Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Anvelope Michelin?, Model Energi Saver....sunt bune?

andy_anduletzu
post 11 Jul 2012, 22:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Salut la toata lumea,de curand a venit timpul sa schimb incaltarile de vara de la masina.
Fiind setat numai pe Michelin si Dunlop am zis sa dau o fuga in targul Vitan(Autovit)din Bucuresti ,a-m gasit acolo Michelin Energy Saver cu 250 ron bucata,cu montaj inclus in pretul acesta si garantie 2 ani,la ce nu prea stiu,pt ca nu cred ca se incadreaza si la cuie;).
Pretul il merita?
Ce v-as ruga daca se poate sa imi dati si mie cateva sfaturi cu privire la model si marca:sunt bune,fiabile,au stabilitate la viteza mare pe drum umed si nu numai,cum se compoarta la franare,ce stiti despre ele?
Le foloseste cineva?
As putea sa le iau din alta parte mai ieftine?
Am inteles ca se fabrica in Polonia,Italia si Spania,care au referinte mai bune dintr-e ele?
Marimea este 175/65/R14 pt un Renaul Megan I din 1997.

Dati-mi si mie va rog cateva sfaturi cu privire la ele,pt ca sunt cam paralel,la acest capitol.

Modelul mai exact este acesta:

http://www.michelin.ro/anvelope/michelin-e...e=1.6&year=1996 - 2003&fromTyreSegment=1&carId=4W140040

12 Jul 2012, 00:27:
Mai intreb aici ceva sa nu mai deschid alt topic.
Renaul Megan I,din anul 1997 vine cu anvelope 175-65/R14 din fabrica?
Nu pot face ceva sa la iau un pic mai inalte si un pic mai late?
Implica multe modificari la masina?


This post has been edited by andy_anduletzu: 11 Jul 2012, 23:27


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bercenaru
post 12 Jul 2012, 09:41
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 14 June 08
From: Bucuresti




Poti incerca 185-60/R14.


--------------------
Renault R19 Hatchback 1992 1.2iRN E7F-E7 R19 Cabrio 1995 1.8 RSi F3P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Jul 2012, 09:43
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.855
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ce dimensiuni ai trecute in CIV?

Daca nu le ai decat pe astea cum mai faci ITP si rezolvi eventualele controale din trafic?


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 12 Jul 2012, 09:51
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




175/65/R14 am trecut in carte,asta e problema:( .
Despre anvelope ce stiti,sunt ok astea?


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 12 Jul 2012, 11:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Pune ce ai in carte...
Anvelopele sunt ok.



--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco
post 12 Jul 2012, 13:46
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




Nu am mers cu energy saver, dar din ce am experimentat cu alte cauciucuri, mai toate ce contin cuvinte de genul energy saver, eco, fuel saver sunt cauciucuri tari ce sacrifica mult din aderenta (mai ales pe umed) in favoarea scopului declarat in denumirea lui. Singurul lor avantaj este ca tin destul de multi kilometrii. Cat despre tarile enumerate de tine, fereste- te cat mai mult , cauta niste cauciucuri facute in Germania sau Japonia. Eu am constatat diferente majore intre Bridgestone facute in Franta si cele facute in Italia ( mai proaste). Pe megane (pe 15") am bridgestone Turranza (Germania) si sunt foarte bune, chiar si pe umed. Tot anul asta pe alta masina am incercat Dunlop SP Fast Response (Germania) si iarasi sunt foarte multumit.

