Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reconditionare Dacia 1410 Sport
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Tommi.
Schimbi si fusta?
sorin105
QUOTE(Tommi. @ 23 Aug 2013, 14:21)
Schimbi si fusta?
*




odata ce a fost taiata logic ca se schimba,nu o taia degeaba sa umple ''gauriile'',pui fusta de 1300 cu lampi mici?
kitzsteinhorn91
Nu pun lampi de 1300. Am decis sa o pastrez la aspect cat mai originala.
sorin105
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 23 Aug 2013, 19:05)
Nu pun lampi de 1300. Am decis sa o pastrez la aspect cat mai originala.
*



daca ai pus fusta fata si aripi de 1300 mergea si pe spate fusta de 1300,dar tu stii
harby ;))
Nu cred ca fusta fata este de 1300 , are balamalele in fata si se vede ca grila a fost sudata .
Spor la lucru , mie imi place cum ati sudat-o . smile.gif
kitzsteinhorn91
In fata va fi masca subtire cu 4 faruri si bara cromata de 1310.
maho
up.gif
horace1971
Incearca sa NU mai folosesti autogenul,e pacat de munca depusa !!!Parerea mea...
sspoitoru
dar de ce nu o lasi "ochelarista" ?
sobolan
iertare dar la cat autogen ai pus pe ea deja poti sa-i faci ce vrei dar tot o umfla rugina,sincer....chiar nu are nimeni p-acolo un invertor macar ca sa nu mai zic de mig sau alte alea.....
in rest spor la mesterit !
dacia_gpg
O baga in baie de zinc si numai rugineste-n veci!
Ov
Eu din cate stiu problema majora a autogenului e alta, si anume ca incalzeste o suprafata prea mare de tabla si o deformeaza.
CyPz
Prea multa sudura..prea multa tabla arsa...respect pentru munca si banii investiti, dar cu parere de rau iti spun ca rugina o sa apara iar..si asta destul de repede.. sad.gif
sobolan
QUOTE(dacia_gpg @ 27 Sep 2013, 08:23)
O baga in baie de zinc si numai rugineste-n veci!
*



glumeai ?

QUOTE(Ov @ 27 Sep 2013, 09:32)
Eu din cate stiu problema majora a autogenului e alta, si anume ca incalzeste o suprafata prea mare de tabla si o deformeaza.
*



corect,pe langa deformare arde tot carbonul din tabla.....la electric se arde doar unde puncteaza,la autogen arzi tot pe o arie mai mare,lucrarea e OK oarecum,autogenul ala e bun doar la indreptat/indoit/pus ventuze etc....ATAT !

QUOTE(CyPz @ 27 Sep 2013, 20:21)
Prea multa sudura..prea multa tabla arsa...respect pentru munca si banii investiti, dar cu parere de rau iti spun ca rugina o sa apara iar..si asta destul de repede.. sad.gif
*



respec si de la mine,e un proiect ambitios dar asa e.....multa tabla arsa...
Ov
Terminați mai cu prostiile. Ca peste tabla aia nu se da vopsea si se scoate masina afară în umezeala clar p sa ruginească. Daca faci asa rugineste si mama migului. Curatata si tratata pe ambele parti o sa fie ok. Decât un sudor cu mig care face treaba de mântuială și habar nu are sa facă un cordon de sudura și mi pune tablele suprapuse mai bine un meseriaș care știe sa lucreze cu becul de autogen. Singurul "dezavantaj" ar fi ca de la atâta ciocaneala o sa trebuiască ceva chit, dar la ce materiale de găsesc acum (și la bani putini) o sa iasa lux. Theo mai are o mașină la câte din câte știu s a sudat și acolo cate ceva de aceiași meșteri și eu n am văzut rugina deloc.
Daciotul_98
Tocmai ti-am citit topicul si WOW vrei sa o faci la fel de frumoasa ca pe galbena wub.gif blush.gif Totusi cu toate ca ai sudat mult cred ca masina a fost ieftina;mai sunt si prin pitesti sportive buune daca vrei.Oricum priveste partea plina a paharului ai o caroserie aproape noua de sportiva biggrin.gif

