drachenblut
25 Jul 2012, 09:48
Salutari forumului reno.ro
Avand in vedere ca masina pe care o conduc inca are anvelopele cu care a iesit din fabrica, si a trecut de 101.000km, as dori sa imi schimb anvelopele de vara.
Ma gandeam la Michelin Energy Saver, si as dori sa stiu daca este cineva care le foloseste, si ce parere are de ele.
De asemenea sunt deschis la alte recomandari, deoarece nu ma pricep la anvelope deloc.
papa_mulo
25 Jul 2012, 10:32
drachenblut
25 Jul 2012, 10:47
multumesc mult, ma pun pe citit acuma
Zamoldac
25 Jul 2012, 13:08
Michelin Energy Saver am si eu pe a mea, sunt mai mult decat decente.
alexumf
25 Jul 2012, 13:15
Michelin Energy Saver: cu aste mi-a venit echipata masina. Scumpe si proaste este definitia. Nu aderenta, nu frane si directie pe carosabil umed, insa cica ar consuma masina mai ptin
Pot spune insa ca se uzeaza destul de greu, insa devin "de plastic"
Eu am acum Dunlop Sport Maxx si inainte am avut Conti.... de 10x peste MES
drachenblut
25 Jul 2012, 13:40
Chestia cu consumul mai redus de combustibil m-a atras si pe mine la energy saver, dar avand in vedere investitia destul de considerabila pentru bugetul meu actual...vreau sa ma mai uit si pe la alti producatori pentru a face o alegere cat mai buna. o sa ma uit si pe la continental poate gasesc ceva mai interesant
Zamoldac
25 Jul 2012, 20:16
QUOTE(drachenblut @ 25 Jul 2012, 13:40)
Chestia cu consumul mai redus de combustibil m-a atras si pe mine la energy saver, dar avand in vedere investitia destul de considerabila pentru bugetul meu actual...vreau sa ma mai uit si pe la alti producatori pentru a face o alegere cat mai buna. o sa ma uit si pe la continental poate gasesc ceva mai interesant
Mie mi se par comparabile cu Dunlop SP 9000 (model predecesor Dunlop Sport Maxx din cate stiu eu) singura diferenta este ca dunlop le rulam pe un vw corrado 2.0 si Michelin Energy Saver pe un megane II 1.9
)) a si parca dunlop parca "isi intra in mana" dupa ce erau putin rulate/incalzite.
Cheers.
drachenblut
26 Jul 2012, 07:10
m-am consultat ieri cu cativa colegi si mi-au recomandat cu spor vredenstein sportrac 3, care la pret sunt mult mai ok si am citit numai lucuri bune despre ele...
Da, sunt foarte bune. Am luat eu pentru Laguna si vara viitoare le voi pune pe Megane, pe care acum am Continental Sport Contact 2, si mai bune:).
Ai aderenta, directie, tot ce vrei. Se uzeaza ceva mai repede, dar de ce te-ar tine mai mult de 4-5 ani, cand deja materialul e imbatranit?
valikris2002
28 Jul 2012, 12:53
GOODYEAR OPTIGRIP dupa 3000 km incepe sa imi placa alegerea facuta, nu am prins nici o ploaie mai serioasa sa vedem daca se confirma cele spuse de ei pe umezeala. Pe uscat si mai ales pe curbe stau bine, si am incercat sa le rup catusi de putin aderenta, fara succes.
drachenblut
28 Jul 2012, 14:13
Suna ok si Goodyear-urile Optigrip, acum insa am o alta dilema: sa trec pe 16'' sau sa raman pe 15... trecerea pe 16 implicand evident si achizitionarea de jante...macar de tabla
Dar pana acum sunt interesat de
Vredenstein Sportrac 3
Michelin Energy Saver
Goodyear Optigrip
Eu am Dunlop Sport 01 si sunt foarte multumit. Sunt accesibile ca pret, dar m-au impresionat ca aderenta si distanta de franare. Am avut si Continental ecocontact 2, dar Dunlopurile sunt mult peste. Parerea mea
cj98czh
28 Jul 2012, 19:30
Recomand Yokohama C-Drive 2
Uite testul ADAC de anul asta, pentru 195/65/R15:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...195_65_R15.aspxVredestein no. 1!
ritter
29 Jul 2012, 14:07
QUOTE(Abo @ 28 Jul 2012, 19:03)
Eu am Dunlop Sport 01 si sunt foarte multumit. Sunt accesibile ca pret, dar m-au impresionat ca aderenta si distanta de franare. Am avut si Continental ecocontact 2, dar Dunlopurile sunt mult peste. Parerea mea
Dar se uzeaza mult mai repede, asta este buba la Dunlop. In rest, asa este, calitatile spuse de tine sunt recunoscute de toata lumea.
