insa cazurile de pompe care sa produca pilitura nu prea le-am intalnit decat la 1.5 dci din 2002-2003 si la primele Dacia Logan 1.5 dci din 2005, in rest, cazuri clasice de "alimentat de la tractor si facut praf injectoarele". Ori in acest caz nu te ajuta nici sa pui ulei 2T in proportie 50:50 cu motorina.
sorinrs
QUOTE(Laurentziu83 @ 27 Dec 2012, 01:14)
Pompa se deterioreaza si datorita apei din motorina. Degeaba pui 100 de grame de ulei 2T intr-un plin motorina sa protejezi pompa daca in plinul ala de 40 de litri de motorina 1-2 litri sunt apa.
Insa cazurile de pompe care sa produca pilitura nu prea le-am intalnit decat la 1.5 dci din 2002-2003 si la primele Dacia Logan 1.5 dci din 2005, in rest, cazuri clasice de "alimentat de la tractor si facut praf injectoarele". Ori in acest caz nu te ajuta nici sa pui ulei 2T in proportie 50:50 cu motorina.
*



Iar esti pe linga adevar si subiect, amice..... Apa din motorina e retinuta de filtrul de motorina. Dar de unde sa stii tu asta ?

Ca de obicei mergi pe bajbaite, tipic mecanicilor "meserie" de la dacia-reno cind vine unul cu pompa plina de pilitura sau injectoare bulite sau ambele, cu raspunsul: ai bagat motorina proasta, avea apa...
La cit esti de nepregatit sau indoctrinat de patronii tai ai fi in stare sa spui ca e rau sa bagi si ulei 2t in benzina, ca doar "carburatoarele" au fost proiectate sa mearga fara ulei....prietene chiar nu cunosti principiul de ungere asadar....
Lasa-ne, te rog, pe noi, astia mai " fani dacia-reparatii-improvizatii" sa ne bagam linistiti ulei 2 t in motorina sau in benzina, cum se practica prin USA, si tu bucura-te de clieniti de la reno-service unde lucrezi , care vin cu pompe si injectoare bulite in garantie, "ca doar au fost proiectate " de marii ingineri sa fie nemuritoare.

Si ca sa-ti raspund la postul de care ziceai....292... la acele zeci de mii de masini de care zici tu, sint citeva mii de reno-uri cu problemele astea si nu numai in Romania.... Asa ca ...ciocu'mic.
eugenTL
a facut cienva un calcul de rentabilitate?
Media de km la care se strica masina datorita piliturii care este?
Cat costa sa reparam masina?
Si cat costa sa bag ulei 2t raportat la aceeasi medie de km?
Si sa nu uitam ca poate 2t face bine la x dar face rau la y.. ca si medicamentele biggrin.gif

Mai simplu: Ies mai ieftin cu acest ulei sau mai bine o las asa si schimb ce trebuie cand pica, daca pica.
Eu la 160.000km fara 2t n-am nici pe naiba si probaibl ajung la 200.000. Daca masian primea 2t de la 0km la ce suma cheltuita pe 2t si daca e cazul pe piesele influentate negativ, ajungeam in prezent? smile.gif
Sa nu uitam ca deseori masian e vanduta si nu se strica la tine...deci merita deranjul?
99AIM
QUOTE(Laurentziu83 @ 27 Dec 2012, 00:14)
Pompa se deterioreaza si datorita apei din motorina. Degeaba pui 100 de grame de ulei 2T intr-un plin motorina sa protejezi pompa daca in plinul ala de 40 de litri de motorina 1-2 litri sunt apa.
Insa cazurile de pompe care sa produca pilitura nu prea le-am intalnit decat la 1.5 dci din 2002-2003 si la primele Dacia Logan 1.5 dci din 2005, in rest, cazuri clasice de "alimentat de la tractor si facut praf injectoarele". Ori in acest caz nu te ajuta nici sa pui ulei 2T in proportie 50:50 cu motorina.
*