5 Oct 2013, 22:29:
Ca tot veni vorba de fuste eu unul nu am observat diferenta intre fusta fata de 1310 tlx(inainte de 89) si 1300;ambele aveau "masca "aia pe care a refacut-o Theo rolleyes.gif
sobolan
QUOTE(Ov @ 28 Sep 2013, 08:48)
Terminați mai cu prostiile.  Ca peste tabla aia nu se da vopsea si se scoate masina afară în umezeala clar p sa ruginească.   Daca faci asa rugineste si mama migului. ...
*



gresesti .....hai sa-ti zic de ce....mig-ul "arde" doar unde sudeaza,autogenul arde pe o suprafata mai mare....una e arc electric si alta e flacara.....
si,DA,rugineste si pe sub grund si pe sub mama vopselei indiferent de tot,e tabla arsa,exact ca o masina care a ars.....acuma chiar daca nu ar rugini nu sta nimeni sa se bage cu furtunul de ceara prin toate mici orificiile sa bage regulat.....apoi devii sluga masinii si asta e rau.....prea multa durere de cap.....omu' mai are una si aia e facuta la fel....eu zic asa: nu-s bani/posibilitate nu ma apuc de treaba....si mai sunt frantuzoaice pe aici arse la autogen....multe, cu pretentii de mari doamne... dry.gif
EINSTEIN a facut-o OK pe aia neagra 1301.....acolo da,e maiestrie si profesionalism.....
La vara ma apuc si eu de o frantuzoaica,o am deja,dar FARA AUTOGEN....am acasa tot ce-mi trebuie in domeniul sudura de inalta calitate si tot ce e SDV si sculerie......cum jurnal de bord am avut pe aici si in mare parte numai mistocareli am decis sa nu scot o vorba mai mult si nici macar o poza.....aici toti is cunoscatori.....
Va salut si inca o data scuze daca gresii pe aici,incercam sa fiu util si eu....degeaba....
kitzsteinhorn91
A trecut mult timp de cand nu am mai scris nimic aici. Noutati nu sunt prea multe, doar ca masina se pregateste de vopsit.

Ca si noutati:
- mecanica fata + spate noua
- tamburi mari + pompa de frana AUTONOVA de 1.9D cu ICP
- motorul e incheiat, se lucreaza acum la cutie

Sarbatori fericite tuturor si un an ce vine cat mai bun si plin de realizari ! party.gif

23 Dec 2013, 16:20:
Cateva poze cu motorul si alte maruntisuri. biggrin.gif
dacia_gpg
chiulasa de Alpine.bravo!
BH 59 FIF
Teo, misto chiulasa, chiar ai facut o alegere buna. Chiulasa (sau cel putin capacul) e de Alpine aspirat dar sper ca ai si galeria de admisie aferenta. Ca daca e una de turbo nu o sa poti inchide capota.
kitzsteinhorn91
Blocul l-am pastrat pe cel de 1410, in schimb camasile sunt noi, segmentii la fel, arborele la fel, distributie cu lant dublu, pistoane "cocosate", chiulasa, axa cu came, galerie admisie si evacuare de Alpine. Motorul este Alpine aspirat. smile.gif
kitzsteinhorn91
S-a ales si culoarea smile.gif Verde 57
simplyclever
nu se merita

parerea mea
ca sa restaurezi corect o masina iti trebuie bani ff multi

nu se justifica,nu se merita

harby ;))
QUOTE(simplyclever @ 11 Jan 2014, 18:52)
nu se merita

parerea mea
ca sa restaurezi corect o masina iti trebuie bani ff multi

nu se justifica,nu se merita
*


Pe ce planeta traiesti?
E dorinta omului si din punctul meu de vedere il felicit pentru ce a facut .
In plus s-au mai reconditionat masin pana acum...

