Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [Cumpar]
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
biscu
Odata cu aparitia baietelului meu am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb si masina actuala. De aceea as vrea si parerea voastra in achizitionarea unei masini de familie spatioase(break) la un pret intre 8000-11000 Euro. Mersiiii
ipiq
prea vaga descrierea, vecine tongue.gif
-diesel sau benzina? pana in cati cmc?
-ce dotari?
-cat de veche?
-cat de spatioasa?

sa-ti traiasca junioru'! wink.gif

vallixx
Logan MCV cu ce dotari vrea muschiu' tau.
biscu
Benzina-diesel nu conteaza...minim 110 CP...nu mai veche de 2008 si nu mai mult de 120 000 km. VW-Skoda-Ford
Bejenaru Ionut
Vrei ceva nou sau sh? Daca mergi pe masina noua, eu as alege noul renault megane sport tour. Arata bestial. Depinde de tine ce vrei si ce iti place.
vallixx
Cam greu de gasit Megane ST in limita a cei 8000-11000 euroi.
biscu
Pai nu neaparat sa fie nou...cu 11000 nu cred ca pot sa iau ceva nou...megane sport tourer ma ajunge undeva la 19000 pt configuratia pe care am facut-o eu....mai degraba iau un SH dar macar ala sa fie brici...si cu masinile noi m-am lamurit la Renault...cu garantie si cu service-uri la ei in perioada garantiei....daca as gasi pe cineva care a intretinut masina precum am facut-o eu ....
ipiq
QUOTE(biscu @ 14 Mar 2012, 19:48)
... VW-Skoda-Ford
*



sad.gif

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C23279383.html
in afara de Golf nu prea vad altceva...
clr
Golf Break mi se pare o hidosenie de masina (parerea mea smile.gif )
Focus Break imi place, dar e greu sa gasesti un sh la noi rulat decent, in general sunt masini aduse de afara si pe care personal le suspectez ca au foarte multi km in spate.
Skoda Octavia poate fi o optiune, in sensul ca din cate stiu eu are deschidere pe hayon. In felul asta, daca nu iti place in mod special break poti alege o masina cu aspect de sedan, dar cu o gura de incarcare generoasa. Evident, exista si optiunea de Octavia break la o adica.
As mai adauga ceva: daca urmaresti sh si Megane III Sport Tourer e o optiune, posibil sa gasesti ceva.

Uitasem: sa-ti traiasca, sa te bucuri de el smile.gif
biscu
Mersi clr ...inca sunt in cautare,nu ma grabesc, sper ca totusi si din exeperientele altor colegi de forum sa iau hotararea cea mai buna.
Bejenaru Ionut
Din semnatura vad ca ai/ ai avut clio 3. Daca te-ai impacat bine cu el, eu ti-as recomanda sa iti iei tot reno; megane 2 break, megane 3 break daca gasesti, laguna 2 break; daca vrei altceva poti cauta si la kia, ex. c'eed break. La vw nu imi place niciun model, la skoda octavia e misto iar la ford sustin afirmatia lui clr.
pishky
latitude benzina cu rabla?
geomvp2nite
Foarte buna sugestia lui pishky. +1 pentru Latitude.

Alte oferte:



http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C23234002.html


http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C22466711.html


http://www.autovit.ro/renault-megane-C23099220.html



Daca as fi in situatia ta, m-as orienta catre asa ceva:


http://www.autovit.ro/audi-a4-C22841027.html


Dar cel mai sigur as fi cu o masina noua, cu garantie, asa ca cea mai buna alegere (cu un pic de efort din partea ta) pare Latitude, mai ales ca vor sa scape de stocul pe benzina. Succes in cautari si tine-ne si pe noi la curent!



