Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
sobolan
pai....eu faceam asa....luam pompa,o prindeam in menghina(fara sonda) si turnam lichid in rezervor la maxim,apoi un amic imi apasa in ea cu o surubernita/tija etc (in piston) si eu tineam cu degetele apasat pe iesiri si faceam asa pana scotea bule de aer in vas,apoi cum luam mana de pe iesiri trebuia sa curga fluent lichid,asa se amorseaza.....
Cand o aerisesti faci asa :aerisesti din pompa intai(de la aerisitor) apoi aerisirea de la dreapta spate/stanga spate si fata ultima ....pe spate poti ajuta cu mana tija aia de la repartitor sau o poti fixa impinsa ca sa fii sigur....fara pedala,desfaci pana curge fluent....sau metoda 2 cu pedala(pui un amic in masina) dar cu sonda scoasa....daca ai sonda pusa si ai aerisit la pedala nu e ok...trebuie s-o scoti de pe pompa si sa apesi violent pe pedala de frana(o scoti din regimul de avarie) ....defapt sonda aia are un tumburuc cu arc care gliseaza pe un piston(pe lateralul lui) intr-o anumita cursa precisa aproape in mod normal(totul aerisit corec,fara pierderi etc) ,in momentul cand se sparge un furtun si pierzi lichid pistonul ala se deplaseaza mai mult in pompa si tumburucul ala intra intr-un orificiu din piston blocandu-l.....adica te lasa cu frana pe jumate de circuit,sa fii sigur ca opresti....frectie,realitatea e alta........

LE: lichidul de frana ataca grav vopseaua masinii si ochii....tin minte ca m-au usturat ochii odata vrea juma' de ora de la un strop-doi de lichid dot4 ,trebuie dat cu apa imediat.....ochelarii de protectie is aur curat uneori.....
om_bland
Mai conteaza si cum este reglata acea piulita de la servo + reglajul de sub pedala, ca pompa sa nu fie atacata... eu am avut noroc ca am luat pompa cu 4 conducte si servo atasate, si au tinut franele din prima , este cu 4 conducte si icp
sobolan
daca o ataci 1mm doi maxim din tija aia nu e problema mare..... smile.gif

Azi am cumparat o solutie "magica" din Practiker care neutralizeaza chimic rugina si creeaza o pelicula protectoare,cica nici vopsea n-ar mai trebui.....eu stiu ? huh.gif ,tot dau cu verde oricum.....Ideea e ca acolo greu bagi cate ceva sa freci rugina iar feruginolul trebuie spalat dupa 24H si iar frecat putin,e mai dureros....
si portbagajul...ma rog,o parte sleep.gif

Am aflat si pe unde imi intra apa in masina,la naiba,pe la ventola,masticul ala e rupt p-acolo,o sa-i dau un silicon de motor dupa ce curat bine si p-acolo.....tevile alea doua de scurgere din tava caloriferului is de kko,se infunda si se mareste nivelul de apa bagand pe sub bord pe la orificiile de intrare ale caldurii,ori se scot(dar ajunge apa pe peretele de foc si mai intre prin alte gauri tehnologice apoi) ori puneti furtun de gradina siliconic de juma' de tol.....pe la sofer intra pe la cablurile instalatiei(se prelinge pe langa gascan si curge asa usor prin buretele ala spart deja la mine) .....dacie mad.gif
Fostul proprietar a stiut sa dea cu autovapant pe la planseul pedalier,adica a inlaturat efectul(asa cica,de aia am gasit rugina pe plansee laugh.gif ) dar cauza a ramas(si era mai simplu sa inlature cauza) .......asta e,ma mir si eu ce tabla buna are pe ea tigaia asta de masina,la 31 de ani si trecuta prin "intemperii",sincer dar nu stiu si nu-mi explic ce mama masii ruginesc cazanele astea dupa anii 90,eu cred ca e vorba si de chimie aici,de compozitia chimica a tablei nu doar de grosime...vinde cineva pesti de acvariu ca ii cresc eu in dacie? biggrin.gif