La a mea din oct 2007 E 4 de ce a cazut pompa si 2 injetoare?motorina numai din peco si pilitura a aparut....materialele folosite de delphi sunt de cea mai proasta calitate la pompa de joasa presiune care este si cauza principala a piliturii,chestia majora este ca se fac si santuri de la pastile pe corpul pompei si scapa presiune si pe acolo.
Nu sunt adeptul uleiului 2 T ci bag doar la o motorina de calitate de la Agip,exclus Petrom.
Laurentziu83
@sorinrs: nu mai lucrez la Dacia-Renault de ani buni si nici atunci nu eram eu in masura sa pun un diagnostic, erau altii care faceau asta. Filtrul de motorina retine intr-adevar apa si impuritatile, insa nu o poate face in proportie de 100%, nimic nu e perfect. Dupa tonul pe care il abordezi, dai impresia ca te ocupi cu comercializarea acestui ulei si nu iti convine reclama negativa. Eu unul nu am nimic de castigat de pe urma recomandarilor mele. La urmatorul mesaj de acest gen ai report la moderatori din partea mea. @99aim: chiar tu ai recunoscut pe acest forum ca ai alimentat de la un peco dubios din BG cand ti s-au defectat injectoarele, acum dai vina pe lipsa uleiului 2T
diesel_power
Eu nu inteleg un lucru: Desi l-am pus pe ignore pe Laurentiu83, tot ii vad postarile nedumerire.gif . Cred ca forumul are o problema.
Laurentziu83
Ultimul post dintr-un topic este intotdeauna vizibil, indiferent de setarile de ingnore. Singura solutie e sa nu mai intri pe topic pana posteaza altcineva dupa mine.
alc2
@ Laurentiu 83 : sigur nu te voi convinge ,dar :

* citeste macar cateva din cele de mai jos

Se intampla si la case mai mari tot din cauza lipsei de
lubricitate
Pe forum un topic de 200pagini si nu e singurul exemplu ,aici sau aici se trateaza acelasi subiect sad.gif

Cum va explicati ca :
*aceste probleme nu au aparut cu aceeasi frecventa in Eu , unde calitatea motorinei e un pic mai buna din acest punct de vedere
* aceste probleme nu au aparut la aceleasi motoare decat in Us , data fiind calitatea scazuta a carburantului ( nu amestecam aici problemele cu injectoarele piezo de la 2.0 TDI care sunt alta mancare de peste )
* te asteptai ca VW sa recomande utilizarea de aditivi in motorina pt a evita distrugerea HPFP ? Evident ca nu , au acceptat o mare gaura in buget si vor plati inlocuirea lor , altfel se faceau de KKO
* de 20 ani de cand Vw face TDI , eu nu am cunostinta de o problema atat de extinsa a sistemului de injectie la TDI , si pun 80% din vina pe calitatea carburantului si 20% pe vina producatorului care nu a testat suficient motorinele ( moderne ohmy.gif ) ale americanilor

* esti de acord ca exista diferenta dpdv al lubricitatii intre motorinele cumparate de la producatorii consacrati ( Luk , Petrom-OMV ,RP ,etc ) ? Ma refer la diferentele intre sortimenul inferior -neaditivat - si cel superior - cu pachet de aditivi , excludem aici aditvii antiinghet , care nu-si au rostul in acesta discutie .

P.S. Fara flame-uri , sa discutam strict la subiect , te rog.
Dacus_Malus
Vin si eu cu experienta personala:
pe timp de vara am bagat ulei in motorina in proportii de max. 10%-15% !!!
am avut fiat regata 1,9 TD (non euro), opel frontera 2,5TDS (euro 2), astra g 1,7DTL (euro 2), fiat punto 1,7 TD (euro 1) si Renault RX4 1,9dci (euro 3).
am avut aceste masini in ultimii 10 ani, si nu am schimbat un injector sau vreo pompa de injectie....si am facut sute de mii de km.
(2 din aceste masini le am si acum)
pe de alta parte, iarna am bagat (cand era ger mare) maxim 5..10% benzina in motorina ptr. o pornire mai usoara.
am facut si experinte:
in sticle de 2 litri (peturi) am pus motorina amestecata cu
benzina (10% benzina) si motorina cu aditiv antiinghet in proportia recomandata pe flacon.
Si le-am lasat noaptea afara, la temperaturi foarte mici , aproape de -30 grade.
si dimineata motorina cu aditiv era mai opaca si sensibil mai putin fluida decat ce "aditivata" cu benzina..
Tot ca experienta personala, va spun ca am si folosesc masina diesel din anul 2002, si am bagat motorina din toate sursele posibile (inclusiv tractoristi, santieristi etc) si in acesti 10 ani nu am schimbat injectoare sau pompa de injectie.
Alta experienta personala: in parcare la Metro Brasov - Ghimbav am ramas in "pana prostului" (nu-mi functiona indicatorul de motorina) si am bagat cu mana mea 5 litri de ulei floriol (era oferta la uleiul ambalat la 5 L)
cu care am facut apoi circa 10 km pana la Peco din Rasnov.
acolo am bagat motorina.
Masina respectiva o folosesc si acum fara probleme pe partea de injectie.
Aceleasi discutii (dar mult mai aprinse) se deruleaza si printre posesorii de masini 4x4 cu motoare mari.

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?542...cu-ulei-vegetal

Aici se vede ca unii merg cu ulei de motor si chiar cu ulei ars de motor (ulei folosit). Ei aplica treaba asta mai mult ptr. consum ....
Si eu am mai bagat ulei de motor in motorina tot in proportii de maxim 10..15%, dar doar vara.
In toata experienta mea de 10 ani de folosit masini diesel, nu am avut probleme la sistemul de injectie.
Pe de alta parte,recunosc, schimbam filtrul de combustibil de 2 ori pe an (toamna - octombrie si primavara - martie).
Acum eu nu vreau sa va conving sau sa dau sfaturi.
Am relatat doar din experienta personala.
Sarbatori fericite!

