Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: USS Enterprise (adica Honda mea)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
AmunDei
Nu's Arhi, dar... stanga fata
b76bgaarh
Intre roata și ușa, plus imediat dupa usa.
DannyY
blink.gif
O sa ma uit cand ajung acasa, ca acu-s cu bosorogu' la serviciu. N-am bagat nimic de seama. Daca-i asa, omor potaia, ca e singura care avea acces la masina. Si asa mi-a zgariat-o pe aripa stanga, s-a urcat tampitul cu labele lui jegoase pe capota ca sa latre la o baba de pe strada...

Catalin, uite ce zice unul pe Hondafan:
"pentru roata de rezervă ( de oțel) folosești aceleași piulițe."

Mi se pare o observatie interesanta... Dar oricum le schimb maine seara, sunt prea ochioase pentru jantele de tabla.
madhorsefuzzy
Pragul pare infundat nu mancat/ros.
tribunul
QUOTE(C a t a l i n @ 2 Nov 2015, 10:54)
La jantele de tabla exista piulite speciale, care au alt profil.
*



Daca cumperi masina cu jante din aliaj si rezerva o ai de tabla iti mai dau in plus suruburi/piulite pt. roata de rezerva?
Daca e sa nu se potriveasca poate cele de la rotile de tabla sa nu mearga la rotile de aliaj.
C a t a l i n
E un exemplu pueril.

Piulitele Honda au zona de contact de forma sferica, exact cum au si jantele de aliaj, si cum are si rezerva, chiar daca e din tabla.

Problema apare cand se cumpara jante aftermarket, tabla sau aliaj, ce au in general zona de contact sub forma conica.

2 Nov 2015, 18:33:
user posted image
tribunul
Nu era un exemplu, era o intrebare, m-am gandit la mine, atat loganul cat si skoda au venit cu roti de aliaj si rezerva de tabla ... deci teoretic ar trebui sa se potriveasca. In 10 ani am folosit doar odata rezerva pt 500 m, si nu am dat atentie daca se potrivesc perfect sau nu.
DannyY
Mda, e infundat. Nu foarte tare, dar vizibil sad.gif . Si nu am pe cine sa dau vina in afara de mine. Doar ca nu-mi aduc aminte sa fi lovit ceva, vreodata, cu exceptia unei gropi tampite, plina cu apa, unde am simtit ca am atins ceva, dar am crezut ca doar cu scutul. Se pare ca nu.

Sa vad cand ma ocup de problema.

@Catalin: jantele au gaurile cu margine sferica, nu conica. Dar am primit si piulitele celelalte, asa ca le schimb cu prima ocazie.
bgdrenault
QUOTE(tribunul @ 2 Nov 2015, 18:48)
Nu era un exemplu, era o intrebare, m-am gandit la mine, atat loganul cat si skoda au venit cu roti de aliaj si rezerva de tabla ... deci teoretic ar trebui sa se potriveasca. In 10 ani am folosit doar odata rezerva pt 500 m, si nu am dat atentie daca se potrivesc perfect sau nu.
*


Nu vin cu alte piulite, in schimb cu recomandarea de a nu se depasi 80 km/h, viteza la care nu se intampla nimic grav cu piulitele de la jantele de aliaj. Si evident, schimbata la prima vulcanizare.
DannyY
Am vazut ieri pe cineva care avea piulitele de la o Skoda montate exact invers, cu conicitatea in afara. Cand l-am intrebat de ce, omu' a zis ca asa i se pare lui mai firesc radmasa.gif
Am incercat sa-i explic cum sta treaba, dar omul e contabil.
Nici el nu mai stia de cand merge cu ele asa, dar nu i s-au desfacut niciodata...
b76bgaarh
Poxa sau nu se iegzista.