BTW: sa nu dati niciodata cu autovapant pe tabla decapata fara a da cu grund inainte,riscati sa "coaceti" tabla cu rugina prematur !
ydaniel
Pune aprindere electronica cu sensor de la Gotronic!
sobolan
m-am gandit eu serios la treaba asta sa stii....dar ma unge la suflet cum toarce motorul chiar si pe clasic fara nimic gen "2015" .....old school rulz biggrin.gif ....aseara am scos-o la fotograf da' nu prea sta ,nu e fotogenica nebuna radmasa.gif

BTw: motorina in faruri face minuni,am unul putin "lovit" de rugina dar e ok inca,tre' sa ma duc la canadiana sa "imprumut" unul biggrin.gif .deh masina donatoare.
Ov
gotronic face aprinderi de prin anii 90, deci poti spune ca si cu aprindere e old school smile.gif

eu am pe toate masinile aprinderi gotronic si merg perfect
sobolan
QUOTE(Ov @ 17 Nov 2015, 11:26)
eu am pe toate masinile aprinderi gotronic si merg perfect
*



Atunci fie,sun maine la ei sa vad ce si cum...sper sa nu uit smile.gif

La masina inca se lucreaza,vremea tine cu mine,URA ! Am gasit o mica gaurice in prag,nu am vrut sa tai si sa pun capac,am astupat-o din sudura,am dat cu inox cool.gif ,electric,rutilic,ca....in rest,gram de rugina nu are,ce se vede mai maroniu in poza e restul de mastic topit de la turatia periilor smile.gif
Am luat si doua simeringuri la planetare in cutie(am planetare lungi) ,ulei sa-i bag in cutie,T90-2litri si alte acarete....

Concluzii : ma tot gandeam huh.gif ,daca n-as fi avut cu ce si nu m-as fi priceput un pic si nici timp nu era,cat naiba ma ajungea factura din service cu rk motor,rk caroserie,vopsit total ? ciudat oarecum,inca simt rugina in gat,gustul ala amarui sec sad.gif ....vreau s-o fac cat se poate de bine dupa mine si s-o pastrez....oare se merita atat chin ? sleep.gif
ArtyTheBiker
Cum a iesit tabla dupa solutia magica de la nigrit ? Am citit pe spate la ambalaj si aceeasi poveste, curatat dupa 24 h sau mai repede.
sobolan
E vorba de 3 ore,el in timpul asta face rugina neagra si creeaza o pelicula fier-tanin,sticloasa si nepermisiva....Nu confunda Nigrin Rust Converter cu Nigrin Rust Stopp-permanent....flacoanele-s aproape identice,eu l-am luat pe cel din urma.....
Lamureste-te aici : https://www.nigrin.de/en/produkte/nach/produkt/687
Da-i pe tab-ul ala "application advice" !!!
MuciX
QUOTE(sobolan @ 17 Nov 2015, 21:04)
cat naiba ma ajungea factura din service cu rk motor,rk caroserie,vopsit total ?
*


Pai uita-te la mine pe topic. Drept e ca la mine a fost mai mult mai multa rugina si acolo sunt incluse niste piese de schimb. Dar tot trebuiau facute si alea si nici de ele nu ai fi avut timp.
Spre ex, vopsitul integral (exterior, interior, compartiment motor) e undeva la aproape 6k lei. Ceea ce e super pret, multi imi spun ca e putin si s-ar putea sa am coaja de portocala, caz in care ii dau foc si imi fac seppuku.
maho
QUOTE(MuciX @ 18 Nov 2015, 09:40)
vopsitul integral (exterior, interior, compartiment motor) e undeva la aproape 6k lei. Ceea ce e super pret, multi imi spun ca e putin si s-ar putea sa am coaja de portocala, caz in care ii dau foc si imi fac seppuku.
*