O sa arat bine rau vopsita verde wub.gif
kitzsteinhorn91
Probabil se merita sa o dau la REMAT si sa-mi iau vreun Logan sau poate chiar un "Bembeu" wink.gif
Daciotul_98
QUOTE
nu se merita

parerea mea
ca sa restaurezi corect o masina iti trebuie bani ff multi

nu se justifica,nu se merita


Pe cine minti???? radmasa.gif radmasa.gif Uite-te la jurnal de bord sa vezi cate dacii sunt la restaurat!!!!
Bafta domnu teo,bafta si nu te lasa Incurajat de romanasii nostri iubiti sa renunti,logane si bembeuri ie multe,daciile 13xx si 14XX sunt putine
espacern
QUOTE(Daciotul_98 @ 11 Jan 2014, 23:53)
Uite-te la jurnal de bord sa vezi cate dacii sunt la restaurat!!!!


Este 1(una)singura a lui horace1971!

@+
harby ;))
QUOTE(espacern @ 12 Jan 2014, 09:37)
Este 1(una)singura a lui horace1971!

@+
*


+Dacia Dl. Danut , sa nu uitam de r12 ...multe sunt reconditionate /:).
Hai sa nu facem varza din topicul colegului !
Astept poze cu mare interes !(cu evolutia proiectului)
dacia_gpg
Poate sa o vopseasca curcubeu in dungi!Sunt banii,timpul si pasiunea d-lui!
Tare va mai place "saorma cu di tati"!
kitzsteinhorn91
Iar ma depaseste discutia, ori nu sunt atent. Cu ce am deranjat ? Bine, nu e reconditionare, e pierdere de timp, multumit ?

@harby wink.gif), cand voi face poze noi, voi posta aici. smile.gif
sorin105
QUOTE(kitzsteinhorn91 @ 13 Jan 2014, 00:37)
Iar ma depaseste discutia, ori nu sunt atent. Cu ce am deranjat ? Bine, nu e reconditionare, e pierdere de timp, multumit ?

@harby wink.gif), cand voi face poze noi, voi posta aici. smile.gif
*


''Miroase'' a invidie,cred ca multi userii au ales sa isi restaureze masiniile ''in umbra'' pentru ca de fiecare data se gaseste cineva ''atot stiitor'' si strica topicul persoanei care restaureaza,cel mai bine pe un topic sa arati masina la inceput si finalul,asa voi face cu sportiva mea cand va fi gata!
Ov
Carcotasi au fost, sunt si vor fi intotdeauna. Cheia e sa-i ignorati (si/sau sa le stergeti postarile).
kitzsteinhorn91
Asa cum am procedat si la cealalta masina, am vrut sa arat fiecare pas, in speranta ca voi ajuta si pe altii, ce se vor apuca de restaurat, cat si faptul ca voi fi indrumat sau voi invata lucruri noi de la altii care au facut deja acest lucru. Faptul ca intra X si Y si arunca vorbe aiurea, chiar ma lasa rece.

@Ov, tu stii cel mai bine si pe cea galbena, cat si ce implica aceste lucrari. Oricum, fac tot posibilul sa iasa cat mai bine posibil. Am facut-o si pe cea galbena si stiu acum unde nu am fost sigur de anumite lucruri si ce am gresit.
maho
QUOTE(Ov @ 13 Jan 2014, 13:58)
Carcotasi au fost, sunt si vor fi intotdeauna.

Ca si colegi care inca n-au inteles diferenta intre o reconditionare (chiar si de foarte buna calitate), si o restaurare, pe care putini si-o permit. De-aia am si insistat pe topicul meu, de la inceput, despre ce-i vorba (reconditionare).
O lucrare buna e o lucrare buna, si asta e de laudat.
Ov
Reconditionarea se refera la obiecte normale/uzuale
Restaurarea se refera la obiecte de arta/constructie/arheologie

Clasificarea unui obiect (o masina de exemplu) ca fiind un obiect de arta o fac oameni cu pregatire in directia asta nu noi pe forumuri smile.gif
maho
M-am referit la intelesul comun, (de dictionar): reparatie vs. readucere la starea initiala, asemanatoare cu cea originara. Diferentele sunt mari, chiar daca (poate) mai putin vizibile, pe strada, pt. neinitiati.
Iulikk
QUOTE(Ov @ 13 Jan 2014, 18:01)
Clasificarea unui obiect (o masina de exemplu) ca fiind un obiect de arta o fac oameni cu pregatire in directia asta nu noi pe forumuri smile.gif
*



