Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [Cumpar]
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
b76bgaarh
Vlad, alea din capul lui.
mars
Poate or fi anvelopele mai scumpe, na! Sau amortizoarele, naiba stie.
Haustrum
Hai sa le luam pe rând:

- aerodinamică si greutate mai mari, consum mai mare
- cost de achiziție mai mare, asigurare Casco mai scumpă
- roti/jante mai scumpe, manopera mai scumpă la schimbare vara/iarna
- piese de schimb mai scumpe

Astea sunt primele lucruri care-mi vin in minte acum, sunt sigur ca mai sunt si altele si dacă tragem linie, o compacta este mai ieftin de întreținut/utilizat decât un suv.

Oricum, nu înțeleg de unde înverșunarea asta legată de diferența între suv/compacta. Ideea topicului este alta...

17 Jan 2016, 21:17:
QUOTE(mars @ 17 Jan 2016, 20:23)
Cand o sa treci de pe tractoras puturos pe benzina turbo o sa zambesti de o sa uiti de consum.
*



Vreau neaparat benzina, mi s-a "acrit" de diesel, chiar dacă am un consum minuscul. Dar tare mi-e ca zâmbetul o sa fie de scurta durata..l
Am tot citit lucruri bune despre motorul de 2 l de la Mazda. Plus ca mașina chiar arată bine, iese din "turma".
mars
Mda, cica ala de 120 e bun. Cel de 165 nu justifica diferenta. Oricum, trebuie turate ca lumea sa traga.
Haustrum
Mai mult ma îngrijorează capacitatea cilindrica a motorului. Fiind la moda cele de litraj mic si cu turbina, tare mi-e teama ca vor creste taxele f mult in viitor si o sa plătesc un impozit mare. Plus ca dc vrei sa o vinzi in 5-6 ani, pierzi mult, nemaifiind atractiva pt nimeni. Greu de ales.

Oricum, si motoarele turbo tb turate bine pt a avea ceva demaraj. Dar creste consumul. La Focusul de un litru si 125 de cai, in viteza a doua te duci lejer pana la 100 de km si ajungi acolo destul de rapid, dar consumul...
wolfin
http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/vi...ri-intretinere/

Deja sunt catva care au facut revizia de 20k

Intre 550 si 600 lei

Dar cica nu ar scimba toate filtrele....ala de aer cica se scimba la 40k😕
mars
Dar o rasnita de 1.2 turbo care incepe sa manance ulei iti place? Ia 2 litri, o sa mearga fara sa transpire. Taxele se vor alinia la emisii, iar Skyactiv ala sta foarte bine.

Ce zici tu de motoarele turbo? Iti dau Laguna, poti sa faci ce vrei cu ea, vorbim dupa aia.
AndreiMR
2L ala de la Mazda e surprinzator de bun. Are cuplu decent pe o plaja mare de turatie, si consuma mai putin decat un 1.0 sau un 1.2 turbo. Diferenta de taxe nu e totusi un capat de tara...cateva zeci de lei? Si ca fiabilitate zic eu ca va sta mai bine decat rasnitele fortate. Eu am mers cu Mazda 3 de 120 de cp si mi-a placut foarte mult...se misca surprinzator de bine