PS Eu am luat masina la 75.000 si pe spate avea cauciucurile originale Continental, care mai mergeau maxim 5.000 km...., dar mergeau...
drachenblut
30 Jul 2012, 07:38
Multumesc mult de raspunsuri, am plecat de la un singur model in minte, si acum am vreo 3-5 optiuni pe care sa merg, plus ca am mai bagat la cap una alta despre anvelope.
Momentan pe 10 august la salariu o sa achizitionez cel mai probabil un set de jante pe 16 de aliaj cu gume pirelli p6000 uzate cam 60%...si scap de brigestone-urile din dotare care sunt coapte ca naiba si mi-e si frica sa mai merg cu ele. usor usor se pune masina pe picioare si sper sa iasa ceva dragut din ea.
O saptamana buna va doresc tuturor
papa_mulo
30 Jul 2012, 10:15
QUOTE(ritter @ 29 Jul 2012, 15:07)
Dar se uzeaza mult mai repede, asta este buba la Dunlop. In rest, asa este, calitatile spuse de tine sunt recunoscute de toata lumea.
PS Eu am luat masina la 75.000 si pe spate avea cauciucurile originale Continental, care mai mergeau maxim 5.000 km...., dar mergeau...
Iar faceti comparatii aiurea de dragul discutiei, adica Continental de baza(EcoContact) cu Dunlop model sport(SP Sport)? Logic ca Dunlop model sport are aderenta si franare mai buna si se toceste mai repede decat Continental de baza...acelasi lucru valabil si pentru reciproca: Continental model sport cu Dunlop model baza.
Asta e regula universal valabila la anvelope, cu cat creste performanta(aderenta) scade durata de utilizare...daca vreti sa faceti o comparatie, comparati anvelope din aceeasi categorie.
valikris2002
30 Jul 2012, 21:23
papa_mulo@ corect insa multa lume nu face diferenta sau nu isi da seama de ce are nevoie de la o guma, zice ca daca il tine 80 mii km si 6-8 ani e buna, acum depinde de fiecare si la ce utilizeaza masina si cati km face cu ea si cum merge cu ea. De ce oare se schimba cauciucurile afara la 30-40 mii km si maxim 4 ani? de au marfa buna vulcanizarile de la noi cu cauciucuri sh. da oare acolo sunt gropanele si drumurile noastre
papa_mulo
31 Jul 2012, 09:43
Pai d'aia m-am bagat in seama ca sa afle cei ce nu stiu ca nu exista doar branduri de anvelope ci si multiple modele pentru fiecare brand cu multiple destinatii.
Nemtii le schimba asa des pt ca:
- unu la mana: nu sunt saraci ca noi si nu reprezinta un efort prea mare pt ei un set de anvelope noi
- doi la mana: nu isi permit sa mearga pe autostrazi cu "no speed limit" cu anvelope trecute de 30.000 km
Anvelopele au indice de greutate si viteza care sunt valabile cand sunt noi, pe masura ce ele se uzeaza acei indici raman doar teoretici, in realitate ei incep sa descreasca cu uzura si timpul.
Daca ai un megane incaltat cu anvelope 91H sa zicem, asta inseamna ca limita lor este la 210km/h in conditiile de sarcina maxima de 615kg/anvelopa. Ca neamt care mergi frecvent cu 170-190 km/h si eventual si cu 3-4 persoane in masina nu iti permiti sa risti aiurea o explozie ce ar fi fatala mergand cu anvelope vechi(peste 30000km).
bebecool
2 Aug 2012, 21:10
Am inlocuit anvelopele originale Bridgestone B390, care au fost rezistente in timp si km dar care erau foarte proaste , cu Continental Premium Contact 2- o anvelopa cu un pret mediu dar cu reale calitati. Pe uscat sunt imbatabile la franare, masina parca se agata de asfalt. Aceeasi impresie am avut-o si cu C. Sport Contact
drachenblut
3 Aug 2012, 07:31
Bridgestone B390 am in prezent pe masina si l-au tinut pe tatal meu aproximativ 90.000 de km destul de bine, mers si in oras si in afara, condus nesportiv, dar dupa 5 ani, s-a copt cauciucul de batranete...per ansablu am fost multumiti de ele si sper ca urmatorul set sa ma tina macar pe atat...