PS. in topicul de pe 4x4 exista un personaj care merge cu un Golf 2 cu motor de 1,6 TD doar cu ulei (fara motorina, sau cu amestec MAX 30% motorina - 70% ULEI .
Dar omul recunoaste ca periodic isi repara singur injectoarele (are atelier) => folosirea in exces a uleiului in motorina poate dauna injectoarelor....dar nu dauneaza deloc pompei de injectie.
CRY 79
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Esti tare!!!! Sunteti tari!!!!
Laurentziu83
Accept provocarea ! smile.gif
Sa incepem:
1. EU e recunoscuta pentru ponderea mare de dieseluri vandute si aflate in circulatie (in multe tari peste 50%).
2. este binecunoscut ca in UE calitatea carburantului este mai buna decat pe alte continente, din simplul motiv ca aici se utilizeaza acest carburant pe o scara mai larga iar sistemele de injectie sunt cele mai evoluate.
3. nu ma astept ca VW sa recomande adaugarea de aditivi in motorina, ba chiar as considera-o drept bataie de joc. Oare cum ar suna ca prietena/sotia sa isi cumpere un VW Golf 1.6 tdi si sa fie obligata ca, la fiecare plin de carburant, sa stea cu recipientul de aditiv (recomandat de VW, nici macar nu m-am referit la 2T) sa completeze in rezervor, stiind ca isi va distruge sistemul de injectie daca nu o face? Practic acel aditiv ar fi precum insulina pentru un diabetic: nu si-o administreaza, moare.
E cineva de acord cu aceasta situatie? Poate noi, barbatii, am face-o cu placere, dar prietenele sau sotiile noastre cu siguranta nu. Asadar, de ce sa-mi cumpar o astfel de masina? O masina trebuie sa poata fi condusa de oricine cu un minim de intretinere.
4. VW, ca si Renault, a proiectat sistemul de injectie in principal pentru piata din Eu, nu pentru cea din US, de aici probabil au si aparut problemele.
Revenind la Renault, nu trebuie sa uitam politica lor de a reduce costurile cat mai mult cu putinta (acesta fiind si motivul pentru care Renault-urile sunt mai ieftine decat VW-urile). Prin urmare, Renault i-a cerut lui Delphi sa-i furnizeze cele mai ieftine sisteme de injectie cu putinta, dar care sa fie rezistente la motorina vanduta pe piata din UE, intrucat oricum Renault nu prea vinde dieseluri in afara acestei piete. Delphi poate sa le faca si mai bune, insa trebuie si ei sa-si asigure ceva profit.
Prin urmare, Delphi a reusit compromisul de a produce injectoare suficient de ieftine cat sa-l faca pe Renault sa le cumpere si suficient de rezistente cat sa nu cedeze la motorina vanduta pe piata din UE, iar dovada o reprezinta masinile care au peste 2-300 de mii de km cu aceleasi injectoare ce pornesc la prima cheie. Chiar si in Ro sunt zeci de mii de Renault-uri ce merg foarte bine in aceste conditii, iar exemplele sunt si pe forum. A fost suficient sa alimenteze cu motorina de la statii cu distributie nationala, precum Petrom, Rompetrol, OMV, Lukoil, Mol, etc.

5. referitor la cat de lubrificate sunt motorinele vandute la noi pe piata eu personal nu ma pronunt, intrucat masina mea este pe benzina si nu utilizez motorina ca si combustibil, insa, din experienta mea cu sute de dci-uri cu care am avut contact cat am lucrat in service, pot sa zic ca nu a contat motorina daca era de la OMV sau de la Lukoil, ci conta cat era ea de curata sau de contaminata cu reziduuri. Nu-mi aduc aminte de nici un caz in care sa fi picat injectoare si sa nu fie vorba de motorina contaminata la mijloc.
La fel, daca motorina este euro 3, sau 4, sau 5, sau 6, daca este curata, in mod sigur nu va afecta injectoarele. Ar fi absurd sa ai un Symbol din 2003 cu sistem de injectie euro 3, sa il duci in Franta, sa il alimentezi cu motorina acolo si sa iti pice injectoarele pentru ca motorina este euro 5.
Nu vad nici o legatura intre aditivare si fiabilitatea sistemului de injectie.
Ma repet pentru a 7192-a oara: vad cum mii de masini in tara asta (inclusiv Renault dci cu sistem Delphi) alimenteaza zilnic cu motorina standard de la Petrom, sau Lukoil, sau Rompetrol, etc, de la toate statiile din Romania (ma refer la statiile cu distributie nationala, nu parteneri), si nu au nici o problema pe parte de injectie. Iar aceste masini sunt utilizate in regim de firma, unele de oameni care pur si simplu n-au nici un fel de respect pentru respectivele masini ("e de la firma, da-o dracu"), prin urmare nu sta nimeni dupa fundul lor sa aiba grija de ele, cu atat mai putin sa le puna aditivi in motorina. Oare de ce nu le pica injectoarele?
A, ca mai sunt si exceptii, e normal, fiabilitate 100% nu obtii niciodata.