Stim icon_mrgreen.gif
kitzsteinhorn91
Sincer sa fiu, ce s-a intamplat aici cu Sport-ul, pot sa o numesc lejer RECONSTRUCTIE. biggrin.gif
bucatzel
Poti s-o numesti cum vrei, chiar si Maricica , tu n-auzi ca nu merita?

tongue.gif

Au fost si sporturi verde 57? stiu ca ai pus mai sus paleta, da' al naibii daca tin minte sa fi vazut vreuna in culoarea asta.
sorin105
QUOTE(maho @ 13 Jan 2014, 19:20)
M-am referit la intelesul comun, (de dictionar): reparatie vs. readucere la starea initiala, asemanatoare cu cea originara. Diferentele sunt mari, chiar daca (poate) mai putin vizibile, pe strada, pt. neinitiati.
*


Fiecare poate sa zica cum doreste,restaurare,reconditionare,reconstructie,re.......deobicei ca si acum s-a gasit cineva cu doom-ul in mana sa gaseasca fiecare ''defect'' de scriere,deja nu mai exista ''lectii'' de mecanica/tinichigerie/vopsitorie ci de gramatica,e bini di tat radmasa.gif
harby ;))
QUOTE(bucatzel @ 13 Jan 2014, 20:04)
Poti s-o numesti cum vrei, chiar si Maricica , tu n-auzi ca nu merita?

tongue.gif

Au fost si sporturi verde 57? stiu ca ai pus mai sus paleta, da' al naibii daca tin minte sa fi vazut vreuna in culoarea asta.
*


Asta ti se pare cunoscuta ? smile.gif Originala ..
maho
QUOTE(sorin105 @ 13 Jan 2014, 20:08)
Fiecare poate sa zica cum doreste,restaurare,reconditionare,reconstructie,re.......deobicei ca si acum s-a gasit cineva cu doom-ul in mana sa gaseasca fiecare ''defect'' de scriere,deja nu mai exista ''lectii'' de mecanica/tinichigerie/vopsitorie ci de gramatica,e bini di tat  radmasa.gif
*


Te-am citat complet, apropo de "defecte de scriere".
Ce-am zis eu, si ce-ai inteles tu... blink.gif
simplyclever
va inflamati degeaba

am avut acum aproximativ 20 si ceva de ani
o Dacia Sport 1410,an fabricatie 1988 ,luna septembrie livrata ,in Bucuresti
am tinut-o aproape 4 ani
eram ,,expert,, in Dacia Sport,modelele construite inainte de 1990, mult superioare calitativ!!
nu va spun cati dobitoci faceau bascalie atunci de masina asta
parere personala nereusita total,un mare fsss
o berlina uratita,taiata,ciopartita,proiect facut parca la Brasov la Uzina de camioane in colaborate cu Universitatea Transilvania
nicio valenta sportiva
celebra cutie in patru trepte cu pinion de ,,fuga,, pe a patra
folclor
mie mi-a placut
ca eram student

cand am cumparat-o avea 4 ani si 20 si ceva de mi km
arata ca noua

nu m-am mandrit niciodata cu ea,am avut chiar complexe,trebuia tot timpul sa ma explic

sa reconditionezi insa asa ceva

iti trebuie muuuulta pasiune...sau bani de aruncat !!

scuze si spor la treaba !!