Gill_ro
Oferta pentru Latitude a fost, nu mai au pe stoc nicio masina - am intrebat eu la Serus si la Autocobalcescu. Era o super oferta sad.gif
ipiq
-pacat ca ai ramas fixat pe VW, Skoda si Ford
-masina noua in banii astia nu o sa gasesto (repet: MASINA!)
-monovolum nu te coafeaza? smile.gif

uite aci: masina de un an si 3.000 km
http://www.autovit.ro/chevrolet-cruze-C22934067.html
...mai faci si o vizita la neamuri daca mergi dupa ea tongue.gif
biscu
ipiq oferta e de luat in considerare...mai acolo pe sfarsit...cand am vreo 2-3 modele spre care sa inclin....repet nu e inca graba....vreau sa culeg cat mai multe info
cread
Sa fie sanatos fecioru' , in primul rand . Eu mi-am luat troaca cu gandul la copil si la nevoia de "spatiu vital" . Am vazut certuri teribile din cauza spatiului din portbagaj , asa ca am vrut sa am loc destul . La Patrol , prima masina , aveam . Cu sh e loterie , cel putin la noi , daca ai vre-un cunoscut e ok , daca nu , loterie. Eu unul m-as baga la mcv , diesel , ca sunt fan .
Succes. Oricum nu cred ca-ti vei lua masina doar tinand cont de parerea forumistilor .
pishky
laguna lui cezar - e aici pe forum, c urnal de bord, etc etc.....
2.0 dci - 150 cp, initiale paris - 8000 eu vroi a pe ea candva, daca a dat-o sau nu.....

sfatul meu - indiferent ce masina - daca e sh de preferat sa o iei ori de la o persoana cunoscuta, ori de la o persoana care a folosit masina o vreme - minim un an, poate 2 (deci nu samsar).
T.rac3Er
daca vrei sh in mod normal va trebui sa ai rabdare si timp dedicat.
nu zice nu la nimic. viziteaza cat mai multe masini. chiar si la samsari, la masini infrumusetate, macar le vezi cum se prezinta. faci si un drum de teste, eventual alegi o zona cu ceva denivelari sa fi cu urechea ciulita

cel mai bine urmaresti piata din germania si preturile/kilometrajul dar nu la alea numai de export (care sunt putin mai "speciale") si compari apoi cu ce gasesti aduse in romanica din germania.
la kilometrii aia de ii zici tu pt break, mai jos de 2010 nu cred sa gasesti

fabia break?!

edit:
7-10k euro, motor peste 101cp, an peste 2009
http://suchen.mobile.de/auto/search.html?s...&maxPrice=10001
vallixx
La sh nu comentez, personal nu mi-as lua masina sh, desi sunt consitient ca masina noua este cea mai proasta alegere din punct de vedere financiar.
Din toate celelalte puncte de vedere insa, masina noua este cea mai buna alegere.

La banii tai, m-as baga la un MCV 1.6 16V.
Putere decenta, intretinere ieftina, spatiu interior mare.
Consumul tinde sa fie maricel, mai ales daca o calci pe coada, insa raportat la costul benzinei vs. motorinei, raportat la costul ridicat la achizitie al dci-ului si raportat la costul ridicat al reviziei, eu zic ca la un parcurs de sub 20 de mii pe an nu renteaza dci-ul.
In plus vrei masina pt. copil, deci ai nevoie sa-ti porneasca la frig, sa-ti faca cald inauntru repede nu de abia cand ajungi la destinatie, sa nu stai cu ea in service-uri pt. ca ai pilitura in injectoare.
Toate aceste probleme ma fac sa trec peste consumul mai mare al unui motor pe benzina, care ma fereste de toate celelalte posibile probleme.

Si oricat de carcotas ai fi, nu poti zice ca MCV ul nu e masina.
T.rac3Er
hai sa ma justific si eu.

masina de familie mica. se doreste a se utiliza in oras, nu?!
sincer, acum cunosc destule tinere familii care au c4 coupe, si n-au nici o jena. dar hai sa consideram dorinta mare de a nu te chinui. deci un break (apropo, generatia precedenta de Honda civic are volum de aprox 410l dispusi excelent. latime impresionanta. prag de acces pozitionat jos. de asemenea rabatarea banchetei spate se face sublim. atat sa ridic bacheta sa depozitezi in locurile spate chestii voluminoase, sau in fata sa bagi lucruri lungi.
recomand cu mare caldura sa vizionezi un portbagaj de la acel civic (proaspat inlocuit de noul civic, care sta mai prost la utiitate. chiar daca are 470l volum, au ridicat nivelul de acces si parca au mai redus putin din latimea gaurii. mergi la dealer honda.