In concluzie, pentru mine faptul ca, poti sa alimentezi de la orice statie de carburant cu distributie nationala din Romania si sa rulezi cu masina sute de mii de km fara nici o problema la sistemul de injectie, pentru mine e un argument suficient de bun pentru a nu mai adauga nimic altceva in carburant.

Daca mai sunt si alte intrebari, sau poate nu am raspuns eu exact la subiect, astept sugestiile si corecturile. Imi place sa aduc argumente, dupa cum imi recunosc greselile daca imi sunt dovedite.
O seara placuta ! smile.gif

P.S.: Cum a relatat si Bandit experienta lui pe parte de adaugat diverse in motorina, ma vad obligat sa fac cateva observatii:
Motoarele despre care relatezi sunt dieseluri vechi, unele cu injectie directa, altele cu injectie indirecta, precum si sistemul common-rail de prima generatie de la Bosch, montat pe Scenic.
Majoritatea dieselurilor vechi n-au nici o problema cu carburantul, vorba aia, "merg si cu rahat uscat", intrucat sunt motoare de cilindree mare, putere mica (dintr-un diesel aspirat de 1.9 scoti maxim 70 CP), iar sistemele de injectie sunt destul de rudimentare.
Eh, aici a intervenit UE la mijloc care a impus producatorilor auto ca motoarele sa devina din ce in ce mai ecologice. Un motor e cu atat mai ecologic cu cat emite mai putine noxe in atmosfera. Ca sa elimini cat mai putine noxe, trebuie sa arzi mai putin carburant. Ca sa arzi mai putin carburant, trebuie sa faci motorul cat mai eficient. Ca sa il faci cat mai eficient, trebuie sa implementezi cat mai multa tehnologie de ultima generatie pe el.
Asa a aparut common-rail-ul, asa a aparut turbina, asa a aparut EGR-ul, asa a aparut indicatorul de schimbat vitezele in bord, etc.
Pe noi ne intereseaza sistemul common-rail. Fata de sistemele clasice de injectie, in care pompa de injectie facea totul, common-rail-ul consta dintr-un injector controlat de un calculator si o pompa de inalta presiune in spate care are grija ca respectivul injector sa aiba in mod constant motorina la presiune mare, iar partea electrica a injectorului sa o elibereze controlat in cilindru. Eh, un astfel de injector lucreaza la o presiune mult mai mare decat cele de generatie mai veche, iar piesele in el sunt mai fine. Din aceasta cauza poate ceda mai usor si de aceea nu se recomanda sa se utilizeze alt carburant decat cel recomandat de constructor, si, ceea ce merge foarte bine pe un Peugeot diesel de acum 20 de ani sa fie fatal pentru un Clio dci din 2003.
Dacus_Malus
Mi-a placut postul lui Laurentiu...
Dar poate fi o discutie despre "statii de combustibili cu distributie nationala"...
amun prieten care lucreaza la o statie OMV , DAR baga benzina de la Lukoil...
de ce ?
cica la statia unde lucreaza el rezervoarele sunt vechi, si se mai si "aditiveaza" benzina cu apa inainte de vreun inventar.....asa ca, eu personal nu am incredere deplina in vreun lant de benzinarii din RO....


PS. s-a dovedit deja ca motoarele diesel consuma ulei de motor (minim 200 ml) intre 2 schimburi de ulei, si injectoarele sau pompa de injectie nu se strica.
Laurentziu83
@Bandit, referitor la "aditivarile" cu apa facute pe plaiurile mioritice nu pot sa ma pronunt si nu e ceva ce pot eu controla personal, tot ce pot sa spun insa e ca nu poti compensa apa din motorina cu ulei 2T, sau, ca sa generalizez, inca nu am cunostinta de vreun aditiv care sa elimine apa din motorina, cea care afecteaza sistemele de injectie.