huh.gif Inseamna ca eu am prins promotia de "black friday" acu' 2 ani.
sobolan
apai fuck .....ma ajungea dacia peste 10000 ron si nici nu stiam exact ce si cum fac aia p-acolo(eu sunt tipul de om putin tampit smile.gif si daca ceva nu imi place fac pana imi place,la service e mai altfel daca nu cunosti pe cineva ) .....si plus de asta nici farmec n-avea.....si daca vroiam s-o vand vreodata pierdeam......si nici bani nu aveam atatia sa bag in ea icon_mrgreen.gif

@muciX ,mie imi pare ca baietii ti-o fac profesional,pe bune,aia e masina facuta de nota 10,pe mine nu ma "tinea" sa ma apuc de ea desi tare as fi vrut,am adus si eu acum 2 ani un e30 din germania cu 500 il luasem,cam rau la praguri dar o baza buna de plecare......am considerat ca nu pot si l-am dat...... sad.gif ,aveam pe atunci un e46 cu care mergeam si ala ma chelise prin buget......

Azi,pana la urma am pus un capac la prag,era subtiat rau in zona peticita,sudat electric bineinteles.....si un ochelar era cam stramb cu tot cu semiaripa,fugite de la loc doar,nu zdrobite si indreptate....semn de lovire pe lateral in fosta aripa mancata de cancer,de aia nu prea cadea aripa la linie cu capota,capota sedea mai sus nitel.....am indreptat tot....

Are cineva vreo pereche de proiectoare mai bunisoare de vanzare ? la un pret omenesc bineinteles ,nu vreau mari firme,ceva cat de cat ok nu porcarii care crapa sau aduna apa prin ele(de astea am gasit si eu,made in china), da-ti PM si daca-mi sunt pe plac le iau !!!!!
ydaniel
Cauta de Elba cum sunt pe 1301.
sobolan
QUOTE(ydaniel @ 19 Nov 2015, 00:00)
Cauta de Elba
*



asta intentionam.....si cum un topic fara poze e ca mancarea fara sare......Primele 2 poze pragul stanga inainte de lucrare,restul dreapta smile.gif


Azi m-am inhamat si de dreapta,aici situatia era mai complicata....am rezolvat-o smile.gif
eye88full
Salut, cand ajung la dacioara, iti fac poze la 2 proiectoare nemtesti pe care le-am primit de la un batranel...sunt dreptunghiulare iar ca marca sunt nemtesti de prin 80 si ceva, sunt nichelate...cu un pic de munca, or sa arate bine bine, eu am luat noi noute maxtel...cauta si tu ca nu sunt scumpe, sunt vreo 120 de lei smile.gif am sa fac poza si o postez aici sa vezi daca iti plac
sobolan
ok ! smile.gif astept....

Concluzie : nu poti antifona o masina ok niciodata si oricat te-ai chinui daca nu dai aripile jos,la dacie e zona-problema cap-stalp A(sub aripa) ,acolo n-ajungi decat cu aripa jos...... dry.gif
Cu ocazia aripilor data jos o sa pun si o bieleta de directie noua si mai bag o runda de ceara iar prin lonjeroane icon_mrgreen.gif
Arunc si tigania aia de antena de plafon de pe aripa,am gasit una telescopica noua(singura de prin magazine) la 20ron ,probabil ca de atatia bani o sa tina radmasa.gif
ydaniel
E bine ca ai avut rabdare sa dai jos aripile.
sobolan
trebuia,era neaparat sa dau aripile jos si s-o fac bine . Ca o paranteza : dupa ce-am dat aripa dreapta jos la prag mirosea frate puternic a.... pishat(scuze) radmasa.gif ,in ultimul timp omu' o tinea prin fata blocului.....acuma ce sa zic,or fi fost caini prin zona sau caini cu doua picioare happy.gif da' asa miros n-am simtit in viata mea..... radmasa.gif .........
Am refacut bine si aripile prin interior,una din ele e cam afectata jos la sort,am dat cu solutia minune pe ea si apoi am imbalsamat-o bine in grund+autovapant smile.gif
Cine dracu' i-a invatat pe astia sa puna mastic la incheieturile aripii sau la pasajul din dreptul farului ? adica nu mai sta mizeria acolo dar in timp ala se desprinde si face acolo....rugina si putregaiuri mad.gif ,tinichigii luminati ,nu gluma !!!
Ma gandesc pe unde sa caut garnitura aia care vine pe contra-aripa in gaura pe unde intra cablul de antena......aia e ca un gat care tine pamantul si apa ca sa nu intre in habitaclu....
ydaniel
Un mastic bun nu se dezlipeste,la noi oricum pretul mic si lenea au fost criteriile de baza in mecanica.
sobolan
true....dar mastic se pune doar aici unde e cu verde....cu rosu nu se pune....acolo e inutil,aduna mizerie si o tine captiva....