A, si cica singura diferenta intre G120 si G165 de la Mazda e din soft...cica au aparut deja upgrade-uri prin vest pentru convertirea lui 120 in 165
Haustrum
Pe forumul Mazda se vorbește numai de bine de el. Vreau sa fac test cu el, sa vedem cum se simte la drum, chiar dacă iese un pic din buget. Oricum, la interior Mazda mi s-a părut peste Focus.
PhilipMorris
io nu mi-as mai lua masina cu motor mai mic de 1,6, indiferent de cine o face sau cati cai are. Am mers cu 1,9 110 cai si rupe soseaua, pa cand toate masinile de 1.0 si 150 cai & shit like that zici ca-s niste gaini lesinate dupa ce s-a dat cocosu jos de pe ele.
mars
Cam asa e! Am vazut ieri Mazda 3, e mult peste Focus la interior. De exterior nici n-are sens sa vorbim.
mircea_aq
Daca ai pipait-o la interior inseamna ca ai si taiat-o de pe lista.
Daca n-ai facut-o, fa un test-drive cu G120 si dupa aia te asteptam cu impresii.
eduardsebe
Au chiar cateva pe stoc la Mazda pe Iuliu Maniu...poate iti baga si ceva discount-uri...
mars
Eu le-am pipait pe amandoua, dar am condus doar Focus-ul. La Mazda n-am gasit una cu piele etc. si nu m-a impresionat in mod deosebit, dar tot mi se pare peste Focus. Ce nu-mi place la Mazda sunt butoanele de blocare a usilor (sistemul asiatic), geamul cu impuls doar la sofer, lipsa unor protectii la praguri, faptul ca nu se poate pune trapa nici macar optional, cotiera din plastic, jantele pe 18". In rest, e decenta.
MuciX
M-am mai uitat asa peste oferte de noi, fara sa fi sunat.
Mazda 3 pare ok pentru nevoile lui in echiparea aia de baza, care sare putin de 15k.
Focus trend cu un minim de dotari, ceva mai multe decat Mazda 3 e si el la limita 15k. Diferenta de 400 euro intre estate si 5dr.
Kangoo e scump.
Nu m-am lamurit cu megane si Clio estate. Megane ma gandesc doar ca e sfarsit de generatie, deci bubele mari sunt rezolvate si poate un discount considerabil pentru o masina de pe stoc.
Auris - scump.
Corolla - scumpa.
Mai studiem.

Legat de sehas, i-am aratat acel megane turcesc, rosu, de pe topicul de "autovit". Are avantajul ca este masina de dealer (Serus), deci cel mai probabil istoric verificabil, iar rulajul este mic. Chiar daca e low-cost turcesc, masina satisface nevoile omului, atat timp cat este fiabila. Motorul este oricum o imbunatatire fata de Aveo de 75 de cai pe care il are acum.
Ar mai fi o optiune, si incerc sa il conving sa o ia in calcul - masina de serviciu a tatalui sau.
Octavia estate, din 2008, TDI cu DSG 6. Nu stiu exact ce motor are, dar este destul de bine echipata si nu a avut nicio problema de fiabilitate, iar tatal sau a fost atent cu masina pe care o are de noua. De altfel aici intervine retinerea lui, pentru ca are 250k kmp si "inca nu au picat turbina sau DSG-ul".
Acum intervine cireasa - masina ar lua-o la pret de casare - 2000 de euro. Mie mi se pare no-brainer - ieftina, echipata bine, istoric bun, intretinuta corespunzator. Orice i-ar pica in viitorul apropiat, tot nu va sari de 5-6k cu ea.
b76bgaarh
QUOTE(Haustrum @ 17 Jan 2016, 21:10)
Hai sa le luam pe rând:

- aerodinamică si greutate mai mari, consum mai mare
- cost de achiziție mai mare, asigurare Casco mai scumpă
- roti/jante mai scumpe, manopera mai scumpă la schimbare vara/iarna
- piese de schimb mai scumpe

Astea sunt primele lucruri care-mi vin in minte acum, sunt sigur ca mai sunt si altele si dacă tragem linie, o compacta este mai ieftin de întreținut/utilizat decât un suv.
*


asta e din cliclu reno e ieftin la cumparat dar scump la intretinere. radmasa.gif

ps. mai ai multe lucruri de astea pentru care esti sigur, fara sa pui mana pe ele?
Haustrum
Am primit o oferta pt Mazda 3 Sport, motorul de 2l, echipare Challenge plus vopsea metalizata 16 500 de euro. Mi se pare o oferta mai buna decat la Focus, care avea cateva chestii in plus, dar cu motorasul de 1l si 125 de cai.