This post has been edited by coco: 12 Jul 2012, 13:50


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horatiu Mihai
post 12 Jul 2012, 15:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 132
Joined: 31 March 12




@andy_anduletzu: Eu am Michelin Energy Saver pe masina. Sunt excelente, calitate, durabile, plus ca imi ofera siguranta maxima si la viteze mari . Sunt Michelin, sunt cele mai bune cauciucuri alaturi de Goodyear Eagle ( care la mine au tinut 80.000 km) . Nu opta pentru altceva, alege Michelin, cred ca iesi invingator cu ele daca pot spune asa. smile.gif biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 12 Jul 2012, 17:16
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Multumesc frumos @Horatiu Mihai,exact de asta aveam nevoie sa aud si asa plecasem setat pe Michelin sau Dunlop,daca se comporta bine si in curbe (60-70-80km/h) si pe apa sunt perfecte wink.gif
Via Vitan si o sa le iau,intr-e timp daca mai apar sfaturi cu privire la calitatea lor sunt bine venite,cam in 2 saptamani vreau sa le iau(1000 ron 4 bucati)


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 12 Jul 2012, 21:41
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Foarte bun sfat de la "coco" ii dau dreptate 100 %. Diferentele sunt destul de mari in functie de tara producatoare.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 12 Jul 2012, 22:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Deci spuneti ca,cu acest model nu am aderenta așa mare cu ele?Un alt model tot cam pe la 250-300 RON anvelopa de la Michelin as putea găsi cu o aderenta mai buna si consum normal de carburant?


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco
post 13 Jul 2012, 01:10
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




un cauciuc care are o aderenta buna este in general un cauciuc moale si creste un pic si consumul, dar sa nu crezi ca este o crestere de 2-3 litrii, maxim jumatate de litru, ca sa iti faci o idee despre un anumit cauciuc poti incerca si pe site-uri ca tyretest sau adac (recomand)


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 01:42
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Acum te întreb si eu coco pt ca sunt cam Paralel cu acest subiect,la ce te referi când spui un cauciuc cu aderenta buna?am șanse sa mă răstorn cu ea sau sa nu facă fata la franare pe uscat si pe apa dacă am sa zicem 80km la ora sau in curbe de exemplu?ce îmi recomanzi de la Michelin ca fiind mai bun?avantaje si dezavantaje?


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco
post 13 Jul 2012, 09:05
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




Pe uscat la 80 la ora nu cred sa se simta diferenta, dar pe apa in curbe la viteza asta s-ar putea. Acum nu trebuie sa o iei asa tragic ca te vei rasturna sau nu va frana, atunci cei cu anvelope no- name ce sa mai zica, sunt totusi Michelin? normal ca vei putea lua curbele dar cu o viteza un pic mai mica si vei frana mai din timp. Diferentele se simt la viteza mare, iar un sofer bun si constient de cauciucurile pe care le are pe masina isi va adapta corespunzator stilul de condus. Cand aveam pe megane Goodyear din categoria celor cautate de tine, intra foarte repede ABS la o franare mai brusca sau scartaiau in curbe (automat franam mai din timp si nu alergam prea tare pe drumuri de munte), de cand am pus Bridgestone Turranza s-a asternut linistea, ABS-ul intra foarte tarziu iar in curbe trebuie sa te chinui sa le faci sa scartaie, dar in mod sigur nu vor rezista 80000 de km precum au rezistat goodyear. Nu pot sa iti recomand ceva de Michelin caci chiar nu sunt fan si nu am cumparat anvelope de la ei. Dar vezi ca pe net poti gasi de ex la dimensiunea scrisa de tine la aceasi bani Dunlop SP 01, iar daca ramai convins sa iei Michelin, pe net la o simpla cautare vezi ca le gasesti in jur de 220 RON bucata. In testul ADAC de anul trecut dimensiunea cautata de tine a iesit pe locul 3 dupa Continental ContiPremium Contact 2 si Uniroyal RainExpert, fiind penalizat un pic la comportamentul pe umezeala..

Cat despre tara de provenienta uite ce am patit eu:cu turranza facute in Italia, daca masina statea in garaj mai mult de o saptamana cand plecam,primii 10 -20 de km parca erau patrate, dupa ce se incalzeau isi mai dadeau drumul si trebuia sa le echilibrez foarte des (desi jentile erau perfecte) din cauza ca se deformau la stationari prelungite. Cu cauciucuri facute in Japonia sau Germania nu am patit asa ceva, chiar daca masina a stat si o luna nemiscata.