Mastic bun e si ala ieftin la cutii galbene,e bun crede-ma....



Azi : ulei in cutie(2 litri t90-schimb) ,bieleta directie noua,vaselina in caseta ,a tras vreo 4 ture in ea,era desert prin caseta aia(vaselina Li-Ca de prin anii 98-se speram ca mai e buna),un fel de bracaj ca-mi statea volanul stramb(ca la carte-65mm din caseta in capul-cremaliera cu nitul articulatiei in sus) si apoi multa bataie de cap pe dreapta si o incercare de bracaj la ruleta),am pus mastic pe la capurile pragurilor,am pus aripa pe ea(aia rosie).......aaa si gaura de la cablul antena,ma obsedeaza....nu stiu cum s-o astup dar vad eu...

BTW: site-ul merge ca un "dos" de multe ori,se intampla si la voi ?
ydaniel
Reglaj geometrie ii faci?Vaselina merge bagata si pe la tachet.

"Moara" e pompa de ulei?
sobolan
QUOTE(ydaniel @ 21 Nov 2015, 22:39)
Reglaj geometrie ii faci?Vaselina merge bagata si pe la tachet.

Am bagat pe la tija-cremaliera ca si fiu sigur,de tras a tras cam de vreo 4 curse,a luat destul,era goala cred,reglajul geometriei mi-a iesit si la logan perfect(merg de 3 ani asa si nu roade nimic suspect la anvelope si nici nu trege,cu atentie mare il scoti mai bine decat la "calculator"....

"Moara" e pompa de ulei?

"Moara" aia e pompa de directie de Tatra 838(parca,is vreo 15 ani de cand am inventat-o) si vasul e de pe la Raba(nu mai stiu de unde exact) si e adaptata ca sa bage ulei pe la cutii fara chin si elegant.....cand lucram cu camioanele imi veneau idei si mi-am facut mai multe chestii,ce vremuri.......ce vremuri.....