Cat despre consumul de ulei al anumitor motoare diesel (tdi in special), acesta nu are nici o legatura cu fiabilitatea sistemului de injectie, intrucat sistemul de injectie nu are absolut nici o legatura cu uleiul din motor, poate doar daca e sa curga ulei din motor pe vreo conducta. Pompa de injectie se unge cu motorina ce circula prin ea, care motorina ajunge prin rampa comuna la injectoare, de unde este pulverizata in cilindri.
CRY 79
Conteaza si cat de subturat conduci. Aici se suprasolicita injectia.
mac1
@ Laurentziu 83:
Omule....dar tu esti de belea!!!
Politica celor de la service-ul unde ai lucrat a ramas intiparita bine de tot in creierasul tau.
Tu chiar nu gandesti un pic principiul de functionare al unui sistem de injectie?
Chiar nu te-ai uitat niciodata la culoarea motorinei de la benzinarii?
Chiar nu ai citit pe acele pompe din benzinarii ca scrie mare si clar ca motorina nu mai contine nici un gram de sulf?
De unde naiba sa se mai unga pompa si injectoarele masinii cand motorina din ziua de azi este ca apa chioara?
Zece oameni iti spun ca nu este asa...tu nu...Gica Contra! O tot tii cu alimentarea de combustibil din alte surse.
Ce ai facut domne' la acel service unde ai lucrat? Pe ce post ai fost angajat acolo?
TheSting
Am deja cateva zeci de mii de cand merg cu ulei 2t in motorina si la ultima verificare nu am mai gasit span .
Am sa va dau doar 2 expmple la cat de buna este motorina ce se comercializeaza la noi.
Primul si ala care ma socat a fost ca dupa 1 luna canistra cu motorina ce o tin in garaj pt amestec sa miroasa a detergent de vase. Zici ca era facuta din lamaie nu din petrol.
Si in al- 2 lea rand acum ceva ani cand iti cadea motorina pe maini sau te spalai cu ea dupa ce te murdareai lucrand la masina te chinuiai 2 zile sa scoti mirosul si se simtea cat de uleioasa este. Acum in 2 min se evapoara singura.

28 Dec 2012, 00:07:
Si nu mai pomeniti de adivi bagati in motorina ca cel putin la omv si petrom sunt fix zero.
Am cel putin 4 exemple de benzinarii atat omv cat si petrom care motorina alpin are aceeasi adivi cu motorina normal si inainte cu cateva ore sa vina control de la petrom pt testarea acestora se bagau aditivi in ea sa ii ridice temp de inghet si nu mai tin minte ce mai mi-a spus omul respectiv
Concluzia este ca motorina de acum nu mai este atat de buna.
Laurentziu83
@mac1: chiar daca motorina nu mai contine gram de sulf, cum se face ca masinile merg binemersi? Nu pentru ca sistemul de injectie a fost proiectat sa lucreze in lipsa acelui sulf?
La fiecare masina care are probleme cu injectie exista alte 99 (sau mai multe) care nu au nici o problema.

Prin urmare, astept ARGUMENTE CARE SA MA CONTRAZICA, afirmatii referitoare la modul in care privesc eu problema. In industrie se lucreaza cu argumente, nu cu afirmatii fara acoperire.
Daca ar fi asa cum spuneti voi, ar insemna ca TOATE masinile cu motoare diesel sa aiba probleme cu injectia. Daca ar fi asa, nu ar mai cumpara nimeni diesel (doar vreun masochist), ci doar benzinare.
mac1
Unde naiba merg masinile bine-merci? Toate forumurile auto "tzipa" ca sistemele de injectie crapa din cauza motorinei proaste, in schimb la tine masinile diesel merg sute de mii de km fara probleme...
Ce naiba Laurentiu...mai termina cu bazaconiile astea!
Le;
De ce naiba schimba neamtu' masina dupa 100-150 de mii de km efectuati? Crezi cumva ca de prost?
Dacus_Malus
Laurentiu?
care sisteme de injectie au fost proiectate sa mearga cu motorina fara sulf? si cand au fost ele proiectate?
din cate stiu eu , cam toate masinile diesel Renault , cu injectie delphi euro 3 au avut probleme...
dar atentie....cand s-a proiectat motorul dci euro 3, exista motorina cu sulf...
ulterior a aparut motorina euro4 si euro 5 , care nu mai are sulf deloc....
masinile cu motoare euro 3 au acelasi sistem de injectie ca la fabricatie...
nu au fost rechemate in service sa li se schimbe sistemele de injectie vechi cu "sisteme proiectate sa lucreze fara sulful din motorina"...
Intelegi Laurentiu?
adica sunt convins ca dci-urile euro 4 si euro 5 functioneaza impecabil cu motorina euro 5, dar sunt la fel de convins ca pompa de injectie de pe dci-urile euro 3 nu este lubrifiata corespunzator de motorina euro 5.
aici cred eu ca e problema.
nimeni nu zice sa bagi ulei la motoare euro 5...
eu (si altii ca mine) folosim ulei in motorina, ptr. diesele euro 2 si euro 3.
o seara buna!
balanel
Laurentiu spune: "din experienta mea cu sute de dci-uri cu care am avut contact cat am lucrat in service, pot sa zic ca nu a contat motorina daca era de la OMV sau de la Lukoil, ci conta cat era ea de curata sau de contaminata cu reziduuri". Dar nu spune cum ne dam seama daca motorina pe care o luam e sau nu e curata.
De asemenea el spune: "inca nu am cunostinta de vreun aditiv care sa elimine apa din motorina". Aici m-a facut sa rad. Majoritatea aditivilor de motorina fac asta. PowerService, Wynn's, Berkebile 2+2, STP, Sonax, LiquiMoly, etc., etc., etc.. Eu folosesc Metabond. Plus ulei 2T, normal.