In concluzie daca esti un sofer calm si precaut, care cauta sa mearga cati mai multi km si nici nu ai un buget mare pt investitii in anvelope eu zic sa le iei, dar atentie mare la anul de fabricatie caci cele din targ nu prea sunt depozitate cum trebuie si la tara de provenienta.

This post has been edited by coco: 13 Jul 2012, 09:25


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 10:39
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Multumesc coco pt raspuns,nu iti imagina ca fac raliu cu ea ,merg normal nu o forjez prea tare in oras.Afara unde este drumul liber mai dau si eu in ea,treaba cu ABS ca intra mai usor este un pic cam naspa,ce am avut pe masina de cand am luat-o din Germania a fost ceva no name dar intra abs un pic mai greu.
Referitor la vechimea lor le aduce la comanda pt ca nu le au acolo si asa se uitau la mine ca la OZN cand intrebam de ele,aveau numai marci romanesti.
Din cate am inteles sunt facute in Aprilie 2012.


Dunlop SP 01 este mai bun la capitolul aderanta si stabilitate?
Nu prea am gasit nimic despre ele pe net.


revenire:

Am citit si despre Dunlop SP01 pe net,cica nu ar avea aderenta asa mare si scartaie cam rau si la franare si la plecarea dupa loc in viteza.
Deci eu ce anvelope imi pot lua la pretul de 250 ron bucata pt ca sunt intr-un colaps total.
As vrea ceva sa se comporte bine in curbe pe apa,silentioase,la franare si sa aibe si aderenta buna,sau foarte buna daca se poate.
Exista asa ceva la pretul acesta?

This post has been edited by andy_anduletzu: 13 Jul 2012, 10:59


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 13 Jul 2012, 15:47
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




Iti faci prea multe probleme. Mult prea multe.

Daca nu planuiesti sa te duci la o etapa de Viteza in Coasta si daca nu mergi ca ratonii cu masini inscrise pe Bulgaria care se viseaza la volanul unui Ferrari, oricare varianta din cele enumerate pe thd. asta este buna.

Diferentele de care se vorbeste nu sunt sesizabile in cazul unui condus normal, cu exceptia uzurii mai accentuata in cazul celor cu consistenta mai moale.


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 18:16
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Sincer Marius si eu ma gandeam la asta,dar imi place sa stiu ca am ceva,ce la o adica sa ma pot baza,nu fac curse cu masina,cel putin nu cu asta,nu este pt asa ceva,este masina de familie si atat ramane,ca o data o sa o calc pana pe la 150-160 este alta treaba(pe drum uscat nu mai mult de atat si pe autostrada)
La ce imi fac probleme ,imi fac la acvaplanare ;)sa nu am probleme cu ea sau sa nu scape aiurea in curba pe apa.
Cred totusi ca la Michelin Energy Saver o sa raman,si la 1000 ron ce pretenti pot sa am,din cate am citit totusi au referinte destul de bune dintr-e toate si mai ok decat Dunlop SP01,sa faca fata la un condus normal in ras si exterior este tot ce vreau de la ele,atat.

This post has been edited by andy_anduletzu: 13 Jul 2012, 18:18


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 13 Jul 2012, 18:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI






--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 13 Jul 2012, 19:32
Post #18


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Salut. Eu din 2005 de cand am masina am folosit vara numai Michelin Energy Saver. Iti pot spune ca sunt incantat de ele. Consumul nu cred ca este un criteriu deoarece daca ar exista vreo diferenta ar fi infima, dar ca si aderenta si durabilitate nu am ce sa-le reprosez. Bine inteles ca sunt alte cauciucuri mult mai bune dar in bani acestie pt dimensiunile ce le ai tu parerea mea personala este ca sunt foarte bune.
Nu te sfatuiesc sa mergi cu ele cand afara sunt temp de la 3 grade in jos deoarece aveste cauciucuri sunt destul de tari si cand temperaturile scad atunci este ca si cum ai merge cu roti din plastic (patinaj artistic)


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 21:16
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




@ jas 2 ,mai toate rewiurile de acolo sunt cum ca nu se comporta bine pe apa,chiar deloc.
Super naspaaaa/
O alta varianta la pretul asta care ar fi?
Dunlop?Dar ce model?