Dunlop Sp. Fast Response dupa aprox. 30k de km sunt cam la martorii de uzura,mai merg vara asta si gata oricum cumpar anvelope noi de la Turkey din Otto Lastik la jumatate din pretul de la noi,stiu o sa spuna unii ca sunt made in Turkey si sunt proaste dar la ce drumuri au ei eu cred ca sunt destul de bune daca ei le garanteaza 3 ani sau 20k de km.
meganus_bicorpus
7 Aug 2012, 11:06
Am achizitionat acum 2 ani doua anvelope barum bilantis...dupa 50000 km sunt slick-uri.Pe puntea spate am doua Goodyear NCT5 de 80000 km si sunt undeva la 55-60% uzura.Morala? Dai un ban dar merita!
cj98czh
7 Aug 2012, 11:08
Nu confunda 2 lucruri ... o anvelopa care are aderenta foarte buna .. nu tine in timp (eu sunt adeptul lor pt. ca conduc mai tare de obicei) ... cele care tin mult ... au un mare - la aderenta ... dar ai + ca le schimbi mai rar ...
papa_mulo
7 Aug 2012, 11:50
QUOTE(meganus_bicorpus @ 7 Aug 2012, 12:06)
Am achizitionat acum 2 ani doua anvelope barum bilantis...dupa 50000 km sunt slick-uri.Pe puntea spate am doua Goodyear NCT5 de 80000 km si sunt undeva la 55-60% uzura.Morala? Dai un ban dar merita!
Morala e proasta. Sa vezi pe Michelin Pilot Sport, GY Eagle F1, Bridgestone Potenza etc cati bani dai si te tin maxim 30000km...
drachenblut
16 Aug 2012, 12:21
Weekendul trecut am achizitionat un set de jante pe 16'' care a venit cu pirelii p6000 rulate destul de multicel, insa sunt mai bune decat ce aveam eu deja.
pentru moment mi-am notat recomandarile voastre si voi tine seama de ele cand voi achizitiona anvelopele.
multumesc foarte mult pentru atentia data topicului si traiasca megane-ul
gabriel05
16 Aug 2012, 13:16
Sunt in cautarea unor anvelope de vara...am citit pe aici pe forum si sunt si mai in ceata... anvelopele pe care unii le lauda, peste alte cateva post-uri, altii le desfiinteaza. Ce imi recomandati nou, ieftin si, relativ bun, fara pretentii? Va multumesc!
Daca nu vrei unele care sa te tina 80.000 km, eu o tin pe a mea cu Vredestein Sportrac 3. O sa tina 40.000 - 50.000 dar o sa ai aderenta si frana OK. Depinde si cati km faci anual. Banuiesc ca nu vrei sa te tina mai mult de 5 ani, cand sunt oricum praf indiferent de rulaj.
dan22y
27 Sep 2012, 09:42
Ce parere aveti despre Semperit Speed Life? Are cineva asa ceva pe masina? Ma refer pt. 205/55/16. Vreau sa cumpar 2 bucati si am primit preturi bune la modelul acesta. Prin
teste,
teste si alte
teste ies undeva peste medie.
Alt_radu
27 Sep 2012, 10:58
Vredestein Sportrack 3 am eu si sunt multumit de ele. Dar trebuie sa se incalzeasca putin sa isi faca treaba.
Am mers pe ploaie cu ele cu 110-120 si evacuau apa cum trebuie.
Si eu mi-as fi dorit un Conti premium contact 2 dar depasea bugetul ...
atipiq_nightmare
27 Sep 2012, 11:58
Chiar are importanta la o masina de 80 de cai cu ce cauciucuri mergi? Sunt cele mai bune alea care ti le permiti.
cj98czh
27 Sep 2012, 12:04
Eu zic ca are ... pentru ca franezi mai bine, poti ajunge la viteze maricele si cu cea de 80 cai si ai nevoie sa "stea" pe drum ok .... si mai sunt .... nu stiu de ce esti mirat ...
dan22y
27 Sep 2012, 12:12
QUOTE(atipiq_nightmare @ 27 Sep 2012, 12:58)
Chiar are importanta la o masina de 80 de cai cu ce cauciucuri mergi? Sunt cele mai bune alea care ti le permiti.