gavrisan lucian
QUOTE(simplyclever @ 13 Jan 2014, 22:35)
va inflamati degeaba

am avut acum aproximativ 20 si ceva de ani
o Dacia Sport 1410,an fabricatie 1988 ,luna septembrie livrata ,in Bucuresti
am tinut-o aproape 4 ani
eram ,,expert,, in Dacia Sport,modelele construite inainte de 1990, mult superioare calitativ!!
nu va spun cati dobitoci faceau bascalie atunci de masina asta
parere personala nereusita total,un mare fsss
o berlina uratita,taiata,ciopartita,proiect facut parca la Brasov la Uzina de camioane in colaborate cu Universitatea Transilvania
nicio valenta sportiva
celebra cutie in patru trepte cu pinion de ,,fuga,, pe a patra
folclor
mie mi-a placut
ca eram student

cand am cumparat-o avea 4 ani si 20 si ceva de mi km
arata ca noua
Daco o iei asa,e cam adevarat ce spui tu,si eu am trait cam tot asa acele vremuri,dar acum unii isi fac damblaua cu ele,si parca ma bate si pe mine gindul la o sportiva!Sti vorba aia,CIND OMUL NU ARE CE FACE ISI STRICA SI CASA!!!
nu m-am mandrit niciodata cu ea,am avut chiar complexe,trebuia tot timpul sa ma explic

sa reconditionezi insa asa ceva

iti trebuie muuuulta pasiune...sau bani de aruncat !!

scuze si spor la treaba !!
*


Equinox
Apreciez si tot respectul pentru ce faci!
Lasa-i in pace pe carcotasi,nu ii baga in seama.
Eu urmaresc topicu cu mare interes si imi place foarte mutl cand vad o reconditionare..
Si eu am zis ca fac o reconditionare dar am dat peste un tinichigiu foarte naspa si nu a mai fost o reconditionare si na..
Iti urez multa dar multa bafta,rabdare,bani,si nervi de otel!
maho
QUOTE(simplyclever @ 13 Jan 2014, 21:35)
parere personala nereusita total,un mare fsss
o berlina uratita,taiata,ciopartita...
mie mi-a placut...
nu m-am mandrit niciodata cu ea,am avut chiar complexe,..

Atunci de ce-ai mai cumparat-o ?

@ kitzsteinhorn91: Ar fi fain s-o termini pana la intalnire, sa poti veni cu ea. Va fi unul din punctele de atractie, cu siguranta.
Spor la treaba.
kitzsteinhorn91
Este posibil sa fie gata pana la intalnire, dar mai putin la capitolul interior. Exterior + mecanica si motor cu siguranta va fi gata. Acum sincer nu ma grabesc. Daca o fii sa vin cu ea bine, daca nu, sunt sigur ca mai sunt evenimente. Oricum, daca vin cu ea, nu trebuie sa uit de cealalta smile.gif
simplyclever
maho
am cumparat-o ca eram student
si era mai ieftina cu mult decat o berlina
la anii ei
tunderbird
QUOTE(simplyclever @ 13 Jan 2014, 21:35)
...
parere personala nereusita total,un mare fsss
o berlina uratita,taiata,ciopartita,proiect facut parca la Brasov la Uzina de camioane in colaborate cu Universitatea Transilvania
nicio valenta sportiva
celebra cutie in patru trepte cu pinion de ,,fuga,, pe a patra
folclor
mie mi-a placut
ca eram student

cand am cumparat-o avea 4 ani si 20 si ceva de mi km
arata ca noua

nu m-am mandrit niciodata cu ea,am avut chiar complexe,trebuia tot timpul sa ma explic

sa reconditionezi insa asa ceva

iti trebuie muuuulta pasiune...sau bani de aruncat !!

scuze si spor la treaba !!


Parerea aceasta au avut-o multi, chiar si atunci cand a iesit primul model Brasovia prezentat in revista Autoturism. Probabil ca si din acest motiv sunt din ce in ce mai putine... si implicit, mai valoroase... bineinteles, pentru cei care stiu sa aprecieze ca acest model, cu calitatile si defectele sale, a reprezentat o etapa in istoria industriei romanesti de automobile...
kitzsteinhorn91
OK. Haideti sa ne calmam cu totii. Pana la urma si eu am ales Sport, din urmatoarele motive:
- e ciudata, si asta imi place cel mai mult;
- e facuta manual, deci implicit nu sunt doua Sport-uri la fel;
- e serie mica, deci sunt rare;
- e Dacia, si sunt mare fan al marcii.

Alte argumente ? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.