Sambata incerc sa fac test-drive.
mars
De la 17.800... Nu-i rau deloc.
vallixx
QUOTE(b76bgaarh @ 18 Jan 2016, 11:09)
asta e din cliclu reno e ieftin la cumparat dar scump la intretinere. radmasa.gif

ps. mai ai multe lucruri de astea pentru care esti sigur, fara sa pui mana pe ele?
*


Bre arhi, las-o bre ca macane. Toate argumentele pe care ti le-a dat sunt corecte si de bun simt.
Tu continui sa dai ca râma in stâncã si il contrazici fara sa ai (sau cel putin sa aduci) niciun argument, dar lasa ca "stii tu mai bine".

La fel ai facut si atunci cu Polo-ul de Politie. Ti s-a demonstrat cu argumente nu numai de catre mine ca e alta clasa decat Loganul, tu nimic, batman, batman!
Nici atunci n-ai adus niciun argument dar si atunci " stiai tu mai bine".

Mai trolezi mult? Citez un clasic in viata:
QUOTE(b76bgaarh @ 17 Jan 2016, 19:35)
vezi ca aia care au decât certitudini, au un diagnoztic.
*

AndreiMR
QUOTE(Haustrum @ 18 Jan 2016, 21:35)
Am primit o oferta pt Mazda 3 Sport, motorul de 2l, echipare Challenge plus vopsea metalizata 16 500 de euro. Mi se pare o oferta mai buna decat la Focus, care avea cateva chestii in plus, dar cu motorasul de 1l si 125 de cai.

Sambata incerc sa fac test-drive.
*



E buna oferta, echiparea Challenge ofera dotari de bun simt pentru cat costa. Masina e pe stoc? Intreb pentru ca altfel au niste termene de livrare aberante...
Haustrum
Oferta e primita pe mail, nu stiu nimic despre livrare. Intr-un fel, nu ma deranjeaza f tare asteptarea, abia prind si Rabla.
Ca si nivel de echipare, acopera necesitatule mele - vroiam neaparat clima auto, bluetooth si oglinzi electrice si incalzite. In rest, nu am alte pretentii.

Vallix - multumesc pt sustinere. Eu am ales sa-l ignor. Chiar dc nu postez f des, intru zilnic pe forum si-i cunosc stilul - lipsit de continut, agresiv. Troll

Mars - nici eu nu ma asteptam la un pret asa de bun, stiam ca nu fac reduceri prea mari. Oricum, devine o oferta de luat in seama.
PhilipMorris
Dar cam are dreptate, chiar daca are un stil mai plastic. Daca o luam cu matematica, cum iesi mai ieftin, probabil ca cea mai buna este bicicleta sofer8.gif .
b76bgaarh
QUOTE(vallixx @ 18 Jan 2016, 22:46)
Bre arhi, las-o bre ca macane. Toate argumentele pe care ti le-a dat sunt corecte si de bun simt.
Tu continui sa dai ca râma in stâncã si il contrazici fara sa ai (sau cel putin sa aduci) niciun argument, dar lasa ca "stii tu mai bine".
*



vezi ca iar nu ai habar de ce vorbesti dar te bagi ca musca in lapte.

eu inca astept valorile alea, comparatia facuta pe modele efective de masini etc. dar na haustrum are decat certitudini.

ps tu il urmezi da pentru ca te cunosc iti mai dau o sansa.
pps. paote explici cu cat e mai scumpa revizia la 1.2tce pe megane fata 1.2tce pe captur.
ppps. sa te mai ajut putin. cu cat e mai scump un cauciuc de megane/fluence fata de captur.
Laurentziu83
QUOTE(Haustrum @ 17 Jan 2016, 20:06)
Vitara - cred ca e o mașina fiabila, dar e plină de plastice ieftine la interior. Nu mi se pare deloc tentanta. Ideea de suv/cross-over e tentanta la prima vedere, dar pentru un buget limitat nu mi se pare o idee buna, mai ales ca vine si cu costuri de utilizare destul de mari.
*


Omu' zicea de Vitara, nu de Captur, care e un Clio in care au bagat mai multe atmosfere. Da' tu da-i inainte...

b76bgaarh
citeste tot tolstoievschi.