*




Azi am reparat si electromotorul la Megane,la naiba s-au uzat carbunii la doar 160oookm.....ce misto il scoti pe dupa planetara,iti vine sa-i bati cu lantu' de la drujba p-astia de la reno radmasa.gif nu ca bemveul ar fi mai departe sau alte pocitanii straine dar in genere fug ca dracu' de renouri cu exceptia unuia wink.gif
Nu stiu ce naiba sa fac cu aripa dreapta,are un loc cam de 100/100mm care e cam terci,jos la prag,am zis eu ca masticul pus fara cap tine noroiul captiv....tinichigii meseriasi astia ma,ca fabrica nu face asemenea prostii....probabil o tai si ii trag un petec,apoi o dau cu chit pe deasupra si o revopsesc......aripile din ziua de azi is muci,nu cad ok pe masina,nu se potrivesc la gauri etc.....
Cutia,lacrimeaza la simeringuri,am si putin joc intre planetara si axul planetar deci oricat ma strofoc cu simeringuri noi tot o sa curga in timp pe acolo,e dacie,deocamdata o sa stea asa pana oi gasi vreo 2xplanetare NOI pe undeva si neuzate pe caneluri ca axul planetar din cv nu se uzeaza niciodata......
sobolan
Azi am mai "agatat" o aripa din REMAT,ideea e ca a mea era cam coapta si asta e mult mai ok,are rugina doar de suprafata si mult mastic intarit mad.gif .....i-am sudat si urechea lipsa de jos,cineva a scos-o cu flexul probabil.....acuma e plina de feruginol,maine o fac brici.
Am pus si alte parasolare(ca mi-a placut culoarea lor biggrin.gif ) + alta oglinda(cea existenta avea urechile de prindere la parasolar rupte) .....joi pun aripa sus si termin cu ea pe anul asta,husa pe ea si la primavara de acum.....Ceara are la greu pe sub ea si prin dubluri,am consumat 7 spray-uri de 500ml,mai am de pus oloi biggrin.gif in praguri !
Am astupat gaura de la cablul antenei cu o tabla zincata de 1mm taiata patrat si lipita acolo cu mastic pensulabil.....s-a facut pietroi tot,nu mai iese aia de acolo nici daca as da cu surubernita in ea....nu pun sudura pentru o gaura tehnica de 8mm sleep.gif
Si urechea de prindere a ochelarului,unele aripi au,altele nu.....ultima poza...
In stanga aveam niste distantieri de plastic intre oala aia de plastic la far si ochelarul din tabla......In dreapta nu mai erau sad.gif ,am facut eu altii dintr-un plexic de aceeasi grosime smile.gif ,altfel cadeau farurile mai inauntru.....

LE : am vazut o dacie sport in remat,de aia cu usa scurta parca sad.gif
ydaniel
Ia din remat tot ce este bun,caci capitolul Dacia s' a inch is.
thundercar
In ce stare e sportiva? rolleyes.gif
sobolan
QUOTE(thundercar @ 24 Nov 2015, 09:24)
In ce stare e sportiva? rolleyes.gif
*



a ajuns cam rau.....

QUOTE(ydaniel @ 24 Nov 2015, 08:53)
Ia din remat tot ce este bun,caci capitolul Dacia s' a inch is.
*




gaseam aripi noi pe comanda dar erau de conex si stiu eu ce patii cu o aripa de aia la o dacie mai demult....si ce misto cadea pe ea,cu burta si intr-o parte,adevaraciune curata radmasa.gif
maho
Ce-a patit volanu' de-i invers ?
sobolan
is rotile virate ,de ce ? huh.gif
maho
Credeam ca aia-i pozitia lui pe drept, ca nu mai vedeai mare lucru din ceasuri.
sobolan
......drept....asa ? huh.gif
maho
Ideal ar fi fost ca la roti drepte sa ai volanul cu sigla (cu varful) in jos, spitele oblice spre in jos, ca sa poti vedea perfect ceasurile, dar na, nici o dacie nu-i perfecta.
om_bland
O dacie care are planetare lungi va pierde ulei in continuare pans nu-i schimbi pinioanele planetare. Nu sunt asa scumpe dar nu merita efortul ! Pune o cutie cu 4 sau 5 trepte ( sunt si cu 4 cu planetare scurte ) si ai incheiat treaba . Eu am pe masina cutie din 72 , pierde ulei... odata la 6 luni bag ulei
sobolan
QUOTE(maho @ 24 Nov 2015, 13:43)
Ideal ar fi fost ca la roti drepte sa ai volanul cu sigla (cu varful) in jos, spitele oblice spre in jos, ca sa poti vedea perfect ceasurile, dar na, nici o dacie nu-i perfecta.
*