bun revenind la breakuri.

pt oras daca iti iei masina mare o sa te freci pt locuri de parcare. un mcv e lung tata si prost ca utilitate. usile se deschis putin, sunt mici, blah.

orice alt break cauta din clasa mica (fabia, clio, etc...) ca sa ai volumul din carca lui ca avantaj si totusi la dimensiuni acceptabile. un break din clasa compacta iar se duce lung in spate, si o sa regreti
papa_mulo
QUOTE(T.rac3Er @ 15 Mar 2012, 14:32)
pt oras daca iti iei masina mare o sa te freci pt locuri de parcare. un mcv e lung tata si prost ca utilitate. usile se deschis putin, sunt mici, blah.

orice alt break cauta din clasa mica (fabia, clio, etc...) ca sa ai volumul din carca lui ca avantaj si totusi la dimensiuni acceptabile. un break din clasa compacta iar se duce lung in spate, si o sa regreti
*



Pt un break ca MCV cu inclinatia haionului la 90 grade(sau 0 grade, ia-o cum vrei) usile duble sunt un avantaj si nu stiu de ce zici ca se deschid putin...se deschid si 180 grade daca vrei. Daca ai avea hayon la asa ceva...atunci dai de greu, in spatii stramte nu il poti manevra bine si uneori nu il poti nici deschide.
Breakurile in general sunt cam la aceeasi dimensiune cu sedanurile si cu aprox 20cm mai lungi decat hatch-urile...nu mi se pare ca sunt asa lungi. El stie mai bine ce nevoie de spatiu are pt alegerea intre clasa mica break sau compacta break...parerea mea e ca cele din clasa mica sunt compromisuri.
T.rac3Er
corect. el stie exact nevoile lui, dar eu ii zic sa fie temperat sa nu se sperie, ca vai cine stie ce ii incarca viata cu familie. de la masini cu 2 usi la berline se cara ok echipamentele suplimentare pentru copil. dar e bine sa vada inainte ce alternative are
vallixx
Nu mi se pare ca MCV -ul e cu mult mai lung decat berlina.
4.26 vs. 4.45

19 cm e cam atat: biggrin.gif
I___________________________________________________________________I

Si am zis Logan MCV pt. ca asa a specificat la inceputul topicului, ca vrea break, altfel as fi zis Logan berlina.

Iar despre marca, am zis Logan si nu altceva pentru ca in limita a 8-11 mii de euroi este cam singurul lucru pe care il poti lua nou.

Nu exista alt break pe care sa-l poti lua nou la banii astia. Si chiar daca ai impusca vreo oferta, cu siguranta il iei chel si cu motor mic. Macar Loganul il iei cu ceva dotari si motor decent.

Personal prefer sa scrie Dacia pe masina dar sa am peste 100 de cai, clima sau alte briz-briz-uri, decat sa scrie altceva dar sa am 75 de cai si pentru ceva sunet sa fie nevoie sa cant eu. tongue.gif , iar daca vreau aer rece sa-l pun pe ala da langa mine sa tuseasca dupa ce ii dau o cutie de Winterfresh. icon_mrgreen.gif
clr
Daca tot vorbiti de MCV, ar mai fi si
http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/lodgy/
ipiq
QUOTE(vallixx @ 15 Mar 2012, 11:31)
La sh nu comentez, personal nu mi-as lua masina sh, desi sunt consitient ca masina noua este cea mai proasta alegere din punct de vedere financiar.
Din toate celelalte puncte de vedere insa, masina noua este cea mai buna alegere.
Care sunt celelalte puncte de vedere?