Ps la mine nu merge ca nu intra cheia de guler, la una , la restul nu ai gaura sa bagi hinvers.
DannyY
Jeanti di tabla, bre. Piuluce fara guleras. Ceva de genul asta, cu conul in afara:
[attachmentid=1628012902]

LE: Cetateanul nu schimba rotile la vulcanizare, ci singur in curte, ca sa faca miscare. Cam ca mine, doar ca mie mi-e lene sa incarc roatele in masina si sa merg la specialist.
b76bgaarh
ale mele au guler, la alea de tabla. la alea de aliaj nu au decat o gaura.
DannyY
Multa lume elimina toate dispozitivele antiprost tocmai ca sa nu mai fie limitati la parerea producatorului wink.gif
b76bgaarh
la mine trebuie sa prinda si capacul de aia are.
DannyY
7000 kmp.
Galosii noi se comporta bine, test pe Slatina-Pitesti cu 170 km/h pe drum uscat. Nici o vibratie. Deocamdata neconcludent, astept o ploaie si/sau o ninsoare.
Au inceput sa-mi placa depasirile cu pedala la podea in treapta a 3-a. Senzatii tari... sofer1.gif
hitman1234
Trage bine?
DannyY
Pai cand intra in plaja 5500-6500 rot/min te lasa-n scaun. Bine, cred ca umfla si conducta de benzina. biggrin.gif
cdadan
Cam scurtă plaja aia. unsure.gif
pishky
Se lucreaza la asta
DannyY
QUOTE(cdadan @ 11 Nov 2015, 22:00)
Cam scurtă plaja aia.  unsure.gif
*

In rest are o accelerație normala, cam ca la BMW tongue.gif
hitman1234
up.gif
ursul_bipolar
QUOTE(cdadan @ 11 Nov 2015, 23:00)
Cam scurtă plaja aia.  unsure.gif
*



Incepe cam de la 4000, la 5500 esti pe val, la 6500 e inca bine iar la 7000 si ceva iti taie gazul, totul in treapta 3.
C a t a l i n
i-VTEC-ul asta de pe masina de aici e orientat spre economie.
In primul rand, n-are al 2-lea set de came pe evacuare.
In al doilea rand, in functionarea normala, foloseste pe admisie camele orientate spre economie, astfel ca motorul e mai lenes decat un motor clasic de cilindree egala.
Al doilea set de came de pe admisie este un set normal, astfel ca motorul se va comporta precum unul clasic de cilindree egala.

i-VTEC cu came de performanta, admisie si evacuare, sunt pe cilindree mai mare.
hitman1234
But but but..

user posted image
DannyY
Pai nu ma refeream la "VTEC just kicked in, yo!" ci la faptul ca pe la turatiile alea pare sa aiba performantele cele mai bune. Trage de rupe.
ursul_bipolar
Eu am mers cu un Civic al unui coleg, motorul de 1.8 si nu am sesizat o diferenta notabila fata de cum e la mine. Se misca cam la fel. De asta mi-am permis sa dau valorile de mai sus.
b76bgaarh
ce discuri de masina cu pedale are.
MuciX
cdadan
Vezi? D-aia-mi place mie dizelul. Merge cu a 4-a fara greturi de la 60 la 150, trage "de rupe", n-ai nevoie de a 3-a pentru depasiri. tongue.gif
bucatzel
Si-n plus poti oricand sa-i legi si un plug de spate si sa bagi si-o aratura.
mircea_aq
Benzina zici ca are greturi sa te duca de la 60-150kmh ?

https://youtu.be/QsjLXiMI9Ys?t=2m2s

DannyY
QUOTE(cdadan @ 12 Nov 2015, 14:55)
Vezi? D-aia-mi place mie dizelul. Merge cu a 4-a fara greturi de la 60 la 150, trage "de rupe", n-ai nevoie de a 3-a pentru depasiri.  tongue.gif
*



Ma vad nevoit sa ma citez tongue.gif
QUOTE(DannyY @ 12 Nov 2015, 07:19)
In rest are o accelerație normala, cam ca la BMW tongue.gif
*


cdadan
Am si uitat cum merge bemveul. Si c-o Honda la plimbare nu ma invita nimeni ...
madhorsefuzzy
QUOTE(cdadan @ 12 Nov 2015, 15:55)
Vezi? D-aia-mi place mie dizelul. Merge cu a 4-a fara greturi de la 60 la 150, trage "de rupe", n-ai nevoie de a 3-a pentru depasiri.  tongue.gif
*