13 Jul 2012, 22:21:
@TheSting ''Bine inteles ca sunt alte cauciucuri mult mai bune dar in bani acestie pt dimensiunile ce le ai tu parerea mea personala este ca sunt foarte bune''

Dar ce este ciudat in marimea anvelopelor?Este mai rara aceasta dimensiune?
Sub 3 grade daca este zapada afara clar trec la cele de iarna,daca nu,si este uscat ma gandesc ca ar merge,pe polei clar nu merg bine nici cele de iarna.

Dati-mi va rog voi si alte alternative,la pretul de 250-300 ron.
Chiar nu stiu ce sa fac,la Energi saver,unul spune ca sunt bune,unul nu,ca nu sunt ok pe frig,apa,in viraje.
Nici nu vreau sa merg la risc cu ele.

This post has been edited by andy_anduletzu: 13 Jul 2012, 21:21


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 13 Jul 2012, 21:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




In cazul acvaplanarii, nu depinzi numai de cauciucuri. Daca vii in curba stransa cu 160, nici optiunea full wet de la Formula 1 nu te ajuta...

Eu pe masina am Nokian cred, sper sa nu ma insel. Oricum, nu este un brand consacrat si au costat cam 200 de lei bucata. Inainte, cand am cumparat masina, parca a avut Pirelli.

De doi ani de cand merg cu masina, nu am avut probleme din cauza cauciucurilor. O singura data am fost aproape sa o scap, pe o ploaie torentiala, cand a fugit de sub mine pe frana. In momentul ala mi-am dat doua palme si mi-am promis ca niciodata nu mai fortez masina in asemenea conditii.


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 21:37
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Iti dai seama ca nu aleg cu ea ca nu sunt inconstient dar ma gandeam sa nu fie dedicate pt vara si pe ploaie sa o ia razna sa nu te mai intelegi cu masina,nai citit si mai sus uni colegi de aici afirma ca fac figuri pe apa,teperaturi scazute,etc.

13 Jul 2012, 22:42:
@Horatiu Mihai,chiar atat de bune sunt,tu esti multumit de ele asa mult?
Ceea ce ai enumerat sunt unele dintr-e cele mai importante caracteristici ale unei anvelope bune.
Pe mine ma pus un pic pe ganduri faptul ca striurile nu merg pana in primul canal si sunt pana intrerupte,si nenea de la magazin spunea ca asa nu are foarte mare aderenta pt ca sunt de vara,dar acest lucru este cu dus si intors pt ca pe apa sa nu o ia razna.
O sa pun si o poza sa va arat exact la ce ma refer.

This post has been edited by andy_anduletzu: 13 Jul 2012, 21:42


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 13 Jul 2012, 21:51
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Eu unul nu as merge pe Energy saver ci pe Pilot Sport 3 daca vorbim strict de michelin. In rest ceva japonez

Cat de anvelopele de iarna, ele sunt concepute, in special, sa-si arate eficienta la temperaturi scazute, si apoi pe zapada. Deci, nu astepta sa vina zapada sa-ti pui anvelope de iarna

L.E.: Acum am observat ca PS3 sunt doar >R16

This post has been edited by xjc0c0: 13 Jul 2012, 21:53


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 21:57
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




De ce nu ai merge pe Energy Saver si ai alege Pilot?
Detaliaza-mi si mie te rog,avantaje,dezavantaje,etc sa te inteleg,pt ca am si spus mai sus ca sunt praf la capitolul acetsa;))

13 Jul 2012, 23:01:
Asta este poza cu semnele de rigoare,am tras sageti exact pana acolo pana unde merge striatia dupa lateral pana in acel canal mai gros.
Acum ce mi-a explicat si nenea de la magazin ca vezi doamne daca acea striatie nu este pana in canalul mare nu ai asa aderenta mare cu ele si pot face fuguri.
Afirmatia lui se adevereste cu spusele de aici dupa forum cum ca nu prea se comporta bine pe apa .
Dar de viteze nu stiu nimic,la ce viteze incep sa dau chix.