La banii tai, m-as baga la un MCV 1.6 16V.
Putere decenta NU,  intretinere ieftina, spatiu interior mare relativ.
Consumul tinde sa fie maricel, mai ales daca o calci pe coada, insa raportat la costul benzinei vs. motorinei, raportat la costul ridicat la achizitie al dci-ului si raportat la costul ridicat al reviziei, eu zic ca la un parcurs de sub 20 de mii pe an nu renteaza dci-ul.
In plus vrei masina pt. copil, deci ai nevoie sa-ti porneasca la frig, Nu stiu ce diesele ai condus tu, dar la banii care ii are el disponibili isi ia linistit un diesel care porneste la frig wink.gif  sa-ti faca cald inauntru repede Pai daca nu isi ia dacie are posibilitate sa gaseasca una cu incalzire in scaune nu de abia cand ajungi la destinatie, sa nu stai cu ea in service-uri pt. ca ai pilitura in injectoare.
Toate aceste probleme ma fac sa trec peste consumul mai mare al unui motor pe benzina, care ma fereste de toate celelalte posibile probleme.

Si oricat de carcotas ai fi, nu poti zice ca MCV ul nu e masina. cand ai 6000 Euro e masina. Cand dispui de 11.000 nu prea iti vine sa arunci banii pe o masina cu stabilitate zero, performante mediocre, siguranta zero, confort zero si dotari fix pwol@.
*



Biscu: ma bucur ca ai deschis topicul asta, m-ai scutit pe mine de o treaba smile.gif
Si io studiez piata (deocamdata) si am nevoie de diesel, f.mare, break, peste 150CP si dotari, minim 2007. Ca idee, deocamdata Mazda 6 2.2 185CP imi face cu ochiu'

Spor la cautri!

15 Mar 2012, 16:16:
QUOTE(vallixx @ 15 Mar 2012, 15:48)
...
Nu exista alt break pe care sa-l poti lua nou la banii astia. Si chiar daca ai impusca vreo oferta, cu siguranta il iei chel si cu motor mic. Macar Loganul il iei cu ceva dotari si motor decent.
Ce dracu de dotari poti pune pe un MCV?
Doamne bate-l emceveu ca in varianta full e mai chel decat 80% dintre masini. Dotari gen aer conditionat cu butoane de aragaz, geamuri si oglinzi el, computer de bord si proiectoare are orice alta masina decenta in standard.

Personal prefer sa scrie Dacia pe masina dar sa am peste 100 de cai, clima sau alte briz-briz-uri, ce briz-brizuri poti pune pe dacie si nu stiu eu? decat sa scrie altceva dar sa am 75 de cai si pentru ceva sunet sa fie nevoie sa cant eu.  tongue.gif , iar daca vreau aer rece sa-l pun pe ala da langa mine sa tuseasca dupa ce ii dau o cutie de Winterfresh.  icon_mrgreen.gif
*



ideea e ca daca alege mcv nu are nicio sansa sa se bucure umpic de confort. niste faruri cu xenon, niste senzori de ploaie, o incalzire in scaune, o priza de aer la locurile din spate, un climatronic... toate astea iti usureaza viata. cam cate dintre ele pot fi puse pe MC-W©u?
vallixx
M-am convins, esti carcotas. tongue.gif

Celelalte puncte de vedere....nu stiu , toate, garantia, faptul ca de la inceput o conduci tu, stii cum mergi, prin ce gropi dai, daca i-ai dat gaz la rece, ce benzina ai bagat...cand ai facut reviziile, ce piese ai bagat in ea ( de buget sau nu ) pana mea....orice altceva decat banii.


Nu exista diesel care porneste la frig sau diesel care nu porneste la frig. Nu asa se vand tongue.gif ....Teoretic toate trebuie sa porneasca la frig, dar cert e ca iarna asta am vazut diesele care nu porneau la frig, incepand de la dci-urile lui Reno, continuand cu TeDeI urile lu' VW si terminand cu D4D-urile lu' Toyota.

Cazuri concrete: Megane 1.9 30 de mii km, Passat 2.0 TDI de 22 de mii de km, Corolla D4D (nu stiu cilindreea) , intr-adevat peste 100 de mii deci sa zicem ca poate era obosita.
Daca ai curiozitatea sa intri pe forumuri auto o sa vezi ca la fel sunt probleme la CRDI-urile Hyundai-Kia, CDTI-urile lui Opel sau TDCI-urile lu Ford.
Chiar si pe forumulde BMW am vazut cazuri.
Indiferent ce masina ai, tot motorina aia o pui si de aici pleaca multe probleme.