Laurentziu83
Eu citesc in rapoartele mele cum ca e mai scump sa detii un Duster decat un Logan. Daca il compari cu un Ford Focus, da, o fi mai ieftin, dar vorbim de clase diferite.
PhilipMorris
Cu ce e mai scump? Bagi 50 de milioane anual in benzina, rca and shituri si iti mananci de sub unghii dupa aia la cativa zeci de lei. C'mon.
b76bgaarh
tocmai ca nici macar alea nu este, vezi exemplu reno.

a da daca compari 0.9 tce pe clio cu 3.0 pe x5, da, un suv e mai scump la intretinere.

vallixx
QUOTE(b76bgaarh @ 19 Jan 2016, 11:37)
paote explici cu cat e mai scumpa revizia la 1.2tce pe megane fata 1.2tce pe captur.

*


Poate ne explici tu de cand Captur e SUV.....

Dupa ce ai terminat explicatia, poti sa incepi alta.
Sa ne lamuresti, daca Captur e SUV, Koleos si Kadjar ce sunt?

Adica un Crossover (Mini SUV), bazat pe segmentul B - supermini (Clio) e acelasi lucru cu Compact SUV ( segmentul J)

Insa macar acum am inteles. Nu stii clasele si confundandu-le atunci inteleg de ce ai impresia ca intretinerea unei compacte e aceeasi ca a unui SUV.
b76bgaarh
tovarasu vezi ca nu citesti tot si, mai rau, nu intelegi nimic.

discutia era despre suvc/crosover mic (captur, soul, vitara) vs compacta (focus, megane, mazda 3).

in rest ai mai studiat platformele tehnice? tot compacta e loganul? radmasa.gif

M.C.
Zoe,Zoe,fii barbata............ icon_mrgreen.gif
vallixx
QUOTE(b76bgaarh @ 17 Jan 2016, 19:24)
Io mă refeream la tâmpenia, ca la crossover/suv ai costuri mai mari. Aștept sa le enumeri
*


In primul rand Crossover nu e acleasi lucru cu SUV, dar asta nu e ceva nou, m-am lamurit ca nu stii clasele. Deci ai plecat deja confuzat la drum.

Si ca tot ai zis de Reno, analizam pe Reno.

Crossoverul de la Reno este Captur.
Captur este un Clio 4 in esenta, deci evident ca nu are costuri mai mari decat compacta, adica in cazul nostru Megane.

SUV-ul de la Reno este Koleos sau Kadjar, care eu zic ca au costuri mai mari decat aceeasi compacta, Megane. Si costuri nu inseamna numai reviziile.
Costuri inseamna consumabilele (adica reviziile) plus alte costuri: consumuri, asigurari.....etc etc.

Iar Loganul este si a ramas subcompacta, fata de Polo care este supermini.
Dar nu mai reiau aceeasi discutie.


b76bgaarh
decat ca in discutia de fata este fix vorba de captur vs megane.

ca sa intelegi: hai dinamo.
vallixx
In discutia mea , Captur vs Megane e una, iar Koleos/Kadjar vs Megane e alta.

Despre Dinamo.....daca te face pe tine fericit......pana mea, Hai Dinamo! tongue.gif
b76bgaarh
dicutia ta nu urmareste sirul discutie de pe acest topic.
la partea cu dinamo, eu sunt in prima parte a bancului, a doua ti se aplica, ca cam asa ai picat in dicutia topicului asta.
wolfin
bravo...v-ati impacat....

cainilor....

hai steaua

ps vitara e suv compact icon_mrgreen.gif
b76bgaarh
tu lasa gargara si spune ce masini ai vizitat. ca uite ce ai declansat aici.