105, te rog
Conteaza cu ce cauciucuri mergi, foarte mult: sa fie specifice anotimpului, sa aiba review-uri ok, raport pret/calitate/performante bune...
Alt_radu
27 Sep 2012, 12:51
Te invit sa mergi cu un logan de 1.4 incaltat cu celebrele cauciucuri (pardon, plastice) kormoran si sa vezi ce misto e cand tre sa franezi sau sa pleci de pe loc sa te bagi si iti patineaza.
Chit ca ai doar 80 de cai si nu 225 pe ploaie tre sa poti evacua apa de pe carosabil ca altfel la 100 faci o acvaplanare de toata frumusetea.
Pot continua cu exemple ...
atipiq_nightmare
27 Sep 2012, 14:35
@ cj98czh nu prea e relevant ce spui tu cu franarea cand vad ca pe forum toti cauta placutele cele mai ieftine.
@ Alt_radu canelurile de pe cauciuc sunt pentru evacuarea apei . Exceptand slick`urile. Scoti masina doar cand ploua? Vad ca numai despre apa vorbesti
cj98czh
27 Sep 2012, 14:38
QUOTE(atipiq_nightmare @ 27 Sep 2012, 15:35)
cand vad ca pe forum toti cauta )
Cred ca generalizezi cam mult, sunt multi care isi "rasfata" masinile cu piese e calitate .... ca sunt si destui care se uita dupa ieftinituri ... de acord cu tine ... dar sa spui ca toti .... cam mult ..
valikris2002
27 Sep 2012, 14:59
@atipiq_nightmare: EXAGEREZI !! cu cei 225 cp si cu cei 80 cp toti parcurgem aceleasi drumuri si conditii meteo, unii mai sportiv, altii mai familisti mai usurel, insa situatiile de urgenta le au toti. Atunci e nevoie sa isi faca facuta prezenta cauciucul!
atipiq_nightmare
27 Sep 2012, 16:31
valikris2002 usurel ca iti crapa buza, purtam niste simple discutii aici
cosmin_69
27 Sep 2012, 20:52
Am si eu de iarna Pirelli.
Ce-i drept sunt cam zgomotaoase mai ales daca este uscat(dar nu ai ce face ca este legea si trebuie puse chiar daca nu ninge).
Spuneam ca sunt putin zgomotoase si usor creste consumul, dar la drum mai ales pe zapada ma ajuta.
Alt_radu
28 Sep 2012, 00:02
@atipiq: vrei sa disctam hai sa discutam:
Caneluri sunt doar pe arbrori .. aia de transmisie pe care anumite piese trebuie sa se miste (nu foarte des).
Nu o tin doar cu apa dupa cum ti-am dat primul exemplu am inceput cu un tip de anvelopa testat pe un logan de mine, nu din auzite.
Chit ca ai Megane RS (masina pe care mi-o doresc, de ce sa mint) de cate ori folosesti mai mult de 100 de cai putere?
Daca zici ca profilul (santuri, caneluri, cum vrei tu sa le zici) anvelopei este pentru evacuarea apei si toate sunt la fel de bune te invit sa iei o curba de care iti depinde viata la 130-140 km/h cu niste anvelope kormoran, matador, sava & company, si sa nu te miri ca iti va fi cules creierul de pe ceva.
PS. Proful meu de Dinamica Autovehiculelor mi-a spus in primul curs o chestie care m-a marcat: "Cand alergati cu 200 ganditi-va ca masina voastra sta pe suprafata a patru palme, in acel moment sa nu va mirati ca nu mai puteti lua curba." Prefer ca palmele alea sa fie de acelea al dracului de aderente chit ca nu rulez cu 200 niciodata cu cei 80 de CP ai mei.
PS 2. Prefer sa ma stiu cat de cat in siguranta (cauciucuri, placute, discuri, directie, articulatii).