Omule ....ROTILE STAU PEFECT DREPTE LA ZERO GRADE CAND VOLANUL E CU VARFUL SIGLEI IN JOS,E CENTRAT PERFECT,IN POZA SUNT ROTILE VIRATE,CE NU INTELEGI ??? blink.gif
Eu nu merg pe principiul "e dacie,merge si-asa"....
maho
La tine varful siglei e in sus.
Ce trebuia sa inteleg, ca asa stai de obicei, cu rotile virate la maxim?
ydaniel
Nu va certati si piese de Dacie bune sa incepeti sa adunati!! happy.gif
om_bland
Ca sa-l necajesc si eu pe nea' sobo, dacia e e tot dacie... nu ai ce sa-i ceri
sobolan
QUOTE(maho @ 24 Nov 2015, 14:46)
Ce trebuia sa inteleg, ca asa stai de obicei, cu rotile virate la maxim?
*



da,asa e lasata acum,cu rotile virate......

QUOTE(ydaniel @ 24 Nov 2015, 15:18)
Nu va certati si piese de Dacie bune sa incepeti sa adunati!! happy.gif
*



Poetule biggrin.gif .....ai mare dreptate,piesele de dacie dispar,gunoaie se gasesc inca,made in turkey......esti un gigolo,sa mor io biggrin.gif ,mi-ai dat un pont ok ,acum vreo luna, cu pompele !!! up.gif

QUOTE(om_bland @ 24 Nov 2015, 18:21)
dacia e e tot dacie... nu ai ce sa-i ceri
*



nu ma necajesti dar n-ai dreptate,uite-asa ne-am obisnuit sa zicem"da-o naibii,merge-asa,e dacie"....tot ce a fost si e dacie la mine trebuie sa fie ok peste tot,nu incap exceptii......am de gand sa merg cu ea nu s-o tin la muzeu....

O mie de replici de offtopic degeaba cum ca "de ce tin masina cu rotile virate? " =ca asa vreu biggrin.gif eu !!!......wtf ?

Azi,am mesterit ceva,nu stiam de ce n-am frana de mana cum trebuie si de ce frana de picior nu tine ok pe spate.......era o "furculita" pusa pe dos pe stanga....Am facut o poza ca sa vedeti cum vine,unii poate nu se pricep(ca si cei ce au umblat la masina mea) dar gresind inveti !!!
Proiectoare Maxtel(par a fi lucrate ok,garnituri,geam de sticla,bec h3),pe o scara de la 1 la 10 le-as da 7 lejer ,nu-s hella dar asta e....uitai de ele,sa caut un buton in remat si un releu bun si le pun.....si un releu-buzzer luat de pe un 21 ,dar nu stiu sa-l leg....are II,I,C,L .....wtf ???

QUOTE(om_bland @ 24 Nov 2015, 13:57)
O dacie care are planetare lungi va pierde ulei in continuare pans nu-i schimbi pinioanele planetare.
*



man eronat....axele planetare se schimba la cutia in 5...la aia simeringul "calca" pe axul planetar pana face canal de uzura(asta teoretic ca practic inca nu am vazut asa ceva) ,la astea in 4 cu planetare lungi simeringul "calca" pe "spatele" planetarei .....cand acolo e joc e semn de uzura pe rulment (se strange din piulita cu simeringul in ea-depinde cat si cum ca o piulita regleaza jocul pinion-coroana si cealalta jocurile din satelitii diferentialului) sau uzura la canelurile planetarelor si joaca planetara pe axul planetar caz in care poti schimba o mie de simeringuri si tot pierde biggrin.gif .....
Am o cutie in 4 cu planetare scurte pe canadiana din '86,o sa o "retin" cand m-oi apuca s-o dezmembrez la primavara(asa s-a decis ,masina nu-mi apartine in mod direct,e a sotiei de cand era copila) ......
Cutie in 5 nu-mi pun nici mort.....una la mana ca-s defectuoase,doi la mana ca daca as gasi una ok ar trebui sa "maresc" tunelul din tabla(adica ciocane la greu sau macelareala cu flexul) ,trei la mana :stric originalitatea,patru la mana : pai la 110 in tr5 am 3000 ,identica cu astalalta la care la 110 in a 4-a am tot 3000rpm ....deci ? ce avantaje am ? consum mai redus cu 0.5% in oras......
Cazul ideal :cutie in 4tr cu plantare de papuc benzinar model nou(de alea groase) smile.gif