Si daca vb de masini noi, am zis ca la sh nu ma bag sa discut, tot nu cred ca ai sa gasesti la banii lui, un diesel "d'ala care porneste" sau incalzire in scaune (care fiind vorba intre noi, este folositoare pe jumatate. E bine sa ai cald si la buci, dar e bine sa fie cald si in jurul tau, mai ales la bebe mic, care de obicei sta in scaun special auto, neincalzit. Pentru cazul asta, incalzirea in scaune este inutila)

Iar referitor la performante 0, stabilitate 0 si orice mai vrei tu sa pui cu 0, esti carcotas. Nu e cea mai cea dintre maisini, nu am party-prix-uri cu Dacia, dar nu e chiar asa. E o masina iefina, performante mediocre, pret mic.

Respect parerea ta, dar raman totusi la la mea. La banii lui, masina NOUA, break decent, Loganul e solutia ok.
Zi-mi un alt break cu motor de peste 100CP si dotari cat de cat, care sa nu coste peste 11 mii. Nu mai zic de xenoane, prize de aer, senzori de orice....etc

Daca vorbim de sh, se schimba totul, evident ca paleta e mult mai larga.
Alegerea unui sh insa depinde ce cine-l alege. Personal nu. De aceea ma feresc sa fac speculatii pe tema asta.
Relu11
Am eu diesel cu 90.000 km la bord si a pornit anul asta la -25 de grade cu doua bujii arse.
vallixx
Foarte frumos din partea lui.

Eu nu am zis ca obligatoriu cand scade temperatura sub -5, automat toate dieselele nu mai pornesc, ci am zis doar ca probabilitatea ca un diesel sa faca nazuri la rece este mult mai mare decat un benzinar care sa faca nazuri la rece.

Relu11
Daca are motorina buna, si este intretinut porneste la prima cheie, uneori si cu bujii arse (aici depinde de motor, 1.5 dci porneste si fara bujii chiar si la frig).
O masina care este prost intretinuta, are motorina de la tata de la camion sau locomotiva poate sa nu porneasca bine in sezonul rece chiar daca are 15.000 km.
T.rac3Er
te-ai urcat vreodata in mcv?! ai incercat sa pafchezi? ai vizibilitatea unui sobolan chior la mansa unui avion de vanatoare in picaj.
si mesteci la cutia de viteze de zici ca incerci sa nu se arda mamaliga pe foc. nu simti deloc treptele cum trebuie.

dar de aceea zic. initiatorul topicului sa vada cat mai multe, sa verifice, sa nu se ia dupa vorbe si sa aiba rabdare. a.i. sa vada xce criterii ii sunt lui importante. si o berline face suficient din ce face un break
conteaza cat de mult folosesti masina intr-un stil anume, ca sa justifice acel criteriu ca importanta
aleksanders
nu stiu in ce logan te-ai urcat tu dar cutia este chiar mai buna ca cea de pe megane - iar vizibilitatea in spate e lafel de ciudata ca la orice break
horyc
Offtopic: Am un Scenic din 1999, 1.9 dti, cumparat anul trecut de la Bulgari la 270k de km, iarna asta mi-a pornit fara probleme la -18.
ipiq
QUOTE(vallixx @ 15 Mar 2012, 16:33)
M-am convins, esti carcotas.  tongue.gif
NU tongue.gif
Nu exista diesel care porneste la frig sau diesel care nu porneste la frig. Nu asa se vand tongue.gif ....Teoretic toate trebuie sa porneasca la frig, dar cert e ca iarna asta am vazut diesele care nu porneau la frig, incepand de la dci-urile lui Reno, continuand cu TeDeI urile lu' VW si terminand cu D4D-urile lu' Toyota.
In 11.000 isi ia una cu baterie noua, bujii incandescente noi si cu preincalzitor de motorina in filtru tongue.gif