@BandiT: daca o sa cauti pe net o sa gasesti date despre faptul ca cei de la OMV folosesc un aditiv care face foarte rau sistemelor de injectie common rail. Au fost cazuri in care pompa de inalte s-a BLOCAT dupa O SINGURA alimentare de la OMV.
Laurentziu83
QUOTE(mac1 @ 28 Dec 2012, 00:18)
Unde naiba merg masinile bine-merci? Toate forumurile auto "tzipa" ca sistemele de injectie crapa din cauza motorinei proaste, in schimb la tine masinile diesel merg sute de mii de km fara probleme...

De ce naiba schimba neamtu' masina dupa 100-150 de mii de km efectuati? Crezi cumva ca de prost?
*


Dupa parerea ta, inseamna ca romanii sunt niste masochisti pentru ca isi cumpara diesel stiind ca toate sistemele de injectie vor pica. biggrin.gif
Sunt zeci (daca nu sute) de mii de dci-uri pe soselele din Ro. Cate cazuri de injectoare picate sunt pe forumuri? Cateva sute? Inseamna un procent mai mic de 1%. De cand 1% reprezinta "foarte multe"?
Neamtul schimba masinile la 100-150 de mii de km pentru ca vrea alta masina noua si pentru ca stie ca actuala va incepe sa ceara bani, nu neaparat pentru sistemul de injectie, asta e valabil la toate masinile.

@Thesting: pe topicul tau de la jurnal de bord descriai cum ai gasit un injector cu supapa de retur defecta si ca ai inlocuit-o. La ce ti-a folosit ca ai pus pana acum ulei 2T in motorina?

@Bandit: sunt foarte multe dci-uri euro 3 la noi care merg si acum cu motorina de acum cu sistemul de injectie original si au destui kilometri. De ce sa schimbi sistemul de injectie daca nu sunt probleme cu cel actual?

In plus, acum vad ca ai 1.9 dci. Cred ca pot sa numar pe degetele de la o mana cate injectoare am schimbat in service la 1.9 dci, desi am avut destule 1.9 dci (multe Laguna 2 aduse de afara cu kilometrii dati obscen inapoi, Scenic, Megane 2) la care pot sa bag mana in foc ca multe beneficiau de motorina de la tractor. Probleme sunt la 1.5, 1.9 nu are probleme, iti faci griji degeaba.
Hack
QUOTE(99AIM @ 27 Dec 2012, 08:31)
La a mea din oct 2007 E 4 de ce a cazut pompa si 2 injetoare?motorina numai din peco si pilitura a aparut....materialele folosite de delphi sunt de cea mai proasta calitate la pompa de joasa presiune care este si cauza principala a piliturii,chestia majora este ca se fac si santuri de la pastile pe corpul pompei  si scapa presiune si pe acolo.
Nu sunt adeptul uleiului 2 T ci bag doar la o motorina de calitate de la Agip,exclus Petrom.
*




QUOTE(Laurentziu83 @ 27 Dec 2012, 13:20)
@99aim: chiar tu ai recunoscut pe acest forum ca ai alimentat de la un peco dubios din BG cand ti s-au defectat injectoarele, acum dai vina pe lipsa uleiului 2T
*


Unde anume a spus omul asa ceva? Eu zic ca s-a exprimat destul de clar, mai citeste o data. wink.gif
Laurentziu83
Aici. smile.gif

QUOTE(99AIM @ 8 Jan 2012, 19:52)
Da la mine de ce au cazut  injectoarele si pompa de transfer din pompa de injectie?am bagat numai motorina Petrom si Rompetrol si totusi pilitura a aparut in jur de 90k de km, am schimbat pompa de transfer cu una de la Mefin Sinaia,reconditionat injectoarele,curatat conductele de pe injectoare la ultrasunete si  suflat conductele iar in rezervor era curatenie maxima,nu apa....eu cred ca mi se trage de la un filtru de motorina Renault contrafacut luat din Vitan de la patura sau de la motorina din Bg-Malko Tarnovo,oricum  la mine spanul era in forma incipienta  si terminase  numai 2 injectoare,oricum pompa asta Delphi e prea sensibila...oare pe Fluence tot injectie Delphi or fi bagat??
*