incepem sa punem pariuri cu ce masina iti iei?
wolfin
bombardier (de la muncii pana la timpuri noi) si mercedes (104)

daca iese cu bani.. facem juma juma si iti dau pontu

si zilele astea tare as fi vrut sa am 4x4 (am racit la lopata si zapada - 2 zile cosecutiv si nici macar nu am iesit cu ea)
b76bgaarh
daaaaaaaaaaaaaa.

ps daca te impaci cu dimensiunile de la vitara, merita sa o iei. eu unul as incerca sa ma bag la 1,4 turbo.
MuciX
Tu crezi ca scapi de lopata daca iei 4x4? Te-ai indura tu sa intri in troiene cu masina noua? Stii cat costa carenajele, protectiile de plastic, bandourile, etc?
wolfin
aici ai dreptate....doamne ce stres o sa am pana la prima zgarietura...dupa aia resemnarea dar.....

scuturi metalice fata/diferential solutii sunt
PhilipMorris
la ce, la suv sau la compacta? wacko.gif
b76bgaarh
stai ca vine vallix sa iti explice cum e cu limuzina medie.

MuciX
QUOTE(wolfin @ 19 Jan 2016, 16:58)
scuturi metalice fata/diferential solutii sunt
*


Chiar si asa, daca esti pe jumate cum sunt eu, o sa te treaca transpiratii reci cand auzi zapada frecand pe dedesubt.
VladSoare
Cu un SUV îți bagi picioarele și treci prin zăpadă în forță, ca și cum n-ar fi acolo. Dac-am putut eu să fac asta cu Dusterul, care vorba aia, e SUV-ul săracului, cu Vitara chiar n-ai nici un stres. Iar la Duster n-am rupt încă nimic pe dedesubt.
Iarna trecută eram la munte cînd a nins, și a fost ninsoare serioasă, două zile fără întrerupere. Am curățat mașina și curtea, plus partea de afară din dreptul porții. Apoi urma un drum de vreo sută de metri pînă la stradă, pe care era zăpada pînă la genunchi. Am pornit în forță, am ajuns la stradă fără să transpir măcar, iar în urma mea au rămas două șanțuri bătătorite, pe care urma să le folosim pentru mersul pe jos, iar între ele o creastă de zăpadă cu forma unei burți de Duster. biggrin.gif
A fost superb. wub.gif
Și nu s-a rupt nimic. Tot ce-am schimbat pînă acum la el pe partea asta a fost un capăt de bară. Iar ăla nu din cauza zăpezii, ci a gropilor din București.
Dacă poate Dusterul, poate orice SUV 4x4.
Iar dacă vrei distracție maximă, caută o Nivă. Nu-i frumoasă, nu-i silențioasă, nu-i economică, dar e ieftină și trece prin orice. biggrin.gif
centurion
Am impresia ca tu nu stii de ce este capabil Duster:
https://www.youtube.com/watch?v=MAMBUIZlk4Q



19 Jan 2016, 18:59:
sau https://www.youtube.com/watch?v=SMampvkXUr4
VladSoare
Știu că-i capabil și de ceva off-road mai "light", dar eu nu l-am luat pentru asta, ci doar pentru zăpadă. Iar în zăpadă și-a făcut datoria cu brio timp de patru ierni. Poa' să zică lumea orice despre el, pe mine m-a servit excelent pentru prețul lui.
centurion
Uita-te si la al doilea filmulet pe cine face de rusine.

Asta spun, zici tu ca e 4x4 al saracului, dar face destule pentru banii pe care ii dai.
VladSoare
Păi face, sigur că da. Acuma, cînd zic că-i "al săracului" mă refer la faptul că e construit mai low-cost, ceea ce ți-ar putea induce teama de a-l forța, ca să nu se rupă ceva. Or eu asta ziceam, dacă la Duster nu s-a rupt nimic, sigur nu se va rupe nici la Vitara. Doar încălțări bune și zăpadă să fie, în rest liber la distracție. biggrin.gif
b76bgaarh
mai ales ca vorbiti de masini diferite si da, ma refer la vitara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.