...
Zi-mi un alt break cu motor de peste 100CP si dotari cat de cat, care sa nu coste peste 11 mii. Nu mai zic de xenoane, prize de aer, senzori de orice....etc
Evident nu este alt break pana in 11.000 nou, daaaar alea nu sunt dotari! de vreo 10-15 ani ABS-ul, servo, CB-ul, geamurile el pe fata sunt "dotari" doar pt masinile de flota. pt restul sunt ca si usa soferului si sigla de pe portbagaj...adica... mereu acolo smile.gif

*



cheers.gif
vallixx
M-ati omorat voi pe mine. Eu nu sustin ca Loganu belina sau break este cea mai super de super masina. Spun doar ca la 11 mii este cel mai bun break pe care il poti lua. Vorbesc exclusiv de masini noi.
bz_26_zzz
Daca as mai avea 11 mii de euro, tot Logan MCV mi-as lua. Am fost foarte multumit de aceasta masina. 130.000 de kilometri in 3 ani si putin cat l-am avut, nu a zis nimic saracul.
Laurentziu83
QUOTE(vallixx @ 15 Mar 2012, 17:33)
Nu exista diesel care porneste la frig sau diesel care nu porneste la frig. Nu asa se vand tongue.gif ....Teoretic toate trebuie sa porneasca la frig, dar cert e ca iarna asta am vazut diesele care nu porneau la frig, incepand de la dci-urile lui Reno, continuand cu TeDeI urile lu' VW si terminand cu D4D-urile lu' Toyota.
*


Pentru multi intretinerea unei masini se rezuma la inlocuitul in parcare al filtrelor si scursul uleiului in gura de canal, asa ajung multi sa zica despre o masina ca trancane, ca nu mai porneste la frig etc pentru ca "s-a invechit". radmasa.gif
O masina intretinuta trebuie sa porneasca la fel de usor si la 10 mii de km si la 310 mii de km, trebuie sa aiba aceleasi zgomote de lucru la suspensie si cand e noua si cand are sute de mii de km (nu vorbesc aici de plastice care scartaie, in timp, se mai intampla), trebuie sa atinga si sa-si sustina viteza maxima din talon indiferent de kilometrii de pe tabloul de bord.
Multi merg cu bujiile arse si apoi dau vina pe carburant ca nu porneste la rece. Din proprie experienta, la conditiile climatice din Romania si cu motorina de la Petrom, orice motor de generatie relativ noua (adica din ultimii 15 ani), trebuie sa porneasca din orice pozitie. Daca nu porneste, ori are bateria moarta, ori bujii arse, ori probleme la injectie.
Avani
Revenind la recomandari de masini.
Biscu, daca o vrei noua poti arunca un ochi la Hyundai, cu al lor I30 CW care acum la oferta este vreo 13k eur.
Ai motor 1.4, 109 cp si cateva dotari standard de bun simt. Observ ca nu te grabesti, asa ca poti sa o iei prin programul rabla si ajungi cam pe la bugetul tau.
Nu fac recomandari la SH, acolo e o loterie si trebuie sa te documentezi bine cand vrei sa alegi ceva anume.
Madriann
SH 307 SW, 407 SW, 2.0 HDI. La 8-9000 EUR, gasesti o masina buna.
SH e loterie, da...masina noua e pierdere sigura biggrin.gif.
PuscasMarin
"Odata cu aparitia baietelului meu am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb si masina actuala."

Trecut prin aceiasi situatie, concret de la Megane 1.5 dci hatch Coupe la Laguna2, 1.9 dci break, dupa 6 luni de cautari.

Concluzia - Nu o schimba ! iti spun asta din proprie experienta.

Si eu eram frustrat de spatiu insuficient, masina in 2 usi, portbagaj mic (carut, scoica,papornite soacra...etc) dar totul a durat 2 ani, copilu a crescut si toate cele de mai sus au cam disparut, in afara de copil desigur biggrin.gif

Rezultatul: am ramas cu o masina "long dric" e buna nu zic, dar o folosesc prea rar la potentialul ei maxim sau pt. calatorii lungi, plus ca au crescut cheltuielile (consum, intretinere, taxe).