QUOTE(99AIM @ 17 Feb 2012, 18:20)
Mai da tu chiar imi pui vb in gura....
Eu ti-am dat de inteles ca pb. sunt la ambele modele,la diesel cu injectia iar la benzina cu ambreiajele,fulia si mai rar bobine altfel sotia are Clio 3 pe benzina si nu am schimbat nimic la el si daca nu a luat masina aia frecus de ambreiaj in oras...si totusi se prezinta impecabil,pe cand la Megane am tot schimbat la piese culminand cu reconditionat pompa si injectoare-vina mea ca am alimentat la vama in Bg, una peste alta Clio 3 ca model e cu mult la fiabilitate peste Megane  si are  0 greieri,uitasem inca o pb. de bifat la Megane benzina este compresorul de clima ce primavara tb. revigorat din clip.
*

Hack
Da mah, dar unde anume a dat vina pe lipsa uleiului 2T din motorina? Omul a dat vina pe rahatul ala de pompa Delphi.
Laurentziu83
Si daca avea ulei 2T in rezervor nu avea aceste probleme?
Hack
Daca avea o pompa de treaba nu avea aceste probleme, nu-i trebuia nici un ulei in rezervor.
Laurentziu83
Garantezi pentru respectivul carburant ca nu a stricat si alt pompe mai bune calitativ? Daca avea ulei 2t, nu ar fi avut aceleasi probleme? Nu ar fi insemnat ca uleiul ala e frectie la picior de lemn?
Hack
Nu garantez pentru nimic, dar sunt altii care baga motorina la galeata, din surse mai mult sau mai putin dubioase, in alte masini si n-au avut niciodata probleme cu pompa sau injectoarele. S-a mai intamplat, e drept, sa le mai inghete motorina iarna pe furtune, dar atat.
eugenTL
Eu propun mai bine ca cineva cu timp liber sa se ocupe, si sa facem un fel de petitie sau chira sa dam in judecata si sa obligam reno sa cheme in service loturile cu probleme la injectie... smile.gif Oricum n-ar fi de ajuns oamenii de pe acest forum pt o astfel de actiune
alwaysfresh
As pune si eu pe al meu 1.5dci 63kw Euro 4, a mai pus cineva pe motorul asta? masina e din 2005
diesel_power
S-a redeschis cutia Pandorei.
alwaysfresh
De ce vin si pun intrebarea legat explicit de motorul meu?

Pentru ca vad ca cei ce sustin ca nu e bine sa pui 2T nu a venit niciunul cu un caz concret, "domle' uite am inceput sa am probleme dupa ce am pus ulei, si la nu stiu cati km dupa ce-am inceput sa pun, mi s-a infundat catalizatorul, mi s-au bulit injectoarele" .Toti vorbiti ca nu e bine si nu e bine, dar nimeni nu incearca doar pentru ca e pentru drujba 2T, iar voi aveti "camanreil".

Nu am stat sa ma documentez, vroiam doar sa stiu daca au aparut probleme pe motorul meu din cauza la 2T.

Iar daca n-au aparut, si chiar daca n-ar fi nu stiu ce eficienta in combaterea piliturii, tot nu strica sa ai o ungere mai buna pe sistem, sa nu mai auzi batai metalice de la pompa si-asa mai departe.
$$ilvviu
Pe 1.9DCI pun cred de vre-o 3 ani si inca nu au aparut probleme din cauza uleiului. smile.gif
R19/16v
Tractoare toate biggrin.gif fie pedeuri, fie tractoare clasice, nu commonrailuri.
alwaysfresh
deci daca iau 2T, de care sa iau Sintetic? Semisintentic? cum e cu specificatiile alea pt filtru de particule?
cj98czh
Urmatoarele derapaje ale celor pro si contra le voi sanctiona dur, fara nici un alt preaviz.
mac1
QUOTE(alwaysfresh @ 12 Feb 2013, 10:27)
deci daca iau 2T, de care sa iau Sintetic? Semisintentic? cum e cu specificatiile alea pt filtru de particule?
*


Uleiul sintetic are arderea mai completa si este mai bun pentru masinile care au filtru de particule. In schimb nu prea se omogenizeaza bine cu motorina. Norma uleiului trebuie sa fie ACEA C3.
Cel mai bun ulei este cel mineral. Are proprietati de ungere mult mai bune si se amesteca foarte bine cu motorina, dar nu este tocmai bun pentru filtru de particule.
Eu am eliminat Dpf-ul si pun ulei mineral fara nici un fel de problema. Se simte o diferenta intre uleiul sintetic si cel mineral.
sorinrs
QUOTE(mac1 @ 13 Feb 2013, 01:31)
Uleiul sintetic are arderea mai completa si este mai bun pentru masinile care au filtru de particule. In schimb nu prea se omogenizeaza bine cu motorina. Norma uleiului trebuie sa fie ACEA C3.
Cel mai bun ulei este cel mineral. Are proprietati de ungere mult mai bune si se amesteca foarte bine cu motorina, dar nu este tocmai bun pentru filtru de particule.
Eu am eliminat Dpf-ul si pun ulei mineral fara nici un fel de problema. Se simte o diferenta intre uleiul sintetic si cel mineral.
*


