pai....eu faceam asa....luam pompa,o prindeam in menghina(fara sonda) si turnam lichid in rezervor la maxim,apoi un amic imi apasa in ea cu o surubernita/tija etc (in piston) si eu tineam cu degetele apasat pe iesiri si faceam asa pana scotea bule de aer in vas,apoi cum luam mana de pe iesiri trebuia sa curga fluent lichid,asa se amorseaza.....
Cand o aerisesti faci asa :aerisesti din pompa intai(de la aerisitor) apoi aerisirea de la dreapta spate/stanga spate si fata ultima ....pe spate poti ajuta cu mana tija aia de la repartitor sau o poti fixa impinsa ca sa fii sigur....fara pedala,desfaci pana curge fluent....sau metoda 2 cu pedala(pui un amic in masina) dar cu sonda scoasa....daca ai sonda pusa si ai aerisit la pedala nu e ok...trebuie s-o scoti de pe pompa si sa apesi violent pe pedala de frana(o scoti din regimul de avarie) ....defapt sonda aia are un tumburuc cu arc care gliseaza pe un piston(pe lateralul lui) intr-o anumita cursa precisa aproape in mod normal(totul aerisit corec,fara pierderi etc) ,in momentul cand se sparge un furtun si pierzi lichid pistonul ala se deplaseaza mai mult in pompa si tumburucul ala intra intr-un orificiu din piston blocandu-l.....adica te lasa cu frana pe jumate de circuit,sa fii sigur ca opresti....frectie,realitatea e alta........
LE: lichidul de frana ataca grav vopseaua masinii si ochii....tin minte ca m-au usturat ochii odata vrea juma' de ora de la un strop-doi de lichid dot4 ,trebuie dat cu apa imediat.....ochelarii de protectie is aur curat uneori.....