BTW. sa stii ca inginerii franceji, nemtzi sau ce natie vrei tu nu sunt idioti, daca maresti diametrul evacuarii nu obtii mare lucru, daca rulezi cu ulei de "competitie" nu faci motorul mai bun, iar daca ai placute tapene pe discuri de fabrica (si nu ceramice) nu schimbi mare lucru. Apropo daca forta ta de franare depaseste coeficientul de aderenta longtudinal al anvelopei te poti *** pe ele, in regim de circuit sau drumuri de munte foarte virajate si in coborare atunci intradevar fac diferenta impreuna cu discurile adecvate. Asta doar in momentul in care apare Brake Fade-ul.
Sunt fan Reno ca raport calitate pret, dar pe Insignia 2.0 turbo am impresia ca sunt ventilate pe spate
.
Imi pare rau de OFF-Topic, dar ...
atipiq_nightmare
28 Sep 2012, 10:14
Crede`ma ca folosesc de caii masinii de fiecare data cand am ocazia (imi e martor conusumul de pe bord), altfel imi luam 1.5dci.
Mersi ca m`ai corectat ( ... iguranța condusului pe timp de ploaie.
Pentru a evita acvaplanarea pe canelurile transversale principale de pe umărul exterior al anvelopei au fost modelate și caneluri separate pentru stocarea apei (Swoop Gooves). Aceste crestături elipsoidale rețin mai multă apă, deoarece crește volumul canelurilor transversale... ) . Daca vrei iti dau linkul sa le trimiti si lor cu mail si greseala de exprimare.
BTW am o evacuare mai mare deoarece se simte ceva( Sunt realist nu ca aia care`si pun o toba si mai au 20 de cai la masina ), merg cu un ulei de competitie deoarece se incalzeste motorul mai repede.
Pe insignia poate sa aiba 6 pistonase nu ma prea intereseaza
OFF: esti bun de dat sfaturi tu si proful tau de Dinamica Autovehiculelor. Ar trebui sa incepi cu firmele de tuning sa le spui sa nu`si mai bata capul ca o fac degeaba atat timp cat exista inginerii francezi si nemti
rombul
29 Sep 2012, 11:36
anvelope de vara Barum bravuris 2 si merg foarte bine profil asimetric
danvizi
24 Jan 2013, 09:20
Salutare.
Anvelopele masinii mele de vara sunt inca cele originale GoodYear NCT5 (DOT 5007). Au 65000Km.
In primavara vreau sa-mi cumpar altele. Acestea sunt acum destul de zgomotoase (sigur din cauza ca sunt batrane, rigide si aproape slick).
Am gasit mai multe modele si marci. Ma intereseaza in mod special zgomotul la rulare (ce diferenta este intre 66dB si 73dB in timpul rularii?? - este sesizabil sau numai marketing????)
1. NanKang NK Comfort Eco-2 205/55 R16 91V 300 lei bucata
2. GoogYearEAGLE NCT 5 205/55 R16 91V 375 bucata (ca ale mele dar noi noute
)
3. Dunlop SP SPORT 01 205/55 R16 91H MO 376 bucata
4. Dunlop SP SPORT MAXX TT 205/55 R16 91W 388 bucata.
Mentionez ca au fost selectate in functie de zgomotul de rulare 66dB. In prezent cauciucurilke mele de iarna sunt Tigar Winter care sunt mai silentioase ca GoogYear-ul meu de vara Eagle NCT5 - dar vechi.
Daca aveti alte sugestii si niste preturi mai bune astept cu nerabdare.
Tin sa mentionez ca nu conduc sportiv sau violent.
Ar fi tentant si unele second - ceva gen rulate max 5000Km la 800 - 1000 lei 4 bucati.
P.S. Eu fac cam 5000-6000 Km/an.
ritter
24 Jan 2013, 11:33
DUNLOP sunt cele mai bune dpdv al aderentei si franarii. Unii ar spune ca se duc mai repede, cam pe la 50.000 km, ceea ce este corect. DAR pentru cei care fac putini km pe an, ca tine, asta este ideal pentru ca dupa 5 ani oricum ele imbatranesc si crapa (indiferent de marca de cauciuc). Ori in 5 ani tu faci cam 30-40.000 km si trebuie sa le schimbi.
Cat despre zgomotul la rulare, ma lashi....