In ce consta diferenta?
ACEA C3 e pentru 4 timpi.
alwaysfresh
ACEA C3, cum ramane cu JASO-FC??
pishky
QUOTE(mac1 @ 13 Feb 2013, 00:31)
Eu am eliminat Dpf-ul si pun ulei mineral fara nici un fel de problema. Se simte o diferenta intre uleiul sintetic si cel mineral.
*



detaliaza putin aici te rog,
cand l-ai eliminat (la ce nr de KM), cum (atat fizic cat si din soft), cum a ramas cu sondele de presiune din amonte si aval, ce ulei puneai la motor inainte, si ce pui acum?, iti facea figuri filtrul cand ai decis sa il scoti?, scoate fum negru acum?
alwaysfresh
am gasit Mobil1 2T cu JASO FC la aprox 30 de lei litrul si Mol Dynamic 2T la aprox 20 de lei litrul, numai ca mol avea norma JASO FD. Asta nu e buna?
mac1
QUOTE(pishky @ 13 Feb 2013, 12:36)
detaliaza putin aici te rog,
cand l-ai eliminat (la ce nr de KM), cum (atat fizic cat si din soft), cum a ramas cu sondele de presiune din amonte si aval, ce ulei puneai la motor inainte, si ce pui acum?, iti facea figuri filtrul cand ai decis sa il scoti?, scoate fum negru acum?
*


Sunt multe de povestit iar topicul nu este pe masura. O sa-ti spun cateva cuvinte.
Am scos Dpf-ul ca sa protejezez motorul si sa scap de programarile care mi le facea masina cand trebuia sa ies pe autostrada, la curatat. La motor nu mai pun ulei 5w30 ci 5w40. Dpf-ul s-a eliminat si fizic si din soft. Cu ocazia asta am facut si un chip tuning. Toate au fost facute la o firma specializata in asa ceva. Fum nu scoate masina si merge impecabil de bine. De fapt cum trebuie sa mearga o masina.
Ulei 2T pun numai mineral. Este mult mai bun si se amesteca mult mai bine cu motorina, plus ca nu se decanteaza in timp.
alwaysfresh
Am pus si eu azi cam 220ml de Mobil Extra 2T cu jaso fc/fd in 40l de motorina.

Nu am mers inca cu masina, dar ce pot sa spun e ca accelereaza mai finut asa, nu stiu cum sa descriu parca e un benzinar. De mai multe imi voi da seama dupa ce voi merge umpic cu ea.

Sper sa fie de folos!
alc2
QUOTE(alwaysfresh @ 17 Feb 2013, 17:06)
Nu am mers inca cu masina, dar ce pot sa spun e ca accelereaza mai finut asa,

blink.gif Erai euforic cand ai tastat wacko.gif
eugenTL
Pana la urma pune cineva o poza cu acest 2T? Zilele trecute m-am uitat in magazin de curiozitate si am vazut mai multe tipuri. Sa fie toate bune?
M i h a i
biggrin.gif
alwaysfresh
QUOTE(alc2 @ 17 Feb 2013, 18:52)
blink.gif  Erai  euforic  cand  ai  tastat wacko.gif
*



nu am mers cu masina, doar am pornit-o in parcare am dat inainte inapoi sa amestec umpic uleiul.
Bitu
Daca tot suntem frati cu elf, va recomand un subiect interesant si mai ales la pg.37.
http://www4.total.fr/pdf/elf-lubricants/pr...tm?startPage=37
Sper sa nu se considere reclama, nu am nici o treaba cu elf....si nici cu "reno". biggrin.gif
Stima!
yonutunu
salut,sunt nou pe aici si tot citind despre faimosul 2T m-am hotarat sa-l incerc,numai ca m-am lovit de problema masurarii,negasind un bidon din acela cu gradatii.
pt a rezolva problema cat de cat am facut aceasta inovatie romaneasca:
Sper sa ajute pe cineva,cat despre ulei numai de bine,cei sunt toma necredinciosul sa face ce vor.

<span class='edit'>28 Feb 2013, 15:44:</span>
biggrin.gif
Am acoperit cu banda incolora in eventualitatei unei viitoare murdariri.

<span class='edit'>28 Feb 2013, 15:46:</span>
biggrin.gif
nmarinae
Ce parere aveti de ulei Elf pt 2 timpi? Este bun de pus in motorina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.