Si dedicatie pentru ydaniel(ultima poza) :
ydaniel
Ia uite releul e facut de Klaxon-firma de la care avem numele pt avertizorul acustic;am intalnit la dacii din '70 claxon Klaxon. icon_mrgreen.gif
sobolan
dap,e frantuzesc,de pe un reno' 21 ....as vrea sa-l fac sa bipaie cand semnalizez,e posibil oare ???

Si un buson de ulei luat GRATIS din remat,m-am scos,al meau avea garnitura rupta smile.gif ,bineinteles ca am mai arestat si alte multe chestii de rezerva( cam tot gratis mare parte) wink.gif

Wtf,ce face circuitul asta cu 3 led-uri ??? blink.gif blink.gif blink.gif
thundercar
De la intalatia de gpl radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Lasand gluma din ce stiu eu un mic consumator pentru a nu ingheta bateria iarna. smile.gif Daca caut bine in calculator cred ca am si schema.
sobolan
eu,mai degraba,cred ca e un voltmetru mai "primitiv" ceva,nu e acel circui basculant care clipea ledurile .....curios,dar asa cred eu,am facut vreo 4 ani de electronica in liceu da' nu s-a lipit nimic de capul meu....
harby ;))
La mine imi arata daca are bateria curent in ea..
nu ai poza cu sportul? macar asa..ca amintire.

Spor la treaba in continuare!
bucatzel
E doar un indicator de viata a bateriei. Mai avea rolul de a asigura un consum minuscul pe timp de iarna, care parca ajuta sa nu inghete bateria.
iustin_uap
Dacia din '86 chiar a fost destinata exportului in Canada? Are rezervorul in lateral si alte chichite? Aveti vreo poza cu ea?
sobolan
wink.gif)+25 Nov 2015, 17:35-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 25 Nov 2015, 17:35)
nu ai poza cu sportul? macar asa..ca amintire.

*



nu am,o sa fac.....mai ajung eu p-acolo....

QUOTE(bucatzel @ 25 Nov 2015, 18:09)
E doar un indicator de viata a bateriei. Mai avea rolul de a asigura un consum minuscul pe timp de iarna, care parca ajuta sa nu inghete bateria.
*



beton,o sa-l pun la bord atunci !!!

QUOTE(iustin_uap @ 25 Nov 2015, 18:37)
Dacia din '86 chiar a fost destinata exportului in Canada? Are rezervorul in lateral si alte chichite? Aveti vreo poza cu ea?
*



"canada" ii zic eu,are jante tip canada,bari metalice negre cu banda de cauciuc,spoiler fibra oem sub bara fata,nu e de aia pentru export,daca era o restauram si p-aia.......