634f.jpg


13 Jul 2012, 23:12:
Pai si Pilot Sport 3 cam cat ar costa o bucata,se apropie si de pret?
Pe site-ul oficial producatorul spune ca este o anvelopa pt masinile sport,Renaul megan 1 clasic este sport?Nu prea,mai mult berlina,nu?

Pretul la un Pilot Sport 3 este in jur de 500 ron? smile.gif)

This post has been edited by andy_anduletzu: 13 Jul 2012, 22:12


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 13 Jul 2012, 22:40
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.768
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(andy_anduletzu @ 13 Jul 2012, 22:57)
De ce nu ai merge pe Energy Saver si ai alege Pilot?



Fiecare firma serioasa producatoare de anvelope(Michelin, Good Year, Bridgestone, Pirelli, Continental) are o gama variata de modele, de la anvelope mai ieftine si cu caracteristici orientate spre economie(durabile dar cu aderenta normala, de ajuns pentru masini care nu au tenta sportiva) pana la anvelope foarte scumpe cu caracteristici orientate spre performanta(mai putin durabile dar cu aderenta foarte buna si care se folosesc pe masini cu caracteristici mai sport).
Energy Saver este la baza gamei, cel mai ieftin Michelin in timp ce gama Pilot(2,3,Exalto) sunt in capatul celalalt al gamei...prin urmare tu compari cum ar veni Nokia d'alea de se faceau la Jucu(cu butoane) cu ultimul smartphone de la aceeasi firma...
Ca sa ma intelegi si mai bine, un Megane3 de baza(Authentique sau Expression) cu 90-100 cai daca e echipat cu michelin din fabrica va avea Energy Saver, unul ceva mai scump, un Privilege sa zicem si cu mai multi cai o sa aiba Michelin Primacy, iar un RS nu are cum sa aiba decat ceva din gama Pilot. Performanta are pretul ei...de aceea Pilot au pret dublu.

Si acum in incheiere un raspuns pt ce te intereseaza pe tine: orice anvelopa noua de la un producator consacrat este buna pentru ce ai tu nevoie, pareri pe net gasesti tone, dar 99% sunt subiective...un utilizator normal ca mine si ca tine nu poate observa diferente de aderenta intre anvelope astfel incat sa zica ca una e mai buna ca alta...trebuie sa fi pilot sa mergi cu ele la limita si sa faci diverse masuratori ca sa afli care se comporta mai bine. In plus, daca o anvelopa e mai buna pe uscat decat alta, e posibil ca pe ploaie sa fie invers sau daca unul e mai bun pe uscat la 20 grade s-ar putea ca la 40 grade situatia sa se suceasca...deci iti bati capul de pomana, pe tema anvelope se pot face lucrari de doctorat.
I-ati ceva ce iti permiti de la un brand mare si este OK. In general insa, pe dimensiunea care iti trebuie tie(175/65/14) nu prea exista anvelope premium si in nici un caz sport, exista doar anvelope de la baza gamei...si ai scapat de o grija.

This post has been edited by papa_mulo: 13 Jul 2012, 22:58


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 13 Jul 2012, 23:03
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Multumesc frumos pt raspuns papa_mulo,asa este ai dreptate le iau sa le folosesc normal nu pt curse sau mai stiu eu ce.
Ma gandeam si eu ca sunt cele mai ieftine Michelin din gama lor sad.gif naspa asta,ca din start au un punct minus;),ma gandeam ca sunt mai performante un pic.
Asa este ai perfecta dreptate,comparatia ta este foarte buna si pe intelesul tuturor.
Sper sa fiu multumit de ele,cred ca la acelasi nivel ar fi si Dunlop,dar nu stiu ce ma atrage la Michelin,poate numele pt ca diferente intr-e ele nu stiu clar care ar fi.