, doar Megane-ul e o masina ffff silentioasa si zgomotul numai de la anvelope venea, nu ?!
eugenTL
24 Jan 2013, 12:31
@danvizi: Uita-te si peste Nankang Ns2.
Si eu vreau sa-mi iau niste anvelope si m-am tot documentat si am ramas la acest model, care este destul de laudat pe multe forumuri din afara; in plus are un raport pret/calitate bun.
alexumf
25 Jan 2013, 11:19
O sa radeti, insa acest model de la Matador m-a facut sa-mi schimb pararea despre marca...IN BINE
In prezent eu am pe masina Dunlop Sport Maxx pe care am dat toti banii si imi vibreaza volanul intre 80 si 110. Se pare ca nu din echilibrat vine problema (jantele sunt noi) ci ca ar fi ovalizate anvelopele.
Deci, pe 17" nu cred ca exista cauciucuri de KK si in mod cert m-as bucura de diferenta castigata de pe urma achizitionarii acestor anvelope fata de unele "premium" care vin cu diverse bonusuri...si credeti-ma sunt patit
Aceeasi anvelope pe Q7(alta dimensiune
)...aceeasi problema...macar acolo am reusit sa le schimb pe garantie. Asta a fost motivul pt care am optat pt Dunlop...am zis ca daca s-a ales profilul si modelul respectiv pt o masina ca asta, clar imi pot rasfata si eu Megane-ul cu ce e mai bun. Sa zicem ca de acum inainte nu o sa-mi mai rasfat masina cu fite premium...
danvizi
25 Jan 2013, 11:25
Am facut un tabel cu preturi si noile clasificari. Preturile sunt pe bucata cu TVA inclus. Sunt numai modele cu zgomot mic la rulare. Ce parere aveti de ele? Sunt modele si cu protectie de janta si un model runflat.
Se poate lua de undeva mai ieftin?
valikris2002
25 Jan 2013, 11:54
cu siguranta ca sunt si mai ieftine incepand de la primul model este de la 307 ron pret afisat insa stau cam prost cu stocul. Eu am tinut pe masina bridgestonele b390 4 ani si aproximativ 40 mii km, am pus goodyear optigrip care au un zgomot la rulare de 70db insa mie mi se par ca au un zgomot la rulare o idee mai tare decat ce aveam inainte. Pe mine nu ma deranjeaza atata timp cat la franare pe umed, uscat etc isi face treaba, eu zic ca s-au mai lasat si chederele, dupa 5 ani nu mai e masina noua, si nici drumurile noastre nu sunt ce ar trebui sa fie. In concluzie ar trebui sa te uiti la alceva decat zgomotul unei anvelope
Gill_ro
25 Jan 2013, 12:10
QUOTE(danvizi @ 24 Jan 2013, 09:20)
2. GoogYearEAGLE NCT 5 205/55 R16 91V 375 bucata (ca ale mele dar noi noute
)
3. Dunlop SP SPORT 01 205/55 R16 91H MO 376 bucataEu iti recomand anvelopele de la punctul 3, le am pe masina si se comporta bine spre foarte bine atat pe asfalt uscat cat si pe asfalt umed (in categoria lor de pret).
Cat despre Eagle-uri am avut pana acum 2 seturi ( 8 anvelope ) si 4 dintre ele au facut galme dupa o anumita perioada de exploatare
danvizi
7 Mar 2013, 18:47
Salutare.
Incepand de azi la Metro sunt anvelope Dunlop Sport Maxx 205 55 16 91W la pretul de 399,90cu tva. Dar la achizitionarea a 4 bucati tva se returneaza direct pe factura, adica pretul pe anvelopa devine 333 lei. In acest pret este inclus si montarea si echilibrarea (care costa cel putin 15 lei/roata).
La Selgros erau Pirelli Cinturato P7 facute la mine la Slatina (Made in Romania) DOT 2013 la 350 lei dar fara oferta de TVA inapoi.
Mai erau Debica Primo la 320 cu TVA dar erau la oferta si returnau TVA pe factura - pret platit in final cam 270 lei de anvelopa (tot DOT 2013).
Mare atentie la DOT. Erau anvelope de vara Dunlop cu DOT 2010.
Care dintre Dunlop Sport Maxx si Pirelli sunt mai bune (mentionez ca le-am vazut efectiv doar pe cele Pirelli).
Astept parerile celor care au folosit aceste tipuri de anvelope. Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.