Ca sa vezi ca in 1984 luai o masina Dacia noua cu vreo 10 salarii bune ,acum nu poti cumpara o Dacia noua decat cu vreo 20-25 de salarii bune ..... a scazut inflatia,nu ? sleep.gif am masina cu istoric ,nu gluma,am si caietul de revizii....tot....
sobolan
ploaia ma ameninta radmasa.gif ,cica de duminica seara se potoleste si pana vineri nu mai ploua ,ramane stabil la 10C ziua smile.gif ....urmeaza iar o runda scurta ca am si aripa dreapta pregatita de montat si mai bag iar o tura de ceara pe la lonjeroane/traverse /pasaje iar in praguri pun ulei de transmisie(cel recuperat din cutie de la schimb+ce mai aveam eu)....
ydaniel
Nu pune ulei daca ai ceara.
sobolan
ceara...pai e 30 ron tubul de 500ml....am bagat parca 4 sau 5 in lonjeroanele fata,jugul dintre lonjeroane(ala de tine caseta directiei),prin vreo 2 traverse de sub scaunele fata si gata.......mai am acum 2 tuburi pe care vreau sa le bag la traversele spate/lonjeroanele spatelui si tunelul telescoapelor......fac economie...
la praguri e bun uleiul,astup cele 3 orificii de la buza si torn ulei in ele,n-au ce pati,m-am uitat cu o camera endoscopica prin ele si par destul de ok,uscate(semn ca n-a mai fost nimic prin ele de mult sad.gif ) dar bune la tabla.....lonjeroanele si traversele par ok,acolo s-a mai bagat oloi smile.gif de fostul proprietar,el zice ca si la praguri s-a pus dar eu nu vad nici o urma,e tabla curata si buna,asta e cel mai maret lucru radmasa.gif ,deja la naiba mi-a cazut pielea de pe nas de la radiatii ca nu pot suda cu masca si am sudat doar cu ochelarii de la autogen pe albastru.....pentru ochi am folosit solutia de mai jos ,contra flamei......pantru piele nivea radmasa.gif si pentru rugina din plamani nimic mad.gif ......
Pentru toti care citesc : ce pret are o masina muncita ? va zic eu....e de nepretuit......am spart 1200E in ea pana acum + costul ei de achizitie+orele mele de munca(240 aprox) = faliment smile.gif si inca nu e gata.......cine se mai baga ? eu nu prea am stiut in ce ma bag,dar nu-mi pare rau deloc si nu am avut mult de lucru la ea,din ce vad aci pe la unii e serios de treaba la tabla....
ydaniel
Pretul e mereu orientativ,conteaza CE iese LA final si cum se pastrreaza peste ani!
Vii LA intalnirea nationala Dacia Classic cu verzitura?
sorin105
QUOTE(sobolan @ 27 Nov 2015, 22:12)
ceara...pai e 30 ron tubul de 500ml....am bagat parca 4 sau 5 in lonjeroanele fata,jugul dintre lonjeroane(ala de tine caseta directiei),prin vreo 2 traverse de sub scaunele fata si gata.......mai am acum 2 tuburi pe care vreau sa le bag la traversele spate/lonjeroanele spatelui si tunelul telescoapelor......fac economie...
la praguri e bun uleiul,astup cele 3 orificii de la buza si torn ulei in ele,n-au ce pati,m-am uitat cu o camera endoscopica prin ele si par destul de ok,uscate(semn ca n-a mai fost nimic prin ele de mult sad.gif ) dar bune la tabla.....lonjeroanele si traversele par ok,acolo s-a mai bagat oloi smile.gif  de fostul proprietar,el zice ca si la praguri s-a pus dar eu nu vad nici o urma,e tabla curata si buna,asta e cel mai maret lucru radmasa.gif ,deja la naiba mi-a cazut pielea de pe nas de la radiatii ca nu pot suda cu masca si am sudat doar cu ochelarii de la autogen pe albastru.....pentru ochi am folosit solutia de mai jos ,contra flamei......pantru piele nivea radmasa.gif  si pentru rugina din plamani nimic mad.gif  ......
Pentru toti care citesc : ce pret are o masina muncita ? va zic eu....e de nepretuit......am spart 1200E in ea pana acum + costul ei de achizitie+orele mele de munca(240 aprox)  = faliment  smile.gif si inca nu e gata.......cine se mai baga ? eu nu prea am stiut in ce ma bag,dar nu-mi pare rau deloc si nu am avut mult de lucru la ea,din ce vad aci pe la unii e serios de treaba la tabla....
*


Încă nu ai ajuns la partea de vopsitorie,cand le zici la "unii" la întâlniri cat a fost totul nu cred si zic ca te lauzi..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.