Acum plang dupa Megane si dupa consumul lui, mai bine luam un roofbox pt bagaje si ieseam mai bine, dar am vrut sa devin familist cu break si abtibild pe luneta cu "Bebe la bord"

Sfatul meu: investeste banii in copil !Decizia iti apartine !
biscu
Mersi Marin de sfat, oricum doresc sa trec de la Clio la altceva momentan am 1.2 75CP...e timpul de un upgrade....oricum masina actuala functioneaza impecabil, nimic de reprosat si fara probleme....eu ma gandesc la varianta de a o vinde pe actuala si sa iau un motor mai mare si un sedan poate o sa fie in final nu neaparat break.
AndreiMR
Fara suparare, dar un sedan, ca si optiune practica? Eu chiar nu inteleg treaba asta, desi romanii cumpara sedanuri in draci. Pai un sedan are un portbagaj adanc dar scund, are gura de incarcare mica, daca rabati bancheta bagi pe-acolo niste obiecte subtiri, e bun sa cari sacose sau baxuri de apa nu obiecte voluminoase...Un hatchback e muuult mai practic, daca ai nevoie de mai mult loc dai jos polita si pui pana in tavan, ai gura de acces ca lumea...Eu nu vad cum cari o bicicleta IN portbagajul unui sedan, sau un carucior mai mare, sau alte chestii de copii. Cand am ajutat pe cineva sa se mute eu am carat cu hatch-ul meu mult mai multe chestii decat un prieten care are Symbol, deci practica mi-a dat dreptate. La banii astia, un hatch sh de fabricatie recenta, cu istoric si de la proprietar serios, gasesti fara probleme. Eu m-as uita spre o Honda Civic, are portbagaj de peste 400 l, are o bancheta desteapta, e fiabila, ai destul spatiu in ea si e foarte misto la condus, pentru cand e cazul smile.gif Daca e sa fie totusi noua si break, un MCV dotat complet e cea mai buna optiune, "masini" de genul i30 sau c'eed 1.4 sunt o afacere foarte proasta, parerea mea smile.gif
T.rac3Er
de ce sunt afacere proasta ceedurile?
intamplator sau nu cunosc multi posesori de ceed si am stat cu ei zi de zi. nu arunca cu ceea ce nu stii.
personal nu imi place prea mult desenul interiorului, dar materialele sunt foarte ok.
AndreiMR
Un ceed de 1.4, mai ales break? Interiorul ala e ok fata de Logan, de acord, dar nu se compara cu nicio alta compacta serioasa, tot plastice tari si inestetice, iar designul de combina audio chinezeasca din anii 90 e de-a dreptul hilar. Bine, acum asta poate e chestiune de gusturi. Singurul plus e la siguranta, unde intr-adevar sta mai bine decat Logan. Cam toata masina e in registrul asta, mai buna decat low-costul autohton dar mult sub orice concurenta, si la finisaje, si la antifonare, si la cum se conduce. Nu vorbesc din auzite, am vazut ce inseamna si i30 si ceed in variante din astea de baza (volanul ala din plastic e de exceptie), mie nu mi-ar trebui asa ceva. Daca tot ma resemnez sa iau ceva fara design, cu interior sub-mediocru, destul de modest la condus, si pe deasupra sub-motorizat, m-as orienta spre Dacia, ca ofera acelasi lucru cu mai putini bani, de restul fac niste concedii cu masina proaspat cumparata. Ca fapt divers, posesorii de Kia si Hyundai sunt cei mai inversunati oameni in ceea ce priveste justificarile achizitiei si ridicatul in slavi a masinii cumparate de ei, din toti cati am intalnit biggrin.gif
vallixx
OFF: Asta cu inversunarea de a sustine ca "ceva" e cea mai buna investitie, ma duce cu gandul la inversunarea cu care posesorii unei anume marci de telefoane pretind ca e cel mai extraordinar lucru inventat pe lumea asta.

Numai din inversunarea lor iti poti da seama ca asta ascunde exact faptul ca de fapt produsul nu este atat de superior pe cat se astepta, ci doar vandut ca si superior fata de altele.