Iarasi la acelasi pret in mare ar fi Dunlop stretrespons 200 ron bucata:
http://www.tinted.ro/piese-auto/anvelope/d...reetresponse/8/
De acestea ce parere aveti?
Care ar fi de ales intr-e Michelin sau Dunlop,cedeaza vreuna mai usor,zgomotoasa,etc,etc?

<span class='edit'>14 Jul 2012, 00:18:</span>
Pt anvelopele mele 175/65R14 ce dimensiune imi trebuiesc jentile,ce caracteristici trebuie sa aibe la prozoane?
Sa rasfoiesc si eu un pic netul dupa unele de aluminiu.

This post has been edited by andy_anduletzu: 13 Jul 2012, 23:28


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 13 Jul 2012, 23:44
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.768
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Michelin Energy Saver=Dunlop Streetresonse=Continental EcoContact=Pirelli Cinturato(P1 sau P4)=GoodYear DuraGrip=Bridgestone B391 sau B250= modelele de baza

Care e mai bun? Sunt similare cu diferente infime la diversele capitole la care se masoara anvelopele.

Pentru jante uite aici ca sa vezi modele care se potrivesc la tine:
http://gdtpkunde.mx-live.com/default.aspx

Ca idee, iti trebuie jante cu diametru 14, latime 5.5 sau 6 inches, cu prindere 4x100 si gaura centrala de minim 60.1mm

This post has been edited by papa_mulo: 13 Jul 2012, 23:45


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 13 Jul 2012, 23:44
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




QUOTE(andy_anduletzu @ 13 Jul 2012, 21:57)
De ce nu ai merge pe Energy Saver si ai alege Pilot?
Detaliaza-mi si mie te rog,avantaje,dezavantaje,etc sa te inteleg,pt ca am si spus mai sus ca sunt praf la capitolul acetsa;))

Acum ce mi-a explicat si nenea de la magazin ca vezi doamne daca acea striatie  nu este pana in canalul mare nu ai asa aderenta mare cu ele si pot face fuguri.





Mai explicit decat exprimarea colegului nu cred ca merge.

Ceva imi spune ca nenea ala de la magazin reprizinta definitia romanului expert in toate. Asta daca nu cumva a facut vreun studiu privind influenta arhitecturii crestei de rulare

Vezi ca te poate ajuta un coleg cu flexu sa rezolvi problema. icon_mrgreen.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_anduletzu
post 14 Jul 2012, 00:05
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 19 October 11




Iti dai seama ca isi dadea cu parerea din ce il ducea si pe el capul,dar la mine a prins,nu era ceva ce stiam.
La fel puteam vorbi si eu cu el despre arme,carabine,calibre glont pt ca intelegeam decat eu,el nu,asa a facut si el cu mine.
La flex nu ma bag,lasa asa sa aibe mai mult cauciuc;) .


--------------------
Renault Megan Classic 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 14 Jul 2012, 00:42
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.768
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Anvelopele astea sunt facute sa mearga onorabil in toate conditiile, nu sunt specializate pt ploaie, sau pt curse sau mai stiu eu ce...
Constructorul probabil ca a facut masuratori si a calculat ca pe asfalt ud canalele alea foarte subtiri sunt suficiente pentru eliminarea apei din canalul central(cel mare) spre exterior. Daca vorbim de ploaie torentiala cu bulburuci si strat serios de apa pe sosea atunci intr-adevar ar trebui niste canale mai generoase cum ti-a zis nea ala. Dar daca ai avea canalele cum a zis nea ala ar fi mai bune pe ploaie abundenta dar ar pierde foarte mult la distanta de franare atat pe uscat cat si pe ud si s-ar pierde din caracterul polivalent al anvelopei, ar deveni prea slabe la franare...
Daca vrei sa facem teoria chibritului la anvelope biggrin.gif atunci iti pot spune ca profilul anvelopelor comercializate mai depinde in unele tari si de clima. Adica in tarile cu clima ploioasa se folosesc preponderent "rainuri"(bune pe ploaie dar slabute pe asfalt uscat), in tari fara precipitatii se folosesc anvelope mai bune pe uscat si slabe pe ploaie...pt ca anvelopa perfecta care sa mearga bine pe orice suprafata nu exista, orice anvelopa e un compromis.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 14 Jul 2012, 07:54
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Putin off-topic dar f concret...Eu asta am ,sunt ff multumit si asta recomand din experienta si nu din auzite...