Al meu nu trage "de rupe" in a 4-a la 60. Cred ca e defect. sad.gif

Sau la 60 era "fara greturi"? unsure.gif
b76bgaarh
al tau nu e tdi.
cdadan
Cu PD.
C a t a l i n
Plus ca in Ardeal iuțeala e alta.
hitman1234
QUOTE(cdadan @ 12 Nov 2015, 15:55)
Vezi? D-aia-mi place mie dizelul. Merge cu a 4-a fara greturi de la 60 la 150, trage "de rupe", n-ai nevoie de a 3-a pentru depasiri.  tongue.gif
*



Te credeam om serios...
madhorsefuzzy
Nici eu nu merg tare.

QUOTE(b76bgaarh @ 12 Nov 2015, 16:46)
al tau nu e tdi.

QUOTE(cdadan @ 12 Nov 2015, 16:49)
Cu PD.
Am ratat capitolul ala de istorie. sad.gif

P.S. Care e treaba cu Tesla? Ca vad ca se inmultesc pe forum.
MuciX
Ferrari nu prea cumpara lumea, le-a fost teama.
cdadan
QUOTE(hitman1234 @ 12 Nov 2015, 15:58)
Te credeam om serios...
*


Ma, eu cred ca nu-i mare diferenta la repriza 60-80 intre vtecul de 140 cai in a 3-a si pd-ul de 140 cai in a 4-a. Si daca nu-i diferenta si unul trage de rupe, trag concluzia ca si celalalt e p-acolo. rolleyes.gif
hitman1234
QUOTE(madhorsefuzzy @ 12 Nov 2015, 16:59)
P.S. Care e treaba cu Tesla? Ca vad ca se inmultesc pe forum.
*



Nijte tampiti care nu-s in stare sa puna un PD sau un i-vtec pe o masina dry.gif

Pe unu n-as auzi ca impinge de rupe mad.gif
DannyY
Ma indrept spre 8.000 km, nici o schimbare in comportamentul masinii.
O singura chestie, azi a trebuit sa franez brusc (cred ca de la 35-40 km/h) ca sa ii mai prelungesc viata unei sinucigase. Masina a oprit fara probleme, dar s-a auzit un zgomot ca de aer sub presiune eliberat brusc. Dupa franare nu s-a intamplat nimic deosebit, nici un beculet aprins la bord, nimic.
O fi de la ABS? Nu am simtit nimic in pedala de frana, cum se intampla la Opel sau Skoda.
bucatzel
As zice ca-i de la Emergency Brake Assist. N-am esperimentat personal da' dupa cum arata in implementarea de la citronel, zic ca ar avea de unde sa elibereze un pic de presiune adunata in cazuri de-astea.

https://www.youtube.com/watch?v=r9hmPK2SuiE
DannyY
Probabil. Chestia e ca s-a auzit destul de tare, cam ca o turbina. Chiar am observat ca lumea de pe trotuar s-a intors sa vada ce s-a intamplat.
A fost cea mai "energica" frana pe care am pus-o de cand am permis. Jur ca si acum cred ca aia a vrut sa se sinucida si a ales Honda mea ca arma. Statea pe marginea trotuarului si se uita la mine. Nu era trecere de pietoni. Deodata, tusti in fata masinii! huh.gif
corbex
Sa fi fost melc?
C a t a l i n
Zgomotul provine de la ajutajele de propulsie azimutala ale navetei spatiale.
DannyY
Esti planton 3? tongue.gif

Ieri dupa-amiaza am incercat sa repet figura. NIMIC! ABS normal. Am incercat de vreo 3-4 ori sa franez cat pot de brusc si nu s-a intamplat nimic neobisnuit.
Am citit aici ca EBA invata (suna stupid de imposibil, stiu tongue.gif) obiceiul soferului si actioneaza numai in anumite conditii. OK, si daca se schimba soferul? Plus ca mie nu prea-mi plac sistemele/automatele/robotii care preiau controlul independent de om... mellow.gif

PS Enterprise nu e naveta spatiala! Io n-am zis ca tu esti capitan de lotca, da? tongue.gif
pishky
io cred ca incepuse sa ii creasca paru` lu` capitanu` Picard
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.