Similar, posesorii de Hyundai-Kia, initial cu faima de masini proaste dar macar ieftine, incearca sa sa convinga lumea ca investitia lor este cea mai cea, ca nivelul calitativ a crescut mult.....ca aia, ca ailalta.

In realitate insa, fiecare isi cumpara un produs in functie de gustul personal, in functie de utilitatea de care are nevoie, in functie de banii disponibili sau banii pe care-i considera ca merita investiti in acel lucru....si nu inteleg de ce se simte nevoia acuta sa te justifici.

Mai mult decat atat, trebuie sa intelegm ca un lucru nu ti-l cumperi numai in urma unei analize atente si rationale, ci ti-l cumperi si cu inima. Astfel incat daca ti-ai luat un produs prost, urat si scump, dar care tie iti place la nebunie, atunci aia e investitia perfecta. Punct!
Laurentziu83
Eu cred ca un hatch la care se poate fractiona bancheta spate ajuta foarte bine cand ai copil mic. Pe bucata de bancheta ramasa pui scaunul de copil, si ai si spatiu suficient pentru carucior si bagaje suplimentare. A, si ai si scuza de a nu avea loc si pentru soacra in concediu. tongue.gif
La o adica, ai mei au avut Oltcit si s-au descurcat foarte bine.
Nu recomand sedan pentru ca nu este practic cand e vorba de bagaje voluminoase si care nu se pot mula (gen trollere sau carucioare de copii).

Break-ul e util intr-adevar cand ai nevoie sa cari foarte multe bagaje, dar experienta ne invata ca in concediu e bine sa pleci cu jumatate din bagaje, dublu bani si e suficient.
Eu de cateva concedii incoace plec doar cu rucsacul si tot ma intorc cu haine nefolosite.
Sa nu uitam ca respectivul break mai trebuie si incarcat/descarcat de bagaje, iar asta cere un efort in plus de care ti se face lehamite in scurt timp.
padre
QUOTE(Laurentziu83 @ 17 Mar 2012, 12:33)
...... dar experienta ne invata ca in concediu e bine sa pleci cu jumatate din bagaje, dublu bani si e suficient.....
*



Asta e buna de citatul saptamanii... radmasa.gif nu zic ca nu sunt de acord, dar ce faci, pleci cu bani in concediu si te apuci sa cumperi pe acolo cele trebuincioase? Eventual si haine, ca doar sunt noi, nu? Apropo, cand ai copil mic se spala si hainele noi (noi le spalam si pe ale adultilor, cele care intra in contact cu pielea).
Teoria e buna, nu zic nu, dar practica.... Ca sa nu mai zic ca "dublu bani" e o smecherie care nu e la indemana oricui.

In alta ordine de idei caut si eu o masina mica, sigura si ieftina. Va fi condusa de sotie dar vor merge si copiii cu ea, deci siguranta este cea mai importanta. Ma gandeam la un Clio 3 sau chiar un Megane 2 (ma intorc la vechea dragoste blush.gif ), neaparat hatchback si motor pe benzina, sh cu un pret cat mai decent. Daca aveti cunostinta de asa ceva dati de stire, va rog.
T.rac3Er
mda, buna faza cu bagajele wink.gif
dar ideea este sa ai bani. de aia ii vezi pe vestici ca merg cu un mic troller pt minimul necesar, ca de restul au bani. asta pt la mare.
pt la munte iti tre setul gros de haine ca nu le inchiriezi.

deci solutia recomandata de majoritatea este un hatch compact, cu o incarcare facila (si eu am ramas uimit la civic - nu cel proaspat lansat) ce util e portbagajul. design de invidiat. motor foarte ok

http://www.autovit.ro/index.php?sect=searc...6515&order_by=p
pcs
Vezi pe topicul "Achizitie L3 second-hand", colegul the darkman vinde un C5.
ipiq
biscu: daca o sa circuli majoritatea timpului in oras iti recomand sa NU iei break din clasa mare!!!

poti face asta:
[attachmentid=1627794975]

...sau asta:
[attachmentid=1627794976]

dar prin oras cu masina de 5 metri e chin!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.