Stiu clar ca nu este vorba in thread despre all season,dar este vorba insa despre anvelope capabile.



Nu o sa sustin sus si tare ca anvelopele all-season sunt bune si sa pun fel si fel de filmulete ci va voi impartasi din experienta mea de 20 de ani de soferie(privata...nu sunt sofer) din greu si in fiecare zi,pe canicula,furtuni de zapada,furtuni de nisip,ploaie cu piatra,ploaie torentiala,ploaie cu pesti(m-am trezit cu pesti pe masina intr-o poaie torentiala pe la Vadul Oii).

Circul mult si peste tot...

De cativa ani buni merg cu all-season.In primavara trecuta am cumparat(nou noute din magazin cu factura si garantie) 2 bucati Goodyear Eagle Vector 5 all-season pe care le am pe fata si 3 bucati Pirelli Aquamile p400 m&s (all-season) pe care le am pe spate si rezerva.

Buuuun...

Multa multumire...excelenta alegere am facut.

1)Ne-au invitat niste prieteni care isi facusera o casa pe langa Bucuresti.Drum de tara,pe camp chiar o bucata.Cat am stat la ei a inceput ploaia si s-a facut noroi rau da rau...Nu am avut probleme de loc .Nici nu a patinat macar.

2)Am o casa pe langa Bucuresti unde merg zilnic si am un drum de 4-500 m de camp .Am intrat fara probleme si am iesit fara probleme mereu.Am patinat un pic cand era gheata sub zapada de 30 de cm...Doar atat.

3)Transfagarasan de doua ori.O data pe ploaie.Nu am avut probleme.
La intrare prin Arges erau 29 de grade iar cand am ajuns aproape de Balea ningea bine si erau -2 grade .Ce faceam ? Puneam repede cauciucurile de iarna ?

4) Turcia de doua ori anul asta...De la Edarne la Istambul pe autostrada am circulat mereu cu 160 km/h. In septembrie a fost char canicula,frigea asfaltul.Nu am avut probleme.

5)Cheia in August... Mi-am blestemat zilele cand,incarcat cu bagaj full si 4 persoane in masina am urcat la Muntele Rosu...Drum rupt rau de tot...Praf si pulbere.A inceput si ploaia...Nu am crezut ca urc...Dar am urcat fara probleme datorita experiantei mele si a anvelopelor.Daca aveam anvelope de vara nu urcam...SIGUR !Nu mai spun ce masini se chinuiau sa urce...Nu are rost.Sincer sa fiu a patinat de cateva ori pe bolovani(pietre)uzi.Atat.

Mai am si alte experiente cu aceste anvelope dar ma limitez la atat.


Sunt f multumit.

Negative:

Cele Good Year scartaie f putin vara cand e f cald in viraje stranse.Le auzeam pe Tranfagarasan un pic...dar le pun pe spate si gata.Iarna le pun din nou pe fata...


Eu recomand all-season.

Nota

Cei care circula vara cu anvelope de iarna sunt criminali.
Cei care circula iarna cu anvelope de vara sunt inconstienti dar prudenti totusi.



http://www.reno.ro/Anvelope-All-Season-M-S...204423-s30.html

postul 52 pentru conformitate...

Oricum...discutiile de gen pot dura la nesfarsit....

This post has been edited by jas2: 14 Jul 2012, 08:00


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 11:21
Dacia